Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Passat vyroben ve 14 milionech exemplářů

Emdenský závod Volkswagenu vyrobil tento týden čtrnáctimiliontý Volkswagen Passat. Ten patří k nejpopulárnějším vozům své třídy v Evropě a v současnosti také k nejžádanějším na českém a německém trhu.
Zpět na článek
28. 4. 2006 10:16
neregistrovaný "pedro"
28. 4. 2006 10:24
neregistrovaný "wolff"
28. 4. 2006 10:27
neregistrovaný "pedro"
28. 4. 2006 10:54
neregistrovaný "meky"
28. 4. 2006 11:30
neregistrovaný "pedro"
29. 4. 2006 08:20
neregistrovaný "anonym"
30. 4. 2006 23:30
neregistrovaný "milo"
28. 4. 2006 13:23
neregistrovaný "jozef77"
7. 5. 2006 12:40
neregistrovaný "anonym"
28. 4. 2006 10:31
neregistrovaný "Enzo"
28. 4. 2006 11:10
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 11:38
neregistrovaný "pedro"
29. 4. 2006 23:36
neregistrovaný "Ozzy"
28. 4. 2006 10:31
neregistrovaný "GTI"
29. 4. 2006 23:32
neregistrovaný "Ozzy"
28. 4. 2006 10:31
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 11:27
neregistrovaný "pedro"
28. 4. 2006 11:33
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 13:44
neregistrovaný "ja"
28. 4. 2006 14:02
neregistrovaný "665+1"
28. 4. 2006 10:48
neregistrovaný "Pucmeloud"
28. 4. 2006 10:58
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 10:57
neregistrovaný "GTI"
30. 4. 2006 23:37
neregistrovaný "milo"
28. 4. 2006 11:34
neregistrovaný "don Pedro"
28. 4. 2006 11:44
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 11:35
neregistrovaný "Tom"
28. 4. 2006 11:43
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 12:06
neregistrovaný "pedro"
28. 4. 2006 12:18
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 12:45
neregistrovaný "mišo"
28. 4. 2006 12:55
neregistrovaný "pedro"
28. 4. 2006 15:20
neregistrovaný "X"
28. 4. 2006 13:46
neregistrovaný "ja"
28. 4. 2006 14:56
neregistrovaný "pedro"
28. 4. 2006 15:15
neregistrovaný "ja"
28. 4. 2006 18:20
neregistrovaný "MadPete"
28. 4. 2006 18:23
neregistrovaný "Ja"
28. 4. 2006 18:45
neregistrovaný "MadPete"
28. 4. 2006 19:24
neregistrovaný "Ja"
29. 4. 2006 02:53
neregistrovaný "VDC"
28. 4. 2006 21:44
neregistrovaný "misoo"
29. 4. 2006 11:48
neregistrovaný "anonym"
29. 4. 2006 11:48
neregistrovaný "Tom"
28. 4. 2006 11:52
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 12:08
neregistrovaný "raddik"
28. 4. 2006 12:33
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 12:56
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 13:49
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 14:00
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 14:15
neregistrovaný "mari"
30. 4. 2006 23:43
neregistrovaný "milo"
3. 5. 2006 22:03
neregistrovaný "Martin"
28. 4. 2006 12:23
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 12:42
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 12:54
neregistrovaný "2,7 RS"
28. 4. 2006 13:02
neregistrovaný "pedro"
28. 4. 2006 14:32
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 17:17
neregistrovaný "anonym"
28. 4. 2006 17:36
neregistrovaný "Coulin"
29. 4. 2006 08:41
neregistrovaný "stalin vodka"
28. 4. 2006 12:56
neregistrovaný "pawel"
28. 4. 2006 13:03
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 13:52
neregistrovaný "ja"
28. 4. 2006 16:24
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 18:14
neregistrovaný "Ja"
28. 4. 2006 18:32
neregistrovaný "mari"
29. 4. 2006 00:22
neregistrovaný "pawel"
28. 4. 2006 17:00
neregistrovaný "anonym"
28. 4. 2006 17:07
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 17:31
neregistrovaný "Petr"
28. 4. 2006 17:56
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 12:17
neregistrovaný "Beaumont"
28. 4. 2006 12:22
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 12:35
neregistrovaný "2,7 RS"
28. 4. 2006 12:54
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 13:03
neregistrovaný "Andrew"
28. 4. 2006 13:04
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 13:14
neregistrovaný "Beaumont"
28. 4. 2006 13:18
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 13:39
neregistrovaný "Beaumont"
28. 4. 2006 13:57
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 13:49
neregistrovaný "wolff"
28. 4. 2006 13:57
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 18:18
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 4. 2006 14:13
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 14:30
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 14:55
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 14:32
neregistrovaný "MadPete"
28. 4. 2006 14:38
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 15:11
neregistrovaný "MadPete"
28. 4. 2006 15:27
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 18:06
neregistrovaný "MadPete"
29. 4. 2006 09:25
neregistrovaný "bingo"
28. 4. 2006 13:15
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 13:39
neregistrovaný "Povalec"
28. 4. 2006 15:54
neregistrovaný "Bárt"
1. 5. 2006 12:33
neregistrovaný "milo"
28. 4. 2006 13:57
neregistrovaný "warumdarum"
28. 4. 2006 14:06
neregistrovaný "ja"
28. 4. 2006 14:18
neregistrovaný "warumdarum"
28. 4. 2006 14:23
neregistrovaný "ja"
28. 4. 2006 14:57
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 15:08
neregistrovaný "ja"
28. 4. 2006 15:29
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 14:02
neregistrovaný "ja"
28. 4. 2006 14:14
neregistrovaný "Viper"
28. 4. 2006 14:20
neregistrovaný "ja"
28. 4. 2006 14:26
neregistrovaný "Viper"
28. 4. 2006 14:28
neregistrovaný "Andrew"
28. 4. 2006 14:34
neregistrovaný "Viper"
28. 4. 2006 14:41
neregistrovaný "Andrew"
28. 4. 2006 14:48
neregistrovaný "Viper"
28. 4. 2006 15:01
neregistrovaný "Andrew"
28. 4. 2006 15:17
neregistrovaný "Viper"
28. 4. 2006 15:19
neregistrovaný "Andrew"
28. 4. 2006 14:31
neregistrovaný "ja"
28. 4. 2006 14:38
neregistrovaný "Viper"
28. 4. 2006 14:44
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 14:51
neregistrovaný "ja"
28. 4. 2006 14:59
neregistrovaný "Viper"
28. 4. 2006 15:05
neregistrovaný "ja"
28. 4. 2006 20:38
neregistrovaný "Róbert Ord"
1. 5. 2006 11:20
neregistrovaný "IT"
28. 4. 2006 14:26
neregistrovaný "warumdarum"
28. 4. 2006 14:33
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 14:41
neregistrovaný "erik"
28. 4. 2006 15:00
neregistrovaný "ja"
28. 4. 2006 14:43
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 14:56
neregistrovaný "ja"
28. 4. 2006 15:08
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 15:21
neregistrovaný "ja"
28. 4. 2006 15:38
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 18:09
neregistrovaný "Ja"
28. 4. 2006 15:24
neregistrovaný "pedro"
28. 4. 2006 17:23
neregistrovaný "dCi"
29. 4. 2006 23:30
neregistrovaný "Ozzy"
28. 4. 2006 15:39
neregistrovaný "2,7 RS"
28. 4. 2006 15:52
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 16:09
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 16:28
neregistrovaný "2,7 RS"
28. 4. 2006 16:46
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 15:52
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 15:58
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 16:04
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 16:14
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 17:29
neregistrovaný "Jirka"
28. 4. 2006 17:13
neregistrovaný "dCi"
28. 4. 2006 17:19
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 17:26
neregistrovaný "dCi"
28. 4. 2006 17:43
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 17:47
neregistrovaný "MadPete"
28. 4. 2006 17:50
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 17:59
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 18:02
neregistrovaný "MadPete"
28. 4. 2006 18:14
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 18:23
neregistrovaný "MadPete"
28. 4. 2006 18:38
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 18:01
neregistrovaný "MadPete"
28. 4. 2006 18:01
neregistrovaný "dCi"
28. 4. 2006 18:16
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 18:21
neregistrovaný "Ja"
28. 4. 2006 17:45
neregistrovaný "MadPete"
28. 4. 2006 17:49
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 17:53
neregistrovaný "dCi"
28. 4. 2006 18:18
neregistrovaný "MadPete"
28. 4. 2006 18:22
neregistrovaný "dCi"
28. 4. 2006 18:26
neregistrovaný "MadPete"
29. 4. 2006 23:14
neregistrovaný "Ozzy"
1. 5. 2006 11:26
neregistrovaný "IT"
2. 5. 2006 10:08
neregistrovaný "Róbert Ord"
28. 4. 2006 17:13
neregistrovaný "jaco"
28. 4. 2006 17:35
neregistrovaný "Pucmeloud"
28. 4. 2006 18:08
neregistrovaný "jirka"
28. 4. 2006 21:00
neregistrovaný "Honysek"
28. 4. 2006 22:30
28. 4. 2006 21:12
neregistrovaný "Tom"
28. 4. 2006 22:03
neregistrovaný "misoo"
28. 4. 2006 22:51
28. 4. 2006 23:18
neregistrovaný "dCi"
29. 4. 2006 09:55
neregistrovaný "jirka"
29. 4. 2006 00:14
neregistrovaný "misoo"
29. 4. 2006 00:16
neregistrovaný "misoo"
29. 4. 2006 08:32
neregistrovaný "stalin vodka"
1. 5. 2006 11:37
neregistrovaný "IT"
1. 5. 2006 19:31
neregistrovaný "bingo"
1. 5. 2006 20:11
neregistrovaný "IT"
29. 4. 2006 00:14
neregistrovaný "Tom"
29. 4. 2006 00:32
neregistrovaný "MadPete"
3. 5. 2006 23:39
neregistrovaný "misozbelej"
29. 4. 2006 10:03
neregistrovaný "franta"
neregistrovaný "pedro"
28. 4. 2006 10:16
bravo VW
Nie každému sa podarý navrhnúť vozidlo ,ktoré si kúpi 14 000 000 ludí.
