Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Neúspěšné modely: Volkswagen Phaeton (2002-)

Prienik VW medzi elitu hornej triedy sa dodnes nekonal.
Zpět na článek
18. 7. 2011 08:58
neregistrovaný "RayBan"
18. 7. 2011 09:11
18. 7. 2011 09:35
18. 7. 2011 09:43
18. 7. 2011 09:44
neregistrovaný "Hooonza"
18. 7. 2011 10:23
18. 7. 2011 11:35
18. 7. 2011 12:48
18. 7. 2011 11:06
18. 7. 2011 11:19
18. 7. 2011 10:44
neregistrovaný "RayBan"
18. 7. 2011 09:47
18. 7. 2011 10:30
18. 7. 2011 11:00
18. 7. 2011 11:32
18. 7. 2011 15:44
18. 7. 2011 12:18
18. 7. 2011 14:04
18. 7. 2011 16:37
18. 7. 2011 13:16
18. 7. 2011 14:24
18. 7. 2011 14:40
18. 7. 2011 20:21
18. 7. 2011 21:13
18. 7. 2011 22:48
18. 7. 2011 14:46
18. 7. 2011 16:04
18. 7. 2011 16:59
18. 7. 2011 21:28
19. 7. 2011 01:23
18. 7. 2011 16:51
18. 7. 2011 15:15
18. 7. 2011 16:07
18. 7. 2011 18:24
18. 7. 2011 20:31
18. 7. 2011 21:50
18. 7. 2011 22:37
19. 7. 2011 00:52
19. 7. 2011 12:34
19. 7. 2011 23:46
18. 7. 2011 20:32
19. 7. 2011 07:23
19. 7. 2011 10:54
19. 7. 2011 12:35
19. 7. 2011 16:04
19. 7. 2011 16:11
19. 7. 2011 16:52
19. 7. 2011 17:28
19. 7. 2011 17:35
19. 7. 2011 22:46
19. 7. 2011 23:16
20. 7. 2011 01:00
20. 7. 2011 05:51
20. 7. 2011 10:34
21. 7. 2011 08:40
18. 7. 2011 16:29
18. 7. 2011 17:33
18. 7. 2011 17:36
18. 7. 2011 18:44
18. 7. 2011 21:57
18. 7. 2011 20:53
18. 7. 2011 22:02
19. 7. 2011 08:51
18. 7. 2011 22:00
19. 7. 2011 10:14
19. 7. 2011 12:18
19. 7. 2011 12:36
18. 7. 2011 19:29
18. 7. 2011 23:04
19. 7. 2011 00:35
20. 7. 2011 00:08
neregistrovaný "Jakost"
20. 7. 2011 05:58
20. 7. 2011 10:40
21. 7. 2011 08:42
22. 7. 2011 12:49
neregistrovaný "RayBan"
18. 7. 2011 08:58
japan
Phaeton není špatný, ale výrobci levných konzumních aut jako Toyota, Nissan na luxusní segment šli jinak a těm tah vyšel velmi dobře.
Rozbalit vlákno
17
Avatar - CHerokee
18. 7. 2011 09:11
Re: japan
to je pravda, založit luxusní divizi s jiným jménem. Phaeton chce konkurovat BMW, Audi nebo dokonce Mercedesu, ale VW není zrovna nejlepší název. Nemá image luxusního vozu.
Avatar - R32
18. 7. 2011 09:35
Re: japan
Ako sa to vezme, Touareg sa chytil a zrovna láca to nebola (a nieje), no chápem, že Touareg vie osloviť širšie spektrum zákazníkov...
Avatar - 3_diamanty
18. 7. 2011 09:43
Re: japan
dovolim si tvrdit ze ani audi nema v luxusnej triede taky imidz ako BMW a Medak, nie to este nejake ludove vozitko s logom VW,

keby radsej urobili nieco solidne mensie lepsie by spravili
neregistrovaný "Hooonza"
18. 7. 2011 09:44
Re: japan
Ale každej, kdo se s tim svezl, se z toho může posrat, že je to prej moc fajn auto ;-) Taky to má takovej hauch exkluzivity (Fäton nevidíš na každym rohu).
18. 7. 2011 10:23
Re: japan
Když s tím vylezli, byl lepší než cokoliv z D3 :-)
Avatar - R32
18. 7. 2011 12:48
Re: japan
Súhlas... vozil som sa na V10 TDI, brutálny motor, brutálny ťah v podstate kedykoľvek si človek zaumieni, komfort jazdy, špičkové odhlučnenie, materiály, audio, sedadlá. Jediná chyba toho auta bol nesprávny znak na grile. ;-) Ešte dnes keď vidím Pheaton má u mňa majiteľ :yes:
Avatar - del42sa
18. 7. 2011 11:06
Re: značka
Ano právě ten název značky je největší problém, to je jako by se Dacia rozhodla nabízet luxusní sedan coby konkurenci S-Classe ;-)

Založení nového luxusního brandu smysl nedává, neboť VW už v koncernu takovou značku má a to AUDI. Vlastně by si takové automobily lezly sobě navzájem do "zelí".
Čím více značek bude VW vlastnit, tím bude složitější všechny správně profilovat na trhu a pokud budou v nákupech pokračovat, tak dříve či později to některá z koncernových značek odnese.
Avatar - white label
19. 7. 2011 00:30
Re: značka
No nevím., ale to srovnání Dacie s VW je naprosto mimo. Když pominu fakt, že Dacia je lowend, tak i tak je to pořád jen laciná ozvěna Renaultu... a s tím co dokázal, ale i znamená VW, se to nedá absolutně srovnávat... :-)
Phaeton je něco, co si prostě VW mohlo/může dovolit (bez ohledu na tržní úspěch), ale u Dacie nic podobného vůbec nehrozí...
Avatar - white label
18. 7. 2011 10:11
Re: značka
Nevyšlo jim to lépe jako VW s Audi, že by se tím snad někdo (v Japonsku) inspiroval? ;-)
VW chtělo zkusit víc, než jen to. Co se nepovedlo u Phaetonu, povedlo se u Touaregu.
Navíc u Phaetonu šlo především o pozvednutí prestige značky VW, a to vědomě, tak trochu "za každou cenu"...
18. 7. 2011 10:22
Re: značka
Takže naznačuješ, že to byl vlastně programový neúspěch?
18. 7. 2011 11:19
Re: značka
Spíš bych to napsal naopak - programový úspěch. VW zřejmě nikdy nešlo o to, prodávat Phaetony jako housky na krámě a strčit ostatní zbytek D3 do kapsy. Kdyby to tak bylo, tak Phaeton zmizel už před několika lety z nabídky a bez náhrady.
Celý ten projekt měl pozvednout image značky a ukázat, že VW na to má a možná, že je i lepší než Mercedes. Stačí se podívat na to, kde se ta auta vyrábí a jak je předávají zákazníkům...
18. 7. 2011 11:27
Re: značka
Jenže jako imagemaker Phaeton moc nezafungoval, lidi o něm vůbec nevědí. Drážďanská továrna je super, při exkurzích se mi tam líbilo, Phaetona jsem považoval ve své době za to nej pod exkluzivními vozy, ale to, že nejsou vidět svoje důvody má.
VW spíš pomohl Touareg, to je jediné auto, kterým se dokázali odlišit od masy Paugeotů, Fordů a Renaultů.
Avatar - white label
18. 7. 2011 18:59
Re: značka
Záleží jak se to vezme, komerční úspěch modelu to samozřejmě rozhodně nebyl (na rozdíl od Touaregu), píšu o tom celkem jasně...
neregistrovaný "RayBan"
18. 7. 2011 10:44
Re: značka
Tak to netuším, ale Audi mělo mnohem delší historii, od 1909 ... Acury, Infiniti, Lexusy vznikly jako zcela nová značka v 1986, 1989, 1989 a prodeje velmi zajímavé.

Jen Mazdě to s Amati nějak nevyšlo.
Avatar - white label
18. 7. 2011 11:37
Re: značka
Mělo, ale tohle Audi, už není (jen) to Horchovo Audi, viz i logo AutoUnion.
Avatar - 3_diamanty
18. 7. 2011 09:41
VW mal velke oci
namiesto toho aby tato ludova znacka povysila passat a urobila nejaky vacsi model konkurujuci Ecku, 5ke a povedzme volvu, saabu alebo Lexusu spravila este vacsie rovno luxusne ludove auto s mrtvym sterilnym dizajnom vyzerajuce ako nejaky 20 rokov stary vladny bulharsky voz,

samozrejme ze to nemohlo byt uspesne auto ;-)

keby spravili nieco vo vyssej strednej triede o chlp vacsie ako passat a dizajnovo sa trosku pohrali mohlo to byt krasne auto a nie taka obluda vraj luxusne auto
Rozbalit vlákno
1
18. 7. 2011 21:10
Re: VW mal velke oci
bulharský vládní vůz:-)))
Avatar - Tomas_2002
18. 7. 2011 09:47
Úspěch
No, ještě před rokem a půl bych s autorem souhlasil, nyní s ním souhlasit nelze - fabrika nestíhá, dodací doby se prodlužují, Phaetony se nestíhají vyrábět. Vše export do Číny.

Vždyť to i zde píšete v článku z 29.1.2011
Rozbalit vlákno
5
Avatar - euro89
18. 7. 2011 10:30
Re: Úspěch
Za úspěch nelze považovat, pokud se auto chytí jen na jednom trhu. Původní plány "lidovky" byly trochu jinde...
Avatar - Righ
18. 7. 2011 11:00
Re: Úspěch
Uspech urcuje pouze objem prodanych vozu, VW je jako kazdy jiny nadnarodni korporaci uplne jedno, jestli svoje produkty prodava Nemcum, Cinanum a nebo Somalcum. Idealni je samozrejme prodavat vsem, uz pro vetsi rozlozeni rizika (zajimavej clanek o zavislosti VW na Cine je zde - [odkaz] ), ale hlavni je zkratka dosahnout urcityho objemu prodeje. Nemuzu ovsem rict, jestli se to VW v Cine s Phaetonem opravdu dari, protoze zatim slycham jenom o tom, jaky je tam Phateon hit, pripadne jakej podil na jeho prodejich samotna Cina ma, ale konkretni prodejni vysledky jsem jeste nevidel.
18. 7. 2011 11:32
Re: Úspěch
Úspěch v podnikání určuje pouze konečný zisk, nikoli objem prodejů. Nejsem si jistý, za jakou cenu a s jakým ziskem VW ty Phaetony v Číně prodává, nikde jsem to nevyčetl.
18. 7. 2011 11:38
Re: Úspěch
Úspěch v podnikání určuje tržní hodnota, takže VW může na Phaetonech získávat, i když je prodává pod cenou. Navíc Čína je trhem s neskutečným potenciálem a brzký start tam koncernu hodně pomáhá...
Avatar - Righ
18. 7. 2011 15:44
Re: Úspěch
Vychazim samozrejme z predpokladu, ze od urcityho objemu prodanych kusu ma VW na Phaetonu pri realnych prodejnich cenach zisk. Tezko by VW konstruoval vuz, na kterym pro nepomer vyrobnich nakladu a prodejni ceny bude vzdy nevyhnutelne prodelavat. Proto se soustredim na objem jako rozhodujici velicinu - v prvni rade proto, ze urcitej objem potrebujes vubec k tomu, abys nejakyho zisku dosahl, v druhy proto, ze od tohoto momentu je mezi objemem a ziskem prima umera.

