Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Passat B8: Ceny začínají na 638.900 Kč ve výbavě Comfortline

Nový Volkswagen Passat má oficiální české ceny. Je dražší než srovnatelný předchůdce, zároveň však dostal bohatou výbavu již v základu. S motorem 2.0 TDI auto stojí 723.900 Kč.
Zpět na článek
21. 8. 2014 08:03
21. 8. 2014 08:19
21. 8. 2014 08:23
21. 8. 2014 08:30
21. 8. 2014 08:36
21. 8. 2014 09:02
21. 8. 2014 10:33
21. 8. 2014 11:34
21. 8. 2014 13:51
21. 8. 2014 13:56
21. 8. 2014 12:57
21. 8. 2014 13:14
21. 8. 2014 13:30
21. 8. 2014 13:58
21. 8. 2014 15:39
21. 8. 2014 13:32
21. 8. 2014 13:58
21. 8. 2014 08:38
21. 8. 2014 08:58
21. 8. 2014 09:28
21. 8. 2014 08:55
21. 8. 2014 09:17
21. 8. 2014 09:42
21. 8. 2014 10:13
21. 8. 2014 15:16
21. 8. 2014 15:17
21. 8. 2014 16:17
21. 8. 2014 16:27
21. 8. 2014 16:54
21. 8. 2014 16:48
21. 8. 2014 16:49
21. 8. 2014 17:04
21. 8. 2014 20:25
21. 8. 2014 13:00
21. 8. 2014 15:26
21. 8. 2014 11:53
21. 8. 2014 12:23
22. 8. 2014 08:04
21. 8. 2014 09:21
21. 8. 2014 16:18
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
22. 8. 2014 18:02
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 8. 2014 16:19
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 8. 2014 13:15
2. 9. 2014 20:54
1. 12. 2014 19:30
21. 8. 2014 07:57
Předek vs. zadek
Vypadá to, že hoši od Volkswagenu rozdělili kresliřům (nechci psát designerům) práci. 'Tak Hans, ty nakreslíš předek, Juergene ty zboku a Urlich zezadu.'
Takhle nejednotný vzhled se jen tak nevidí. Na fotce je podle všeho model v nejvyšší výbavě a možná právě proto je předek oproti boku a zadku příliš agresivně vyhlížející. Uvidím jak to bude naživo, ale při pohledu na tuto přední část (na obrázku) se mi chce stránku hned zavřít.
Snad bude nový Passat v základu ¨koukatelnější¨.

P.S. to vše ale nemění nic na faktu, že zadky Volkswagen vážně neumí. Příliš agresivní zepředu, nuda zboku a zezadu.
Rozbalit vlákno
14
21. 8. 2014 08:29
Re: Předek vs. zadek
Co jsi čekal? Vlnobití? Tohle auto má vyhovět co nejširšímu spektru zákazníků, vypadá tak, jak má.
Avatar - fOE
21. 8. 2014 08:46
Re: Předek vs. zadek
Co nejsirsi spektrum zakazniku asi jede na nejake vlne '80 a '90 let, bo tolik chromu se dnes uz jen tak nevidi 8-s
21. 8. 2014 08:55
Re: Předek vs. zadek
Osobně se mi nová příď Passatu taky nelíbí, zejména gril je moc složitý oproti zbytku auta. Nejvíce se to podepsalo na CC, tam to odnesla i záď a CC teď vypadá jako po nepovedeném tuningu. Bohaté (a zbytečné) chromování je oukej v Asii, tam to žerou, ale na mně to prostě působí jako snaha to auto posunout někam dál jen pomocí cingrlátek.
Ještěže v interéru je vše klasicky VW uklizené. Celkově dávám novému Passatu za 2 :-)
21. 8. 2014 09:32
Re: Předek vs. zadek
Také nejsem z chromu nadšený, ale CC se mi naživo líbí i po faceliftu. Na živo mě maska neruší tolik jako na fotkách. Tady jsem zvědavý, jak bude vypadat ta linka přecházející do světel. A fakt je, že Highline/ R byly chromovanější i v předchozích generacích (B6 obzvláště).
21. 8. 2014 10:04
Re: Předek vs. zadek
K R-line mi ten nový styl sedí lépe.
U CC mi teď příď přijde nějak široká, jako když si někdo vezme moc široké brýle, nesedí mi k ostatním proporcím auta. Ano, na živo je to trochu lepší, než na fotkách, ale Gunakův design si nerozumí s hranatými světly a to se s ním teď trochu táhne.
Avatar - Dinar
21. 8. 2014 10:37
Re: Předek vs. zadek
Přesně, efekt chromu z fotek leze příliš, naživo je to lepší, jakkoliv mě to "prochromování" taky moc nebere. Nejspíš budou levnější verze nakonec vypadat líp než top chromline. ;-)
21. 8. 2014 11:57
Re: Předek vs. zadek
Chrom je tam proto, aby jsi si mohl následně připlatit za black pack apod. ;-)
Avatar - white label
21. 8. 2014 12:18
Re: Předek vs. zadek
Jasně, za to, co je žádané se připlácí, proto už se dnes často připlácí i za uni bílou. >:-[] ;-)
Avatar - iudex
21. 8. 2014 12:50
Re: Předek vs. zadek
Najčastejšie v koncerne (naposledy som to videl u Leona). ;-)
21. 8. 2014 13:16
Re: Předek vs. zadek
;-) Černé provedení však kolikrát nepovažuji za nenápadné jako spíš agresivní (což je fajn na autě jako Cayman). Uvidíme, jak to bude vypadat ve skutečnosti. Tak nějak pochybuji, že bude v konfigurátoru možnost odstranit cingrlátka.
Avatar - white label
21. 8. 2014 13:23
Re: Předek vs. zadek
Souhlas, u mainstreamového VW tyhle možnosti obvykle nebývají...
Avatar - boost.
21. 8. 2014 13:37
Re: Předek vs. zadek
Koukal jsem do konfiguratoru a ta predni linka je soucasti LED svetel, takze i basiclines ji mohou mit. Taky se mi moc nelibi.
21. 8. 2014 13:50
Re: Předek vs. zadek
Přesně tak, je spojená s LED světly. Highline je pak má v základu. A 176 kW TDI je má v Německu už v Comfortline.
21. 8. 2014 09:28
Re: Předek vs. zadek
Jestli myslíš titulní, tak to je příplatkový R-Line. V galerii je mix.
Avatar - Ozzman
21. 8. 2014 08:03
Rozumné
Za ty prachy proč ne... když si vemu, že základ s 1.4TSI je jen o 38 tisíc dražší, než jsme před pár lety kupovali Jettu 1.6 na plecháčích.... Škoda, že se neprodává Trendline, myslím, že dost lidem by takové kombi postačilo :-)

