Ale taky jsem zvědavej, jak budou argumentovat VAGinisti, pro který je Rusko totální agresor, okupant, a nejspodnější místo na zemi, kam se normální člověk nikdy nemůže přece dobrovolně dostat. :-) A ono se tam vyrábí überauto. Mein Gott! Skandal! :-)
Ale vážně, peníze smrděj všude stejně, a pokud je někde levnější výroba, pak nemám problém. Kvalitu si ohlídá značka sama.
Někdo zase objevuje Ameriku? VW vyrábí v Rusku už pěkně dlouho, protože jde o perspektivní trh a dovoz z Evropy je dost nerentabilní, tuším kvůli vysokému clu. Ještě před několika lety se tam montovaly hlavně "polotovary" z evropských továren.
Rusko samozřejmě okupant je, ale nevím, co byste si tak asi představovali, že takový automobilový výrobce, jehož cílem je hlavně zvýšit prodeje a zisk, provede s fungující továrnou, do níž průběžně tolik zainvestoval. V důsledku ruských ekonomických problémů se nicméně výroba omezuje.
Dokud budou peníze hýbat světem, montovat a prodávat se bude všude. Ovšem nikdo mi nevymluví, že Rusko bylo a díky své mentalitě vždy bude expanzivní národ, na který si ostatní musí dávat pozor. PS.: Jak dokázal socialismus zničit morálku lidí v ČR, z toho se budeme ještě hodně dlouho vzpamatovávat... :no:
Člověče, já si snad myslím, že co se týče vyloženě morálky, tak jí dokázal víc zničit kapitalismus než socialismus. :-( Stačí se kouknout kolem sebe. Chování na silnicích je toho důkazem... Práva všude, povinnosti nikde. Holt silnější pes m.dá. :-)
A že je Rusko expanzivní národ? No a USA ne??? On ten Krym není tak jednoduchej problém, jak si spousta lidí myslí... Stačí se podívat na historický souvislosti... EU už taky pěkně diktuje a nařizuje, jen všichni držej hubu. Uvidíme za rok po volbách ve Francii, něco mi říká, že budou velký změny, co se EU týče. ;-)
Ale zaplať pánbů, že žijeme v dnešní "svobodné" době...
To, co si myslíš v úvodu, pochopitelně není skutečnost. Dá se to ilustrovat třeba na příkladu poválečného rozdělení Německa, kdy "polovina" jednoho národa žila 40 let v socialismu a druhá stejnou dobu v kapitalismu. Opravdu chceš tvrdit, že po 40 letech na tom byli východní Němci (v průměru) s morálkou lépe, než západní? Nebo, že celý východní socialistický blok (včetně nás) pod tvrdým vlivem Sovětského Svazu, na tom byl morálně lépe, než západní Evropa bez sovětského vlivu?
A vážně si myslíš, že lidi tady už nejsou pod vlivem 40 let socialismu? Tak na to (bohužel) klidně zapomeň. I ty mladší ročníky, které totalitu nezažily, jsou logicky vychovávány lidmi, jejichž život tohle období ovlivnilo velmi výrazně, stejně tak jako drtivou většinu našich současných vrcholných politiků (včetně pana polistopadového podnikatele Babiše), zákonodárců, soudců..., prostě všech co mají cca 40 a víc.
A na současné Evropské unii je největším problémem právě čím dál výraznější sklon k socialistickým praktikám.
Se závěrem souhlas.
Takhle by mohly vypadat malé auta i u nás. Atmo 1.6, 77 kW v malém autě. Co víc si člověk může přát...? Jenom my máme start-stop, aby mohl v laboratoři motor stát. :-(
Mas pravdu vo vsetkom, ale vsetko to prebija celkovo nizsia spotreba toho TSIcka a to minimalne o liter v priemere. Tak isto ked kupujes nove auto tak ta vydrz motora nezaujima. Ak kupujes auto na 150 000km tak na benzine usetris cez 50 000kč, co do servisu nemas sancu dat navyse oproti atmosfere. Nehovoriac o prijemnejsom prejave toho maleho turbomotora. Za mna urcite TSI