Jak ale pisu, nejsem schopnej bez relevantnich udaju rici, jestli je ten projekt pro VW ve vysledku ziskovej nebo ne. A obavam se, ze ani Marko. To bychom totiz museli znat hned 3 cisla - kolik se Phaetonu proda, kolik na jednom kusu VW vydela a kolik je minimalni objem nutnej k vytvareni zisku (tj. do kolika prodanych kusu jde zisk pouze na ucet amortizace technologii, tovarny, vyplaty zamestnancum atd.). Obecne se ma samozrejme za to, ze do expanze v Cine byl Phaeton neuspesnej, dnes pri tamnich prodejnich uspesich a po 9 letech vyroby bych si ale hadat netroufal.
Avatar - euro89
18. 7. 2011 10:35
Je to jednoduchý
Proč má člověk vyhazovat peníze za limuzínu od lidovýho výrobce na úrovni Renaultu, když za stejný peníze dostane BMW, Jaguar a pokud je fajnšmekr, tak i Quattroporte. Jen se divím, že se zde zatím nevyjádřil místní spamer ve službách Vlkohradu... ale možná ho rodiče poslali na letní tábor, tak nemá přístup k internetu. >:-[]
Rozbalit vlákno
161
18. 7. 2011 11:35
Re: Je to jednoduchý
Na úrovni Renaultu, jo? >:D
18. 7. 2011 11:37
Re: Je to jednoduchý
Ve spolehlivosti i pod, no. ;-)
18. 7. 2011 11:50
Re: Je to jednoduchý
Jo, a nějaká relevantní tabulka by nebyla? >:D

Vy dneska fakt bavíte.
18. 7. 2011 12:00
Re: Je to jednoduchý
Dlouhodobé testy AutoBildu, kde má VW krásná čtyři poslední místa?
2.0TDI PD? Zavolej si ke Kyslíkům, proč přešli u firemní flotily zpět na 1.9TDI PD...
První DSG?
1.4TSI Twincharger? Počkejte pane, nový polomotor už máme připravený, za týden přijďte pro spojku kompresoru.
Touran všeobecně?
První generace HTP? Aneb olej na 150°C a protočený rozvodový řetěz.
Na to tabulku nepotřebuješ.
18. 7. 2011 12:27
Re: Je to jednoduchý
Zkus se zaměřit na nějakou tabulku, ano? Ne na test jednoho kusu.

Já vím, že pro tebe asi nebude příjemný sledovat, jak Renault jako brand pravidelně okupuje spodní příčky, ale prostě s tím nic neuděláš.
;-)

Takže to teď zkoušíš s pár případy z koncernu, no, je to od tebe takové upocené. Já se tady nebudu snižovat k vypisování problémových kosočtverců, to by ten seznam neměl konce. ;-)
18. 7. 2011 12:49
Re: Je to jednoduchý
Zkus se zaměřit na vyvrácení toho, co jsem napsal. ;-)

42. Skoda Fabia 1.4 16V
43. Skoda Octavia I Combi 1.9 TDI
44. Renault Mégane 1.6/Laguna 1.9 dCi
48. VW Passat Variant 2.0 TDI Comfortline
49. VW Fox 1.2
50. Citroën C8 2.2 HDi SX FAP
51. Peugeot 307 HDi 110 FAP
52. VW Polo 1.2 Comfort
53. VW Touran 2.0 TDI Trendline
www.autobild.de

Stačí? Nebo chceš kvantifikovat i další excesy koncernu? Měl bys těch prezentací s tabulkama navštěvovat míň...
18. 7. 2011 12:56
Re: Je to jednoduchý
Viz druhá věta. Odkdy se dělá statistika spolehlivosti z jednoho kusu? >:D

Baví tě, se takhle ponižovat?
18. 7. 2011 13:06
Re: Je to jednoduchý
Tam je jen jedno VW? Já vidím čtyři+dvě.
Jaká je pravděpodobnost toho, že pozice testovaných VW na chvostu je dána normálním rozdělením? Žádná.
18. 7. 2011 13:17
Re: Je to jednoduchý
Jasně, tak teď zkus ještě něco na téma statistická chyba a případně rozptyl, ať se bavíme tedy trošku konkrétně. ;-)
18. 7. 2011 13:18
Re: Je to jednoduchý
Když se ze šesti testovaných aut zeserou totálně čtyři (tyjo to je náhoda že zrovna ty nejrizikovější motorizace a výbavy), statistická chyba s tím nemá co dělat. Další.
18. 7. 2011 13:21
Re: Je to jednoduchý
Jde vidět, že máš ve všem jasno. >:D

Jako nevím, co tady zkoušíš, o statistice víš kulový, o autech očividně taky.

Pravda je jedna, není lichotivá, nehodí se ti do krámu, nelíbí se ti, no a to je tak vše, co s tím ty osobně uděláš. Já jen komentuji všeobecně známý fakt, který potvrdí každý, kdo se orientuje a má nějakou relevantní zkušenost.
18. 7. 2011 13:24
Re: Je to jednoduchý
Jo, jasně, máš pravdu, jednu a ne lichotivou. ;-)
Ty jsi rád, když se zvládneš orientovat po cestě od bedny k ledničce pro desítku z Kauflandu.
18. 7. 2011 13:41
Re: Je to jednoduchý
Zkus mě urazit ještě víc, zatím je to tak slabučké, jako tvoje inteligence.

PS: A nezapomeň že se tady dohaduješ o kravině, kterou stavíš nad člověka, což vypoví víc o tobě a tvém duševním rozpoložení. ;-)
Hold je pro někoho kus plechu modla, za kterou chce bojovat do posledního dechu a ještě k tomu na internetu... to je zoufalost...
18. 7. 2011 13:47
Re: Je to jednoduchý
Vzdyt ja s tebou souhlasim, co jeste chces vic?
Inzerat na Lagunu uz je vystaveny, zitra si jdu pro dalsi Motyku. O diky ti.

Holt někdo nedokáže překousnout fakt, že je VW pouhým řadovým výrobcem, přesně tak, jak to ukazuješ v druhém příspěvku tohohle vlákna.
18. 7. 2011 14:01
Re: Je to jednoduchý
Já VW nemám, moji pomoc nijak nepotřebuje (jak si ty asi myslíš), já jen ukazuji a tvrdím (a nejen já), že Rencek se na VW může dívat, jen jako na zatím nedostižný cíl.
Já vím, že pravda někdy bolí, ale co už, není každej den posvícení.
;-)
18. 7. 2011 14:17
Re: Je to jednoduchý
Je tu ještě někdo (kromě GURUa, který je v Bibione a WL), kdo tu takhle vyskakuje kvůli VW?
18. 7. 2011 14:20
Re: Je to jednoduchý
No na sebe si zapomněl. ;-)
18. 7. 2011 13:08
Re: Je to jednoduchý
Nevím, kolik kupuješ aut ty, ale já naráz tak jedno, takže statistika je mi tak nějak u zádele a dlouhodobé zkušenosti s konkrétním kusem mají řekněme hmatatelnější formu.

Dneska, kdy se stejně všechno vyrábí ve velkých sériích pomocí specializovaných strojů a téměř bez přímého zásahu člověka, má prakticky každá chyba, která se objeví velkou šanci, že se objeví i u jiných vozů systémově. U aut, která jsem viděl v minulosti kolem sebe se v podstatě objevovaly jenom takové chyby... ;-\

A pokud chceš, tak se podívej na nejmladší kategorie TÜV, i když mi zrovna tahle statistika případá zvrácená, tak i tam nejnovější Renaulty stoupají, narozdíl třeba od VW...
18. 7. 2011 13:13
Re: Je to jednoduchý
Pánové, vidím, že vy oba víte o konstrukci aut asi tolik, kolik já o včelaření. >:D
Avatar - kosmonaut
18. 7. 2011 13:21
Re: Je to jednoduchý
Ty konstruktére >:D
18. 7. 2011 13:24
Re: Je to jednoduchý
Nemusím být konstruktér na to, abych viděl, jak je Renault (ne)schopen řešit konstrukční problémy docela obyčejných celků.
Viz známé video o výměně jedný přední žárovky (s nutnostní odmontovat kolo), to je jen taková malina, ale dalších mraků vyložených debilit, je každý Renault plný. ;-)
Avatar - kosmonaut
18. 7. 2011 13:29
Re: Je to jednoduchý
Však piš o těch dalších mracích, konstruktére, času na to máš evidentně dost >:D
18. 7. 2011 13:29
Re: Je to jednoduchý
Debilit máš ty akorát tak plnou hlavu.
Podívej se na to video, zamysli se nad tím, k čemu je volant a přijď zas.
18. 7. 2011 13:37
Re: Je to jednoduchý
Nelíbí, co?
Měnit žárovku přes podběh, to je opravdu lahoda. >:D

Ale vidím, že ty máš jasno v tom, že je to vyřešeno nejlíp, jak to vůbec jde. >:-[]

PS: Než se pustíš do takové diskuze, zkus si na renaultovi aspoň něco vyměnit. Ať víš, o čem se bavím. (alternátor, poloosy...) ;-)
18. 7. 2011 13:43
Re: Je to jednoduchý
Jo, jasně, u všech Meganu II menis zarovku pres podbeh, urcite... >:D
A i kdyby, jak casto se to dela? To neni Fabie, vis...kde i praskla zarovka vyhodi chybu motoru.

Proc bych mel vymenovat poloosu, od toho mam servis, ne? Nebo ty jsi takovy social, ze opravujes svoji Filcku v garazi?
18. 7. 2011 13:58
Re: Je to jednoduchý
Podívej, tady nejde o to, co kdo kde mění, ale jak je to udělané a připravené k výměně. A je jedno, jestli se to mění jednou za rok, či nikdy.

Já tady demonstrují technickou vyspělost a servisovatelnost, kterou mají některé značky vyřešenu naprosto perfektně, protože při konstrukci auta myslí a ne jako Renault, který má ještě hoooodně co dohánět. Tak v tom zase nehledej nesmysly.
;-)
Avatar - kosmonaut
18. 7. 2011 14:01
Re: Je to jednoduchý
Ještě hoooodně co dohánět? To jim, klukům francouzským nezávidím :-(
18. 7. 2011 14:11
Re: Je to jednoduchý
Myslím, že zvlášť u Renaultsportu je po představení Pola GTI dost veselo. >:D
18. 7. 2011 14:17
Re: Je to jednoduchý
Myslet si, že VW (a v podstatě jakákoliv automobilka) není schopen postavit model, který by rozdrtil jakýkoliv sportovní Renault, je hodno snad jen takového prosťáčka, jakým si ty. ;-)
Avatar - kosmonaut
18. 7. 2011 14:22
Re: Je to jednoduchý
Co když by ale pak Renault postavil model, který by rozdrtil toho VW, co rozdrtil ten sportovní Renault? Dokázal by ho pak ještě VW rozdrtit? :-O
18. 7. 2011 14:35
Re: Je to jednoduchý
No, když nic jiného Renckovi nezbyde? Ve všech ostatních oblastech tak nějak zaostává, už ho doma začíná drtit i aliance PSA. ;-)
Avatar - kosmonaut
18. 7. 2011 14:42
Re: Je to jednoduchý
Jak "tak nějak"?
18. 7. 2011 20:23
Re: Je to jednoduchý
Prostě, co bejvalo, najednou není. ;-)
Avatar - kosmonaut
19. 7. 2011 09:23
Re: Je to jednoduchý
nevěřím, že jsi dříve něco věděl
19. 7. 2011 12:24
Re: Je to jednoduchý
[odkaz]

;-)
Avatar - kosmonaut
19. 7. 2011 13:09
Re: Je to jednoduchý
a co jako?
[odkaz]
19. 7. 2011 13:23
Re: Je to jednoduchý
Asi si nepochopil. Dřív bylo PSA za renaultem, teď už to tak jednoznačné není. PSA Roste ví, než by bylo Renckovi milé. A o tom píšu. ;-)
18. 7. 2011 14:02
Re: Je to jednoduchý
Opět se ptám, co je mi to toho, jak je to zkonstruováno?
Chci aby auto jezdilo, když nejezdí, odvezu ho do servisu a tam ať se třeba zvencnou. Nebo mám vybírat auto tak, aby se lenoši v servisu moc nepředřeli?
Konec diskuse.
18. 7. 2011 14:19
Re: Je to jednoduchý
Já ti tady demonstruji pojem technická vyspělost, nikoli osobní zdechlost, či nešikovnost. ;-)