Passat udáva trend vo svojej triede už 33rokow a núti konkurneciu k plaču.Myslím že toto auto je pre mnohích viac ako auto ,pre mnohých je životný štýl.ešte raz BRAVO VW :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "wolff"
28. 4. 2006 10:24
Re: bravo VW
GTi, ty už si neříkáš GTI,ale Pedro? Hmmm... >:-[]
neregistrovaný "pedro"
28. 4. 2006 10:27
Re: bravo VW
ked už tak GTI je čech... a ja som slovák
neregistrovaný "meky"
28. 4. 2006 10:54
Re: bravo VW
No ty si teda pekný Slovák... 8-s :no:
Gramatiku ťa zjavne neučili na Slovensku >:-[]
Keď nevieš písať - radšej píš po česky - aspoň to tak nekole oči!!!!
neregistrovaný "pedro"
28. 4. 2006 11:30
Re: bravo VW
neviem ako ty,ale ja som sem prišiel napísať niečo k veci ak sa ti nepáči moja gramatika tak tvoja vec pán učiteľ.Nie každý má čas kontrolovať chyby 8-s :no:
neregistrovaný "anonym"
29. 4. 2006 08:20
Re: bravo VW
počuj GTI pedro a este neviem kolko dalsich mien... ked slovak napise "podary" s "y" na konci bud je to niekto kto sa iba pokusa pisat po slovensky alebo je to slovak ale s ukoncenou skolou pomocnou.. cize imbecil.. tak si vyber
neregistrovaný "milo"
30. 4. 2006 23:30
Re: bravo VW
slovac sa zase ukazala...pedro :yes: ostatni :no: .... pravda sa zase ukazala: 99% slovakov robi zvysku zle meno... :-! >:D
neregistrovaný "jozef77"
28. 4. 2006 13:23
Re: bravo VW
Máš pravdu,keď už nevie pravopis, aspoň nech sa nechváli tým, že je Slovák, ale prizná sa k tomu že je Maďar. :-!
neregistrovaný "anonym"
7. 5. 2006 12:40
Re: bravo VW
tvoj otec bol ma´dar ke´d ťa urobil tz bebil
neregistrovaný "Enzo"
28. 4. 2006 10:31
Re: bravo VW
Ano je to životní styl. Rano natahnes kravatu kolem krku, vlitnes do saka, projedes si slovicka z nemciny skocis do prasaka a valis do prace, tam se modlis k nemeckemu kapitalu a to vse v opacnym razu opakujes vecer. Krasnej styl. Nejlepsi je veta, ze patri k nejzadanejsim na nemeckem a ceskem trhu... Chytrymu napovez, blbyho kopni.
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 11:10
Re: bravo VW
;-)
neregistrovaný "pedro"
28. 4. 2006 11:38
Re: bravo VW
no neviem ale mám dojem že ,vačšinu konkurencie Passatu si tiež kupujú ludia ,ktorý pracujú v oblekoch...VW Passat je ale reprezentatívnejší ako konkurencia a preto sa uplatnuje aj ako služobné vozidlo.
môj skromný názor
neregistrovaný "Ozzy"
29. 4. 2006 23:36
Re: bravo VW
Jak se jmenuje to auto? VW possrat nebo VW nasrán? Jó já už vím VW kolo. :yes:
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 10:31
Re: bravo VW
;-) :yes:
neregistrovaný "Ozzy"
29. 4. 2006 23:32
Re: bravo VW
Né každému se podaří rozpoutat světovou válku!!!!!
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 10:31
CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
TY, náš největší z největších. Ty, neokázalý z neokázalých. Ty, hrdý z hrdých. Ty, nezlomný král nezlomných. Ty, náš APOŠTOLE, náše ikono, naše spáso. Ty ses vrátil, šamane her a kejklí. Tvé stopy v prachu cest nezavál ani uragan. Tys PASSAT, dokonalý, passátní. Jsi věčný, jsi nekonečný jako vesmír kolem nás, jsi hluboký, jako vesmír v nás. Tvé tělo velebíme, tvou duši vynášíme. Ty jsi náš chrám, ty jsi náš GRÁL. Tobě oběť, tobě dar. Své tělo, svou víru, svuj zmar. Neboť tváť passátní víra choré uzdraví a žádostivé naplní, jakože znaveným údům poutníků naděje uleví, i žíznívým passátní vláze na rtech spočinout nechá... :yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "pedro"
28. 4. 2006 11:27
Re: CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
AAAAMEN :yes: :yes:
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 11:33
Re: CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
:yes:
neregistrovaný "ja"
28. 4. 2006 13:44
Re: CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
O com je toto? ;-\ :no:
neregistrovaný "665+1"
28. 4. 2006 14:02
Re: CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
ty si * :-!
neregistrovaný "Pucmeloud"
28. 4. 2006 10:48
To je v chramu Bozim narvano
14 milionu Apostolu.... >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 10:58
Re: To je v chramu Bozim narvano
>:D :yes:
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 10:57
PASSÁTNÍ KÁRA
Jezdím po silnicích a registruju velké množství Apoštolů. Jak by ne, vždyť se jich tu prodá přes 300 za měsíc. Tohle nedokázalo jiné auto ve střední třídě zde nikdy. Ani minulá generace. Jo, současnej Apoštol je velká trefa VW do vkusu zákazníků. A jestli tedy je něco špičové, pak je to Apoštol Variant... Krásné kombi. Apoštol (jako i A6) má fixační zařízení nákladu... má integrované dětské sedačky (dělá to ještě Mercedes a Volvo) a v 2,0T ti tam dá VW světovej motor roku 2005... Ano PASSAT je jedničkou ve střední třídě. Snad jen nadcházející Mondeo může ohrozit prvenství Apoštola, ale jen ohrozit... to číslo - 300/měsíc je číslo roku :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "milo"
30. 4. 2006 23:37
Re: PASSÁTNÍ KÁRA
To ze vidis velke mnozstvo Apostolov...skusal si sa s tym zdoverit svojmu doktorovi...nieco by ti mal na to predpisat. Aby sa nestalo, ze jedneho dna sa nam zdoveris, ze vidis velke mnozstvo Guru V. >:D >:D ;-)
neregistrovaný "don Pedro"
28. 4. 2006 11:34
Tož
nezbývá než těm vlkohradským ogarom pogratulovat, a tudíž: braVWo VW, braVWo Passat :yes: Tož tak.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 11:44
Re: Tož
;-) :yes: :yes:
neregistrovaný "Tom"
28. 4. 2006 11:35
Ach jo, to zas budou orgie
Účastnit se jich nebudu, jen sem hodim pár poznámek.. 600,000 Passátů ročně? Slušnej výsledek.. možná by to ale chtělo uvést (aby se předešlo předčasnému vyvrcholení některých čtenářů), že se nejedná pouze o produkci současné verze a že je v tom započítána i produkce předchozí verze.. týká se to především výroby v Číně [odkaz] 14 mega Passátů, to je na pochvalu :yes: Dvě perličky na závěr aneb výběr z celosvětové nabídky VW: perlička brazilského menu: [odkaz]%2Fautomoveis… a perlička jihoafrického menu: [odkaz] P.S. brácho to je pro Tebe, něco k tomu napiš, protože tohle je důkaz, že ten pravej Guru stále žije ;-)
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 11:43
Re: Ach jo, to zas budou orgie
:-) Jo, Apoštol je legendou... Ten Golfík, vím o tom... přístrojovka z Fabie :-) to je dokonalé :yes: Jo, to je také velká legenda. Kdyby ji seh hodili za 200... tak má Logan problém ;-)
neregistrovaný "pedro"
28. 4. 2006 12:06
Re: Ach jo, to zas budou orgie
doslova retro :yes: načo si kupovať nove mini za 600tis ked môžeš mať dokonalé retro s moderným interierom,jednoduchou technikou a nezameniteľným dizajnom :yes: malé série by sa uživili aj tu
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 12:18
Re: Ach jo, to zas budou orgie
Výbornej nápad :yes: :yes:
neregistrovaný "mišo"
28. 4. 2006 12:45
Re: Ach jo, to zas budou orgie
moment...to myslite vazne, ze sa niekde na svete predava 20 rocny model golfu I? prepanajana... 8-s
neregistrovaný "pedro"
28. 4. 2006 12:55
Re: Ach jo, to zas budou orgie
no jasne a pokial viem tak už má viac ako 30rokow a prečo nie predáva sa v afrike a tam potrebujú jednoduché auto na každí deň.A Golf I je dobrý základ skúsenosťami sa vytratili choroby a aj cena je vdaka tomu viac než prijateľná
neregistrovaný "X"
28. 4. 2006 15:20
Re: Ach jo, to zas budou orgie
Tak, tak, Volkswagenu se za tech 30 let vyroby konecne podarilo vychytat detske nemoci >:-[] a ted se to auto konecne nesype na kazdem rohu...
neregistrovaný "ja"
28. 4. 2006 13:46
Re: Ach jo, to zas budou orgie
zamienat nove mini za retro... asi trochu od veci, nie? ;-\
neregistrovaný "pedro"
28. 4. 2006 14:56
Re: Ach jo, to zas budou orgie
ehm ako retro je PT Cruiser,Mini,New Beetle - čo považuješ za retro ty???
neregistrovaný "ja"
28. 4. 2006 15:15
Re: Ach jo, to zas budou orgie
ani jedno z toho, co si vymenoval. vsetko su to nove modely, ktore sa "inspirovali" vo svojich predchodzoch (s vynimkou PT). retro styl pre mna? maloseriove vozy - Morgan, Wiessmann, De tomasso. Mini je moderne male auto, s modernymi cistymi liniami. :-!
neregistrovaný "MadPete"
28. 4. 2006 18:20
Re: Ach jo, to zas budou orgie
Nedaji se ale vzhledem k mire inspirace uz nazvat retrem? Ja bych rekl, ze ano.
neregistrovaný "Ja"
28. 4. 2006 18:23
Re: Ach jo, to zas budou orgie
beruc tuto logiku, vsetky auta, ktore sa vyrabaju dlhie ako tri generacie, su vlastne retro. ;-) nevidim nic retro na novom VW beetle, ani na Mini.
neregistrovaný "MadPete"
28. 4. 2006 18:45
Re: Ach jo, to zas budou orgie
Ano, soucasne generace jsou retro prelomu 80/90tych let ;-) V tomhle se asi neshodneme, u jmenovanych vozu (dale napr. soucasny Mustang, Thunderbird aj.) nachazim tolik zamernych odkazu a prvku z designu jejich predchudcu, ze to povazuji retrem. Ale uznavam, ze pokus o objektivni kategorizaci je v tomto pripade tenky led.
neregistrovaný "Ja"
28. 4. 2006 19:24
Re: Ach jo, to zas budou orgie
dohoda. ;-)
neregistrovaný "VDC"
29. 4. 2006 02:53
Re: Ach jo, to zas budou orgie
Protoze je to sracka. Co takhle ozivit stopetku?
neregistrovaný "misoo"
28. 4. 2006 21:44
Re: Ach jo, to zas budou orgie
v sekcii bezpecnost tam uvadzaju ze brzdove svetla svietia velmi silno !! >:D
neregistrovaný "anonym"
29. 4. 2006 11:48
Re: Ach jo, to zas budou orgie
>:D >:-[]
neregistrovaný "Tom"
29. 4. 2006 11:48
Re: Ach jo, to zas budou orgie
To sem byl já ;-)
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 11:52
ACH ACH ACH, ZASE TA ČÍSLA...
