Diskuse

Volkswagen šlápnul vedle. Softwarová aktualizace řídicích jednotek nefunguje.

12.4.2016

Kvůli nefunkční aktualizaci se zpozdí svolávání Passatů a Superbů do servisu. Celkem jde asi o 160.000 vozidel.

 

  • 90 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 12.04.2016  09:03

    A čo

    tak zmena celého hardvéru pod kapotou, ked to nepojde sw.
    • 95 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 12.04.2016  09:09

      « Re: A čo

      Jo, TSI místo TDI... >:D
      • 46 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 12.04.2016  09:20

        « Re: Re: A čo

        :yes: >:D
      • 34 Reagovat !

        foto Pepek

        Pepek 12.04.2016  09:41

        « Re: Re: A čo

        Nebo zkusit nalít benzín místo nafty a taky to emisema na těch pár vteřin projde >:-[]
      • 31 Reagovat !

        foto Barry-Lyndon

        Barry Lyndon 12.04.2016  11:16

        « Re: Re: A čo

        včera jsme se dozvěděli, že ani TSI Euro 5 nebude smět do měst...
        • 23 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 12.04.2016  13:51

          « Re: Re: Re: A čo

          Jo, kdo umí, umí... Přímé vstřikování je zkrátka jednou z těch slepých uliček vývoje...
  • 71 Reagovat !

    foto Hittman

    Hittman 12.04.2016  09:08

    To

    jsem zvědavý, jak to chlapci chtějí provést, jelikož čím vyšší eko norma, tím více se zvyšuje spotřeba paliva, takže aby snížili emise, zvýší se tím pádem spotřeba..
  • 72 Reagovat !

    foto donPedro

    donPedro 12.04.2016  09:12

    No toto!

    Tož jestli provaděli opravdu aktlualizaci, pak se ani nedivím ;-)
  • 102 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 12.04.2016  09:19

    hehehe

    Michal David čeká z aktualizací svého hitu. Pro VW budou dvě verze "Když se nedaří, co se dařit má" a pak druhá "když se vošulí, co vošulit jde" >:D >:D
    • 32 Reagovat !

      foto CommonUser

      CommonUser 12.04.2016  10:16

      « Re: hehehe

      Nebude to skor prerabka hitu "Ja ti ho tam nasroubuju, ja ti ho tam dam !" >:D
  • 181 Reagovat !

    foto qp

    qp 12.04.2016  09:30

    Co na to říct?

    Co na to říct? Snad jen, kdyby to bylo tak jednoduché, tak by to udělali hned ne?

    Opravdu si myslíte, že o tom vedení VW nevědělo, že to nebude fungovat? Podle mě jen něco patlali, aby se všichni uklidnili a tak za rok se řekne, nechte ty auta tak, vždyť je to stará záležitost...

    Ještě, že je tu amerika, která si to doufejme nenechá líbit...

    Dle mého, by mělo dojít k nápravě třeba do 1/2 roku, pokud ne, odkup vozu z5, jelikož nesplňuje normy. Když v zaměstnání nesplníte normy, taky Vás vyhodí. Když na stavbě nesplníte normy, taky budou chtít náhradu, opravu bez ohledu na Vaše náklady a na to, zda na to máte.

    A nějaké hraní si na největší koncern v EU ať si strčí za kobouk. Drobného podnikatele by za to zadlužili na 2 generace dopředu, tak proč né je?
    • 20 Reagovat !

      foto CommonUser

      CommonUser 12.04.2016  10:19

      « Re: Co na to říct?

      Pretoze zmrdizmus s N levelami a politicka garnitura si pripravuje teple miestecka na najvyssom stupni.
    • 40 Reagovat !

      foto ryccardo

      ryccardo 12.04.2016  13:15

      « Re: Co na to říct?

