no podle mě astra GTC vypadá líp...todle mi přijde jak kíženec peugeota, fiata a zepředu miciny... víc než sportovně to vypadá jak konkurence corsy a peugeotu 207
Nepovedal by som, že o triedu vyššie, ale o triedu športovejší. Keď vedľa seba postavíš svalnaté športové kupé, a vpodstate len prikrčenejší hatchback, rozdiel je jasný na jeden pohľad. Faktom však ostáva, že aj pôvodný model bol klasický, trochu športovejšie poňatý hatchback, takže nové Scirocco je práve preto také aké je.
Tak tu mame v kratkom case druhy opis benjamina VW v rade. Chlapci na auto.cz robia svoju pracu dobre, ale myslim ze tentokrat ich Dinar tromfol. Nezoberiete ho medzi seba? >:D;-)
Trochu k autu. Ze bude jazdit ako z praku netreba pochybovat. Slusny podvozok, vyborne motory a nove DSG. VW vie ako robit svoju pracu a robia ju dobre. Co mi robi trochu vrasok na cele je dizajn. Co o tom. Predobocne pohlady davaju vyniknut svalnatym zadnym blatnikom ktore este zvyraznuje do zadu zuzujuca sa kabina. V sucastnosti v triede vydene len u C30 a sucasne davaju spomenut na klasicke vzduchove 911-ky. Zvysok uz tak presvedcivy nie je. Trocha nudy pri celnom a zadnom pohlade a zbytocne masivna cast od B stlpika dozadu. Celkovo dobre ale mozno sa dalo aj viac.
P.S.: Tie madla su na VW fakt dost sci-fi. Na mna vsak v tom typickom VW interiery posobia rusivo.
....a z clanku nakonec nema skoro nic.Chce to tam proste cpat i ty nejvetsi prkotiny,jak se auto naklanelo,co sem si,v dobe kdy se vuz ritil do zatacky,myslel,zakomponovat tam i nejake to ach..a podobne citoslovce atd,atd....Takhle abych zustaval natesenej az do regulerniho testu,kdy uz snad......... ;-)
no ja som sa o jazdnych vlastnostiach vlastne nic nedozvedel. komfort podvozku je vec jedna, ale handling, nedotacavost, naklony a podobne vlastnosti mi tam chybaju. ma to samosvor? asi nie, predpokladam..
mimochodom, nebol stary scirocco zadohrab? (nemam moc zmaknute stare auta od VW.. preto sa pytam. toto je predokolka, ak sa nemylim, i ked som to tusim v clanku nikde necital)
Konečně se tenhle lidovej koncern odvážil na poli designu vystoupit ze šedi běžného dne. Tleskám a doufám, že novej golf bude taky za něco stát, bo po povedený čtyřce přišla nemastná-neslaná pětka... >:-[]
S tým by som počkal. Proporcie sa nabetón meniť nebudú, tie zostanú pri starom, takže konzervatizmus v istom smere bude hrať opäť hlavnú úlohu. Ale aj zmenami na vrchných plechoch, výmenou svetiel, kľučiek, plastov, interiéru možno urobiť veľa a navodiť pocit celkom iného auta. Možno potom poviem, že tak mal vyzerať Golf V od jeho uvedenia... ;-)
Ten "klasický interiér" je už fakt nudný, stále tá istá pesnička dookola. Kvalite a ergonómii nemožno veľa vyčítať, v tom je popravde VW na vysokej úrovni, ale ten dizajn...
Aspoň do šporťáku mohli urobiť niečo nové a neokukané, kľudne mohli odkukať hoci od Talianov...
[odkaz]
[odkaz]
Myslíš ten vnitřek GT ze sedm roků staré 147ky? To je to nové neokukané???? Nebo interier sedanu 159 použitého ve sporťáku Brera? Řekl bych, že je to postup velmi podobný tomu, který kritizujete u VW. Trochu soudnosti, by to chtělo. :-!
Ja píšem o inšpirácii, nie o kopírovaní. Áno, u VW by to bolo neokukané. Presne. ;-)
Interiéry VW nie sú zlé, to si ma zle pochopil, len to chce výraznejšiu zmenu.
S touhle variací interieru, výrazné profilování palubní desky a oddělené tubusy přístrojů přišla Alfa ve 156 v roce 98. Tehdy to bylo něco jiného, možno říct i nového, přestože inspirací bylo retro. Ale během deseti let použili tento způsob v každém autě, tedy jedou svůj styl, ok, ale o neokukanosti už dnes nemůže být řeč. A to nejen kvůli Alfě, která je autorem, a si jet svůj styl může, ale hlavně proto, že v poslední době se na kopírování tohoto ztvárnění (sportovnost) přístrojovky dalo spousta dalších výrobců a já se spíš děsím každého odhalení nového modelu, že opět uvidím "sportovní" tubusy nejlépe v provedení stříbrný plast. Oko pak velmi rádo spočine na střídmé eleganci interieru kde se "ozdobami" šetří a místo stříbřitého plastu najdeš matný!!! chrom. ;-)
A ještě na doplnění, vždycky se pousměju, když čtu o sportovně pojatém interieru resp. o jeho nedostatečné sportovnosti, třeba u VW. Pro mě sportovnost interieru dělá sportovní posaz a ergonomie ovládacích prvků ke sportovní jízdě potřebná, tj. tvar a povrch volantu, jeho poloha vůči řidiči, umístění, tvar a chod řadící páky, umístění páček blinkrů nebo pádel řazení, a v neposlední řadě přehlednost budíků. Dobře zvládnutá kombinace toho všeho dělá sportovní interier, ne stříbrný plast kolem ruční brzdy nebo chromované imitace sportovních pedálů.