Znovu tu máme masáž čísel, které nám snad mají napovědět o nejlepší volbě ve své třídě ;-\ . A pak je tu zase ten rohlík: král prodejů ve všech supermarketech... Passat je sen průměrného němce, stejně jako vepřové koleno s křenem, či noc plná vášní s jedenáctiletou romkou z Aše... Český "buržoust" s rozmáznutým kuřincem na fusekli a hlavou plnou ideálů o ovládnutí kapitálového trhu, pak cítí v Passatu jistotu uznání okolí za stylovou volbu úspěšného člověka. Každé auto přitahuje jistou sortu lidí, jenže tady Passat kladné body nezíská. Když pominu rodiny, které jej pořídily z neznalosti, tak přímo ukázkovým majitelem je týpek ve středních letech s přischlým šušněm v nosní dírce, zavalený stohy papírů z leasingů a exekucí a v prsní kapse neustále nosící fotky z loňské snové dovolené v Bibione :-). K dobru pak přidá informaci o průměrné spotřebě 5.264 při průměrné rychlosti 270km/h... :-). Snad žádné auto této kategorie nemá tolik zdegradovaný image svým vlastníkem. To si snad ani ten Passat nezaslouží... Kdyby uměl mluvit, možná by řval lítostí nad tím, že není třeba na desátém místě v prodejích- ale za jinou ligu... ;-)
Rozbalit vlákno
27
neregistrovaný "raddik"
28. 4. 2006 12:08
Re: ACH ACH ACH, ZASE TA ČÍSLA...
mari: z celé plejády přípěvků jeden,který dobře vystihuje lidovou "sociologií" prodejní úspěch úspěšného,leč ne dokonalého vozu.dobře jsem se bavil :yes: ještě dodám že současná generace je už opravdu kvalitně postavené auto,ale rozhodně nemá na to vzbudit takove orgasticke emoce jako např. ALFA..co nechapu,opravdu nechápu je obliba předchozí generace, B5 tky.ta je hrozná ..
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 12:33
Re: ACH ACH ACH, ZASE TA ČÍSLA...
B5ka je jenom důkazem toho o čem píšu. Je to jako neodolatelná vnada pro ponravy určitého typu. A že jich tady je... Já nemám s Passatem žádné problémy: hlavně poslední generace se mi líbí, a to dokonce i v interiéru ( což je u VW zázrak). Ale devět majitelů z deseti právě zosobňuje ten slizký prototyp zoufalce, který z posledních sil baží po statutu velkopodnikatele- leč bída mu svazuje ruce i konto... ;-)
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 12:56
Re: ACH ACH ACH, ZASE TA ČÍSLA...
A jak bys popsal podnikatele v Mondeu? Jací ti jsou? Cena stejná...
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 13:49
Re: ACH ACH ACH, ZASE TA ČÍSLA...
Majitele Mondea většinou nezajímá zůstatková hodnota vozu po třech letech- pro české Passatomily je to většinou ten nejzásadnější argument( po pohledu do zrcadla)... Majitel Mondea/Vectry/Avensisu je taková tichá voda... Má rád dobré věci, ale při řízení se dívá na silnici. Narozdíl od toho v Passatu- který se dívá do všech bočních stran a počítá kolik lidí mu zatleská za životní úspěch. Nezetleská nikdo, ale on na to pořád čeká... ;-) To je ten rozdíl... Těm několika málo "normálním" jedincům vlastnícím Passat gratuluju ke slušnému autu. No a k té většině se raději nebudu vyjadřovat, neb oni jsou živi jenom pro reakce okolí. :-)
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 14:00
Re: ACH ACH ACH, ZASE TA ČÍSLA...
Kde bydlíš >:D ;-) To musí bejt teda kraj... ;-)
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 14:15
Re: ACH ACH ACH, ZASE TA ČÍSLA...
:-) je to všude stejné- znáš to sám... ;-) :-)
neregistrovaný "milo"
30. 4. 2006 23:43
Re: ACH ACH ACH, ZASE TA ČÍSLA...
ten pocit...ten mam aj ja...
neregistrovaný "Martin"
3. 5. 2006 22:03
Re: ACH ACH ACH, ZASE TA ČÍSLA...
Asi máš v něčem pravdu, takhle jsem nad tím ještě nepřemýšlel. Sám zvažuji koupi Passata B5 1,9 TDI, ale pouze v kontextu k cena/užitná hodnota. Můj favorit na koupi je Golf IV, ale za stejný prachy seženu právě o dost prostornějšího Passata, ve kterým je úplně jiné svezení. Nechci, aby si mě kdokoliv všímal (hlavně zloději). Na druhou stranu těch 14 mega je úctyhodné číslo, a jistě ho nekupují jen "zdegenerovaní" Němci. Podívej se např. na Ameriku a tam mají opravdu pořádný výběr
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 12:23
Re: ACH ACH ACH, ZASE TA ČÍSLA...
Textík cílený mimo terč... ovšem velmi cením stylovost projevu >:D :yes: :yes:
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 12:42
Re: ACH ACH ACH, ZASE TA ČÍSLA...
:-) ;-) PS: typické majitele známe všichni, tak to nemá cenu zastírat... :yes:
neregistrovaný "2,7 RS"
28. 4. 2006 12:54
Re: ACH ACH ACH, ZASE TA ČÍSLA...
Jenom detail - nezaměňovat prosím typického řidiče Passatu s typickým majitelem Passatu... ;-)
neregistrovaný "pedro"
28. 4. 2006 13:02
Re: ACH ACH ACH, ZASE TA ČÍSLA...
velmi pekne napísané >:-[] :yes: :yes:
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 14:32
Re: ACH ACH ACH, ZASE TA ČÍSLA...
:-) né, mě opravdu nenamluvíš že majitelem většiny Passatů je Fond ohrožených dětí :-)
neregistrovaný "anonym"
28. 4. 2006 17:17
Re: ACH ACH ACH, ZASE TA ČÍSLA...
Ne,ne GTI je to opravdu tak...Body pro tebe ,že ten Passat za to nemůže a je to je n opravdu dobré auto,ale 75% majitelů jsou :no: a jako lidi bych o ně neopřel ani kolo...
neregistrovaný "Coulin"
28. 4. 2006 17:36
Re: ACH ACH ACH, ZASE TA ČÍSLA...
Sorry ,nechtěl bych být za anonyma...
neregistrovaný "stalin vodka"
29. 4. 2006 08:41
Re: ACH ACH ACH, ZASE TA ČÍSLA...
zato ze ty pises vsade k veci >:D >:D >:D >:D >:D >:D ten chlapik to popisal veeelmi presne a trefne. co sa o tvojich vyplodoch povedat neda:-))
neregistrovaný "pawel"
28. 4. 2006 12:56
Re: ACH ACH ACH, ZASE TA ČÍSLA...
Nemáš pravdu. Je to obyčejný oblíbený auto. Nevím, jak můžeš soudit majitele podle auta. To mi přijde hloupé! Nebo jak soudíš špičky i české mafie, bossů pasáků apod., v sedmičkovejch bavorech, A8 apod. Jak soudíš mafiánský synky ve Ferrari?
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 13:03
Re: ACH ACH ACH, ZASE TA ČÍSLA...
Mari jen žertuje...
neregistrovaný "ja"
28. 4. 2006 13:52
Re: ACH ACH ACH, ZASE TA ČÍSLA...
JAsne: Ferrari = mafiansky syncek; pasak = A8, spicky mafie = BMW7. ;-\ ;-\ Vidim, ze v tom mas jasno. :*) Podla pispevku usudzujem, ze nie si vlastnikom ani jednej z menovanych znaciek (modelov), a tym padom ti, ktori dane auta vlastnia su len zlodeji/vrahovia/pasaci/synacikovia..... ach jaj.... :no:
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 16:24
Re: ACH ACH ACH, ZASE TA ČÍSLA...
zní to morbidně, ale jsi teď překvapivě blízko... Ale to víš i sám
neregistrovaný "Ja"
28. 4. 2006 18:14
Re: ACH ACH ACH, ZASE TA ČÍSLA...
ja len dufam, ze zartujes. ;-\ ;-\ samozrejme, ze su "pochybne existencie", ktore vlastnia dane auta/modely ale pouzit implikaciu mas Ferrari - tak to si mafiansky syncek, je dost scestne (na auto.cz by sa ziadalo povedat off-road)
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 18:32
Re: ACH ACH ACH, ZASE TA ČÍSLA...
to už je takový úděl. Drahá auta s sebou přinášejí i tenhle naplavený póvl, který je vlastní ve větším měřítku než by bylo záhodno... Ale je lepší si to moc nepřipouštět. Jsou ještě pořád lidé, kteří je mají zaslouženě :yes:
neregistrovaný "pawel"
29. 4. 2006 00:22
Re: ACH ACH ACH, ZASE TA ČÍSLA...
Všem. Je to absurdní srovnání, které mě napadlo v souvislosti s popisováním, jací lidé jezdí a kupují Passata a dělání z toho obecné pravdy.
Já přeci neříkám, že se zmiňovanými super auty jezdí jen tito lidé. Ale jezdí v nich, tak je přeci nebudu odepisovat. Nesoudím lidi podle aut a auta podle lidí. Nic víc jsem tím říct nechtěl. Asi jsem to napsal špatně!
neregistrovaný "anonym"
28. 4. 2006 17:00
Re: ACH ACH ACH, ZASE TA ČÍSLA...
Opravdu trefné...Klobouk dolů -to auto není ani tak špatné,ale je opravdu zprofanované svými majiteli...Alespoň většinou... :-! :yes:
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 17:07
Re: ACH ACH ACH, ZASE TA ČÍSLA...
děkuju, vzácné souznění mysli :yes:
neregistrovaný "Petr"
28. 4. 2006 17:31
Re: ACH ACH ACH, ZASE TA ČÍSLA...
Dokonalé, naprosto souhlasím. S Passatem problém nemám, s majiteli téměř vždy. Tlačí se, nepouští na přechodech, parkují na místech pro invalidy. Ne že by to dělali jen oni, ale tak nějak to k nim patří. Mě se třeba nový líbí, ale nedovedu si představit, že bych si ho koupil.
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 17:56
Re: ACH ACH ACH, ZASE TA ČÍSLA...
mě se také ten nový líbí. Jenže tady si s autem kupuješ i ten image. Bohužel...
neregistrovaný "Beaumont"
28. 4. 2006 12:17
O Passatu a o životě, o obojím v dobrém...
