Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen pracuje na Golfu R ve verzi kombi

Vrcholná varianta Golfu by se mohla dočkat třetí karosářské verze. Po třídveřovém a pětidveřovém hatchbacku patrně přijde kombi.
Zpět na článek
26. 3. 2014 09:00
26. 3. 2014 12:00
26. 3. 2014 12:11
26. 3. 2014 12:12
26. 3. 2014 12:16
26. 3. 2014 13:12
26. 3. 2014 15:18
26. 3. 2014 15:32
26. 3. 2014 12:12
26. 3. 2014 13:10
26. 3. 2014 13:15
26. 3. 2014 14:28
26. 3. 2014 14:52
26. 3. 2014 16:52
26. 3. 2014 15:21
26. 3. 2014 11:50
26. 3. 2014 13:43
26. 3. 2014 14:30
26. 3. 2014 15:40
26. 3. 2014 15:53
26. 3. 2014 17:04
26. 3. 2014 17:37
26. 3. 2014 17:40
26. 3. 2014 18:21
26. 3. 2014 16:04
26. 3. 2014 17:50
27. 3. 2014 00:36
26. 3. 2014 15:56
26. 3. 2014 16:13
26. 3. 2014 17:02
26. 3. 2014 08:23
a co kdybys nam Buresi
popsal ty hrnce z reklamy.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Dinar
26. 3. 2014 12:10
Re: a co kdybys nam Buresi
A co by tak psal, že když s nimi o sebe třískne, ozve se stejně dutý zvuk, jako kdyby o ten hrnec třískl tvojí hlavou? Ale to přece víme... :-!
26. 3. 2014 19:51
Re: a co kdybys nam Buresi
ty si bures? ja vim ze si de bil
Avatar - iudex
26. 3. 2014 09:00
Uberkombi
Tak toto by bol od VW výborný ťah. Aj existujúci segment hot-kombi je relatívne skromný (Octavia kombi RS, Focus ST kombi, Megane GT220), ale to sú autá v rozmedzí 162-184 kW a Golf R s 221 kW je o level vyššie, to by bolo prvé a jediné kompaktné uber-kombi (to, čo v zásade robí o triedu vyššie prémia s modelmi typu RS4 Avant).
Rozbalit vlákno
29
26. 3. 2014 10:33
Re: Uberkombi
První kompaktní uber-kombi už vyjelo ;-)

[odkaz]
Avatar - iudex
26. 3. 2014 12:00
Re: Uberkombi
Tam píšu iba o predobjednávkach, aj to len v Japonsku, naviac nie je Levorg nástupca Legacy, teda stredná trieda?
Avatar - woody-alien
26. 3. 2014 12:03
Re: Uberkombi
Do ringu ještě vtrhne Cupra ST s 206 kW...pravda FWD. ;-)
Avatar - iudex
26. 3. 2014 12:11
Re: Uberkombi
To bude prvý reálny konkurent (naviac cenovo značne dostupnejší). :yes:
26. 3. 2014 12:45
Re: Uberkombi
Dostane se letos i do Evropy. Levorg vychází z nového WRX, takže nižší střední...
Avatar - Emel
26. 3. 2014 12:12
Re: Uberkombi
Fakt 300 koní s CVT?

Ten čumák vypadá divně... no, ale z druhé strany, už tu byl i horší.
Avatar - Dinar
26. 3. 2014 12:16
Re: Uberkombi
To auto může být sebeschopnější, jenže při každém novém pohledu na něj se těžko ubránit smíchu. Nechápu proč subaru stále dokola provádí tohle designové sebemrskačství.
Avatar - woody-alien
26. 3. 2014 12:26
Re: Uberkombi
Myslím, že si zakládají na tom, že si Subaru koupí opravdu jen srdcař....se silným žaludkem. >:D >:D

Ale vážně, taky to nechápu...
Avatar - white label
26. 3. 2014 12:46
Re: Uberkombi
Souhlas.
Já bych uvítal spíš avizovaný (třídveřový) Golf R Evo, kombík mě u podobně koncipovaného Golfu moc nebere. Ale může to mít souvislost s údajně plánovaným příchodem Golfu RD (s R4 BiTDI), verze RD by dávala v kombíku větší smysl, než kombi R v benzínu.

