Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Passat Wolfsburg Edition – sázka na kouzlo Evropy

Na americkém trhu se začala prodávat limitovaná edice Passatu, která připomíná, odkud vlastně výrobce s ne zrovna libozvučným jménem pochází.
Zpět na článek
28. 3. 2007 14:35
neregistrovaný "rasto"
28. 3. 2007 16:49
neregistrovaný "R32"
28. 3. 2007 14:45
28. 3. 2007 16:53
neregistrovaný "R32"
28. 3. 2007 15:13
neregistrovaný "LS"
28. 3. 2007 15:22
neregistrovaný "dochtor"
28. 3. 2007 15:45
anonym
28. 3. 2007 16:41
neregistrovaný "karol"
28. 3. 2007 18:00
29. 3. 2007 06:18
29. 3. 2007 09:09
29. 3. 2007 09:48
29. 3. 2007 10:51
29. 3. 2007 06:30
neregistrovaný "k8"
28. 3. 2007 18:08
28. 3. 2007 20:26
neregistrovaný "sestys"
28. 3. 2007 21:02
neregistrovaný "james"
29. 3. 2007 00:02
neregistrovaný "Ada"
29. 3. 2007 09:10
neregistrovaný "HOMBRE"
29. 3. 2007 12:37
30. 3. 2007 00:24
neregistrovaný "Ada"
30. 3. 2007 06:04
neregistrovaný "rasto"
29. 3. 2007 20:56
28. 3. 2007 23:44
anonym
29. 3. 2007 13:20
neregistrovaný "4x4"
29. 3. 2007 03:38
anonym
neregistrovaný "rasto"
28. 3. 2007 14:35
Passat vela "vetra" nenamuti ...
To, ze Passat nie je predajny trhak ako v EU vidim v konkurencnom prostredi, nakolko podobnych modelov s podobnou, ak nie lepsou vybavou je tu skutocne vela. A v neposlednom rade je to aj kvalitou, nakolko mexicke vyrobky VW nou velmi neovplyvaju. A samozrejme je to aj cena, ktora je stale inde ako je konkurencia. Nieco sa teda musi vo VW zmenit, ale kde zacat? Pekny den vsetkym.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "R32"
28. 3. 2007 16:49
Re: Passat vela "vetra" nenamuti ...
Nesúhlasím, Jetty sa vyrábajú v Mexicu pre celý svet a kvalitou sú na veľmi vysokej úrovni (dovolím si tvrdiť že vyššej ako Golf z Nemecka montovaný turkami)...
28. 3. 2007 14:45
Slobodny trh
Tak tomu sa teda hovori super ponuka. 200k v plnej vybave za cca 750tis Sk...U nas ta nieco take vyjde na cca 1200000. V amerike naozaj funguje slobodny trh a trhova ekonomika. Toho sa vsak asi v nasej wellfare state socialistickej EU nedockame. A na malom a zdeformovanom SK trhu uz vobec nie... :no: BTW koruna medzicasom vyrazne posilnila a importeri pritom ceny aut vobec neznizili... :no: pritom sa stale ohanaju tym ze ceny v cennikoch su prepocitavane podla aktualneho kurzu k dolaru/euru
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "R32"
28. 3. 2007 16:53
Re: Slobodny trh
Importér ceny nepravuje podľa kurzu, akurát si vyhradzuje právo ceny zmeniť... Hold priprav sa skôr na opak, ak sa má zaviesť Euro ceny vozidiel by sa mali vyrovnať čo znamená že ceny musia ísť nahor... :yes: :yes: 8-s
neregistrovaný "LS"
28. 3. 2007 15:13
GTI MÁ NAROZENINY ???
Dle četnosti příspěvků o VW soudím, že GTI má nejspíš narozky. VWšechno nejlepsí >:D >:D
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "dochtor"
28. 3. 2007 15:22
Re: GTI MÁ NAROZENINY ???
Neviem, ci narodeniny ale nirVWana vdaka tejto info celkom urcite :yes:
28. 3. 2007 17:56
Re: GTI MÁ NAROZENINY ???
>:D :yes: ;-)
28. 3. 2007 15:45
a co teprve skodovka!