      Přesně tak. Jasně, že věděli dopředu, že to nebude fungovat. Určitě vyvinuli nový SW a otestovali ho na pár autech kde změřili emise. Logicky jim to muselo nevyjít už na nich a oni to nepřiznali. Podle mě teď hrají o čas. Důležitý je že se něco děje. I cesta je někdy cíl ;-)
  • 54 Reagovat !

    foto Pepek

    Pepek 12.04.2016  09:45

    Co mě zaráží

    "přezkum spolkového úřadu pro motorová vozidla ukázal, že spotřeba pohonných hmot u některých dvoulitrových naftových motorů se po aktualizaci softwaru kvůli vyřešení problémů zvýšila"

    U některých??? jak je to možné, že jen u některých a né u všech???? >:D
    • 25 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 12.04.2016  10:00

      « Re: Co mě zaráží

      [odkaz] :yes: :yes: >:D
      • 26 Reagovat !

        foto Pepek

        Pepek 12.04.2016  10:21

        « Re: Re: Co mě zaráží

        Co to tam mele ten manager za nesmysly, že nafty mají nižší emise než benzíny?!
        Že taky neřekne, co ty naftový motory mají navíc blbostí a kolik to stojí navíc (při koupi a údržbě) oproti benzínům.

        ;-)
        • 35 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 12.04.2016  10:23

          « Re: Re: Re: Co mě zaráží

          Taky mě dostal >:-[]

          A je to novej aktuální rozhovor! >:D
          • 44 Reagovat !

            foto Pepek

            Pepek 12.04.2016  10:26

            « Re: Re: Re: Re: Co mě zaráží

            No každopádně manager a odborník na správným místě. Už se nedivim, že ustál svou pozici >:D
        • 77 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 12.04.2016  10:30

          « Re: Re: Re: Co mě zaráží

          V údržbě? V čem by měly být náklady na servis u CR dieselů vyšší než u přímovstřikových benzinů? To platilo před 20lety, kdy se olej u dýzlů měnil po 7500km, dnes se u obou konstrukcí mění po 30000km, cena oleje je stejná, náplň oleje je stejná, výměny filtrů u obou konstrukcí jsou po stejné době a filtry stojí stejně, cena práce je stejná, rozsah prací také, rozvody se mění po stejné době a jejich cena je stejná. Jediný rozdíl jsou svíčky, které se u benzínu mění, u dieselu ne, což znamená náklady navíc u benzínu kolem 1500kč po 60 nebo 90tkm dle konkrétního motoru.
          • 08 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 12.04.2016  10:35

            « Re: Re: Re: Re: Co mě zaráží

            [odkaz] [odkaz] :-!
            • 55 Reagovat !

              foto Dinar

              Dinar 12.04.2016  10:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: Co mě zaráží

              Hm, srovnání výhodnosti motorizací ve vztahu k pořizovací ceně a spotřebě. A co? Píšu o něčem takovém, rozporuju to? Ne!
              Moje poznámka směřuje na tvrzení Pepka, že naftové motory "mají navíc blbostí" a stojí víc i nejen při koupi, ale i v údržbě, proto se v první větě ptám, "v údržbě"?
              Nejdřív čti, pak reaguj! :-!
              • 50 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 12.04.2016  11:26

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co mě zaráží

                Píšeš to, co se nehodí do krámu >:-[] Také jsem se nesetkal při běžném servisu s jinými náklady, možná jen (a to je spíš otázkou konkrétního typu motoru a objemu), že do naftových sem lil více oleje
                • 22 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 12.04.2016  13:29

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co mě zaráží

                  ˇudržba u auta co má najeto 0-100 tis km se zásadně neliší, obrat nastvá v 100-500 tis. Tam proděláš na CRD gatě >:D Vstřiky, turbo, dvouhmota, čerpadlo, žhavičky, rozvody, dpf atd
                  • 30 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 12.04.2016  13:47

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co mě zaráží

                    Na CRD možná, proto jezdim jiným dieslem >:D
                    • 01 Reagovat !

