Automobilka Volkswagen uvolnila první oficiální fotografie dlouho očekávaného modelu Passat Coupe, ale opět se nejedná o zveřejnění vzhledu celého vozu, ale pouze o několik záběrů na detaily karoserie.
Aha... Jak jste na to přišel? Trefa do černého to už je, protože na těch fotografiích není skoro nic vidět. Ještě by mě zajímalo o jaké třídě je řeč, o třídě VW Passat Coupé? CLS je trošku jinde...
Nevíš jaká třída? Tohle je diskuze o autech a znalost základů se tak nějak očekává. Takže zapřemýšlej, pročti a pak napiš něco chytřejšího.
PS: Passat opravdu nebude konkurovat CLS. ;-)
Á, pan odborník mě školí. Vím že je to střední třída, ale VW svůj nový výtvor prezentuje jako kupé. Takže co je to zač? Kupé střední třídy? Se čtyřma dveřma? Už to je v rozporu s definicí kupé. Stejný problém jako u CLS, které není přímo srovnáváno s A6 ani BMW 5, jako třída E. Stejně tak bude Mondeo a spol. srovnáváno s normálním passatem a ne tímto. Dokud neudělá nějaká jiná konfekční značka jako VW čtyřdveřové "kupé", bude tahle odnož Passatu třídou samou pro sebe. V ní má pozici nejprodávanějšího auta jistou...
Z fotek lze skutečně velmi přesně usoudit, že se to povedlo. >:D Nehoupej nás, víš o Passatu Coupe stejně velký kulový jak kdokoliv jiný tady na diskuzích.
>:D
Opravdu si myslíš že jsem to auto neviděl? No máš pravdu, celé ne, karoserii ano. ;-)
Mimochodem podívej se na špionážní fotky, tam s trochou představivost (pokud ji disponuješ) docela přesně určíš finální podobu.
Opravdu si myslím, že jsi to auto neviděl. >:D S určováním finální podoby u volkswagenů jsem už dávno raději přestal. Začínám se smiřovat s faktem, že se nedočkám. :-!
Ne každý má takové možnosti jako ty. ;-)
Smiř se s tím, že to auto už jezdí a je poměrně hodně lidí, co již meli tu čest. Nejsi prostě jeden z vyvolených. ;-)
Ten, kdo VW nemá rád, toho ani odhalená podoba nenadchne. Já za sebe můžu říct, auto je hodně elegantní a hodně stylové, aspoň co se VW týče. O žádný designérský výstřelek se ale nejedná. Tu se jede na jistotu a ta je tímto modelem podpořena. ;-)
To ze ty nemas moznost to auto visiet neznamena ze iny take moznosti nemaju. ;-) PS:konecnu verziu som videl uz aj ja. A spolu so mnou kopa dalsich ludi.
Nechápu tvé nadšení VW už je dlouhou dobu mimo mísu s tím jak se dere do segmentu kde nemá co dělat, viz Phaeton a sportovní Prassat, jeho styl začíná a končí u GTI
Nepochopil jsi mne Deceptione, normální Passat je v pořádku, je to auto pro masy, firmy atd, prostě laciná limuzína, ale kupé??? to už si hraje na něco víc a na to Prassat nemá
Zatím jsem nepřišel na jiný důvod zveřejňování podobných nic neříkajících záběrů než ten, aby se na daný model, po zveřejnění faktu že bude, během pár měsíců nezapomělo. Jen doufám, že v tomto případě nás nebude VW natahovat podobně trapně dlouho jako Opel s novou vectrou. Nakonec zjistíme, že největším trhákem reklamních strategií 21. století bude poodhalovací finta, se kterou, v zoufalství z neustálého opožďování náběhu výroby, přišlo oddělení propagace AZNP už před dvaceti lety. :-!