Jak snadno my nadšenci a milovníci aut zapomínáme... Jak snadno hodnotíme své okolí podle toho, čím kdo jezdí a své sny nebo antipatie slepě ztotožňujeme s ostatními.
Passat je podle mého spolu s Golfem, Toyotami a spoustou dalších typický příklad auta, které si kupují lidé, co se o auta nezajímají. Chtějí prostě slušné a prostorné přibližovadlo za slušné peníze a nejvíce ze všeho je na autě zajímá spolehlivost a pohodlí. A dealer VW je zkrátka na každém rohu , což je hlavně v Německu velmi silný argument a od dob Brouka největší konkurenční výhoda VW. A Passat je bezproblémové auto, splňující požadavky kupců. Ti lidé nevyjadřují koupí Passatu žádné životní přesvědčení ani doživotní věrnost značce, chtějí zkrátka jezdit. Že by jejich nároky stejně dobře (a nejspíš levněji) splnilo dvacet jiných aut (třeba Fiat Croma), už nikoho moc nezajímá... Ale jezdit – to je přece důvod, proč auta vznikla. My, kteří tu na fórech i jinde bojujeme o čest a slávu „svých“ značek a do krve se dohadujeme se o tom, které auto je lepší – my jsme ty výjimky, ti podivíni. Nevím jak ostatním, ale mě to nevadí.
:-!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 12:22
Re: O Passatu a o životě, o obojím v dobrém...
Hezké, moc hezké ;-) :yes: :yes:
neregistrovaný "2,7 RS"
28. 4. 2006 12:35
Re: O Passatu a o životě, o obojím v dobrém...
Trefné... :yes:
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 12:54
CO KOUPIT JINÉHO?
Pokud nehodláš rozumně investovat do Apoštola Variant, tak co tedy je tvým argumentem? 407? C5? Laguna? Vectra? Mondeo? Croma? Mazda6? Avensis? Accord? Primera?
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "Andrew"
28. 4. 2006 13:03
Re: CO KOUPIT JINÉHO?
Taky máte rádi tazatele, kteří si sami odpoví? ;-)
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 13:04
Re: CO KOUPIT JINÉHO?
No, tak odpověz. Zapomněl jsem ještě na Legacy...
neregistrovaný "Beaumont"
28. 4. 2006 13:14
Re: CO KOUPIT JINÉHO?
No, u Fiata Cromy podle mého názoru dostanu za stejné peníze:
- Zhruba stejný prostor, jízdní vlastnosti, bezpečnost (aktivní i pasivní) a pohodlí jako u Passatu Variant
- Zhruba stejně (hodně) povedený design
- Silnější a kultivovanější (naftový) motor (až po 2.4 JTD)
- Méně "okoukané" auto
- Více výbavy
- Výrazně levnější servis a náhradní díly

Pro Passata mluví z mého pohledu:
- Možnost získat silnější benzínový motor (Croma končí na 2.2, což by pro mě bylo málo)
- Možnost získat pohon všech kol (jenže Haldex, nikoliv stálý)
- Hustší a asi kvalitnější síť servisů v ČR, SR, Rakousku a Německu (v Itálii by naopak vedl Fiat, jinam autem nejezdím)
- Možnost koupit sedan (což mně nezajímá, stejně bych chtěl kombi)

Citroën C5 výrazně vede nad Passatem v poměru cena / výbava a v pohodlí, ale je už konstrukčně starší. Další možnosti by pro mě byly 407 a Mondeo, ale stejně bych nakonec asi v téhle kategorii zvolil Cromu nebo C5. Japonce moc neznám a nemám zrovna v lásce, takže tam bych se ani nedíval.
Nutno ovšem dodat, že v novém Passatu jsem se jen vezl jako spolujezdec a Cromu, C5, Mondeo i 407 jsem řídil jen krátce (řádově několik až několik desítek kilometrů).
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 13:18
Re: CO KOUPIT JINÉHO?
Také považuji za důstojné zástupce Cromu a Passata. U Cromy bych se bál o spolehlivost. Passat má nepoměrně "mužnější" tvář. Ve 3,2 na 4M to bude velké eso.
neregistrovaný "Beaumont"
28. 4. 2006 13:39
Re: CO KOUPIT JINÉHO?
Já mám naopak o spolehlivosti moderních (řekněme od poloviny 90. let) Fiatů docela dobré mínění, Punta a Stila jsou v podstatě bezproblémová auta. A mezi námi - ani u těch starších to při rozumné péči nebylo tak zlé.
Passat 3.2 V6: ano, taky Croma konkurovat nemůže, jenže to už se zase posouváme do jiných cenových regionů (Alfa Romeo, Chrysler, Volvo...).
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 13:57
Re: CO KOUPIT JINÉHO?
Jo, jo, to by bylo tak za 1,2 mega...
neregistrovaný "wolff"
28. 4. 2006 13:49
Re: CO KOUPIT JINÉHO?
No úpřímně GTI, když si dovolím odpovědět, tak souhlasím S Baumontem. A z těch variant co si uvedl myslím, že nic není chyba. C5 byť citroš problémy nemá, snad jen ta lAguna může být zadělání si na problém.

P.S. POkud jde o tu integrovanou sedačku, tak tu myslím má už i Panda...
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 13:57
Re: CO KOUPIT JINÉHO?
Tak to musíme Pandu moc vychválit :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 4. 2006 18:18
Re: CO KOUPIT JINÉHO?
A po dvou integrovaných dětských sedačkách zdarma od roku 2000 Voyagery. :-)
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 14:13
Re: CO KOUPIT JINÉHO?
teď jsi na to kápnul: ROZUMNĚ INVESTOVAT... To je ta kouzelná formulka, na kterou slyší(většina) budoucí majitelé Passatu... Nejde jim o techniku, jízdu, emoce...- jen o rozumnou investici. :-O Mimochodem: nekoupit si auto svého srdce a vykalkulovat si nejlepší investici je stigmatem většiny jeho majitelů :no:
PS: všechny auta, která jsi vypsal mají co nabídnout(vč. Passatu), ovšem on jediný přímo hypnoticky láká ty "investory". A pro takový image je ho škoda
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 14:30
Re: CO KOUPIT JINÉHO?
Víš, základní střední třída... to je vždy přece ta "rozumná" investice. Ať jde o jakékoliv auto z této třídy. Řekněme, že pokud je střední třída kolem jednoho milionu, pak v premiovce musíš přihodit ještě cca 300tisíc. No, tak o tom to je. Psal jsem tu, že jen v premiovce lze zažít ten opojnej pocit dotaženosti... Tak řekněme, že v premiovkách to může být o srdci s rozumem... ale na premiovky tu nemá každej... vždyť těžištěm jsou tu malé vozy...
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 14:55
Re: CO KOUPIT JINÉHO?
tady nejde o pěněženku: Pokud se ti Passat líbí je to tvé niterné rozhodnutí-říkám proč ne... Řeknu to jinak: u nás je Passat spíše životním stylem, přímo pupeční šnůrou svázaným s určitou sortou našich spoluobčanů. Passat je univerzální auto ve své třídě... Proč ale proboha pořád tolik láká stále stejné existence...PS: tohle se týká zejména ČR, Slovenska, Maďarska a Polska. Jinde jsem takový charakterový průsečík nezaznamenal :-(
neregistrovaný "MadPete"
28. 4. 2006 14:32
Re: CO KOUPIT JINÉHO?
A tobě jde o techniku, jízdu, emoce..., nebo ti hlavně leží v žaludku (domnělí) majitelé/řidiči? Nejseš náhodou 1 z nich, když ti na Passatu nejvíc ze všeho vadí, že by ti nedodal dostatečně COOL lesk? ;-)
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 14:38
Re: CO KOUPIT JINÉHO?
:-) nezklamal jsi... Opět jsi nic nepochopil ;-\ . Ano mě jde o všechno tohle, ale nadnesl jsem jednu věc- která se táhne většínou jeho majitelů jako černá nit: "budit dojem". Je to specifický problém majitelů tohoto vozu
neregistrovaný "MadPete"
28. 4. 2006 15:11
Re: CO KOUPIT JINÉHO?
Když ti o to jde proč nepíšeš o těhle vlastnostech Passatu, nýbrž pouze o míře úpadku jeho majitelů? Možná by sis v Passatu připadal jako 1 z nich.. je ale potom chyba v autě?
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 15:27
Re: CO KOUPIT JINÉHO?
to jsi napsal hezky: ne chyba není v tom autě. Jenže ta dvojice je už spolu nerozlučně spjata... Velká škoda toho auta
neregistrovaný "MadPete"
28. 4. 2006 18:06
Re: CO KOUPIT JINÉHO?
Pro tebe je spjata, ja vazne zadnou negativni konotaci nepocituji. Mit predsudky vuci majitelu kvuli typu auta (nezamenovat se stavem auta/mirou tuningu!) si vazne netroufam.
neregistrovaný "bingo"
29. 4. 2006 09:25
Re: CO KOUPIT JINÉHO?
