Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Passat nejoblíbenějším vozem v Německu

Více jak 320 000 hlasujících přiřklo cenu Žlutý anděl novému Volkswagenu Passat. Passat zvítězil v konkurenci celkem 54 vozů.
Zpět na článek
23. 1. 2006 11:41
neregistrovaný "Peytl"
23. 1. 2006 11:44
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 11:44
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 11:51
neregistrovaný "Marcel"
23. 1. 2006 11:53
neregistrovaný "Coulin"
23. 1. 2006 13:41
neregistrovaný "don Chicho"
23. 1. 2006 11:53
neregistrovaný "Marko"
23. 1. 2006 11:54
neregistrovaný "ciello"
23. 1. 2006 11:57
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 12:01
neregistrovaný "ciello"
23. 1. 2006 12:08
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 12:03
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 12:15
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 12:17
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 17:33
neregistrovaný "pagac"
24. 1. 2006 09:25
neregistrovaný "Jakesh"
23. 1. 2006 11:56
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 12:01
neregistrovaný "Coulin"
23. 1. 2006 12:07
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 12:30
neregistrovaný "Marko"
23. 1. 2006 12:34
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 15:24
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 12:13
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 13:31
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 17:36
neregistrovaný "pagac"
23. 1. 2006 18:10
neregistrovaný "Jackass"
23. 1. 2006 12:23
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 18:17
neregistrovaný "Jackass"
23. 1. 2006 12:26
neregistrovaný "Peytl"
23. 1. 2006 12:28
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 12:28
neregistrovaný "Peytl"
23. 1. 2006 12:32
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 12:34
neregistrovaný "Peytl"
23. 1. 2006 12:43
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 12:46
neregistrovaný "Peytl"
23. 1. 2006 12:54
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 12:26
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 12:26
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 12:31
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 12:51
neregistrovaný "Coulin"
23. 1. 2006 14:43
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 18:28
neregistrovaný "Jackass"
24. 1. 2006 11:26
neregistrovaný "King"
24. 1. 2006 15:47
neregistrovaný "Jackass"
23. 1. 2006 12:30
neregistrovaný "Coulin"
23. 1. 2006 12:32
neregistrovaný "Peytl"
23. 1. 2006 12:45
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 13:45
neregistrovaný "don Chicho"
23. 1. 2006 15:27
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 15:34
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 15:49
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 15:56
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 12:30
neregistrovaný "Pucmeloud"
23. 1. 2006 12:48
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 13:02
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 13:08
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 13:15
neregistrovaný "Peytl"
23. 1. 2006 13:16
neregistrovaný "hoborg"
23. 1. 2006 13:32
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 13:36
neregistrovaný "Cary"
23. 1. 2006 13:58
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 19:09
neregistrovaný "Cary"
23. 1. 2006 15:45
neregistrovaný "briza"
23. 1. 2006 13:41
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 13:43
neregistrovaný "ciello"
23. 1. 2006 14:18
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 16:14
neregistrovaný "ciello"
24. 1. 2006 11:45
neregistrovaný "King"
25. 1. 2006 09:54
neregistrovaný "ciello"
25. 1. 2006 15:20
neregistrovaný "King"
26. 1. 2006 10:46
neregistrovaný "ciello"
26. 1. 2006 13:42
neregistrovaný "King"
13. 2. 2006 21:21
neregistrovaný "stealth"
23. 1. 2006 15:33
neregistrovaný "briza"
23. 1. 2006 14:18
neregistrovaný "Alessio"
23. 1. 2006 14:36
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 14:49
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 14:50
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 16:40
neregistrovaný "Datel"
23. 1. 2006 18:06
neregistrovaný "Ada"
23. 1. 2006 18:16
neregistrovaný "cde"
25. 1. 2006 17:21
neregistrovaný "fto"
24. 1. 2006 12:39
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 16:43
neregistrovaný "manitou"
24. 1. 2006 13:48
neregistrovaný "Duke"
24. 1. 2006 14:11
neregistrovaný "manitou"
26. 1. 2006 16:14
neregistrovaný "Datel"
27. 1. 2006 08:56
neregistrovaný "manitou"
23. 1. 2006 12:51
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 12:54
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 12:59
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 13:01
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 13:07
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 13:09
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 13:12
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 13:16
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 13:33
neregistrovaný "Cary"
23. 1. 2006 13:52
neregistrovaný "don Chicho"
23. 1. 2006 13:55
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 14:09
neregistrovaný "don Chicho"
23. 1. 2006 12:57
neregistrovaný "Coulin"
23. 1. 2006 13:02
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 13:18
neregistrovaný "Coulin"
23. 1. 2006 13:23
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 13:07
neregistrovaný "hoborg"
23. 1. 2006 13:19
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 13:26
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 14:08
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 14:12
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 14:39
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 14:45
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 15:33
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 15:41
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 15:53
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 16:51
neregistrovaný "manitou"
23. 1. 2006 13:28
neregistrovaný "hoborg"
23. 1. 2006 13:44
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 14:15
neregistrovaný "hoborg"
23. 1. 2006 13:44
neregistrovaný "wolff"
23. 1. 2006 13:47
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 13:48
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 16:21
neregistrovaný "ciello"
23. 1. 2006 13:32
neregistrovaný "ultra"
23. 1. 2006 13:51
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 14:03
neregistrovaný "ultra"
23. 1. 2006 16:37
neregistrovaný "lowkick"
23. 1. 2006 13:53
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 13:40
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 13:53
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 14:46
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 14:53
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 15:06
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 14:10
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 14:48
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 14:52
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 15:44
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 13:26
neregistrovaný "ja"
23. 1. 2006 13:32
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 13:58
neregistrovaný "wolff"
23. 1. 2006 14:04
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 14:14
neregistrovaný "Pierro"
23. 1. 2006 14:29
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 14:29
neregistrovaný "Vektor"
23. 1. 2006 14:37
neregistrovaný "Pierro"
23. 1. 2006 14:54
neregistrovaný "2,7 RS"
23. 1. 2006 19:23
neregistrovaný "Jackass"
23. 1. 2006 14:39
neregistrovaný "Coulin"
23. 1. 2006 14:44
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 14:49
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 15:49
neregistrovaný "briza"
23. 1. 2006 15:51
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 16:05
neregistrovaný "briza"
23. 1. 2006 16:26
neregistrovaný "ciello"
23. 1. 2006 15:51
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 15:54
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 1. 2006 15:59
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 16:12
neregistrovaný "Lonestarstate"
24. 1. 2006 09:37
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 16:19
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 16:36
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 1. 2006 19:47
neregistrovaný "rododendron"
23. 1. 2006 14:53
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 15:33
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 15:44
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 15:55
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 16:17
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 15:37
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 15:58
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 16:02
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 15:26
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 15:36
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 15:52
neregistrovaný "Vektor"
23. 1. 2006 15:56
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 1. 2006 15:59
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 15:36
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 15:38
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 15:42
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 15:51
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 15:53
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 15:52
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 15:53
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 15:57
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 16:00
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 16:07
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 16:32
neregistrovaný "ciello"
23. 1. 2006 16:37
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 16:41
neregistrovaný "ciello"
23. 1. 2006 16:46
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 16:48
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 16:40
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 15:55
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 15:59
neregistrovaný "Cynik"
23. 1. 2006 15:58
neregistrovaný "Cynik"
23. 1. 2006 16:00
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 16:10
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 16:16
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 16:19
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 16:31
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 16:35
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 16:02
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 16:05
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 16:08
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 16:09
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 16:11
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 16:12
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 16:15
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 16:18
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 16:21
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 16:21
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 16:20
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 16:21
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 16:23
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 16:25
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 16:29
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 16:31
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 16:38
neregistrovaný "ciello"
23. 1. 2006 16:45
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 17:02
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 17:05
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 16:34
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 16:37
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 17:05
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 17:11
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 17:15
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 17:53
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 22:49
neregistrovaný "empi"
24. 1. 2006 09:29
neregistrovaný "Paja"
24. 1. 2006 10:46
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 16:04
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 16:30
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 16:34
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 17:00
neregistrovaný "Paja"
24. 1. 2006 09:39
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 16:38
neregistrovaný "manitou"
23. 1. 2006 16:42
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 16:45
neregistrovaný "ciello"
23. 1. 2006 16:52
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 16:53
neregistrovaný "ciello"
23. 1. 2006 17:01
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 17:27
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 1. 2006 18:03
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 16:52
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 16:55
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 17:35
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 1. 2006 17:15
neregistrovaný "manitou"
23. 1. 2006 17:47
neregistrovaný "Alessio"
23. 1. 2006 17:55
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 19:40
neregistrovaný "rododendron"
23. 1. 2006 21:59
24. 1. 2006 09:43
neregistrovaný "rododendron"
24. 1. 2006 11:21
neregistrovaný "GTI"
24. 1. 2006 11:37
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 20:26
neregistrovaný "Jenik"
23. 1. 2006 21:26
neregistrovaný "Alessio"
23. 1. 2006 21:53
23. 1. 2006 22:08
neregistrovaný "Alessio"
23. 1. 2006 22:40
23. 1. 2006 22:48
neregistrovaný "Alessio"
23. 1. 2006 22:57
24. 1. 2006 09:30
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 1. 2006 21:47
23. 1. 2006 21:11
neregistrovaný "lowkick"
23. 1. 2006 21:49
23. 1. 2006 21:53
neregistrovaný "Marcel"
23. 1. 2006 22:03
neregistrovaný "Marcel"
23. 1. 2006 22:47
24. 1. 2006 09:13
neregistrovaný "Saki"
24. 1. 2006 09:54
neregistrovaný "GTI"
24. 1. 2006 10:05
neregistrovaný "ciello"
24. 1. 2006 10:01
neregistrovaný "rododendron"
24. 1. 2006 10:14
neregistrovaný "ciello"
24. 1. 2006 11:19
neregistrovaný "GTI"
24. 1. 2006 12:07
neregistrovaný "King"
24. 1. 2006 12:53
neregistrovaný "Saki"
24. 1. 2006 14:02
neregistrovaný "Duke"
24. 1. 2006 14:16
neregistrovaný "King"
24. 1. 2006 10:27
neregistrovaný "manitou"
24. 1. 2006 11:08
neregistrovaný "cul"
26. 1. 2006 16:42
neregistrovaný "Coulin"
24. 1. 2006 14:50
neregistrovaný "x4x"
neregistrovaný "Peytl"
23. 1. 2006 11:41
Nemá dneska GTI svátek?
Germáni mu dali krásnej dárek. :-) No, užij si to, brachu. Jo a nezapomeň donýst do autosalónu kytičku. ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 11:44
Re: Nemá dneska GTI svátek?
:-) Passátní den... :-) :yes:
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 11:44
CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
TY, náš největší z největších. Ty, neokázalý z neokázalých. Ty, hrdý z hrdých. Ty, nezlomný král nezlomných. Ty, náš APOŠTOLE, náše ikono, naše spáso. Ty ses vrátil, šamane her a kejklí. Tvé stopy v prachu cest nezavál ani uragan. Tys PASSAT, dokonalý, passátní. Jsi věčný, jsi nekonečný, jako vesmír kolem nás, jsi hluboký, jako vesmír v nás. Tvé tělo velebíme, tvou duši vynášíme. Ty jsi náš chrám, ty jsi náš GRÁL. Tobě oběť, tobě dar. Své tělo, svou víru, svuj zmar. Neboť tváť passátní víra choré uzdraví a žádostivé naplní, jakože znaveným údům poutníků naděje uleví i žíznívým passátní vláze na rtech spočinout nechá... :yes:
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Marcel"
23. 1. 2006 11:51
Re: CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
Ámen >:D
neregistrovaný "Coulin"
23. 1. 2006 11:53
Re: CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
A teď se jdi převléct... Budiš ti přáno trochu radosti,je dobré že Pašíka berou aspoň v tom Deutchland.Jinak dokonalá masturbace GTI :yes: :yes:
neregistrovaný "don Chicho"
23. 1. 2006 13:41
Re: CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
Máš pravdu, masturbant GTI si na tý svý vrátnici - pardon, recepci přihodí tenisový loket >:D >:D >:D
neregistrovaný "Marko"
23. 1. 2006 11:53
Re: CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
>:D :yes: :yes: :yes: ...myslim prozu :yes: >:D ;-)
neregistrovaný "ciello"
23. 1. 2006 11:54
Re: CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
>:D >:D >:D >:D ..na zdraví.... :yes: >:D Z čeho to je..? :yes:
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 11:57
Re: CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
Z mýho srdce :yes:
neregistrovaný "ciello"
23. 1. 2006 12:01
Re: CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
:yes: :yes: ..super..!!! ;-) :yes:
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 12:08
Re: CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
Tak toho si vážím... :yes:
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 12:03
Re: ...ustavujici clenove...
