Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Polo R WRC: Nejostřejší sériové Polo na nových fotkách

Volkswagen sice podobu silničního Pola R WRC odhalil již koncem loňského roku, aby se na něj však nezapomnělo, naservíroval nám várku nových fotek.
Zpět na článek
6. 7. 2013 16:29
6. 7. 2013 17:45
7. 7. 2013 22:31
6. 7. 2013 19:04
6. 7. 2013 23:30
7. 7. 2013 00:26
7. 7. 2013 05:03
7. 7. 2013 12:03
7. 7. 2013 12:30
7. 7. 2013 17:16
7. 7. 2013 20:52
Avatar - Ham.
6. 7. 2013 16:29
Hezké
škoda jen, že nedostalo quattro a dvojspojku z A1.
Rozbalit vlákno
3
6. 7. 2013 17:20
Re: Hezké
vypadá jako z transformers 5
Avatar - AUDIRS6
6. 7. 2013 17:45
Re: Hezké
tak, tak...ono by to ale zase tym padom prinutilo Audi urychlit uvedenie "S1" na trh - ved zakaznici cakaju, technika uz existuje, a takto by sa aspon skor zaplatili nemale naklady na prerabku platformy, ktora nebola doteraz pripravena na 4x4...
7. 7. 2013 22:31
Re: Hezké
A1 quattro měla také jen manuál.
6. 7. 2013 19:04
Can you feel..
..the difference?
[odkaz]

Polo WRC.. Strasny :/
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Typhoon
6. 7. 2013 20:35
Re: Can you feel..
Podívej se někdy na televizi, když je soutěž WRC. Pak si všimneš, jak jezdí Subaru, pokud bude vůbec někdy v záběru, a jak VW Polo.
Avatar - Emel
6. 7. 2013 22:25
Re: Can you feel..
Asi to bylo spíš takové postesknutí nad tím, že Impreza WRX STI je i v civilu hodně ostré auto, zatímco Polo je... no, prostě Polo. U Subaru dokázal člověk věřit tomu, že tím motorsportem opravdu žije celá značka, že se zkušenosti z rallye dostávají do výroby, že závodní auto má něco společného s tím, co si můžete koupit. Polo má s WRC společného asi tolik, jako Megane s Vettelovým RB27.

Ale stejné výhrady samozřejmě platily i pro Loebovu C4... je prostě škoda, že aut jako Impreza WRX není víc a nedaří se jim v dnešním světě lépe.
Avatar - JDM
7. 7. 2013 00:20
Re: Can you feel..
dřív speciály vycházeli více z produkčních verzí, včetně motoru atd.. dneska ti stačí karoserie . No já bych teda na oslavu úspěchu svého vozu čekal větší akci , VW se mohl trochu odvázat , roztočit to a udělat z pola opravdu nějakou bestii když už je to verze WRC . 4x4 pravej samosvor :-) motor by taky mohl dostat brutálnější výkon ale i tak 160kw na toho střízlíka bude stačit , vykašlat se na nějakou klimu a další elektroniku! Prostě udělat fakt šílenost která by opravdu napodobovala verzi z WRC . Jenže vw to zabije tímhle výtvorem s pruhama to je jako nějaký WRC?? Ne tohle polo je při zemi dost při zemi až nudně přizemi.
Škoda mohla bejt na silnici sranda takhle ho ani pořádně nerozeznáš od ostatních verzí
7. 7. 2013 13:44
Re: Can you feel..
Ano, souhlasím. Tady alespoň dostaneš slušný motor, který bys jinak v Polu těžko hledal. Je to stejná jednotka jako v G7 GTI.
Avatar - Emel
7. 7. 2013 15:30
Re: Can you feel..
Jo, nic proti... co já pamatuju tak VW motorsport vždycky ignoroval, první pokus s WRC vychází dobře a tohle je v rámci možností Pola slušné.

