Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Polo 2016 bude sportovnější a s lepší technikou

Německý Auto Bild přináší zajímavé informace o příští generaci Volkswagenu Polo. Má "dospět" a mohl by se objevit v dosud nevídaně širkoé škále karosářských verzí.
Zpět na článek
10. 9. 2014 08:23
10. 9. 2014 08:34
10. 9. 2014 09:01
10. 9. 2014 10:38
10. 9. 2014 09:21
10. 9. 2014 08:23
hustý
Tak už při zmínce o 110 kW motoru jsem zvednul obočí, ale přítomnost 1,8 TSI a vrcholného motoru se 170 kW mě rozsekala. VW chce asi stvořit raketu na kolech. :yes:
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Deathstar
10. 9. 2014 08:34
Re: hustý
Sportovní, sport.. Kdy třeba někoho napadne, že by mohli u malých aut zamakat na komfortu, na podvozku, na kultivovanosti základních motorů..Ne všichni pořád jenom "sport" jak posedlí a ještě v jejich očích sport=výkon..

Verze 170kW do Pola fakt není potřeba, Polo stejně není a nebude hardcorové GTi. U verze GTi bych se zaměřil na sportovnější odladění auta a u ostatních verzí bych zakázal používat slovo sport a koncipovat ve "sportovním" duchu >:D
Bože jak já tenhle pseudosport nesnáším >:D
10. 9. 2014 09:01
Re: hustý
se 170kW nemusíš zavodit,
na takovy pohodovy jezdeni ten vykon musí byt fajn
při takovym rezim většinou tocis do 2tis ot, na dalnici 3tis, tedy tedy nejakych 70/90kW coz je prave ta pohodička
10. 9. 2014 10:38
Re: hustý
Přeci si nekoupíš 170 kW raketu, aby si s tím jezdil klobouk? Na pohodový ježdění ti stačí výrazně slabší motor. Na co vyhazovat prachy za takovouhle motorizaci, když to nechceš využívat?
10. 9. 2014 12:40
Re: KDOVÍ JESTLI PRO VÁS PŘEDLUŽENÝ EVROPANY VŮBEC BUDE....
jj
VWagónce bysnys v Rusku s putinováma tankama končí [odkaz] rusáci teď pečou s čínou a ta preferuje vlastní elektromobily s Daimlerem [odkaz] a tak vw přesouvá byznys za levnou pracovní sílou a čerstvou nepředluženou ekonomikou do Thajska [odkaz]

Čert ví jesi si na vás ještě vůbec vzpomene :-)
10. 9. 2014 12:50
Re: KDOVÍ JESTLI PRO VÁS PŘEDLUŽENÝ EVROPANY VŮBEC BUDE....
Snad nežiješ v iluzi, že majitelé silných aut využívají 100% výkonu neustále.
10. 9. 2014 13:16
Re: KDOVÍ JESTLI PRO VÁS PŘEDLUŽENÝ EVROPANY VŮBEC BUDE....
Já nikde nepsal neustále, ale když si koupím takovýhle auto, tak ho aspoň občas protáhnu. Ne že s ním budu jezdit jak starej dědek.
10. 9. 2014 13:48
Re: KDOVÍ JESTLI PRO VÁS PŘEDLUŽENÝ EVROPANY VŮBEC BUDE....
No vždyť jo, koupíš si velice výkonný subkompakt, jezdíš si pohodově, užíváš si možnost té síly pod kopytem a jednou za čas mu naložíš, nádhera :-) je fakt, že 170 kW je do auta této velikosti a zaměření už zřejmě příliš, osobně ale mám rád vrcholné motorizace a bohatou výkonovou rezervu, i když na ni dojde jenom občas.
10. 9. 2014 15:06
Re: KDOVÍ JESTLI PRO VÁS PŘEDLUŽENÝ EVROPANY VŮBEC BUDE....
jj s tím souhlas. :yes: ;-)
10. 9. 2014 10:29
Re: KDOVÍ JESTLI PRO VÁS PŘEDLUŽENÝ EVROPANY VŮBEC BUDE....