Hej, soused ma passata ...sice mne prijde celkem normalni, ale ode dneska si na nej budu davat bacha ;-) , kdo vi, co je to opravdu zac >:D :yes:
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 13:15
STĚDNÍ TŘÍDA
Píšem tu o střední třídě. Evergreenem odpůrců Apoštola je věta - prodává se jen do podniků... jako kdyby konkurenční auta kupovali důchodci. Střední třída je auto kolem melounu... je jedno, jestli je to apoštol nebo Mondeo, 99% těchto aut je kupováno podnikateli. Vedle toho boduje Apoštol v jedné velmi důležité kategorii - taxi. Jo, jo, málokdo ví lépe, co koupit ve střední třídě, než taxikář :yes: Jistě, VW, držák na půl miliónu kilometrů. To, co nastalo v prodejích je fátální selhání konkurence. Takovej úlet se nekoná v jiné třídě. Tohle samozřejmě je informace i o kvalitě. Takže kup si fakt co chceš... ale nefňukej pak, když nevybereš krásného, spolehlivého APOŠTOLA :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Povalec"
28. 4. 2006 13:39
Re: STĚDNÍ TŘÍDA
Ackoliv ridic "japonce" nemyslim si, ze je passat vyslovene spatny auto. Nektery veci me ale zarazili. Jel jsem par set km s kombikem s 2L TDI, 6-ti kvalt. Palubka byla nejaka divna, kombinace 3 ruznejch materialu nepovedena, s najetejma 10 tisicema chrastila stejne jako Avensis po 95 tisicich. Uplne me dostala vybava: vpredu vestavena navigace, na zadnich dveri svihadla, to se asi nekdo pomat. Rucka na cudlik taky divna, na pouziti v prazsky zacpe nic moc. Vlastne se s tim clovek rozjizdel jak se zatazenou ruckou, takze podivny cukani. 6-ti kvalt s 2L dizlem bylo jediny, co se mi libilo, auto jede celkem pekne. Jako firemni kara, kdyz si clovek nemuze mic vybirat, dobry, ale domu bych si to nekoupil. Jo, auto bylo koupeny v Nemecku a na nemeckejch znackach.
neregistrovaný "Bárt"
28. 4. 2006 15:54
Re: STĚDNÍ TŘÍDA
Musím potvrdit, že mě kombinace výbavy taky jednou hodně udivila. Jel jsem v Passatu minulý generace, 1,9TDI (96kW). Měl automatickou klimačku, elektrický střešní okno, vyhřívaný sedačky, tempomat, dešťový senzor, ale vzadu kličky na okna, plechový kola a hlavně žádnou přední loketní opěrku. Bylo to služební auto, takže chápu, že výbava nebyla volena pro pohodu dětiček vzadu, ale i tak mi to připadalo jako hodně špatně namíchanej guláš 8-s
neregistrovaný "milo"
1. 5. 2006 12:33
Re: STĚDNÍ TŘÍDA
Mozno to je tym, ze japici davaju vybavu vacsinou v stupnoch a mozne modifikacie su len minimalne. Ale svihadla vzadu v strednej triede...divne, moc moc divne.
neregistrovaný "warumdarum"
28. 4. 2006 13:57
IDIOTI
Prodejnost pašíků není důkazem toho jak výborný tohle auto je, ale jenom toho, že 90% národa jsou idioti co si neuměj vybrat, nepoznaj kvalitu a kupujou radši co má soused >:D
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "ja"
28. 4. 2006 14:06
Re: IDIOTI
predaj Passatu je tvoreny HLAVNE fleetovymi nakupmi (firmy kupuju dane auta pre svojich obchodakov/stredny management). Je velmi malo ludi, ktori si kupuju Passat ako svoje sukromne auto. Vzhladom na skutocnost, ze mnohe firmy, ktore v cechach posobia maju matky v nemecku, kde maju celoeuropsky kontrakt na auta (zvycajne bud s VW alebo GM), tak lokalna pobocka ani neuvazuje (nemoze uvazovat) o nakupe ineho modelu ako Passat (v ramci koncernu nic ine v triede/cene nemas)
neregistrovaný "warumdarum"
28. 4. 2006 14:18
Re: IDIOTI
Zčásti pravda - ale je to hlavně o cenových nabídkách zastoupení značek a ne národní příslušnosti dané firmy...
neregistrovaný "ja"
28. 4. 2006 14:23
Re: IDIOTI
Ak matka ma kontrakt (povedzme s VW) na zaklade ktoreho dostava priamo matka bonus za kazde auto nakupene v regione + mnozstevne zlavy, nedonutis, aj keby si sa na hlavu postavil, aby dcera kupila nieco ine!!! Mozes byt o 50% lacnejsi, nepredas! Musel by si mat kontrakt s matkou a potom budes predavat slusne mnostva.
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 14:57
Re: IDIOTI
8-sproboha to je rodina... 8-s
neregistrovaný "ja"
28. 4. 2006 15:08
Re: IDIOTI
vidim, ze ma plne chapes.... :yes: :yes: :yes: Rodina je najdolezitejsia. Co pijes? Pozyvam ta!
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 15:29
Re: IDIOTI
:-)
neregistrovaný "ja"
28. 4. 2006 14:02
Sucasny Passat
Predchadzajuci model passatu sa mi dost pacil (kupil som dva ks). Ale po tom ako nastupila sucasna generacia, s nekonecnym prednym a zadnym previsom, pre mna velmi zvlastnym interierom, sa dalsi passat konat nebude. ;-\ V tejto chvili je volba (hlavne kvoli dizajnu/motorom/interieru) nastavena na Mazdu 6. :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Viper"
28. 4. 2006 14:14
Mezi slepými jednooký král. Král racionality.
GTI to popsal vcelku trefně – co chceš koupit jinýho? Pokud shrneš všechny požadavky na kombik střední třídy, nutně ti musí vyjít passat. Tohle je auto je o nemá jedinou velkou slabinu. Na druhou stranu nemá ani žádnou velkou přednost. Je to král průměru. Ani v jedné kategorii nevyhraje, ani v jedné kategorii neprohraje. 407? Hezký auto, design super, ale to je všechno. Francouzi zapomněli např. na kufr… Hledal jsem ho hodně dlouho, nenašel, pod 5. dveřmi bylo jen nějaká odkládací polička. Mondeo? Jistě, ale až novou generaci. Avensis? Nudnější auto neznám. C5? Děkuji, nechci. Laguna? Pokud se ti líbí prodavačka v autoservisu, ber ji. Mazda 6? Chybí umění reprezentace. Accord? Vážně by si v něm chtěl jet na obchodní jednání na zadních sedačkách? Zbývá vectra, pro mě momentálně jediný vážný konkurent. Passat není o srdci, je o rozumu. Racionální volba.
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "ja"
28. 4. 2006 14:20
Re: Mezi slepými jednooký král. Král racionality.
teba vozia na rokovania v passate na zadnych sedadlach? nesplietol si si trosku triedy aut, kde sa to hodi a nosi, a kde je to poza? >:D Co chces kupit ineho ? To, co sa ti paci - su to tvoje peniaze/tvoja zadpovednost/Tvoja volba/a v aute sa budes vozit TY! Ak si kupis hoci aj Daewoo matiz preto, lebo sa ti paci - je to TVOJA vec. A TVOJE peniaze. To, co pises, hovori o tom, ze sa ti passat paci - ale to neznamena, ze pre ostatnych nie je ziadna ina volba .... :-!
neregistrovaný "Viper"
28. 4. 2006 14:26
Re: Mezi slepými jednooký král. Král racionality.
Celej příspěvek je právě o racionální volbě. Není tam ani slovo o paceni/nepaceni.
neregistrovaný "Andrew"
28. 4. 2006 14:28
Re: Mezi slepými jednooký král. Král racionality.
"C5? Děkuji, nechci." - Ano, racionálnost sama ;-) A taky jsem nepochopil to s tím Mondeem. Mohl bys to trochu rozvést?
neregistrovaný "Viper"
28. 4. 2006 14:34
Re: Mezi slepými jednooký král. Král racionality.
Jednoduše. Je to skvělé auto, ale nemůžeš ho srovnávat s novou generací jiného auta. Je to auto na konci svého výrobního cyklu - má tedy vychytané všechny mouchy, příjemnou cenovou politiku ale pořád je na konci své cesty. Vcelku nepochybuji o tom, že nová generace bude čnít nad ostatními auty stejně, jako čněla tato v době svého vzniku.
neregistrovaný "Andrew"
28. 4. 2006 14:41
Re: Mezi slepými jednooký král. Král racionality.
To je zvláštní. Dva racionální argumenty pro "má tedy vychytané všechny mouchy" a "příjemnou cenovou politiku" a ty je použiješ proti. A k tomu přihodíš jeden iracionální "je na konci své cesty". Ono to s tou racionalitou asi nebude tak žhavé, co? ;-)
neregistrovaný "Viper"
28. 4. 2006 14:48
Re: Mezi slepými jednooký král. Král racionality.
:-) To nebylo použitý proti. To je pro. Astra G/Golf V. Octavia Tour/Astra. První varianty nemaj "mouchy" a jsou na konci své cesty, i když se ještě vyrábí. Navíc disponují příjemnou cenovou politikou. Ale vážně bys po nich šáh´?
neregistrovaný "Andrew"
28. 4. 2006 15:01
Re: Mezi slepými jednooký král. Král racionality.
Pokud jsem správně pochopil, o které modely se jedná (O1 Combi a Asta Classic), tak se ale oba vyrábějí souběžně s jejich nástupci, což není případ Mondea. Ale máš pravdu, radši bych nové generace. Jenže z iracionálního důvodu - na obou autech je to stáří vidět. Jinak jsem si ale jistý, že jejich majitelům odvedou stejně dobrou službu jako jejich nástupci.
neregistrovaný "Viper"
28. 4. 2006 15:17
Re: Mezi slepými jednooký král. Král racionality.
Stejnou službu neodvedou, tím si buď jistý. Dobrou službu odvedou, tim si buď taky jistý. :-)
neregistrovaný "Andrew"
28. 4. 2006 15:19
Re: Mezi slepými jednooký král. Král racionality.
:-) :yes:
neregistrovaný "ja"
28. 4. 2006 14:31
Re: Mezi slepými jednooký král. Král racionality.
podsuvas passat ako racionalnu volbu.... Existuje X argumentov (racionalnych) preco ine auto ako passat. Mne sa novy passat nepaci, a nakupom inej znacky dostanem to, co chcem a hlavne, to co MNE paci. A pre uplnost - inu znacku si dokazem aj racionalne obhajit...
neregistrovaný "Viper"
28. 4. 2006 14:38
Re: Mezi slepými jednooký král. Král racionality.
Zkus si najít 30 kategorií, podle kterých hodnotíš auto. Nechci tam design nebo kategorii, nemám ho rád, protože mě v něm jedno prase málem zabilo. Zkrátka objektivní kategorie. Pak to oznámkuj, jako ve škole. Co myslíš že vyhraje? tipuju passata, ale nemám patent na neomylnost.
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 14:44
Re: Mezi slepými jednooký král. Král racionality.
Jistě :yes:
neregistrovaný "ja"
28. 4. 2006 14:51
Re: Mezi slepými jednooký král. Král racionality.
Odpoviem ti trochu inak. Styri najdolezitejsie faktory pri vybere auta su dizajn/motor/cena/spolahlivost. Na ich zaklade sa potom odvodzuju ostatne ako kvalita/upomer ceny a vybavy atd, atd. Dizajn je vysoko subjektivna zalezitost a velmi dolezita vec pri vybere auta -ty mi navrhujes ju vylucit....
