A proč mu přejete neúspěch ? Je na to nějaké rozumné vysvětlení ? Píšu to takhle s předstihem, nejsem jasnovidec, ale za chvíli se to tu takovými příspěvky bude jenom hemžit.
Pokud považuješ za "povedl se" nadváhu 500-600 kg oproti týmovému kolegovi s podobnou technikou a motorizacemi... a žádat za takový produkt prakticky stejnou cenu jako za ten dlouhodobě zavedený... to mi přišlo odvážné.
A co tě vede k domněnce,že Volkswagen Phaeton se nechytne?:-) Myslíš, že i Phaeton bude potřebovat šest generací, než se "celkem chytne"? :-) Co když se "chytne opravdu" a třeba už v té druhé? ;-)
No, protože se nechytne. V Číně zbohatlíkům stačí když je to velké a z Evropy, zbytek světa je trochu rozmazlenější... Prostě kdo by chtěl luxusní limuzínu od firmy "Ludové vozy"?
Ať se ti to líbí,nebo ne,tak Phaeton a Lexus LS jsou asi jediné vozy,které dokázali rozčeřit vody mezi prémiovou německou trojkou v této kategorii. Lexus LS žije prakticky jen díky americkému trhu...
Phaeton žádné vody nerozčeřil, jeho prodeje v Evropě jsou tragické. Jediné co ho udželo ve výrobě byl zájem zákazníků v Číně ;-) Tento model VW je od začátku naprosto nesmyslný a je to živý pomník Piechova nesplněného snu.
Musíš mít docela dobrou schízu, když už dopředu poukazuješ na ty, koho to bude iritovat :-)
Pokud se někdo takový najde, tak je to úplně normální s ohledem na to, jak neslavně dopadla předchozí generace na US trhu. WV si nedá říct a je trochu nepoučitelnej.. ono se nenadarmo říká nevstoupíš dvakrát do stejné řeky. Pokud se tak rozhodl, tak to bude mít ještě težší než poprvé. Ono totiž v americe zbavit se nálepky nespolehlivé a navíc drahé značky včetně ND je hodně těžké.
Jedno rozumné vysvětlení bohužel je. Je to totiž čecháčkovský komplex malosti (jak už psal Čapek), který se mimo jiné projevuje radostí nad (kolikrát pouze údajným) neúspěchem někoho, kdo se snaží se dostat dál nebo výš. Tady se všeobeceně spíš nosí ohnutej hřbet, schovat se v šedi průměru, neschopnost ale ještě více neochota něco dokázat maskovaná "nepřízní okolí a okolností", nenávist vůči těm, kteří se pokusí to překonat, silácký řeči na internetu, v hospodě nebo i na "dílně" v pauze a celková zapšklost vědomí vlastní malé ubohé existence.
Nenávist k úspěšným se projevuje i tady na AUTO.cz, všimni si přispěvovatelů do článků o Rapidu (taky si myslím, že je jich až moc, ale je to pochopitelné...) a jejich nenávistné kritiky za každou cenu. Všimni si těch pořád dokola opakovaných frází a dokonce se skutečností se zcela míjejících "nezvratných faktů" a odpověď budeš mít hned.
Když jsem byl mladší, štvalo mně, když někdo napsal, že Češi jsou (ve velké většině) národ ohebných lokajů, kteří dokážou akorát všechno kritizovat a do všeho žvanit. Bohužel, nejaký ten rok proběhl, a já s hrůzou zjišťuji, že je to bohužel tak. Na druhou stranu, v mladších generacích je tohle přece jenom trochu lepší (ne o moc, ale přece jenom) a potom - hodnotit populaci podle výroků anonymních přispěvovatelů na internetu asi taky nebude to nejsprávnější.
Co jsem měl možnost poznat, tak bohužel třeba v Německu a Švýcarsku to tak není. Strávil jsme tam a trávím tam dost času a to pracovně a dlouhodobě, znám spoustu místních a v atkovéhle míře to tam skutečně není. Naopak i Češi, co tam přijedou, jsou kolikrát trapní, jak se schazují a myslí si, že tím u Němců nebo Švýcarů získají respekt. Věty typu u nás je to horší než tady, u nás to zdaleka není na takové úrovni byla při např. obchodních nebo technických jednáních z české strany dost běžná a vyvolávala posměšky, pohrdání nebo maximálně nezájem. Na druhou stranu, u Rakušanů jsme podobné rysy občas pozoroval taky a taky jsme postřehl, že zrovna Švýcaři Rakušany rozhodně nemusí....
Bylo by to fajn, kdybys měl pravdu spíš ty, ale bojím se, že to tak není. Jiným p"českým" příkladem jsou mí dva příbuzní v USA i s rodinami. Kdykoliv přijedou, všechno je tady úplně blbý včetně nás, ale za chvíli začnou vykládat o USA a s hrůzou zjišťuji, že to je neuvěřitelně blbý i tam a v zásadě asi všechno. A výsledek jejich litanií je,že tam je to blbý a tady ještě blbější a aoni jediná to vidí a jsou géniové.
Trosku dost si protirecis. Pises o nenavisti k uspesnym a poukazujes na clanek o Rapidu. Mozna jsi to jeste nezaregistoval, ale Rapid za sebou zatim zadne velke uspechy nema, teda alepson ne ty podstatne - prodejne, mily berane.