...ankety o nejoblibenejsi vuz v Nemecku koncili az lehce nad ranem, coz davalo pracujicim, kteri stali na autobusove zastavce pred kulturnim domem ve Wolfsburgu, jenz byl zcela nahodou vybran pro slavnostni vecer moznost videt Jochena V., Alfreda W., Joachima C. a Brunhildu W.C. namol zpite se znecistenymi svrsky (a zrejme i spodky), spustenymi slemi a zdupanymi mysliveckymi klobouky zdobenymi jehlicnatou ratolesti, jak se svyma oteklyma a cervenyma ocima rozhlizeji klecice na vsech ctyrech, zda Berndt P. nezapomnel pristavit alespon jednoho apostola (ktereho moc puvodne volit nechteli), by se dostali rychle do hotelu! Pryc od tech vycitavych pohledu a trapnych narazek okolostojicich lidi!!! ;-)
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 12:15
Re: ...ustavujici clenove...
Úplně cejtím, jak ti vrže VW písek mezi zubama :-) Jo, tohle JE výmluvné vítězství... viď. ;-)
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 12:17
Re: L...
Lo...Lob...Lobb...LOBBY! >:D LOVWY!!!...jo, dobry pocinek! :yes:
neregistrovaný "pagac"
23. 1. 2006 17:33
Re: L...
nene pisek medzi zubama vrze VW Touareg este zDakaru a Mysak lesti dalsi pohar...hoolt na Dakareg tentoraz stacil aj zjazdar za volantom.. >:D >:D
neregistrovaný "Jakesh"
24. 1. 2006 09:25
Re: L...
To už je fakt nechutný ... :no: :no: :no: 8-s
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 11:56
PASSÁTNÍ APOŠTOL
Brácho, není anketa, jako anketa. Jsou ankety, v kterejch prohrává každej, jsou ovšem ankety, kde vyhrát znamená zvítězit... bejt první... dokonalej... passátní. Znáš to sám... melír jak králíček Azurit, kroužek do ucha po Johnu Silverovi, tretry, jako bys běhal stovku pod deset, tričko vod háem a kopyta, co ti je závidí i kovbojové z Můstku... ti co ti prodávaj naděje dlouhejch, horkejch nocí... jenže, brácho... takovejch, jako seš ty, je tu na kila... PASSAT, Apoštol krás, ten je tu jenom jeden... ten první. Tak dnes - BRAVO VW-PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Coulin"
23. 1. 2006 12:01
Re: A zase to spojení...
GTI opravdu bys neměl spojovat Fauverk s PORSCHE... 8-s
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 12:07
Re: A zase to spojení...
Brácho... pokud pochopíš tohle... pak seš lev autosalonů :-). Neboť tak, jak je dokonalé PORSCHE ve sporťákách... tak je nepochybně dokonalej VW v lidovkách... koneckonců, kapitálové propojení těchto ikon je nejvýmluvnějším argumentem proti všem škarohlídům... Marko nám tu určitě popíše personální změny v dozorčí radě VW... svět jde dopředu. Myslím VW svět ;-) :yes:
neregistrovaný "Marko"
23. 1. 2006 12:30
Re: A zase to spojení...
>:D ...Zmeny v dozornej rade su nasledujuce: Ako dosledok internej vojny v koncerne VW rezignuje v buducom roku z dozornej rady Ferdinand Piech, ktory bude nahradeny osobou, ktora nema nijake kontakty na VW ani Porsche. S okamzitou platnostou do dozornej rady ale vstupuje sef Porsche Wendelin Wiedking a jeho financny riaditel Holger Harter. Opacnu cestu bude mat dosterajsi clen DR Lord David Simon of Highbury, ktory sa stava sefom automobilky Porsche. Na konci 3/06 nezacne dalsie funkcne obdobie v dozornej rade Gerhard Cromme, ktory je povazovany za "Piechovho muza"... Krajina Dolne Sasko ako dalsi vyznamny akcionar zatial ziadne zmeny v dozornej rade neohlasila.
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 12:34
Re: A zase to spojení...
:yes: Děkuju... tobě to tu uvěřej ;-) :yes: :yes:
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 15:24
Re: A zase to spojení...
Anglan ve vedeni Porsche....... >:-[] >:-[] >:-[] Horka pilulka, co? ;-)
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 12:13
Re: A zase to spojení...
... chybuju... nahoře místo kopyt... maj bejt - jeansy ;-) to ta euforie :-) :yes:
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 13:31
Re: A zase to spojení...
Jo, brácho, jak říká slovutný GTI, nevěř anketám >:-[] :yes:
neregistrovaný "pagac"
23. 1. 2006 17:36
Re: A zase to spojení...
a nerobila sa ta anketa nahodou v masaznich salonoch ??? doplnujuce info z dotazniku zneli: jo jo prassat, v kozence, v kombiku metle v dechtu a na hlinach , jo jo folcvagn woe pyco!!! >:D >:D
neregistrovaný "Jackass"
23. 1. 2006 18:10
Re: A zase to spojení...
Kopyta bazarovejch kovbojů?
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 12:23
OT: Ferrari F60
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Jackass"
23. 1. 2006 18:17
Re: OT: Ferrari F60
Jo, to je přesně to, o kterym jsme vedli spor se ZZajíčkem.
neregistrovaný "Peytl"
23. 1. 2006 12:26
Ale hoši...
Víte přece, že GTI je, co se tejče Velkýho Wratra, jako malý dítě. Musíte se přece chovat jako dospělí a nekazit mu radost. Nějak takhle: "Ale to víš, milý GTI, že je Passátík dokonalý auto. To protože je to děťátko velkýho VWčka!" Chápete? ;-)
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 12:28
Re: Ale hoši...
Tebe máme >:D Už seš v tom... ještě to sice tak úplně nekřičíš do světa, ale tomuhle pomůžu rád já... ;-) :-) :yes:
neregistrovaný "Peytl"
23. 1. 2006 12:28
Re: Ale hoši...
Co to zase meleš, Bulíku? ;-)
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 12:32
Re: Ale hoši...
Klid, už tě máme... tak až ti někdo zazvoní tam u vás doma... otevři... tohle bude příjemnější návštěva, než hvězda orion ;-)
neregistrovaný "Peytl"
23. 1. 2006 12:34
Re: Ale hoši...
Ale ja VW nechcííí!
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 12:43
Re: Ale hoši...
Takovejch bylo :-)
neregistrovaný "Peytl"
23. 1. 2006 12:46
Re: Ale hoši...
Jak jsem už říkal kdysi - mám k VW poměrně jasnej postoj. Bylo by to na dlouho... Třeba jednou. :-|
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 12:54
Re: Ale hoši...
Jo.
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 12:26
OT: BMW X3 Facelift
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 12:26
TAK A JE TO
doma. Ono, vlastně jinak to ani nemůže dopadnout. Teda, pokud jsi už v novém Apoštolu seděl... Co seděl... pokud jsi se v něm už rozvalil... VW zariskovalo s kastlí a ten risk vyšel dokonale... myslím, že nastává velkej přestup ke kladivům´á la Apoštol. Uvnitř to samé - totální posun jinam. Tam, kam bys to nečekal - dokonalost zůstává a přidává se klasa, nadpozemskej šmrnc, absolutní jednoduchost a přehlednost. Vedle toho, seš potentní? Neva, Apoštol ti do zadní lavice přidá po vzoru Volvo integrovaný dětský sedačky... tak bacha až povezeš tchýni k zubaři, sundej ji to dolu, aby tě neproklínala víc, než svýho zubáka... Tomu se říká tah na branku. Co chceš víc... Utlumený TDI ti dá zakusit raketový zrychlení, a abys nesejřil zelený nadšence... dej si tam filtr. Pokud lokáš rád benzín, vlez do 2.0 T... té, jako turbo... 200 koníků v dokonalým kabátě. :yes: DSG... opravdu věrněj kámoš, a navrch tě čeká sametovej motor... třílitraček a ještě pár decek navíc... :yes:
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 12:31
Re: TAK A JE TO
oni maji nove TDI, ktere by bylo utlumene??? Tak to jo, to beru! Takze se mnou uz nebude vstavat cela ulice?
neregistrovaný "Coulin"
23. 1. 2006 12:51
Re: TAK A JE TO
Houby utlumené TDI-z TééDéé ííí zbyl jen název. Teď už VW nebude mít už opravdu nic svého co by za řeč stálo... Jinak soused ,když startuje Apoštola TDI mám vždy radost, že jedou technický s posypem a ono ho... :-!
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 14:43
Re: TAK A JE TO
To mi povídej, sousedovi jsem startovacími kabely včera oživoval pašíka minulé generace. Po chvíli naskočil za takového zvukového doprovodu, že jsem si říkal: "tak to auto je v p....". Až podle spokojeného úsměvu majitele jsem pochopil, že se nám to povedlo... :*) . Je neskutečný, kolik toho děsnýho chrostání pobere ta kapota...
neregistrovaný "Jackass"
23. 1. 2006 18:28
Re: TAK A JE TO
Do háje, mám Ochcávku TDI první generace a dneska ráno mi naskočila při -20 stejně jako při +25. Jo, chrochtá si slušně, ale ne tak, abych s ní vzbudil pětiměsíční sousedovo děcko. Tak nevim jak s ní tvůj soused zachází.
neregistrovaný "King"
24. 1. 2006 11:26
Re: TAK A JE TO
Řekl bych, že celkem slušně...
neregistrovaný "Jackass"
24. 1. 2006 15:47
Re: TAK A JE TO
Ty bys asi nemoh mít Š120, když ti praskaj bubínky z TDI.
neregistrovaný "Coulin"
23. 1. 2006 12:30
bez titulku
Já si spíš myslím ,že ta anketa je zaměřena na ty vozy co nechaj nejvíc vydělat ADACu a Žlutejm andělům při odtahování nepojízdnejch a porouchanejch vozů z německých strasse. Tak to bych ho asi taky zvolil... Ať žijou Žlutý andělé a větry passssááátní >:D >:D
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Peytl"
23. 1. 2006 12:32
Re: bez titulku
:yes:
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 12:45
Re: bez titulku
>:D :yes:
neregistrovaný "don Chicho"
23. 1. 2006 13:45
Re: bez titulku
není co dodat >:D :yes:
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 15:27
Re: bez titulku
:yes: :yes: Pochopil :-!