Ano ano. To zní přesvědčivě s tou poodhalovací fintou. Z druhé strany já se u těch fotek docela zasmál, maska passata kterou všichni dobře známe, dvě fotky dvojitého V a zbytek tma. Mě to prostě přišlo vtipný. A však je pravda budeli se to takhle dělat pod záminkou nestíhání termínu či jakékoliv jiné hlouposti už to moc vtipné nebude.(samozřejmě chápu že účelem asi nebylo bohužel nás rozesmát, takže další nesmysl co mi relativně ukradl 5 minut života.Ale já se nad to dokážu povznést ;-) )
ale musíš uznat že jde o kvalitní a elegantní záběr. Jeho kompozice a nasvícení jsou prostě skvělí, to že už to nic neříká nic na věci nemění. Spousta fotek či uměleckých děl nic neříkají jen jsou dobře kompozičně ztvárněny:)
Ale jasně. Fotky jsou to udělaný pěkně. Taky asi Člověk co to fotil na to měl aparátek. A hlavně by to byla ostuda na takovémhle webu dát nějaký hrůzy. To ale nic nemění na tom že to není článek o fotografické soutěži, ale o autě a jeho ´žhavých ´fotkách, kde bych čekal něco jiného(i když samozřejmě proložení ´normálních´ fotek něčím z tohoto nikdy není na škodu). Já třeba mam detaily rád, ale toto dle mě fakt neuhlídali.
:-) To je dobrej tah. Poodhalovat křivky, jako bys to neznal... ;-) Pamatujeme přece všichni na Q7... na diskuzi z toho poodhalování dokonce několik kolegů dostalo tříselnou kýlu.
Často tu kolegové zaklínají emoce... tak já píši: toto jsou emoce v praxi.
Tedy - slogan pro následujících deset let - "Hodláš-li číst motoristická periodika, měj vždy náhradní trenky po ruce" ;-):yes:
Dobrý test, i když z mého pohledu ještě příliš shovívavý. Také jsem už měl s touto verzí čest, a nemůžu říct nic jiného než, velké zklamání. Dostat spotřebu pod 10 litrů je při normálním ježdění, u kterého by si např. naftová verze mondea vzala 7,5l, prakticky nemožné (reál je 12) a dynamika není ani o chlup lepší, jen zvukový projev je pochopitelně jinde. Ale ani ten není nakonec žádná sláva, zvuk je nezajímavý a vytočený nezní nijak melodicky, a že vytáčet se opravdu musí, pokud má auto alespoň trochu jet. Tato verze jen ukazuje na momentální motorovou mizerii Fordu, prakticky každý z konkurentů nabízí za podobné peníze nějaký přeplňovaný čtyřválec, který nesmyslnou 2,3ku fordu strčí do kapsy. ;-\
no hlavne trochu nepobiram udaje o zrychleni a maximalni rychlosti !!! Mazda 6 s timhle motorem je naprosta strela a spotreba je nizsi. nase dvoulitrova M6 ma stovku pod deset a maximalku vyssi nez tohle mondeo s 2,3i !!! to zase inzenyri fordu neco podelali... mazda 6 ma s dva trojkou stovku za 9,0s a max 211kmh. spotreba ve meste 11,9l/100km. vysvetlete mi co u fordu ***i kdyz jim mazda motor davala... njn aspon bude nova M6 uspesnejsi :-)
No, zrychlení na 100 za 9s, a to při maximálce pouhých 211 km/h, která ukazuje na krátké kvalty, bych u stř. třídy s motorem 2,3l za střelu neoznačil, ale proti gustu... A odpověď na rozdíl mezi M6 a Mondeem se stejným motorem je celkem jednoduchá, váha a automat. ;-)
Popisovaný test vyšel ve Světě motorů. Svět motorů je zvláštní periodikum, něco jako týdeník o autech. Sekce o tuningu mě pokaždé rozseká na malé kusy a redakční testy mě pak zase slepí. Vyznačují se velice svérázným hodnocením předností a záporů. Na špičce pomyslného automobilního světa se téměř vždy ocitnou vozy z koncernu Volkswagen a vůbec nejlépe je, když jsou to vozy Škoda. Periodikum čelí v posledních letech čím dál většímu vypětí obhájit přednosti čím dál více zastarávajících Wagenů pro Volk před byť druhořadou konkurencí. Kolem některých skutečností se už prostě nedá kličkovat, to je losí test ve sto padesáti. Například nízkonákladová alternativa firmy KIA pro střední a východní Evropu známá jako c´eed nabízí s vznětovým motorem 1.6 lepší dynamiku a menší spotřebu než Octavia s motorem 1.9 TDI, a to vše za podstatně méně peněz. Pak je zatěžko čtenáře přesvědčit osvědčenými argumenty typu "volant padne skvěle do ruky", "přístrojová deska je provedena z kvalitních měkkých plastů", "v interiéru je množství praktických odkládacích ploch" a "do dveřní kapsy se vejde 0,7l láhev". Je třeba sáhnout po něčem rafinovanějším.