Záhon můžu taky porýt polívkovou lžící, ale rýč bude vždycky lepší. Jestli ti to dochází. ;-)
18. 7. 2011 14:23
Re: Je to jednoduchý
Ja na vymenu poloos a alternatoru mam lidi. Jestli ti to dochazi. ;-)
18. 7. 2011 14:31
Re: Je to jednoduchý
Jé, takže už umíš aji zajet do servisu, no tak to gratuluji a telefonovat, to už taky umíš?
A co děcka? Ty ti taky dělaj druzí? >:D

PS: Nepochopil.
18. 7. 2011 14:33
Re: Je to jednoduchý
Já vím, žes to nepochopil, to je vidět. Další pivečko?
18. 7. 2011 14:36
Re: Je to jednoduchý
Pivko až večír, teď jedu na golf. ;-)
Avatar - pumpkin
18. 7. 2011 17:10
Re: Je to jednoduchý
Choď si kľudne aj na Polo, len už tu neotravuj ;-)
18. 7. 2011 20:23
Re: Je to jednoduchý
Jó, na dýních sem byl včera. ;-)
Avatar - ryman
18. 7. 2011 13:49
Re: Je to jednoduchý
alternator a poloosy se meni vazne co rok.. zkus si na takovem hornim phaetonu vymenit alternator a poloosy ty mudrlante.. urcite to pude jedna radost..
18. 7. 2011 13:54
Re: Je to jednoduchý
Ani bych se nedivil, kdybych to měl udělané dřív, než třeba ty na Laguně. ;-)
18. 7. 2011 14:06
Re: Je to jednoduchý
No, nechci se vám plést do vašich diskuzí.. Ale co si budeme povídat, například škodovka má taky svoje zajímavá řešení.. Cílem toho je pouze to, že chtějí, aby s každou blbostí šel člověk do servisu. Snižují se ceny aut, ale vrací se jim to tímhle způsobem. Tím se nezastávam ani renaultu ani škodovky.. jen bys mohl taky uznat, že koncern není dokonalý ;-)

Co se týče spolehlivosti jednotlivých značek.. o tom se nemá cenu dohadovat, v dnešní době sou všechny vozy poruchové přibližně stejně.
18. 7. 2011 14:09
Re: Je to jednoduchý
Pan kutil-konstruktér Ti to jistě vysvětlí. >:-[]
18. 7. 2011 14:12
Re: Je to jednoduchý
Já taky nikde něříkám, že koncern dokonalý je (s tím si tady přišel ty), já tvrdím, že koncern je na tom podstatně lépe, než právě onen diskutovaný Renault. ;-)

Jak někdo přijde s tvrzením, že auta jsou v dnešní době vesměs stejná...
Tohle slyšívám v podstatě jen od těch, co mají nějaký problém, buď v garáži, nebo v hlavě.
18. 7. 2011 14:21
Re: Je to jednoduchý
Urážky si nech od cesty. Já nikde netvrdím, že je něco dokonalé. A ano, divil by ses kolik věcí je v koncernových autech stejných jako v autech francouzských (nemluvím o konstrukčních řešeních). Taky by ses divil, kolik problémů koncern řeší a nikdo z kupujících o nich neví. Hádat se s tebou o tom nebudu, evidentně do automobilového průmyslu neděláš a nevíš. Brát názor ti taky nebudu, evidentně si zarytý koncernista ;-)

Já nehájím ani jedno, každá značka má svoje plusy a svoje mínusy. A mrkni do garáže jestli tam není nějaký problém.
18. 7. 2011 14:30
Re: Je to jednoduchý
Hele, nahořes psal, že koncern je dokonalý, já ti řek, že sem to nikde netvrdil a ty se k tomu, cos tu vyplodil teď neznáš.

No a zbytek, opět mimo, opět vedle. ;-)

PS: V garáži problém zajisté je, bohužel ne můj, ale "sousedův". ;-)
18. 7. 2011 15:01
Re: Je to jednoduchý
Že si něco blbě pochopil, to není muj problém ;-) A zbytek.. nemá cenu reagovat, ty víš všechno nejlíp i když v tomhle oboru neděláš.

V mé garáži taky problém není, byl jsem se mrknout. Takže ses asi zřejmě opět sekl.. :-)
18. 7. 2011 20:24
Re: Je to jednoduchý
Tak si mě schválně vyzkoušej, když si myslíš, že o automobilovém průmyslu nevím nic. Do toho a nešetři mě. ;-)
19. 7. 2011 08:00
Re: Je to jednoduchý
OK.
Proč se TS 16v motory zadíraly?
19. 7. 2011 12:25
Re: Je to jednoduchý
Logicky, nedostatkem maziva. ;-)
18. 7. 2011 13:24
Re: Je to jednoduchý
Nebo o diskuzi... ;-)

Nejsem konstruktér a nejsem ani technik, jsem uživatel a chci, aby mě to auto dovezlo pokud možno za všech okolností do cíle. A nemusím studovat strojařinu nebo něco podobného na to, abych viděl že ta VW s tím měla problém.

Přehlédl jsi odstavec o tabulce... :-!
18. 7. 2011 13:26
Re: Je to jednoduchý
Pozor, v tom odstavci je ta nelichotivá pravda, kterou Ti každý expert potvrdí. >:D
18. 7. 2011 13:26
Re: Je to jednoduchý
Odstavec není relevantní, je zbytečné na něj reagovat.
Tabulek spokojenosti, či spolehlivosti, je plný web. Bohužel ukazují právě tu pravdu, kterou zarytý fanoušek Renaultu nechce slyšet. Já je tady vylepovat nebudu, stejně by to nikam s místními kosočtverečnými fans nevedlo. Ale to už není můj problém. ;-)
18. 7. 2011 13:42
Re: Je to jednoduchý
S tebou ta diskuze bude asi fakt obtížná. Relevantní = k tématu, ten odstavec určitě je. Můžeš tvrdit, že je nepravdivý či nepřesný, ale je relevantní... ;-)
18. 7. 2011 13:45
Re: Je to jednoduchý
Ta tabulka neříká nic, vůbec nic o nějaké statistice. Vzorek je příliš malý na to, aby to cokoli o čemkoli vypovědělo. Zkus vzít jinou tabulku a je jich dost.
Jo, jenže kde ji vzít, když ty ostatní ukazují právě to, co tu od začátku píšu, že? ;-)
18. 7. 2011 13:49
Re: Je to jednoduchý
Začínám mít pocit, že každý mluví o něčem jiném, tak pro jistotu:

A pokud chceš, tak se podívej na nejmladší kategorie TÜV, i když mi zrovna tahle statistika případá zvrácená, tak i tam nejnovější Renaulty stoupají, narozdíl třeba od VW...
18. 7. 2011 13:54
Re: Je to jednoduchý
Stoupají? A co mají dělat, když jsou na tom tak mizerně? Klesat pod čáru?
18. 7. 2011 15:19
Re: Je to jednoduchý
"Tabulek spokojenosti, či spolehlivosti, je plný web. Bohužel ukazují právě tu pravdu, kterou zarytý fanoušek Renaultu nechce slyšet."

No máš pravdu, nie však úplnú. Tých tabuliek je tu mnoho a nedávno sa tu objavila jedna ohľadne spolahlivosti áut a VW dominoval na posledných priečkach... >:D Ja neviem, ktorá to presne bola, ale myslím, že niektorí kolega tu na diskusii ju bude vedieť vyhrabať. Teda mohol by si aj opraviť tu poslednú vetu a namiesto Renault tam šupnúť VW. :-)

PS: nie som fanúšik, ani odporca ako reanultu, tak aj VW... ;-)
18. 7. 2011 20:26
Re: Je to jednoduchý
Jó, jak říkám, tabulek je hafo, problém je jeden, průměrně z nich Rencek vyjde jako naprostý outsider. Nic jiného od začátku nepíšu. ;-)

PS: Já nemám rád přizdisráče, buď si, nebo nejsi, něco mezi, to jsou takoví lůzři bez názoru, bez úspěchů, bez proher...
18. 7. 2011 21:43
Re: Je to jednoduchý
No že ty si teda vyhral nobelovú cenu za rozum... Ty lůzre... Tak ti vysvetlím tak aby to aj tvoj rozum dokázal pochopiť. Keď napíšem, že nie som ani fanúšik, ani odporca Reanultu a VW znamená, že ani proti jednej značke nič nemám, no zároveň by som si tam s najväčšou pravdepodobnosťou nevybral ani svoje auto. Chápeš, alebo to chceš preložiť ešte nejak inak? Do debilnejšej reči? :no:
19. 7. 2011 12:26
Re: Je to jednoduchý
Nechápu, proč se vůbec obtěžuješ reagovat. Jen se tu ukázat? Slabééé. :no:
19. 7. 2011 13:35
Re: Je to jednoduchý
Ukazuješ sa tu ty... Ale väčšine je z toho spôsobu ako sa tu prejavuješ... blivno... ;-)
19. 7. 2011 15:53
Re: Je to jednoduchý
No samozřejmě, vy ste tady totiž od toho, abyste se plácali po zádech. >:D
19. 7. 2011 21:58
Re: Je to jednoduchý
To máš tak... Niekto sa "pláca po zádech", iný zo seba robí vola...
19. 7. 2011 22:44
Re: Je to jednoduchý
Jo, a mě to vůbec nevadí.
Měli byste totiž jinak příliš deprimující život, kdyby ste se po někom nemohli sami vozit. ;-)
19. 7. 2011 13:04
Re: Je to jednoduchý
Ty si asi sedíš na vedení vid´? ;-)
19. 7. 2011 15:53
Re: Je to jednoduchý
A ty si asi z Prahé, viď? >:D
Avatar - Krispos
18. 7. 2011 14:33
Re: Je to jednoduchý
Ta tabulka není taky dvakrát košer, chtělo by to postavení nějakých benzínů...
18. 7. 2011 14:43
Re: Je to jednoduchý
?Jsou tam HTP a TDI a proti nim 1.6 benzin a dCi :-)
18. 7. 2011 20:27
Re: Je to jednoduchý
Jak prosté! >:D
Ty seš dobrej bavič! :yes:
19. 7. 2011 07:58
Re: Je to jednoduchý
Lepší než být dement.
19. 7. 2011 12:27
Re: Je to jednoduchý
Na víc nemáš? Tak se snaž. ;-)
Avatar - Krispos
18. 7. 2011 20:59
Re: Je to jednoduchý
Aha, tak to se omlouvám, na stará kolena už blbě koukám... ncc, já mám 1.6D od PSA ve svým Volvu :-)
Avatar - Righ
18. 7. 2011 15:49
Re: Je to jednoduchý
Co maj prosim te tebou vyjmenovany prvky spolecnyho s Phaetonem? :-O
18. 7. 2011 20:28
Re: Je to jednoduchý
Jak moc výrobce?
Avatar - Righ
18. 7. 2011 21:35
Re: Je to jednoduchý
To jakoze kdyz urcitej vyrobce zmrvi napriklad trivalec, tak zakonite zmrvi i dvanactivalec? Bavime se tu o Phaetonu a ty jsi vytahl ruzny prusery VW, ktery s nim nemaj zhola nic spolecnyho. Krom toho ani v tech pripadech, ktery jsi uvedl, nesouhlasim, ze "na to tabulku nepotrebuju". Na kazdy smysluplny porovnavani spolehlivost, absolutni i relativni, praveze tabulku potrebujes, samozrejme podporenou relevantni statistikou. Jinak je to akorat vytahovani kuriozit, ktery se staly jednotlivejm vozum ci motorum, coz muze v nekonecnych seriich, jaky VW chrli, znamenat akorat tak povestnou kapku v mori.
19. 7. 2011 07:57
Re: Je to jednoduchý
To byla reakce na tu brzdu nahoře.
Phaeton byl to poslední, o čem se chtěl bavit.
Ne, tabulku nepotřebuju, stačí vlastní zkušenost, pohled do autoparku O2 a informace od lidí, kteří tomu aspoň trochu rozumějí. Nebo celý obecenstvo ACZ potřebuje tabulku na to, aby usoudilo, že TwinSparky jsou na ho*no?