V porovnávací tabulce mi chybí Mondeo, ale chápu, že jsou tam jen nové modely ( proč je tam teda Superb... no.. >:D ).
Rozbalit vlákno
19
21. 8. 2014 08:19
Re: Rozumné
Mondeo bych tam dal s nástupem českýho ceníku. Očekával bych, že přijde do týdne, teď už kluci z oválu vědí kam se trefovat ;-)
Avatar - Ozzman
21. 8. 2014 08:23
Re: Rozumné
Já myslel to dosluhující, je za super ceny ;-)
21. 8. 2014 08:30
Re: Rozumné
To je...akorát jsem jedno pořídil do firmy. ;-)
Avatar - Ozzman
21. 8. 2014 08:36
Re: Rozumné
Gratuluju a závidim, ten muj už atakuje 200 tisíc km, ale je pořád fit :-) Viděl sem už i to nové a vypadalo fakt dobře, hlavně interiér a to se nejednalo o žádnou top verzi, bylo na 16" kolech, bez lemů... pravděpodobně nějakej základ (nevim jak to budou označovat nyní).
Avatar - KANKUNEN
21. 8. 2014 09:02
Re: Rozumné
:yes: Tohle Mondeo odpráskli špatným marketingem, jinak je to velmi povedené auto.
Avatar - Emel
21. 8. 2014 13:51
Re: Rozumné
Koukal jsem na skladovky, Winner Plus s EcoBoost je za půl mega... jen nesmíš chtít ty pitomý xenony :-)
21. 8. 2014 13:56
Re: Rozumné
Vzal jsem bez xenonů a cenu tu komentovat nebudu :-)
Avatar - iudex
21. 8. 2014 12:57
Re: Rozumné
Vidím, že zreješ ako víno. ;-) Mimochodom keď sme pri tom víne, práve mi priniesol rovnaký zdroj novú dávku na degustáciu, opäť sixpack a ako správny obchodný riaditeľ mi predtým prečítal zoznam umiestnení toho vína. Už aby bol víkend. :-)
21. 8. 2014 13:14
Re: Rozumné
Taková nabídka jakou jsem dostal já se neodmítá... Asi stejně jako ta nabídka s vínem :-)
Avatar - iudex
21. 8. 2014 13:30
Re: Rozumné
No ty to strieľaš naprieč značkami; chudáci zamestnanci, ak by Ti prišla neodolateľná ponuka od Dacie. >:-[]
21. 8. 2014 13:58
Re: Rozumné
Potřebovat montážní auto, tak proč ne ;-) Možná bych měl jedno Sandero koupit jako "motivační" >:-[]
Avatar - white label
21. 8. 2014 15:28
Re: Rozumné
Jo, takový "černý Petr" by se ve flotile hodil pro ortodoxní problémisty.
>:-[]
Avatar - iudex
21. 8. 2014 15:39
Re: Rozumné
Akí problémisti, predsa náš diskusný kolega dobrovoľne vymenil Mondeo za Daciu. >:-[]
Avatar - white label
21. 8. 2014 13:16
Re: Rozumné
Jo, současné Mondeo zraje skoro tak dlouho, jako archivní víno... >:D ;-)
Avatar - iudex
21. 8. 2014 13:32
Re: Rozumné
Pamätaj, na archivovanie je vhodné iba už v základe kvalitné víno, presne ako to Mondeo. ;-)
Avatar - white label
21. 8. 2014 15:32
Re: Rozumné
Jenže to co je vhodné se bohužel ne vždy shoduje se skutečností, myslím obecně... ;-)
21. 8. 2014 08:07
Zadna velka hitparada
Ono se samozrejme cekalo, ze Passat bude opet nejdrazsi auto ve stredni tride, coz ostatne odpovida i jeho kvalitam. Nicmene preci jenom v roce 2015 mit navigaci za padesat tisic je uz malinko mimo peloton, byt uznavam ze vestavena navigace je pro Passat novinka, protoze ji dostane do vybavy poprve v historii modelu. :-!
Rozbalit vlákno
10
21. 8. 2014 08:21
Re: Zadna velka hitparada
Mají i levnější model za cca 15k, ten zřejmě většině uživatelů postačí. Vestavěnou navi ale už má leta v nabídce...
21. 8. 2014 13:13
Re: Zadna velka hitparada
Vzhledem k zastoupeni levnejsi a drazsi navigace v ojetych Passatech (pres jejich velmi rozdilnou cenu), bych nerekl ze "vetsine uzivatelu postaci". Nevim jak to bude ve stavajici generaci, ale v predchozi platila ze ta drazsi navigace byla opravdu velmi dobra zatimco ta mensi opravdu velmi spatna. Problem neni jenom horsi design, mensi display, omezene funkce, ale hlavne mnohem pomalejsi CPU, ktere i pouhou zakladni manipulaci dela nepohodlnou a z nekterych operaci typu nacitani vetsiho mnozstvi MP3jek se stava primo horor.
21. 8. 2014 08:22
Re: Zadna velka hitparada
Ještě doplním, že je v nabídce i navigace "Discover Media" za 17.600 Kč.