Jistě se shodneme na tom, že novej Passat je ukrutnej frčák, především když je ftédéíčku. Obdivuji tu environmentální fíčuru, kdy se z výfuku při každém řazení začmoudí, jako by to jelo na hnědý uhlí. Design prasátu připomíná oteklého nosorožce jen vzdáleně a povedl se lépe než nová Škoda Fabia z ruky sturmbanndesignéra Herrmanna Kiste von Krabitz. Passat kromě solidního technického základu reprezentovaného osvědčeným bezperspektivním agregátem Pumpe-Düse-Krawall nabízí především prestiž a silniční dominanci díky použití netradičních vysoce hodnotných materiálů jako je umělohmotný chrom, umělohmotný hliník, umělohmotná kůže a umělohmotné dřevo. To by ale ještě pořád nebylo ono. Nyní je tu speciální verze Business, ve které SM identifikoval zařízení k přemisťování managerů.
Autor recenze, jistý pan Hlisnikovský, na první pohled věděl, na jaké věci se ve světě velkého byznysu zaměřit. Test naleznete zde. Původně jsem myslel, že to nějak okomentuji, ale ten text je tak dokonalý, že bych čímkoli dalším tento klenot nenávratně poskvrnil. Takové věty jako "Ani po dvou letech nevyčpěl z passatu duch moderny a elegantní tvary dokáží manažery reprezentovat stejně dobře jako jejich drahé obleky" a "Až se budete pozdě v noci vracet z teambuildingu, standardní bixenony jako když najdete" se navždy zapíšou do dějin totálního hovadismu. Autoři nezapomněli ani na tajm menežment: "Passat... tichým tempem hooodně nad povolenou dálniční stotřicítkou polyká kilometry". Užijte si to do posledního slova, podobně jako po svezení Prasátem Fbyznysu už váš svět poté nebude takový, jako byl.
K testu mám několik menších výhrad. Kruciální fíčura Passatu Business pojmout menší blondýnku, do kufru je sice zajímavá a back-office managerky takto ve světě velkého byznysu zcela běžně cestují, to je známá věc, ale kampak se pak dají golfové hole? Co to je za test na managerský automobil, když nepojednává o umístění holí? Dál tam není nic o zásuvce na noutbúk. Sice je možné posadit si do vozu na zadní sedadlo asistenta (článek takovému pasažérovi říká "zadní cestující") a nechat jej vyrábět pro "předního cestujícího" proud ručně třením ocasu, ale pro managera je zásuvka na noutbúk kruciální, protože při telekon na téma workshopu o apdejtu procesní mapy se baterie rychle vybijí. Článek přehlíží význam madel na střeše, česky hagusů, ale nepochybuji, že i ty mají ve světě managementu nějaký význam, třeba se na ně na příplatkový VW Gerätehalter (Kč 24.100,- u značkových dealerů VW) dá připevnit beamer a pouštět powerpointové prezentace za jízdy na pomaleji jedoucí okolní nemanažerské vozy. Ve výbavě vozu chybí některé další manažerské doplňky, například chromovaný úchyt na bažanta, do kterého by zaneprázdněný manager během jeho mnohasetkilometrých cest tempem hoooodně nad povolenou stotřicítku močil a tím kruciálně optimalizoval svůj time management. V neposlední řadě postrádám nějakou nabídku dalšího rozšiřujícího příslušenství, který by postavení majitele ve světě velkého byznysu dále podtrhl, v tomto směru doporučuji aftermarket figurku šimpanze Business Boy za Kč 799,-
Sám jsem ohledně Hlisnikovského na pochybách: buď je totální génius a udělal si neopakovatelným způsobem z CEO světa *, anebo je úplně fpytli.
díky za příspěvek, dlouho jsem se tak nepobavil, bylo to něco o dost jinýho než dobře zaplacený GTIho blitky, kde vrchol vtipu je bravo psáno s VW.