Všetko čo píšeš je o.k., ale o to mi nejde. Jedinou výtkou je fakt, že keď sadnem do VW, mám pocit, že mám pred sebou stále jednu a tú istú palubku. Stále to same s menšími obmenami. Akoby človek sadal do stáleho jedného a toho istého auta. To mi nesedí. Čo tak samostatné budíky, povedzme s chrómovými rámikmi, napríklad s podkladom farby karosérie, stredový panel plynule prechádzajúci do tunela s krátkou šaltpákou...? proste niečo, na čo sme doteraz nezvyknutí u VW, čo by aj najzarytejšieho odporci prilákalo aspoň si do Scirocca sadnúť. Mnohí sa pri pohľade do interiéru zvrtnú na päte.
Strieborný plast, tubusy, ani nedostatočnú športovosť VW som, myslím, ani nespomenul. To by bol krok vedľa, pokiaľ viem, VW je známy kvalitnými materiálmi, takže kaziť si povesť niečím takým by bolo scestné, a scestné by bolo aj čakať to od neho. Skrátka si myslím, že tak ako čiastočne upustili od zaužívaných línií v exteriéri, mohli trošku povoliť uzdu fantázii aj v interiéri. ;-)
no len aby si sa s tou povestnou kvalitou plastu u VW neprepočítal... Po sadnutí a prevezení sa v Passate CC som bol až udivený, ako nekvalitne pôsobila imitácia matného chrómu na palubke. Aj predajca sám skonštatoval, že sa to veľmi nevydarilo. ;-\
Proč by měli od něčeho upouštět, to že se to nelíbí tobě neznamená, že se VW styl nelíbí ostatním, vzhledem k prodejům VW s tím lidé problém nemají. Pokud bys tohle chtěl rozporovat, pak prosím bez argumentů typu, lidé kupují VW ze setrvačnosti nebo kupují jej lidé bez fantazie apod., tyhle argumentační linky jsem ochoten akceptovat u gldů a podobných. To že přijde tobě interier Alfy hezčí, je prostě tvůj pohled na věc, trefa do tvého vkusu, ale nijak to nepodporuje tvé tvrzení o potřebě změny (u VW), jak jsem psal s tímto stylem interieru přišla alfa před deseti lety a nijak jej nemění a jak vidno na MiTo (porovnej jeho vnitřek např. s tou 147) ani měnit nebude. Je to její styl, o.k., ale nic neokukaného to není.
Klídek kámo, si nejaký nabrúsený, aj keď nemyslím, že Ti dnes k tomu dávam pádny dôvod. O tom to je, nepáči sa mi štýl VW so snahou páčiť sa všetkým. Prezentujem vlastný názor, nie názor silnejšieho prúdu. ;-)
Kecy o zotrvačnosti a ľuďoch bez fantázie prenechaj tým, ktorí ich produkujú, a to ja nie som.
A prepáč, keď už sme pri tej Alfe, štýl si Alfa zachováva, ale tie palubky zďaleka nie sú sebe navzájom tak podobné, takmer identické, ako vo VW.
Máš pravdu, je to vec názoru, pohľadu, každému sa môže páčiť niečo iné - to Ti rozporovať nemienim. :-)
Nabroušenost, Klaudie, je emoce, ty ve vztahu ke zdejším diskusím jaksi nemám. Stejně jako ty můžeš designový styl VW označit za snahu "páčiť sa všetkým", jiný může říct, že je to styl decentní a velmi korespondující s produktem. Je to věc názoru, ale mě např. tento styl připadá pro konzumní auta příhodnější, hry na sportovno zvenku nebo uvnitř s tomu neodpovídajícími výkony, to je opravdu doménou jiných značek. A pokud jde o Alfu, proti jejiž designovému stylu nic nemám, je její a osobitý, stejně jako je ten volkswagenovský, tak vývoj jejího designu neobsahuje nic podporující tvůj hlavní argument ke změně u VW. Přístrojovka Mita se má k té ze 147ky stejně jako např. ta z golfu V ke té z golfu IV. Tedy jestli ty vidíš na těchto fotkách [odkaz] [odkaz] nějakou změnu stylu, já ne. ;-)
Možná by ses mohl lépe podívat Ty možná žádné změny nevidíš já naopak ty inovační prvky vidim ne jako u koncernu stále stejné a nevýrazné.Takže 100 lidí 100 názorů.
