Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Passat: Co vás zajímá? Odpovědi

Vaše otázky jsme položili lidem od Volkswagenu. Zde jsou odpovědi.
Zpět na článek
1. 11. 2010 20:53
2. 11. 2010 10:50
2. 11. 2010 07:58
neregistrovaný "raulG"
2. 11. 2010 10:52
2. 11. 2010 10:55
2. 11. 2010 09:15
neregistrovaný "Joseph"
2. 11. 2010 09:40
2. 11. 2010 11:04
2. 11. 2010 11:03
1. 11. 2010 21:09
1. 11. 2010 21:18
1. 11. 2010 23:26
2. 11. 2010 04:20
2. 11. 2010 09:02
1. 11. 2010 23:37
2. 11. 2010 09:06
2. 11. 2010 11:49
2. 11. 2010 07:32
2. 11. 2010 08:19
2. 11. 2010 09:11
2. 11. 2010 09:15
2. 11. 2010 09:35
2. 11. 2010 10:18
2. 11. 2010 10:30
2. 11. 2010 10:46
2. 11. 2010 11:53
2. 11. 2010 12:55
2. 11. 2010 10:51
neregistrovaný "Hooonza"
2. 11. 2010 10:39
2. 11. 2010 11:56
2. 11. 2010 12:03
2. 11. 2010 09:37
2. 11. 2010 11:40
2. 11. 2010 11:53
1. 11. 2010 20:53
SLOVO CHVWAPA
Redakce drží slovo :yes: Díky, to se nezapomíná.

Ta naftová motorizace, no, podle mého je toho výkonu v naftě tak akorát. Nezapomínejme, že Fordu nezbývá, než mainstremovým mondeem pokrývat potřebu jak zcela průměrného jezdce, tak i toho, kdo chce rychlý vůz. U Volkswagenu je to všechno konfigurováno samozřejmě lépe. Střední mainstream nabízí "střední" výkon. Kdo chce raketu, má ve třídě A4 a kdo chce mít úplně všechno, bere A6. O tom se u Fordu snad nemohou ani zdát sny... čirá fantasy.

Liftingované CC... tak to bude vořech. Jsem moc zvědavej. Ale protože zhrubnul CLS, může trochu zahranit i nové CC.

Tak BRAVO :yes:
Rozbalit vlákno
17
2. 11. 2010 07:39
Re: SLOVO CHVWAPA
To je sice pravda, že 125kw je tak akorát...ale konkurence má prostě víc a VW na to stejně bude muset časem reagovat, nemyslíš?

P.S. Případné poznámky o tom, že Mondeo není konkurence neakceptuji >:-[]
2. 11. 2010 10:50
Re: SLOVO CHVWAPA
Já bych právě na tohle nereagoval, VW to přece nemá zapotřebí. Ono s tou konkurencí Mondea je to opravdu ožehavé, nezapomeň, že jezdci světa VW opravdu mají na výběr i v této třídě (A4). A myslím, že je to tak rozhodně lepší, než vyrábět jehn jedno auto, které pokrývá co možná nejšírší výkonové spektrum, a dál již nemít nic.
2. 11. 2010 14:50
Re: SLOVO CHVWAPA
Samozřejmě máš pravdu, koncern bude mít perfektně pokrytý trh od UP!a až po Lamborghini. Stejně si myslím, že většina potenciálních kupců Mondea nešilhá jako po alternativě na A4, ale právě třeba na Passat...no dávám Němcovi tak rok..a přijde diesel nad 150kw ;-)
neregistrovaný "raulG"
2. 11. 2010 07:58
Re: SLOVO CHVWAPA
jo a proto si ten, kdo chce poradnou naftu, koupi mondeo a ne prasata, kterej kde je vymenenejch akorat par dilu od minule >:D
a ten kdo chce vsechno, si A6 rozhodne nekoupi, opet, pridame par LED diod ale jinak vsechno stary.
Avatar - KANKUNEN
2. 11. 2010 08:02
Re: SLOVO CHVWAPA
A teď třeba napiš co bys napsal, kdyby měly silnější motory Mondea a ne GTIho větry.
2. 11. 2010 08:33
Re: SLOVO CHVWAPA
ale no tak, nejdriv vyzdvihujes vykonove verze motoru u Pola a Fabky, ale kdyz je VW do Passatu neda, je to najednou vlastne vyhoda? Kdo chce jiny motor, muze si prece koupit jine auto? To je blbost, tady se jen ukazuje marketing jako vsude jinde: kdo passata mooc chce, koupi si ho ze zacatku s cimkoliv, kdo chce neco jineho, musis si pockat a nebo brat taky, o nic jineho nejde.

