Německá automobilová skupina Volkswagen i její česká dceřiná společnost Škoda Auto loni i přes krizi světových trhů zvýšily celosvětový prodej svých automobilů na rekordní maxima.
Jo, jsou automobilky, co ošetří celou tvojí rodinu, včetně levobočků. No jen si to vezmi - začneš jako osmnáctiletý nahluchlý ucho ve Foxovi. Najedeš nějakej ten desetitisíc, vyzkoušíš si POLO na sto pěti přeplňovaných koních. V pětadvaceti vezmeš Leona a do třícítky vlítneš v geteičku na dvě stě koních. Dokonalá jízda. Přijde rodina, uvelebíš jí v audině. A5 sportback. Bez chyby. Manželka nafásne YETIho, aby měla na křižovatkách potřebnej nadhled a prckové, aby byly v bezpečí. Jak jdou roky, vyměníš sportbacka za A6 AVANT. Jasně, antracit, tři naftový litry. Budeš ji milovat. Manželka asi přestoupí do Q5. Bude to mít styl. Odlítáš ášetku, rozhlídneš se... no, asi vezmeš ásedmu. A na víkendy usalašíš ve druhé garáži Caymana. Jen tak, pro radost. Děti tě dorůstaj, jasně každýmu po UPu. Ať to zvoní.
A pokud se budeš potřebovat pořádně vodvázat, čekaj na tebe u Lamborghini. Nebo u Bentley. Když jim tam ukážeš logo VW vytetovaný na pravý lopatce, scvaknou paty a budeš jejich.
No, a někde kolem tý sedmdesátky dáš z nostalgie opět... geteičko. Bude to nejlepší elektrickej hothatch na světě. Ale, tohle ví každej už dneska...
Nebo zkus v běhu života 911ku, nebo ROCCA, nebo OCTAVII RS, nebo Boxstera, nebo erosmičku, nebo Superba, nebo Cayenne turbo, nebo Phaetona, nebo... Passata. Ano Passata, Apoštola tvých snů...
Tak, držím palce :yes:
Jo, jo, někdo jásá nad králíkem roku, někdo holt neví co vyrábět dřív...
No, Raybane, myslím, že dostak k osmnáctým narozeninám funglovku Foxe nemusí být nutně k zatracení. Na začátek bych to viděl jako velmi inspirativní. Uznávám ovšem, že kolem čtyřicítky už to chce něco většího... :-);-)
P.S. Když mě bylo osmnáct, měl jsem Mustanga. Tedy... Jawu 50 mustang... ;-)
Tak já zase už v 19ti na (od základu zrenovované) čtyřválcové Hondě CB 400F supersport (6tikvalt, r.v. 1976!), výfuk - 4 do 1, tlumič Marshal, parádní zvuk ;-):yes:
VW dopadol nad očakávania vynikajúco - v Číne, najväčšom autotrhu sveta je #1 v predaji osobných automobilov, dtto na domácom trhu, zhodou okolností najväčšom, aký v EU máme. Severná Amerika je stará pesnička, tam si VW nešktne poriadne dlho, ešteže sú Ameriky dve... Brazília je tretím najväčším VW trhom, s maličkým tŕňov v oku pre všetkých pravoverných, tam totiž tabuľky vedie - Fiat.
Čo dodať? Srdečná gratulácia VW a veľké braVWo všetkým masturbátorom, ktorí si tu odbavujú svoje mokré sny zakaždým, keď sa objaví správička, že VW už je svetovou jednotkou. >:-[] >:-[] >:-[]
Hej Tvoja správička vždy dokáže človeka rozrajcovať, tak tvoje diskusné entrée dokončím:
- začneš jako osmnáctiletý nahluchlý ucho ve Foxovi -> ho\/no z biča nikdy neupletieš a navyše aj tí Brazílci vedia, že ak malé auto, tak jedine od Fiatu.
- vyzkoušíš si POLO -> samozrejme, ak si slintajúci nemecký dôchodca dostávajúci minimálny dôchodok.
- a do třícítky vlítneš v geteičku na dvě stě koních -> jasná vec, veď sa ich predalo 8 kusov, takže všetci tridsiatnici sem, GTI pre každého
- děti tě dorůstaj, jasně každýmu po UPu -> na to mám básničku: ak si veľký hňup, zober jeden UP!
- Apoštola tvých snů... -> tento starúšik je naozaj pre GTI-ho masturbačný, ostatní si radšej kúpia poriadne auto.
GTI určite si vedieš archív svojich príspevkov, hoď sem prosím niečo z toho, čo si písal pod správami o svetovom prvenstve VW please...
radsej si chod tuzingovat tu svoju "vochcáfku z tří áček" aby to lépe táhlo ;-) a nalep si este jeden par lediek, nech vypadas dolezitejsie....a nezabudni na cinske "akozexenony" ;-)
Vidím že někdo z pár nálepek, nebo rámečků které mají některá auta i ze série dělá tuzink. Kdybych byl tuzinkář tak mám křídlo jak kráva, prahy a spojlery až na zem a přes celé auto plameny, takže nauč se poznávat Tuzink ju?
Ty se především zaměř na fakt, kdo roste a co to znamená. A pak z toho vyvoď důsledky pro svou chorou hlavu, která zde produkuje nesmysly o tom, jak škodovku a VW nikdo nechce. :-!
Toto je ta nejhorší zpráva pro celý automobilový svět.
Bohužel lidstvo je v marné snaze v honbě za úspěchem absolutně nepoučitelné. Nicméně naděje však umírá naposled a tak stále věřím v pozitivnější vývoj do budoucna.
Máš za 4-. Nedáváš pozor, vyrušuješ a z dějepisu jseš na 5!!! :no:
Nechám tě asi propadnout.
Ani číst neumíš...Jinak se raději starej o sebe a nevnucuj se nějakým ventilkem.
Nauč se diskutovat a respektovat právo na názor druhého!
>:D
Co tak zkusit vynést nějakou myšlenku s argumenty, než zde hodnotit mé dějepravné znalosti? (obavám se, že bys v přímé konfrontaci shořel jak papír ;-) )
Proč Volkswagen? Redukce na to podstatné, kvalita, design, funkčnost - vše na nejvyšší úrovni.
Proto jejich výrobky oslovují stále širší spektrum zákazníků.
Řekl bych,že jsou ještě jiní dravci,kteří oslovují stále širší spektrum zákazníků.Takže jsou ještě kvalitnější,designově podařenější,funkčnější...vše ještě výše. ;-)
mikesh-u .....GTI necitam uz hodne dlho. Nanajvys ma dnes pobavilo, ked som pod tymto clankom ako "prvy" prispevok nasiel toto:
"Datum: 11.01. 19:30Autor: GTI
… skrytý příspěvek od uživatele z Vašeho hate-listu …"
a ani si nechcem predstavit, ako sa zase chlapec vyonanoval z tohoto clanku!
Mne spravil radost clanok o trhu USA, ktory povazujem za najvyspelejsi a ten predaj to dokazuje. To, ze je tam VW na 13.mieste a Skodu tam ani nevidno mi je uplne jedno, ovsem tam uz GTI drzi h..u, ze? ;-);-)
Jj, mas recht jak na to ted koukam, VW jako koncern je 9., jako samostatna znacka 13. Porad je nejlepsi evropska znacka na trhu, tak nechapu proc je z toho misiak takovy hystericky.