Zďaleka nie tak markantný ako v spomínaných Alfách. "Kaplička" s budíkmi vpodstate rovnaká, s trochu zmenenou architektúrou prístrojov, vetracie mriežky podobne, dojem veľmi podobný. Ale o tom by sme mohli polemizovať dlho, každý má svoj názor, a ja Ti ten Tvoj brať nemienim. ;-)
Znova si prohlídni ty fotky Alf. Celkové rozdělení přístrojovky je stejné, tvary, poměry hmot, kaplička s budíky je stejná, rozdělení středového panelu také, jen ty výdechy vprostřed jsou kulaté. Není o čem polemizovat, Klaudie, je to jen vývoj v rámci jednoho stylu, stejně jako u VW. Proč ti s tím nedám pokoj je, že to sám víš, ale místo racionálně, píšeš jen pod dojmem líbí nelíbí. U glda apod. bych na to nereagoval, u tebe ano, protože si pořád myslím, že to má cenu. Pro člověka, který má rád tvarové kombinace a větší rozmanitost tvarů, je určitě styl prezentovaný alfou zajímavější, jiný, méně expresivní typ, libující si více v geometrii a dojmu účelné uklizenosti bude spokojenější u VW. To je asi každému jasné, jde jen o to, že řeči o nevývoji u VW v tomto směru jsou jen řeči.
No tak vidím, že sme dospeli k záveru uspokojivému pre oboch. Dovolím si citovať: "Pro člověka, který má rád tvarové kombinace a větší rozmanitost tvarů, je určitě styl prezentovaný alfou zajímavější, jiný, méně expresivní typ, libující si více v geometrii a dojmu účelné uklizenosti bude spokojenější u VW."
Myslím, že tým je to vlastne vysvetlené. ;-)
Pro mě ten závěr uspokojivý není, bohužel potvrzuje pouze to, co jsem si myslel, a proč jsem v tomhle vlákně s tebou pokračoval - nejsi schopen rozlišovat různé roviny problému. Přestože říkáš, že mluvíš o jednom, mluvíš ve skutečnosti o jiném. Ano, styly např. alfy a VW jsou různé, přes polopatistická vysvětlení jsme se k tomu dostali, ale to hlavní cos tvrdil, že VW se nevyvíjí s tím nemá co dělat, to je ta jiná rovina. Alfa rozvíjí a mění design interieru v rámci svého stylu, VW zase v rámci svého, rychlost rozvoje a změn v rámci stylu je srovnatelná, alfa žádné designové revoluce svých interierů od roku 98 neudělala. VW také ne, svůj styl rozvíjí stejně systematicky jako alfa. Abych k pochopení něčeho tak triviálního musel napsat deset příspěvků, to mi přijde jako luxus, i když jsi to ty, Klaudie, takže, můžu slíbit, že to bylo naposled, protože je to opravdu zbytečné.
Asi bude naozaj lepšie takéto debaty si odpustiť. Aj tak mi stále pripisuješ vety, ktoré som nenapísal, a myšlienky, ktoré nie sú moje. Prosím Ťa, kde si z mojich príspevkov vyčítal tvrdenie, že VW sa nevyvíja? Ukáž mi to. Jediné, čo som tvrdil, že interiéry VW sú stále na jedno kopyto a o opaku ma nepresvedčíš. Skôr mám pocit, že si chorý z toho, že som si dovolil kritizovať VW a snažís sa ma "liečiť" očkovaním správneho pohľadu a správneho názoru. Takže aby bolo jasné, kamoš, môj názor je môj, nenútim Ti ho, tak ani Ty mi nestrkaj svoj. Som dosť starý na to, aby som vedel, čo sa mi páči a čo nie. A že ty nie si schopný akceptovať cudzí názor a presadzuješ len svoj pohľad ako správny, mi je ľúto. Mal som o Tebe vyššiu mienku.
Jo, jo, aby si moh´v Evropě mladej bejček trochu zařádit a nevypadat u toho jak uskřípnutej Loeb, musí se ta (prý) nejkonzervativnější automobilka uvolit a střihnout jednoho dokanalého evropského řízka. Velmi oceňuji autorovo hodnocení přední masky. VW se fakt VWodvázal... ten předek je (a dlouho bude) fantastickej.
Nahoře to kolega 507 správně píše. Někdo se snaží zaujmout vizualitou, která straší i majitele, někdo umí udělat absolutně vyvážený mix tvarů v nichž si zračí nadržená potence, jistá velmi silná estetická nadstavba a milost v tom nejobsažnějším slova smyslu...
Tak mě napadá, že mě nenapadá nic co by kdo z konkurenčních automobilek mohl proti SCIROCCU postavit. Tedy, jak jsem psal včera (a plejstejšnovej kovboj na mě nenachal nit suchou) - focus RS to je auto, které si může koupit jen pár nadrženejch polozávodních fandů a ještě k tomu budou muset sami sebe přemlouvat, že udělali dobře. Scirocco si může naproti tomu koupit každý, kdo má vkus a solidní jasno mezi ušima. Světovej dvoulitrovej nářez na dvojspojce, jízdní vlastnosti špičkové... dokonalá kára pro mladého kluka, co má rád svižnou, pružnou jízdu, co má rád pod čepicí, a vůbec... co má na parádní život. BRAVWO SCIROCCO :yes:
P.S. Nic pro plejstejšnové jezdce... jsou světy a čarosvěty. Tak až jednou strháš ze zdi toho RS vodníka, a půjdeš si koupit jedno zelenkavé Scirocco, napiš, vystavím ti maturitní vysvědčení na obor - život. Dostaneš za jedna.
Vieš čo nechápem Klaudius?? Prečo sa to chlapča takto chová. Na blogoch niekolkokrát ukázal, že znalosti o autách má a že vie aj normálne podiskutovať. Zato to sa chová ako polodementný matelko...