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 15:34
Re: bez titulku
...ze to rikas zrovna Ty, ktery kouri jak TDI PD bez partikularniho filtru!!! >:D
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 15:49
Re: bez titulku
Myslim, ze ted jsi prestrelil stejne jako Skoda se zarazenim Octavie do stredni tridy! Ja mam rozhodne bliz k Avii z roku ´86 nez k TDI;-) Teda tema produkovanyma splodinama;-)
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 15:56
Re: bez titulku
>:D
neregistrovaný "Pucmeloud"
23. 1. 2006 12:30
To je znama vec
ze obyvatele NDR jsou praseckari a nemaji vkus
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 12:48
VEM HO - 855.623,-
Apoštol variant 2,0 T FSI Sportline (200 ostrejch koní)- Kč 957.500,- CD Dynaudio (nemusíš tak drahý, maj i za 4tisíce) - 50.100,- tempomat - 11.900,- lak - 16.000,- přestavba na užitkový vůz - 20.825. Dohromady - Kč 1,056.325 ,- Odečti si DPH ve výši Kč 200.701,75 Brácho za Kč 855.623,- máš Apoštola, jak vyšitýho. Znáš lepší volbu? Neznáš, co :yes:
Rozbalit vlákno
34
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 13:02
Re: VEM HO - 855.623,-
Accord Tourer 2.4 Executive (190 ostrejch koní) - 899 000,- Audiosystém Bose se šesti repráky a subwooferem - v ceně. Tempomat - v ceně. lak - v ceně. Bez ohyzdné skřípějcí a vrzající přepážky v kufru stále za 899 000 Kč. Elektricky ovládané páté dveře, brácho, kufr 576 l, sedadla sklopná jedním pohybem, systém i-VTEC, jo to je, brácho, systém plynule proměnného časování a zdvihu ventilů, blesková reakce na sešlápnutí pedálu, žádné dýchavičné turbo. Znáš lepší volbu? Neznáš, co? :yes:
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 13:08
Re: VEM HO - 855.623,-
Dobrej pokřik :yes: Nevím, zda jsi tím jedním pohybem taky dával ta sededla nahoru... když tak to zkus. Jinak dobrá nabídka... až na to, jak to vypadá ve dne. Co říkáš tomu?
neregistrovaný "Peytl"
23. 1. 2006 13:15
Re: VEM HO - 855.623,-
No já beru tu Hondu. Všema deseti. Už jen proto, abych se nepřidal ke stádečku. Nésu vovce. >:D
neregistrovaný "hoborg"
23. 1. 2006 13:16
Re: VEM HO - 855.623,-
presne kvuli takovejm reakcim NEMA cenu s tebou vubec diskutovat. Dostal jsi perfektni odpoved, a jedina tvoje reakce je "az na to jak to vypada ve dne" :] porazka se blbe priznava co? smesny. vzhled je ciste individualni zalezitost. me se treba ten accord libi podstatne vic nez cela soucasna produkce VW
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 13:32
Re: VEM HO - 855.623,-
Jaká porážka? Vždyť diskutujeme. Já opravdu Accorda v combi nemůžu ani vidět, ačkoliv v sedanu má své určité kouzlo. Přečti si tu o těch sedadlech, co je v testu... o tom píšu...
neregistrovaný "Cary"
23. 1. 2006 13:36
Re: VEM HO - 855.623,-
To je tvuj osobni vkus! Jde o to ze ti chteli ukazat ze jsou i jine alternatyvy. Jo a nezapomen ze je mnoho lidi co DPH odecist nemuze.
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 13:58
Re: VEM HO - 855.623,-
Jasně, vím o nemožnosti odpočtu, ano, jsou i jiné alternativy, ale combyaccord... no... umím se dívat... ;-)
neregistrovaný "Cary"
23. 1. 2006 19:09
Re: VEM HO - 855.623,-
Nojo ale pises to jako by jine alternativy nebyli....." znas lepsi volbu?, neznas... "
neregistrovaný "briza"
23. 1. 2006 15:45
Re: VEM HO - 855.623,-
K tomu sklapeni sedadlel. Nevim, ktery test a co z nej mas na mysli. Pokud ale jde o ten z minuleho tydne Accord Tourer i-CTDi a skripnuty bezp. pas tak k tomu mohu jen dodat, ze ten autor udelal z jednoho pripadu (a vlastni nesikovnosti) princip. Me se za 5 mesicu nic takoveho jeste nestalo. Sklapeni sedacek v Accordu kombi bych spis vytykal, ze nepouzili podobne reseni jako ma Mazda 6 nebo ten novy Civic. Ten postaveny sedak zbytecne omezuje rovnou delku lozneho prostoru. Ovsem Passat to ma resene stejne nesikovne.
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 13:41
Re: VEM HO - 855.623,-
Dával, je to boží :yes: . Design? To auto MÁ STYL. :-)
neregistrovaný "ciello"
23. 1. 2006 13:43
Re: VEM HO - 855.623,-
..je to to auto o kterým jsme se tu nedávno bavili..? co bylo v testu a vypadá jak nepovedenej tuning..??? Accord se mi nelíbí a nenabízí nic vyjímečného... :no: Tím neříkám že passat ano... Ale zrovna kupovat auto podle Bose systemu s wooferem... tomu říkám prodejní argument... hmmm to bude asi trhák... OK.. jen kdyby to auto vypadalo dobře... a jen po tmě se mně jezdit nechce a věčně parkovat v podzemce pod rozbitou lampou taky ne.. a mít na sklech černý folie aby mě nikdo neviděl.... Hmmmm... za mega +/-.. znám 1000 jinech voleb..!! a lepších... ;-)
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 14:18
Re: VEM HO - 855.623,-
Obávám se, že tu nikoho nezajímá, že se ti nelíbí a víc argumentů zřejmě stejně jako GTI nemáš. Výjimečného opravdu nic nenabízí, ale to kombi střední třídy žádné. Nabízí jen komplex vlastností, které jsou blízké milovníkům sportovního svezení. Bose je bonus. Ber, nebo nech být. Při tom výčtu 1000 jiných aut se fakt zpotíš, ale buď chlap - seznam nás s nimi, OK? :-)
neregistrovaný "ciello"
23. 1. 2006 16:14
Re: VEM HO - 855.623,-
..jo jo.. Kingu, stejně tak jako nikdo není zvědavej na to, že bys volil Accord namísto Passata TY... ;-\ tak jak to teda je..? Nebo jsem zcela nepochopil, že argument "proti" klubu JeHondaVistů, těch co maj víru v BudHondy nebo v BoHanda nebo v cojávímvco... a maj rádi rýži a auta co maj stejný jméno jako ty motorky... Jo Kingu.. opravdová Honda je na dvou kolech...!! (tam bych se nerozmýšlel tak dlouho)... tak tenhle názor se tu nesmí vyslovovat, neboť nikoho nezajímá..?? Nebo je proti straně a mohli bystě mě za to zavřít..?? Asi tu dlouho budem čekat na nějakej tvůj pořádnej příspěvek... Jak dlouho trvá, než člověk dospěje...?!? Já myslel, že nějakej drobnej šrám přijmeš jako opravdovej chlap a ne že se budeš "čertit" jak umanutý děcko, kterýmu někdo řekl, že se mu jeho angličák nelíbí... (zrovna ten angličák byla honda.. no..)... no co no.... a nevím proč bych se měl potit... prostě vyjmenuju polovinu všech aut co jezdí a vím, že se neseknu... ale připadne mi, že se kolikrát musíš potit ty, když vymýšlíš nějakej pořádnej příspěvek... leč marně... tak napíšeš aspoň něco k vám...!! tím totiž nechápu tvou poznámku k tomu, že mám být chlap....??!! ;-\ Ale ptotože vím jak teď asi sedíš a díváš se na mě seshora jako přece OPRAVDOVÝ King.. což ty seš... že.. tak se dobře dívej v čem rozhodně vidím lepší volby než Accord... ale než to budeš číst, skoč si vedle do drogerky pro perspirant... můžeš se u toho trochu zapotit a to pak trochu může zapáchat... jako tvoje rádoby nadřazenost.... čím mám začít...??? takže když to vezmu od Pandy 4x4, přeskočím hned k Puntu nebo k Alfě sportwagon.... 147, Focus, Octavia, Lancia Y, Lybra, C4, tak se dostávám k opravdovým špekům jako je BMW 3, Subaru Legacy, Volvo S60, V50, Dodge nejen charger, až po Saab 9-3 SportCombi a to jsem vynechal takové jako Land Rover nebo i Mercedes C, a těsně se otíráme o Jaguar E-type, Volvo V70, nebo třeba Subaru outback....!!! got it..?? capisci...?!? máš to..?!? ;-) OK..?
neregistrovaný "King"
24. 1. 2006 11:45
Re: VEM HO - 855.623,-
Jejda, prosím, ty už to nehul. :-O . Na tobě se mi děsně líbí to mentorování o tom, kdo píše pořádný příspěvky. Zrovna u tebe >:D . Možná jsem tak úplně nepochopil pravidla ACZ Pen Clubu a jejich způsob hodnocení toho či onoho, ale když sám velký Ciello uvede, cituji: "je to to auto co bylo v testu a vypadá jak nepovedenej tuning..??? Accord se mi nelíbí a nenabízí nic vyjímečného...", tak tomu se tedy říká "pořádný" příspěvek. Ano, opravdu, argumenty jako noha. Ciellovi se nelíbí a nenabízí nic výjimečného. To je skutečně hodnotný příspěvek, úplně se stydím, že to taky neumím tak hezky napasat. Pokud něco tvrdím, musím k tomu mít i nějaké argumenty. Argumenty proč Accord jsem tu už párkrát psal a jsou takové, které mi neposkytne třeba Passat. - velmi přesné řízení, sportovní posaz ve znamenitých sedadlech s bočním vedením i v ramenní oblasti (ve standardu), špičkové řazení, velmi prostorné pracoviště řidiče, agilní motor s rozumnou spotřebou, elektrické ovládání pátých dveří - symaptická blbinka, značně nadprůměrně jistý podvozek, specifický vzhled, spolehlivost. Tahle kombinace je výjimečná a oslovuje lidi jako já. To jsou prosím argumenty, kapišto? Zatímco tvé jsou, že nenabízí nic výjimečného a nelíbí se ti. Hmmmm, tak to je brilantní sprška faktů a lingvistického stylu, smekám. Taky bych očekával, že pochopíš, že tu s GTIm probíráme rodinná auta v ceně kolem 900 000. Bohužel se tak nestalo, takže se tu dočítám něco o Pandě 4x4, Subaru Legacy a land Roveru. Nemáš těch slabších dnů njak moc? :-O >:D
neregistrovaný "ciello"
25. 1. 2006 09:54
Re: VEM HO - 855.623,-
..nevím jestli se děláš větším .... nebo ne... A zjišťuji, že tvoje chápání je značně omezené a pochybuju, že je vůbec nějaké mimo Hondu.... prosím tě, přečti si to všechno znovu, pokud ti to dělá problém....!!! cena kolem 900.. já psal, že než Accord, tak vím o 1000 jinejch možnostech, který jsou pro mě mnohem lepší volbou, než průměrnej Accord.... chápeš to, nebo to chceš ještě vysvětlit.... A podívej se prosím tě na cenu těch aut co jsem zmínil.... žádný nepřesahuje +/- hranici 900.000 tak než něco napíšeš, tak o tom alespoň popřemýšlej... Nebo ta Legacy není rodinné auto...??? Alessio ti určitě neřekne, že má 150 cm a vejde se tam už jen s jeho pudlem a nic víc... Jo a Kingu.... je lepší mít pár slabších dnů, než nemít normální nebo alespoň slabě nadprůměrnej ani jeden.... Ale vytrvej...
neregistrovaný "King"
25. 1. 2006 15:20
Re: VEM HO - 855.623,-
To je jako když se mluví do dubu. Pokud vím, bavili jsme se tu o rodinných autech kolem 900 000. To ti zřejmě asi poněkud později došlo, takže se ti ten tvůj výběr 1000 aut zcvrknul na Legacy. Z čehož vyplývá, žes tady jen bezmyšlenkovitě mlýtil do klávesnice >:D . To je skutečně téměř nekonečná masa konkurentů. Je fakt, že Legacy je super. Výkon 2,5 litru sice nic moc, ale zase je to čtyřkolka. V mám hledáčku by v téhle kategorii bylo ještě mondeo a s výhradami Mazda 6. Vše ostatní rodinně kombíkoidní je buď už moc drahý, nebo nesplňuje moje požadavky. Takže pro příště - než něco plácneš, tak použij šedou kůru, ju?
neregistrovaný "ciello"
26. 1. 2006 10:46
Re: VEM HO - 855.623,-
..myslel jsem si o tobě, že jsi trochu inteligentnější, ale několikrát jsi mě přesvědčil o opaku.... Jo a to Legacy.. jsem zmínil již prvně a ty jsi se toho chytl.. tak si nejdřív srovnej souvislosti... A také nepleť můj názor a mou volbu za všeobecný měřítko, jakože Panda je lepší než Accord.... i když pro MĚ ANO...!!! Nehledě na to, že za těch 900 člověk může jezdit premiovkou jako je Saab 9-3 což je asi dle mého mnohem lepší volba než Accord... pro tebe asi ne... tak se nečerti jako děcko, když někdo označí Accorda za nezajímavý auto..!!!! No nicméně je mi jasný, že s tebou je to asi mizerný a debata težká...!!!
neregistrovaný "King"
26. 1. 2006 13:42
Re: VEM HO - 855.623,-
No řečeno GTIho teminologií - odstřelil ses tu sám, tak to nemusím dělat já :yes: . Tak se alespoň nevykrucuj ;-). tvoje klika, že už tohle zřejmě nikdo číst nebude >:D . A Saab 9-3 (neboli trochu lepší Opel Vectra) prémiovka mnohem lepší než Accord? Možná pro někoho, kdo nemá s tímhle autem zkušenosti...a s Accordem taky ne... :-!
neregistrovaný "stealth"
13. 2. 2006 21:21
Re: VEM HO - 855.623,-
velmi přesné řízení - OK; sportovní posaz ve znamenitých sedadlech s bočním vedením i v ramenní oblasti - nechápu, passat nabízí myslím lepší boční vedení; velmi prostorné pracoviště řidiče >:D podívej se na čísla, kde je prostornost accordu a kde passatu; agilní motor s rozumnou spotřebou - OK; elektrické ovládání pátých dveří - u passatu sedan to samé; značně nadprůměrně jistý podvozek - to u passatu taky; spolehlivost - TUV reporty hovoří snad jasně - passat je kvalitnější než Accord...
neregistrovaný "briza"
23. 1. 2006 15:33
Re: VEM HO - 855.623,-
Jeste jsi zapomnel elektricke stresni okno. To u passata taky asi nebude v cene. ;-)
neregistrovaný "Alessio"
23. 1. 2006 14:18
Re: VEM HO - 855.623,-
mám tady vytahovat WRX za 820? 230 koní? :-!