PS: abys me nenarknul - ja jsem Rapid chvalil - je to dle meho nejhezci soucasna skodovka. ;-)
Milý Katikatusi, vůbec si neprotiřečím, protože kromě oněch úspěšných zmiňuji i ty, co deklarují, že se někam chtějí dostat, něco chtějí dosáhnout a něco pro to dělají. To, že se VW snaží dostat s jedním modelem mezi prémie tady vyvolává posměch nebo přímo nenávist, ačkoliv o propadáku nemůže být ani řeči a co se týká Rapida, tak tam je to o tom, že si vůbec škodovka "dovolí" začít připravovat do výroby další auto, rozšiřuje portfolio a plánuje ovládnutí dalšího procenta trhu a už tady čteme to, co čteme. O tom, jestli se to podaří (prodeje) je otázka do budoucna, je to na pět šest let. Nicméně tobě zřejmně nevadí ty výlevy o výběhové technice, hnusném designu, jezevčíkovitém tvaru škodovek obecně a ta halda žvástů o zlých Němcích a německé škodě....
Všiml jsem si, že ti dělá problémy pochopit smysl toho, co druhý napsal a snažíš se podsouvat (a a si nejen mně) něco, co jsme nikdy a nikde netvrdil - viz. úplně mimo jdoucí poznámka o Google překladači.
Když už máš potřebu na něco reagovat, tak si to příště pořádně přečti, zmysli se nad tím, co ten druhý skutečně chtěl říct (napsat) a pak si v klidu promysli odpověď. Ono jedno rčení říká, že lepší je mlčet (nic nepsat) a být i třeba považován za hlupáka, než promluvit (napsat) a všechny případné pochyby o své hlouposti vyvrátit. Rozumíš, co jsem tím chtěl vyjádřit? Opravdu, Jsi si jistý? Mlčení (žádná reakce) bude v tomto případě známkou tvé inteligence.....
Berane, mazna zapracuj na svych vyjadrovacich schopnostech. Napises blabol, ktery pak musis rozvadet, aby po dalsich deseti prispevcich bylo jasne, cos myslel.
Beru to jako pokus o vykrouceni se. Bud chlap a priznej, zes napsal nesmysl, a nebudu te muset nadale povazovat za naprosteho hlupaka.
Breky nad neprejniky od nekritickeho adoranta koncernu beru opravdu jako projev detinskosti.
Já jsem žádný nesmysl nenapsal (musel bys napsat v čem a na to už zjefně nemáš...), nicméně ty jsi svoji šanci promarnil.
A okecávat to můžeš, jak chceš.
Problém je v tom, že já buď blbovi narovinu napíšu, že je blb (když jsou jeho bláboly nesnesitelné), nebo diskutuju s těmi, s kterými to za to stojí. A ze všeho nejradši čtu pěkný diskuze mezi rozumnejma lidma a tam necítím potřebu se vyjadřovat jakkoliv. Nejseme ani jossalito ani white label, abych měl tu trpělivost přesvědčovat kdejakého žvanila, že plácá nesmysly, jenom aby něco plácal.
No a dle toho, co tady předvádíš tě musím zklamat, do té mé kategorie rozumných a zajímavých příspěvků nepatříš ani náhodou, takže když vynecháš ty mně, nebudu se vyjadřovat já k tobě. Já jsem na žádný tvůj příspěvek nereagoval a nehodlám to dělat ani do budoucna. Za to ty tvoje "moudra" nestojej......
Takže ještě jednou a naposled, lepší mlčet (a nepsat) a bejt možná pokládanej za hlupáka, než promluvit (nebo napsat) a všechny pochybnosti o své hlouposti vyvrátit. Chápeš?
Cekam na tu chlapskou omluvu za ten blabol nahore, srabe.
Jeste jednou a naposledy. Pokud se bojis odpovedi, nediskutuj. Takze posledniho odstavce se drz. Vsichni to jiste oceni... :-!
Dobřes to napsal, musím souhlasit. My Češi před cizinci hrozně rádi shazujeme svoji zemi - asi v naivní víře, že tím ukážeme sami sebe jako ty správné borce, jako bystrá individua, která se všeobecnému marasmu tak nějak vymykají. Neznám větší pošetilost! Většina rozumných národů si na domácím písečku věci klidně zkritizuje a opraví, ale před cizími vyzdvihuje jen to dobré a čechrá si peří. A tak je to správné a tak to má být. Ale říkej to našim sebemrskačům...
Phaeton prošel poměrně úspěšně zátežovou zkouškou ve své třídě. Asi jen velmi duševně narušený prosťáček čekal, že s prvním vstupem do předmětné prestižní třídy smete Phaeton komplet danou konkurenci. Jednak to nebylo jeho úkolem, jednak se v této třídě na smetání nehraje. Phaeton JE. Phaeton vytrval. A to na třídní premiéru stačí.
Co ocenit? Vizuálně především jedinečnost karoserie. Markanta v podobě "Cé" bočního okénka je mistrovstvím designu. Celková uhlazenost, nadčasovost karoserie pak posunuje Phaetona mezi regulerní nákupní variantu. V tomto kontextu je potěšitelné, že i tato třída má díky Phaetonu své cenové rozpětí. Vždyť možnost získat za půl druhého miliónu káru v luxusní třídě s kterou neuděláš ostudu nikde, to je přece sen.
Dnes však už Phaeton ztrácí jednak na rozměrech (zejména rozvor) jednak na potřebě popostrčit techniku do aktuálního módu. Dvojka bude. Jistě se zbaví svých nectných nuancí a zazáří ve své třídě v roli umírněné, přesto důstojné varianty.