No jo, zato ty "hrdino z pod Tatier" :no: se radeji schovas za anonymni nick a vesele budes tady urazet, kdekoliv a kohokoliv, ze? Takove srace mam nejradeji... >:-[]
asi myslel Megane R26.R cos ma bejt pocin po vzoru 911 GT3RS, tedy vpodstate cupova verze Megana s homologaci na beznou silnici ( v tom extravagantnim havu se da skouknout i jako Megane Trophy a s R26.R ma zdilet spoustu dilu podvozku ) a oproti R26 jeste o cca 135 kapru lehci a 25 poniku vykonejsi, kdys si ale clovek predstavi ze to bude mit jen 2 skorepiny, a bude to mit interier spise holej nes vybavenej, navic protkanej ramem, tak s tim jinam nes na okruh stejne majitele jezdit nebudou
co se tyce stability tak bych tomu i veril, us R26 je natom s podvozkem dost nekompromisne a umi se asfaltu drzet docela fest a Trophy je vpodstate zavodni special, takze klon tech dvou aut bude asi hodne slusne lepidilko, holt to ladili a staveli lidi o maj nastarost RenaultSport a nektere z nich vidame i v Raneult teamu F1
Proboha, proč by měl ROCCO porážet někde megana? Tohle mi hlava nebere. Snad tu píšeme o sportovně střiženém kupíčku... a ne o nějakých závodech (bože).
Jenže právě ten Renault mi přijde dost úzce zaměřen právě na to sportovní ježdění ve kterém je opravdu hodně dobrý, ale na kompromis mezi denním ježděním a občasnou projížďkou pro zábavu bude "šíro" lepší volba.
Ne ne, porovnáš neporovnatelné. Jakkoli jednoduše, vyváženě a přesto sportovně může Scirocco vypadat, RS je trochu jiná písnička - viz např. 300 koní. Tím se samozřejmě mění i klientela, tohle Scirocco si může koupit v podstatě každej třetí když bude moc chtít, ale RS nehodlá být tuctovka. GTI psal u RS všechno špatně, já říkám, v mezích cílů Fordu, všechno zatím správně a co udělá 300koní na předek se teprve uvidí, skepsi ani optimismus nikomu neberu. Ovšem RS je pro pár lidí, je to o dominanci, o polozávoďáku, o prestiži, o tradici a v neposlední řadě o jedinečnosti, což s prominutím Scirocco není. Ta auta jsou zcela jinde a nijak nepopírám, že Scirocco bude daleko použitelnější a dostupnější.. Jinak o prehnaných cackach atp. bych pomlčel, jeden rád holky, druhej vdolky. Osobně nesnáším jak místní tuzing, jelikož dělá kolikrát krásné auto hnusem, a pak nesnáším také tuning ve stylu F&F, co je moc je příliš. Poflusat RS za agresivitu ve výrazu, přičemž je to auto s 300 koníky pod kapotou, no přijde mi to spíš jako účelovka kluků co uznávaj jen dvě písmenka z konce abecedy. A co si budeme povídat, kdo je v současnoti a nedávné minulosti největším konkurentem jak ve střední tak v nižší střední třídě? Ano je to souboj VW vs. Ford, automobilky volící jiné filosofie a útočící na maličko jiné zákazníky. A opakuji, porovnávat tohle Scirocco s RS je k smíchu a mimo mísu.
No ono postavit RS v style R32, tak som asi sklamany. RS je skratka uplne ina filozofia. Najvykonnejsi model u Forda sa ma niest v duchu Escost Cosworth a prveho Focusu RS. Ani jeho konkurenti ako STI ci Evo svoje svaly neskryvaju. Decentny kabat ostava ST-cku.
To ze nemaju 4WD je ich problem a predpokladam ze konkurencia im to da v tomto ohlade vyzrat. Vsetko ostatne je len otazky preferencii a velkosti konta.
Buď konstruktivní, o tom jak je kdo k smíchu to tu není a na takové úrovni se s tebou nebudu bavit, z toho jsem už vyrostl.
Pokud jde o ono srovnání, odůvodnil sis to sice pěkně, ale podobně bych ti odůvodnil srovnání třeba Q7 a Mini, prostě když chceš, něco si najdeš.. Zásadně nesouhlasím s tvrzením: "VW má v tejto triede najšportovejší model Scirocco, Ford, Focus RS". Tak to prostě není, že Ford nevyrábí kupé srovnatelné se Sciroccem je fakt a třebaže se to časem změní, tak k dnešku tomu tak není. Je to podobně hloupé jako přirovnat R32 ke kupé od Hyundai, věc postavená na hlavu, tím to pro mě hasne. Chceš srovnání co má smysl? Pak porovnávej Golf a Focus..
Nemyslím si, že by Ford měl potřebu udělat nepěkně nadopovaný speciál, pokud sis četl názor nehádající se většiny, RSo se líbí, mně osobně taktéž. R32 je krasavec, o tom žádná, ale to mi promiň, když by všichni produkovali auta ve stejném duchu a třeba alá R32, tak budu blejt.. díky bože, že je dnes taková rozmanitost a najdou se jak agresoři typu RS, tak nenápadné střely jako R32. Nemusí se ti to líbit, ale kritizovat na základě "decentní hh je hezký a nic jiného neberu", to si můžeš klidně strčit za klobouk, patří to do dob dávno zapomenutých a nebo do slepoty v zemi jedné šedi.