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 14:36
Re: VEM HO - 855.623,-
Není nutné... známe, víme... :yes:
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 14:49
Re: VEM HO - 855.623,-
A je to určitě kombík? >:D Mám pocit, že to tak jen vypadá ;-)
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 14:50
Re: VEM HO - 855.623,-
Nemluvě o tom, že se dá polemizovat i o té střední třídě ;-)
neregistrovaný "Datel"
23. 1. 2006 16:40
Re: VEM HO - 855.623,-
>:D Asi znám. Teda aspoň co se týká poměru užitná hodnota / cena
Laguna Grandtour GT 2.0T (205 ostrejch koní) 989 000,-, + rádio s navigací a bluetooth 69 000,- (nemusíš tak drahý CD rádio to má ve standardu), tempomat ve standardu 0 už to má, metal. lak taky za 0,-, k tomu aktuální sleva (dle konfiguorátoru)tj - 825 240,-, no když tam flákneš tu přepážku za 24 000,- tak odpálíš DPH a seš na 714 000,-!!! Myslíte, že těch 150 000,- stojí za to ?
neregistrovaný "Ada"
23. 1. 2006 18:06
Re: VEM HO - 855.623,-
A kdyz to zaplatis, jak zjistis, ze mas furt jen mizerny francouzsko rumunsky plechac.
neregistrovaný "cde"
23. 1. 2006 18:16
Re: VEM HO - 855.623,-
ale prosim tě, ty seš rumunskej plecháč a jezdíš určitě v žigulíku >:D
neregistrovaný "fto"
25. 1. 2006 17:21
Re: VEM HO - 855.623,-
prosím tě co to meleš? jakej rumunskej? říká snad někdo, že passat je německo-čínskej? nebo octavia česko-ukrajinská?
neregistrovaný "King"
24. 1. 2006 12:39
Re: VEM HO - 855.623,-
U Laguny? Těžko říct, mě osobně moc nesedí, ale ten motor jede slušně :yes:
neregistrovaný "manitou"
23. 1. 2006 16:43
Re: VEM HO - 855.623,-
Combi Ghia nebo Titanium výbava - 2.2 TDCi + pořádné extras - DPH = 650.000,- Nemusíš vyhazovat 200.000 tyček navíc ;-)
neregistrovaný "Duke"
24. 1. 2006 13:48
Re: VEM HO - 855.623,-
kdyz ti dam 650 na ruku,postavis mi ho pred barak :-) ?...asi mas trosku jiny cenik...
neregistrovaný "manitou"
24. 1. 2006 14:11
Re: VEM HO - 855.623,-
stav se u Charouze, mají pár TDCi na skladě se slušnou slevou ;-) Když ho chceš, tak se snaž. Zavolej tam a uvidíš
neregistrovaný "Datel"
26. 1. 2006 16:14
Re: VEM HO - 855.623,-
Když Charouz je děsnej lump :-!
neregistrovaný "manitou"
27. 1. 2006 08:56
Re: VEM HO - 855.623,-
Tak o tom žádná, souhlasím. Jenže ten lump prodává díky svý síti tolik, že si může dovolit ve spojení s Ford ČR objednat třeba 50 mondeí s rozumnou výbavou, ubere dovozce, ubere prodejce a výsledná cena je hodně příjemná. Motol Beni ani Frolík rataj neprodaj za rok ani to co jedna pobočka Charouze. Je to smutný, ale bohužel fakt :-|
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 12:51
LEVNEJ APOŠTOL
Ne každej chce utrácet za extras... Jo, pak vlez do stodvou koní - kombi máš za 688.900,- Zíráš, co. Já taky. Dokonalé auto, stodva koně, obrovský vnitřní prostor... Takhle to dělá VW. Mimochodem najde se nějaký odvážlivec, který tu doporučí (s cenou) něco jiného? Můj tip je, že nenajde... :yes:
Rozbalit vlákno
47
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 12:54
Re: LEVNEJ APOŠTOL
A BACHA - když ještě odečteš DPH, dostanes se na částku Kč 558.000,- což je úchvatné.
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 12:59
Re: LEVNEJ APOŠTOL
A když to vydělíš dvěma, tak jsi na 279.000,- To je co?
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 13:01
Re: LEVNEJ APOŠTOL
To dělení dvěma je asi těžko realizovatelné, ale je pravda, že 102 koně v kombi ti VW nadělí po dopočtu DPH za 558.000,- To já za dokonale investovanej peníz opravdu považuju.
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 13:07
Re: LEVNEJ APOŠTOL
Proč je dělení 558/2=279 těžko realizovatelné?? A dokonce si představ, že 558/3 je 186. To jsou věci, co?
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 13:09
Re: LEVNEJ APOŠTOL
;-\ Asi jsem málo chápavej, ale nerozumím ti.
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 13:12
Re: LEVNEJ APOŠTOL
To nic, tomu se říká matematika... Ale oceňuji tvou první pravdivou sebehodnotící větu. :yes: Sice první vlaštovka jaro nedělá, ale držím palce.
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 13:16
Re: LEVNEJ APOŠTOL
;-\ Nějak tomu co píšeš nerozumím... přece jse zjistil, že 102 koní je za ix korun, stát ti umožní odečíst DPH... píšu tedy, že když odpočteš DPH, máš Apoštola za 558tisíc. Dále píšu, že je to dle mého názoru vynikající cena, vzhledem k tomu co získávaš. A ty tu opakuješ nějaké dělení... Nezlob se, ale jako... jaká cena poloviční? Ty míříš na cenu ojetého, nebo co?
neregistrovaný "Cary"
23. 1. 2006 13:33
Re: LEVNEJ APOŠTOL
Si nepochopil ze si dela srandu a jen tak pokracuje v tom deleni.......
neregistrovaný "don Chicho"
23. 1. 2006 13:52
Re: LEVNEJ APOŠTOL
Jak to může vrátnej pochopit ;-)
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 13:55
Re: LEVNEJ APOŠTOL
Já právě myslím, že ne... nebo to snad je nějaká sranda? Já myslím, že měl na mysli asi následný prodeje ojetiny, jako že dostaneš půlku nebo ještě míň.
neregistrovaný "don Chicho"
23. 1. 2006 14:09
Re: LEVNEJ APOŠTOL
GTI zkus pouze občas krotit své bezmezné fandovství k Tvé oblíbené značce. V této podobě je to spíš na lékařskou pomoc , nicméně věřím, že správci tohoto portálu mají z Tebe určitě radost. Za sebe, měj se fajn don Chicho :-!
neregistrovaný "Coulin"
23. 1. 2006 12:57
Re: LEVNEJ APOŠTOL
Nejlevnější!? Vw Apoštol v základu asi nebude mít ani vlastní volant,ten si přinese každý apoštolista zvlášt z toho předcházejícího...
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 13:02
Re: LEVNEJ APOŠTOL
Podívej se do ceníku... nebu tu napiš obdobně, na co přijde kombi od Avensis... opravdu jsem zvědav... ty to navíc vysypeš z rukávu... tak co se zdráháš?
neregistrovaný "Coulin"
23. 1. 2006 13:18
Re: LEVNEJ APOŠTOL
Nechtěl jsem sem tahat práci,ale když si publikum žádá- Avensis 1.6 WG 81kW/110k 624000,-Kč vč DPH a jestli se ti stane že při jízdě v Apoštolu v rychlém pruhu budeš mít zrcátka plná světel a plyn na pdlaze , spěchej do prodejny sombrer od hochů s copama a dej zálohu na AVE D-CAT a budeš znovu KING a staneš se vyhaněčem začouzenejch načipovanejch pssáátů z rychlého pruhu... 130kW/410 nM Vmax225 0-100 8,6 A JE TO Sériový :-!
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 13:23
Re: LEVNEJ APOŠTOL
No, takže si to vem... Pomalu výběhový auto, s nezáživnym kabátem se prodává o trochu levněji, než úplně nová ikona. Mrkni ještě na vnitřní rozměry...
neregistrovaný "hoborg"
23. 1. 2006 13:07
Re: LEVNEJ APOŠTOL
stara slaba 1.6 v tezkym aute za 700k, ohoblovany uplne o vsechno, navic se svihadlama?? :] tomu rikaj u VW dokonaly auto? :] tak proto mi pripadaji tak smesni. ano, ani ja ti nebudu hledat jinou nabidku, u tebe je to naprosta ztrata casu..
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 13:19
Re: LEVNEJ APOŠTOL
Stará slabá... to bych spíš vztahoval k něčemu úplně jinému;-) Nesmíš to všechno baštit jen povrchem... mrkni na krouťák, jeho maximálku a jeho průběh... nic ohoblovaného tam není, pravda je, že vzadu jsou kličky na okna. Předpojkládám, že když řídíš, sedíš vpředu... k čemu bazíruješ na zadní okna v elektrickém pohonu?
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 13:26
Re: LEVNEJ APOŠTOL
A k čemu potřebuješ zadní otevírací dveře, když nastupuješ jen předníma? (stejně dementní analogie)
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 14:08
Re: LEVNEJ APOŠTOL
Myslíš jako dveře na elektriku? Nebo jako na co dveře vzadu vůbec? Přece, když tam občas někoho vezeš, tak aby mohl nastoupit. Jestli má kličku vzadu nebo tlačítko, to přece není vůbec k úvaze na téma - dobré špatné. Nahoře píši, že nepotřebuješ elektriku proto, že vzadu okénka nestahuješ. Ty ano? ja ne. Ani když někoho vezu, a tím spíše... přece by na něho moc foukalo. Tak na co to je?
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 14:12
Re: LEVNEJ APOŠTOL
Když ho vezu jen občas, tak může nastoupit předkem a pak přelézt dozadu. Tak k čemu zadní otevírací dveře?
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 14:39
Re: LEVNEJ APOŠTOL
Zadní dveře s kličkou jsou stejně praktické jako s oknem na elektřinu... o tom snad píšeme, ne. Tedy, pokud máš vzadu kličku, já v tom nevidím žádné omezení. Tvrdím, že zadní okna se prakticky nestahují.
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 14:45
Re: LEVNEJ APOŠTOL
Okna v předních dveřích na kličku jsou méně praktické než na elektriku?
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 15:33
Re: LEVNEJ APOŠTOL
No, přední okno se otevírá poměrně často, a protože ten úkon činí šofér, chápal bych to tak, že elektrika odvádí od jízdy pozornost méně, než klička, neboť točit kličkou a zárověň volantem může být někdy až kritické. Tak proto bych viděl tu elektriku v předních dveřích jako opodstatněnější.
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 15:41
Re: LEVNEJ APOŠTOL
Přední okno otevíráš často? Ty asi nemáš klimu, viď? Já ho tedy otvírám jen při vjíždění/vyjíždění z parkoviště, abych mohl přiložit kartu/lístek. A při tomto úkonu tedy fakt rychle nejedu, takže si u toho dokážu představit i kvedlat s kličkou. PS: Pro někoho může být kritické i šněrování tkaniček u bot.