edit: webpaja mě předběhl :-)
21. 8. 2014 09:54
Re: Zadna velka hitparada
V Německu vyžaduje tahle navigace příplatkové rádio a myslím i HF. Předpokládám, že je to v ČR stejné. Celkové náklady na pořízení navigace jsou tedy vyšší (odhadem 30-35 tisíc).
21. 8. 2014 08:58
Re: Zadna velka hitparada
Passat měl navigaci ve výbavě už začátkem tisíciletí, nevím, odkud bereš informace.
21. 8. 2014 13:15
Re: Zadna velka hitparada
Navigaci mel, ale beznou 2dinovou zasuvnou. Vestavenou ma az v novych modelech od minuleho roku, Passat ji bude mit ted poprve.
21. 8. 2014 14:54
Re: Zadna velka hitparada
Jaký je rozdíl mezi vestavnou a ne-vestavnou?
Avatar - positivemind
21. 8. 2014 15:05
Re: Zadna velka hitparada
Jedna jde vytahnout sroubovackem, druha ne :-) jinak receno - tuhle uz ti tak lehce nevypacej
22. 8. 2014 18:16
Re: Zadna velka hitparada
Skôr by som to nazval "vložená" a "zabudovaná". Tá prvá je ako celok zabudovaná do palubky pár skrutkami alebo klipmi, druhá má takto namontovaný prakticky len vrchný panel, "vnútornosti" už sú de facto súčasťou auta a ako celok sa to proste demontovať nedá. Ale vstavané sú teda asi obe... ;-)
21. 8. 2014 09:49
Re: Zadna velka hitparada
>:D Co víc říct. Již tradičně jsou k dispozici dvě navigace. Není to zase tak dlouho, co jsem tu někomu vypisoval rozdíly mezi levnější a dražší. Z mého pohledu jich není zrovna málo; jak výhodná nabídka to je, je však individuální.
Avatar - jozephko
21. 8. 2014 08:24
Passat deklasoval konkurenciu
Ak by som teraz kupoval nové auto strednej triedy, tak voľba by bola buď Passat alebo Mazda 6. Ostatné značky sú pre mňa v tomto okamihu "neviditeľné"... :-)
Hlavná výhoda Mazdy sú dizajn a úsporné benzínové motory bez turba. Ale v oblasti individualizácie je na tom oveľa lepšie Passat.
Rozbalit vlákno
0
21. 8. 2014 08:38
Otazka
Moze mi niekto vysvetlit, preco automobilky zacinaju spajat a zjednocovat svetla s maskou chladica? Mne to absolutne nereze. 8-s
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
21. 8. 2014 08:58
Re: Otazka
je to skratka nova dizajnova moda.... podobne ako aj tie obrovske svetla dnesnych aut kde uz sa u niektorych modelov pomaly spaja svetlo s A stlpikom... prejde 10 rokov a velke svetla budu out uvidite.... automobilky zacnu robit male kompaktne svetlomety ( ako ma dnes jeep GCH ) a nie tieto velke prisery co maju dnes ... aj tento boom s maskou pominie.... z generacie na generaciu je vzdy nieco nove v mode ... ale moda sa tiez meni ... a pride za dalsia genracia za 7-8 rokov a zrazu budu zase automobilky oddelovat svetla od masky mriezkou.... tak to chodi... nic velke za tym asi hladat netreba...
Avatar - Misanick
21. 8. 2014 09:28
Re: Otazka
Viděli to asi u Citroenu, ale ten už od toho taky upouští.
Avatar - Jenik3
21. 8. 2014 08:55
1.6d?
Neni to trochu malo na auto s hmotnosti 1.5tuny? Docela by mne zajimalo, jak se sestrnactka vyporada s timto korabem. Snim ci bdim, kdyz vidim, ze je naladena na 88kw? Kazdopadne, vse je teprve na zacatku a cas ukaze, zda to byl krok spravnym smerem.
U Golfa 7 tomuto motoru rozumim, dokonce mu fandim, at se dostane na "deklarovanou" spotrebu 3L/100.
Rozbalit vlákno
17
Avatar - WinDiesel
21. 8. 2014 09:17
Re: 1.6d?
Jeniku to jsi se probudil brzy. Odchazejici verze ma 1,6 TDI s 81 kW a taky to jelo. Superb to same.
Proti tomu je 88 kW krasna hodnota, procentuelne je to o 10% vic. To auto to krasne uveze, jako zaklad vice nez dostacujici.
A kdyz Ti to nevoni dej melouna a kup biturbo TDI s presne o 100% vyssim vykonem.
Avatar - Jenik3
21. 8. 2014 09:42
Re: 1.6d?
Nechce se mi verit. Passat mi prijde jako veliky a tezky auto, dat k tomu 1.6 je takove divne. Nastesti auto kupovat nepotrebuju, prenecham rozhodnuti o vyberu jinym.

Dnes jsem se probudil brzy, uz v 7:10 ;-)
Avatar - W.O. PRSCLEY
21. 8. 2014 10:13
Re: 1.6d?
>:D Taxikáře Superb s 77 kW uvezl ............
A tady máš 88 kW - vyzkoušej to a myslím že budeš překvapen a to příjemně. Na závodění to nebude. Obávám se že to bude časté fleetové vozidlo.
Já se vzbudil v 7:05 - pes mne vzbudil .... :-)
Avatar - Jenik3
21. 8. 2014 15:16
Re: 1.6d?
1.6d s 88Kw mne mile prekvapila. To se pani inzenyri z VW museli hodne zapotit, aby z motoru vymackli takovy pekny vykon.
O 77Kw se rikalo, ze netahne. Sice jede, ale trva ji to.
Avatar - Emel
21. 8. 2014 15:17
Re: 1.6d?
Na druhou stranu to v rámci konkurence není nijak špičková hodnota...
Avatar - Jenik3
21. 8. 2014 16:17
Re: 1.6d?
Renault + Nissan davaji 1.6d s 96Kw kam to jen jde. A myslim, ze i Opel se pochlapil a ma v nabidce slibnou 1.6d.
Avatar - Emel
21. 8. 2014 16:27
Re: 1.6d?
Jj, prostě 88kW je fajn, ale není to žádný super odvaz.
Avatar - white label
21. 8. 2014 16:54
Re: 1.6d?
Třeba do Mégane..., jenže do něj už zase nedostaneš dvoulitr, kdežto tady (nebo u Golfu) máš na výběr další výkonnější (i výkonnější, než ten 1,6dCi) verze ve dvoulitru.
Avatar - white label
21. 8. 2014 16:48
Re: 1.6d?
To ano, ale k čemu by pak byl ten dvoulitr se 110kW?
Avatar - Emel
21. 8. 2014 16:49
Re: 1.6d?
Nic proti tomu mít výkonové spektrum okolo 100kW pokryté dvoulitrem... tím spíš u Passatu. Mohl bys samozřejmě nabídnout oboje, Opel to tak nějak má...
Avatar - white label
21. 8. 2014 17:04
Re: 1.6d?
Teoreticky můžeš nabízet nespočet výkonových variant v různém obsahu, ale dávalo by to větší smysl? Podstatné je , že pokud chci srovnávat srovnatelné, musím vzít všechny verze motorizací (bez ohledu na objem) a pak lze porovnávat celkový počet a rozpětí motorizací různých značek v rámci dané třídy.
Avatar - Emel
21. 8. 2014 20:25
Re: 1.6d?
Jasně... zákazník samozřejmě chce co nejlepší motor, takže pokud ti místo 1.6dCi u Meganu nabídne Golf 2.0TDI za podobné peníze, asi to není nic proti ničemu. Možná to bude o něco víc žrát, zatěžovat přední nápravu a zaplatíš víc na ručení, ale přesto bych dal přednost dvoulitru, podle té staré poučky s objemem.
Avatar - iudex
21. 8. 2014 13:00
Re: 1.6d?
Tí študenti sa majú, cez prázdniny sa im to vyspáva. >:D
Avatar - Jenik3
21. 8. 2014 15:26
Re: 1.6d?
Myslim, ze je to jeste horsi...
21. 8. 2014 11:53
Re: 1.6d?
První Sup měl dokonce jen 74kW.