RS se má připodobňovat závodnímu vzoru z rally, jistě víš, kdože upravuje a ladí u Forda auta jako ST nebo RS než jdou do výroby.. o tom to pak je, odkaz na rallyový speciál, odkaz na brutální sporťák, odkaz na historii závodních speciálů RS. Jestli máš s výrazem RSa problém, vem v úvahu daleko použitelnější STčko. Ovšem pokud vyznáváš jedinou filosofii, kterou razí VW (a vůbec si nedovolím tvrdit že je špatná), pak pro tebe motoristická krása začíná a končí u jedné značky potažmo pár výjimek mimo VW, což je ale smutné..
Předně, o věk nejde.. Za ten svůj se nestydím, proto ho klidně zveřejňuji.
Stále nesouhlas... RS a Scirocco jsou úplně jinak zaměřená auta, to ti potvrdí i tvůj guru. Pokud chceš k něčemu od VW tohle RS přirovnat, nejblíž mu bude asi R32. Scirocco je jinde motoricky i zmíněným zaměřením. Až se od Scirocca odvodí nějaký speciál, jakož je RS od Focusa, pak budeš blíž, přesto bude danému srovnání stále blíž hh daných značek, což bude stále o štveřici ST, RS, GTI a R32.
PseudoWRC? Elegán? Výkon do vzhledu? :-) No promiň, max. výkon Scirocca bude činit 147kW, což je asi 200 koní, RS jich má 300.. No 100 koní sem, 100 tam, co to je že? :-) Jejda jak ty seš mimo... Já rád různorodost, RS je úplně o něčem jiném než Scirocco a to je dobře.
Ono to porovnanie s konkurencnou automobilkou trochu kriva na jednu nohu. Predsa len filozofia toho modelu je o inom ako Scirocco. Maju uplne inych konkurentov a aj kupcov. Ale na teple rohliky rano do obchodu radsej v tomto.
Myslím, žes to trefil - ano filosofie ROCCA je ojedinělá, přitom velmi přitažlivá. Rocco je pro rozumného (jak říkají znalci - inteligentního :-) člověka, co má jasno v hlavě a v životě. Až budu jednou chtít jezdit s autem po okruhu, nekoupím si ROCCO ale v tomto segmentu třeba toho focuse RS. Na běžný život (kancelář, zábava, koníčky, holka, sport, dovolená) je-li člověku kolem 25, umí jezdit a jezdí pružně, sportovně, dnes jedině... ROCCO :yes:
KDyž někdo napíše, že inženýři od Forda neumí nic, což jsou stejní pánové co pracují na vývoji závodních speciálů, která jsou v současnosti nejlepšími rallyovými auty, pak od tebe nečekám nic jiného než přitroublé, hloupoučké a těžce zaujaté příspěvky podepsané nenávistí vůči Fordu a preferující zřejmě jedinou značku.. Moudrému poraď, hloupého nakopni.. snad tě to nebude moc bolet.
Cituji sebe: Dočkej času, uvidíme co mistři od Forda umí...
A cituji tvou reakci: Neumí nič.
O věk se neopírej, pokud seš starší než já a píšeš tak jak píšeš, pak se styď...
Jinak se tu s tebou nebudu bavit o R36, Focus je elitní autem pokud jde o jízdní vlastnosti, jestliže chtějí inženýři od Forda dát takovej tah na přední nápravu a nazvat dané auto RS, pak to nebude jen tak a tvoje domněnky o tom jak to bude nebo nebude fungovat jsou asi tak relevantní jako bobek pod lopuchem. Kritizuješ něco o čem se můžeš jen domnívat svým omezeným rozhledem, zhazuješ práci předních odborníků Forda dřív než měl kdokoli jiný než nějaký testovač to auto řídit.. to mi stačí k tomu, abych měl o tobě jasný obrázek. Skepsi ti neberu, ale ty posměšky jsou hodně předčasné.
Netráp sa tým, to čo Ty, by z rekacie 507 vyčítal každý. Že píše o 410 Nm, ktoré spomínal o tri príspevky vyššie je už len výhovorka aby nebol za blbého.
Celkovo ale otázka je, akí konkurenti pre Scirocco na trhu sú alebo sa chystajú. Stručne a jasne som sa to tu ešte nedočítal.
No právě, o tom to je.. RS není auto pro běžného člověka, je jedinečné, stejně jako jeho majitel a jeho vyžití a zájmy. Ovšem chceš-li auto do práce, za zábavou, koníčky či dovolenou, volil bych daleko praktičtější ST 5D, které do výčtu přidává rodinu a prostor v kufru ;-)
Forda si do huby neber,tohle Krátký-Sciroccý a Nenažraný je sotva konkurence pro ST ale určitě ne pro RS.Mimochodem test Mustanga GT V8 skončil se stejnou spotřebou jako tenhle VWysavač.Zajímavé,ne?