Dík! a piš častěji
Hm, může být, já mám spíš v poslední době dojem, že "ultimátní nirvána" každého internetového masturbátora je, alespoň jednou denně napsat větu, "Prasát fkombíku ftédéíčku fbyzbysu fmetle, pyčo, sen každýho manažera!", hle, ironický šleh břitkého glosátora. Jenže tohle už může zaujmout tak maximálně babičku onoho uhrovitého čtenáře blogu břitkého glosátora, na jehož přízeň pan glosátor sází, a to proto, že téma i forma jsou již značně vyčpělé.
Pro tvou informaci, DFENSi, tyhle bláboly o manažerském autě si můžeš přečíst téměř v každém testu kteréhokoliv auta střední třídy, a to v kterémkoliv časopise. A abys byl úplně v obraze, věz, že Passat je, možná s výjimkou SM, mrtev, momentálně si podobnými debilními větami redaktoři pochutnávají na Mondeu. Obecně vzato, ani to nestojí za komentář.
Dalsi IDIOT s utocenou Hondou(cti:pretocenou *)Bez si radsi lestit to tvoje shnily CRX-ko a tu uletenou ojnici sem posli at vsichni vidime co jsi za ubozaka ;-)
Vazeny pane, prekvapilo me, ze s tak vyvinutym citem pro akuratnost jste zavital prave na tyto stranky. Mate krasny bojovy pokrik, tipoval bych Vas na vysoko postaveneho managera, neco podobneho dlazdic nevymysli. DFENS si zcela jiste musel sahnout do vlastniho svedomi a redaktor ze zmineneho platku po pocatecnim uleku je konecne schopny dopsat dalsi ctivy testik do pristiho cisla.
Me uz totiz stvou lidi co sem lezou a jenom rypou.Pokud ho VW nezajima,at sem nechodi a nepise nesmysly!Normalni clovek pujde nekam kde ho to zajima a nebude ZBYTECNE rypat...me zajima vse kolem aut a ty znacky co me nezajimaji,na ty proste nechodim a blbe nerypu!
Jeden z najlepsich diskusnych prispevkov na tomto webe, odhalujuci momentalnu krutu pravdu - VW je pozdvihovany do nebies, ale nie kvoli tomu, ze on sam je super, ale kvoli tomu, ze si niekto povedal, ze bude super a zaumienil si dostat ho do tych nebies. V poslednom case je tu az vela priestoru venovaneho VW. Nemam nic proti VW (snad okrem toho, ze by mohli vyrabat dizajnovo zaujimavejsie auta), ale vsetkeho vela skodi. Vadilo by mi aj keby tu bolo vela clankov za sebou tykajucich sa inej znacky. No momentalne je to VW. A neskutocne ma stve, ked niektori diskuteri div nevytecu z toho, aky je ich folcvágen skvely. Existuju na svete aj lepsie a zaujimavejsie auta nez VW. Takze pls: vsetko s mierou...
:yes::yes::yes: Prispevok za 100 bodov! Konecne niekto napisal pravdu o tom koncernovom ODPADE pre masy, chudobnych podnikatelov a nizkych managerov.
Passat je najvacsia popolnica storocia!
Základ je dobrý. Co dobrý, výborný. Passat, apoštol tvých snů - nejprodávanější auto střední třídy v Evropě. Jo, vstupuje do poloviny svého generačního života a porodí klenot. Císařák se vším všudy. Segment k němuž odvahu nalezli zatím jenom ti nejlepší. Mercedes a nyní tedy i Volkswagen. Jak příznačné...