Já jsem teda nikde z článku nevyčetl, že by na komfortu nezamakali. Nekultivovaný motor jsem v autě už dlouho nezažil. Jinak 170 kW do Pola je docela silný kafe. Ukočírovat takovou bestii bude už chtít trochu fištron. Divím se že by to tam dávali. Možná to bude jak píše Mariachi. Tj. že jsou to čísla vycucaný z prstů a realita bude na úrovni 1,4 TSI a navíc v hybridu.
Avatar - GregorZV
10. 9. 2014 14:41
Re: KDOVÍ JESTLI PRO VÁS PŘEDLUŽENÝ EVROPANY VŮBEC BUDE....
Ľudia, ale tento motor dostane vrcholná športová verzia Polo R WRC, teraz má 220 koní tak tých 10-11 koní už zle nespraví :-) Ľudia rozmýšľajte trochu!!
Avatar - šmoula nešika
10. 9. 2014 16:44
Re: KDOVÍ JESTLI PRO VÁS PŘEDLUŽENÝ EVROPANY VŮBEC BUDE....
To jo. O pár zájemcích a majitelích HH něco vím. Vím, že většinou (ti léty zkušenější) nechtějí zbytečné kompromisy; chtějí za svoje peníze výkonné auto, co je podrží v táhlých zatáčkách a s mrštností se proplete kruhovými objezdy. Jiní (mladší) zase něco víc old school, méně výkonu, více divočiny. Polo GTI těžko nabídne druhou možnost a první mu už jen samotný kult Golfu GTI a třídní příslušnost nedovolí. Je to praštěné. A v Čechách bez šance. Ale v cizině kdoví... Každopádně - ta výše popsaná rovnice kulhá u levnějších verzí na všechna kola. Uvidíme. Bulvárně znějící spekulace a plány jsou dneska in.
10. 9. 2014 09:17
Re: KDOVÍ JESTLI PRO VÁS PŘEDLUŽENÝ EVROPANY VŮBEC BUDE....
Klídek, tohle je jen cucání z prstu.
Osobně pochybuju, že by koncern, posedlý šetřením, cpal v roce 2016 do Pola dvoulitr.
Největší motor bude mít 1,4l a to ještě kdo ví jestli to nebude hybrid.
10. 9. 2014 13:14
Re: KDOVÍ JESTLI PRO VÁS PŘEDLUŽENÝ EVROPANY VŮBEC BUDE....
Tak ono je to jen pokračování současného vrcholného modelu, který tam také má dvoulitr. A tím, jak auta postupně rostou a bobtnají, i když mezigeneračně bude o něco lehčí, tak se budeme bavit o autě s +/- 13 metráky. Což nebude nijak zásadní rozdíl proti GTi nebo ST, které jsou o třídu výše.
Avatar - 3_diamanty
10. 9. 2014 08:30
sucasne polo
je velmi vydarene, kompaktne, vzhladovo mozno najkrajsi vw, sikovne, trvacne a v neposlednom rade aj elegantne.....

ja dufam ze nastupca pola este ostane polom a nespravia z neho nejaky mensi natiahnuty rozplasteny golfik ... to by si polo nezasluzilo

osobne som toho nazoru ze za kazdu cenu nema zmysel sa snazit o to aby sa modely v roznych triedach tej istej znacky na seba silou mocou podobali a snazili sa dohnat jeden druheho, preto verim ze polo ostane polom a nebudu sa snazit z toho spravit golfa alebo nejake male scirocco ... polo ma byt polo

este jedna vec...... sucasne polo s tym novsim 1,2 tsi s euro 6 nema chybu.... tu nie je co menit ....
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Auto CZ
10. 9. 2014 10:53
Re: sucasne polo
Súčasné polo je na pokraji záujmu VW, predaje len v akciách námatkovo nejakým dôchodcom. Podľa toho, koho vidím na cestách za volantom 1.2 TSi v základnej výbave, strieborné väčšinou, tak vekový priemer typujem 69 rokov. >:D
10. 9. 2014 14:45
Re: sucasne polo
Ty seš ale mudrlant >:D Kdybys aspoň věděl, o čem a co píšeš.