Z mého pohledu jsou dny největší slávy WRC už dávno minulostí... ale těžko se mi to hodnotí, za tu dobu se toho změnilo tak strašně moc... možná to prostě už jen nežeru tak jako v patnácti.
7. 7. 2013 16:33
Re: Can you feel..
Presne tak jsem to myslel. WRX STi je oproti tehle tasce, ktera si muze nechat zdat i o obycejnem LSD, skutecne sportovni nacini.
Avatar - guze
6. 7. 2013 22:30
Re: Can you feel..
Dnes už je to hlavně o penězích, dřív by si Polo proti Subaru ani neškrtlo....
Avatar - Emel
7. 7. 2013 15:32
Re: Can you feel..
O penězích to bylo vždycky... mohl bys stejně tak říct, že dřív by si Clio ani neškrtlo... a pamatuješ, jak kdysi řádil Renault 5? Prostě když se chce, jsou na to peníze a trocha toho štěstíčka, tak to jde.
6. 7. 2013 22:36
Re: Can you feel..
No, vw do pola vrazil nejmodernejsi techniku za tezky love, ktery ostatni automobilky nechteji/nemuzou utracet. Ted zmrazil vyvoj, aby to pry bylo vubec zajimavy- coz ja beru spis jako posmech ostatnim. Kdo by se udrzel, ze jo. Zustat Loeb jeste sezonu, vypadalo by to jinak. K tomu jeste FIA meni pravidla jako na bezicim pase a to rally nici, zajem automobilek o takovej CIRKUS klesa, resp. uz klesl na minimum.
Subaru je mi lito, no v nizsi kategorii mu to taky slusi.
Ja sam bych upravene produkcni vozy dal na vrchol. V dnesni dobe uz to neni moc o vyvoji, muzete si postavit special, jakej chcete. Viz treba Loeb na Pikes Peak. At auta ukazou, co umi.
Avatar - JDM
6. 7. 2013 23:34
Re: Can you feel..
Pokud budeš někdy moci zajdi se prosím podívat na WRC , jeho součástí je totiž i několik dalších kategorii a tolik Subaru a Mitsubishi na jednom místě neuvidíš!!! Bohužel se jedná o soukromé týmy které si stavbu svých aut platí ze svýho !!! Impreza STI a Lancer Evo pořád patří k tomu nejlepšímu a nejpoužívanějšímu rally nářadí na světě !!!