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 15:53
Re: LEVNEJ APOŠTOL
To jo, ale zpravidla u toho neohrožuje okolí. Já okno vpředu otevírám častěji, třeba když se potřebuji zeptat chodce na něco, a tehdy je ta elektrika vpředu výhodná - právé okno kličkou neotevřu.
neregistrovaný "manitou"
23. 1. 2006 16:51
Re: LEVNEJ APOŠTOL
Dyť si vždycky psal, že je lepší raději menší, ale v pořádný výbavě ... No, konzistence názorů, to je to co by měl mít chlap.
neregistrovaný "hoborg"
23. 1. 2006 13:28
Re: LEVNEJ APOŠTOL
jo, stara a slaba. nechapu jak si nekdo muze poridit celkem normalne velky auto s takovym trapnym motorem. Jeste navic v kombiku, a tedy asi s ambicema neco v tom vozit. Praveze povrchem to "bastit" nechci, pres to jses tu hlavne ty - vzdvihovat indivdualni estetickej dojem za jedinny pravy dogma a hlavne zpochybnovat cokoliv tykajici se techniky nebo nedejboze spolehlivosti. To je totiz prave to "pod" povrchem, vime?
/// ohoblovany je to cely, priplaci se i za takovy veci jako "ochranne listy vpredu v barve vozu" nebo "komfortni sedadla vpredu" :]] jinak ano, pri rizeni se sedi zpravidla vepredu. jako argument k tomu ze za 700k dostanu blbost ktera ma vzadu svihadla je to ale legracni. ja tam prece nepotrebuju ani topeni, proste se lip obliknu :]
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 13:44
Re: LEVNEJ APOŠTOL
Ty třeba nechápeš, proč někdo chce velký vůz (tenhle je opravdu ve střední třídě jeden z největších) a nepotřebuje tisíc koní... ale pochopit to snad jde. Takže v tomhle problém nehledejme. Lišta v barvě kastle je právě o tom estetickém cítění... a ta sedadla? Posaď se do základu, budeš asi překvapenej, že tam nejsou dřevěný židle z hospody... jsou tam výborná sedadla a dodávaj také ještě jiná... jako BMW a další. Předpokládám, že jsi šofér... tak pak mě ale udivuje, že topení dáváš do stejné roviny potřebnosti jako elektrická zadní okna... Ani si nevybavuji, kdy jsem vzadu okna naposledy spouštěl...
neregistrovaný "hoborg"
23. 1. 2006 14:15
Re: LEVNEJ APOŠTOL
nekdy by me zajimalo jestli jses opravdu tak nechapavy nebo jsou to vedome pokusy o uhybani.
to ze chce nekdo tohle auto s takovym motorem "pochopit" samozrejme jde. lidi kteri jsou spokojeni s * zabalenym v pozlacenym papiru s paradni masli se vzdycky najde dost..
listu a sedacky jsem uvadel jako priklad v cem je to auto v ty cene 700k ohoblovany. elektrika v oknech taky tak. nejde o to k cemu a jak casto to budu pouzivat, to je moje vec. srovnava se cena a vybava a tohle jsou proste veci co to auto i pres svoji cenu nema. narozdil od konkurence..
neregistrovaný "wolff"
23. 1. 2006 13:44
Re: LEVNEJ APOŠTOL
Fiat Croma 1,9 JTD 150 koní be chipu. Všechno v elektrice, xenony, automat. klima, 9 bagů, navigace, hi-fi bose, MP3, tempomat, 17" slitinová kola, prostoru víc než v Passatu - 811 000 Kč i bez odpočtu brácho... :-) Potřebuješ víc? Přiobjednej si za 40 000 kůži...Ještě víc? Co takhle panoramatickou střechu? Ještě víc? CO takhle foukání do prciny? >:D
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 13:47
Re: LEVNEJ APOŠTOL
>:D >:D >:D :yes:
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 13:48
Re: LEVNEJ APOŠTOL
To foukání do prciny mají v každým VW salónu v základu >:D >:D >:-[]
neregistrovaný "ciello"
23. 1. 2006 16:21
Re: LEVNEJ APOŠTOL
>:D :yes:
neregistrovaný "ultra"
23. 1. 2006 13:32
Re: LEVNEJ APOŠTOL
Teď bez emocí a bez urážek, Apoštol to jistě byl a taky jím z naší ctí bude. Ale... Na toho aktuálního jsem četl snad 20 názorú a společný výsledek? Design, nic moc, ale dejme tomu OK. Podvozek a jídní vlastnosti? Výborné, ne však vynikající, kdo jel Accordem, ví o čem je řeč. Kvalita spracování interiéru? Velmi dobrá, ne však výborná, Audi je Audi... Motory? 2.0 TDI, šedý prúměr, dost hlučný, 2.0 FSI, tvrdý běh, spôtřeba nic moc, pružnost nic moc, tak naco to má potom FSI? Cena? Hoši, fakt nic moc... Proč tam třeba nenechali 1.8T, 120kW? 2.0TFSI a 147 kW mi už přijde zbytečně moc. Závěr: Apoštola nechte tak, "věřící" komunita si ho koupí a my ostatní jim nebudem brát radost ze života. ;-)
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 13:51
Re: LEVNEJ APOŠTOL
:-) :yes: Hezky jsi to napsal. Jen doplním názor - já těch 200 s turbem bych nezatracoval... myslím, že je to na váhu auta optimum. Kvalita atd... přesně zapadá do segmentu, v němž je Apoštol... a tedy v něm je apoštol materiály, stylem a kvalitou na čele... Tím nepíši, že ti ostatní jsou špatní... ovšem čelo obsazuje vždy jeden. Píšeš o Accordu - minulá generace se nestyděla kopírovat komplet záď z A4... velkoryse jsme to tu promíjeli...
neregistrovaný "ultra"
23. 1. 2006 14:03
Re: LEVNEJ APOŠTOL
Tak to je naprostá pravda, Honda se nám někdy tak trochu hledá, ale i tady na auto.cz byl článek Mé zkušenosti z VW Passat 1.9 TDI. Chlápek naspal seznam závad, který mě šokoval, i když teda najel 250 tisíc. Znám Accord - ten s tou á la A4 ***kou :-) roč.99, najeto přes 300 tisíc, věř nebo ne, jedninou vážnější vadou bylo chybné zadní ložisko, vyměnili ho v záruce a asi po 220 tis. km nějaké silentbloky na zadní nápravě. jinak běžná údržba: olej, filtry, destičky, jednou přední kotouče. To se líbí, tak to bylo u Apoštola téch generací s motorem napříč - nepočítám toho aktuálního, ty byly fajn, pevné, spolehlivé, sypaticky účelné, s WR6 docela rechlé ;-)
neregistrovaný "lowkick"
23. 1. 2006 16:37
Re: LEVNEJ APOŠTOL
Opravdu mne pobavilo, jak jsi vyse srovnal Passata,Accorda a AUDI ;-\
Jake AUDI? A3? To by tak cenove odpovidalo. Nebo snad A8? A vubec...srovnavat kvalitu zpracovani masovky s premiovkou... :no:
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 13:53
Re: LEVNEJ APOŠTOL
Jen bych dodal, že podovzek a jízdní vlastnosti nejen že nedosahují úrovně Acocrdu, ale ani výběhového Mondea. Mimochodem materiály v interiéru? Geniální. Vybavíte si tvar palubky? Má směrem k posádce jakoby trojúhelníkový profil s hranou namířenou přibližně proti hrudi cestujících. Ok, to má kde kdo. Ale co materiály? Kupodivu je měkký plast na horní části, kam málem ani nedosáhnete, zatímco jsou lidi vpředu sevření masou plastu tvrdýho jako kámen. jasně, s výjimkou Amercedesu má tvrďáky dole každý, ale ne málem až do výšky očí. A ten hnusnej volant... 8-s
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 13:40
Re: LEVNEJ APOŠTOL
Ufff- šestnáctistovka do střední třídy? Jasně, snaha prodat cokoli komukoli, je nkdyž budu mít čárku. Ano, takhle to opravdu dělá VW. Naštěstí Honda ne. Chceš sportovně laděnou Hondu, brácho? Dvoulitr nejmíň, nebo nech bejt. Není pro každého, není pro toho, kdo chce auto střední třídy se šestnáctistovkou. Bravo apoštol, hryzej si ret, až tě budou problikávat felicie.
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 13:53
Re: LEVNEJ APOŠTOL
Myslím, Kingu, že Apoštola nekupujou sportovní letci... tady bych spíš viděl rozumného člověka ve středním a vyšším věku, co už umí utrácet a ví, co si koupit. Na lítání máš v koncernu výběr také.
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 14:46
Re: LEVNEJ APOŠTOL
Obávám se, že k podobných kombinacím se uchylují právě ti, kteří nevědí, co koupit. Ti, kteří chtějí mít co nejlevnější velké auto. Jako třeba Octavia Combi 1.4...
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 14:53
Re: LEVNEJ APOŠTOL
Jééé, já tu O 1.4 zmínil také >:-[] >:-[] >:D
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 15:06
Re: LEVNEJ APOŠTOL
prostě telepatie >:D
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 14:10
Re: LEVNEJ APOŠTOL
1.6 pro rozumné lidi ve středním věku, ale 200 koní je optimum pro střední třídu... >:D Tak téhle "matematice" zase nerozumím já ;-)
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 14:48
Re: LEVNEJ APOŠTOL
Umím si představit, že si člověk ve středním věku koupí apoštola v 1.6 a spokojeně s ním jezdí. Osobně považuji motor 2.0T za optimum pro tohle auto - výborný zátah, spotřeba v realu, poměrně lehký předek... Ty v tom spatřuješ nějaký rozpor?
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 14:52
Re: LEVNEJ APOŠTOL
Já si umím představit věcí... Věřím tomu, že i ti, co si koupili 1,4 v Octávii s ní spokojeně jezdí. Teda.. snaží se přesvědčit sami sebe, že jsou spokojení.
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 15:44
Re: LEVNEJ APOŠTOL
Aha...
neregistrovaný "ja"
23. 1. 2006 13:26
Soutěžní otázka: A kdo bude vítězem v ČR
To je strašně ale strašně překvapující, že v Německu je to VW... ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 13:32
CZ vs. SK
[odkaz] vs. [odkaz] ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "wolff"
23. 1. 2006 13:58
Re: CZ vs. SK
Jestli mají ve VW autosalónech foukání do prciny v základu, tak musím vzít s sebou berušku a musíme nějakej navštívit... Bude se nám to líbit... >:D >:D >:D
Ale musím si dát bacha aby mě do něčeho neuvrtali... >:-[] 1,6 za 60%/1,0 mil fakt ne... :-)
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 14:04
Re: CZ vs. SK
A nezapomeň tam jít v holinkách, aby sis ten gelík nenapatlal na nohavice. Jednak je to ten, co odkapává z návštěvníků salónu (proto tam asi někteří jedinci chodí tak často) a pak ten, co odkapává z "účesů" prodejců >:-[] ;-)
neregistrovaný "Pierro"
23. 1. 2006 14:14
bez titulku
Proboha chlapi, proč se zas hádáte?? Nač tu řešit jestli je Apoštol blbej?? Myslím že Passat vůbec není špatné auto. Jen pokud bych jej volil, pak určitě ne se 100 koňovou jedna-šestkou. Ta je skutečně na kombi passátího formátu poněkud slabá. V případě silnějších dvoulitrových motorizací má jednoznačně navrch japonská konkurence. Tady není o čem. A záměrně bych teď pominul motory V6 3,2 a 2,0 Turbo, které budou stát spíše na okraji zájmu zákazníků. Apoštola prodává dle mého názoru jedině turbodiesel. Ani zde však již dávno neplatí, že by se jednalo o nejlepší naftovou nabídku. Ona konkurence rozhodně nespí a najde se více výrobců, kteří za stejnou cenu nabídnou lepší naftičku. Honda, Toyota, Ford, PSA atd. Ale je pravdou že náš Apoštol zhruba odpovídá nabízeným kvalitám. A ve Variantu se jedná i o velice pěkný auťák. Nemyslím, že by byl nejlepší, nicméně ve své třídě patří k těm hodně dobrým. A teď to nemyslím z hlediska estetiky. ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 14:29
Re: bez titulku
:yes:
neregistrovaný "Vektor"
23. 1. 2006 14:29
Nesahejte na apoštola
svýma umaštěnýma rukama, pánové - jen hrdý výrobce jistý si svou klientelou se nemusí podbízet cenou a x-letou zárukou, jen proto aby si ho někdo koupil. Jednou jsme Evropani, kupujme evropská auta. Co myslíte, vy bulíci, kolik asi evropskejch aut jezdí v Koreji nebo Japonsku?..Zanedbatelně..! Tam totiž ví, co je to kopat za domácí firmu a být vlastenec. Vivat APOŠTOL, BRAVO VW a jeho synové a dcery!