Jsem ten poslední, kdo by proti VW něco měl, ale ze žvástů, kterými nás tu krmí marketingové oddělení, mám rudo.
19. 7. 2011 12:29
Re: Je to jednoduchý
Zkušenost s flotilou o jednom motoru, jedné výbavě a jednom modelu. Co dodat... >:D
18. 7. 2011 13:44
Re: Je to jednoduchý
tohle je asi jedina trochu relevantni statistika poruchovosti.
[odkaz]
tak ted se poperte ;-)
18. 7. 2011 13:47
Re: Je to jednoduchý
Ježiš! Škodovka nad Renoltem! No kam to napsat. >:D

Hele, mě je to jedno, já vím svoje. ;-)
18. 7. 2011 13:49
Re: Je to jednoduchý
Ježíši! FIAT o polovinu lepší Volkswagenu. Co teď? >:D
18. 7. 2011 13:52
Re: Je to jednoduchý
Ty se zaměř na ten Renault. ;-)
18. 7. 2011 13:58
Re: Je to jednoduchý
A že ty tu mektáš o Škodovce, když už na tom je VW stejně blbě jak Renault.
A věřit budu jen statistice, kterou si sám zfalšuju.
18. 7. 2011 14:03
Re: Je to jednoduchý
Tu tvou faleš tady předvádíš od začátku a nevím, komu tím chceš co dokázat. >:D
Znovu opakuji, si na internetu. ;-)
18. 7. 2011 14:06
Re: Je to jednoduchý
Pis k tematu, priblbly narazky si odpust.
18. 7. 2011 14:11
Re: Je to jednoduchý
Zadej si do gůglu "spolehlivost renault" a pak se vrať. ;-)
18. 7. 2011 14:14
Re: Je to jednoduchý
Hotovo, nic zajimavyho.
Ted jsi na rade ty, doporucuji "problem 1.4TSI" a "problem 2.0TDI".
18. 7. 2011 14:22
Re: Je to jednoduchý
Opět si neco nalháváš? >:D
Člověče, být takhle postižený, to je za trest. >:D

Mě nějak problémovost 2.0 a 1.4 nezajímaj. >:D
Ale ty se tady z toho můžeš podělat vzteky. >:D >:D >:D
18. 7. 2011 14:29
Re: Je to jednoduchý
Pis k tematu, priblbly narazky si odpust.
18. 7. 2011 14:36
Re: Je to jednoduchý
Se nám nějak začínáš opakovat, poposedni si. >:D
Avatar - kosmonaut
18. 7. 2011 12:07
Re: Je to jednoduchý
Samozřejmě. Nebo snad myslíš že jde o výrobce na úrovni Maserati?
18. 7. 2011 12:25
Re: Je to jednoduchý
Já vím, že vy byste strášně moc chtěli, aby ten Renault za něco stál, ale osobně ho považuji za nejtragičtější francouzskou značku. Na VW se může dívat z hodně velký dálky.
Avatar - kosmonaut
18. 7. 2011 12:37
Re: Je to jednoduchý
>:D Můžeš mi aj tykat. Jinak mi je Renault celkem putna, něco má dobré, něco špatné. Stejně jako Volkswagen. Měl jsem vozy obou značek, je to oboje stejné v bledě modrém. Dělat z jednoho, či druhého něco víc je ztráta času.
18. 7. 2011 12:57
Re: Je to jednoduchý
Já bych mezi VW a Renault rovnítko rozhodně nikdy nedal. A vím moc dobře proč. ;-)
Avatar - kosmonaut
18. 7. 2011 13:04
Re: Je to jednoduchý
Já bych ho tam dal. A vím proč. :-O
To tě vážně baví taková infantilní debata?
18. 7. 2011 13:13
Re: Je to jednoduchý
Nevím proč v ní pokračuješ. ;-)
18. 7. 2011 13:11
Re: Je to jednoduchý
Bojíš se kosočtverce na kapotě ? >:-[]
18. 7. 2011 13:14
Re: Je to jednoduchý
Je zde spoustu ve všech směrech lepších alternativ.
18. 7. 2011 13:27
Re: Je to jednoduchý
Samozřejmě, každému sedne něco trochu jiného, protože ta auta nemůžou být stejná. Ale nakonec to stejně spadne do roviny osobních sympatií a ceny auta. A v tom druhém teď Renault celkem vede...
18. 7. 2011 13:31
Re: Je to jednoduchý
Renault je jen a pouze o ceně (minimálně u nás), případně o sportovní alternativě, která je ovšem z pohledu prodejů - nepodstatnou.
Avatar - kosmonaut
18. 7. 2011 13:44
Re: Je to jednoduchý
Minimálně tedy u nás. No a maximálně?
18. 7. 2011 13:48
Re: Je to jednoduchý
Maximálně o zaslepeném fandovství. ;-)
Avatar - kosmonaut
18. 7. 2011 14:03
Re: Je to jednoduchý
O fandovství toho moc nevím, pouč mě, konstruktére.
18. 7. 2011 14:04
Re: Je to jednoduchý
Zkus wikipedii. ;-)
Avatar - kosmonaut
18. 7. 2011 14:05
Re: Je to jednoduchý
To je ta "encyklopedie" jak do ní přispívá kdejaký konstruktér?
18. 7. 2011 14:08
Re: Je to jednoduchý
Mnoho konstruktérů. Tak se zkus taky něco přiučit. ;-)
Avatar - kosmonaut
18. 7. 2011 14:25
Re: Je to jednoduchý
Abych postoupil na tvoji úroveň >:D
18. 7. 2011 14:27
Re: Je to jednoduchý
Ne, abys nezůstal, tam kde si teď. ;-)
Avatar - kosmonaut
18. 7. 2011 14:38
Re: Je to jednoduchý
už jsem se lekl :-)
18. 7. 2011 20:29
Re: Je to jednoduchý
Mě se nelekej, to si nech k zubaři. ;-)
Avatar - kosmonaut
19. 7. 2011 09:21
Re: Je to jednoduchý
u zubaře se lekáš?
19. 7. 2011 15:54
Re: Je to jednoduchý
Metafora, chlapče. ;-)
Avatar - kosmonaut
19. 7. 2011 21:54
Re: Je to jednoduchý
Nepovídej :-O
18. 7. 2011 13:45
Re: Je to jednoduchý
Především ? určitě, ale "jen a pouze", to zase nepřeháněj. Já bych si třeba Clio vybral před Polem, i kdyby stály stejně. O třídu výš bych se vyhnul pro jistotu oběma... >:-[]
18. 7. 2011 13:50
Re: Je to jednoduchý
Jistě, nebo se ti cenová politika Renaultu u nás a třeba ve Francii zdá být obdobná? ;-)
18. 7. 2011 14:02
Re: Je to jednoduchý
Já nemluvím o cenové politice, ale o tom, že to auto zaujme i jinak, než cenou. To by ti s ohledem na tu druhou větu ale mohlo dojít... ;-)
18. 7. 2011 14:05
Re: Je to jednoduchý
U nás? Čím zaujme? Kdyby stála Laguna to, co stojí passat, neprodá se "ani" kus.
18. 7. 2011 14:08
Re: Je to jednoduchý
Naftou? Interierem? 4WS?
18. 7. 2011 14:24
Re: Je to jednoduchý
Tááák a teď jdi k renckovi a vysvětli jim, že maj zvednout ceny Laguny. Že přec ten "interiér" za to stojí. Asi tě nachaj odvýzt rovnou k Chocholouškovi. >:D
18. 7. 2011 15:07
Re: Je to jednoduchý
A proč by to jako měl dělat ? Spíše tohle mi připadá jako rada chovance léčebny pro choromyslné...
18. 7. 2011 20:30
Re: Je to jednoduchý
Jo, proto sem to taky tak blbě napsal, aby to došlo i těm tááám v zááádu. >:D
18. 7. 2011 12:50
Re: Je to jednoduchý
Koho zrovna ty považuješ za nejtragičtější značku je v důsledku úplně jedno.
18. 7. 2011 12:58
Re: Je to jednoduchý
Je to můj názor, nelíbí se ti? Ignoruj ho. ;-)
18. 7. 2011 13:08
Re: Je to jednoduchý
To bylo jen pozorování, nenafukuj se hned. ;-)
18. 7. 2011 13:15
Re: Je to jednoduchý
Já a nafukovat? Pánové, jste mi oba u zádele asi tak, jako celý Renault. >:D
18. 7. 2011 13:16
Re: Je to jednoduchý
Coź je mi v důsledku opět úplně jedno. >:-[]
18. 7. 2011 13:27
Re: Je to jednoduchý
No dokonale předvádíš, jak je ti to jedno. >:D
Kdyby ti to bylo jedno, tak jdeš dělat něco smysluplnějšího, než plnit diskuzi svými "moudrostmi". >:D
18. 7. 2011 13:28
Re: Je to jednoduchý
Nápodobně. ;-)
18. 7. 2011 13:32
Re: Je to jednoduchý
Je blbé lhát sám sobě, co? >:D
19. 7. 2011 14:09
Re: Je to jednoduchý
No promiň "konstruktére", ale jediný, kdo je z této diskuze na větvi jsi ty:) snažíš se být stále nad věcí a urážet druhé řečmi, které jsou naprosto mimo mísu(mimo téma), ale přitom jde poznat, že za svým počítačem pěkně nervíš:) Zkus brát věci trochu s nadhledem
19. 7. 2011 14:17
Re: Je to jednoduchý
>:D :yes: On to stejnak nepochopí...
19. 7. 2011 14:49
Re: Je to jednoduchý
To sice ne, ale můžeme si říct že: "snaha byla":D Ale musím uznat že "jossalito" má celkem výdrž, tak zarputile se držet takovými hloupými řečmi a přitom ze sebe dělat hlupáka, to dokáže málokdo. Bohužel ale, jak jsem si stihl všimnout za svou krátkodobou účast na této diskuzi, takových jako je on je tu ještě více:(
19. 7. 2011 15:56
Re: Je to jednoduchý
Já nikdy nikoho neurazil první, to si uvědom.
Že napíšu něco nelichotivého o něčí oblíbené značce, kterou zbožňuje a do krve se za ní bije, to je věc druhá.

Málo kdo z vás fanatiků se dokáže ovládat. Jste jak na pérku, stačí něco napsat a už poslušně reagujete. A to mě baví.
;-)
19. 7. 2011 21:40
Re: Je to jednoduchý
Aha:D z fanatiků říkáš? No chlape, ty jsi ale nepochopil celou diskuzi, co jsem tak četl, tak se nikdo nepral do krve o rencka, těm je všem ukradený.
19. 7. 2011 22:45
Re: Je to jednoduchý
Od člověka s nickem "italio"... No směju se eště teď. >:D
Avatar - kosmonaut
18. 7. 2011 13:26
Re: Je to jednoduchý
z čehož se kluci francouzský jistě posadí na zadek ;-\
18. 7. 2011 13:28
Re: Je to jednoduchý
Ti mají problémy sami se sebou, a ví to. Mě na to nepotřebují. ;-)
Avatar - kosmonaut
18. 7. 2011 13:32
Re: Je to jednoduchý
Jsi si jistý, že tě nepotřebují? Ještě bych to být tebou zvážil. >:D
18. 7. 2011 13:33
Re: Je to jednoduchý
Pánové, Renault potřebuje takove bijce v diskuzích, aby se mu pokoušeli narovnat pověst, kterou sám tak "pracně" likviduje. >:D
Avatar - kosmonaut
18. 7. 2011 13:41
Re: Je to jednoduchý
jj, přesně to mám za úkol, přesvědčovat konstruktéry tvého kalibru o kvalitě Renaultů >:D
18. 7. 2011 13:51
Re: Je to jednoduchý
Mě? Nepřesvědčíš. ;-)