PS: kde byl VW v nejlepších dobách WRC?? zajímavé že se do WRC přihlásí kdy už prakticky nemá žádnou konkurenci , kdy to ostatní balí a končí.
Avatar - theolli
7. 7. 2013 07:38
Re: Can you feel..
Poslední věta je naprosto výstižná!
Avatar - Hammunasakra
7. 7. 2013 10:35
Re: Can you feel..
No tak DS3 WRC. Jezdí skoro stejně a taky vypadá líp
Avatar - Ham.
7. 7. 2013 10:50
Re: Can you feel..
Když si pustíš patnáct let staré záznamy pro pamětníky tak máš na záběrech jenom Subaru. >:D
Avatar - Hammunasakra
7. 7. 2013 12:22
Re: Can you feel..
Kdepak, před patnácti lety měl 4 letou šňůru titulů Tommi Mäkinen na Mitsubishi
Avatar - Ham.
7. 7. 2013 13:35
Re: Can you feel..
A co jako? Subaru od poloviny devadesátých let až do éry Citroenu jezdilo ve WRC velmi hojně a úspěšně.
Avatar - Hammunasakra
7. 7. 2013 21:06
Re: Can you feel..
To samý jako ty si myslí hodně lidí i vo Audi Quattro, přitom Subaru i Audi zas tak moc nevyhrávaly - Audi 2 tituly v MS jezdců plus 2 v týmech a Subaru 3 + 3. Skoro všichni ostatní byli úspěšnější nebo alespoň stejně úspěšný. Nejen Citroen se 17 titulama, ale i Peugeot, Toyota, Fiat, Ford, Mitsubishi a samozřejmě Lancia, ta WRC s 15 titulama ve svý době doopravdy kralovala :yes: :yes:
Avatar - JDM
7. 7. 2013 00:21
Re: Can you feel..
>:-[] :yes: >:D
7. 7. 2013 13:41
Re: Can you feel..
Jde o homologační sérii, ne o závodní auto.
Avatar - rohYpnol
6. 7. 2013 22:48
Bez komentáře
Tohle prostě komentář nepotřebuje :-! :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - miromen
6. 7. 2013 23:30
Za manual
:yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JDM
7. 7. 2013 00:26
WRC
nebo snad někomu to auto nahoře připomíná něco jako je tohle???
[odkaz] >:-[]
Rozbalit vlákno
0
7. 7. 2013 04:14
Manuál, hurááá!!!
Volkswagen se konečně pochlapil a začal dělat malý hot hatch s manuální převodovkou a poctivými třemi pedály - takže konečně opravdová zábava za volantem s mezipliny atd. Heurééka! Je vidět, že když se chce, všechno jde. Ale proč to trvalo tak dlouho a proč něco takového nenabízí i Seat a Škoda? Každopádně jsem zvědavý, jestli se nějaké POLO R WRC dostane i na český trh...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ozzman
7. 7. 2013 12:00
Re: Manuál, hurááá!!!
Seat má Ibizu Cupra a Škodovka Fabii RS. Jen se není čemu divit, že jim VW nedá tak silné motory, jako do svého koně :-)
7. 7. 2013 13:51
Re: Manuál, hurááá!!!
Až půjdou s Ibizou, nebo Fábií závodit, možná homologační sérii také vybaví něčím zajímavým. Tohle není stálá nabídka.
7. 7. 2013 05:03
Vanilka
Je dobre, ze se vyrobci snazi trosku ozivit dnesni sedivou nabidku. Urcite krok spravnym smerem. Teda az na ten vzhled, mikro-rozmery a pohaneny predni kola. V kazdem pripade se najdou lidi, kterym se bude libit.
Ale, nemuzu si pomoct, tohle Polo je porad jenom vanilka.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
7. 7. 2013 12:03
ne
jak se me bezne Polo libi, tak tohle predrazeny se me nelibi ani vzhledove, a co je na 2500 kusech exklusivniho?

tohle mělo stat tak o 10-12tisic euro min
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
7. 7. 2013 12:30
Re: ne
2500 kusů je minimum pro homologaci podle řádů FIA. A navíc když Citroen prodal 2000 hodně předraženejch DS3 Racing, tak VW přece musí prodat víc >:D
7. 7. 2013 17:16
Re: ne
a co to jako meni natom co jsem napsal?
Avatar - Hammunasakra
7. 7. 2013 20:52
Re: ne
Jenom že těch 2500 má konkrétní důvod. A Pola se v dobrym roce prodá skoro půl milionu kusů, takže dva a půl tisíce pro někoho může bejt skoro exkluzivní série. To budou asi všechny změny >:-[]
Avatar - flyboyeda
8. 7. 2013 00:08
Fantastické malé autíčko
vypadá mnohem líp než fabie, s tímhle autíčkem si člověk užije spoustu srandy

Jediné co mi vrtá hlavou je cena 880 000 kaček za Polo je opravdu hodně,
ale u takových aut se na cenu nehledí,takže to nevadí

možná ještě že to není 4x4,ale i s předokolkou se dá jezdit

Jinka samá pozitiva
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
8. 7. 2013 00:45
Re: Fantastické malé autíčko
Mně vadí ty nevkusné polepy..., zejména na kapotě. Ty by šly okamžitě dolů.
Za tu cenu (880 tis.) můžeš mít G7 GTI Perform. a ještě ti zbude dost peněz na extras výbavu..., takže za tuhle cenu mi to moc smyslu nedává...
8. 7. 2013 08:24
Re: Fantastické malé autíčko
Také bych mezi nimi tíhl ke Golfu. Podle mne celkově lepší auto. A na okruhu bych si na něj vsadil i co se týče rychlosti, byť je těžší.