Ještě než tu spustíš palbu z garážové zálohy, jdi se napřed podívat do své, či tatínkovo garáže. Tam se hluboce zamysli, a až teprve potom piš. Není totiž smutnější reality, než halekat v teplákách z tržnice, že by sis na sebe smoking nikdy nevzal. A i když ti (bohužel) tvůj názor na smoking velmi silně věřím, přeci jen v diskusi na AUTO.CZ bys měl jistou intelektuální garážovou úroveň předvádět.
Čistě vizuálně (vizuálně!) vzato, patří Phaeton na samý vrchol třídy, hned za S-Klasse a po bok A8. Pokud tohle nevidíš, pak se někde v tvé estetické výchově stala poměrně zásadní chyba.
P.S. doporučuji návštěvu Drážďan, z jistých věcně-logických důvodů jich tam jezdí poměrně dost. Setkání s vyšperkovaným PHAETONEM tváří v tvář, to člověku mnohé napoví. Minimálně ocení, jak mistrovsky udržel Volkswagen tohle auto v postavení "pouhého" standardního, klasického produktu á la supermainstream. Jistě, vždyť na to vrcholné ve třídě má AUDI A8.
Jediné příspěvky o ničem tu vznikají především z tvé klávesnice..Postav vedle toho nový klon BMW od KII a třeba ti to dojde.Ne každý dokáže v každém příspěvku opakovat dokola slovo "šlape" a přidávat odkazy na články z časopisu.Někteří, drahý toppere dokáží napsat něco co si člověk rád přečte i když ho dané téma ani moc nezajímá.Potřebuješ ještě na pár let do školy abys zjistil že Gti píše k věci jako málokdo zde.Ani já s ním pokaždé nesouhlasím..ale s jeho názory problém nemám.On totiž každý má svůj názor..Jde jen o toho dát ho najevo inteligentně. :-!
Aha jistě..Zato pan GTI mluví velmi k věci..zvláště v těch částech, kde uráží a všechny, kteří sdílejí jiný názor automaticky označuje za jakési untermensch, co podle něj nemají ani na chleba, natož na auto a tudíž tomu přeci nemůžou rozumět, tak ať raději mlčí a na tom staví většinu svých příspěvků, že ? :-)
Nevím jestli oba chápeme stejně slovo "tradičně"..O co jiného než o formu na diskuzi jde?O znalosti? Ty tu mají všichni víceméně stejné.Pokud nevidíš mezi těma dvěma rozdíl tak je to smutné..Pro tebe..To jak se člověk presentuje o něm dává najevo mnoho.
Zkus si vyznam slova tradicne najit nekde v slovniku. Znalosti maji oba opravdu vicemene stejne - o tom prece pisu - temer nulove. Jeden se to alespon snazi zachranit formou. Tu mu to ale zerou pouze nekteri intelektualne skromneji vybaveni jedinci. ;-)
Nicmene vypovidaci hodnota je porad u obou stejna.
Phaeton před faceliftem byl nejkrásnější velká limuzína (mimo Quattroporte), bohužel nový čumák mi moc nesedí.
Jak píšeš, na Phaetonu je nejcennější to, že za ten milion a půl získáš v podstatě...Bentley Continental. To auto je uvnitř neskutečně propracované a dobře zhotovené.
Jen ty motory...přijatelný byl snad jen 6.0 W12 a 4.2 V8, zbytek byl bohužel nespolehlivý nebo nedůstojně slabý.
Já si myslím, že ve druhé generaci to bude stejné jako s Touragem. první generace Tourageu měla svoje mouchy (kamarád ho má...vím své), ale druhá generace už je jedno z nejlepších aut v segmentu. Taky znám na vlastní kůži, bohužel, pane mi neříká :-). A Phaeton navíc ty mouchy snad ani neměl, pokud vím, jednalo se o jeho přijetí do high society a to nejde jen tak snadno.....při povýšení někoho do šlechtického stavu (za zásluhy :-) to taky trochu trvá, než tu nobilitaci vezmou ostatní na vědomí a než se s ní smíří.
Phaetonem W12 jsem pár tisíc km odjezdil, takže můžu soudit, na rozdíl od pana onanisty... to auto má nadváhu jako prase, legrační interiér /co může být bráno vážně v Bentley může způsobovat v VW cukání v koutku/ a chybějící image. A že je nafouknutý Passat B5 hned za S-klasse a vedle A8? Když je člověku tolik jako GTI tak je nějaká ta dioptrie normální:-)
Kdyby to auto Piech tak strašně nechtěl, dávno by se na to u VW vykašlali...
Docela mě překvapuje, že na plejstejšnu se dá navolit i jízda s Phaetonem, no... možné to je. Každopádně, hmotnost Phaetonu je poplatná době jeho vzniku, můžeme se vsadit, zda bude dvojka méně hmotnější. Estetické vnímání je ti evidentně v mnohém cizí, tvůj diskusní vklad se koncentruje jen k tomu, že tu posměšně píšeš o mém názoru, aniž bys přidal nějaký vlastní v pozitivním pohledu. Ale co od tebe čekat, když ti tohle připadá směšné - [odkaz]
P.S. Pokud tu chceš se mnou regulerně diskutovat oprosti se od onanistických charakteristik a pokus se napsat něco, o čem by průměrně inteligentní diskutér mohl alespoň několik vteřin se zájmem přemýšlet. Takhle tu jen rozšiřuješ již tak četné řady diskusních prosťáčků.
klidne priznej ze jsi v tom aute nikdy nejel, neridil ho, nic o nem nevis... To neni zadna hanba. Ty jsi tady od toho aby ses rozplyval a slintal. Ja jsem to auto ridil, nerozumel jsem petistupnovemu automatu, ktery byl dost poruchovy, bylo videt ze s tou nadmernou hmotnosti ma i sestilitr prace az nad hlavu, brzdy z vyroby proste nestihaly, a to vse bilo do oci tim vic ze za podobne penize byla A8 ktera se stejnym motorem uhanela jak supersport:) Ze je hmotnost poplatna dobe? Proc A8 se stejnym datem vyroby nema stejny problem? Ty se rozplyvej nad krasou kastle. Ja mam ponekud vyssi naroky...