Jinak samozřejmě jde mj. o to, aby v nabídce byly i motory, které budou srážet průměrnou spotřebu, otázkou je, jak moc se budou prodávat.
Avatar - Ronault.
21. 8. 2014 12:23
Re: 1.6d?
Hodně. Taxikářů a úsporných firem se najde mraky, třeba v takovém Holandsku apod.
Avatar - poterienko
22. 8. 2014 08:04
Re: 1.6d?
Tak třeba taková premiovější sestřička A4 má v základu také 88Kw (1,8TFSI) a to váží o min. 100kg více. Mimochodem v základu stojí A4 jen 685k.
Avatar - aproximus
21. 8. 2014 09:00
parádní kočár
akorát toho chromu mohlo být méně. přece jen s tím nebudou jezdit jen důchodci...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
21. 8. 2014 09:12
tak nejako si predstavujem
auto strednej triedy.... zaujal ma konecne aj exterier auta co sa doterajsim generaciam passata doteraz u mna nikdy nepodarilo... ale 8-y pokus uz konecne vysiel , musim uznat ze je to z mojho pohladu prvy skutocne nadherny vw strednej triedy ... snad este stara B4 mala nieco do seba.... takze pochvala .... auto vyzera vyborne... proporcie su dobre a zaujimave ... takisto pochvala za interier... vyzera podla mna lepsie ako v premiovom bmw 3 .... ale je to vec vkusu s tymto sa hadat nechcem.... proste sa mi paci aj interier ktory uz vymenil archaicku nudu za charizmu .. a dobre spravil

ako pise kolega vyssie... s mazdou 6 asi dve najlepsie a najzaujimavejsie volby v triede ak nezvazujeme premiu.... a podla mna aj zakladne TSI bude uplne bohate stacit.. takze cena je uplne ok , za tu cenu top ponuka v triede
Rozbalit vlákno
0
21. 8. 2014 09:21
Digitální palubka
Můžete mi někdo říct, kolik budou stát digitální ciferníky? Bude to součástí navi za těch bezmála 50tis, nebo je to ten palubní počítač Premium jen za 3500? To asi ne, že?

Předem dikes :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ozzman
21. 8. 2014 09:36
Re: Digitální palubka
Mě by spís zajímalo, jestli to nebude v noci svítit do obličeje jako Fordí Convers+
21. 8. 2014 12:07
Re: Digitální palubka
Fordí Convers+ se dá ztlumit.
Avatar - Ozzman
21. 8. 2014 14:00
Re: Digitální palubka
Ano, dá, ale i tak to svítí pořád ještě hodně.... o tom právě mluvím. Nevim, jestli po faceliftu Convers+ vylepšili, ale ten můj funguje takhle... ideální by bylo, kdyby šel na noc třeba vypnout, nebo přepnout na noční režim jako navigace, místo tlumení jasu...
21. 8. 2014 09:55
Re: Digitální palubka
11 700 Kč.
Avatar - Misanick
21. 8. 2014 09:29
V této třídě
jedině Mazda 6 :yes: .
Rozbalit vlákno
36
Avatar - Uživatel_5340709
21. 8. 2014 09:57
Re: V této třídě
To sice jo, ale na poli benzínu je schopna konkurovat s mot. 2,5 maximálně 1,8 Tsi, a to nemluvím o tom, že tato motorizace stoji 850k. Proč aspoň nepoladili 2,3 turbo se 199 kw do nějaké ekonomičtější a modernější verze. Za tu dobu co jezdí v cx7 a mps s nim mohli něco udělat, navíc teď bude jezdit nově i v mustangu.
Avatar - iudex
21. 8. 2014 13:02
Re: V této třídě
Motor 2,3T z Mazdy 3/6 MPS nemá s Ecoboostom od Fordu nič spoločné; 2,3EB je novovyvinutý motor.
Avatar - Uživatel_5340709
21. 8. 2014 15:53
Re: V této třídě
Vsadím boty, že základ je stejný.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 8. 2014 16:18
Re: V této třídě
Prehral si.
Okrem toho, co sa tyka motorizacii a vztahu Ford-Mazda, tak prakticky vsetky benzinove 4-valce, ktore si nasiel vo Focusoch/Mondeach do roku 2006-2007 boli motory Mazda MZR s nalepkou Duratec.

Americky Fusion (cize velky sedan), zacinal s 2.5 litrovym stvorvalcom - bol to motor z poslednej generacie MZR.

2.3 litrovy motor (znamy ako DISI z MPS verzii) nemal s Fordom absolutne nic spolocne, navyse v Japonsku sa dodaval do niektorych modelov aj bez preplnovania.
21. 8. 2014 19:49
Re: V této třídě
1,6 tku Fordu konstruovala Yamaha, ale tiez japonec. A vsetko bez turba, to sa uz teraz nevidi.
Avatar - WinDiesel
21. 8. 2014 10:16
Re: V této třídě
Proč ne ale jedině se SKY-D. Benzín moc nežere ale je proti dieselu slaboučký ...
Avatar - Emel
21. 8. 2014 10:22
Re: V této třídě
Benzín je slaboučký... ale pokud někdo nechce turbo, pak se dá.
Avatar - Uživatel_5340709
21. 8. 2014 10:26
Re: V této třídě
Ale néni, jen má prostě strop 130 -140 kw a to je málo.
/Zajímavé bude srovnání passatu 1,4 Tsi se zákadním dvoulitrem mazdy/
Avatar - Emel
21. 8. 2014 10:35
Re: V této třídě
S 2.5 jsem teda nejel... protože Mazda z něj dělá exklusivní zboží. Pouze v kůži, na 19" s automatem za nějakých 900... to už je mimo mé obzory :-)
Avatar - Uživatel_5340709
21. 8. 2014 10:38
Re: V této třídě
Právě, ceny jsou velký problém mazdy, vyrábí v jpn, platí clo, to ji brání v lepší prodejích. Pokud si passat bude nově držet ceny, mohlo by to být pro ni plus.
Avatar - Dinar
21. 8. 2014 10:40
Re: V této třídě
Jenže 2,5 je nutně s AT a v reálu nepoznáš v dynamice rozdíl oproti 2,0 s manuálem, je to prostě slabé, a pokud to vezmeš v kontextu nejsilnějších motorizací ve třídě obvyklých, pak nelze říct než, že bída. ;-)
Avatar - Emel
21. 8. 2014 13:14
Re: V této třídě
Asi bych s tím 2.0i žít uměl... ale ta troška výkonu pro radost navíc tam není.

