VW musi byt cely stastny, ze im Cinska statna automobilka FAW (ich Cinsky partner v joint-venture) nelegalne okopirovala motory a prevodovky a postavila fabriky na vyrobu kopii. A teraz ma drzost FAW montovat tieto kopie do svojich aut, ktore sa budu exportovat aj do Ruska a maju konkurovat VW v Rusku!
A VW je take posrate, ze tuto Cinsku kopirovaciu automobilku ani nezazaluje!
Cinania maju riadnu drzost ked v Europe postavila fabriku Cinska kopirovacia automobilka Great Wall, aj ked v skutocnosti sa jedne len o skladanie Cinskych dielov z Ciny aby sa obislo clo a tvarili sa "Made in EU". Samozrejme zahranicne firmy toto v Cine robit nemozu, donedavna Cina zakazovala dovazat originalne komponenty aut aj ked to boli proti pravidlam WTO! Great Wall kopiruje nelegalne desiatky EU/KR/JP aut. Great Wall nelegalne skopirovali Europsku Fiat Pandu a mali drzost sa kopiu snazit exportovat do Talianska!!! A Great Wall mala drzost v Cine zazalovat Fiat, zevraj navrh im ukradol on! To je drzost tisicrocia!
drzost tisicrocia je predavat auto technicky este z r 98 v r 2012 ;-) a za cenu vyssiu ako konkurencia ;-) lenze ludove auta raz na to doplatia a aj skodovka bohuzial :yes:
já si ještě pamatuji jak tady VW prodávala auta s dvouventilovými motory s výkonem necelých 50kW za statisíce, v 90-tých letech stála felicie 1.6, s mechanickou klimou a volantem téměř 450.000,-Kč, myslím, že lidi jim to okrádání a ten předražený šmejd nezapomněli, a že i to je důvod takového úspěchu Hyundai+Kia
Ale keby Europska firma okopiruje notebook cinskej firmy Lenovo (40% lenova vlastni Cinsky stat) a zacala ho predavat len v Europe tak Cinske Lenovo okamzite zazaluje Europsku firmu a Europska firma by bola do mesiaca v base!
Neříkáš nic nového. Prostě u nich se práva nedomůžeš, tečka. Znamená to, že se máme snížit na jejich úroveň? Já si nemyslím. Když už jsme je nenechali v srabu a chtěli si namastit kapsy na levné výrobě, tak za to hold budeme muset zaplatit.
protože si naivně myslely že jsou bůhví jak chytré, tak v rámci krátkodobého zisku narvaly svým svým čínským "partnerům" do chřtánu veškeré možné technologie. Čínští pilní mravenci to všechno zkopírovali. Za pár let řeknou svým evropským "partnerům" pápá a začnou nám to sem pod tlakem valit zpátky. A manageři evropských automobilek budou jen bezmocně koukat a tlačit na politiky aby jim v rámci "záchrany pracovních míst" pomohli. Ale to už bude bohužel pozdě. Tedy ono je pozdě už teď, že. ...a do deseti let je to tu samý "čínský" auto, to mi věřte !
Nejde o kopirovanie konstrukcie,ale technologie,vyroby,materialov a know how...vo všetkom je i trocha alchymie...no a nakoniec,treba to vyrobit aj lacno...to všetko ide čínancom uplne zadarmo...tradicna europa sa nechala nachytat a cinanci nas maju za debilov...pravom.
Asiaté jsou v kopírování všichni stejní, duševní vlastnictví neuznávají a to co je dobré prostě okopírují a je jim celkem jedno jestli s nimi spolupracuješ nebo ne, je to prostě zcela jiná než evropská mentalita. To že je Evropa v krizi je fakt, ale je nesmysl svádět tuto krizi na Číňany nebo kohokoliv jiného. Základní problém si vyrobila Evropa sama, socialistická/sociální politika vychovala haldy líné pracovní síly, která neumí pracovat. Takže věřím, že krize zase naučí Dalibora housti, tedy Evropana pracovat a nejsem pesimista, krize je nutný ozdravný proces který zakroutí krkem neschopným firmám a nic jiného než skutečný nedostatek nemůže naučit lidi opět pracovat. Tak jako se strašilo Japonci jak zavalí Evropu a dnes si lížou rány, tak jako v Evropě nic neznamenají Korejci tak Číňani dopadnou úplně stejně. ;-)
V podstatě souhlas, teda až na to úplné přirovnání Číny k Japonsku, nebo Korei.
Čína je přece jen jiný level, ať už počtem obyvatel, politickou orientací, nebo mírou toho, co všechno vyrábí/vyváží..., i proto bych ji z dlouhodobého hlediska podceňoval nesrovnatelně méně, než relativní "trpaslíky" jakými jsou Japonsko, nebo Korea.
Určitě nechci podceňovat sílu Číny, ale jsem optimista a věřím, že pořádná krize opět zvedne schopnosti Evropy, nebude to hned, ani zítra, krize musí být dlouhá a bolestivá aby skutečně Evropu postavila na nohy. Btw. síla Číny navenek je jako líc jedné mince (jak správně píšeš jiný level než ostatní), která má na rubu velkou slabost směrem dovnitř, ev. vnitřní problémy mohou Čínu hodně zbrzdit, když ne rovnou zcela kopnout do minulého století (což by asi byla pro nás ještě horší zpráva než její rychlý ekonomický rozvoj, protože pak by jistě hrozila eskalace nejrůznějších konfliktů které by se dotkly i Evropy).
Na "schopnosti" Evropy (moc) NEvěřím. "Západoevropané" se nasazení které znám z Asie NEvyrovnají ... a hodně lidí z "postsocialistických" států (de facto) pořádně NEpracovalo nikdy (a produktivita práce i 20 let po pádu železné opony stále stojí za... :-|
(obávám se že) NEMÁME šanci..
(leda by se komplet celý "zbytek" Evropy byl schopen se přizpůsobit "standardům" Německa čemuž moc NEVĚŘÍM ;-)
Lidé z postsocialistických států dobré návyky nemají, ale hlavní problém je ve státech jako Španělsko, Portugalsko, Itálie, Řecko a Francie, tam je rozdíl mezi požadovanou mzdou a odváděným výkonem zdaleka největší.
Ano, "spojení" dalo Evropě opravdu HODNĚ "zabrat" - to se shodneme.. ;-)
..na výsledku "analýzy" ohledně Japonska a Korea - ani OMYLEM.. :-)
..a co se týče Číny, tak to dokonce ani VZDÁÁÁÁÁÁLENĚ ne Ne nE a NEeeee ;-)
S tím válcováním to není tak jednoduché. Záleží to na tom, co se sebou bude Evropa dělat. Ano, pokud si budeme sedět na rukou, tak nás Čína převálcuje. Možná.