Polo je za loňský rok čtvrtým nejprodávanějším modelem v Evropě, celkem za 2013 skoro 267 000 aut, holt důchodci jsou velká kupní síla, viď, moulo? >:D
Avatar - speedfred
10. 9. 2014 12:04
Re: sucasne polo
Mas s nim najazdene aspon 100tis km ked píses, ze je trvacne? Teraz sa uz take auta nerobia.
Avatar - miromen
10. 9. 2014 12:20
Re: sucasne polo
Ty si pesimista nebo srandista ?
10. 9. 2014 08:52
Tady nam nekdo maze med kolem huby
.... ty fotky noveho pola jsou jen pocitacove retuse. U interieru jsou na fotce s automatem videt pedaly brzdy i spojky . za to plynovy pedal chybi. :-) :-) :-) . A pak verte VW group, kdyz i fotky nam retusuji. Co delaji s realnymi auty nechci ani pomyslet. Jsou to podvodnici kazdym coulem.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - 3_diamanty
10. 9. 2014 08:56
Re: Tady nam nekdo maze med kolem huby
hadam necakas realnu fotku 2 roky pred premierou noveho modelu, ide len o ilustraciu, clanok by sa zaobisiel aj bez fotky ;-)
Avatar - Egi
10. 9. 2014 09:33
Re: Tady nam nekdo maze med kolem huby
>:D prej retuše. To jsou reálné fotky faceliftu současného Pola, který se od letoška prodává. A ty dva pedály jsou tam nejspíš proto, že má evidentně automatickou převodovku. Stačí nehledat za vším podvody VW a trochu koukat a něco málo znát z aktuálního dění v automobilovém průmyslu
Avatar - white label
10. 9. 2014 10:14
Re: Tady nam nekdo maze med kolem huby
Jo, dokonce interiér s dsg je ještě před faceliftem, po faceliftu je ten s manuálem, viz poslední fotka v galerii,
10. 9. 2014 10:45
Re: Tady nam nekdo maze med kolem huby
... dva pedaly tam sice jsou, ale je to brzda a spojka. A vzhledem k tomu, ze osobne znam praktiky vw group, kdy se neco jineho se ukazuje na vystavach (lakovane dily, ktere nikdy z linky lakovane nejsou, tmelene svary ....) a v prospektech (stazene pruziny, podlozky pod koly, drive se retusovali i ventilky...) jine vozy jsou pro novinare (kila tlumeni navic, obcas jine sw ridicich jednotek...) a neco jineho dostane zakaznik, takze vim o cem je rec.
Avatar - Egi
10. 9. 2014 11:06
Re: Tady nam nekdo maze med kolem huby
Pardon, ale Ty dva pedály jsou Plyn a brzda ať na to koukám z jakého úhlu chci. A praktiky VW opravdu neznáte. Já osobně jsem se účastnil přípravy novinářských a výstavních aut v ŠA a nedochází k ničemu jinému, než že se auto naleští, vyluxuje a je pravda, že například u Octavie 4x4 se popruhy stáhly pružiny, aby se snižila, neboť na vysunutém piedestalu byla moc vysoká a nevypadalo to hezky. Ale žádná kila tlumení se nedějí, jiné softwary ano, ale jen proto, že novináři často jezdí v předsériových vozech, když software se ještě ladí. Ale můžete mi říct jaké řídící jednotky byl jiný software? Ono na dnešních autech je běžně kolem 40 řídících jednotek. Občas třeba není dodělaný software na rádiu nebo budíkách.