No ale dobre, moje kategorie a ich dolezitost:
motor (1), dizajn (1*), interier - v zmysle pohodlnosti (2), cena (3-4), zrychlenie (1), maximalna rychlost (1), podvozok (1), farba - v zmysle moznost mat ciernu (1), ergonomia interieru (2). Dalej ma nic nenapada - resp musel by som vymyslat veci, ktore uz nejk dolezite nie su (servisna siet....). A vitaz - pre mna v strednej Mazda 6. Vo vyssej BMW M5, limuzina S8, sport Gallardo, male auto Mini Cooper. staci takto? :-!
neregistrovaný "Viper"
28. 4. 2006 14:59
Re: Mezi slepými jednooký král. Král racionality.
staci :-) chybi tam třeba image. Ta se dá měřit. A síla image passata je zcela nezpochybnitelná. Navíc si neoznámkoval passata. Některé kategorie jsou důležitější - asi lze těžko srovnávat maximální rychlost s pohodlím. Já netvrdím, že passat je jediná volba. Je to jediná racionální volba. Ja bych si třeba v této kategorii vybral accorda. Pro mě je design nejdůležitější hledisko, na racionálnost kašlu. Jenže ja to nepsal o sobě. Já to psal všeobecně.
neregistrovaný "ja"
28. 4. 2006 15:05
Re: Mezi slepými jednooký král. Král racionality.
racionalnost mam spojenu s pomerom vykon/cena/uzitkove vlastnosti. A v danej kategorii dokazes najst auto, ktore bude mat parametre porovnatelne (mozno lepsie) ako Passat. Image - marketingova velicina, hovori len o tom, ako je dane auto vnimane, co je podmienene osobnou alebo sprostredkovanou skusenostou s danym autom. Nic viac.. POkial ide o rychlost vs komfort - najdes kompromis aj v tejto veci - napr. S8 (ide do predaja v juni). Ak si purista a chces mat jednoucelove auto na rychlost, nuz potom musis kupit dalsie auto.
neregistrovaný "Róbert Ord"
28. 4. 2006 20:38
Re: Mezi slepými jednooký král. Král racionality.
image=ilúzia a to je dosť zradné ale čo už doba je taká.
neregistrovaný "IT"
1. 5. 2006 11:20
Re: Mezi slepými jednooký král. Král racionality.
Image mne odveze fakt hodně daleko,když dojde na věc,hlavně při poruše... :-! Pro mne je hlediskem spolehlivost a bzporuchovost,protože např.s Avensisem Combi,pokud bych takový tvar kastle nutně potřeboval, je šance poruchy podstatně nižší, než u jakéhosi Evangelisty. Nemám jej(Avensis),ale kdybych musel kombi,tak tohle.Takže máme každý jiná kritéria,požadavky, a proto je tolik výrobcu.Nic víc. Je to jenom auto.Tečka.
neregistrovaný "warumdarum"
28. 4. 2006 14:26
Re: Mezi slepými jednooký král. Král racionality.
Tak trošku objektivity... Passat má jednu velikou slabinu, stejně jako A4 v podvozku, resp. v jeho netrvanlivosti. Má to na svědomí použití hliníku do prvků náprav, který není schopen tolik odolávat rázům, oproti oceli /např. Mondeo/.
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 14:33
Re: Mezi slepými jednooký král. Král racionality.
Výborné postřehy ;-) :yes: Jo, souhlasím. P.S. Za prodavačku >:D - :yes:
neregistrovaný "erik"
28. 4. 2006 14:41
bez titulku
:-! to je auto pre miliionaa a aj tak je najlepsia felicia a 200 000sk dat za a uto je trochu moc nie?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ja"
28. 4. 2006 15:00
Re: bez titulku
preco sa potom pripajas do diskusie o passate? neber to ako utok na seba, ale tvoja reakcia/priespevok je uplne mimo. :-! Pre tvoju informaciu (ale nechaj si to len pre seba) - su ludia, ktori daju za auto aj viac ako 5 Mio (to je 25 kusov aut do 200.000 korun)
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 14:43
NUTNÉ JE VIDĚT
Jo, to je velmi důležité - moci očima porovnat, nebýt v prodejně ovlivněn jen jedním modelem. A když to vezmeš takhle, tak si vedle sebe postav třeba Mazdu 6 a Apoštola - oba v kombi. Vždyť ta Mazda bude vedle Apoštola vypadat jak malej brácha... Jinak, aby bylo jasno, tak je nutné také umět vidět kvalitu designu. Protože udělat auto podle tvýho návrhu by šlo, ale otázkou je, jak dlouho bys v tom mohl jezdit beztrestně na ulici. Takže z tohoto pohledu je Apoštol variant jasnou jedničkou - kvalitní, přínosný, nový, čerství design, bangleovského pojetí. Velmi čekám na přínos nového Mondea a Laguny do aktuálního špičkového designu... A tvrdím, že, jak střihli nového Apoštola, tak spadly brady ve všech konkurenčních automobilkách. P.S. Jak hodnotíš zadní blinkry třeba u Avensis?...
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "ja"
28. 4. 2006 14:56
Re: NUTNÉ JE VIDĚT
je tazke pochopit, ze novy passat sa niekomu nemusi pacit. A aby som bol konktretny - MNE SA NOVY PASSAT NEPACI. Mazda 6 vs Novy passat - passat sa hra na nieco, co nie je. Oficialne by mal byt miereny ako konkurencia vyssej strednej triede - otazka, ci sa im to dari. Mazda 6 je rovnako velka ako predchadzajuci Passat - a pre narokyy, ktore na dane auta mam - nechcem noveho passata - presne vyhovuje mazda 6. Avensis - u mna problem s dizajnom - nepaci sa mi. Ale motoricky je to asi nejlepsie auto v strednej - samozrejme moj subjektivny nazor. :-!
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 15:08
Re: NUTNÉ JE VIDĚT
Ne, není vůbec těžké to pochopit. Každý koupí (snad) to, co se mu líbí. Ovšem pro to, aby se mu nelíbily kýče (nemyslím teď žádné konrétní auto) musí člověk něco dělat. Tedy musí nasávat informace, ponořovat se do historie, a činit poté, sice subjektivní, leč objektivizované pohledy na auta, na jejich tváře. P.S. Jo, Avensis má dobrou naftu...
neregistrovaný "ja"
28. 4. 2006 15:21
Re: NUTNÉ JE VIDĚT
o tvojej informovanosti / skusenostiach si vo vsetkej vaznosti dovolim pochybovat. :-! :-! Historia je jedna vec, produkt druha. Tolko k passatu, osobitne k jeho sucasnej verzii.
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 15:38
Re: NUTNÉ JE VIDĚT
Tak to máme pochybnosti vzájemné :-!
neregistrovaný "Ja"
28. 4. 2006 18:09
Re: NUTNÉ JE VIDĚT
aspon, ze v moznostiach svojho obmedezeneho chapania mas jasno, kto ti fandi, a kto ta povazuje za literalneho exibicionistu. >:D >:D >:D
neregistrovaný "pedro"
28. 4. 2006 15:24
Re: NUTNÉ JE VIDĚT
jasne správny pohlad neni konkurent ako konkurent auto môže byť síce v rovnakej triede,ale svojími možnosťami úplne niekde inde.VW s novým Passatom určite nahnaly strach konkurencii,lebo nikto nečakal taký športovo-elegantný strih karosérie.Treba počkať na nové Mondeo ,Lagunu a mal by sa blížiť aj Avensis
neregistrovaný "dCi"
28. 4. 2006 17:23
Re: NUTNÉ JE VIDĚT
Nevím jaký špičkový designový přínos mám čekat od Mondea, poslední fordovské pokusy o design (Focus, Galaxy, S-max) mi subjektivně připadají otřesné. Každopádně na Lagunu III mám kukadla jak zrcadla, a bojím se bojím. Concorde II Grandtour stále šéfuje středním kombíkům, předfaceliftový předek se teď bije jen s IS. Pokud Renault vydrží (vydrží= předek Fluence/Altica), svět se studem po5ere nad dosavadní neznalostí. Já se sice bojím, ale věřím. Jo a za Passatem kombi/nekombi se neohlédnu. To myslím že hovoří za vše. :-!
neregistrovaný "Ozzy"
29. 4. 2006 23:30
Re: NUTNÉ JE VIDĚT
Hale DCI, čeho se bojíš?
Že nová Laguna bude bomba?
Neboj,konkurence zbledne závistí. Jen pro úplnost. VW už jako konkurenci přestávám vnímat. Když vidím, jak přešlapují na místě, jak se vykrádají a vydávají ty svoje paskvily za auta a s drzosztí ještě za nové, tak mi jsou pro smích.
Nová laguna bude něco. Na to vem jed. :yes:
neregistrovaný "2,7 RS"
28. 4. 2006 15:39
Racionální? ale to jsme přece všichni...
Zaznělo tu toho o kupcích Passatu poměrně dost - podle některých jsou zcela neracionální, protože jde volit lépe, podle jiných jsou naopak zcela racionální, protože volit lépe prý nejde...Hm, co z toho si vybrat? Bylo by dobré si ujasnit, že racionální pohled je zcela subjektivní záležitost - každý jedinec má přece zcela jiné preference, dle kterých auto volí...Nemám tudíž v podstatě šanci posoudit, zda to od něj byla racionální koupě, neznám totiž jeho preference, na základě kterých se pro daný vůz rozhodl...Pro vyznavače S/M (nespojovat s koupí Passatu!) je racionální nechat si nabančit od holky, většině ostatních by se to asi příliš racionální nepřišlo...;-) A pokud se týká fleetových vozů, bylo by dobré si uvědomit, že koncern nabízí firmám jednu velkou výhodu - velký výběr značek napříč jednotlivými třídami...Mohu mít Škodu pro obchoďáky, Passaty pro střední management, Audi pro vyšší management - a to vše s tím, že podporuji jak českou automobilku, tak těžím z image německých značek - opět je ovšem třeba mít na paměti, že toto nemusí platit pro všechny...To, že majitelé Passatu a Octavií jezdí dle některých hůře než ostatní ovšem většinou není dáno tím, že jiná auta by si snad pořizovali slušnější majitelé, ale zkrátka spíše tím, že četnost výskytu těchto vozů je vyšší - častěji tudíž uvidím blba v Octavii TDI než v jiném voze, neznamená to ovšem, že procento blbů je mezi nimi nutně vyšší...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 15:52
Re: Racionální? ale to jsme přece všichni...
:-) Jo... dobrý ;-) :yes:
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 16:09
Re: Racionální? ale to jsme přece všichni...
:-)pro vyznavače S/M je tu MPS a OPC ;-) >:-[]
neregistrovaný "2,7 RS"
28. 4. 2006 16:28
Re: Racionální? ale to jsme přece všichni...
Mari's Pain Service? Oral Pain Center? A sakra, do teď jsem oběma těm značkám fandil... >:D
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 16:46
Re: Racionální? ale to jsme přece všichni...
