Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Volkswagen Passat – Sedan v městských ulicích

Nový Volkswagen Passat se při své světové premiéře na autosalonu v Paříži stal hlavní hvězdou stánku německé automobilky.
Zpět na článek
20. 10. 2010 07:20
neregistrovaný "RayBan"
neregistrovaný "RayBan"
20. 10. 2010 07:20
Volkswagen Facelift 2.0 TDI
Kupte si někdo náš nový model ... >:D >:D
Rozbalit vlákno
20
20. 10. 2010 07:22
Re: Volkswagen Facelift 2.0 TDI
Kúpia, keď zmizne zo skladov "starý"...
A možno budú predávať aj sadu dielov, aby si si upgrade na nový model mohol spraviť doma sám... >:D
20. 10. 2010 08:13
Re: Volkswagen Facelift 2.0 TDI
Passat v1.2 beta >:D
20. 10. 2010 08:33
Re: Volkswagen Facelift 2.0 TDI
Chudák da Silva, takto si pošramotiť image kvôli takej konzerve...
Avatar - Dinar
20. 10. 2010 10:19
Re: Volkswagen Facelift 2.0 TDI
Ty už na passata reaguješ jak býk na červenou, zkus sůl, ta prý na křeče pomáhá. ;-)
20. 10. 2010 12:49
Re: Volkswagen Facelift 2.0 TDI
Tak to sa mýliš, to je len taká ľahká zábavka. Že to s Passatom vo VW prepískli, je fakt. Polemizuje sa o tom prakticky všade, nie je to len úchylka nás z auto.cz.
Pomôže nejaký plač? Ja sa radšej smejem. >:D ;-)
Avatar - white label
20. 10. 2010 13:26
Re: Volkswagen Facelift 2.0 TDI
Facelift (nová generace) Passatu mohl překvapit především ty, co si neumí dát dohromady souvislosti, neumí předvídat a nesledují směr kterým se VW dlouhodoběji ubírá..., na změně Passatu totiž není nic překvapivého ani nepředvídatelného, což je také dlouhodobou součástí filosofie tohoto modelu..., nemluvě o (pro "pomalejší") podobném (a úspěšném) přechodu z G5 na G6, příp. gerační změnu Touaregu, nebo poslední facelifty VW.
Video je "tragické" především díky sražení formátu 16:9 na 4:3 a jeho použití považuju od radakce za velmi neprofesionální (zdaleka ne poprvé), ale po změně auto,cz (a především MACZ) si ani tady nedělám iluze na případnou změnu k lepšímu...
Avatar - Dinar
20. 10. 2010 13:28
Re: Volkswagen Facelift 2.0 TDI
Souhlas, mmch. já ten přechod B6-B7 vidím už u B3-B4, to bych řekl je nejpodobnější. Tak jako tak, nic nového, že VW ví co dělá, je a bude zřejmé z prodejů.
Avatar - white label
20. 10. 2010 13:33
Re: Volkswagen Facelift 2.0 TDI
Ano u přechodu z B3 na B4 šlo o zcela srovnatelnou obdobu.
Srovnání s generační změnou Touaregu, jsem pochopitelně myslel jen opticky, větší detaily jako maska světla, celková větší "hranatost" apod.

P.S. Passat B7 je opravdu o něco širší, než to vypadá na videu k tomuto článku:
[odkaz]
Avatar - T613
20. 10. 2010 14:21
Re: Volkswagen Facelift 2.0 TDI
problém bude asi v tom, že většina lidí včetně mě tajně doufala, že "nový" Passat více rozvine myšlenku CC. Bohužel naději vystřídal krutá realita, kdy se tam prostě prdnula světla Pola, která doslova umlátila i zbytek pohlednosti, který již předchozí Passat měl. Bylo tedy dosaženo přesného opaku než u Golfu 5 a 6.
O jeho prodeje strach nemám, ale bude to jeden z modelů na které automobilový svět velmi rychle zapomene.
Avatar - white label
20. 10. 2010 14:42
Re: Volkswagen Facelift 2.0 TDI
Nevidím logiku v tom, dělat druhý Passat CC, který navíc bude mít časem také svého nástupce. Každý z této dvojice Passatů má na trhu své místo, jeden je konzervativnější, druhý avantgardnější.