Nicmene musim rict, ze zphaetonovsteni passatu asi prospelo, zad se mi zacina hodne libit a jako vzdy, priznejme si to, VW prinasi dost featurek, ktere chte nechte budou muset zacit nabizet vsichni, jen tak dale
2. 11. 2010 10:52
Re: SLOVO CHVWAPA
Podle mého to výhoda je. Je tak lépe rozložená modelová konfigurace ve třídě - supermainstream (Apoštol), prémie (A4). Ano, nový Passat je skvostný.
2. 11. 2010 09:07
Re: SLOVO CHVWAPA
125kW ze je "tak akorat"? Povedal by som ze je to skor tak akorat aby sa Passat zaradil v triede pod Mondeo, Avensis, Mazdu6, franzusov, a v podstate kazdeho kto nieco pre strednu triedu ponuka (hodnotene maximalny vykon naftovej motorizacie). Jasne ze so 125kW sa da jazdit velmi svizne, o tom nepochybujem. Ale prezentovat ako vyhodu to ze passat neponukne viac, to je fakt trosku scestne...
2. 11. 2010 10:55
Re: SLOVO CHVWAPA
Je to nesporná výhoda, totiž nezapomínejme, že jde o střední mainstrem, a tedy nejde o to, udělat nejsilnější raketu třídy (ta bude, neboj, ovšem jen jako klenot) jde o to, udělat nejlepší auto třídy, a to i s odkazem na cenu. A i v tom to opět VW předvedl celé své třídě - iptimální auto, optimální motor, optimální cena. Chceš třídní dělo od Koncernu? Ber A4 v prémii.
Avatar - Katikakus
2. 11. 2010 15:26
Re: SLOVO CHVWAPA
Takze vlastne supermainstreamove auto se submainstreamovym motorem - tak to jo, kdyz se to secte tak jde o stredni mainstream... :-!
neregistrovaný "Joseph"
2. 11. 2010 09:15
Re: SLOVO CHVWAPA
Zda se mi to a nebo jsi ted neprimo oznacil za konkurenta mondea A4 a A6. Teda GTI jak hluboci si klesnul ve snaze zmaskovat jednoznacnou nevyhodu pssatu oproti mondeu. Ziram. >:D
2. 11. 2010 09:40
Re: SLOVO CHVWAPA
je z toho úplně paf. vždyť i to obligátní BRAVO na konci odkazuje dnes spíš na Fiata než na Apoštola >:-[]

to zas budou veletoče. černá je bílá a bílá je černá. Všichni jsme tadadá jen on bude letadlo >:-[]
2. 11. 2010 11:04
Re: SLOVO CHVWAPA
Aktuální "bravo" bylo směrováno redakci...
2. 11. 2010 11:03
Re: SLOVO CHVWAPA
Nikoliv, špatně si to vykládáš. Volkswagen si totiž může dovolit tu nabídkovou poarádičku, vyrábět ve třídě optimální mainstream na optimálním výkona na optimální ceně, současně pak nabízí ve třídě i prémii - A4. Taje za jiné peníze.

Dívej se na věc realisticky, a hledej odpověď po optimální ceně za střední mainstreeam. Optimum je někde kolem těch 200 nezínových koní, resp. kolem předmětné nafty. Motor výborně sekunduje váze vozu. Nesnaž se hledat ve středním mainstreamu to nejlepší pod sluncem. Ti, kdo si dovolují být lepšími, to je právě ta prémie. A tu VW má.