To, proč A8 má (měla) nižší hnmotnost než Phaeton snad víš, to by snad jinak stálo za to, to zde diskusně na měsíc zavřít a vyhlásit studijní prázdniny. Z tvých vět číší jen jedno, dokonalá neorientace. Používáš diskusní slovník půberťáků (geterko a nic) aniž bys byl schopen trochu hlubší úvahy na téma Phaeton. Volkswagen ho nepostavil jako drastickou konkurenci pro S-klasse, nýbrž jako svůj produkt do lux třídy. Podobně zase Renault vyslal do vyšší střední Latitude či kdysi peugeot model 607. Směješ se Peugeotu za to, že nedokázal pokořit E-klasse? Nesměješ, viď. A proč tento naivistický přístup volíš u Phaetonu? Jak bys chtěl, aby dopadlo auto mainstreamového výrobce v předmětné prestižní třídě? Nebo tys opravdu čekal, že Phaeton smete dosavadní lídry? :-) Vždy to bude tak, že Volkswagen pustí do lux třídy model umírněný cenově, přesto bohatě vybavený pro konzervativní jezdce, pro jezdce, kteří ocení tradici, velký vnitřní prostor a (opravdovou) nadčasovou krásu.
A právě ponor do třídy, vědomí možného třídního cenového a kvalitativního rozsahu je ti absolutně cizí. Ty vidíš jen S-klasse či BMW 7 a nic jiného. Takhle na věc ovšem nahlíží plakáti a gallárdi, to snad ale víš.
Dobře víš, že s Phaetonem to bylo úplně jinak než s 607 a Latitůdou.
V Drážďanech jsi byl, Piechova prohlášení si taky nepochybně pamatuješ, ceník jsi viděl, takže si sám uvědomuješ, že horní příspěvek není ani z poloviny pravdivý.
Neboť právě Phaeton měl za úkol S-Klasse i BMW 7 smést. A k tomu mu scházely jen tři věci - image, nižší cena a nižší hmotnost.
Me v te dobe bylo jedenact, dvanact, ale dodnes si pamatuju zpravy o tom, kolik VW na kazdem Phaetonu prodelava. Mozna na me ale pusobila ta reklama :-)
Glaesserne Manufaktur je neco uzasnyho, pristi tyden se s pritelkyni chystame na tu novou nocni prohlidku :-) Ten ritual predavani auta jsem mel moznost neprimo sledovat a opravdu to zazitek povysi na novou uroven. V tomhle Phaeton radim i nad soudobou D3.
Vzdy jsem ale myslel, ze sam VW se stavel na uroven D3 - v te dobe spis na uroven D2, Audi stalo vzadu. :yes:
jéžišmarjá proč tak trapně lžeš? samozřejmě, že si Piech myslel, že s tím autem udělá díru do světa a měla to být přímá konkurence S-klasse a Sedmičky:-) a samozřejmě jsi s tím autem nikdy nejel, přemýšlím, co je větší trapas, jestli hanit auto, na které nemám, nebo vychvalovat auto, ve kterém jsem nikdy nejel... napiš o to slohovou práci v texaskách BRAX a košili MARLBORO :yes:
V autě jsem jel a docela by mě zajímalo (konkrétně), co je tak legrační na interiéru? Podle mě se povedl a je jeden z nejzajímavějších v dané třídě (v době vzniku). Spíš mi příjde, že jsi v tom nikdy ani neseděl. A hmotnost jak prase? Pochybuju že jsi s tím jezdil tak, aby jsi to nějak zásadně cítil. Navíc ta vyšší hmotnost autu dává vyšší suverénitu komfortu a s W12 to rozhodně netrpí nedostatkem dynamiky, nevím kdo nabízí něco výrazně lepšího v této třídě...
Ta audina (resp. předchozí model, který byl v době uvedení phaetona) nebyl rozhodně lepší ve všem. Každý auto mělo své výhody i nevýhody. Phaeton nabízel větší komfort. Ta kombinace s tím dřevem se mi taky nelíbí, ale to není až tak nevýhoda auta. Lze nakomfigurovat i mnohem lepší interiér a kombinací jsou stovky.
Prosím tě, Phaetonu se říkalo A8 ze železa. V čem by mohl být lepší, když ji kopíroval od A do Zet? Že klimatizace měla výdechy jinak, než je obvyklé? Mhm, to je velká změna. Stejný pneumatický podvozek, menší rozvor. V čem byl Phaeton "komfortnější"?
Technicky je to dost jiný model a hodně věcí bylo vyvíjeno jen pro Phaeton, takže např. klimatizace, sedačky atd. nemaj s audinou nic společnýho. Stejně tak i jiný věci. Navíc právě možná ta větší hmotnost zapříčiňuje větší komfort na některých horších silnicích. Navíc i ta verze Long byla ve svý době celkem dobrá, co do komfortu vzadu. To v této třídě v té době bylo rozhodně lepší než alternativa třeba od BMW nebo tý Audiny.