PS: To by měl být konec diskuze.
Avatar - kosmonaut
18. 7. 2011 13:59
Re: Je to jednoduchý
To je mi skutečně líto, že nepřesvědčím >:D
Proč konec diskuse? Skončila přestávka? Piš o konstrukci aut, je to pro místní diskuse přínosem.
18. 7. 2011 14:06
Re: Je to jednoduchý
Si přečti, co jsi napsal, já o tom něco vím, ty tu vaříš z vody, takže tím bych to ukončil. ;-)
Avatar - kosmonaut
18. 7. 2011 14:08
Re: Je to jednoduchý
Však právě proto, že o tom NĚCO víš, právě proto piš.
18. 7. 2011 14:25
Re: Je to jednoduchý
Projev trošku své zvídavosti a osobní schopnosti a douč se to. A pak zpátky na diskuzi. Já ti tu "zadek" utírat nebudu. ;-)
Avatar - kosmonaut
18. 7. 2011 14:37
Re: Je to jednoduchý
Doučit se všechna fakta ("hoooodně") a nevyvratitelné pravdy (tedy to "NĚCO"), kterými jsi tu dnes diskusi obohatil? >:D >:D >:D
Hele už dost >:D
18. 7. 2011 14:39
Re: Je to jednoduchý
Chlapci, je opravdu úsměvné, jak se tady snažíte Renault povýšit někam, kam se neodvažuje koukat ani on sám. ;-)
Avatar - kosmonaut
18. 7. 2011 14:49
Re: Je to jednoduchý
Nikoliv, sranda je konstruktére to "něco, hoooodně, tak nějak" a podobná fakta. Třeba ti dojde, že o Renault tu vůbec nejde >:D :-!
18. 7. 2011 20:30
Re: Je to jednoduchý
Hele, faktů je plná krdel, stačí ji jen vzít v potaz, jo, ale když se to nehodí, tak to je pak jiná. >:D
Avatar - kosmonaut
19. 7. 2011 09:20
Re: Je to jednoduchý
dobré konstruktére, už opravdu dost, ze své hlouposti se nevypíšeš
19. 7. 2011 12:33
Re: Je to jednoduchý
Když dojdou argumenty, tak vytáhneš na toho druhého hloupost? No to je ubohé i na tebe. ;-)
Avatar - kosmonaut
19. 7. 2011 13:03
Re: Je to jednoduchý
No tys mě vyloženě vyargumentoval >:D >:D >:D Bože, co ty jsi za blba? Jinak to už bohužel napsat nejde >:D
19. 7. 2011 13:25
Re: Je to jednoduchý
Pro hlupáka každý hloupý.
Kdybys měl znalosti, tak tady nebudeš excelovat s nesmyslnými jakože "argumenty". ;-)
Avatar - shamal
18. 7. 2011 12:18
Zajímavé
Zjímavé je, že co se nepovedlo s Phaetonem dokázal VW zůročit s Touaregem. Touareg v prodejích v západní Evropě doslova nahradil většinu Japonců, kde se dřív prodávaly tisíce Pajer, Patrolů a LC tak dnes kraluje Touareg. Ale je to možná tím, že Touareg konkuroval právě těm Pajerům, Patrolům a LC. Zatímco Phaeton si to namířil proti Mercedesu a spol. Ponechme stranou, že vznik tohoto auta je produktem velikášství pana Piëcha, je to skvělé auto. Kdyby mělo jiný design a na kapotě logo třeba Bentley nebo Bugatti mohl to být úspěch. Jenže kdo má peníze na auto za dva miliony, tak se nechce na garančce potkávat s majiteli VW Polo a Golf a to je asi ten největší důvod neúspěchu. Mmch. před 40 lety se to samé odehrálo už jednou a to u Fiatu, představil opravdu dobré auto Fiat 130, šestiválec, automat, 4 nezávisle zavěšená kola, obří kufr, pohodlíčko... Vyčítali mu jen příliš strohý design, kopírující menší typy značky (přesně jako Phaeton). Dokonce v Auto, Motor und Sport tohle auto vyhrálo srovnávací test nad Mercedesem, BMW a Jaguarem (!) ale vysoká cena a žádná image v tomhle segmentu tohle auto zabily. Jen Fiat ještě stačil představit překrásné 130 Coupé od Pininfariny, které bylo milníkem designu, ale jinak taky propadák. Škoda, že VW se v současnosti až k Coupé nedostal, určitě by to byl taky průšvih, ale krásný...
Rozbalit vlákno
4
18. 7. 2011 12:20
Re: Zajímavé
:yes:
Ono to auto na kapotě Bentley má. Říká se mu Continental Flying Spur a GT. :-)
Avatar - kosmonaut
18. 7. 2011 12:31
Re: Zajímavé
Podle mne jde i o to, že Touareg je velikostní (a imageovou) alternativou vozu vyšší střední, nikoliv lux segmentu, a tam se na znak zas až tolik nehledí. Také jeho karoserie je mnohem schůdnější pro lidi, kterým název Volkswagenu nijak nevadí. Nedokážu si představit rodinu, či blondýnu v Phaetonu, S-klasse, či v 7-er. Ve velikém silničním SUV bez problému. Phaeton byl navíc "pouze" bez problému konkurenceschopný, kdežto Touareg je ve své třídě špička, kor ve své 2.generaci. Vybírat dnes velké silniční SUV, nepřemýšlím ani vteřinu.
Avatar - Dinar
18. 7. 2011 14:04
Re: Zajímavé
Jdeš na to sice dobře, ale nesedí to. Říkáš, že zatímco phaeton stál proti MB a BMW pak touareg proti LC a pajerům, jenže tak to není. Proti pajerům a patrolům či LC stály obecně všechny (tehdy novinkové) modely SUV, prostě offroady se nahrazovaly esůvéčky. To touaregu na startu jistě pomohlo, z hlediska účelu to bylo, stejně jako kterékoliv jiné SUV, mnohem lepší auto než třeba pajero. Ale z pohledu neúspěchu phaetonu s modely D3 paralela s touaregem nesedí, protože on těm patrolům konkuroval spolu (v řadě) s X5, MB M nebo caymanem, ale zároveň konkuroval jim samotným, modelům premiových výrobců, a přesto se dokázal na rozdíl od phaetonu prosadit. A to při naprosto srovnatelných cenách. Důvod úspěchu touarega a neúspěchu phaetonu mezi premianty vidím hlavně v tom, že třída SUV byla poměrně mladá, společensky nezakotvená, a možnost prosadit se s premiovým produktem nepremiové značky mnohem větší než v lux. třídě jejíž společenský status byl už roky dán. ;-)
Avatar - ORBiTH
18. 7. 2011 13:16
(ne)úsPiech ?
Treba sa na to všetko pozerať ,,očami koncernu"..
Phaeton je podla mňa prekrásny a výborný voz, ktorý ale v predajnosti doplatil na koncernového brata - A8..
VW s tým však rátal a pravda je tá, že od začiatku nebol Phaeton cielený ako kladivo na
S-klasse, 7er či A8.. Treba sa pozrieť napr. na priame porovnanie motorizácií Phaetonu a A8, ktoré zámerne zvýhodňujú ,,prémiovku" Audi. (výkonnostne naladenie rovnakých motorov).
Phaeton bol teda stvorený, rovnako ako neskôr napr. Veyron, ako akási pýcha VW aj keď sa od začiatku vedelo, že aj vrámci koncernu bude hrať ,,druhé husle".
Na koniec už len toľko, že podla mňa je merítkom úspechu / neúspechu ochota výrobcu daný (trhom preverený) model ďalej vyrábať (čo sa v tomto prípade deje). V tomto konkrétnom prípade naozaj nemôže byť jediným merítkom úspechu počet predaných kusov na čo možno najširšom spektre automobilových trhov, pretože sú autá, ktoré sú úspechom už len preto, že vznikli.. :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
18. 7. 2011 14:05
W'burger
Je to pár dnů, co jsem viděl pofaceliftovou verzi. A opravdu mohu jen :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ham.
18. 7. 2011 14:24
Positioning
Hodnotit Phaeton jako neúspěch čistě z ekonomického pohledu tohoto modelu asi lze i když neznáme náklady na vývoj ani výrobní náklady a ani co dělá s prodeji zmíněná Čína tak asi zde nejsou předpoklady pro moc dobrou ekonomiku.
Nicméně svoji úlohu pro VW podle mého názoru tento vůz splnil protože určitě posiluje image značky v oblasti masové produkce (když nic jiného tak to je úspěch který se tisíckrát vrátí na milionech prodaných golfů, passatů, octavií, a dalších masovek a pokud si VW usmyslel vstoupit do tohoto segmentu tak určitě ví, že se tak neděje jedním modelem který i kdyby byl sebeúspěšnější tak nic neřeší. Tady musí jít o systematický rozvoj a "ukazování se" v této třídě trvale (i za cenu dílčích neúspěchů) protože nic jiného nevede k cíli. Je to tedy otázka mnoha let než se taková image vybuduje a dalších desítek aby vyrostla do žádaných rozměrů. Představa, že se udělá jeden model a jsem akceptován ve společnosti MB, Audi, BMW je samozřejmě lichá a může ji prezentovat jen prosťáček. Zcela nesmyslná je také představa, že když se něco jmenuje VW tak to z podstaty svého názvu nedosáhne do vyšších tříd pochází opět od prosťáčků. I kdyby se značka jmenovala King of Universe tak s příchodem na trh bude mít pozici daleko těžší než třeba VW protože to je koncern s tradicí a výsledky, King of Universe bude každý chápat maximálně jako značku bulharské nebo nigerijské mafie, snad právě jen prosťáček zůstane s otevřenými ústy. Svět luxusních aut není o luxusním názvu ale o luxusním obsahu a luxusní tradici. Koneckonců kdyby tomu bylo jinak tak AUDI má velký problém, protože všichni vědí, že je to VW, že používá stejné vývojové kapacity, stejnou výrobu dílů etc. a koneckonců "D" v názvu je pozůstatek po DKW a to také není žádný symbol luxusu. Spíš je zde problém jakéhosi vnitřního fanfarónství uvnitř VW kdy skutečně Phaeton je kanibalizující směrem k Audi nebo dokonce k Bentley. Takže můj závěr je, že pokud VW bude chtít (podle představené druhé generace evidentně chce) tak luxusní model skutečně prosadí jen mi není jasné jak chce VW řešit positioning jednotlivých lux. značek v koncernu (pod A8 místo není, mezi A8 a Bentley asi nějaká skulinka je ale zatím Phaeton konkuroval A8).
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Pekelná Micinka
18. 7. 2011 14:31
Re: Positioning
Kdyby se to jmenovalo King of Univerese, tak bych o koupi neuvažoval už z principu. >:D >:D
Avatar - Dinar
18. 7. 2011 14:40
Re: Positioning
Souhlas, pokud příští generaci postaví jako vyšší střední, resp. technologická úroveň premie vyšší střední s kouskem auta navíc za cenu o chlup nižší než vyšší střední D3, pak stačí jedna dvě generace a o phaetonu jako plnohodnotném konkurentu D3 ve vyšší střední se bude psát naprosto běžně jako se dnes píše o touaregu ve třídě velkých SUV.
Avatar - euro89
18. 7. 2011 20:21
Re: Positioning
Mezi tou snůškou nesmyslů mě zaujal jeden. Jak si, prosím tě, přišel na to, že "D" v názvu Audi odkazuje na DKW? Audi je latinský přepis značky Horch (naslouchej).
Avatar - Ham.
18. 7. 2011 21:13
Re: Positioning
OOOO = Audi, DKW, Horch a Wanderer
Avatar - euro89
18. 7. 2011 22:48
Re: Positioning
Je fajn, že aspoň víš, co znamenají 4 kruhy. Ale já se ptal, kde jsi přišel na to, že "D" ve slově Audi je pozůstatek po DKW?
18. 7. 2011 14:46
tak neviem...
...ale tusim nerozumiem slovensky. Moze mi niekto vysvetlit co je to "denotát"? Hladal som v slovniku slovenskeho jazyka, na webe jazykovedneho ustavu L.Stura (SAV), a nic...

btw, "pätník úrazu" je tiez velmi zaujimava vetna konstrkukcia, ktoru som jakziv nepocul. Marko, mozno by to chcelo trosku zjednodusit vyjadrovanie...
Rozbalit vlákno
11
18. 7. 2011 15:11
Re: tak neviem...
Denotat: [odkaz] (VW= Ludové auto).

