"Phideon bude vyrábět továrna v Šanghaji, společný podnik se SAIC. Připomeňme, že Volkswagen má v Říši středu ještě joint-venture s FAW. Číňané si budou moci koupit nové vozy ve třetím čtvrtletí letošního roku, tedy nejdříve v červenci. Je určitě škoda, že se na starý kontinent nedostanou."
jo jo, je to děsná škoda >:-[] myslím, že hodně lidí zamáčkne slzu ;-)
Je možné, že ho pro EU zařízli v rámci úspor. I Chiron prý málem nepřežil. A pak je možné, že se jim prostě hodilo načasování. Jen s tím nezájmem bych byl opatrnější. Prodával se tu na úrovni XJ a Quattroporte strčil do kapsy, o LS ani nemluvě. Vzhledem ke stáří a neexistenci historie bych to neviděl tak černě.
Tak nevím, jestli jsem to prokouknul jedinej, nebo jestli se tak pletu. Na nástupci Phaetonu se poslední roky ve Wolfsburgu makalo a ještě loni v listopadu říkali pracovníci z VW Drážďany, že letos ve druhém pololetí zahájí jeho výrobu. Řekl bych, že nástupce Phaetonu byl hotovej, ale po jeho odpískání Wolfsburgem se VW těch investic přeci jen zželelo a jelikož byla Čína v podstatě jediný odběratel první generace, tak to přejmenovali a poslali to tam, ať se aspoň něco zaplatí.
Nebýt regionu tak neváhám napsat, že jasně aspiruje na propadák výrobního programu Volkswagenu. Model naprosto bez charakteru, 4 kola, nějaká světla, kusy plechu, celé poskládané do sedanu... Ideální auto pro reklamy 3. stran, přelepíte logo a v reklamě máte prostě ... auto 8-s
Jenže je třeba vnímat reálie. A jak se bude chovat Čína? S ohledem co tam jsou schopni vyrobit mám pocit, že v Číně se prodá úplně COKOLIV. Takže pro Čínu proč ne?