to radsej z thajska alebo z indie bez urazky, ved oni ani cukor ani maslo ani nic nemaju dobre, uz ani tie polske krowky dnes za vela nestoja, z polska ani bicykel nefunguje nie to este auto, bol som v polsku velakrat takmer kazdy rok tam chodim na vylety na polsku stranu pienin aj tatier alebo vychodne poloniny, pravda je taka ze polskym vodicom ani rusi nemozu konkurovat, preto ani nechcem vediet ako auta vyrabaju lebo by ma stocilo, ich mentalita je fascinujuca
a co tak postavit zavod v estonsku? Tam by kvalita bola ( su tiez clenmi unie a nato a na rozdiel od polska maju euro ). Strojarstvo ma inak v estonsku dlhodobu tradiciu ( staci si pozriet par clankov o estonsku ) , urcite vacsiu ako cele polsko dohromady, poliakom by som ani bicykle nedal montovat
Toppere mám pro tebe jednu dobrou radu, postav se před zrdcadlo a dej si pár facek, to tě probere. Pak sedni ke kompu a požádej p.t. redakci o BAN na svůj zdejší účet :-!
petrumr, drzme sa faktov a nie nejakych iracionalnych osobnych antipatii >:D samozrejme topper to prehnal, vuobec s nim nesuhlasim ohladom polskych pracovnikov v automobilizme (ma pravdu akurat v tom, ze potraviny z Polska su casto nekvalitne a nebezpecne, viackrat to bolo pertraktovane v mediach), no rovnako kecas aj ty - o slovenskych pracovnikoch v slovenskych zavodoch nemuozes povedat jedineho zleho slova. ak by bol na nich nejaky tien, tak by si tu VW rozhodne nedovolil vyrabat auta typu Q7, Touareg, resp. karoserie pre Cayenne, o e-up! nehovoriac. nase montazne zavody su na vysokej urovni v celosvetovom meradle, aj preto mame vyrobu na vysokych objemoch. nabeton nie su o nic horsi od ceskych robotnikov. nebudem sa tu teraz do nikoho obuvat, ja nikdy na Cechov nekydam, mam tam rodinu, do Ciech chodim velmi casto a velmi rad, skutocne nemam ziadne predsudky. no z tvojich divokych slov o potencialnom zatvarani blavackeho zavodu nejde nic ine ako neprajnost, mozno az hnev :-) tvoja vec, no sem do diskusie to netahaj. ano, sme len predlzena montazna ruka VW...rovnako ako vy. v pripade zavodov KIA/Hyundai a tiez PSA/Toyota sme na tom takisto rovnako. jediny maly rozdiel je, ze u vas su aj vyvojove kapacity pri Skode - no pre mna je to dost nepodstatne, aj tak o vsetkom podstatnom (oi strategia znacky) rozhoduje v konecnom duosledku Nemec 8-s a o designe rozhoduje...zeby Slovak? Kaban :yes:
Víš je tu malý problém. Poláci prodávají potraviny jak v Německu ve Francii a jsou považováni v Evropě za výrobce kvalitního zboží. To co je přetřásáno v CZ médiích taky nemusí být vždy pravda. Třeba dokážou vyrobit levnější a kvalitnější zboží než Babišův Agrofert a pak je v konkurenčním boji možné vše. Nicméně sami Poláci říkají že po jejich potravinách ještě nikdo neumřel, ale po české kořalce ano. A víš co mají pravdu.
S tim jidlem je to tak, ze Polaci vyrobi, co si obchodnik objedna, sami (sobe) ty blafy vetsinou neprodavaji i proto, ze lidi jim to nekupovali.
Podobne mluvi sef Marks & Spencer:
"Jako člověk, který se pohybuje v regionu šesti zemí, z nichž je Česko nejbohatší, tak úroveň potravin v Česku a na Slovensku je výrazně horší než v Polsku a Pobaltí. A myslím opravdu výrazně horší," říká Mrozek, který je zároveň šéfem řetězce pro střední Evropu. "U nás si dneska v podstatě musím do obchodu nosit brýle. Jen tak se dozvím, že si tu kupuji šunku, kde je padesát procent masa," říká bez nadsázky obchodník.