"patnik urazu" je slovne spojenie - parafrazuje zavedeny slovny zvrat "kamen urazu" (..a to preto, ze ide o auto, ktore pri ceste mina patniky).

Ak je to tazke na pochopenie, ospravedlnujem sa. Obvykle to nepouzivam, len tu som mal chut "hrat sa s textom". Pardon..
Avatar - Righ
18. 7. 2011 16:04
Re: tak neviem...
Kdyz uz jste se do ty gramatiky pustili, musim si lehce rypnout - Marko si plete denotat a konotat. Slovo VW zadny denotat nema (nebudeme-li otrocky prekladat VW jako "lidovy vuz", coz je podobnej nesmysl, jako prekladat GM jako "hlavni motorarna"), je to proste jmeno spolecnosti vyrabejici auta, takze moznym denotatem je maximalne tak "auto". Denotat je totiz zkratka objektivni vyznam urcityho slova, danej predmet v nejobecnejsi rovine. Denotatem slova "pes" je proto ctyrnohy zvire s ocasem. Konotat je naopak subjektivni vyznam danyho pojmu vychazejici z asociaci, ktery si s nim konkretni clovek poji - tak muze byt konotatem "psa" pro nekoho diva selma a pro jinyho pritulnej mazlicek.

Problemem VW proto je konotat jeho jmena a znacky - vetsina z nas si totiz na zaklade zkusenosti pod pojmem VW vybavi prave lidovy nebo prinejmensim nedostatecne prestizni auta. Konotace jmena automobilky se pritom muze menit v prostoru a case - naprikad Skoda v UK pred triceti lety a dnes, nebo Skoda dnes v Evrope a v Cine. Konec jazykovyho okenka. :-)
18. 7. 2011 17:38
Re: tak neviem...
Ale ja som mal prave na mysly ten "otrocky preklad" >:D. Ono (podla mna) totiz nejde ani tak o ten preklad,ale o to slovo samo o sebe. Nemci predsa pod tym rozumeju (aj) vseobecne: ludove auto. (Nakoniec,ako vyrobca ludovych aut ta firma aj bola zakladana).
Ci nie je to tak? ;-)
Avatar - Righ
18. 7. 2011 21:28
Re: tak neviem...
Jenze ten otrockej preklad je bezvyznamnej, a to i v Nemecku. Dulezitej je prave realnej vyznam znacky, co si pod ni obycejnej clovek predstavi - v pripade VW tedy producenta masovych a relativne dostupnych aut, coz se (alespon zatim a v Evrope) nehodi k produkci luxusnich vozu typu Phaeton. Ze se zrovna jmeno znacky VW sklada z realnych slov a ty maji v nemcine svuj vyznam je uz davno uplne fuk.
18. 7. 2011 21:46
Re: tak neviem...
Je fakt, ze v medzicase (kym si reagoval) som nad tym rozmyslal a tiez ma napadlo, ze u nas sa Skoda nespaja ani s priezviskom, ani s beznym vyznamom slova " ujma na majetku ...". Nazov toho brandu si ako slovo zije svojim zivotom. Potom asi podobne je to so slovom Ford v ANJ. S toho by vyplyvalo, ze aj ten Volkswagen je v nemcine asi nazov brandu...a uz nic viac (?).

Ale zas na druhu stranu, prve dve slova nemaju nic spolocne s autami, ani s popisom, komu tie auta/ta znacka ma byt urcena. Na rzodiel od VW. Takze naozaj to je tak, ze ten vyznam VW je v nemcine uz fuk? :-( Hodil by sa nejaky (nezujaty) Nemec...

(...ale bizarna debata to je >:D )
Avatar - white label
19. 7. 2011 00:21
Re: tak neviem...
Samozřejmě a hlavně název značky je zpravidla logicky spojený především s jejími počátky, ať už se jménem zakladatele (mající v překladu různý význam, řeší snad někdo proč jsou třeba známé jogurty zrovna od "mlynáře", tedy Mullera a ne třeba od sedláka - Bauer(a), který zase nepochopitelně nabízí hokejovou výzbroj), nebo s produktem se kterým začínala. Jsou značky (např. v Japonsku), které začínaly s výrobou šicích, nebo pletacích strojů, případně jízdích kol, ale už velmi dlouho dělají osobní automobily a nikoho dnes to s čím začínali nezajímá. A komu třeba dnes vadí fakt, že první automobil od BMW bylo také vlastně lidové vozidlo (BMW Dixi), navíc vyráběné pouze v "licenci" (Austin Seven)... a to dnes BMW vlastní nejen Mini, ale i Rollse... ;-)
P.S. To je jako bych řekl, přece si nekoupím celé auto od někoho (BMW), kdo má v názvu, že dělá (jen) motory... :-)
Avatar - Righ
19. 7. 2011 01:23
Re: tak neviem...
Presne tak, jmena vyznamnych globalnich znacek, pokud maji vubec nejaky realny zaklad, se uz od tohoto zakladu davno zcela oddelily. Napln techto "novych" a samostatnych pojmu tedy neurcuje jejich puvodni vyznam, ale hodnota ty firmy, co a jak dela, jaka je jeji pozice na trhu apod. Opravdu nikdo se nezabyva tim, ze GM znamena "generalni motorarna", BMW "bavorske motorove zavody" nebo VW "lidovy vuz".

To jenom par zoufalcu zde pravidelne pisti, ze Volkswagen znemana v prekladu z nemciny to, co znamena (timto pochopitelne nemyslim Marka), a to pry nevyhnutelny urcuje povahu jeho nabidky na vecny casy. Je to podobny blabol, jako bych vycital Applu, ze se misto businessu s ovocem venuje IT. :-)
19. 7. 2011 07:35
Re: tak neviem...
Dakujem za vysvetlenie. Len ak smiem nieco navrhnut, zas az tak sa nemusis "hrat s textom". Ked uz obcas aj slovak ma problem to pochopit, co potom nasi (dovolim si povedat) bratia cesi? :-)

No a parafrazovat idiom, tak to je uz fakt "vyssi level" jazykovej ekvilibristiky, ktoru nie kazdy musi hned pochopit.

Ale clanok ako taky je samozrejme skvely, a da sa s nim suhlasit. Myslim ze prienik do luxusneho segmentu by sa VW podaril ovela lahsie, keby pren vytvorili uplne novy brand, ako to spravili japonci (Toyota/Lexus alebo Nissan/Infiniti). Hoci ani to nemusi vzdy vyjst (vid Mazda/Xedos)...
Avatar - Katikakus
18. 7. 2011 15:19
Re: tak neviem...
denotat bych videl jako odvozeninu z anglickeho "denote" - oznacovat, naznacovat. Prip. z nejake latinske predlohy tohoto anglickeho slova.
Avatar - Katikakus
18. 7. 2011 15:15
Fejeton
Diskusi jsem zatim necetl, ale jelikoz se tu za par hodin nashromazdilo tolik prispevku, tipuju, ze 3/4 diskuse bude zaneradeno GTI, jossalitem, nebo nekym podobnym, snazicim se obhajit neobhajitelne. Vecer se na to mrknu, zda-li to ma vubec smysl cist...
Rozbalit vlákno
23
Avatar - bubucci
18. 7. 2011 16:07
Re: Fejeton
Je to tak, GTI-ho alter-ego řádí jako o život :-)
Avatar - pumpkin
18. 7. 2011 18:24
Re: Fejeton
ani to nečítaj, fakt strata času a ani sa moc nepobavíš.
18. 7. 2011 20:31
Re: Fejeton
No jo, vtipný to moc není, pravda většinou k smíchu není. ;-)
18. 7. 2011 21:50
Re: Fejeton
Hlavně když má každý tu svoji, viď ? ;-)
18. 7. 2011 22:37
Re: Fejeton
Ať má, když si lže do vlastní garáže, jeho boj ... ;-)
19. 7. 2011 00:52
Re: Fejeton
Mně obsah garáže fachčí bez problémů, doufám, že i tobě... :-!
19. 7. 2011 12:34
Re: Fejeton
O mě se nestarej. ;-)
19. 7. 2011 23:46
Re: Fejeton
Ale ale. Že by strach v očích a na tachometru nula, protože to nejede ? :-O
18. 7. 2011 20:32
Re: Fejeton
Diskuzi nečet, ale reagovat chce. Typickej kaktusář. Reagovat na nick, nikoli na obsah. >:D
Avatar - Katikakus
19. 7. 2011 07:23
Re: Fejeton
Halusky, jelito? Moc si fandis a obelhavas sam sebe... 8-s
19. 7. 2011 12:35
Re: Fejeton
Šéf basmati klubu se chce zastat Renaultu? No kam to napsat!

Prodej cedníka, a šupej pro megoše. ;-)

PS: Zkus raději něco k tématu, abys tu zas nebyl za toho, co tu lidem okopává kotníky a sám nemá co napsat. ;-)
Avatar - Katikakus
19. 7. 2011 16:04
Re: Fejeton
Nemuzu, ani kdybych chtel. Uz jsem ti psal ze neni muj, ale mlade. Az bude chtit nove auto, tak ho prodam a koupim neco jineho - treba toho Megose, nebo novou generaci Ceeda - co ja vim, co si vybere. Zatim je ale spokojena...

Nez zacnes nekoho poucovat, koukni se na ten bordel co v tyhle diskusi po tobe zustal... ;-)
19. 7. 2011 16:11
Re: Fejeton
Pochybuju, že zrovna ty bys byl ochoten koupit něco jiného, než něco od korejců. Takhle si sám sobě lhát... >:D

PS: Já vím, cokoli, hlavně né koncern. >:D
Vy jste tak jednodušší, chlapci...
Avatar - Katikakus
19. 7. 2011 16:52
Re: Fejeton
To neni o tom, co ja jsem nebo nejsem ochotny koupit, auto si vybira ona.

Tvuj jednoduchy pohled na svet je k smichu.

PS: ja momentalne jezdim koncernovym vozem >:-[]
19. 7. 2011 17:28
Re: Fejeton
Že jezdíš v koncernovém služebáku, to je tvůj problém. >:D
19. 7. 2011 22:46
Re: Fejeton
Tleskám tvé sebereflexi, ano jsi a už od začátku, jako obvykle. >:D
Avatar - Katikakus
19. 7. 2011 23:16
Re: Fejeton
Je to z tve strany jenom takova promyslena hra, nebo jsi opravdu tak omezeny? Normalne si rikam, ze to vypada na dilo genialniho manipulatora, protoze takhle tupy gramotny clovek nemuze byt...

Neeee, to byl for, opravdu bych genialni mozek u tebe nehledal... ;-)
20. 7. 2011 01:00
Re: Fejeton
To tvoje umouněné okopávání kotníků a neustálá touha se do někoho navážet, je až slzotvorně dojemná, ale co se dá s tebou dělat, když o problému víš kulový a dokážeš psát leda jedno trapné klišé za druhým a pak se jim chlapácky na celý kolo smát. >:D

Ale užij si to a ulev si, osobních problémů máš - kaktusáři - i tak dost. A já to bezproblému snesu. ;-)
Avatar - Katikakus
20. 7. 2011 05:51
Re: Fejeton
>:D >:D >:D Nedalo ti to, tragede, tak jsi sem jeste v jednu v noci vlezl, abys mel jistotu, ze mas posledni slovo...
Jak vidim, delat tady ze sebe naprosteho hlupaka ti nedela zadne potize :yes:
20. 7. 2011 10:34
Re: Fejeton
Vidím, že to poslední slovo potřebuješ mít právě ty, tak do toho. Ty stejně vždycky zareaguješ a to mě bavííí, tě tu takto jednoduše ovládat. >:D
Avatar - Katikakus
21. 7. 2011 08:40
Re: Fejeton
A nepochopis, ani kdyz te clovek nakopne naprimo....To uz je diagnoza.