10. 9. 2014 11:44
Re: Tady nam nekdo maze med kolem huby
... ty dva pedaly u dsg jsou fakt brzda a spojka (uloz si posledni obrazek a pohraj si s jasem a kontrastem _ pak uvidis i vyrez koberci pro plynovy pedal, ale pedal. Navic dsg a automaty obecne mjai vzdy siroky pedal brzdy!!! No a co se tyka priprav novinarskych vozu, tak ta zacina uz pri vyrobe. Takova auta maji sve kody pro vyrobu, napr auta s benzinovimi motory maji mimo jine kod tlumeni jako diesely, po jejich vyrobe se jich ujme jeste tym lidi, ktery vse overi a drobne dily spravne ustavi, vymezi vule, vypodlozi dotlumi, nektere leskle dily se meni za polomatne apod. To co se deje na vystave nebo finalni priprave pred prezentaci neni nic proti tomu, co se deje pred tim. Ale delaji to skoro vsichni, takze jsme obelhavani ze vsech stran.
Avatar - Egi
10. 9. 2014 12:34
Re: Tady nam nekdo maze med kolem huby
Výřez v koberci na plynový pedál? A na co by tam byl, když Polo má plynový pedál uchycený shora? A ano, po výrobě aut ještě projíždí každé auto kontrola a vymezují se vůle. Ale jen kvůli tomu, že na novinářské testy jdou předsériová auta! Do série se vše musí doladit. Vaše hledání spiknutí za vším je smutné
10. 9. 2014 14:38
Re: Tady nam nekdo maze med kolem huby
Egi nezlob mne :-) :-) :-) :-) , koukni poradne na posledni fotku, nebo tady ji mas zesvetlenou [odkaz] . a uvidis ze je tam proste vyrez na pedal a tri pedaly jsou videt jak na novym, tak na starym polu nehlede na automat. Proste ”fake by vw” jak vysitej.
10. 9. 2014 15:04
Re: Tady nam nekdo maze med kolem huby
A teď si představ, že ten obrázek mohl dělat někdo úplně jiný, než VW a že prostě jen udělal obyčejnou chybu.
Ne všecko, co se ti nelíbí, musí být komplot zločinného koncernu, snad to pochopíš.
10. 9. 2014 21:59
Re: Tady nam nekdo maze med kolem huby
... mně je jedno kdo to dělal. Je to fotka z mediabanky VW a za správnost odpovídají VW lidi, ať to pro ně dělal kdokoliv. O to ale nejde. Neberu to jako komplot, nebo záměr. Vadí mi, že nám je podsunuta počítačová animace a přitom to měly být fotky. Vadí ten princip, že mi někdo lže a ukazuje mi něco, co reálně neexistuje. Co když nám podsouvají i jiné věci, které poznat nejdou, nebo je poznat neumím? Takovéhle praktiky ve mne důvěru v tuto značku nevzbuzují, ačkoliv vozem VW jezdím a jsem s ním max. spokojen.
Zkus si někdy vyfotil třeba motorový prostor a interier na výstavě aut, pak si vyfoť stejné sériové auto. To se teprve budeš divit, kolik najdeš rozdílů - a to jsou jen rozdíly viditelné...
;-)
10. 9. 2014 09:21
Že by trefa?
V diskusi pod Fabií jsem psal, že úspěch Fabie předešlých generací určil směrování té přicházející a že umožní posunout Polo výše.
A pravděpodobně je to tady - Polo půjde logicky někam pod A1, bude praktičtější, méně stylové, ale podstatně prémiovější, než Ibiza / Fabia.
Opravdu to není tak, že by zlý, škaredý a bakaný fuj německý koncern nepřál úspěch české Škodovce, je to právě tak, že úspěch Škody umožňuje posunout auta se znáčkem VW výše, těsně pod prémiové Audi - a to je něco, o čem se může jiným koncernům jenom zdát...
Rozbalit vlákno
0
10. 9. 2014 09:49
Víc položit přední okno
není zrovna chytré - čím větší sklon, tím hůř je většinou vidět přes A sloupek. Spíš bych se přimluvil za urychlení příchodu Taigunu, ten by rozhodně ocenilo víc lidí než Polo se 170 kW za cenu Passata.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - GregorZV
10. 9. 2014 14:55
Re: Víc položit přední okno
tak to hej, ale niekto preferuje malé a mrštné auto :-) a to Polo spĺňa!