Jednou ze zásadních světových premiér, představených na tradičním předautosalonovém večeru Volkswagenu, je poprvé i motorka. VW se chlubí s emotivní Ducati 899 Panigale.
Nepředstavil nový moto náhodou Audi?
Já vím, že co je Audi, je i volkswagen. Přece jen ale by měla být sledována logika "mateřství" Audi > Ducati.
Těm, co se dnes ráno udělalo šoufl, přeju hezký den. Audi přináší peníze, které by jinak samotná duca od bank žebrala asi marně! A Audi, to je přece taky Lambo, a že by lambo pod svou matkou skomíralo?! Tak stačí jen spojit si Lambo a Ducati a je zas hezký, ba přímo skvělý den....
Mám takový pocit, že Ducati půjde brzo do kopru. Ono ani tomu Lambu se nějak extra nedaří... Zatím je Ducati i u nás prodáváno v síti Piaggio, ale myslím, že se tahle změna na jejím prodeji musela projevit. Neumím si představit, že by dosavadní majitel Ducati šel a koupil tu motorku znovu. Neříkám, pár nových majitelů si to asi najde, ale principiálně je to neprodejné. Kdo chce německou motorku koupí si BMW, kdo chce italskou motorku, koupí si něco z Piaggio Group (Aprilia, MG, MV Agusta atd..). Po Ducati bohužel ani pes neštěkne. Ducati bylo právě vždy něco navíc díky svému spojení s Ferrari, AR..., z toho těžilo. Dneska je to jen vyčpělá nádoba, která bude nějaký rok těžit ze své technologické základny, než def. umře. Mne osobně už Ducati (nové nic neříká). Staré motorky budou růst na ceně, o nové nikdo nebude stát... Zákazníci budou chtít duši, tradici a ta je už jaksi pryč. To byl důvod, proč se tyto motorky prodávaly navzdory nejen japonské konkurenci. VW na dvou kolech za yvšší peníze? Který blázen by o to stál...? Bude to stejný průser, jako byl Phaeton a další... Motorkáří motorku vnímají jinak, než jen jako kus plechu... :yes:
No..., ono Aventador je jedna věc... a druhá věc je, kolik si stanovili cíl, že jich prodají... V porovnání s Ferrari, které je prodávano limitně se o úspěchu u Lamba nedá mluvit... A asi nikdo...by vzhledem k majiteli nečekal, že by se očekávaly prodeje výrazně vyšší. Když se porovnají výsledky Lamba a Ferrari, tak je to nebe a dudy a rel. úspěch jednoho (uznávám celkem výjimečného modelu) s tím nic nenadělají... I proto se VW snaží postavit SUV na bázi Lamba... ty nízké prodeje jim nejsou u zadnice... ;-)
Ty stále nechápeš jedno. A už jsem to specielně tobě tady jednou psal. Lambo prodávalo dříve po desítkách, maximálně stovkách kusů. Teď dělá tisíce. To je obrovský obrat. ;-)
Ty vůbec nevíš, jak si Ducati mezi motorkáři stojí. Tohle není MV Agusta, aby to rostlo na ceně.
Musím se smát, jak ty, když sis koupil skůtra, se hnedle pasuješ do role kovaného motorkáře. >:D
Jestli to odradí pár nějakých zoufalých fandů, kteří mají mindrák z německé preciznosti, já říkám tak ať. Ale co jsem se bavil s lidma, co si motorky kupují a jezdí na nich, tak mají názor konečně opačný. Že se z Ducati stane koupitelná, spolehlivá a normálně servisovatelná motorka. ;-)
Tak já nejsem příznivec Ducati (jezdim Kawu), ale máš pravdu. Podle mě se bude Ducati prodávat (přestože spojeni s VW na první pohled moc nevoní). A půjde hlavně o tu spolehlivost, která doposavad nebyla valná... Když se zapracuje i na prodejní síti, vidim to pro Ducati moc dobře.
Mimochodem ty motorky když pominem spolehlivost, jsou vynikající a doufám, že to tak bude i dál !
Já tvrdím, že to pude do kopru, ty opak. Stačí si to zapamatovat. Vzhledem k tomu, na jakých trzích (USA, Itálie, Japonsko) je Ducati tradičně silná, nevěřím (i přes pár místních ...), že by spojení s VW (které má všude ve světě pověst průměrnosti) Ducati mělo pomoct... Ducati si svoji pozici právě získalo blízkou vazbou na Ferrari a třeba tím, že právě u ferrari konstruovali to co dělá Ducati Ducati...
Kecy o zvýšení spolehlivosti jsou jen důkazem o neznalosti celé problematiky...
Jak říkám... Počkáme dva roky..., jako potenciální kupec bych se já osobně o Ducati už nezajímal, daleko zajímavější stroje dostane člověk jinde... A je to originál, ne nějaká ošizená plečice...
Jde vidět, že jsi Ducati viděl leda na obrázku. ;-)
Když člověk jezdí japonce, tak má na spolehlivost motocyklu zcela odlišný názor. A pravda je ta, že co se spolehlivosti týče, se na japonské motorky žádná italská nikdy, nikde, nijak nechytala. ;-)
Opět tvůj názor... a já budu mít opačný, přičemž jsoo to jen prostě obecné kecy v tvém podání z hospody co sis na základě nějakých osobních antypatií vytvořil s pomocí několika debilních klišé... (japonec spolehlivej, němec robustní atd...)
Já bych spíš psal možná řekněme o náročnosti údržby a servisu. Ale to je jedno..
Já, narozdíl od tebe, na těch motorkách (ne skůtrech) už "pár" let jezdím. Což jistě tušíš, protože specielně tobě, jsem to již párkrát psal. Pak kdo tu píše o kecech z hospody... ;-)
Nevím co jezdíš za stroj ty, ale já měl jako první nejaponskou motorku Aprilii RSV no a asi tak: vzpomínám na ní rád, ale jsem rád že šla z domu. Ok, vím že to není Ducati, ale tak fušersky udělaná elektrika, to se jen tak nevidí. U japonců stačí hlídat olej a hlídat běžné věci. Alespoň z mé zkušenosti. Ducati by se mi líbila, ale tak jako druhá motorka, jen proto jí mít, ale abych se na ní měl spolehnout na nějaké cestování ( bavíme se o pár let ojetých motorkách, ne o nových v záruce) tak to bych se asi bál.
Myslim, ze vis UPLNY PRD o tom co kupci Ducati chteji a co ne. Uz jen ten zacatek, ze Ducati u nas jede pod Piaggiem... Ducati import do CR zajistuje firma MOto Italia (Ducati Prague) a velmi se jim dari...