Když se podíváš pod diskuse při představení G6, najdeš tam taky velmi početné a podobné nářky jako pod novým Passatem a styl vnější optické změny je velmi podbný té u G6 (zG5), tedy znatelně větší důraz na hranu (větší optická "hranatost"), "dělená" přední maska, změna světel, zpětných zrcátek, apod., naprosto nic co by se nedalo čekat..., navíc informace o faceliftu Passatu (na konec označeného, po vzoru G6 a B4, jako nová generace) i z předběžně odhadovanými fotografiemi vyšly ve všech větších německých autočasopisech...
Prostě pro mě je tohle "všobecně nepříjemné překvapení" (o prodeje žádný velký strach nemám) především důsledkem neznalosti takových informací a nepochopení souvislostí...
Passat určitě "jeden z modelů na které automobilový svět velmi rychle zapomene", nebude (zřejmě si chtěl napsat tato generace Passatu), navíc většina lidí co si Passat kupuje ani neví, která generace to zrovna je a není to pro většinu z nich nijak moc podstatné a třeba to, že Passat vypadá v kombíku vyváženěji, než v sedanu, se touto změnu pochopitelně také nezměnilo...
Avatar - T613
20. 10. 2010 14:59
Re: Volkswagen Facelift 2.0 TDI
Tak já jsem si změnu z tlusté berty na šestku pochvaloval. To auto prostě zkrásnělo. To se ovšem u faceliftu Passatu nestalo. Stal se spíše pravý opak.
Ano i mi bylo jasné, že facelift bude vypadat zhruba tak jak vypadá. Ale ta malá jiskřička naděje, že se použije linka světel CC tam byla.. respektive tam bylo očekávání, že to nebude aspoň horší než to bylo.. no stalo se. Je to horší, chybí tomu jiskra šmrnc.. něco nad čím se člověk může pozastavit.
A samozřejmě jsem myslel generaci, nikoliv celou modelovou řadu ;-)
Avatar - white label
20. 10. 2010 15:07
Re: Volkswagen Facelift 2.0 TDI
Zřejmě byl optický důsledek přechodu z G5 na G6 pro většinu lidí líbivější (i když první reakce tomu taky zas tak moc nenasvědčovaly), než v tomto případě, ale prostředky kterými se měnil vnější design vozu byly opravdu velmi podobné..., navíc u kupců Passatu bude hledisko líbivosti jeho designu (v jejich pomyslném žebříčku) většinou "níž", než u kupců zmíněného Golfu...
Avatar - T613
20. 10. 2010 15:47
Re: Volkswagen Facelift 2.0 TDI
to souhlas..
jinak toho prznitele videa by měli vyrazit.
Avatar - twistedTSD
20. 10. 2010 18:48
Re: Volkswagen Facelift 2.0 TDI
předchozí passat se dal označit za celkem pěkný, ale tahle obluda ;-\ ...a dokonce i to CC dopadne časem úplně stejně jako sedan, škoda....
Avatar - Andromeda
20. 10. 2010 20:45
Re: Volkswagen Facelift 2.0 TDI
No,kucí,je znát,kolik snahy stojí odůvodnit faux pas VW v podobě FL(nové generace) Passatu...Nic ve zlém,ale nedá se to přehlédnout ;-) ...
Avatar - white label
21. 10. 2010 01:56
Re: Volkswagen Facelift 2.0 TDI
Možná si mě s někým "pleteš" ;-) , žádné opěvné ódy na design nového (ani toho předchozího) Passatu nevedu a píšu spíš jen fakta (která mi můžeš případně vyvrátit). Opravdové faux pas Passatu bude, až se přestane dobře prodávat. Názory (na jeho design) diskutujících na netu ho "neživí" a těm (většině) se podobně moc nelíbil ani ten minulý...