P.S. V AutoBildu byla srovnávačka GR/S3/M135ix a nejméně nedotáčivý byl právě GR, navíc působil ze všech nejsportovněji/"nejultimativněji", takže klame tělem skvěle.
Avatar - Dinar
26. 3. 2014 13:12
Re: Uberkombi
Klidně může být, 135ix jsem jel a jen potvrdila mou zkušenost posledních deseti let, xdrive zabíjí bmw, jinými slovy, bmw neumí čtyřkolky. :no:
Avatar - white label
26. 3. 2014 13:59
Re: Uberkombi
Souhlas. Byla tam k tomu i poznámka, že připlácet u 135i za x-drive nedoporučují.
Avatar - wakantanka
27. 3. 2014 13:13
Re: Uberkombi
Čo ja viem? Tento konkrétny kus na mňa pôsobí asi najlepšie so všetkých Subaru poslednej doby. Ja by som s ním (minimálne zvonku) nemal problém. >:D
Avatar - white label
26. 3. 2014 12:41
Re: Uberkombi
Jj, s CVT, takže děkuji, nechci. Audi S/RS bych si taky s multitronicem nikdy nekoupil.
Avatar - poterienko
26. 3. 2014 19:09
Re: Uberkombi
Což naštěstí nemůžeš :D.
Avatar - white label
26. 3. 2014 19:44
Re: Uberkombi
Jo, naštěstí ne.
26. 3. 2014 12:56
Re: Uberkombi
Bohužel jo.

Čumák je skoro stejný jako u WRX [odkaz] , jen ho hyzdí chromované doplňky, zadek už je horší. Ale já ho neuváděl pro designové srovnání s Golfem, jen jsem chtěl poukázat, že jiné 300 koňové kombi v nižší střední se ukáže dřív.

EDIT: v původním odkazu je slabší verze. Silnější by měla vypadat takto: [odkaz]
Avatar - Emel
26. 3. 2014 15:18
Re: Uberkombi
To už je lepší... teda kola jsou divný, závodnický geny z toho zrovna netryskají... ale to nakonec ani z toho Golfu. WRX se moc neliší, ale celkový dojem o dost lepší.
26. 3. 2014 15:32
Re: Uberkombi
Takže po 10letech jsme zase zpátky: [odkaz]
V zásadě dobrá zpráva :yes: ;-)
Avatar - Dinar
26. 3. 2014 12:12
Re: Uberkombi
Hodně bude záležet, kam ho postaví cenově, S3 sportback a ani S4 kombi nesmí být moc blízko. ;-)
Avatar - iudex
26. 3. 2014 13:10
Re: Uberkombi
S3 SB nie je konkurent pre Varianta, to je len trošku dlhší hatch, rovnako ako Rapid SB. A o cenovú blízkosť S4 avant sa moc nebojím, to je (žiaľ) úplne inde. G R ako taký je drahý, ale ak si človek pozrie konkurenciu, s tými výkonmi si ju zrejme obháji.
Avatar - Dinar
26. 3. 2014 13:15
Re: Uberkombi
SB nebude mít praktičnost kombíku, jenže má lepší značku, uvažování, jestli nevzít radši audi, protože imidž voe, než golfa s o něco větším kufrem, je klidně možné, tady je prostor pro kanibalizaci, golf musí být levnější, o S4 nemluvě, jinak to bude jen paběrkování. ;-)
26. 3. 2014 14:28
Re: Uberkombi
S3 Sportback je snad pořád menší než pětidveřový Golf (zhruba stejný rozvor a kufr). Třídveřová S3 má zkrácený rozvor, jestli si dobře pamatuji. SB je pak plnohodnotný HB nižší střední.
Avatar - Dinar
26. 3. 2014 14:52
Re: Uberkombi
Nemá S3 SB větší kufr než golf R HB?
Avatar - white label
26. 3. 2014 15:43
Re: Uberkombi
Golf R - 343 litrů
S3 SB - 340 litrů
S3 HB - 325 litrů
26. 3. 2014 16:52
Re: Uberkombi
Přesná čísla napsal WL. A je myslím i o chlup kratší. Možná to zdání dělá S3 (A3), nebo relativně tenký D sloupek a třetí boční okno ve stylu Avantů, ale SB bude jeden z nejmenších pětidveřových HB nižší střední, pokud ne nejmenší (už Golf platí za kompaktní).
Avatar - white label
26. 3. 2014 18:45
Re: Uberkombi
Jo, u S3 sb je o kufr 41 mm kratší (a o 3 mm užší), než u GR.
Avatar - woody-alien
26. 3. 2014 19:07
Re: Uberkombi
Vsadil bych se, že to mrskáš z paměti, ani nikam nekoukáš... ;-) :yes:
Avatar - white label
26. 3. 2014 19:43
Re: Uberkombi
Všechno ne, ale odkazy k tomu najdu i "poslepu". Zajímavé je, že u verzí s předním pohonem je objem kufru Golfu a A3sb naopak shodný (380 l).
Avatar - Emel
26. 3. 2014 15:21
Re: Uberkombi
Jak píše iudex - S4 bude dražší a S3 menší.