>:D ;-)
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 15:52
Passat z jiného úhlu...
pokud si odmyslím cílovou skupinu v ČR, máme před sebou pro VW zlomové auto. Ve výbavě Comfortline nebo Highline v béžovém provedení připomíná dokonce útulný pokojíček (to opravdu u VW nebývá zvykem). Zapuštěné kruhové přístroje svým sklonem a hloubkou připomínají Audi A8. Pedál plynu jde nyní z podlahy- podobně jako u BMW nebo Accordu. S rozpaky naopak přijímám elektrickou parkovací brzdu a zejména výměnu klasického klíčku zapalování za elektronický čip :no: .Vždyť klasická spínací skříňka -to je obřad: Zasunout klíček a otočit s ním... K motorům: 3.2 V6 není k dispozici s manuálem :no: a 2.0 TDI je stále hodně hlučný. Za solidní základ jde považovat 2.0 FSI. Design: u sedanu mě kapku vadí ty zadní světla. Svítící kytičky už budou brzo z módy a ten celkový tvar nějak nesedí. O chromové přední masce jenom tolik že mu taky nesedí. Je s ní jako soustružník ověšený zlatem. Boční profil je snad jejhezčí, jaký kdy u VW vznikl. Celkový dojem za 2 :-)
Rozbalit vlákno
29
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 15:58
Re: Passat z jiného úhlu...
:-) Ten soustružník... tos psal o sobě :-) :yes: Jo, klíček mi tam také scházel... ale tohle bude následovat takřka každý. Více se mi líbí Variant. Přední masku máš na přání v matném lesku :yes: - to bych doporučoval. Ten motor, myslím, že 2.0T (200koní) s tím bude dobře cloumat... Celkový dojem: Apoštol 1- (přední blinkry), Mari 2 (za ten palec) ;-) :yes:
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 16:04
Re: Passat z jiného úhlu...
>:D ;-)
neregistrovaný "GTI"
28. 4. 2006 16:14
Re: Passat z jiného úhlu...
>:D :yes:
neregistrovaný "Jirka"
28. 4. 2006 17:29
Re: Passat z jiného úhlu...
Jo Passat s 2.0TFSI, to už je solidní autíčko, ale ještě jsem ho s tím motorem nepotkal. Všichni kupujou naftu, sem tam nějaký 2.0FSI. A tak se zase dostáváme k majiteli, kterého spíš zajímá, že jeho auto žere 5,998 l/100km. Až ho potkám v 3.2 tak asi půjdu slavit. >:D
29. 4. 2006 19:44
Re: Passat z jiného úhlu...
>:D
neregistrovaný "dCi"
28. 4. 2006 17:13
Re: Passat z jiného úhlu...
U Passatu se "klíček" ještě někam strká?
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 17:19
Re: Passat z jiného úhlu...
strká se do takové štěrbiny napravo od volantu: něco jako sameček a samička :-)
neregistrovaný "dCi"
28. 4. 2006 17:26
Re: Passat z jiného úhlu...
Aha, já myslel jaký že pokrok. Pche. My u kosočtverců už nestrkáme, my jen saháme a mačkáme zatímco karty máme zabordelařené v taškách a oblecích.
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 17:43
Re: Passat z jiného úhlu...
no jo... dneska už i otočení klíčkem obtěžuje... Ono někdy vpřed znamená vzad. Alespoň co se automobilových rituálů týká :no: . Nikdo už neudrží klíček v ruce, všichni jsou naráz chromí na levou nohu a pravou ruku... Znám jednoho němce, který přišel o zápěstí na pravé ruce: Má BMW 5 s manuálem! Říkal, že i tím pahýlem se v pohodě naučil přesouvat řadící páku a automat prý nechtěl- prý by si připadal jak na autodromu pro mrzáky... Moc sympytický člověk :yes:
neregistrovaný "MadPete"
28. 4. 2006 17:47
Re: Passat z jiného úhlu...
Kde ji koupil, u Stalingradu? ;-) S klickem souhlas, karty a tlacitka nejsou nez nova cool trendy feature.
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 17:50
Re: Passat z jiného úhlu...
tu otázku jsem nepochopil
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 17:59
Re: Passat z jiného úhlu...
jako nepochopil jsem toto- jestli myslíš kde že přišel k tomu úrazu, nebo kde sehnal tu pětku s manuálem... ??? :-)
neregistrovaný "MadPete"
28. 4. 2006 18:02
Re: Passat z jiného úhlu...
Uraz, petku ma urcite z Normandie ;-)
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 18:14
Re: Passat z jiného úhlu...
dělal mechanika v nějaké lisovně. Detaily si už moc nevzpomínám. Ale řadit umí jedna báseň :yes:
neregistrovaný "MadPete"
28. 4. 2006 18:23
Re: Passat z jiného úhlu...
Komu cest tomu cest :yes: V moji korei by ale mozna neuspel, tam to pripomina ruskou ruletu.
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 18:38
Re: Passat z jiného úhlu...
alespoň vidíš že jde zároveň řídit i řešit hlavolamy ;-)
neregistrovaný "MadPete"
28. 4. 2006 18:01
Re: Passat z jiného úhlu...
Nejapny vtip ;-)
neregistrovaný "dCi"
28. 4. 2006 18:01
Re: Passat z jiného úhlu...
Rituál, rituál. V závodním voze se startuje zase tlačítkem. Tam je to ještě větší rituál. S tvým "rituálem" mám spojenou užovku, která při mínus deseti chytala až po dvousté nadávce a vzteky ohlém klíči. Klíček pro mě znamená úplně něco jiného než řadící páka. Vlastně vůbec nic. :-!
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 18:16
Re: Passat z jiného úhlu...
:-! :-! :-! (sakra, tolik cigaret za sebou jsem ještě nevykouřil)
neregistrovaný "Ja"
28. 4. 2006 18:21
Re: Passat z jiného úhlu...
sucasne supersporty idu, pokial ide o radenie, cestou robotizovaneho manualu (radenie padlami), co sa prebera aj v "normalnych" autach, podobne je to aj so startovanim - "Engine start" tlacitka je aspon pre mna omnoho posobivejsie ako klasicky klucik v zapalovani. ale kazdemu, co jemu mile jest.
neregistrovaný "MadPete"
28. 4. 2006 17:45
Re: Passat z jiného úhlu...
Ano, slysel jsem "nadseneho" majitele. Saha, macka, macka.... stale macka, pak hleda zabordelenou kartu a nakonec mobil, aby zavolal servis.
neregistrovaný "mari"
28. 4. 2006 17:49
Re: Passat z jiného úhlu...
>:D
neregistrovaný "dCi"
28. 4. 2006 17:53
Re: Passat z jiného úhlu...
No vidíš, od toho mám karty dvě. >:D
neregistrovaný "MadPete"
28. 4. 2006 18:18
Re: Passat z jiného úhlu...
Ne vazne, rikal mi i kamarad-prodejce, ze ten jejich Keyless zazrak ma mouchy.
neregistrovaný "dCi"
28. 4. 2006 18:22
Re: Passat z jiného úhlu...
Herdek, a mě stále nic.
neregistrovaný "MadPete"
28. 4. 2006 18:26
Re: Passat z jiného úhlu...
A tak bych ti to pral >:-[] >:-[] ;-)
neregistrovaný "Ozzy"
29. 4. 2006 23:14
Re: Passat z jiného úhlu...
Nezapomeň, že diskutuješ s kolaborantama.
Kdyby škodu tenkrát koupil rendl,nebo fiat tak ortodoxní passatisti jezdí v lagunách nebo 159 a chrochtali by stejně, jak to jsou nejlepší auta. Prostě prima povaha česká.Až to koupí číňani, tak ti stejní budou
budou volat vivat Mau.
Zaprodanci svých duší spojte se!!!!!!!!!
S VW na věčné časy a nikdy jinak. Až jim zkončí daňové prázdniny, přesunou výrobu na Ukrajinu?
Je rozdíl mezi dočasným vstupem Sovětských vojsk na naše území a vstupem bazarových ojetin z Německa? :no:
neregistrovaný "IT"
1. 5. 2006 11:26
Re: Passat z jiného úhlu...
Přesně!!! :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Róbert Ord"
2. 5. 2006 10:08
Re: Passat z jiného úhlu...
Veľmi trefná poznámka. :yes:
neregistrovaný "jaco"
28. 4. 2006 17:13
bez titulku
Ked niekto povie Passat, vynori sa mi pred ocami masove, neutralne a firemne auto. A to je predurcene na uspech.

Takze gratulujem VW !
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pucmeloud"
28. 4. 2006 17:35
Bohata diskuze
Passat urcite neni spatne auto, jen jeho popularita v Cesku neni dana jeho kvalitou ale celkovym nemeckym vlivem a cetnosti velkych firem nemeckeho kapitalu. A to nemyslim hanlive. Diky tomu se Passat stal etalonem sluzebniho auta managera stredni tridy a obchodaka prosperujici firmy. Tady vecne srovnavani blinkru 600litroveho kufru nebo okynek na svihadlo nehraje roli. A tim je i dany obchdni uspech 300 Apostolu/mesic. Je to uplne ten samy princip diky kteremu se treba ve Svedsku, ktere ma jen 6 milionu obyvatel proda 6000 kusu Volva V70/mesicne. Tam je zase etalonem sluzebniho auta presne tenhle pekac.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "jirka"
28. 4. 2006 18:08
Re: Bohata diskuze
S tím se dá jen souhlasit. Každá země svou Volhu jinou. :-)
neregistrovaný "Honysek"
28. 4. 2006 21:00
Mimo Passat
Nedávno se tu někdo zasazoval o kultivovanost příspěvků a zároveň i jejich autorů. Dnes když jsem si všiml v novinkách článku o Passatu, čekal jsem řež. >:-[] Ovšem velice mile mě překvapila úroveň příspěvků. Dnes poprvé zařvu BRAVO - Ale ne Passatu ani jiným značkám ale BRAVO VÁM VŠEM!!! :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
28. 4. 2006 22:30
Re: Mimo Passat
>:D BRAVO HONYSEK ;-) :yes:
neregistrovaný "Tom"
28. 4. 2006 21:12
OT: nová Toyota Corolla?