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "Pierro"
23. 1. 2006 14:37
Re: Nesahejte na apoštola
Čoveče Vektore, nemyslím, že by si evropští zákazníci kupovali japonská auta qůli x-leté záruce a buhvíjak výhodnější ceně. Ač jsem Evropan, vyhrazuji si právo výběru. Nikdo mi nebude nutit co koupit. Toho jsme si za totáče, kdy nebyl výběr užili až až. A falešné vlastenectví tu také nemá co dělat. To bychom byli všichni škodovkáři... Takže, komu se líbí Passat a koupí jej, určitě neudělá chybu. Zrovna tak jako ti co vemou Avensis, Accorda, Primeru, Mazdu6 anebo třeba Legacy. Někdo rád holky, jinej zas vdolky ;-)
neregistrovaný "2,7 RS"
23. 1. 2006 14:54
Re: Nesahejte na apoštola
:yes:
neregistrovaný "Jackass"
23. 1. 2006 19:23
Re: Nesahejte na apoštola
Já mám rád obojí...
neregistrovaný "Coulin"
23. 1. 2006 14:39
Re: Nesahejte na apoštola
A proto budu kopat za Škodovku,ale nesměj jí *.. ty * z Germánie-hošo ty si z Německa ,že tak meleš... :no: :no: PROBER SE !!! Oni se nepdbízej cenou?!? Podívej se na jejich slevy...
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 14:44
Re: Nesahejte na apoštola
Tahle agitace mi připomíná americkou kampaň "Buy American". Jak myslíš, že dopadla? Lidi dávají přednost kvalitě před patriotismem. A to mluvíme o pološílených fanatických Američanech!
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 14:49
Re: Nesahejte na apoštola
No jo. Kde je vlastně dneska Lones? >:D
neregistrovaný "briza"
23. 1. 2006 15:49
Re: Nesahejte na apoštola
Mozna kupuje sekacku Honda v Mountfieldu aby mohl vyhrat vysnenho Caddyho. :-)
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 15:51
Re: Nesahejte na apoštola
U Mauntfíldu Hondy neseženeš. Nebo se pletu?
neregistrovaný "briza"
23. 1. 2006 16:05
Re: Nesahejte na apoštola
Myslim, ze nepletes. Ale tim hur pro nej - mohl mit alespon poradnou sekacku. :-)
neregistrovaný "ciello"
23. 1. 2006 16:26
Re: Nesahejte na apoštola
když už nic od hondy na 4 kolech... >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 15:51
Re: Nesahejte na apoštola
>:D >:D >:D >:D >:-[] :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 1. 2006 15:54
Re: Nesahejte na apoštola
Zrovna na americkém trhu se kvalita a patriotický nákup nevylučuje. Místo aby si chválil Američany, že jich tolik kupuje Hondu a tudíž asi mají i vkus (podle tvých měřítek), píšeš o pološílenosti a fanatismu. Trochu protimluv ne? ps pro ZZ: Lones nikdy nespí, ale Lones se nemusí zůčastňovat každého protipassátního ukájení se.
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 15:59
Re: Nesahejte na apoštola
To ale neděláš dobře, synku ;-) [odkaz] Buď na sebe opatrnější :-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 1. 2006 16:12
Re: Nesahejte na apoštola
Netřeba brát všechno doslova, brácho. Já jsem ten spánek jenom vydělil třema a zaokrouhlil na celá čísla.
neregistrovaný "ZZ"
24. 1. 2006 09:37
Re: Nesahejte na apoštola
Někdo musí být zdatnější v počtech >:D
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 16:19
Re: Nesahejte na apoštola
Ale ale - že by slovutný Lones neznal kampaň Buy American? Jinak bys nenapsal takovej nesmysl :-|
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 1. 2006 16:36
Re: Nesahejte na apoštola
V čem konkrétně spočívala nesmyslnost jakékoliv mé věty?
neregistrovaný "rododendron"
23. 1. 2006 19:47
Re: Nesahejte na apoštola
tam hlavně ví co to jsou obrovská cla na mimojaponský/korejský auta. až ti takdy napálí 100% clo na japonce tak to bude totéž. bulíku... a mimo jiné se tomu říká možnost výběru. Tak buď rád. Nebo jsi snad byl spokojený před ´89?
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 14:53
4 GTI
Chlape, dá se ti někam privátně napsat? >:-[]
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 15:33
Re: 4 GTI
Chceš mi vyznat lásku? ;-)
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 15:44
Re: 4 GTI
Ale no tak, před lidma ne. :*) Ale ber to takhle - nechceš? Nechceš :-! Pokud nechceš dávat všanc mail, můžeme to protáhnout i přes lidi z ACZ, pokud ho mají.
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 15:55
Re: 4 GTI
To není problém... myslím, že to půjde přes H-klub, ne... tam najdu kontakt?
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 16:17
Re: 4 GTI
jj, v sekci kontakty :-)
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 15:37
Re: 4 GTI
gti@plbohnice.cz
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 15:58
Re: 4 GTI
Co to je? :-O
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 16:02
Re: 4 GTI
Neboj, už ti chlapci připravili email... ;-)
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 15:26
Tady se dozvim veci...
...navic, kdyz ctu nektere reakce, mam chut se kvuli principu uchylit k Passatu. Jestlize je to auto tak spatne, drahe a nekonkurenceschopne, proc se tedy tak dobre prodava hosi??? Ne, nejsem jeho priznivcem, za sve bych si ho nekoupil, nelibi se mi aktualni pojeti designu...ale to jsou pouze subjektivni nazory. Takze, urcite NENI spatnym vozem, urcite na jeho koupi NEPRODELATE a pokud jste standartni spotrebitel tak Vas musi jednoznacne USPOKOJIT! ;-)
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 15:36
Re: Tady se dozvim veci...
Vidíš to, a já když čtu nějaké reakce, mách chuť se z principu uchylit proti Passatu >:D . Ale jinak máš pravdu - USPOKOJÍ. To Dacia Logan bezpochyby taky ;-)
neregistrovaný "Vektor"
23. 1. 2006 15:52
Re: Tady se dozvim veci...
No jestli Ti je jedno, zda Tě uspokojuje Bára Hrzáňová nebo Alena Šeredová, tak O.K. - zřejmě tě nezajímá detail. Ale u auťáků rozhodují právě D E T A I L Y ! ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 1. 2006 15:56
Re: Tady se dozvim veci...
Která z nich že je passátní? >:D
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 15:59
Re: Tady se dozvim veci...
Bara je zajimava! ;-)
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 15:36
Re: Tady se dozvim veci...
Na koupi 99,9% aut proděláš ;-)
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 15:38
Re: Tady se dozvim veci...
Hele, v jedný minutě >:D . Sušný >:D :yes:
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 15:42
Re: Tady se dozvim veci...
Koukám na to ;-) :yes:
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 15:51
Re: Tady se dozvim veci...
Co zadas od auta za neco malo vic nez 3/4 mega??? To, co Ti da Accord, M6, Mondeo, Avensis, P407 a samozrejme i Passat. Prostor, slusnou vybavu, bezpeci...nebo se mylim?
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 15:53
Re: Tady se dozvim veci...
Nemýlíš ;-)
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 15:52
Re: Tady se dozvim veci...
Skoro to vypada, ze jsi me vymenil za Kinga:-( Ma snad hezci kimono nez ja?;-)
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 15:53
Re: Tady se dozvim veci...
To víš, zanedbáváš mě. A King mi slíbil svezení v Hondě... >:-[]
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 15:57
Re: Tady se dozvim veci...
Jen jestli to nebylo takovy to;-\" Budulinku dej mi hrasku, povozim te na ocasku..." >:-[] Jsem myslel, ze lyzujes;-)
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 16:00
Re: Tady se dozvim veci...
Nelyžuju ;-) Na hory jedu až v druhé půlce týdne. A stejně lyžovat nebudu >:-[]
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 16:07
Re: Tady se dozvim veci...
Jestli jedes s Kingem, tak se radsi ani neptam;-)
neregistrovaný "ciello"
23. 1. 2006 16:32
Re: Tady se dozvim veci...
>:D >:D :yes: :yes: ... jen jestli se ZeZemu víc nelíběj kimona, než kostkovaný kalhoty a sumo namísto golfu.... >:D :-) golfu s malým "g"... pro pořádek... zdravím do Phy... ;-) >:D :-!
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 16:37
Re: Tady se dozvim veci...
Dávám přednost baretu a Moulin Rouge ;-) :yes: Taky je u vás taková kosa?
neregistrovaný "ciello"
23. 1. 2006 16:41
Re: Tady se dozvim veci...
jak v rusku... raději ani nevylejzám... a to ani baret nemám... >:D
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 16:46
Re: Tady se dozvim veci...
Já taky ne, ale pšt ;-)
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 16:48
Re: Tady se dozvim veci...
A mate tam zase mlhu uz od 9+? Nebo konecne nejvyssi seslal trochu slunicka i k vam?;-)
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 16:40
Re: Tady se dozvim veci...
Jehovisti a špeky - >:D :yes: :yes:
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 15:55
Re: 3/4 mega
Nebo dynamiku? Mas hothatch! Maximalni vybavu? Korejske limuziny! SUV? Taky se jich par najde! Tak o co jde, je to otazka priorit...Tim chci rict, ze Passat je stejne "spatna"/"dobra" volba jako ostatnich 90% segmentu... ;-)
neregistrovaný "Cynik"
23. 1. 2006 15:59
Re: 3/4 mega
Souhlasim... Ale pokud potrebujes kombika stredni tridy, s Passatem nemuzes udelat chybu.
neregistrovaný "Cynik"
23. 1. 2006 15:58
GTI ma pravdu
GTI, myslel jsem, ze si sem pujdu taky trochu podiskutovat s nadsenymi odpurci koncernu VW, jako je King, Wolff, a spol. Je to vzdycky sranda, si s nima popovidat. Ale neni treba, ty si je tu vsechny vodis sam uplne s prehledem. Proti fungl novemu Passatu, etalonu stredni tridy, ti tu predhazuji starou a v kombiku osklivou Hondu Accord s tim, ze je o nejakych 20.000 levnejsi! K takove zoufalosti jsi je vyprovokoval. Poklona. p.s.: Panove, jestli neco trumfne Passata, pak snad jedine nove Mondeo.
Rozbalit vlákno
36
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 16:00
Re: GTI ma pravdu
:-) To víš, že z nového MONDEA mám nahnáno... to JE, teda BUDE důstojnej konkurent... navíc, moc se na něho těším... a asi nebudu natěšenej sám :yes:
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 16:10
Re: GTI ma pravdu
To se bojis opravnene! Guru byl smeten Focusem II a s Apostolem to nebude jiny. Jen vyraznejsi;-) Ale neboj, prijmu tvoje pokani a dam ti svoji vlastni cepici Ford:-)
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 16:16
Re: GTI ma pravdu
Focus II má nepochybně vynikající podvozek a motory... GURU jej smete ovšem v celkové vyváženosti a hlavně vizuálně - kastle - to je oč tu běží...
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 16:19
Re: GTI ma pravdu
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] Ty pobavis. GTI, chlape, Guru a celkova vyvazenost???? Vymysli nejaky jiny argument, treba to, ze do nej jde dat DSG nebo neco takovyho a ja to vezmu, ale vyvazenost neni to same co nudnost!;-)
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 16:31
Re: GTI ma pravdu
Já ráno v tom mrazu mažu po parkovišti a tam - GURU, krásnej umytej... zastavím se a zírám na překrásný auto... fakt to tak cejtím.
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 16:35
Re: GTI ma pravdu
A taky jsi se smal tomu magorovi co muv tom zmrzla ta nafta, kterou koupil minuly tyden od Franty z bagru? >:-[] :-! Ale vazne, beru, ze se ti libi a ze uznas to ,co je v ostatnich autech! Jdes do sebe a to cenim :yes:
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 16:02
Re: GTI ma pravdu
Dovolil bych si odporovat. GTI pravdu nema. Teda ne tu svoji univerzalni o ktere se nesmi pochybovat. Ja osobne bych dal nejvic za pravdu Pajovi. A ty trumfy o kterych pises jsou zase jen zalezitosti osobnich preferenci toho ci onoho. Passat nicim z rady zminenych aut ze stredni tridy nevycniva. Neni ani spatny , ani nadprumerne dobry. Je to proste Passat a nekterym, vcetne me, neda to neco navic, co u auta chci. A to, ze me principialne nesere. V tom neni nic racionalniho, proste takovej neprijemnej pocit.