Tedy jaro 2008. Všichni známe schopnost designérů VW dotáhnout karoserii k dokonalosti. Ostatně, podívej se na Phaetona - vizuální skvost. Marozdíl od Phaetona nebude ovšem coupe muset hledat kupce... ti už fe frontách stojí dnes. Proto také dnes není větších očekávání ve světě aut. Apoštol coupe bude jarem roku 2008. BRAVWO :yes:
První odstavec: stručně řečeno ano, v marketingu VW sedí profíci, kteří mají celkem dobrý čich na to, co se bude prodávat. Výjimky potvrzující pravidlo: New Beetle a Phaeton.
Druhý odstavec: označit Phaeton za vizuální skvost se mi jeví VELMI odvážné. Pro mě je to jedno z aut, která vypadají, jako by se v sérii dodávala v pancéřované verzi odolné proti střelám do ráže 20 mm. Do této kategorie řadím i BMW třídy 7 a Mercedes S - Klasse W140 (mamut).
Beaumonte, Phaeton je skvostem... nenechme se ukolébávat jeho neúspěchem na trhu. Ten nepramení z karoserie. Manýra bočního C okénka zacloumala světem aut. A vůbec, je to dokonalost harmonie. Jo, tvůj soud je v pořádku, tato auta přece nemohou vzbuzovat pocity jako Mazda MX5... Ta auta mamuty jsou. Ten Mercedes dokonce dokonalým (nesměl v období ropné krize na dálnice, neb měl přes váhu... fakt).
Je to harmónia, ale v každom prípade bol až príliš konzervatívny. To síce treba, ale nie prehnane. A preto sa zle predával. Ty by si kupoval neveste oblek, ktorý by vyzeral ako montérky pre chlapa? Nemyslím, že škaredý, ale jednoducho to by bolo príliš slabé. Je dizajn je harmonický, ale oproti iným strašne slabý.
najednou je neuspech na trhu malickosti. hlavne, ze kdyz ti tady vsichni tvrdili, ze kdyz se passat prodava, neznamena to, ze je dobrej tak si kricel jak prodeje jsou to hlavni... VW sux :-)
Ten neúspěch pramení hlavně z toho, že VW nikdy předtím luxusní vozy nevyráběl a najednou vlezl (do zelí) do třídy, kde už mají své zakazníky pečlivě rozebrané VWovi "spoluobčané". Jinak jeho prodeje podle mne nelze zas až tak zatracovat, protože v ČR jich sice jezdí jen "pět a půl", ale v rodném Deutschlandu jich jeudí fakt dost. V Berlíně jsem jich viděl snad víc než "Hvězd" a "Čtvrcených talířů".
Mám dojem, že Schröder jezdil ve Phaetonu jako služebním autě. Ukazuje se, že Phaeton vydrží víc než německý ministerský předseda :yes: (Schröder mi výrazně nesedl, zlatá Merkelová).
Horší je, že VW na každém prodaném Phaetonu prodělává, jak jsem se kdesi dočetl...
Boli to, fakt to boli, ale me se Pheaton taky libi. Je to nenapadna sediva limuzina a mit prachy na nekolik desitek aut, W12 by urcite bylo jedno z nich.
Kde kupujes travu >:D aj ja chcem lebo ak budem vidiet svet tak nerealne ako ty a aspon trochu ma to vytrhne od beznych starosti tak mi dohod dodavatela >:-[] Ze ty to pestujes doma velky podnikatel ;-) A robia u teba FX ten je priamo pri zdroji preto ta uz predhana v priznakov >:-[] a pravdaze zberac urodi Dinar ten si vzdy nieco odlozi pomimo ;-\ Ale ako pozeram na tvoje prispevky ty toho asi vela nepredas ked vsetko spotrebujes sam >:D >:D
Propadni se hanbou. Styď se za své lehce ubohé texty :no:
Nejsi schopen pochopit, že kolega FX je narozdíl od tebe slušný člověk s vlastní hlavou. A hlavně, skejpo, hlavně má v té hlavě mozek. Což je u tebe takřka vyloučené :no::no::no:
jedinej kdo by se tu mel stydet si ty. podivej se co tu na auto.cz tvoris a zamysli se nad sebou. mozna jednou az uvidis i neco jineho nez VW, mozna potom porozumis, proc jsem byl k tobe natolik arogantni...