Ford nevyrábí prémiový segment a nezbývá mu, než tlačit vše do středního mainstreramu. Která z těchto dvou filosofií je ti příjemnější, to už rozhoduj sám.
Avatar - Katikakus
2. 11. 2010 15:29
Re: SLOVO CHVWAPA
A ja doted zil v tom, ze VW je supermainstream...
Prekrucujes, jak se ti to hodi a nevadi ti, ze si s*res do huby. Latka tve ubohosti opet povyskocila 8-s :no:
Avatar - twistedTSD
2. 11. 2010 16:51
Re: SLOVO CHVWAPA
o CC ani nemluv! jeden z nejhezčích výtvorů od VW a oni už ho chtějí zmrvit...hlavně ať se FL neinspiruje passatem...
Avatar - davy
1. 11. 2010 21:09
děkuji
Díky Ondřeji za odpovědi na naše otázky. Oficiální představení Passata bude na party v SaSaZu 23.11., tak určitě sdělím pak dojmy nebo se je asi dozváme od redakce:-) A pevně doufám, že už v tu dobu budu mít Passata objednaného:-)

Jedna věc by mne ještě zajímala, vypadá to, že Easy open bude jen u sedanu a moc tomu neruzumím, u Varianta by mi to přišlo logičtější.

JInak z objednávkového systém je vidět pár věcí, které mne úplně nepotěšily. Nejdou objednat integrované dětské sedačky v jiném provedení, než kompletně černý interiér, tedy v tomto případě zapomeňme na jakéholv barevné varianty čalounění /líbí se mi tmavě hnědá s mocc vnitřky např.) nebo na klimatizované sedačky v této kombinaci. Také nejde detekce únavy řidiče v kombinaci s line assist a pod.
Rozbalit vlákno
4
1. 11. 2010 21:18
Re: děkuji
Můžeš se trochu rozepsat,mám pár dotazů:

1.Půjde side assist bez line asistentu ?

2.Dynamic Light v kombinaci s ACC ? Jak s halogeny,tak bi-xenony.

Co jsem viděl video na AutoBildu,tak tam měli detekci únavy s line assistentem.Asi se to liší podle země.

Dík za odpověď.
Avatar - davy
1. 11. 2010 23:26
Re: děkuji
1.restrikci tu na to nevidím, ale CZ konfigurátor je stále ještě v editované verzi, tedy ne úplně konečné, příští týden bude vše jasné.
Lane assist bude stát kolem 14.000,-Kč a půjde objednat jen u Comfortline a HIghline

2.mělo by to jít.ACC bude stát kolem 30.000,-Kč. K ACC bude možno přiobjednat ještě za cca 4000 tzv. Light assist.

Přesně tak, každá země bude mít jiné výbavy a hlavně jiné možné kombinace.

Já se ještě ptal na solární střešní okno, které v nabídce dříve bývalo, ale odpovím si sám, tentokrát ho v nabídce nevidím:-)
Avatar - wikinko
2. 11. 2010 04:20
Re: děkuji
ako to preboha myslis, ze u variantu by to bolo logickejsie? predstav si ze prides k variantu, na krok k nemu, naznacis kopanec a YEB, ta obrovska tazka kapota sa ti otvori rovno do nosa. to by ti asi ten nakup aj tak vypadol z ruky, nemyslis? :-)
Avatar - davy
2. 11. 2010 09:02
Re: děkuji
Ten pohyb dozadu neni tak strasny, odhaduji max 20cm dle soucasne verze a verzi Variant si kupuji ti, kteri budou nakladovy prostor vyuzivat mnohem casteji, tedy by daleko vice tuto funkci vyuzili. Nenapada mne moc prikladu, kdy do limuziny bude majitel v kravate nosit takovy naklad, ze nebude schopen zmacknout tlacitko automatickeho otevirani na klici. Navic to automaticke otevirani je elektromotoricke, tedy plynule, mel bych dost casu s nakupem uskocit:-)
1. 11. 2010 23:37
BiTDI
"2,0 Bi-TDI nerozšíří v nejbližší době nabídku"

Že nebude v nejbližší době BiTDI může být taky z jiného důvodu. ;-) Schválně ať rozproudím diskuzi... jeden starší slide z int. prezentace jiné automobilky, patřící pod křídla VW. >:D