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 16:05
Re: GTI ma pravdu
...ja Te neopisoval!!! >:D >:D >:D viz. dole, pises holt rychleji nez ja! ;-)
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 16:08
Re: GTI ma pravdu
Zase pomaleji myslim;-)
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 16:09
Re: GTI ma pravdu
Kez by to byla pravda!!! :-( >:D
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 16:11
Re: GTI ma pravdu
Dneska mam v horoskopu asi 10 krizku, takze moje normalni nizka uroven je na stejne urovni jako teplota vzduchu:-(
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 16:12
Re: GTI ma pravdu
Klid. Ty víš, že to něco navíc dostáváš až v premiovém modelu... Passat, Apoštol není premiovka... je to poctivej, krásnej dříč ve střední třídě. Až budu chtít to něco navíc, vlezu do bavorský pětky, nebo třeba do Jaguara... ovšem ve střední (mimopremiový) třídě je Apoštol jedničkou. Bude se brzy soubojovat s MONDEEM... to je konkurenční koník na passátní úrovni :yes:
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 16:15
Re: GTI ma pravdu
Ja se nehadam. To co pises je do jiste miry pravda. Jen ze me proste Passat sere. Nevim proc, proste to auto nemam rad. To ostatne plati skoro o cele produkci VW. Jen snad to Polo mi nejak sedi. Teda na pohled. Druhou chybu s nakupem ty plecky uz neudelam!;-)
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 16:18
Re: GTI ma pravdu
:-) Problém je (zejména v Praze), že Apoštola valí hodně taxikářů.... což je vlastně pro něho vyznamenání, ovšem lid to vnímá opačně... Jinak myslím, že se podařilo přesně to, co do něho VW vložil - krok výš... k autu, co má nečekanej švih...
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 16:21
Re: GTI ma pravdu
No... předtím ty byly jetty - tak nevím ,s tím vyznamenáním... >:D
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 16:21
Re: GTI ma pravdu
Ja uz jinaj nebudu. U VW mam vzdy neprijemny pocit a je spis nahoda, kdyz je to jinak (viz. Polo). To ze s tim jezdi taxi mi nevadi. Ty jezdej i s MB a jinyma. Me spis vadi to, ze vetsina lidi a marketing VW (mimochodem jeden z nejlepsich) dela z tech aut vic nez jsou:-(
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 16:20
Re: GTI ma pravdu
Ze by Te stvala image, kterou ma v CR? Ze by to bylo tim, ze ho zde lide berou jako vrchol vseho a na zapade jde o bezne spotrebni zbozi? Ze si spousta (ne vsichni, prosim) ceskych majitelu mysli, ze koupi VW se z nich stala honorace a nalezite tomu (a soucasne i vysi/ nizi jejich IQ) to davaji na silnicich najevo??? ;-)
neregistrovaný "King"
23. 1. 2006 16:21
Re: GTI ma pravdu
:yes: >:-[] :yes:
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 16:23
Re: GTI ma pravdu
:yes: :yes: Rikam, ze ti rychleji mysli! To je presne ono ;-\
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 16:25
Re: GTI ma pravdu
Tak to jsme na tom stejne! Soucasne je mi lito tech lidi, kteri vlastnictvi znacky VW berou zcela normalne, nebot se na ne divam vetsinou skrz prsty... :-!
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 16:29
Re: GTI ma pravdu
Jo, to je vazne blby:-( Na druhou stranu, kolik takovych, ktery to auto koupili dobrovolne a chovaji se normalne znas? Ja asi 2.
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 16:31
Re: GTI ma pravdu
Jeden dochtor!
neregistrovaný "ciello"
23. 1. 2006 16:38
Re: GTI ma pravdu
jo s pajem souhlasím... jsme asi všichni takhle na stejné notě.... :yes: ;-) taky to píšu nahoře že je tisíc voleb a asi žádná není mimo... teda kromě té Hrzáňové.... :no: ;-)
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 16:45
Re: GTI ma pravdu
Jako bych v tom videl nejakou narazku na kozy >:-[] Skoda, ze to mam zakazany;-)
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 17:02
Re: GTI ma pravdu
Kozy? Jo, kozy! Tech mame v JZD vic nez dost! >:-[]
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 17:05
Re: GTI ma pravdu
No, zodpovedne muzu prohlasit, ze jsem byl v par JZD a docela slusny kozy se tam obcas vyskytovaly >:-[] Jen chovatele byli vzdycky nejaky nervozni >:D
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 16:34
Re: GTI ma pravdu
Mě neštve, ale lid to tak chápe... pokud se zajímáme o auta, tak víme, že Apoštol je aktuální dokonalost ve střední třídě, tj. aut do melounu... Není rozhodné, co si kdo nahání Apoštolem nebo Avensisem... zajímá mě kvalita jízdy, kvalita vizáže, kvalita servisu... A to vše v souhrnu je u Apoštola v míře opravdu vrchovaté...
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 16:37
Re: GTI ma pravdu
...a to vse je u Apostolav mire opravdu STEJNE jako u ostatnich!
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 17:05
Re: GTI ma pravdu
Zase nemas pravdu, u VW si za tu miru muzes priplatit!!! >:D Ale taky nemusis, zalezi, kde Mira miru ma. Vol vsak vzdy v miru, aby mira byla merou mernou v dobach mirnych!
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 17:11
Re: GTI ma pravdu
Mirni se s merenim te miry. Myslim, ze je na miste byt umirneny s tou mirou. Za miru te miry si priplatit muzes vsude. V utraceni penez se meri vsude stejnou mirou;-) Mimochodem, podle mych meritek je Mira z VW nesmirnej vool >:-[]
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 17:15
Re: GTI ma pravdu
>:D :yes: , mel jsem tu cest s jednou Mirou, kvalit jednickoveho JZD a to jsem pak nevedel, co je mira!!! ;-)
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 17:53
Re: GTI ma pravdu
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "empi"
23. 1. 2006 22:49
Re: GTI ma pravdu
Podobne bych se mohl vyjadrit o majitelich Hondy Accord, BMW 3 nebo Alfy 156. Ale touto generalizi bych se dotkl mnoha normalnich majitelu techto aut, stejne jako jsi to udelal ty (teda pokud te cetli - mimochodem ja Passata nemam ;-)). Proste v kazde spolecnosti je mnoho *, a asi jich hold vice potkas v Passatu, kdyz jich jezdi tak dvacetkrat? tolik co 156. Nedelejme z par pripadu pravidlo. Ja treba ve svem okoli neznam ani jednoho "passatistu", ktery by se choval, jak jim pripisujes, a to jich mam v okoli okolo 15.
neregistrovaný "Paja"
24. 1. 2006 09:29
Re: GTI ma pravdu
Nejezdis Passatem??? >:D
neregistrovaný "mates"
24. 1. 2006 10:46
Re: GTI ma pravdu
>:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 16:04
Re: Zase kec
Ne tak docela, jsou stranky kde je na tom dobre, kde prumerne a kde spatne, podle me nevycuhuje a je jednim z vozu o kterem by mel kazdy strednoproudar uvazovat...to je naprosto vse! ;-)
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 16:30
OT: New Audi TT
[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "ZZ"
23. 1. 2006 16:34
Re: OT: New Audi TT
Tak to je vážně "new" >:D >:D >:D
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 17:00
Re: OT: New Audi TT
jak jsem koupil, tak prodavam! >:D
neregistrovaný "ZZ"
24. 1. 2006 09:39
Re: OT: New Audi TT
No, snad tě to nestálo moc draho >:D ;-)
neregistrovaný "manitou"
23. 1. 2006 16:38
VW PASSAT
Doporučuji shlédnout na DSF Motorvision - tam ukazujou jak ty měkčený plasty v passatu jsou měkký, atd. Až jsem nemohl uvěřit, že na německé stanici německý vůz tak kritizovali a to třeba i za to TDI (prej raketa :-)) Vectra tam byla Passatu v tom srovnání dobrým soupeřem.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 16:42
Re: VW PASSAT
Nacelniku, ty mas vzdycky dobry prispevky :yes: Jeste nejaky link na video, kde to Apostol dostane od Mondea a jsem naprosto spokojenej ;-)
neregistrovaný "ciello"
23. 1. 2006 16:45
Re: VW PASSAT
tobě tam sedí ta Šeredová...??? :-O :-O :-O
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 16:52
Re: VW PASSAT
Kleci..... >:-[]
neregistrovaný "ciello"
23. 1. 2006 16:53
Re: VW PASSAT
>:D >:D >:D :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: >:D >:D
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 17:01
Re: Kalendar Skoda
Videli jste ho na www.auto-motor-sport.de??? ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 1. 2006 17:27
Re: Kalendar Skoda
Já viděti. A pojmenovati: Kráska a zvíře. >:D
neregistrovaný "Paja"
23. 1. 2006 18:03
Re: Kalendar Skoda
Pravda, nektere obrazky tak vypadaji! >:D
neregistrovaný "GTI"
23. 1. 2006 16:52
VOZOVNA - KONČÍME
Pánové, bylo toho dost, blíží se vozovna, nasadit beranice a vzhůru na sáně. Apoštol opět předvedl svou potenci... Takže pokud má někdo zbytečnej meloun, pak snad závěrečnej slogan - MÁŠ MELOUNA V KEŠENI, U VW TO OCENÍ, :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 16:55
Re: VOZOVNA - KONČÍME
Melouna v keseni oceni vsude, kde ho budes chtit utratit! Jen u VW jim z nej zbyde vic "smetany do kavy";-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 1. 2006 17:35
Re: Hurá na sáně, lyže, do spíže....
Hlavně pryč od toho. Dneska jsme tu měli několik zajímavých disciplín. Dnes již tradiční hod cenou. Párkrát pokus o hod sekyrou, který skončil hozením držky do bláta. Aspoň ty body za umělecký dojem....
23. 1. 2006 21:40
Re: Hurá na sáně, lyže, do spíže....
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "manitou"
23. 1. 2006 17:15
MONDEO, VÍC NEŽ VHODNÁ ALTERNATIVA
Mondeo combi Ghia + nebo Titanium +, přihodíš extras, odhodíš DPHčko a je to rovných 650.000,- až 750.000,- (podle náročnosti tvých extras). Nevyhozené prachy (ty do těch 850.000,-), tak ty si užij za volantem. Myslím, že už jednou tu Ford rozdrtil VW (tuším ST vs. GTI) ;-) .
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Alessio"
23. 1. 2006 17:47
Re: MONDEO, VÍC NEŽ VHODNÁ ALTERNATIVA
Dobře, tak pokud nejste sportovci a neberete mi WRX jako soupeře Passata, nabízím Legacy (bez dépéhá s motorem 160hp,mnohem levnější než Passat)
neregistrovaný "mates"
23. 1. 2006 17:55
Re: MONDEO, VÍC NEŽ VHODNÁ ALTERNATIVA
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "rododendron"
23. 1. 2006 19:40
bez titulku
herdek GTI, tak já ti nerozumim. Tady opěvuješ krásu apoštola, zvrchu,zespoda, a v článku o škodovkách opěvuješ krásu, dokonalost, vyváženost octavie II. Ale hlavně se tam navážíš do jakejchsi bazarovejch kovbojů, že by tu oktávku měli vidět a spadne jim brada. Já mám pět měsíců starýho apoštola ropu, a teď si představ, kdeže jsem ho koupil, v BAZARU. A věz, že po takovým svezeníčku by mi brada z nový oktávky vážně nespadla. A to jsem nejspíš bazarovej kovboj...