2.5T je mimo, cenově, i výbavou kterou nechci (19", kůže, případně automat).
Avatar - iudex
21. 8. 2014 13:27
Re: V této třídě
Keby to bolo 2,5T, bolo by to super. ;-) >:-[]
Avatar - Emel
21. 8. 2014 13:47
Re: V této třídě
Jo, překlep... hele, pro mě ideál 2.0T...
Avatar - KANKUNEN
21. 8. 2014 10:38
Re: V této třídě
Kolik myslíš, že je kupců co je jim málo skoro 200 koní v mainstreamu. Navíc výkon není natahovaný otáčkama.
Avatar - iudex
21. 8. 2014 13:07
Re: V této třídě
Aj tu je mnoho majiteľov áut strednej triedy s výkonom nad 200k (napr. Mondeo 2,0EB). Naviac ako píše Dinar M6 má ten najsilnejší motor výlučne v automate (a to klasickom HDM), kde ten motor nie je nijaká raketa, ale horkoťažko na úrovni 1,8TSI.
Edit: vidím, že M6 2,5 máš. Preto najlepšie vieš odpovedať na otázku, či by si neuvažoval o silnejšom motore, ak by ho 6ka mala.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
22. 8. 2014 18:02
Re: V této třídě
Sky automat co je v Mazda radi rychlejsie ako DSG a na webe najdes velmi vela testov, ktore ho davaju MINIMALNE na uroven automatov od BMW.
22. 8. 2014 18:49
Re: V této třídě
Když Sky automat tak rychle řadí, tak proč má automat v Ma6 o dost horší časy zrychlení než manuál (třeba 165hp benzin 10,5 vs 9,1, 175hp nafta 8,4 vs 7,8)?
A naopak proč má ZF8 nebo DSG časy stejné jako manuál a u některých motorizací je dokonce lepší automat než manuál o nějakou desetinku?
Avatar - white label
22. 8. 2014 19:58
Re: V této třídě
U Mazdy přece není nic nemožné... ;-)
Avatar - Emel
22. 8. 2014 20:44
Re: V této třídě
Nemá automat delší kvalty?
22. 8. 2014 21:42
Re: V této třídě
Nemá
I. a II. mají stejnou a III. na kterou dosahují 100km/h má kratší automat
Ma 6 2.2 SkyActiv-D 175
Manual/Automatic
I. 3.357 (13,78) 44 km/h 3.487 (13.26) 45 km/h
II. 1.826 (7.5) 80 km/h 1.992 (7.58) 79 km/h
III. 1.189 (4.88) 123 km/h 1.449 (5.51) 109 km/h
IV. 0.872 (3.58) 168 km/h 1 (3.8) 158 km/h
V. 0.679 (2.79) 216 km/h 0.707 (2.69) 224 km/h
VI. 0.566 (2.32) 259 km/h 0.6 (2.28) 264 km/h

Automat má delší jenom V. a VI., Takže jediné vysvětlení je, že automat řadí pomaleji než manuál, což u klasického HDM není nic překvapujícího.
Avatar - Emel
22. 8. 2014 22:44
Re: V této třídě
Může být. Ještě mě napadá jedno možné vysvětlení - samotný rozjezd auta, kdy u manuálu to prostě můžeš pustit přes spojku víc nahrubo, než ti dovolí HDM.
22. 8. 2014 23:11
Re: V této třídě
Manuál
0-20 1.2
0-40 2.2
0-80 5.3
etc.