Akcni model pro USA bude nest pridomek Young Boleslav anebo zrovna Bolehlav ;-) To by slo prelozit jako Young Headache... Osobne moc neverim, ze Americane tusi co zac ten Wolfsburg je. Dokazu si predstavit ze pres 50% znich si bude myslet ze to je nejaky vlci bratwurst nebo tak neco :-). Mel bych mozna lepsi napad: co takhle Nurnberg edition s podvozkem od White Power a stejnym textem pres cele dvere a napisem vzadu(samozrejme v priplatkove vybave ;-) ) : sluzebni vuz ku-klux klanu >:D To by se mozna chytlo ;-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
28. 3. 2007 15:45
Golf GTI ma staršiho bratra
dost elegantni pohled na něj.je to ztejny pohled jako na mladšiho brachu Golfa GTI.i kabatek prostě podoba :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "karol"
28. 3. 2007 16:41
At si trhnou
No jo no v evropě passat vede a v americe to skoro ani neznají. No já myslím, že my ty jejich cadilaci taky moc nežereme.
Rozbalit vlákno
0
28. 3. 2007 18:00
GOLFSBURG
Tak bravo, Apoštole... za tu cenu by tě v Evropě umačkali. Ale to nejen tebe. Tak ať žije evropskej socialismus s Bruselskou tváří... ;-\ BRAVO APOŠTOL :yes:
Rozbalit vlákno
5
29. 3. 2007 06:18
Re: GOLFSBURG
To by ma zaujimalo, ako je mozne, ze v USA sa im vyplati predavat auto za tak nizku cenu a v Europe mie....tu nariekaju, ze vyroba je velmi draha a na autach zarabaju uplne minimum. Ze by najlacnejsia pracovna sila bola naozaj v Mexiku...?
29. 3. 2007 09:09
Re: GOLFSBURG
Tohle by stálo za nějakej podrobnej cenovej rozbor. Bude to nepochybně odvislé od daní... Amerika je už 200 let zaslíbenou zemí... to ví každej, akorát komouši to tají :-)
29. 3. 2007 09:48
Re: GOLFSBURG
No, mohol by som pozriet konkretne ceny aut a porovnat, ale ako to tu uz niekto napisal, pomer je v tomto pripade 750.000 ku 1.200.000, to je rozdiel 45.000 alebo ak chces v percentach 62.5% v nas neprospech. Taka ciastka nemoze byt iba v daniach, tomu sa tazko da verit.
29. 3. 2007 10:51
Re: GOLFSBURG
Také by mě to zajímalo. Třeba nám to tu někdo vysvětlí. Ostatně znám lidi, kteří si i přes náklady na dopravu a clo, pořizují auta z Ameriky... A i ty šedé dovozy Infiniti a podobných aut vychází i v kamenných obchodech zde velmi příznivě.
neregistrovaný "k8"
29. 3. 2007 06:30
Re: GOLFSBURG
Koukám pořád stejný pako, ty už jinej nebudeš.
Avatar - MeSiL
28. 3. 2007 18:08
2.0 TFSI
Zajímalo by mě, když amíci maj tak nízkooktanovej benzín, tak jak mohou dosahovat FSIčka stejný výkon jako EU FSIčka s 98oktanem???
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "sestys"
28. 3. 2007 20:26
Re: 2.0 TFSI
Ja myslel, ze vykon na oktanovym cisle nezavisi... Ale klidne me opravte.
neregistrovaný "james"
28. 3. 2007 21:02
Re: 2.0 TFSI
to je jedno. ON to tam stejně nikdo kupovat nebude.
neregistrovaný "Ada"
29. 3. 2007 00:02
Re: 2.0 TFSI
Nu, ono je to trochu jinak, ale asi neznate osobne tamni realitu: za prve, vozu VW tam jezdi docela dost, na silnici vidis nejake kazdou chvili. Asi nejvice tam jezdi VW Bora pod oznacenim Jetta, takze vzdycky jsem si vzpomnel na nasi Octavku, potom Passatu (hlavne v Kalifornii) a docela casto je videt i Touareg (ten zase spis na vychode). Dost je i vozu BMW, tu a tam nejaky Mercedes, ale to dost malo. Z evropskych vozu je videt jeste dost casto Volvo - a samozrejme v Evrope vyrabena Honda CRV. No a obcas nejake to Ferrari a Lambo... Jine evropske vozy tam prakticky neuvidite, zejmena urcite ne jakekoli rendliky a fiaty. Takze pokud by se bral uspech vozu VW oproti ostatnim francouzskym a italskym "konkurentum", tak na vyspelem trhu VW vitezi v pomeru 10000:1.
