Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen Scirocco GTS míří do prodeje

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (19)
Volkswagen v těchto dnech spouští na německém trhu prodej Scirocca GTS inspirovaného stejnojmenným strojem z roku 1982.

Volkswagen Scirocco GTS se ve světové premiéře představil na letošním červnovém autosalonu v Lipsku. Hlavní přednosti tohoto sportovce z Wolfsburgu představují změny provedené v designu, jejichž cílem bylo odlišit jej od standardních verzí Scirocca.

Prostřednictvím svého označením GTS odkazuje novinka na stejnojmenný model z roku 1982, který byl zástupcem druhé generace Scirocca.

Exteriér nového Scirocca GTS přitáhne pozornost díky dvojici černých pruhů na kapotě, střeše a zádi orámovaných červenými linkami. Vedle toho byla sportovní červená barva použita na brzdových třmenech a na krytech vnějších zpětných zrcátek.

Standardem jsou pro GTS 18palcová litá kola Thunder. Znalci si určitě všimnou zadního nárazníku a střešního spoileru ze Scirocca R. Místo chromované koncovky výfuku je použita méně nápadná zdvojená v černé barvě.

Interiéru vládne černé kožené čalounění, které doplňuje červené kontrastní prošívání. K nepřehlédnutelným detailům patří řadicí páka, která částečně imituje tvar golfového míčku. Součástí standardní výbavy je mimo jiné sportovní tříramenný volant obšitý kůží a multifunkční displej Plus ve spojení s rádiem RCD 310.

V Lipsku vystavené Scirocco GTS mělo pod kapotou přeplňovaný dvoulitr o výkonu 210 koní (155 kW), ale v případě sériového modelu se mohou zájemci rozhodovat mezi benzinovými motory 1,4 TSI 160 k (118 kW), 2,0 TSI 210 k (155 kW) nebo turbodiesely 2,0 TDI s výkon 140 k (103 kW) a 170 k (125 kW) a k dispozici je i úsporný 2,0 TDI 140 k BlueMotion Technology.

Prodej na Volkswagenu Scirocco GTS se rozjíždí v těchto dnech a na německém trhu jeho ceny startují na částce 28.100 euro (zhruba 705.000 Kč).

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (19)
Avatar - white label
30. 10. 2012 21:19
Re: To se divím, že taky nedostalo elektrickou parkovací brz
To je samozřejmě tvoje věc (možnost mít i manuál máš u každé motorizace Scirocca, takže nelze hovořit o "doražení" ani z pohledu "milovníka" manuálu) a tvůj subjektivní názor, který ovšem nic nemění na faktech o kterých jsem psal v předchozí reakci.
30. 10. 2012 08:20
Re: To se divím, že taky nedostalo elektrickou parkovací brz
právě ta absence spojky tam ovšem jaksi chybí k dokonalosti. Já bych si do sportovního auta rozhodně volil manuál.
Avatar - white label
29. 10. 2012 16:15
Re: To se divím, že taky nedostalo elektrickou parkovací brz
V tomto směru ovšem pláčeš na špatném hrobě, to zkus raději třeba u Nissanu 370Z, nebo u Toyoty GT86.
S klasickým automatem s hdm má dsg společnou jen absenci spojkového pedálu, jedná se o dvouspojkový robotizovaný manuál, kterým dnes podobně "doráží" svá sportovní auta třeba Porsche, Ferrari, McLaren... :-O :*) ;-)
29. 10. 2012 15:48
Re: Pruhy...
Vůbec si to nepochopil...
29. 10. 2012 15:37
Re: To se divím, že taky nedostalo elektrickou parkovací brz
Protože tak zásadní zásah do kabiny je moc drahý. A nejde jen o kabinu. Neboj, netřeba zoufat, dočkáš se jí při generační obměně. >:-[]