Nezapomen u toho masturbovat, ty snilku.
18. 7. 2011 16:29
VWAETON
Izolovaně vzato je Phaeton ideálním autem pro zdejší plakáty - žádná prémiová masírka, na silnici je jich málo, festovní technika, prostě ideální vůz pro názoráře v rovině garážových originalit a silničních neokázalostí.
Věc je ovšem mezi dospělými samozřejmě složitější. Phaeton je tak výborný a výjimečný počin (v rámci mainstreamové produkce), že jeho povrchní, paušální vřazení mezi neúspěšné modely vyžaduje správný supermainstreamový úhel pohledu.

Tak především je potřeba si uvědomit charakter neúspěchu. Nejedná se, tak jako například v případě Velsatise o fatální designové selhání, v případě Phaetonu jde o jinou věc, jde o to, že Phaetonem nastavil VW zrcadlo nikoliv sobě, nýbrž především nám, jezdcům. Neboť k vizáži, výbavě, technice tu nebude mít výhrady jistě takřka nikdo, neúspěch se totiž koncentruje jen a výhradně k "nehmotným statkům", tedy do roviny garážové sociologie. Ano, jak se potvrzuje, nejen že platí legendární axiom - Jsi než to, co tvůj vůz - Phaeton je dokonalým důkazem i dalšího axiomu, a sice - V lux třídě chceš být vnímán jako tvůj vůz... - no, a o tom to všechno je.

Konečně si napišme, že ono to s Phaetonem není tak tragické, čísla sice nedosahují závratných luxusních hodnot (kdo s nimi počítal?), takže projekt se sice nezdařil k plné spokojenosti, avšak i tak - v předznačené garážové sociologii získal VW status plnoformátové značky, a potvrdil, že je schopen stvořit i silničního boha. Říká-li tomu někdo neúspěch, prosím.

Nezbývá než se ještě zastavit u slov nejpovolanějších, a sice u Markova textu, který bezvýhradně potvrzuje zde roky skloňovanou kvalitativní charakteristiku produkce Volkswagenu jakožto (super)mainstremové automobilky, zde tedy potvrzující citace: "...luxusné auto v podaní (nedávno ešte) mainstreamovej automobilky." No, tohle tu lecjakému plakátovi přiskřípne ohryzek... Tedy pamatuj - supermainstream, někdy též (super)mainstream, trénuj, ať v tom nemáš brajgl.

A tedy vlastně nezbývá, než Volkswagenu poblahopřát za to, že s Phaetonem nepropadl, nezapadl, že vyrobil a vyrábí konkurence schopný, nepodskočený model luxusní třídy, model, nad nímž ve skrytu duše slintá každý zdejší plakát, model, který respektuje každý poučený platinový jezdec, model, který velmi zřetelně ukazuje um Volkswagenu, jeho vize a jeho schopnosti.

P.S. Ještě než tu spustíš oratoria svatého plakátu, běž se podívat, co parkuje tatínek v garáži...

BRAVWO PHAETON :yes:
Rozbalit vlákno
15
18. 7. 2011 17:33
Re: VWAETON
Napsal esej o ho.vně ;-) jel jsi tím autem někdy? Já jo, důvod neúspěchu je hlavně ten, že A8 je z hliníku a tohle auto je ze železa a tudíž o 500 kg těžší a o pořádný kus zdechlejší. Na silnici je to prostě jako tank, rychle to jede jenom rovně. Phaeton je propadák po právu...
18. 7. 2011 17:36
Re: VWAETON
Jen tak pro zajímavost, rozvor Phaetonu je stejný jako předchozí verze BMW 5kové řady, no a rozvor je u limuzíny opravdu jeden z určujících faktorů slibujících plavnou a elegantní jízdu...
současná pětka má rozvor stejný jako longová verze Phaetonu:-)))
18. 7. 2011 18:42
Re: VWAETON
Tak taky už to není žádná novinka. :-)
18. 7. 2011 18:44
Re: VWAETON
Co to má společného s tím, že její stejně staří soupeři mají rozvor větší? A že to není žádná novinka? No není, v době, kdy většina konkurentů vyjela s novými modely, Phaeton nachystal facelift:-)
18. 7. 2011 21:57
Re: VWAETON
Obvyklá strategie VW. Jsem zvědav, s čím přijede Phaeton II. :-)
18. 7. 2011 18:41
Re: VWAETON
Ač bych podotknul, že dvě vlaštovky (Touareg a Phaeton) "něco-víc-než"mainstream nedělají, musím jednoznačně souhlasit.
Phaeton je super počin a majitel u mě má uznání větší, než třeba šofér soudobé 7-er.
Jo a Vel Satis je krásný, ale naprosto zbytečný a nepochopený...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
18. 7. 2011 19:01
Re: VWAETON
:yes: ;-)
Já v Phaetonu seděl v Brně na autosalonu asi 4 roky zpět a z toho interiéru jsem si málem sedl na *. Má v sobě něco zvláštního. Rozhodně pro mě cennějšího než všemi tak opěvované interiéry Audi, které mi přijdou kýčovité. Rozhodně palec nahoru pro VW, že vůbec Phaeton stvořil :yes:
18. 7. 2011 20:53
Re: VWAETON
Já jsem ve Phaetonu najezdil už tisíce km a musím říct, že pokud je ti 70, potom je Phaeton jasná volba. Všude starožitné dřevo, vykládané. Připadalo mi to jak u mojí babičky na Slovensku. Chyběl jenom krucifix a obrázek s panenkou Mariou. Co už pro důchodce není je těch 153 tisíc různých knoflíků >:D
Avatar - Parda71 (BMWfans)
18. 7. 2011 21:26
Re: VWAETON
Na mě to tak nepůsobilo. Bral jsem to jako jiný styl, změnu. Ale samozřejmě je můj styl jinde, jen jsem podotkl, že pro mě má Phaeton v interiéru velkou sílu.
18. 7. 2011 22:02
Re: VWAETON
Na kolik bys potom tipoval fanouška Bentleyho Mulsanne ? ;-)

V mých očích má Phaeton, ostatně jako naprostá většina modelů VW jeden jediný problém, motto das Auto to vystihuje vlastně za mě, jsou technicky vybroušené, přijatelně kvalitní (i když taky to bývalo lepší), ale je to jen Auto s velkým A, žádné emoce, nic...
Avatar - palokalo
19. 7. 2011 08:51
Re: VWAETON
ono ktory VW ma emocie ze? Je ich velmi malo... takze oni na emocie asi nikdy nehrali ale skor na techniku. Tu ma Phaeton vybornu ale VW proste nema taky lesk ako BMW, Audi a MB a ani nikdy mat nebude. Ale oni s tym ratali a skor to maju ako vykladnu skrinu svojej techniky. A ak sa nejake aj predaju tym lepsie.
18. 7. 2011 22:00
Re: VWAETON
GTI, dovol aby som ťa citoval: "Phaeton je dokonalým důkazem i dalšího axiomu, a sice - V lux třídě chceš být vnímán jako tvůj vůz... - no, a o tom to všechno je."

- Máš úplnú pravdu. A to je dôvod, prečo je Phaeton neúspešný. Pretože keď už človek na to má, nechce byť VW ale che byť BMW, MB alebo Audi (prípadne ešte Jaguar, Lexus, atď). Alebo nesúhlasíš?
19. 7. 2011 10:14
Re: VWAETON
No, vždyť právě o tom píšu, chyba není ve VW, chyba je v nás, šoférech, kterým VW Phaetonem vlastně nastavuje zrcadlo.
19. 7. 2011 12:18
Re: VWAETON
Ja chápem ako to ty myslíš. Ale v tom prípade by musela sedieť aj cena. Ale tá je u Phaetonu porovnateľná s BMW 7er alebo S-classe. A potom človek radšej zoberie to ako VW. Predsa len má napríklad to BMW vyššiu prestíž (a za rovnakú cenu).
19. 7. 2011 12:36
Re: VWAETON
To je právě to nastavené zrcadlo. ;-)
18. 7. 2011 19:04
Je to jednoduché...
... proč kupovat lidový Phaeton, když je tu luxusní Audi ;-)
Rozbalit vlákno
6
18. 7. 2011 20:55
Re: Je to jednoduché...
Proč? To je přece jasné:

Právě jsem se chtěl vracet z natáčení reklamy na jihoněmeckou biovodku, když mne statný
manager hornoněmecké reklamky Manfred pozval k sobě na sklenku.

Manfred je příkladem typického, německého gentlemana. Je vtipný, šarmantní, temperamentní,
vášnivý kuchař a skvěle se obléká. Když dodám že má při výšce 165cm 160 krásných bavorských kilo
nevzbudí žádný údiv že tento elegán projevuje vkus i jinde.

Do jeho apartmánu jsme totiž vyrazili jeho vozidlem (neb jsem popil vzorek dvou lahví biovodky),
Volkswagenem Phaeton TDI.

Poprvé ve svém životě jsem pocítil jaké to je býti spolujezdcem ve velechrámu dokonalosti.

Už když se člověk blíží k tomu až architektonicky skvostnému kusu nejušlechtilejší oceli a designerské
geniality cítí mrazení ve spodní části páteře a my opilí začínáme střízlivět tváří v tvář dokonalosti.

Na úhledných křivkách volfsburgské perly se magicky odrážely hvězdy, rajcovní křivky sloupků a prahů mi
způsobovaly pnutí v podbřišku.

Hvězdná černá perleť se pro vůz jež je synonymem majestátu a luxusu více než hodí.

I když bylo mé prostorové vnímání vodkou lehce zkresleno, do interiéru jsem zaplul jak anální dildo do Linsday Lohan.

Hyperanatomická sedačka z nejjemnějších buvolích předkožek mne něžně laskala a větrací otvory lehce ofukovaly ohanbí
a zároveň odváděly přebytečné plyny vzniklé syntézou biovodky a biovajec.

Přede mnou se rýsovala elegantní palubka z ušlechtilého kořenového dřeva - na její výrobu padla celá podlaha tanečního
sálu titanicu.

Manfred se taktéž pohodlně usadil do kokpitu a ani gram jeho božského těla netrpěl nedostatkem prostoru.

Jemně polaskal hlavici tvrdé, tlusté a ušlechtilé řadící páky, stiskl startovací knoffel a nadsamčí motor V6 TDI o sobě
dal vědět aristokratickým brumláním.

Cesta k 60km vzdálenému domovu v poklidu ubíhala, za příjemného zvukového doprovodu Jonas Brothers, jež na mne v podání skvostného
a krystalicky čistého audia měly silně afrodisiakální účinky.

Z mého příjemného rozpoložení a energizujícího polospánku mne však vytrhly blikající dálková světla za námi jedoucího vozidla.

Manfrédovo hlasité "DAMIT", bylo jasným signálem toho že něco není v pořádku.

Ano. Zavěsil se na nás manfrédův zhrzený milenec Johann. Johann byl nevkusnou kurvičkou již dříve, ale poslední dobou se vypracoval¨
na všech prohnilých kurviček krále.

Své zhrzené ego pak projektoval nejen do svého chování, ale i do věcí okolo sebe. Jednu z nich zrovna řídil - Aston Martin DB9.

Jelikož byl nejen nezralý a morálně pokřivený, ale také retardovaný parchant chtěl svou frustraci vybít improvizovaným závodem.

Manfred byl však člověk poklidný a mírumilovný, proto se dlouho k reakci neměl - až pomohla má intervence.

Manfréd tedy sepl pedál plynu na podlahu. Po třech vteřinách to nervově nevydržel a z dosažených 290km/h začal zpomalovat.

Johann si se svým britským keplem ječel hezkých pár stovek metrů za námi. Poté co Manfréd psychicky selhal, nás však do pár minut
dohnal a pokračoval ve fotonovém terorismu.

Přestože má Manfred vkus na vozy, není znalý veškerých jejich fines. Když Johann k problikávání přidal i troubení, rozhodl
se však, že na mé rady dá.