To odpovídalo vizi. A8 měla víc cílit na BMW. Phaeton měl být komfortní, měl představovat alternativu k MB. Možná ho zachovají díky Číně, ale jeho pozici v nabídce z části převzal Bentley, takže neočekávám nějaké silné pokračování v tažení. A hmotnost byla výsledek nejen nahrazení hliníku, ale také neskutečných požadavků na torzní tuhost. Nevím, jestli svůj cíl splnili, rozhodně ho nesplní ani současná A8, která je v tomhle ohledu rekordman a sama dosahuje hodnoty běžné v říši supersportů.
Vykládat si můžeš co chceš, ale Phanteon je propadák a propadákem zůstane. Luxusní auto od značky s názvem LidovýVůz? Proč vlastně? Vždyť mají Bentley a Audi Produktoví manageři VW se museli zcvoknout. Vyrábět luxusní auta pod názvem Volkswagen je proti zdravému rozumu a sebelepší technika to nezachrání. Marketingový průšvih na entou. Asi jako chtít prorazit v HiFi HiEndu se značkou "Levné Repro". Ve Wolfsburgu by se měli probrat a přestat se cpát tam, kam tahle značka už podle názvu rozhodně nepatří.
Prototyp Phaeton bol liftback a náramne mu to svedčalo. Aktuálny Phaeton je klasická limuzína s dosť veľkou nadváhou a nevidím jediný dôvod, prečo by mu nejaký záujemca o túto triedu mal dať prednosť pred A8-kou, S-kovým Meďákom alebo 7-kovým bavorákom. U nás som Phaeton videl len u majiteľa autosalónu VW :-) .
Ak sa chce VW odlíšiť mohol by sa vrátiť k liftbacku alebo skúsiť urobiť kombíka - prototyp Avantissimo na báze A8-ky vyzeral veľmi dobre. Ideálne by boli obe kombinácie. Určite by si našli viac kupcov ako súčasný model.
Nevidím žadný důvod proč tohle auto koupit. Mercedes a BMW mají navrch jak designem-Phaeton je proti nim humus (subjektivně hodnoceno) tak i tím že jsou oproti Phaetonu víc v povědomí lidí. I motorizace se najde u konkurence lepší.
Na tom ale přece není nic divného a už vůbec nic k smíchu. Nebo se ti tu snad někdo směje, že zase pro tebe je srdeční záležitostí Latitude? Nahoře píši přesně o takovýchto povýšeneckých postojích dokonalých garážových prosťáčků, kteří sice neví na jaké nápravě je poháněná produkce BMW, zato bezpečně ví co je Phaeton. Normálně to zklidni a pokus se tu vypotit něco myšlénkově zajímavého na tema článku, a že je to produkce o které se dá velmi zeširoka diskutovat (včetně způsobu výroby) to snad tušíš i ty. Na to přece nepotřebuješ rady od kamarádů, kteří si čekání na novou XC90 zpříjemňují tím, že jezdí v BMW X6... Nebo ano?
Beru to jako tvojí potřebnou omluvu kolegovi TSD. Dej na mně a vrať to diskusně k autům. Přece snad i tobě už musí dojít, že je asi něco špatně, když tu soustavně kolegům jen přiskakuješ na záda a nikdy (nikdy) nenapíšeš ani větičku o konkrétním autě. Co tě k tomuhle vede? Mindrák nebo co? Každý tu o tobě ví, jak jsi diskusně vybaven, jaký máš rozhled a životní zkušenosti. Tak se tu nestylizuj do světáka garáží a piš to, co víš. Není toho moc, ale budou-li tvé příspěvky upřímné (a to se pozná), jistě tě tu všichni v dalším psaní podpoří. Uznávám, že zatím nemáš na to vytvořit nějakou složitější myšlénku, o úvaze nemluvě. Nic proti, tohle samozřejmě není každému dáno. Ale proboha zde kolegy za svojí nedostatečnost netrestej tím, že je budeš napadat holovětými pokřiky, které s tématem dne nemají tradičně nic společného.
To "tvé" BMW diskusní trauma nechci násilně tlačit, zdržel jsem se tehdy, nemám potřebu to jakkoli k tvé diskusní újmě připomínat. Ale to víš... tímhle jsi se dokonale odkryl, to snad víme oba dva... Prostě jak ti píši, nehraj si na správce prémiových garáží a piš na své přirozené rovině, všichni to zde ocení.
Smichy? Mozna kdysi davno, to jsem se u tvych prispevku vzdycky dobre pobavil. Byly sice informacne impotentni, ale alespon zabavne. Ted uz zabavne nejsou... 8-s
No bodejť by ses bavil, když ti při čtení tečou potoky studu po zádech >:D Ale dost už, dole ses to pokusil jistě upřímně vybalancovat a já tohle oceňuji, dokázal jsi potlačit svůj dnešní pubertální amok, a to se cení :yes:
Stud je přirozenou součástí tvého věku. Časem se to naučíš lépe zvládat. Už toho nechme, nepokaž si svůj jistě upřímný pokus změnit svůj status od puberťáka se zaříznutým řetězem co tu umí leda přiskakovat kolegům na záda, k diskutérovi, který je schopen také napsat něco k předmětu článku.