[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - davy
2. 11. 2010 09:06
Re: BiTDI
Myslím si, že určitě přijde a je to čistě strategie, z počátku budou mít obrovské prodeje, na tenhle model nebo facelift nás už čekalo hodně a to téměř 5 let. Tipuji tak za půl roku prodeje mírně poklesnou a nabídkou BiTDI prodeje zase poběží naplno.
Avatar - Ricardo
2. 11. 2010 11:49
Re: BiTDI
Souhlasím, dělají to tak všichni - napřed nabídnout jen "pár" motorů. Ti nejdychtivější si to stejně koupí a náročnější zákazníky uspokojí pozdější rozšíření nabídky. Bylo by zvláštní, kdyby BiTDI zůstal jen v transportéru...
2. 11. 2010 00:40
Výborný článek
...Hezky koncipovaný článek a nevýstižné odpovědi převedené do výstižné formy :yes: Tleskám autorům ;-) Jen tak dál!!!
Rozbalit vlákno
0
2. 11. 2010 07:32
thanks
Děkuji, na mé otázky(1.2tsi, Bi-TDI) jsem dostal odpovědi. Sice nejsou potěšující, ale za to redakce nemůže:-)
Rozbalit vlákno
0
2. 11. 2010 08:12
Passat B7 Variant XC :-)
Pojdem trosku do stretu s ludmi z importu VW, pretoze ta "obrnenena verzia" - nech uz ju nazveme Cross, alebo XC - samozrejme bude. V oficialnych planoch automobilky figuruje pod datumom april/duben 2012. ;-)
Rozbalit vlákno
22
2. 11. 2010 08:19
Re: Článek
Nic ve zlém, odpovědi jsou zajímavé, ale ten článek fakt nemá hlavu ani patu, mohl by být napsán trošku čtivě, takto jsou to jen výkřiky do tmy. Fakt už sem poslední domů téměř nechodím. A Passat, je určitě kvalitní auto, ale naproto bez ducha - taková hodně kvalitně sestavená krabice na kolech. Zdravim
Avatar - davy
2. 11. 2010 09:11
Re: Článek
Je to samozřejmě Tvůj názor, ale budeš se pak asi těžko srovnávat s objektivním hodnocením, které určí prodejní výsledky:-) Podle men jde o nadčasový design, který není atraktivní na první pohled, ale kromě toho, že tetno design jen tak nezestárne, tak některé automobilky začnou některé z prvky z tohoto usedlejšího designu přebírat.
Co se týče obsahu článku a jeho formy, podle mne 100% splnil svůj účel, tedy zprostředkoval odpovědi automobilky na otázky, na které jsme odpovědi neznali.
Avatar - davy
2. 11. 2010 09:15
Re: Článek
Zajímavá zákulisní informace, díky:-) A v Tvém případě jsem si jist, že to nebude 1.apríla:-) Jsem hodně daleko od reality, když si tipnu, že zhruba v této době přijde i nabídka onoho BiTDI? Přemýšlím, co ještě dodatečně bude k Passatu nabídnuto... Abych ho pak nemusel za půl roku prodat, protože už to bude technicky zastaralý model...
2. 11. 2010 09:35
Re: Článek
Nic co by bolo oznacene, alebo co by aspon vyzeralo na BiTDI sa vo vyvojovom rade B7 naozaj neobjavuje. ;-)
Avatar - davy
2. 11. 2010 10:18
Re: Článek
I believe you, thanx:-)
Avatar - white label
2. 11. 2010 10:06
Re: Článek
Osobně bych ještě silnější TDI v Passatu viděl spíš už tak na druhou polovinu příštího roku, údajně se pracuje i na kompaktním VR6 TDI...
2. 11. 2010 10:30
Re: Článek
Najsilnejsie co je v planoch k dieselovemu Passatu vidiet je iba 2.0 TDI CR (170 PS). Mozno B8 v roku 2014...
Avatar - white label
2. 11. 2010 10:35
Re: Článek
Ale bývá úplně vše co je v plánu, vidět "oficiálně" dopředu?

P.S. třeba teď jsem skoro rok četl (v německém tisku) o plánovaném faceliftu Passatu a nakonec z toho byla nová generace...
2. 11. 2010 10:46
Re: Článek
Vacsina veci ano.