Proč něco odsuzuješ dřív než to kdokoli vyzkoušel a cokoli o tom napsal? Proč pochybuješ o tom, že to lze provést? Pouč se z minulosti, kdo by kdy řekl, že bude mít 1.4 benziňák takový výkon? Kdo by kdysi řekl, že nafťáky budou moci být při stejném objemu výkonnější než benzín? Kdysi nemyslitelné, stejně jako daleko méně Nm jen na přední nápravu než v tomto případě bude mít RS. Tenkrát s tím byl problém, s nástupem a zdokonalením elektroniky se ale podařilo v tomto ohledu posunout hranice o pořádný kus dopředu.. Myslíš si, že už to dál nejde? Naivko, pak si konzerva a nevnímáš pokrok.. Víš čas, který Ford věnuje přípravě nového RSa není tak dlouhý kvůli spojlerům nebo volbě barvy pro koncept, nýbrž kvůli technice, která v něm bude pracovat. Proto říkám, dočkej času. 4kolka na sníh a šotolinu to nebude, ale na silnici to může být nový král.. dej tomu šanci.
Neříkám, že to zní ideálně, ale nejsem a nikdy jsem nebyl skeptik k pokroku. Idioti to asi nebudou a když to tak udělají, asi to bude fungovat dostatečně efektivně. 4kolka to nikdy nebude, ale že to není pro předek zvládnutelná hodnota, to bych netvrdil.
>:D >:D Je mi 24, jsem inteligentni, mam v zivote vic nez jasno, vydelavam tolik ze si muzu koupit prakticky vsechno od VW, mam rad mensi sportaky - a stejne bych si Scirocco nekoupil. Kde je chyba ? ;-) >:D
GTI je videt jak velky koplex mas z Fordova RS, kdyz si kvuli nemu honis triko jeste tady.
Ale k veci, ani se nedivim po strance designu vypada Scirocco jako nedodelana 3DV Impreza 08 s Puntem z roku 1999 dohromady, a to jako Fiatu a Subaru hodne krivdim.
Scirocco jenom dokazuje ze VW proste sportovani auta neumi leda tak GT ktere potebuji hodne prace najekeho tunera nebo nebo ve vice pripadech jako u Golfu tuzera aby se na to potom trochu dalo divat dele nez 60s. :no:
507 >:D >:D Tuning at virtulani nebo realny mne zajimal tak pred 10 lety naposledy, to prenecham Vam mladym zapalenym VW-jugend.
Zastavam nazor ze auto ma byt hotove uz tovarny. Je fakt ze u VW to fakt virtual idea.
Sklapni už s tým vekom Matelko...
SI trápny a smiešny ako každému píšeš že je mladý, nerozumný a bez vkusu. Svoje ego si choď honiť niekam inam. Tu je to o autách.
U tebe je problém, že se na autě vždy podíváš na logo a až potom začneš psát. Dvě stejná auta s různými slepicemi by byly příbuzní asi tak jako já s tebou, kroutile.
Radši bych zůstal nohama na zemi a u toho plnohodnotného názvu. Ono je totiž docela dobře možné, že by si lidé mohli německé Rocco poplést s jiným italským "bejčkem". Třeba s tímhle [odkaz] :-)
A co se týká plejstejšnových jezdců, z mého pohledu nevidím rozdíl mezi nimi a mezi poetickými snílky, kteří blaženě vzdychají nad fotografiemi. Lepší je si Scirocco osahat, prolézt, posadit se, případně projet. Příležitosti k tomu jsou. Třeba před dvěma měsíci na Wörthersee...
Hehe GTI ted si me zase pobavil. Kolik ti je ze mluvis za "mlady bejcky"? A jak vis jaky maji vkus? Tohle auto si koupi nekdo kdo by uvazoval o Golfu GTI, protoze VW vazne nema mezi mladejma lidma kteri maji radi sportaky nejlepsi pozici. Uvidime, prodeje a hlavne to, kdo v nich bude jezdit ukazou.
Me osobne se exterier celkem libi, na VW je to "odvaz", ale jeste nez jsem zvetsi prvni fotku interieru, bylo mi jasny ze si do toho nepujdu ani sednout, pripadl bych si jako v Transporteru, Passatu atd., protoze jak spravne napsal Klaudius, vypada to PORAD STEJNE - pro mne nudne.
A jak basnis o jizdnich vlastnostech - v tomhle clanku o nich v podstate nic neni. To ze podvozek nebude smejd necekal snad nikdo, ale o tom, jak se to chova v zatackach, jaky ti da toto auto pocity nikde ani carka - a to jsou duvody proc lidi kupuji 2+2 kupe.
....a to rovnou cele plato by si měli někteři vzit protože porovnavat RS s timto no to jim to RS musi pěkně ležet v hlavě.Hold někdo umi a děla pořadna auta a někdo jen čumi a krouti hlavou jak to ti druzi uměj a to je asi ten nejpohlednějši WW.
Dizajn volkswagenu ma nikdy nenadchol, ale ani neurazil. Je presne taky, aky ma byt. Som rad, ze sa VW troska odviazal a pripravil toto, pre mna nadherne auto. O technike nema zmysel diskutovat, pretoze VW nema vo zyvku robit "zle" auta a ak je "kupatko" pribuzne Golfu (dokonca ho prekonava) maju sa buduci majitelia na co tesit. Ja ho vnimam (co sa tyka dizajnu) ako alternativu k 3-dverovym verziam niektorych hatchbackov (napr. Astra GTC). 3dv. Golf je Golf bez paru dveri, zatial co Astra GTC ma vlastnu osobnost (dizajnovo sa lisi od 5dv.). Ak by sme to zobrali takto mame dalsiu potencialnu skupinu zakaznikov - tych co hladaju agresivne tvarovany hatchback (s privretimy ocami sa Scirroco za hatchback povazovat da). :-) Bravo VW :yes:
Po 30 letech se Volkswagenu povedlo postavit auto, který i dobře vypadá. Teda zvenku.
