Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Polo dostane tříválec z modelu Up!

Malý Volkswagen čeká lehká modernizace. Těšit se můžeme na nový benzinový tříválec nebo pozměněný design.
Zpět na článek
1. 7. 2013 09:26
1. 7. 2013 09:35
1. 7. 2013 09:47
1. 7. 2013 10:19
1. 7. 2013 12:05
1. 7. 2013 12:49
1. 7. 2013 14:52
1. 7. 2013 12:05
Avatar - sargis
1. 7. 2013 09:26
Polo
Zreje ako vino a opticky FL by ani nepotreboval...inak nechapem tie FL na rok, dva. Povodnym modelom to znizuje hodnotu pri druhotnom predaji a technicky asi nepridu extremne zmeny, teda okrem motorov a lepsej navi...to uz asi pockat na novy model. Alebo vsadit na osvedcenu vypiplanu techniku? ;-\
Rozbalit vlákno
6
1. 7. 2013 09:35
Re: Polo
Průběžné modernizace se dělají skoro každý rok, takže jednou k tomu "přibalit" i facelift karoserie není nic divného. Vem si třeba Japonce nebo Korejce, ti mají životnost jednotlivých modelů ještě kratší a facelifty "na rok, dva" dělají běžně.
Avatar - sargis
1. 7. 2013 09:47
Re: Polo
S tym, samozrejme, suhlasim, bezne sa modernizuje kazdy rok, ale FL je predsa len nieco ineho z pohladu kupca. Aspon ja mam pocit, ze mam "novsie" stare auto. A myslim, ze sa to prejavi aj na zostatkovej hodnote viac, ako ked niekomu poviem, ze tento model ma zosilnene silentbloky a upravenu CAN...
1. 7. 2013 10:19
Re: Polo
Tak změny na karoserii usnadňují identifikaci. Málokdo se zajímá o auta natolik, aby věděl, které konkrétní modelové roky chce. Takže ano, snižuje to hodnotu. Ale zase ne tak zásadně. Myšlenka je udržet vůz svěží. Rozhodně nemyslí na stávající majitele a ceny výkupu. :-)
1. 7. 2013 12:05
Re: Polo
...no ale také to s něma podle toho vypadá. Prodat ojetého korejce je nadlidský výkon.
1. 7. 2013 12:49
Re: Polo
A skutečně je to jejich jepičím životem? :-)
1. 7. 2013 14:52
Re: Polo
Ani bych neřekl, třeba taková i30 v záruce nebo KIA ceed jsu docela žádané, neprodejných VW a škůdek se naopak všeude válí hafo ;-)
1. 7. 2013 10:10
Takže to bude i ve Fabii 3
V tom případě se máme na co těšit :yes:
Rozbalit vlákno
1
1. 7. 2013 14:54
Re: Takže to bude i ve Fabii 3
Ti víš že jo, 1.2 TSI pro tu krabku by už bylo moc ;-)
Avatar - Pavlas
1. 7. 2013 12:05
1.0 TSI, 81kW
Věřím a doufám, že tento motůrek dostane i "klasický" VW Up! a také koncernový sourozenec, Škoda Citigo. Model vRS by mě velice potěšil, byl by to městský sprinter. >:D
Rozbalit vlákno
4
1. 7. 2013 12:23
Re: 1.0 TSI, 81kW
Tak to Tě bohužel zklamu, Citigo vRS nebude :-(
Avatar - Pavlas
1. 7. 2013 16:34
Re: 1.0 TSI, 81kW
Vážně? ;-\ Je pravda, že žádná potvrzená informace není, ale jak píše _MT_, Up! GT by měl být, (někde jsem četl i článek s vizualizací vozu), což mě přivedlo na myšlenku, že ostatní koncernové auta by taky mohli dostat stejnou techniku. Vím, možná naivní srovnání, ale vemte si: Polo GTI, Fabia vRS, Ibiza Cupra. 1.4 TSI 132 kW, 7° DSG... Stejná technika.
1. 7. 2013 20:06
Re: 1.0 TSI, 81kW
Mám takový pocit, že Škoda i Seat mají být hlavně regionální varianty. Takže bych s tím úplně nepočítal. Všimni si, kolik konceptů okolo up! VW představil. A kolik Škoda, nebo Seat. Jsou tak nějak do počtu.
1. 7. 2013 12:48
Re: 1.0 TSI, 81kW
Měl by být up! GT.
1. 7. 2013 21:48
Palubna doska ...
...Pola by si urcite zasluzila prerobit, lebo je to najma v nizsich vybavach uplna tragedia.
Vyniknuty deklik na airbag spolujazdca sa uz minimalne 10rokov nenosi, nie to u auta, co ma ledva 4r.
Materialovo tiez chudoba.
Rozbalit vlákno
0
1. 7. 2013 23:15
Nová kvalita? :-D
TSI = Totálně Šílená Investice
Rozbalit vlákno
0