A co tím chceš říct? Mám se snad stydět za to, že mi design nejednoho Volkswagenu vyhovuje? Přijde-li s povedeným nepřeplácaným vzhledem jiná automobilka, není pro mě žádný problém to ocenit. :-)
VW se snaží dobýt i luxusní vody a dle jednoho (podle mnohých) nevydařeného kusu, by neměl házet flintu do žita. Na to jsou jiní výrobci (Renault - Avantime, Vel Satis). VW si půjde za svým a osobně si tipuji, že teprve 3 generace tohoto auta bude úspěšná. Podívejme na bavoráka, podívejme na audi, jak dlouho jim trvalo než se dotáhli na MB. Dnes ho bohužel v některých modelech i předčili.
Nemohl uspět, když nabídl za cenu renomovaných luxusních značek logo, které má v USA image značky pro středoškolačky (New Beetle) a mexické imigranty (Jetta). V ČR má VW uměle navýšenou image, protože Passata celou minulou dekádu fasovali povinně skoro všichni manageři a obchodní zástupci německých firem na našem území = prostý lid měl pocit, že když vylézal někdo z Passatu v kvádru, byl to určitě přinejmenším multimilionářský podnikatel.
Každopádně s rozumnou cenovou politikou může Phaeton II uspět i v USA. Podívejme se na rapidní nárůsty prodejů nového Passatu v USA. Stačilo srazit ceny tak o třetinu, auto výrazně zvětšit oproti evropské verzi, dovybavit a už se prodává velmi slušně.
Velmi oceňuji tvou sebereflexi. Odtušuji, že jsi šel trochu diskusně do sebe a budeš se tu nadále již držet třeba příkladu, který ti "uštědřil" Lones. Mimochodem, dej si nyní všechny své horní příspěvky, ani jeden není k Phaetonu. Jen přiskakování kolegům na záda. Vím... pochopil jsi to.
P.S. Příště se osměl a klidně si i riskni vytvořit svým příspěvkem vlákno. Když to zbabráš, nic se neděje, tohle ti rozumní kolegové jistě velkoryse přehlédnou.
Mozna v pristi generaci se Phaeton stane natolik zajimavym vozem (a ted nemluvim o cene), ze mu budu ochoten venovat nejaky ten prispevek. ;-)
Uvidime, jak se VW pochlapi.
Tak to bylo přesný, mně nahoře poučoval, že jsme vedle, když poukazuji na reakci prvního přispěvatale (logickou a bohužel dost smutnou), jak se tady do Pahetonu hned všichni pustí. Užvaněné hloupé čecháčkovství, závist a komplexy,. které tady nositelé této "charkteristiky" s oblibou vztahují zrovna na VW a potažmo i škodovku.....
Tak jako ty, se tady nikdy ztrapnit nemůžu, stačí si přečíst, co tady meleš "k věci" a za "fakta" a tleskat ti může jenom podobný ubožák, jako seš ty sám.....
Berane, to ze jsi poimalejsi, a neumis skladat myslenky do smysluplnych vet uz vime. Jak se ukazuje, nejde ti ani chapani precteneho textu. Navic tady brecis jak urazene decko, kteremu nekdo sebral babovicky. V sestnacti bys uz mohl mit trochu rozum... :no: >:-[]
Jistě, cena, to je téma, a to právě pro model, který si nemůže jen tak ve své třídě dupnout. Souhlas. To máš jako tady, jakmile by pustil Volkswagen Phaetona za cenu latitůdy, zdejší aroganti by v prodejnách VW utrhli panty :-)
Jinak však musím jemně upravit optiku směrem ke zdejším (tuzemským) jezdcům passatů. Povětšinou jsou to opravdu úspěšní lidé.
Ja pro zmenu jemne upravim optiku tvoji. Jdes na to ze spatne strany. Abys obhajil cenu, musis nabidnout srovnatelnou value for money. Soucasti teto hodnoty je i "vaha" znacky. A tu jaksi znacek s VW nema, to si nebudume nalhavat.
Takze pro VW bohuzel nestaci nabidnout technicky srovnatelne auto aby si mohl rict o penize srovnatelne s premianty segmentu S-klasse, BMW 7 a Lexus LS.
V pristi generaci tedy musi nabidnout bud vyrazne lepsi vuz nez zminovana premiova trojka, nebo adekvatne nizsi cenu. U soucasne generace se mu nepovedlo ani jedno. Uvidime, jak dopadne dalsi pokus...
Tématem však není technicky předstihnout německou trojku, to by nevybalancovali s AUDI, tématem je přesně to, co už tu je - konzervativní reprezentant mainstreamové automobilky v luxusní třídě. Je to vyplněná mezera na trhu a výborně tak spoluvytváří cenově rozprostřené kompletní modelové spektrum třídy. Phaeton samozřejmě nemá být a jistě také ani nebude "král" třídy, domnívám se, že v druhé generaci tak trochu oproštěn od nebetyčných reklamních pokřiků, dojde dokonce i k mírnému podtextovému posunutí vnímání Phaetona, což by mu tedy velmi pomohlo. Viděl bych to někde kolem - tradice, důstojnost, umírněnost.
Ja nikde netvrdim, ze se budou snazit predstihnout premiovou ctyrku, pouze uvadim dve z moznosti, ktere maji. Problem je, ze prozatim BYL Phaeton profilovan jako alternativa k nemecko japonske ctyrce, coz samozrejme nefungovalo. A potencialni zakaznici Phaeton s temito vozy srovnavali, at se ti to libi nebo ne.
Tady ceka VW hodne prace, pokud s druhou generaci chteji uspet, musi mirit na jinou cilovku nez ona zminena ctyrka.
S tradici to budou mit tezke - Phaeton ani samotne VW nic takoveho na americkem trhu, ktery je klicovy, nepredstavuje.