Automat
0-20 1.2
0-40 2.2
0-80 5.8
a dál už rozdíl jen narůstá, takže na jedničku se do nějakých 40km/h odpíchnou z místa úplně stejně.
Avatar - white label
22. 8. 2014 19:56
Re: V této třídě
Jistě, Mazda je taková továrna na zázraky u nich i hdm řadí rychleji, než dvojspojka. >:D
Avatar - KANKUNEN
21. 8. 2014 10:34
Re: V této třídě
S 2,5 nemám problém, na ty běžné dvoulitrové diesly mám. Kdysi s dvoulitrem jsem se musel pakovat z cesty.
Avatar - Emel
21. 8. 2014 10:35
Re: V této třídě
Máš tu novou 6 s 2.5G?
Avatar - Dinar
21. 8. 2014 10:44
Re: V této třídě
Za kolik jezdíš v mixu?
Avatar - KANKUNEN
21. 8. 2014 10:52
Re: V této třídě
Za osm, v Mazdě miřekli, že mám ze všech největší spotřebu.
Fajň je, že nad 140 pořád ještě neleze spotřeba nahoru, ale moc to nesleduju, jjízda autem je pro mně potěšení.
Avatar - Dinar
21. 8. 2014 12:49
Re: V této třídě
Jasně, pané vy to moc honíte, naši klientí mají v průměru 6,5 s tímhle motorem, jede jak urvanej a nežere, holt skyactiv. >:D :no:
Měl jsem to den, jezdil s tím stejně jako se svým, svižně, tj. žádné 90 a 130 a byl jsem na dvanácti litrech s občasnou akcelerací - ukaž jak jedeš. Neměl jsem v ten moment přímé srovnání, ale jak si pamatuju, Passat 1,8 tsi jede líp a při stejném režimu za tak o litr míň. Ale může to jít klidně na vrub převodovky, ten AT v mazdě je sice na pohodu, ale v porovnání se ZF (ať sem netahám dsg) je to furt stará škola, spousta výkonu se ztrácí v měniči, a to je na spotřebě znát.
Avatar - iudex
21. 8. 2014 13:15
Re: V této třídě
Tak tú spotrebu by som mu nebral, tieto 6ky jazdia v priemere za 8,19, čo je na dvaapolliter s automatom výborné číslo: [odkaz]
Pre porovnanie Passat 1,8TSI 118 kW s DSG, teda slabší motor s teoreticky úspornejším automatom pýta v priemere 8,37 l: [odkaz]
Avatar - _Karel_
21. 8. 2014 17:53
Re: V této třídě
To s tím passatem ti moc nevěřím, mě 1,8TSI s automatem jezdí kadla kadla za 9, velmi klidná jízda. Jakýkoliv šlapání na plyn se na spotřebě projevuje dost zřetelně.
Avatar - Ji/Ri
21. 8. 2014 19:05
Re: V této třídě
Znám tvůj styl jízdy.... 13 litrů na sto je skvělá spotřeba ;-) >:D ...jde vidět, že skajaktif funguje.... :yes:
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 8. 2014 16:19
Re: V této třídě
nauc sa jazdit :-)
Avatar - Inferius
21. 8. 2014 11:09
Re: V této třídě
Mazda 6 je skvělý auto, ale nechápu třeba tu absenci AWD
21. 8. 2014 13:56
Re: V této třídě
Dobre diesely, ostatni prumer az podprumer (kultivovanost, komfort, zpracovani). Navic to v podstate neni konkurent passatu, obe auta vznikla s diametralne odlisnnym rozpoctem a je to na prvni pohled videt.
Avatar - white label
21. 8. 2014 10:08
Cenový rozdíl mezi TDI 140kW a BiTDI 176kW
Pouhých 16! tis. za +36kW (a mokré 7st. dsg pro příčnou zástavbu) by bylo skoro z říše snů a těch 140kW TDI by se asi moc neprodalo, bohužel se jedná jen o překlep tady v tabulce, u ceny za TDI 140kW 4motion má být 944.900,-, nikoli 994.900,-. :-)
Rozbalit vlákno
19
Avatar - W.O. PRSCLEY
21. 8. 2014 10:14
Re: Cenový rozdíl mezi TDI 140kW a BiTDI 176kW
Vrtalo mi to hlavou, každý by bral 176 kW Bi-TDI. V redakci si zařádil šotek? :-)
Avatar - white label
21. 8. 2014 11:38
Re: Cenový rozdíl mezi TDI 140kW a BiTDI 176kW
Jo, znáš to, kdo nic nedělá, nic "nepokazí"... ;-)
Avatar - Ham.
21. 8. 2014 10:30
Re: Cenový rozdíl mezi TDI 140kW a BiTDI 176kW
Máš pravdu, ale i tak se mi zdá, že nejvyšší verze bude za 66k slušné lákadlo proti té 140kW verzi.
Avatar - white label
21. 8. 2014 11:28
Re: Cenový rozdíl mezi TDI 140kW a BiTDI 176kW
To ano, osobně bych neváhal ani za těch +66, navíc k tomu i to novější mokré 7st. dsg.
21. 8. 2014 10:48
Re: Cenový rozdíl mezi TDI 140kW a BiTDI 176kW
Ahoj, díky za upozornění, chybička se vloudila :-)
21. 8. 2014 11:17
Re: Cenový rozdíl mezi TDI 140kW a BiTDI 176kW
Když jsem to četl, tak jsem si říkal, že je to doslova směšné vedle 110 tisíc za Haldex. A jak se ukázalo, byla to chyba.
Avatar - white label
21. 8. 2014 11:33
Re: Cenový rozdíl mezi TDI 140kW a BiTDI 176kW
Jasně, jinak jak píše i Ham. těch +66 tis. není taky nějaká velká hrůza, zvlášť v kombinaci s lepší dsg k tomu.
Avatar - W.O. PRSCLEY
21. 8. 2014 13:15
Re: Cenový rozdíl mezi TDI 140kW a BiTDI 176kW
Pokud by firma dala na dobře vybavený 140 KČ víc, určitě dá i o 66 kW. Jsou firmy, které dávají na výběr, buď relativní holátko Audi nebo nabouchaný Passat ... Vcelku nelehká volba. takovou dostala od Siemense moje spolužačka, ovšem než její firmu koupil Siemens, měla BMW X3 ......
Tak nevím....
Avatar - white label
21. 8. 2014 13:20
Re: Cenový rozdíl mezi TDI 140kW a BiTDI 176kW
Pokud bych si musel vybrat třeba mezi holátkem A4 a nabouchaným Passatem, beru samozřejmě nabouchaný Passat.
Avatar - iudex
21. 8. 2014 13:26
Re: Cenový rozdíl mezi TDI 140kW a BiTDI 176kW
Jak neľahká voľba: holá prémia je ako za trest, celé auto zvonka i zvnútra kričí, že kupujúci šetril a nemá tam ani veci, ktoré sú často v mainstreame bez príplatku. Bez debaty radšej vybavený Passat.
21. 8. 2014 14:29
Re: Cenový rozdíl mezi TDI 140kW a BiTDI 176kW
Zkusil jsem si udělat slušnější konfig v kombíku s 240HP...voilá...jsi tam přes 1,3 míče a to jsem se nijak nerozcapoval ;-)
Samolitr to je stále menší absurdnost než mega za X-Trail se šestnáctistovkou ;-)
Avatar - Emel
21. 8. 2014 14:44
Re: Cenový rozdíl mezi TDI 140kW a BiTDI 176kW
Taky máš v konfigurátoru kombík bez světel :-) ?

Jinak... docela mě zaujal Car-Net Guide&Inform... roční je zdarma, za příplatek 2000 je rok zdarma a další rok "fungování"... a pak co?