No pozri, nova generacia....podla mna to je taka polgeneracia. Je to masivne prepracovane doterajsie auto, aby vydrzalo na trhu este tak dve tretiny bezneho zivotneho cyklu . Definicia novej generacie je velmi hmlisty pojem (je to vec toho ako to dokaze predat marketing a ako to oznaci automobilka). Uplne nova generacia bude B8.
Avatar - white label
2. 11. 2010 10:50
Re: Článek
No to je mi jasné, myslel jsem to tak, že to nakonec nazvali! novou generací, podobně jako kdysi u B4, nebo nedávno u G6, jehož úspěch k tomu marketing určitě logicky sváděl... ;-)
Avatar - Ricardo
2. 11. 2010 11:53
Re: Článek
A není to stejně jako s Golfem? Tam byl hatchback nová generace, ale Variant a Plus je už facelift. U Passatu čekám to samé - sedan a kombi jsou "nová generace", i když je prostředek auta skoro stejný a motory úplně stejné. U CC se z toho nějakým zázrakem stane facelift.
Avatar - white label
2. 11. 2010 12:04
Re: Článek
Pokud to byla reakce na mě, tak já jsem o CC vůbec nepsal, a to jestli nazvou příští změnu u CC faceliftem, nebo novou generací nepovažuju za nijak podstatné.
Šlo mi jen o to, že ani němečtí novináří skoro do poslední chvíle nevěděli, jak to marketing nakonec nazve (jestli jako facelift, nebo nová generace) a před tím (celou dobu) o této změně psali jako o faceliftu...
Avatar - Ricardo
2. 11. 2010 12:55
Re: Článek
Však on VW taky sám pořádně neví. Jednou je to generace (B3/B4 a B6/B7), jindy facelift (B5). Stejně tak Audi jednou udělalo facelift minulé A4 novou generací B7 a stejně tak jsou překvapivě "generace" B3 a B4 u Audi 80 jen faceliftem. Prostě jde jen o slovíčkaření. Možná plánovači koncernu VW chtěli uzavřít tuto kapitolu a chtějí, aby historie na všechno s kódem B4 a B7 hleděla jen jako na marketingově zakamuflovaný facelift >:D
neregistrovaný "Hooonza"
2. 11. 2010 10:51
Re: Článek
No pokud někde čtu o MDB (Modularer Dieselbaukasten), vždy je řeč pouze o dvou-, tří- a čtyřválcích... Ale nikde není řečeno, že nebudou i motory s více válci.
Avatar - white label
2. 11. 2010 11:33
Re: Článek
Osobně jsem už dřív čekal, že koncern, zejména po přechodu k uložení motoru napříč (Passat, Superb), přijde s nějakým novým moderním řadovýn pětiválcem 2,5 TDI, který by navíc nelezl do zelí prémiovějšímu a většímu V6 3,0 TDI...
Avatar - white label
2. 11. 2010 10:02
Re: Článek
Taky jsem v této souvislosti četl (v německém tisku) o roku 2012, vzhledem ke značce VW by mělo logicky jít o CrossPassat (viz CrossGolf, CrossPolo), ale nechme se "překvapit"... ;-)
2. 11. 2010 10:39
Re: Článek
Vies, ja k tomu nemozem povedat detaily :*) :-! , ale pre mna to uz nie su prekvapenia. >:D

Pracovny nazov je XC (len to asi nepojde pouzit, kvoli Volvu). CrossPassat by som tiez asi moc nepouzil. Cross je rad aut, ktore su male a Passat je uz predsa len ina liga -aj velkostou, aj cenovo. Zrejme to bude oznacene inak.
Avatar - white label
2. 11. 2010 10:47
Re: Článek
To je pravda, navíc s označením Cross je u VW trochu paradoxně spojován jen přední náhon, což by pro image takového vozu asi nebylo ideální...