{PS: Tohle je reakce na GTIho. už posté mě zmátlo tlačítko REAGOVAT nelogicky umístěné nad příspěvkem a ne pod ním :) }Ano, Phaeton by neměl kanibalizovat Audi A8 - a to sází na sportovní (lehká hliníková konstrukce atd) a high-tech image (spoustu "zbytečné" výbavy jako čtečky otisků prstů a pod). Co pak ale zbývá pro Phaetona? To, co si nazval "tradice, důstojnost, umírněnost.", každý druhý recenzent s radostí rozcupuje jako "dědkovské" a budou to auto zahrnovat podobnýmy bláboly jako Mercedesy. Zjevně totiž míříme do doby, kdy luxusní limuzíny se nejspíš mají prodávat lidem pod 25 let. Tedy asi drogovým dealerům a "celebritám"? Novinářská zkratka poslední doby: SPORTOVNÍ = DOBRÝ.
Suhlas :yes: Ak chce VW uspiet v tejto triede, musi ist dole s cenou. Za cenu S-klasse si ho kupia mozno len v Cine. S cenou na urovni E-klasse alebo A6 by to naopak mohla byt dobra ponuka.
Inak je zaujimave, ze VW neurobi sedan vo vyssej strednej triede. Minimalne v Amerike a Cine by mal urcite solidne sance.
souhlas, navic je to nic nestoji, je to v podstate prebalena A8cka nez nove auto.
phaeton1 byl jen jakysi prodejni pokus, ktery nevysel, 2jka to muze zurocit.
Záměr VW je docela jasný a zřetelný. Phaeton určitě není zaměřen jako alternativa k A8, která rozehrála strunu sportovnosti a na této struně úspěšně rozdmýchala souboj s 7er, které si sportovnost dává do štítu odjakživa. V poslední době pak oba zástupci (7er, A8) "úspěšně" zblbli i MB, který taktéž naskočil na vlnu "sportovnosti" a snaží se zastavit své propady v této třídě i v ostatních třídách a nějak se zachytit unikající dvojice BMW, Audi sázkou na stejného koně (sportovnost). Otázkou je, zda všichni zákazníci očekávají od luxusní limuzíny sportovnost. A tady je podle mě backup ze strany VW v podobě Phaetonu. Řada klientů už dávno ví, že pětimetrová limuzína nabitá luxusní výbavou může být všechno možné jen ne sportovní a může se klidně stát, že jednoho dne se v této třídě většina začne zaklínat pohodlím a na sportovnost opět zapomenou. A pro všechny tyto případy je zde Phaeton, pohodlný, luxusní, nenápadný, nehrající si na výkony 911ctky. Že to začíná fungovat jasně ukazuje samotný německý trh. Vždyť odcházející Phaeton měl vloni téměř 50% prodejů svého bratra A8 nebo S klasse (cca 2300 ks vs 4700 ks) a celoevropsky byla situace velmi podobná. Jinak řečeno, VW k rostoucím prodejům A8 prostě přidal dalších 50% díky Phaetonu takže o těchto 50% odskočil své německé konkurenci v luxusní třídě a zároveň vykrývá každou skulinku na trhu. Chcete sportovní limuzínu (jo jasně, znalci vědí, že je to kravina asi stejná jako borec sumo v útoku Barcelony), ale prosím tady máte A8. Chcete něco konzervativního, nenápadného, ale luxusního? Fajn, Phaeton je připraven.
Podle toho co se píše v článku, bude se snažit nový Phaeton co nejvíce podobat A8, bude v něm víc hliníku a bude lehčí - a tudíž "sportovnější". Bude rychlejší, bude snadněji zatáčet a bude schopen zabrzdit na kratší dráze. Jak jinak chceš tyto vlastnosti pojmenovat? Klidně tomu říkej, že bude třeba hbitější. Ale je to prakticky totéž. O co se budou tedy nejvíc snažit? O to, aby napravili chyby z první generace, hlavně nadváhu... To o čem píšeš, tomu se říká kouzlo nechtěného... a že by Phaeton, vyvedený z hliníku, začal brát prodeje A8, toho se moc nebojím...
Kvůli nákladům bude používat řadu koncernových komponent, to je jasné. Ale se snahou podobat se A8 to vidím přesně opačně, bude se stále snažit nabídnout méně sportovní a více pohodlnou alternativu s konzervativnějším vzhledem tak aby zachytával tu klientelu, která by minula A8 a mířila třeba na podobně konzervativně zaměřeného Lexuse. Úplně stejná situace jako u SUV, Touareg vs Cayenne, technicky velmi podobná auta, jedno zaměřené konzervativně, druhé sportovně, dohromady silné vykrytí každé skulinky na trhu větších SUV.
Obdivuju tvoje dedukce:-) Konzervativní zákazník nechce A8 (je moc sportovní) a aby si nekoupil Lexus LS, bude tu mít Phaetona. Co S-klasse? Ta mi přijde nejkonzervativnější ze všech:-) Proč by měla mít A8 sportovní image? Možná S8, ale co je sportovního na A8? A co je sportovního na Cayennu s dieselovým motorem?
Vzhledem k velikosti není technicky vzato na A8/S8, Cayenne (jedno s jakým motorem) sportovního zhola nic. To ale nebrání značce aby je jako "sportovní" nedeklarovala a takový image jim nebudovala a slovo sport nebo sportovní neopakovala v každé větě a to klidně třeba u SUV, což je kategorie která se sportem nemá nic společného (byť si slovo sport dokonce vetkla do názvu kategorie na první místo):
... a unique blend of the great sports performance and unrestricted everyday practicality that is typical of Porsche Cayenne...