Co se tyce oktanoveho cisla - nevim, jak to tam meri, ale u pump je oznaceni oktanoveho cisla asi tak o 8 mene, nez v Evrope, i kdyz kvalita je srovnatelna. Vysledkem je, ze VW TFSI bude klidne jezdit na americky "nizkooktanovy" benzin jakoby se nechumelilo.
Toz tak, guys... :-!
neregistrovaný "HOMBRE"
29. 3. 2007 09:10
Re: 2.0 TFSI
VW tam nějáký jezdí, ale spíš staří hipíci ve starým modelu brouka >:-[] Viděl jsi někdy prodeje VW v USA? To je ubohost, tam nemůžeš potkat VW, leda tak na VW srazu >:D Určitě se tam prodává víc Italů, než si myslíš :-!
29. 3. 2007 12:37
Re: 2.0 TFSI
Zkus si tam zajet, ja to muzu potvrdit, sokovalo mne, kolik je v Kalifornii videt Passatu Variant. Ale prodeje jsou nizke, to mas pravdu, jinymi slovy, jako Evropana te to auto vzdy upouta a navic si to asi nekoupi nikdo, kdo by s tim moc nejezdil...
neregistrovaný "Ada"
30. 3. 2007 00:24
Re: 2.0 TFSI
Ano, ano, Italu... >:D Jak uz jsem napsal: Ferrari a Lambo... Zajed si tam a pocitej >:-[]
neregistrovaný "rasto"
30. 3. 2007 06:04
Re: 2.0 TFSI
Neviem v ktorej casti statov si bol, ale fakt je ten, ze z EU aut je tu najviac MB, BMW, Audi a Volvo. VW je zastupeny najviac Jettou a potom "chrobakom". CRV od Hondy nie je primarne dovazane z EU takze to by som sem netahal. Francuzske a talianske auta sa sem nevozia uz hodne dlho. Naposledy som videl 405 a staru alfu spider. A este si spominam aj na jeden Citroen. Ci VW vitazi si nedovolim tvrdit. Co sa tyka benzinu su tu tri druhy: regular, premium a super. Do toho Passatu sa musi liat Super, ktory zodpoveda 98 v EU. Jazdit na nizkooktanovy bude ale s vacsou spotrebou a bez vykonu. Regular je tak pre zakladne motorizacie a u premiovych znaciek zabudni na regular.
Avatar - VDC
29. 3. 2007 20:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
28. 3. 2007 23:44
Re: 2.0 TFSI
my taky máme Special :-) ;-) (jinak na oktanovém čísle výkon samozřejmě záleží, byl tu pěkný článek) ;-)
neregistrovaný "4x4"
29. 3. 2007 13:20
Re: 2.0 TFSI
no je to preto ze benzin ma tie same oktany ako v europe iba cislovanie je ine
anonym
29. 3. 2007 03:38
VW
cituji:z Německa, což má v Novém světě dobrý zvuk :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
29. 3. 2007 07:51
PASSAT nemá madlo ruční brzdu.. a už vůbec ne v kůži..:))
... ruční brzda je ovládaná elektronicky!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - VDC
29. 3. 2007 20:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
29. 3. 2007 10:44
PASSAT nemá madlo ruční brzdu.. a už vůbec ne v kůži..:))
to jako že spínač elektroniky nemůže být ve tvaru koženého madla ? :)) ti něco povím, znáš ty spínače světla v místnosti... tak normálně by to fungovalo i kdyby ten spínač byl ve tvaru slona ze slonoviny, to je co ? >:D
Rozbalit vlákno
0