prostě si ještě nevytříbili vkus. Neznají autohistorii. Hodinky Bretling na ruce ti udělají vnitřní radost, ale ty samé hodinky noname třeba za stejnou cenu nemají v sobě tu historii, pro kterou si značku můžeš vážit.
že by sa číňania o Phaeton nejak extra trhali, to som si nevšimol. Na uliciach som ho videl naozaj zriedka. A6L, to áno, ale Phaeton nie. Pozerám štatistiku predaja, v prvej 100ke modelov vôbec nefiguruje. Takže pre EU nie, pre USA nie, pre Čínu - že by?
Tak prave USA mi nepride ako trh dbajuci na premiovy povod znacky...
Ked sa tam presadil Lexus a Infinity, co su ucelovo vytvorene znacky, tak VW je znacka s ovela vacsiou historiou.
Nerozumiem co je tazkeho na tom prijat dobre auto od "nepremiovej znacky"?
Taky Ford robi/l low endove auta, ale nema problem predavat pod znackou Ford aj sportove GT s cenovkou v stotisicoch Euro. ;-)
Nevyuziva/l Phaeton aj techniku od Bentley? Vzdy sa spomenie A8, ale akosi sa zabuda na Continental Flying Spur...
"Mezi řádky lze z této informace vyčíst, že to Volkswagen v luxusním segmentu v Evropě ani USA už asi zkoušet nebude a vrcholem nabídky tak zde zůstane SUV Touareg."
Nebude vrcholom ponuky planovane full size SUV, ktore pozname zatial pod nazvom "CrossBlue"?