Ono to Scirocco taky pekelně jezdí. Na okruhových rovinkách.
Design interiéru tradičně pokulhává. Překvapivě špatně slícované plasty v interiéru si rády zaskřípají. Iteriér je dost nadčasový. Klidně by mohl být z auta 5 let starýho. Poslední kritika - z auta není vidět, zatáčejte jen doprava.
Jako většina předokolek je i Scirocco nedotáčivý. Elektronika pomůže, ale kdo chce mít na okruhu zapnutou všechnu elektroniku? Sedí se hodně nízko a základní podvozek na český silnice není ani náhodou. Za příplatek doporučuju aktivní podvozek s možností volby. Zvuk má tohle auto pěknej a jezdi přímo ďábelsky. Nic pro osmnáctiletý kluky.
Mně Scirocco přijde jako černá američanka. Zepředu vypadá k nakousnutí. Ale i přes ten těžkej obrovskej zadek je s nim jízda parádní.
Zvlášť jsem se chtěl věnovat madlům ve dveřích. Jakoby byly pro Scouta, ale nějakým nedopatřením je tam zapomněli dát. Strčili je nakonec do Scirocca a Scoutu, jen aby se neřeklo, nalepili náhradu na kastlík. To ale při prvním trhnutí zůstane v ruce.
Jak k madlům tak ke "slícování" se dostatečně vyjadřuje autor článku nahoře. Opravdu se domníváš, že VW dělá auta tak jak tu píšeš? Že jako zavolali do Boleslavi, jestli nemají plonková madla ze Scoutu, že by jechtěli nacpat do SCIROCCA?
Citelně tu chybí maRRiánek, viď... Přemku. ale jak zpívají Katapult - Co děti, mají si kde hrát? >:D
>:D >:D Kdo by si pomyslel, že jsou u Sony tak rychlí. Scirocco ještě ani oficiálně nejezdí a oni už ho mají v Plejstejšnu. Jen k tomu výhledu, Přemdo, zkus si posunout židli blíž k monitoru. :-);-)
tak tým interierom to totalne zaklincovali, volant stojí hádam 2 čenta. A tie predne svetlá su ako s tesca. >:D ale nie.. inak v poho autík, biela mu pasuje asi najviac :yes:
Netrep... >:D
K tým predným svetlám - nepochopím dovnútra zaoblenú hornú hranu svetiel a kapotu presahujúcu nad ňu ako šilt... Taký krásne hladký a plynulý prechod tam mohli spraviť...ale týka sa to viacerých modelov VW, aby som bol presný, aj niektorých iných značiek (Všimol som si to na Mercedesoch napríklad)...
folcvágen má v poslednej dobe nejaké osvietené obdobie..minule článok o peknom juhoamerickom lowcoste teraz nové scirocco..konečne dizajnéri zistili že čím väčšia predná maska nerovná sa automaticky pekné auto
ak bude podobne vyzerať nový golf (a myslím že nejaká inšpirácia tam bude) tak sa máme na čo tešiť..aj keď ako poznám koncerňákov, zabijú to "úchvatnou" cenou..ako vždy
S tou prednou maskou som sa pri čítaní článku trochu pobavil (nech mi to pán Jungmann nemá za zlé)...to konštatovanie, že nový decentnejší predok v sérii je lepší ako tá divočina na štúdii, lebo s "rozšklebeným" predkom by sa stal Scirocco len jedným z mnohých... >:D
Vec sa má podľa mňa práve naopak, aj keď pôvodný dizajn prednej časti je trošičku prehnaný, rozhodne s takou tvárou by Scirocco bolo oveľa živšie, výstrednejšie, a najmä výraznejšie, stratenie sa v dave by bolo čistou utópiou, čím by som si teraz ale úplne istý nebol...
ale tak logiku to dáva..auto s obrovskou tlamou nie je ničím originálne..aspoň teraz, páči sa mi tiež že logo má rozumné rozmery a je umiestnené na kapote, za to :yes:
Nechce se mi to číst, tak mi někdo jen jednou větou sdělte: už se tu konal ŠIROKOVÝ orgasmus?
Nebo má dovču?
BTW: ještě by mne zajímalo, jaký je názor býka na kroupy co lehce liftly apoštoly. Já mizím dál pracovat, třeba se dočkám odpovědi, než udělám pár věcí na jiném compu v jiném městě.Zdarec! :yes: Myslím že ProCeed je hezčí a lepší, nebo jak se to 3D auto jmenuje?
V podstate hej, ale o nic si neprisiel, klasika, jedna grupa ho nekriticky chvali, druha zaujima triezvy odstup, a napokon par poznamok uplne mimo. V kazdom pripade, tiez som to len preletel, diskutovat o VW ako o vyrobcovi aut mi pride ako strata casu.
Je to celkom pekné vozítko a dúfam že cena nebude prehnaná ako to wv vie robiť. Ja som klasik a chýba mi v ponuke motorov atmosferický agregát 4 alebo 6 valec napr. 2l s Hondy s2000. Taktiež by mohli robiť orezanú športovú verziu. Vyhodiť všetko nepotrebné k jazde. Pritvrdiť podvozok a hlavne podstatne vylepšiť brzdy. Pretože v kopčekoch ich treba a ešte ako :o).