Podle několika zdrojů by takhle měla vypadat nová Corolla ve verzi pro japonský trh! [odkaz] druhý obrázek ze zhora..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "misoo"
28. 4. 2006 22:03
vyvazeny apostol
nech si hovori kto co chce, passat vzdy bol, je a asi aj bude skvelym autom. je to predovsetkym vyvazenostou... niekto zo strednej ma srdcovy design, nieko je hotova motokara, niekto nakladak, ale velmi dobre vysledky v kazdej kategorii dosahuje len passat. takze preto tie predaje. :yes: mna osobne stve len jedina vec - kradne sa jak diva svina !! :no:
Rozbalit vlákno
1
28. 4. 2006 22:31
Re: vyvazeny apostol
:-) :yes: :yes:
neregistrovaný "Tom"
28. 4. 2006 22:34
OT: Speech by Lexus head to analysts gives good insight into
Trochu dlouhé, navíc anglicky, ale zajímavé, pár základních čísel, docela dobrej pohled pod pokličku Lexusu.. doporučuji! Lidi jako jsem já se mají na co těšit ;-) Lexus ruleZZ
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tom"
28. 4. 2006 22:35
Re: OT: Speech by Lexus head to analysts gives good insight
A teďka ten link ;-) [odkaz]
28. 4. 2006 22:51
KLÍČEK K SRDCI
Inspirován příspěvky kolegů píši - Brácho... klíček k autu, to je klíček k bráně tvýho srdce... Pamatuju doby, kdy jsem oslintával vejlohy před Tuzexem ve Skořepce a představoval si káry... asociované vystavenejma klíčenkama... s logem Ford, Simca... No, takže já miluju klíček od auta. A nejen klíček, všechno kolem... vždycky jsem na něm měl stylovej přívěsek. Již roky však vybavuji klíčky od svých aut jen řetízkem, který si při opuštění vozidla navlékám na ukazováček a klíček hřeju v dlani... Občas jej při chůzi protočím na tom řetízku kolem prstu... takovej vžitej grif. Když jedu, řetízek visí a lehce se pohupuje... Kdo má Cayenne... nosí si ho ve zmenšenině sebou... ve tvaru klíčku... Jak to máš ty? Jakej máš na klíčku přívěsek? Oslovuje tě karta á la Renault, či snad ten pahýl z Apoštola? Sbíráš klíčky s logem?...
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "dCi"
28. 4. 2006 23:18
Re: KLÍČEK K SRDCI
Hele, že přeci jenom jsi Ten ořetízkovaný passatista se šusťáky a rozhalenkou >:D . Jinak k otázce, karta á la Renault mě esteticky ani duševně nijak neoslovuje, jen jsem jednoduše podlehl komfortu (že to jde rychle jsem poznal při přesednutí do jiné značky). Zkrátka jen otevřít dveře, sednout a zmáčknout Start. Rychleji a pohodlněji to nejde. Klepu do klávesnice, že mi systém zatím běží bez poruchy (jako ostatně moje většinová zkušenost s Renaulty- kupodivu, naštěstí?). Jinak ano, u klíčku, ten odpor u III, ta vteřina jeho překonávání, kdy opravdu cítíš ten start (nebo taky ne), to je pohoda. Jenže já už na to nemám čas. Daleko bych to nedotáhl, kdybych se při každém startu vznášel v oblacích. Takže opakuji, podlehl jsem spokojeně pokroku. :-! P.S.: Jeden můj bývalý kamarád měl kdysi klíček od stopětky v klíčence s ostatními klíči. To byl bordel, když jel přes přejezd >:D
29. 4. 2006 09:32
Re: KLÍČEK K SRDCI
:-) Byl bys překvapen, (nauhádl bys :-) ) mou aktuální motorizací (nová od března... "tři a dost") ;-) :yes: Myslím, že zrovna tobě nemusím vysvětlovat, že je něco jiného psát příspěvky a něco jiného je sedlat svý "dělo"... Abys to dobře pochopil, já na tebe nahoře neútočím. Já tu vypsal můj vztah ke klíčku... a čekal jsem spíš, že to tu schytám, právě se strany plast karet... protože tohle je aktuální téma. Chápu obě skupiny. To s tím svazkem klíčů je kouzelné :-)
neregistrovaný "jirka"
29. 4. 2006 09:55
Re: KLÍČEK K SRDCI
:-) Koukám, po ránu je to tu samej vtip. Tři a dost? To jako kol? Teda na škole jsem taky jednoho měl. Říkalo se tomu Montgomerák. Akorát to nemělo kartu, a bošák byl, co se týče startu, taky na nic. Startovalo se systémem koloběžka. Podrobněji, viz Abrahám - Vrchní prchni. Pokud tedy mohu, pane kolego, předat zkušenost, tak nejlepší je francovka Alpa. :yes:
29. 4. 2006 10:06
Re: KLÍČEK K SRDCI
:-) Ne... už jsem tu psal, že po třech létech měním auta. Ten "Montgomerák" je mé mládí. Také pamatuji na ten čtyřkolovej pokus... někam to vyšumělo, ale trojkolka zůstala legendou :yes: P.S. Bošák :-) :yes: :yes: jo,jo, vzpomínám...
neregistrovaný "misoo"
29. 4. 2006 00:14
Re: KLÍČEK K SRDCI
nic, klasicka vyskakovacia krabicka + kluc k def. ;-)
neregistrovaný "misoo"
29. 4. 2006 00:16
Re: KLÍČEK K SRDCI
jo, a nosim zasadne vo vacku v rifliach, cim menej nakladu, tym lepsie, ziadne strnganie !! ;-)
29. 4. 2006 09:33
Re: KLÍČEK K SRDCI
:-) :yes:
neregistrovaný "stalin vodka"
29. 4. 2006 08:32
Re: KLÍČEK K SRDCI
Pozeram tuto diskusiu a zabavam sa. Odkaz pre typka s nicom GTI :
Otazka.. a ake auto vlastnis?? ale bacha ziadne mokre sny ktore mavas, realita je???? v tvojom pripade kruta.. mentik od narodenia, slinta nad passatom , pise trapne prispevky -takze v reale mas bicykel alebo nebodaj snad fabiu? >:D A brachu si odpusti.. s tvojich ust je slovo bracho dost sprosta urazka vzhladom na tvoju mentalnu indispoziciu
neregistrovaný "IT"
1. 5. 2006 11:37
Re: KLÍČEK K SRDCI
Na tohle ti nikdy neodpoví.Jednou testoval Golfa GTI. Já se přiznám, abych nebyl osočen: Lagunu 2.První a poslední francouz,ale VW nikdy.Zde jsem měl 1 poruchu v záruce(vyměnili tyčku stabilizátoru),teď prasklo těsnění u nádrže(po záruce),ale jinak bez problémů.Nicméně 2 poruchy jsou 2 poruchy, a proto s evropskými auty=původem končím, přecházím na japonce/korejce. :-!
neregistrovaný "bingo"
1. 5. 2006 19:31
Re: KLÍČEK K SRDCI
Pro tebe je zrejme porucha i praskla zarovka :-) Tak si do korejcika kup dobry zarovky, at to mas bezporuchovy. :yes: heh
neregistrovaný "IT"
1. 5. 2006 20:11
Re: KLÍČEK K SRDCI
A na tohle jsi jak přišel? Jsem pasal o žárovčičkách? Asi ne...Mně z té Laguny vytéká nafta z nádrže-pod sedadly je takový velký bajonetový uzávěr,jestli víš co to je a tam se jeblo těsnění,nebo rozleptalo.To se teprve pozná.Chápu,že pro milovníky VW by to byla prkotina,já to považuji za zásadní věc a sere mně to.U Toyoty se to jaksi nestává.Tak se do toho neser,když nevíš,co řeším za současný problém s fr.sračkou. :no: Jo poradili mi,neb tam mám asi 70 litrů, že to mám vyjezdit a pak přijet.Fakt srandisti. :-!
neregistrovaný "Tom"
29. 4. 2006 00:14
OT: Tak tohle mě vždycky dokáže spolehlivě naštvat
Který supersport je nejlepší? Enzo? Carrera GT? SLR? Murcielago? Zonda? Můžem se tu do krve hádat a stejně se nikdy neshodnem.. všechno to jsou bezpochyby super sporťáky, sny každýho fandy do aut.. proto mě vždycky mrzí, když vidím něco podobného [odkaz] koukěte se na tu peaču, v jakých botech se chystá řídit :no: Navíc do toho auta ani neumí vlézt >:-[] :no: SLR je bezpochyby skvělé auto, ten potenciál co se v něm skrývá.. hned bych so vyzkoušel někde na dálnici nebo rovnou někde na okruhu.. tohle auto je zneuctěný chudák, tohle mu fakt dělat neměli :-( ;-)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "MadPete"
29. 4. 2006 00:32
Re: OT: Tak tohle mě vždycky dokáže spolehlivě naštvat
Vyse o teto klientele pise vycerpavajicim zpusobem mari. I toto je bohuzel neoddelitelnym atributem sveta supersportu. Kazdopadne eskapady dotycne blondate pomucky kominika mne nechavaji naprosto chladnym a s usklebkem je prechazim ;-)
29. 4. 2006 10:19
Re: OT: Tak tohle mě vždycky dokáže spolehlivě naštvat
Myslím, pánové, že teď oba střílíte úplně vedle. Mari měl na mysli právě toho snaživce... upoceného skorovelkopodnikatele... tohle je jiná liga... Pro Hiltnovou je tohle auto asi tak zajímavé, jako pro tebe ten Meďák, ovšem v provedení od Buraga...... Pochop, přece bychom neměli čekat, že nejbohatší lidi na světě budou trávit cesty v Loganu... Úhel pohledu je důležitý... ten tedy má Mari zvládnutej dokonale. Tady jste teď oba necílili trefně. Toho "velkopodnikatele" v podání Mariho všichni známe a Mari nám ho uměl přiblížit velmi úsměvně... Hiltnové chybí ta "upocená" motivace... té toho Meďáka můžem jen závidět... v tom je ten podstatnej rozdíl... Nechci být příliš razantní, ale pohled Mariho je pohledem znalce lidí, světa... pohled váš je než pohled skrzevá bulvární brejle...
neregistrovaný "misozbelej"
3. 5. 2006 23:39
Re: OT: Tak tohle mě vždycky dokáže spolehlivě naštvat
aj mna by zaujimalo GTI na com jazdis.nechcem na teba utocit.myslim ze patris medzi tych inteligentnejsich v tychto diskusiach.ale naozaj by ma zaujimalo na com teraz jazdis.a ked sa ti chce napis nam vsetkym niekolko tvojich poslednych aut.myslim ze viacero ludi by to zaujimalo.s pozdravom misozbelej
neregistrovaný "ZZ"
29. 4. 2006 15:25
Re: OT: Tak tohle mě vždycky dokáže spolehlivě naštvat
No, klidně bych ze sebe párkrát toho zneuctěného chudáka nechal udělat >:-[]
neregistrovaný "Tom"
29. 4. 2006 18:23
Re: OT: Tak tohle mě vždycky dokáže spolehlivě naštvat
Tak řekni nějakýmu chlupatýmu černýmu bejkovi, třeba si na Tebe udělá čas >:D >:-[] >:-[] ;-)
neregistrovaný "franta"
29. 4. 2006 10:03
fabia
je lepsya.je to najkrajsye auto na svete.
Rozbalit vlákno
0