A nemalá skupina lidí těmto marketingovým deklaracím o sportovnosti věří.
Na druhou stranu určitě existuje skupina lidí, která si podobné věty přeloží jako, hm je to asi tvrdé a nepohodlné, v zatáčce se to stejně chová jako almara, jdu hledat něco skutečně pohodlného. No a pro tyto případy jsou zde Touaregy nebo Phaetony, které slovo sport neznají a za všech okolností se tváří jako vrchol pohodlí. Že ani to nemusí být tak úplně pravda je věc jiná. ;-)
Vypadá to tak už delší dobu - pokud auto není SPORTOVNÍ, tak ho neprodáš.
Proto kombajs není pohřebák, ale sportwagon, hatchback je sportback a sedan je...sportsedan. ;-\
Bacha pak na ty sportovce na cestách, aby nepřesportovali...
... že vás ten Phaeton tak bere >:D Jeho role je jasná, vyzobávat drobky v luxusní třídě po D3... Dokonce se mu to v závěru kariéry daří. Další generace už bude mít na čem stavět. Nicméně pořad to bude jen luxusní "lidový vůz" ;-)
Na nastupce se docela tesim a jsem zvedavy. Phaeton se mi vzdy libil a stavajici verze po FL me prijde porad zajimava. Vada na krase je vnitrek, poplatny dobe vzniku. Nema smysl komentovat techniku, ktera zejmena potrebuje novou verzi jako sul.
Je tu vsak jedno velke ALE, a to je image VW. Uprimne, nedokazi si predstavit, ze bych pouzival Phaeton jako sluzebni auto (jiny ucel me osobne nedava moc smysl, krome vyjimky viz dale). Me pracovni okoli by me nejspis umorilo pohledy a poznamkami typu "coze? proc?"... a stejne je to s Lexusem, ani po tolika generacich nema v nasich koncinach potrebnou image, aby dokazal ospravedlnit sama sebe pred zejmena nemeckou konkurenci.
Tak uvidime, zda na tom v pripade Phaetonu jaho nastupce neco zmeni. Ja mu preji dalsi uspech.
V soucasne dobe jediny smysl pro me dava koupe ojetiny Phaetonu obsazene do role pracanta, na nakupy, na postu, na blbnuti detem na dvore apod. I takovou roli by mel totiz zastat vuz, ktery ma styl a necim me oslovuje. Nas soucasny pracant - starsi Viano - pujde brzy do duchodu, tak treba...
..myslim, ze v diskusii bolo povedane vsetko. Podla mojeho nazoru, tento produkt VW ma svoje sance ako alternativa ..pre milovnikov znacky, pre ludi co chcu byt iny, pre ludi, ktory maju chut sedlat rozmery tejto triedy..., ale i v tejto casti trhoveho kolaca je konkurencia...
Posudzovat design je silno individualne, ale podla mna sa drzia pani v VW zbytocne na uzde. Ak to ma byt vykladna skrina loga znacky, mi pride interier ako : ¨ tie roky devedesiate¨¨, ..exterier je evoluciou prvej generacie, a zadne svetla mi evokuju silno model z konzorcia z nazvom Passat... V prvej sa mi kruhove pacili viac ... Chapem a suhlasim, ze v tejto triede, musi byt urcita zdrzanlivost a tradicia .., ktoru bohuzial nemaju, teda resp. maju z pravej generacie...
Kazdopadne si myslim, ze porovnavat toto dielo, ako konkurenciu v plnom vyzname slova s S-klasse je prinajmensom scestne,volnomyslienkarske a trochu smiesne a iba zelanie par ludi a mozno par oddeleni VW Group, nic v zlom.
samosebou, že čekat odlišnosti dvou "rivalů" a8 a phaeton na úrovni různých automobilek je nemožné, stejně jako již bylo zmíměno, phaeton nemohl a nebyl určen ke smetení stojatých vod luxusního segmentíčku, je tu zřejmá jistá technická "zaostalost" za svým kolegou a8, jak překvapující:) no a co dodat k autu samotnému, chyby se zde opravdu hledají velmi obtížně, téměr ruční výroba, made in Germany, chceš pohodovou limuzínku a zároveň máš rád když ji nepotkáváš na každém druhém rohu, herzlich willkommen, vw :-)
Phaeton je v porovnani z sklasse nebo 7er neuspesny ale je to stale 3 nejprodavanejsi limusina ve svoji tride daleko pred lexusem ls, ktery je skutecny propadak. Vyhoda phateonu je, ze vw aby mu ulechcil zacatek pouzil nejlepsi materialy, kvalita zpracovani je lepsi jak u konkurence jen technologicky pokulhava ale to je mnohym zakaznikum jedno.
Díky za faktickou informaci. Jenže jsou lidé, které ani číslama nepřesvědčíš. Nicméně ty prodeje Lexusu mně docela šokujou, měl jsem za to, že je to docela úspěšné auto.....
..ono, kazdy s nich sa taktiez hra v trochu inom kute pieskoviska, ze ano ;-)
Porovnat sa daju rozmery karoserie a vyroba urcitych casti, ..inak ide o dve rozne skoly..., rozdiel ceny je na mieste, i ked jej vyska je diskutabilna.
S nastupom novej generacie sa to iba zhorsi, .., v tomto smere ma VW vazne sancu, zaujat svojou myslienkou, ..lebo novu LS posielaju v Japonsku inym smerom ...