Motto : rob frajera v zátačkách a ni je na rovinkách :-)
Přesně tak předek připomíná auta která se vyráběla před 10ti roky tak že není nad čím uchcávat.Motor je už jiná písnička no ale celkově šedivej průměr pár jedinců se ale najde co si ho koupěj.
Věřím, že by si chtěl být mým otcem, ale já bych si naopak nedokázal představit mít za otce "člověka" bez estetického cítění, co hledá atmosféru a emoce v sandálech s jedinou knížkou v ruce po celý desetiletí. Amen.
Kde je ta krása Lisabonu? Kde je ten most, kde jsou ty tramvaje?! To máte u mne za fotky mínus! >:D To je, jako fotit auto v Amstru a nemít v hubě jointa!
Auto je pěkný a podle reakcí fanoušků podobných "pekáčů" to udělal VW skvěle. Tady se samolepkama a mračítkama nemusí nic dohánět a je vidět, že jsem se s fanynkou Tokio hotel zmýlil. Pro tyhle pubescenty jsou ty placatý japončíci obložený chlupatejma hračkama za oknem a ne tohle auto.
Chtěl jsem tam nějak dostat atmosféru, ale bohužel nebyl čas a kolega radši jezdil než hledal místo na focení...zvrhlík jeden :-). Tak musí stačit zatáčka s mořem na pozadí ;-\
Já myslím pane Jungmann, že hledat atmosféru uměle tam, kde nemůže být, když pominu pouhou nadřazenost, ani moře nepomůže.
Za atmoškou, emocemi,zkrátka tím, co v člověku vyvolává pozitivní pocity se jezdí dlouhá desetiletí zcela jinam.
Díky za pochopení, toto není výpad, pouze strohé konstatování vyplývající z bohatých zkušeností života ze zahraničí v kontextu života u nás.
Je mi to moc líto, ale bohužel se nejedná jen o auta.
velmi chaby pokus koncernu :'-( Vyrobili skarede kacatko, ktore pripomina auticko z lunaparku a nie vyspele vozidlo. Exterier je totalny prepadak, interier VWsedna nuda a motory? Motorov sice maju niekolko, no aj ten najsilnejsi je dost slaby oproti konkurencii.
Pozitivny bod ale ma za ozivenie legendy! BEETLE sa im vydaril a ma uspech. Snad si i tento najde svojich zakaznikov - ovsem otazna je cena!?! Ako uz vieme, koncern si zapyta slusnu palku za toto kacatko, takze nepredpokladam, ze sa on budu trhat. Je tu japonska konkurencia s mnohymi novymi modelmi, ktore su skvostom automobiloveho sveta.
Asi tak ako sa môjmu tatkovi kedysi páčilo staré Scirocco, tak sa mi páči to nové. Mám rád tieto reinkárnácie legiend.
A ak mám hodnotiť dizajn nového Scirocca tak sa podaril až nad moje očakávania. Umiestnenie loga automobilky na kapotu sa u VW už dlllho nevidelo. A neviem prečo ale zozadu mi Scirocco pripomína 3dv. Civic z polovice 90.rokov(neviem koľká generácia..)
K interiéru sa radšej nebudem vyjadrovať...ale aj tak to auto uvidím asi len zvonku, a to mi stačí >:D
No když je celá palubka z roomsteru, tak přece musí být mladistvá :D. Jinak koncept vypadal dost dobře, ale tohle je další šedá myš, za kterou se ani neotočím, ale pro frikulini to bude alespon zajimava alternativa ke golfu tdi. I když slovo alternativa asi neni na miste, vždyť je to jen golf s jinou kastlí :*)
Hm, je zajímavé známkovat auto jako ve školičce,hádám snad správně že bez osobní zkušenosti s vozem.Já třeba neumím posoudit celkový dojem z interiéru, pokud není osobní zkušenost. Obrázky bývají zavádějící.Takže hodnocení pro hodnocení.Počkám na osobní setkání a hlavně na jízdu s autem.Do té doby by to bylo jen nekonečné, zbytečné a směšné tlachání.Mám na auto svůj názor téměř dva roky z Mondialu 2006, byť se leccos liší, ale myšlenka zůstala.Tam lidi zaujalo.
Zbytek jsou jen řeči o ničem.Navíc hodnotit např. exteriér jako celek a sčítat s hodnocením dílčích částí=přední+zadní a na boční profil se zapomene, pak je to...ale nic.Jenže i statistika mne živí a hodnocení práce lidí též, takže jaksi dodržuji kritéria a nevymýšlím si,jak se mi právě hodí.
Celkom súhlas. Je to skôr reakcia na príspevky typu "úžasné auto" a ich protiklady "je to hnoj". Niet nad osobný kontakt. ;-) Akurát tú osobnú skúsenosť odtiaľto nemá ešte asi nikto, nie?Ak nepočítamé tú štúdiu, ale aj to si, zrejme, svetlá výnimka. Zatiaľ je to stále len to "tlachání" o vzhľade a pocitoch, o ničom inom. :-)
Mno nic moc :no: exterier prumerny, nic noveho na nem nevidim a predek mi nebezpecne pripomina imprezu mno a vevnitr opet VW....jen ty dvere se mi trochu libi, ale kvuli dverim bych si auto nekoupil.. ;-\