....a ty kdybys byl alespoň trochu objektivní, nebudeš dělat závěry na auto, které vlastně pro veřejnost existuje pouze v imaginární podobě, ale ty ho zde již propagandisticky vtloukáš ostatním do hlavy.
bych rád ocenil alespoň jakous takous snahu Dinara o trošku objektivity. Tento příspěvek redakce je poněkud mrský a už je v podstatě jedno, jestli je tato prezentace z hlavy zdejší redakce a nebo marketingu VW. No nic, není každý den posvícení. Například i ten Citroen to dělá mnohem elegantněji... Představí scifi verzi na bázi produkční verze... Tohle chválím.
A co se týká ostatních příspěvků... GTI a spol... No trochu sem to čekal.. ale přecijenom, takovéhle bukkake trochu překvapilo i mě... TAk si to tady kluci užijte... Já se takticky zdržuji všech ostatních komentářů...
K této reakci mě donutila potřeba alespoň trochu ocenit Dinara... Kdybych byl sarkastický, napsal bych to jinak, avšak já to myslím skutečně úpřimně. :yes:
no z fotek toho moc vidět není ostatně jako vždy při již zmíněné odhalovací taktice .... na normálním passatu mi dost vadí velké převisy tak snad zde budou trochu potlačeny ... je mi jasný že vzhledově to bude taová šedá myška která nikoho neurazí ... a to a znak vw jí uričtě zařídí ohromné prodeje stejně jako to že nemá přímého konkurenta ... cls je o dost výše ... :-) .. ale co nápad to špatný není :yes:
Znáte to. V obchodě prodávají kvalitní tavené sýry, které skutečný sýr neviděly ani cestou do regálu. Nejvíce zelené auto v Americe má šesti litr a spotřebu místního JZD. Denně slyšíte o zaručené německé automobilové kvalitě. Od maželky si necháte říkat bejk. A coupé má čtyři dveře...
Takže si nenechte věšet bulíky na nos. Coupé má a vždy mělo dveře dvoje. Splývavá záď sama o sobě nedělá coupé. Takže až zamíříte pro tyto čtyřdvéřové limuzíny, které nejsou notchbacky, ale přirozeně skalpují zadní cestující cestou z Prahy do Brna, nebojte se říci si o fastback.
Jakou bude mit tato vetev jiz prohravajiciho Passatu sanci na prodej?
Mozna trochu predbiham, vetsina z nas ho jeste na vlastni oci nevidela. U VW to ale velkou roli nehraje. Clovek nepotrebuje moc fantazie, aby si "novou" odrudu Passata predstavil.
Ale zpet k prodejum. Prirovnejme si ho k Phaetonu. Co je na nem tak spatneho? Proc se skoro neprodava? Duvody jsou dva, mozna tri. Prvnim je prilis usedly (rozumej nevyrazny) design, druhym by mohla byt vaha vozu (pro nektere), tretim a take hlavnim duvodem, proc ho "nikdo" nechce je znak na masce. Clovek, ktery ma na koupi luxusniho vozu si nekoupi Volkswagena. VW do teto tridy nepatri.
Zde vidim nastavajici problem pro toto "coupe". VW se dere nekam, kde ho jeho kyzena klientela neceka ani nechce. Technicky bude jiste na prumeru, materialy tak jak by mely a zpracovani na vysi. Bohuzel znacka a design nedovoli potencialnim zakaznikum najit si cestu do showroomu.
Dovolím si zapolemizovat. VW prodat umí - vo tom žádná, v evropském žebříčku má v první desítce 3 modely, tolik co nikdo jiný.
Passatu patří sedmá příčka celkových evropských prodejů (mezi námi je to nejlépe umístěné "velké" auto).
Nyní přidá další karosářskou variantu. Dle mého se prodeje ještě zlepší. Tento model osloví více nových a možná i valnou většinu stávajících zákazníků. Nevidím důvod, proč by se "kupé" nemělo prodávat a měl by to být propadák. Cenově půjde o velmi zajímavou nabídku. Stylově bezpochyby také.