Dvojitý proklik plynového pedálu, aktivovaný sportovní mód, hučení stabilizačních gyroskopů, zčervenání ručičky tachometru a aktuální
spotřeba jež atakuje 5 litrů na sto.

Zrovna nízko nad námi prolétal Eurofighter 2000. Ale i ten musel aktivovat forsáž aby s námi alespoň trochu
držel krok a neztratil tvář.

Světla Johannova untervozu se vzdalovala a vzdalovala, až z nich byly neznatelné tečky kdesi na obzoru.

Manfrédova tvář se rozjasnila vzrušením a spokojeností. Za tento naučený trik mi posléze ještě mnohokrát poděkoval.

Na naše tělní tekutiny by tu noc nestačilo ani deset kýblů....

Mám rád Volkswagen !
18. 7. 2011 22:07
Re: Je to jednoduché...
Probůh, kdes to vzal ? >:D >:D >:D
Avatar - bubucci
18. 7. 2011 22:15
Re: Je to jednoduché...
špica :yes:
Avatar - Katikakus
19. 7. 2011 07:32
Re: Je to jednoduché...
:yes: >:D
Avatar - shamal
19. 7. 2011 10:53
Re: Je to jednoduché...
>:D >:D >:D :yes:

Jonas brothers! jsem si málem musel vyměnit prádlo!!
Avatar - Ondore
18. 7. 2011 19:29
Imagemaker
Phaeton je jasne najlepší VW všetkých čias a nedostižný kúsok pre takmer celý zvyšok mainstreamových výrobcov. Osobne si myslím, že neúspech tržný je bohate vynahradený úspechom na poli budovania značky, spolu s Touaregom vytvárajú príjemný presah. Pravdou je, že napr. svetová jednotka Toyota tam má tých kúskov podstatne viac, v Európe ich ale nekúpiš.

Spomeň si, až si budeš o pár rokov kupovať svoj prvý automobil - bude to HYUNDAI a to z úplne rovnakého dôvodu - namakaný Equus, ukážka špičkovej kórejskej strojáriny, kúsok, čo pohne Tvojím vnímaním tejto značky...
Rozbalit vlákno
0
18. 7. 2011 20:28
Phaeton mytický
je až s podivem, jak se soudruzi z Vlčího hrádku trefili s výběrem jména pro svůj reprezentativní model. Syn boha Slunce, který řídil jeho vůz a aby nebyla zničena země při jeho jízdě - Zeus - nejvyšší z bohů ho zasáhl svým bleskem a zabil ho.... tolik z mytologie..... A tak je to i s Phaetonem - tvrdit, že je to hloupé či špatné auto - ale no tak - to není fér. Je to poctivý kus auta, který není určen k řezání zatáček, ale plavné jízdě po německých dálnicích - asi aby vzbuzoval ve svých majitelích majestátní pocit plutí v Tigeru stepí...... A to umí dokonale. Jeho jízdu však hatí to, že soudruzi plánovači udělali chybu - špatně odhadli sílu marketingu svého vlastního koncernu u jiné značky z portofolia - Audi. A to se jim vymstilo. Audi je zkrátka Audi - se vším všudy, včetně image čtyř kruhů ve vyšším managementu - a to je ono - německému soudruhovi kapitalistovi těžko vysvětlíte, aby jezdil lidovým vozem..... A tak nepomohla show s prosklenou fabrikou..... ani snaha udělat z Phaetonu něco víc, než luxusní volkswagen...... Dobrý vůz dojel na špatný odhad............ Ale je to dobrý vůz.........
Rozbalit vlákno
6
19. 7. 2011 20:36
Re: Phaeton mytický
Ono to bylo maličko jinak. Ale o to trefnější výběr jména pro auto od VW.

"Phaeton byl polobůh. Heliův syn, symbolizující pýchu a zpupnost, který se před svými přáteli stále chlubil svým božským původem a navíc toužil žít s bohy a bohem být. Jednou ho jeden z jeho přátel vyzval, aby dokázal, že je opravdu Heliovým synem. Phaethon požádal otce o pomoc, chtěl řídit Heliův sluneční vůz, otec byl nejptve zděšen, ale později mu vyhověl, Phaethon se chopil otěží, ale koně se splašili a vrhli se na zem, kde spálili hory a roviny (proto jsou lidé v Africe černí). Zeus byl zděšený touto pohromou a srazil Phaethona bleskem."

A proto Phaeton nemůže být NIKDY bůh (BMW, Audi, MB), ale zůstane navždy polobohem.
Avatar - Katikakus
19. 7. 2011 23:22
Re: Phaeton mytický
Ano VW nevedomky a zrejme nechtene zvolilo pro tento vuz jmeno, ktere presne predurcilo jeho osud... Phateon si chtel hrat na Boha a failed...
20. 7. 2011 01:03
Re: Phaeton mytický
Neboj, tys jen nepochopil určení Phaetonu. Ostatně jako obvykle. ;-)

PS: V diskuzi tu zaznělo, jakou roli Phaeton měl a má hrát. A rozhodně to není hra na "Boha".
Avatar - Katikakus
20. 7. 2011 06:01
Re: Phaeton mytický
Jelito, jediny, kdo tady nechape jses ty, napsalo ti to nejen v teto diskusi uz asi 30 lidi a i tak nechapes...

Priste zkus Broucky nebo neco podobneho, co odpovida tve mentalni vybave.
20. 7. 2011 10:37
Re: Phaeton mytický
Ty se považuješ za 30 lidí? >:D Dobrá schíza. A nezapomeň, že přesně to, se tady psalo nedávno o tobě. :yes:

Docela se divím, že ty, jakožto samozvaný génius, produkuješ moudra, pod které se nestydíš podepsat. >:-[]
Jak říkám, jedna primitivnost za druhou a považuješ to za hodnotný a 100% pravdivý názor. >:D
Avatar - Katikakus
21. 7. 2011 08:41
Re: Phaeton mytický
Chtelo by to trosku sebereflexe, jelito. Projdi si jenom tuot diskusi, kdyz uz v hlave nic neudrzis.
18. 7. 2011 23:04
Tak nějak....
...mě už ta ohraná bajka o tom, že jediné čtyři poruchové kousky které VW za svou historii vyrobil, dal na dlouhodobé testování AutoBildu nebaví... >:D >:D
:-!
Rozbalit vlákno
0
18. 7. 2011 23:25
dresden
Když jsem byl na exkurzi ve skleněné fabrice v Drážďanech (kdo z Vás motoristů nebyl, tak má minus bod), tak jsem se tam průvodce ptal, kdo si to kupuje a proč a jeho odpoveď byla jednoduchá: lidé, kteří se chtěj dobře vozit, ale absolutně nechtěj dávat najevo svůj majetek. Stručné a jasné. Tvářil se také, že je VW spokojeno s touto cílovkou i s prodeji. Tak nevím.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - gld
19. 7. 2011 00:35
Ambície
Nebol celý projekt phaeton len snahou vtedajšieho vedenia VW dokázať si "že na to majú"?

Núka sa prirovnanie k podobne megalomanskému projektu bugatti veyron. S tým rozdielom že phaeton si na seba možno zarobil, ale veyron automobilovému svetu priniesol niečo výnimočné, kdežto phaeton..?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
19. 7. 2011 00:37
Re: Ambície
Veyron přinesl něco výjimečného pro svět a Phaeton něco výjimečného "jen" pro VW... ;-)
19. 7. 2011 02:48
Taková neúspěšná auta...
...jsou především a hlavně pro ty, co si je nemůžou dovolit.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - gld
19. 7. 2011 12:30
Re: Taková neúspěšná auta...
Momentálne si nemôžem dovoliť ani mercury mariner či mitsubishi endeavour, robí to z nich úspešné autá? :-O

Navtech vždy si kopal za jednu stranu ale kedysi to malo štýl a vtip..
Avatar - beibej
19. 7. 2011 20:37
++++++++Mě se líbí !!!!!!!!!
Phaeton je trefa. Vývoj nestál asi moc když vychází z A8 a Continentalu Flying spur. A někde jsem v době před uvedením na trh - v dobách coneptu D1 četl, že VW počítá s touto strategií a nečeká kdovíjaké prodeje a úspěch. Ale čínský finiš tohoto modelu řadí Phaeton do skupin aut která dopadla líp než výrobce původně myslel. ÚSPĚCH ! :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - white label
19. 7. 2011 22:26
Velmi stručný příspěvek:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Katikakus
19. 7. 2011 23:22
Re: Velmi stručný příspěvek:
:yes: ;-)
Avatar - ryman
19. 7. 2011 23:25
Re: Velmi stručný příspěvek:
Avatar - white label
19. 7. 2011 23:47
Re: Velmi stručný příspěvek:
Tak nějak podvědomě jsem tušil (i doufal), že tu s někým najdu společnou "řeč"... ;-)

P.S Jsem zvědavý, kdo se k této neagresivní formě protestu proti podobně "tlachavým" diskusím ještě připojí... >:-[]
neregistrovaný "Jakost"
20. 7. 2011 00:08
Blbost
Ludia spametajte sa trepete doslova blbosti ohladom auta. . Auto je vynimocne samo o sebe. Vrchol VW aky kedy bol. Oslovnte rovno Nemcov. Ked vidite Phaeton na nemeckych dialniciach je to ako keby presiel okolo vas BOH. Citam diskusiu a dost mi pride blbo ako niektory ste velki praznivci MB,BMW,Audi ked si trosku zoberiete statistiku spolahlivosti , cena, tak na VW tito krasavci sa nechytaju , ja osobne mam BMW X5 010 rocnik a poviem vam je to nadhera. Kolega ma 2007 Q7 a je to ako sa vravi na SK na *...stale odchadza elektronika ...k veci sedeli ste niekedy vo Phaetone?????? na prvy pohlad vam to pride ako A8 ale posadte sa a pochopite preco VW urobil auto ktore je vynimocne tym ze nahana strach , dizajn je mozno pre vas zastaraly ale ide o ten pocit ze sedite v aute kore ide ako svajciarske hodinky. Prve co ludi napadne * to nie je dobre auto lebo to ma znak VW keby tam bol alebo nebol znak a bol by tam MB tak predajnost a ego auta stupne. Vsetko je lobing a marketing a VW chce byt v uzadi a naozaj je to auto pre vyssiu spolocnost a ta cena hovori sama o sebe.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Katikakus
20. 7. 2011 05:58
Re: Blbost
Priste, nez zacne psat, zkus se uklidnit z toho rozcileni a podle moznosti i popremyslet nad tim, co vlastne chces rict. Takhle ti z toho vysla smes slov, ktere dohromady nedavaji zadny smysl, pletes pate pres devate, skaces z X5, ktera je podle tebe skvela, na Q7, ktera je na * a pritom se, pokud jsme to pochopil spravne, snazis obhajovat Phateon...
20. 7. 2011 10:40
Re: Blbost
Udržet více než jednu mylšenkovou stopu, je pro tebe obtížné, tak? >:D
Avatar - Katikakus
21. 7. 2011 08:42
Re: Blbost
Okopavas, okopavas? O udrzeni myslenky bych na tvem miste radsi pomlcel.
22. 7. 2011 12:49
Chladná zbraň
Ačkoliv jsem nebyl nikdy příznivcem koncernu, tak toto auto mě po designové stránce velmi oslovuje - takhle by podle mě měla vypadat důstojná limuzína - v nejlepším slova smyslu staromilská, proporčně vyvážená, bez potřeby nesmyslných designových prvků, které mají pouze prvoplánově přitáhnout zrak, bez nesmyslného "sportovního" akcentu, mimořádně chladný a neosobní design - opět v kladném smyslu.. Toto není auto pro zbohatlíčky v bílé teplákovce, v tomhle vidím ministerského předsedu nebo Al Caponeho v krémovém obleku:-)
BTW: Jediné mé setkání s Phaetonem V12, kdy jsem měl možnost si ho důkladně prohlédnout i zevnitř bylo v servisu - majitel si ho nechával předělávat na LPG >:-[]
Rozbalit vlákno
0