Mega je základ, za 1,2 se dá... vcelku tam toho není moc za co by se dalo utrácet, já skončil na 1.170.
21. 8. 2014 14:56
Re: Cenový rozdíl mezi TDI 140kW a BiTDI 176kW
To budeš muset poptat u prodejce. Jestli si můžeš znova koupit předplatné (měli by nabízet 1, 2 a 3 roky), nebo jestli mají jinou nabídku. Nabízí myslím také možnost platit po měsících, tam snad žádný limit neuvádí, ale je to ta nejdražší možnost.
Avatar - Emel
21. 8. 2014 15:26
Re: Cenový rozdíl mezi TDI 140kW a BiTDI 176kW
No dobře, ale můžu si koupit "fungovaní na dva roky, první rok zdarma" za 2000, nebo "fungování na tři roky, první rok zdarma" za 3500. Po prvním roce začnu platit, fajn... ale co po tom druhém/třetím roce?
21. 8. 2014 15:49
Re: Cenový rozdíl mezi TDI 140kW a BiTDI 176kW
Jak jsem napsal, budeš muset poptat u prodejce. Podobná je otázka, kolik budou stát aktualizace map po třetím roce (tři roky jsou v ceně). Pravděpodobně si budeš moci znovu koupit předplatné na rok/ dva/ tři, nebo platit po měsících, ale netuším, jakou nastaví cenu. V Německu je to snad 100/ 180/ 235 €. V USA 200/ 380/ 540 $. Česká cena, zdá se, odpovídá německé.
21. 8. 2014 16:41
Re: Cenový rozdíl mezi TDI 140kW a BiTDI 176kW
A není to tak, že bys po prvním roce začal platit. První rok je už v ceně a máš možnost si předplatit i druhý, respektive třetí rok. Můžeš se na to dívat jako na předplatné časopisu.
Avatar - Emel
21. 8. 2014 16:47
Re: Cenový rozdíl mezi TDI 140kW a BiTDI 176kW
Jo takhle... rok zdarma máš vždy a dokupuješ druhý... to by mohlo být.
21. 8. 2014 21:59
Re: Cenový rozdíl mezi TDI 140kW a BiTDI 176kW
Marketing. Když ti dají rok "zdarma", je šance, že se ti to zalíbí a budeš ochoten cálovat dál. ;-)
Avatar - iudex
21. 8. 2014 14:45
Re: Cenový rozdíl mezi TDI 140kW a BiTDI 176kW
To je cenník a úplná novinka; PRSCLEY zrejme hovoril o končiacom Passate a tam si viem predstaviť, že za cenu novej A4 bol celkom nadupaný výbavou.
Avatar - white label
21. 8. 2014 11:58
Výběr barev laku
Na výběr je zatím pouze pět! odstínů, z toho jedna šedá uni, jedna černá perleť, dvě stříbrné metly a jedna modrá metla, ...tak to je skoro tak "pestrý" výběr jako na Favorita, když vyšel. ;-)
Rozbalit vlákno
30
21. 8. 2014 12:26
Re: Výběr barev laku
Ještě tam chybí nezávislé topení a head-up display.V ceníku zatím není.
Avatar - Dinar
21. 8. 2014 12:40
Re: Výběr barev laku
Nabídka barev to je tragedie dnešních dní, jde to napříč značkami a spec. ty německé jsou v čele peletonu, padesát odstínů šedi, černá, bílá nějaká "módní" hnědá hniloba a hotovo. Když se chceš hodně rozšoupnout, nabídnou ještě tmavě modrou, která na tři metry nejde rozeznat od černé. Hrůza a děs, a čím vyšší třída, tím horší. :-! :no:
Avatar - white label
21. 8. 2014 13:13
Re: Výběr barev laku
Tak tady už ke všemu nemáš ani tu bílou (dnes už za příplatek "pochopitelně"), což bych teda nečekal...
Avatar - W.O. PRSCLEY
21. 8. 2014 13:17
Re: Výběr barev laku
Nabízejí hnědou kterou já osobně nazývám "***vá" BMW tuto barvu miluje, ale i Dacia na ní postavila reklamní kampaň pro Duster.
Avatar - twistedTSD
21. 8. 2014 17:02
Re: Výběr barev laku
A to já bych s "***vou" problém neměl, je stále elegantní (dokonce velmi elegantní), a přitom zajímavější než 50 odstínů šedi. :-) Zaujala mě hlavně na nové Octavii.
Avatar - white label
21. 8. 2014 17:08
Re: Výběr barev laku
Jako většina barev je i hnědá především o daném odstínu a konkrétní aplikaci, takže nějaké zobecňování (negativní i pozitivní) je i tady "marné".
;-)
Avatar - Ji/Ri
21. 8. 2014 19:07
Re: Výběr barev laku
...s ***vou přišlo první porsche na 911 turbo. Barva funguje na slunku, jinak drek jak vyšitý....
Avatar - white label
21. 8. 2014 19:30
Re: Výběr barev laku
Jako, že první hnědé auto vůbec byla zrovna 911ka turbo? >:-[]
21. 8. 2014 20:01
Re: Výběr barev laku
Prve hnede bol Ford T, len si musel pockat, kym ti ho pretrie hrdza ;-) . Svetla hneda sa hodi, pokial chodis sem tam mimo cestu, alebo po ceste bahaju stavbari a traktoristi. S takou farbou nemusis casto umyvat :-!
Avatar - Ji/Ri
22. 8. 2014 09:14
Re: Výběr barev laku
...myslím tu aktuální hnědku v metle. ale to ty víš a jen Jiříka zkoušíš :-)
Avatar - white label
22. 8. 2014 10:34
Re: Výběr barev laku
Jo, ty asi myslíš konkrétní odstín hnědé..., tak ta patří určitě k těm povedenějším odstínům hnědé. Nehodí se ale na vyloženě sportovně zaměřené modely.
Avatar - Emel
21. 8. 2014 20:28
Re: Výběr barev laku
Jsou auta, na kterých funguje výborně - velká SUV, kde je jednou z mála alternativ k černé... ale klidně i ta Octavia, i30, Mercedesy všech tříd včetně GLA... můj šálek kávy to úplně není, ale uznávám že má něco do sebe.
Avatar - iudex
21. 8. 2014 13:19
Re: Výběr barev laku
A najhoršie je, že ak aj základný model výnimočne nejakú pestrejšiu farbu má, tak pre najvýkonnejší model nie je dostupná (napr. konkrétne Leon Cupra: 50 shades of grey plus pastelová červená, hoci bežný Leon má atraktívnu zelenú Lima).
Avatar - Emel
21. 8. 2014 13:32
Re: Výběr barev laku
Cupra je doslova tragická. Poté, co jsem viděl fotky od Woodyho a usoudil, že bílá asi ne... fakt nevím, je to bída, asi obyč červenou.

Normální Leon má ještě takovou tyrkysovou... taky není špatná.
Avatar - iudex
21. 8. 2014 13:39
Re: Výběr barev laku
Alebo keby mala Cupra túto nápadnú zelenú, ako bežné Leony, tá by jej sadla: [odkaz]
Momentálne je jednookou Cuprou medzi slepými šedá Pirineos, ale Cupra si (aj s ohľadom na minulosť) doslova pýta výraznú farbu, ktorú ale nemá.
Avatar - Emel
21. 8. 2014 13:31
Re: Výběr barev laku
Zlatá Škodovka, z barev na Octavii přecházejí oči.
21. 8. 2014 14:07
Re: Výběr barev laku
Speciálně na RS, viď >:-[]
Avatar - Emel
21. 8. 2014 14:14
Re: Výběr barev laku
Právě že ne, RS má nabídku barev dost ořezanou, ale není to tak zlé jako u GTI nebo Cupry - je tam žlutá, zelená, modrá, dvě červené... jen dvě šedé (jedna z nich Steel)... celkem 12 barev a vcelku si asi každý vybere.

Pro běžnou Octavii je 13 běžných (z toho dvě bez příplatku, dvě za 4000 a zbytek za 13.900) a 55! zvláštních barev... s ještě celkem rozumným příplatkem 19.900. A pro Superba skoro totéž, příplatek 22.900...