Ten, kdo bude chtít rodinné auto, sáhne po verzi kombi. Ten, komu půjde o reprezentaci, je tu elegantní "kupé" se čtyřmi dveřmi - velmi lákavá nabídka. Kdo bude chtít klasiku, má ji v nabídce.
Suma sumárum, tento model ještě vylepší prodejní statistiky. :-!
Nevím... S největší pravděpodobností ne. Ten kdo chtěl Passat si ho koupil (bez tak, a to víme všichni to kupují jen firmy a soukromá osoba o to auto víceméně ani nezavadí). A tedy, z prodejního heldiska, počítáno do hromady, se to číslo nezvětší... Možná snad jen, jde o to, že se vzrůstající kokurencí ani nezmenší. A to je možná to, s čím VW počítá. Nepočítá s tím, že by tohle auto lámalo prodejní rekordy, ale spíše jde o to, aby mohli říct. Máme nejširší nabídku na trhu, u nás si vybere každý. Reálný význam však bude mizivý, neboť ten kdo si tohle auto koupí, by si jinak nejspíš koupil i tak Passat sedan. Takže pouze víceméně marketing... a nula od nuly pošla.
No, pomalu nám to nastává. Změna v pojmech - manažerský vůz. Je to logické. Kolem střednětřídních sedanů to vře, nové segmenty se rojí a šéfíci jezdí stéle v těch "nudných" sedanech. Samo, že asi těžko, pokud nekočíruješ přímo čez, ti generální povolí áčtyřku v kabriu. Chce to něco mezi. Na druhé straně, jezdit kombíkem s krysí klecí, to také není nic úchvatného.
No, a je to vyřešené. Tento nový, zcela v uvedených souvislostech logický segment nemůže skomírat. Naopak, nebude to dlouho trrvat a čtyřdveřové kupé nabídne každý velký hráč. Koneckonců například Mondeo k tomu přímo vybízí. osobně jsem dodnes nenatrávil záď Mondea. Pokud ovšem Ford Mondeo sestřihne v zadní partii, bude to velká, pamatujte na mne, velká trefa. Dokonce myslím, že tento Passat by měl velkou makačku udržet prodejní vítězství. Tak očekávejme příchod nových velkokupátek. Budou se nám líbit. Tak, jako se nám zalíbilo CLS od Mercedesu.
To sedí. To nepochopení situace místními odborníky mě nijak nepřekvapuje, zdejší standardní myšlení v kategoriích, tohle je moje srdcová značka, tuhle nenávidím apod. v podstatě jakýkoliv nadhled vylučuje. Co se tedy děje ve střední třídě? Nejlépe je možné pochopit trend na základě rostoucích prodejů premiových modelů střední třídy. BMW, MB nebo Audi dnes prodávají třikrát tolik svých trojek, céček a áčtyřek, co před deseti lety. Je to tím jak evropská společnost bohatne a tam, kde se dřív rozdávaly vectry (pouze příklad) se dnes frčí na áčtyřkách. Mainstreamový výrobci vidí, že jim tu někdo ukusuje z jejich tradičního koláče, vidí to na klesajím podílu prodjů svých modelů střední třídy v klasických karosářských variantách, proto hledají řešení, řešení v crossoverech. Většinou jdou spíše cestou sázky na jistotu, cestou vyšší praktičnosti a zkoušejí to s "přerostlými" hatchbacky nebo směrem k MPV, teď ale VW zkouší způsob jiný, inspirovaný podobným tahem MB o třídu výše, zkouší crossover směrem ke kupé, ať už jej nazvem jakkoliv. Je to zajímavý tah, osobně mu celkem fandím a troufnu si tipnout, že při jen trochu realisticky zvolené cenové hladině bude mít úspěch. ;-)
Souhlas. Když už jsme u těch zdejších odborníků, nezapomeň přečíst nedělní diskuzi pod článkem o tom nadupaném Touaregovi. Abys jako pochopil, kdo je tu král na Range Roverovi (bohužel už prodaném) ;-) To se pobavíš. A rozkryl ho Alessio. Já ten jeho příspěvek málem přeskočil.