Rozbalit vlákno
4
23. 1. 2006 21:59
Re: bez titulku
Není kovboj, jako kovboj... bazarovej obzvlášť. Pokud valíš Apoštola z roku 1984 a považuješ ho za ikonu vaší vsi, pak na bazarovýho kovboje aspiruješ všema deseti ;-) Pokud ovšem Apoštola valíš v poměrně nedávném provedení... pak to svědčí o tvém vybraném vkusu... koneckonců, rododendrone, kde bys taky předchozího Apoštola dneska sehnal, když ne v bázu, žejo ;-) Tak klid. P.S. Mimochodem kdy se tvůj Apoštol narodil?
neregistrovaný "rododendron"
24. 1. 2006 09:43
Re: bez titulku
Můj apoštol se narodil L. P. 08/2005 a jedná se o poslední generaci Passat 2.0 TDI Sportline. A je z bazaru. Předváděčka. Jsem bazarovej kovboj? Fakt to potřebuju vědět... :-) P.S. ale stáří sis mohl dovodit sám, v článku je napsáno, že je 5 měsíců starý
neregistrovaný "GTI"
24. 1. 2006 11:21
Re: bez titulku
:yes: :yes: ;-) :yes: Krásné auto.
neregistrovaný "GTI"
24. 1. 2006 11:37
Re: bez titulku
:yes:
neregistrovaný "Jenik"
23. 1. 2006 20:26
GTI
uz zacinas byt nudny, gti, to uz je nezdravy fandovstvi a hlavne otravny, clovek si chce precist diskuze k clankum, trochu se mrknout, jaky nazor maji ostatni lidi, ale kdyz se objevuje jeden prispevek za druhym nadepsany APOSTOL, BRACHO NO NEKUP TO, SUPER VW SUPER PORSCHE, tak me to postupne leze krkem a pomalu ztracim naladu do jednotlivych diskuzi nahlizet, nezda se ti, ze uz toho je trochu moc? to je dokonce snad srovnatelne se spamem, reklamnim spamem, otevri oci, chlape, at se s tebou da ZASE trochu normalne diskutovat
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Alessio"
23. 1. 2006 21:26
Re: GTI
Můžu se zeptat,Jeniku,proč ti to vadí? Pokud příště uvidíš takovýhle nadpis, tak ho jednoduše přeskoč a je to. GTI nám auto.cz opravdu nezahltí(doména bude mít pár giga místa na disku) a hlavně: může si psát, co chce a jak chce, pokud tím neomezuje ostatní. A podle mě ty články mají hlavu a patu a dají se dobře číst (je to něco, jako filmy od Riefenstahlové >:D ).
23. 1. 2006 21:53
Re: GTI
>:D Tebe miluju ;-) Teda až na to Subaru ;-) :yes: >:D :yes:
neregistrovaný "Alessio"
23. 1. 2006 22:08
Re: GTI
:yes: (jen do chvíle,než se svezeš ;-) ) :-) PS:odpovíš mi někdy na mail, nebo ti musím poslat flašku Chivase? :-)
23. 1. 2006 22:40
Re: GTI
Dvě láhve ;-) Teď jsem ti psal.
neregistrovaný "Alessio"
23. 1. 2006 22:48
Re: GTI
Já jsem ti psal kontakt na mě, pakliže jsi to nedostal, tak ti to pošlu ještě jednou,někdy (Vysvětlení, proč to píšu sem a ne do mailu: USB myška si nerozumí se systémem a jaksi to padá, když odpovídám na maily,někdy to dokonce shodí celý systém (viz silvestr),takže jsem jako vrba: všechno slyším, ale mlčím... :-) :-| :-(
23. 1. 2006 22:57
Re: GTI
Tak mi to pošli a systém si dej do pořádku :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
24. 1. 2006 09:30
Re: GTI
Filmy od Riefenstahlové >:D >:D >:-[] >:D
23. 1. 2006 21:47
Re: GTI
Přiznám se, že nemám ambice tě nenudit, Jeníku. Pokud to tu chápeš jako výchovně zábavný centrum, tak ti asi ušlo, že ho tu spolutvoří každej přispěvatel. A co se týče tvé averze vůči příspěvkům ode mně, dělej to jako já - zásadně svý příspěvky po sobě nečtu... P.S. Jeníku klid... pokus se neztrácet náladu... to jsou stavy hodné nedespělé puberťačky, avšak nikoli dospělýho chlapa... pokud ses teď rozbrečel, tak nejlepší je trojvrstvej Zewa - softis :yes:
neregistrovaný "lowkick"
23. 1. 2006 21:11
PERNY DEN GTI
Tak dnesek je pro GTI nepochybne "Perný den"! :-)
Bylo od zacatku jasne, kdo bude moderatorem diskuse.
Myslim, ze u tohoto clanku to clovek znaly veci(rozumej diskuse na AUTO.CZ)musel TAK TROCHU cekat, ze? >:D
A navic v teto (konkretni) diskusi kazdy prijde se svou troskou do mlyna, aby obhajil stit sve oblibene znacky proti GTImu.
Ja take prichazim, ale ne proti GTImu. Slovy klasika: "Ja nejsu zadny rasista, mne je Mondeo jak Passat, auta su auta, to je jasne...".
Ja bych si Passata nekoupil ASI nikdy, nejak mne neoslovuje VW a Passat jeste mene...NICMENE ho povazuji za kvalitni auto na vrcholu sve tridy se sirokou cilovou skupinou...tedy prodejni trhak...stejne jako nekolik modelu jinych znacek ;-) Nic na tom nemeni fakt, ze jeho ridici trochu zavistive posilhavaji na krizovatkach po ridicich AUDI A4 a A6 jako po svych (snad) budoucich soukmenovcich. >:-[]
Kazdopadne pro mne je "Pašák" (nebo "Pašík"?) symbolem manazerskeho vozu ve firme, ktera uvazuje ekonomicky a ma na pameti odpisovy limit 1.5 mio. ;-) :yes:
GTImu preji klidnou noc bez ideomotorickych pohybu. ;-)
Rozbalit vlákno
1
23. 1. 2006 21:49
Re: PERNY DEN GTI
:-) Dobrou, brácho :-) ;-) :yes:
neregistrovaný "Marcel"
23. 1. 2006 21:53
Prima diskuze!!!
Vážně prima diskuze s kupou kvalitního humoru...Apropó,GTI srdnatě bojuje za značku->oceňuji,kvalitní soupeře též.A i když jak jsem zjistil někdo občas použije můj nick,dovolím si občas přispět.A pro úplnost->co se týče Apoštola,jsem spíše rezervovaný.Jó,to modrej ovál....
Rozbalit vlákno
3
23. 1. 2006 21:55
Re: Prima diskuze!!!
;-) :yes:
neregistrovaný "Marcel"
23. 1. 2006 22:03
Re: Prima diskuze!!!
Díky a dobrou!!!!PS:Nějak se ti smajlíci s Firefoxem ne a ne dohodnout... :-)
23. 1. 2006 22:39
Re: Prima diskuze!!!
:-) Dobrou :yes:
23. 1. 2006 22:47
POHÁDKA
na dobrou noc: píšu dneska asi tisící příspěvek pod Apoštola a potřeboval jsem se podívat na starší články o něm (uváděl jsem tam ceny). Tak vlezu tam vlevo nahoru a vpisuju do rubriky - vyhledej... a stále mi to hlásí, že nic nemůže najít... tak se soustředím a - já blázen píšu stále dokola - Apoštol :-) No, jdu načerpat síly :-) dneska to byl fakt pernej den ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Saki"
24. 1. 2006 09:13
Re: POHÁDKA
tady malý testík jízdních vlastností jenom by mě zajímalo kde udělala Honda s Pažoutem chybu?
[odkaz]
neregistrovaný "GTI"
24. 1. 2006 09:54
Re: POHÁDKA
Asi při výrobě... ;-) :yes:
neregistrovaný "ciello"
24. 1. 2006 10:05
Re: POHÁDKA
...Honda...?? co to je..? >:D >:D
neregistrovaný "rododendron"
24. 1. 2006 10:01
Re: POHÁDKA
pěkný video ;-) ale zas mi upřímně řekni, jak často se do takových situací dostaneš?
neregistrovaný "ciello"
24. 1. 2006 10:14
Re: POHÁDKA
..hodně dobrý.... :yes: :yes: to BMW a Alfa pusobí hodně jistě, oproti tomu ten Accord téměř nebezpečně.... ;-\ třeba se řidičovi zamotal cop do volantu.... :-)
neregistrovaný "GTI"
24. 1. 2006 11:19
Re: POHÁDKA
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "King"
24. 1. 2006 12:07
Re: POHÁDKA
jasně, mastertest AMSu >:D . Tomu se říká krátká paměť. Mluvíme tu o té samé Hondě Accord, která při vstupu na trh v tom samém AMSu porazila ve srovnávacím testu BMW řady 3 minulé generace? Takže by BMW 3 minulé generace mělo být v té tabulce 12.? >:D . Mluvíme tu o té Hondě Accord, která v Auto Bildu porazila Audi A4? Asi byste ty německé srovnáváky neměli tak baštit. Třeba záběr na P407. Jistě, jeho podvozek je opravdu nevalný, ale jen slepec by neviděl, že je jeho nájezdová rychlost mnohem, mnohem vyšší než u 159. A to při tomhle vyhýbacím manévru hraje roli každý km. A záběr Accordu? Evidentní snaha auto rozhodit, to by měl poznat každý, kdo je řidičem. Stejně dobře se dá rozhodit jakékoli auto, záleží na tom, jak moc se ten cop plete do volantu a jaká je motivace řidiče... takže v klidu ;-)
neregistrovaný "Saki"
24. 1. 2006 12:53
Re: POHÁDKA
No kámo nevím sice z čeho usuzuješ že pežot jede rychleji????? Jenom proto že vjede do zaběru a kamera stojí ale di....budiž.. Ovšem ta honda na asfaltu je prostě děs, kdyby tam nebyl tak šikovný řidič tak nevím nevím jak by to skončilo!!! :yes:
neregistrovaný "Duke"
24. 1. 2006 14:02
Re: POHÁDKA
tent test je podle meho nazoru hodne zavadejici, musim souhlasit s Kingem, kdyz porovnam zabery na 407 a 159, tak neco tam neni v poradku..tim ma pro me cely test nulovou vypovidaci hodnotu...
neregistrovaný "King"
24. 1. 2006 14:16
Re: POHÁDKA
No já v zásadě proti těmhle štvavým německým testům nic nemám, alespoň pod jejich tlakem bude Honda dělat auta ještě líp. Kdo s Accordem. Mondeem, Passatem a spol jezdil, ten má celkem dobrou představu o tom, jaké auto je jaké ;-)
neregistrovaný "manitou"
24. 1. 2006 10:27
PR
MOžná by redakce mohla v tom PR Volkswagenu v rámci objektivity uvést i další kategorie ankety a z jakých aut se volilo - Zur Wahl standen folgende Modelle: Alfa Romeo 159, Alfa Romeo Brera, Audi A4, Audi Q7, BMW 3er, Cadillac STS, Chevrolet Matiz, Citroën C1, Citroën C4, Citroën C6, Dacia Logan, Daihatsu Sirion, Fiat Grande Punto, Fiat Croma, Ford Focus, GM Corvette C6, Honda Civic, Honda FR-V, Hyundai Sonata, Hyundai Grandeur, Jeep Cherokee, Kia Rio, Kia Sportage, Lada 1118/1119, Land Rover Range Rover Sport, Lexus IS, Lexus GS, Lexus RX 400h, Mazda MX-5, Mazda 5, Mercedes B-Klasse, Mercedes R-Klasse, Mercedes S-Klasse, Mercedes M-Klasse, Nissan Micra C+C, Nissan Murano, Nissan Pathfinder, Opel Zafira, Peugeot 107, Peugeot 1007, Porsche Cayman S, Renault Clio, Seat León, Seat Toledo, SsangYong Kyron, SsangYong Rodius, Suzuki Swift, Suzuki Grand Vitara, Toyota Aygo, Toyota Yaris, Volvo C70, VW Fox, VW Jetta, VW Passat. (mv)

»Innovation« 2006: BlueTec

BMW ist die »Marke« 2006

»Persönlichkeit« 2006

»Qualität« 2006: Toyota Yaris

Gütesiegel des ADAC
a tady je odkaz, to pro kontrolu - [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "cul"
24. 1. 2006 11:08
PASSAT? CO TO JE?
co je to passat? povoz pro dročkáře bez stylu... tohle je povoz pro dročkáře se stylem >:D [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Coulin"
26. 1. 2006 16:42
Re: PASSAT? CO TO JE?
:yes: >:D
neregistrovaný "x4x"
24. 1. 2006 14:50
Iba v Nemecku
To sa moze stat len v Nemecku. Cakal som skor BMW 3, ale nejak im tam klesa zivotna uroven tak sa musia uskromnit s ludovymi vozidlami >:D
Rozbalit vlákno
0