PS: jinak obecně jsem pro větší barevnost na silnicích... třeba Peugeot dělával moc hezkou švestkovou... :-)
PPS: z druhé strany by mě docela zajímalo, jak by se v servisu dívali na rozbitý nárazník ve fialové Lavender :-)
22. 8. 2014 16:26
Re: Výběr barev laku
V Německu je to jinak, tam mají pro GTI snad 36 odstínů. Ten příplatek za extra barvu je tam ale 1740 eur.
[odkaz]
Avatar - white label
22. 8. 2014 17:16
Re: Výběr barev laku
1740,- v lepším případě, jinak 2170,- eur.
Avatar - iudex
21. 8. 2014 14:50
Re: Výběr barev laku
Tak RS medzi hothečmi/hotliftmi kraľuje čo sa farieb týka: [odkaz]
GTI a Cupra môžu so svojou greyscale len ticho závidieť. ;-) ;-\
Avatar - Emel
21. 8. 2014 14:53
Re: Výběr barev laku
Hlavně tam je pro každého něco... žlutá pro taxikáře, steel pro ty co chtěj v auto v základovce a stříknou si to sami, červená pro ty co se jim nelíbí ta odrazka vzadu a chtějí ji schovat, černá pro ty co chtěj mít auto v black packetu a dealovat v noci kokain...
Avatar - iudex
21. 8. 2014 13:21
Re: Výběr barev laku
No s farbami to fakt u VW ide od desiatich k piatim (dáva súčasne lacný argument do rúk antiVWfans, ktorí používajú často "nuda a šeď" a pri farbách to aj presne sedí).
Avatar - white label
21. 8. 2014 13:24
Re: Výběr barev laku
Ještě, že mám rád tmavší šedé odstíny..., takže mi vlastně stačí výběr mezi CSG a LSG. >:-[] ;-)
21. 8. 2014 13:30
Re: Výběr barev laku
Také mám rád pěknou šedou. Ale širší výběr neuškodí.
21. 8. 2014 13:27
Re: Výběr barev laku
Koukal jsem už při spuštění německého konfigurátoru. Smutné.
21. 8. 2014 14:08
Re: Výběr barev laku
Že by příklon k filozofii H. Forda? >:D
Avatar - donPedro
22. 8. 2014 09:43
Re: Výběr barev laku
A mohl by prosím někdo z graficky zdatných spoludiskutujících vyrobiti omalovánky v barvách alternativních? Mne kupříkladu by zajímalo jak by to Passatu slušelo v nějaké pěkné zelené. Díky předem.
Avatar - Emel
22. 8. 2014 09:45
Re: Výběr barev laku
Zelených Passatů bývalo vždycky dost... v minulé generaci už asi ne, ale v té předchozí určitě. Je škoda že se tyhle barvy z nabídky vytrácí.
22. 8. 2014 16:29
Re: Výběr barev laku
V Brně jezdí Cayenne v syté tmavozelené. Je to jako smrkové jehličí a bez metalízy.
21. 8. 2014 13:15
ceník ????
Tak se mi zdá, že tam je spoustu chyb, v konfigurátoru jsou jiné ceny než oficiálním ceníku? Jak je to možné? V konfigurátoru jsou položky co v ceníku ani nenajdete, př. 2 druhy přípl.led světel, ACTIVE INFO DISPLAY 15100,- to je pecka. příplatek za tv tuner atd.... trošku chaos a konf. je strašný na Škodovku to nemá.
[odkaz]
[odkaz]
Jinak výbava super, ale stejně SUPERB BUDE ZAJÍMAVĚJŠÍ stačí si chvilku počkat :-)))
Rozbalit vlákno
3
21. 8. 2014 14:09
Re: ceník ????
V čem bude Sup zajímavější?
Avatar - petrumr
21. 8. 2014 20:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
22. 8. 2014 07:18
Re: ceník ????
Destnik & skrabka :-)
Avatar - Ji/Ri
21. 8. 2014 16:10
50 odstínů šedi
... a chrom. To mě napadá při pohledu na pašoura. Nicméně, bude to zajímavý povoz. Zajímá mě osobní přeliz plastů. Tam, jak píše white, raději nabušený pašen než holá a4 ... anebo 3 čínské povozy. >:D
Rozbalit vlákno
0
22. 8. 2014 02:22
Čekal jsem víc
No chci druhé auto, ale tohle mě fakt moc nenadchlo naftu nechci a 1.4 tsi mě vůbec netankuje, když to porovnám se svým autem Cadillac ATS zakoupen letos, tak auto mě stálo 800t + něco dovoz, ale ten do ceny vozu nepočítám. Ale auto má výbavu kožený elektricky stavitelný sedačky s výhřevem v předu, přístrojová deska, obložení dveří, středový panel, volant(vyhřívaný) v kůži, lišty na dveřích a přístrojovce dřevo a hliník, 10 zónové repro Boose, digitální dvouzónová klimatizace, navigace, 18´´ litá kola, parkovací senzory v předu a vzadu, bezklíčkové otevírání, brzdy Brembo, nerezový výfuk, dálkové ovládání brány/vrat a to je hlavní 2.0 turbo s 203 kW se 6 stupňovým manuálem + nějaké serepetičky(bluetooth,černé chromování, jiné spoilery atd.). Tohle bych prostě za 800t u VW nedostal ani za boha. Auto mám zatím půl roku a naprostá spokojenost, motor má bezva zátah a je k tomu hlavně manuál a je to zadokolka, interiér je kvalitní a elegantní většina plastů zmizla pod kůží lišty jsou z pravého dřeva a hliníku, žádný malovaný plast. Sedačky jsou perfektně prostorné a dobře tvarované. Pro ty co zajímá spotřeba kombinovaná je kolem 9-10l, nemám moc lehkou nohu:D Když se chcii jde to na 7-8.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
22. 8. 2014 07:28
Re: Čekal jsem víc
Proc jen se ten Cadillac tak malo prodava nebo dovazi kdyz je to tak skvela koupe?
Jinak jsem si vcelku jist ze na stejne penize se kupci Passatu dostanou i se silnymi benziny kterych ceny zatim nezname. Staci trochu smlouvat.
No ale stejne se Pasik bude z 90% prodavat v dieselu, 176 kW je silny argument.
Avatar - donPedro
22. 8. 2014 09:10
Cenový VW jemnocit
Tož za ty prachy? No nekupte to ... Passat je na špici prodeje a je za to patřičně cenově ohodnocen. A fčíl se zkusme trochen zasnít a představit si že by byl v dané třídě jedním z nejlevnějších. Anketní otázka: Kde by pak byly jeho prodeje?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rokyta.p
22. 8. 2014 21:35
nemusí pršet, jen když kape
Proti s-klasse jsou zdejší digitální budíky lehce chudý příbuzný a až na tu linku na horní hraně předního čela se mi auto jako celek líbí

Jinak je zřejmý trend spíše evoluce než revoluce. Výrobní cykly se zkracují a nové modely se až o tolik (alespoň na první pohled) neliší.
Rozbalit vlákno
0
2. 9. 2014 20:54
objednáno
tak se konfigurátor zastavil na cifře lehce přes 1,3 mega (bez kůže, střešního okna a trailer assistenta), sleva od dealera skoro 200 tis., minulý týden objednáno, předběžný termín dodání únor 2015, tak už se toho jen dožít ;)
Rozbalit vlákno
0
1. 12. 2014 19:30
Interiér
Na to že některý interiér je dělaný ručně to není zas tak drahé >:D
Rozbalit vlákno
0