Jinak... cena nebude podle mě velké překvapení, skoro bych tipnul Golf R + obligátní příplatek za kombi (30.000 nebo kolik to teď dělá), může to být o kousek víc, ale asi ne o moc. A pokud není cenová blízkost problém pro R, pak pro R Variant to bude úplně v pohodě.
Avatar - Jaros71
26. 3. 2014 11:50
Co dodat?
Bude to jistě dobré a perfektně jezdící kombi..
Pár nadšenců si ho koupí a budou rádi.

Jinak by u VW raději už měli představit nový Tiguan a Touran! ;-)
Rozbalit vlákno
0
26. 3. 2014 13:43
Foto
[odkaz]
Rozbalit vlákno
13
Avatar - woody-alien
26. 3. 2014 15:40
Re: Foto
No, já mám k těmhle hot-kombi dost rezervovaný vztah a ani základní G7 kombi se mi v reálu moc nelíbí. Ale hlavně zase černý disky, co s tím furt maj ? Ve většině případů to vypadá blbě, opticky zmenšuje kolo... ;-\
Avatar - white label
26. 3. 2014 15:53
Re: Foto
Jsem taky proti celočerným diskům (např. u Thomasinova MRS C), ale tyhle jsou přece jasně "dvoubarevné", přičemž na ramenech převládá leštěný kov, takže tady větší problém nevidím. Naopak, kromě těch kol, písmene R a odstínu Lapiz Blue není na tom autě vůbec nic jiného, než na běžném, lépe vybaveném Golfu. Ani ten přední nárazník není z eRka a dokonce ani z eR-linu. Snad to opticky není finální verze.
26. 3. 2014 17:04
Re: Foto
Řeč není o titulní fotce, ale o [odkaz] .
Avatar - woody-alien
26. 3. 2014 17:40
Re: Foto
viz. _MT. ;-) Mluvím o tomhle.[odkaz]
Avatar - white label
26. 3. 2014 18:21
Re: Foto
Aha. Tak tenhle má ještě celočerné příplatkové 19"ky z G6 R, které už u G7 R nehrozí snad ani u variantu. Aspoň, že má ten eRkový nárazník.
Avatar - Emel
26. 3. 2014 16:04
Re: Foto
G7 Variant se mi taky moc nelíbí, ale jinak... jinak je to rodinný ideál, ne? Přiměřeně místa pro rodinku, k tomu silnej motor, díky DCC snad i slušnej komfort, jistota 4x4 na sněhu, výbavu si můžeš navymýšlet dle libosti... to nemá slabé místo.
Avatar - woody-alien
26. 3. 2014 17:50
Re: Foto
To ano, jako jediné auto samozřejmě, ale čas běží a já začínám mít rodinných ideálů plný zuby. ;-) Midlife Crisis jak z učebnice. >:-[] S rodinkou stejně nakonec jezdíš plus mínus klidně, jednak že oni si ty řezaný zatáčky a posouvání hranic tolik neužijí >:D a druhak máš v hlavě starost o bezpečnost. No a když jedu sám, tak nevidím důvod za sebou tahat další hmotu.
Avatar - Otrava
27. 3. 2014 00:36
Re: Foto
Myslím, že poslední dobou podobné zdánlivě nelogické kombinace letí. Zářným příkladem je trend SUV... na druhou stranu, poslední dobou se z některých menších pseudo SUV stávají spíš MPV... a vlastně takové modely se stávají ideálem pro starší generaci (sice je to vysoké, tak to více žere, hůře drží v zatáčkách, ale člověk sedí příjemně vysoko, bez problémů s nastupováním a vystupováním...).
Avatar - white label
26. 3. 2014 15:56
Re: Foto
Opticky je to normální Golf Variant (highline) s písmenkem R, kolama a odstínem laku z eRka.
Avatar - boost.
26. 3. 2014 16:13
Re: Foto
Přední nárazník je z R, ne snad. Vypadá stejně. Zadní akorát nemá odrazky a ty laufy.