Já to četl. . . to se chlubíš tím, jak ses ztrapnil? Hm, ....zajímavá sebereflexe.... . JSI ŠAŠEK, dochází ti dech, .... kdysi ses dal číst se zájmem....dneska je to hrozné. Máš chování ufňukané nány, která si neví sama sebou rady a tak jen štěká, pomlouvá, vyštipuje, vysmívá se a zároveň si myslí, že je bohu rovná, ale ve skutečnosti jsi k smíchu ty... . Už toho nech - jsi trapný Fabilozní hátépáku....
Poslední roky jsem zaznamenal u tohoto koncernu negativní trend.
Pajcérství. Ano. Úspěch je založen na kopírování. Tím je vysvětlen obdiv k Toyotě.
Oko laika asi nepozná. Podobnou prezentaci odhalování nového modelu jsme viděli nedávno u Laguny III. Jenže na zcela jiné, bohužel pro VW perfektně propracované profi úrovní.
Jak trapné.
Všimli jste si, jak nelícuje sř. rámeček u okna?
No jo no. Prostě v lepším případě věčně druzí! >:D >:D >:D
Já za to přeci nemohu, že u VW už nejsou schopni ani pro promotion vzorek, který má jó vypadat udělat precizně.
No německá kvalita je dávno ta tam, s tím se musíte smířit.
Upřímně. Nejlepší strojaři, opravdoví mistři oboru jsou dnes Italové.
Jinak svezeníčko v Laguně III je vskutku zížitkem. Tedy zejména pokud jde o verzi s nejsilnějším, nejvýkonějším dvoulitrem na trhu. A nejtišším. Jak říkám. V tom opravdu lepším případě věčně druzí.
No, právě, auto musíš posuzovat komplexně. Ta nafta ovšem je opravdu výborná. Nesouhlasil bych s tebou ale v tom, že nejideálnějším výkonem v Laguně je nejsílnější nafta. No, projeď to. Co říkáš na ergonomii za volantem, místu nad hlavou a pro chodidla na zadních sedadlech, komunikativnosti volantu, poměrně dlouhé šestce a "passatovskému" podvozku?
Běž se s vozy nejdříve projet a pak hodnoť. Zatím jenom opakuješ žvásty z AutoMotoRevue a jiných. Buď už konečně normální. Jemu se líbí ladnost a ergonomie Laguny, tobě Passatu. Mimochodem - co se zrovna té ergonomie týká, tak na Renaul má málokdo, ale určitě ne passat. Passat je fajn, pohoda, ale nesmíš od něj čekat víc než klasiku VW. VW si lidi nekupují pro ergonomii. Tak už přestaň uslintávat a místo devalvace své osoby tady na diskuzích se běž povozit s předváděčkama - třeba ti pak něco dojde, grotesko. ;-) >:D:-!
Naozaj sa na to Coupe tesim...V spenielskej Salamnce bol uuuuuuuuzasnyyyyyyyyyyyy!!! ;-) a dovolim si tvrdit, ze vela nepriatelov Passatu budu utierat sliny z ust... samozrejme tak aby ich nikto nevidel... :-)
Tak nevim, ale musim říct, že mi strategie odhalování nových modelů posledních let docela leze na nervy. Ještě před 2,3 roky jsem rád jezdil na autosalony, kde byly prezentovány nové modely. Sice chápu, že je to pro automobilky skvělá reklama, ale autosalony se tim stávaji nezajímavé. Zaprvé bych radši počkal 2 měsíce a viděl rovnou auto jako celek se všim všudy a za druhé, je něco jiného vidět auto naživo a z tohoto pohledu jsou autosalony stále atraktivní, jenže pouze hrstka z čtenářů a těch co se zajímají o auta se doopravdy na autosalon dostane a tak z něho má jen fotky. No a v poslední době se jedná o fotky nových modelů, které už ale stejně všichni viděli na oficiálních fotkách. Je to určitě škoda a doufám, že se to časem nestane samozřejmostí.