Každopádně je to spíš FL, než nová generace, podobně jako u B4, kde se také mnoha lidem líbil víc B3, ale byl snad proto B4 nakonec faux pas? :-O
Avatar - Andromeda
21. 10. 2010 14:56
Re: Volkswagen Facelift 2.0 TDI
Nebylo myšleno ve zlém,ani jako kudlička do ledvin ;-) .Proč faux pas?Od tzv. "nové generace"(už jenom prsení se názvem NOVÁ je diplomaticky řečeno troufalost-je na zákaznících,jestli tyto praktiky budou koncernu bez mrknutí oka akceptovat-i když na Autu kvůli této letité novince proběhla masírka mnohem,mnohem větší než v tisku,atd-kdo je pěvcem refrénu nemusím opakovat,osobně považuju ono prsení svým způsobem za opovrhování,matení klientů)se jaksi čekalo přece jen trošku více než důkaz o změně lisovacích forem + jedny timexy na palubce-toť vše a dokonce na české novinářské prokoncernové tradice je právě Passat nezvykle často zmiňován jako jedno ze zklamání v Paříži.Kdyby to tak nebylo Labele,v žádném případě se nekonají debaty o "samozřejmosti" podoby novinky >:-[] ,nekřísila by se historie v návaznostech a nehledala podobenství,neřešilo by se v takové míře to,že každému přece muselo být jasné,atd...Další věc - Passat tady v Čechách má neotřesitelné postavení ať udělá automobilka cokoliv,tak že je svým způsobem naprosto zbytečné hledat jinou variantu než tu,že bude prodejní jednoíčkou z tisíce a jednoho důvodu.Mne Passat nevadí,neberu mu jeho kvality,nekonfliktnost a schopnost splnit přesně to,co od něho jeho zákazníci očekávají v mnoha směrech -> jen to skutečně není uber auto...
PS:V místních zeměpisných šířkách jde jednoznačně o fleetové vozidlo,nakonec vzhled je tomu svým způsobem podmíněn(zajímavé by bylo i případné zveřejnění poměru prodejů mezi firemní a soukromou klientelou,to by byla teprve rozbuška do debaty ;-) )
Avatar - white label
22. 10. 2010 01:43
Re: Volkswagen Facelift 2.0 TDI
Kolik se např. kterých aut prodá v Evropě do fleetů a kolik jinam nepovažuju za nijak zvlášť podstatné, podobně jako to, na kterém konkrétním evropském trhu se jich prodá více/méně a náš malý trh je v tomto ohledu skoro zanedbatelný. Prodat auto kamkoli lze snad považovat za určitý úspěch, nebo ne?
Názory českých žurnalistů pro mě nejsou v tomto ohledu měřítko, stejně jako většina zdejších uživatelů (tím teď ovšem nemyslím tebe).
Napsal jsem dost podrobně a hlavně velmi věcně (bez zbytečných emocí), proč mně osobně tento "facelift" nepřekvapil a tvrdím znovu, že ten, kdo dlouhodoběji sleduje informace i v německých autočasopisech (AMuS, AutoZeitung, AutoBild...), nemohl být až tolik překvapen...
Tady je např. jeden z několika podobných odhadů (v tomto případě AutoZeitungu) podoby nového Passatu, a to již ze 13. dubna letošního roku:
[odkaz]

Takže se ptám, na základě čeho tady většina uživatelů čekala něco ve stylu CC (viz diskuse)? Především na základě vlastní neznalosti a určité "neschopnosti" domýšlet souvislosti a sledovat designový trend u konzervativního VW a jeho možná nejkonzervativnějšího modelu (Passat), který memí (a ani nemá být) "krásný", nebo dokonce "líbivý" (ve smyslu designové podbízivosti)... .
Takže znovu opakuju. že rozsah změn je velmi podobný těm při přechodu z B3 na B4 a změně G5 na G6 (tedy spíš face). Pokud chceš tohle vyvrátit, prosím, můžeme být oba ještě konkrétnější, ale pouhým označením těchto faktů za kříšení historie a hledáním podobenství můj názor ovlivníš dost těžko... ;-)

P.S. Zkus si dát vedle sebe fotky současného Pola, Golfu, Touranu, Passatu, Sharanu, Touaregu a Phaetonu a řekni mi, prosím, co je na tomto "faceliftu" Passatu (designově) tak nečekaného? A to nejen a především ve větších detailech, ale i celkově...
20. 10. 2010 21:46
Re: Volkswagen Facelift 2.0 TDI
Facelift Passatu prekvapil - všetkých. Možno až na malé výnimky.
Prechod z G5 na G6 bol predsa len iný ako je to u Passatu, z vizuálnej stránky sa toho zmenilo podstatne viac.
Avatar - white label
21. 10. 2010 02:03
Re: Volkswagen Facelift 2.0 TDI
Kromě interiéru (hlavně palubní deska) a klik dveří se toho u G6 rozhodně nezměnilo podstatně víc a pokud tvrdíš opak, zkus prosím konkrétně vyjmenovat, co se z vnějšího designu změnilo u G6 podstatně víc, než u Passatu B7... ;-)