:-)
2. 11. 2010 11:56
Re: Článek
Ono u Passatu XC bude okrem 4WD aj 2WD verzia.
Avatar - white label
2. 11. 2010 11:59
Re: Článek
Dobře, ale u CrossGolfu a CrossPola se 4WD nenabízí vůbec...
2. 11. 2010 12:03
Re: Článek
Ja viem. To s tym Passatom som hodil len pre upresnenie.
Avatar - white label
2. 11. 2010 12:06
Re: Článek
Samozřejmě, že vím, že to víš... :-)
P.S. Máš SZ
2. 11. 2010 09:21
mě zajímá
jestli letos po fejsliftu stihnou ještě novou generaci nebo až příští rok ;-)
Rozbalit vlákno
2
2. 11. 2010 09:37
Re: mě zajímá
>:-[]

letos bude už jen nová generace, příští rok pak 2 fejslifty a 2 nové generace a pro 2012 mají novou generaci na každý kvartál a v rámci kvartálu pro každý měsíc fejslift ;-)
Avatar - Andromeda
2. 11. 2010 16:06
Re: mě zajímá
Tvoje časovo/ modelová předpověď mě sestřelila >:D :yes:
2. 11. 2010 11:40
Převodovky
Je zvláštní, že zatímco dříve faceliftovaný Tiguan dostal nové 7-mi stupňové DSG (pro točivé momenty do 600 Nm) s mokrými spojkami tak "nový" Passat si musí nadále vystačit se starým 6-ti stupňovým (pro momenty do 350 Nm). Je jasné, že zanedlouho přijde technická modernizace, kdy spolu s Bi-TDI přijde i nové DSG. Z hlediska prodejů to chápu, lidé těšící se na nový design se neudrží a koupí de facto starý Passat s novou tváří. Ten kdo chce lepší techniku ať si raději rok počká.... Tož tak.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
2. 11. 2010 11:46
Re: Převodovky
To mokré 7st. DSG (do 600Nm) jsme tu nedávno probírali s Hooonzou, osobně považuju za nepravděpodobnější důvod toho o čem píšeš, větší prostorovou náročnost této převodovky, která jinak stavěnému Tiguanu nemusí dělat takový problém..., ale třeba i o tom ví Marko víc..
2. 11. 2010 11:53
Re: Převodovky
U dvoch motorov TSI su DSG7 uvedene.
U motorov TDI nie. ;-)

Upravene:
Jezisi, ale pockat! Teraz pozeram, ze u Passatov je aktualna/nova technika uvedena len do roku 2011. U ineho modelu, ktory bude mat premieru v 2012 je DSG7 aj u jedneho motoru TDI. Takze u Passatu bude nasadena asi tiez - to ale neviem ci v 2012, alebo potom az u uplne noveho.
3. 11. 2010 10:12
Re: Převodovky
DSG 7st. u motorů TSI (1.4 a 1.8) je ale suché pro momenty do 250 Nm. Jinak je samozřejmě možné, že mokré 7st. DSG dostane až Passat nové generace, ale potom by asi stávající nedostal ani Bi-TDI a to se mi zdá nepravděpodobné vzhledem k tomu jaký výkon už dnes nabízí Mondeo.

Pokud jde o větší prostorovou náročnost nového DSG tak fakt nevím, ale zatím jsem spíše četl, že prostorová náročnost DSGček obecně je menší než u manuálu. Proto třeba Polo GTI ani Fabia RS nemají manuál, protože se tam nevejde zatímco DSG ano.......
Avatar - white label
3. 11. 2010 13:07
Re: Převodovky
Ale u Pola GTI a spol. jde o suchou DSG do pouhých 250Nm. Ovšem rozdíl v prostorové náročnosti mezi 6st.DSG do 350Nm a 7st.DSG do 600Nm (obě jsou mokré) už může být (v těchto případech) problém...
Klamání nejen tělem
Mě například zajímá, kde bere automobilka VW tu drzost, že vydává starý Passat za nový?
Férové by bylo napsat, že se jedná o lehoučkou liftingovou úpravu koncepčně starého auta kolik že už dlouhých let?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
2. 11. 2010 16:46
a je a je a je!
prostě to je úúúplně nová generace i kdybysme se na hlavu stavěli...a jestli v tom snad někdo poznává B6, ať si zajde k očnímu, páč podobné je maximálně "využití vysokopevnostních ocelí"....velmi zajímavý přístup >:-[]
Rozbalit vlákno
0