                      foto Barrichello

                      Barrichello 12.04.2016  15:18

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co mě zaráží

                      různý ty HDI, TDCI, JTD atd sou na tom velmi podobně >:D >:D
                      • 13 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 12.04.2016  15:25

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co mě zaráží

                        Přes všechny kecy ne = podvodnej software má jen TDI

                        Ale všechny nafty maj s Euro 6 problémy to zas jo. Překvapivě je i pár motorů který plněj na 100% >:-[]

                        Přes ten rychle :no: to přesně takhle je >:D
                  • 23 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 12.04.2016  21:55

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co mě zaráží

                    Co z toho nemá moderní benzín? Vstřiky? Turbo? Rozvody? Dvojhmota?
          • 36 Reagovat !

            foto Pepek

            Pepek 12.04.2016  11:03

            « Re: Re: Re: Re: Co mě zaráží

            Máš pravdu, ale já myslel spíš opravy, než běžnej servis.
            Kolik stojí filtr pevnejch částic, žhavící svíčky + vstřikovače a turbo (který budou rozhodně náchylnější na "smrt" u dieselu než u benzínu)???
            A to nemluvim o vyšší pořizovací ceně nafty (cca +- 50 tisíc navíc) a spočítej si, za jak dlouho těch 50 tis. projedeš (pokud nenalítáš ročně stovky km) u benzínu!!

            Takže za mě nafta = pro běžnýho člověka velkej mínus a nesmysl a o to víc mně vadí, když se všude testujou jen nafty, nafty a nafty a lidem se tohle neřekne a nafty jim jsou podsouvány jako super věc (a to ani nemluvim o dieselgate, která to jen potvrzuje!!!).
            • 33 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 12.04.2016  11:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: Co mě zaráží

              Moderní benzíny mají také turbo a vstřikovače ;) Kolikrát může vydržet méně, než to naftové ;)

              Měl bys být objektivní a soudit jen podle sebe SVÉ potřeby a ostatním jejich preference a potřeby nepodsouvat.... Všichni vědí, že nafta stojí v pořizovací ceně více, takže je jen a jen jejich věc, jestli si ji koupí... Dieselgate nehází všechny nafťáky světa do koše... jde jen o některé motory jedné značky..
              • 14 Reagovat !

                foto Pepek

                Pepek 12.04.2016  12:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co mě zaráží

                vstřikovače možná, ale když porovnám turbo u nafty, který je mnohonásobně namáhanější sazemi a zanášením než u benzínu (o to víc pokud má proměnnou geometrii lopatek), tak si troufám tvrdit, že vydrží mnohem méně než u benzínu.
                • 01 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 12.04.2016  15:27

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co mě zaráží

                  Hlavně jde pořád koupit benzín bez turba, že. A jdou koupit ještě i MPI, i když atmo přímovstřiky se nějak extra neserou co mam informace.
                  • 01 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 12.04.2016  15:32

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co mě zaráží

                    Lexus jich nabízí hafo od 1.8 po 5.7 litru :yes: :-)
                • 33 Reagovat !

                  foto Brosef

                  Brosef 12.04.2016  18:37

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co mě zaráží

                  Méně vydrží turbo u benzínu protože musí snášet vyšší teploty než u nafty.
                  • 13 Reagovat !

                    foto Pepek

                    Pepek 12.04.2016  20:23

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co mě zaráží

                    A to víš nebo se domníváš, že vydrží míň u benzínu. Docela bych to rád měl něčím doložené nějakou statistikou.
                    :-O

                    Ty teploty spalin jsou sice pravda, ale to snad výrobce taky ví a počítá s tím již při konstrukci s odolnějšími materiály u benzínovýho turba. Kdežto to, co jsem psal u turba nafty (ohledně sazí atd.) výrobce těžko ovlivní, když neví, co majitel bude tankovat za naftu a jak bude jezdit (např. krátké trasy).
            • 31 Reagovat !

              foto gil54

              gil54 12.04.2016  12:17

              « Re: Re: Re: Re: Co mě zaráží

              ...a ještě dvouhmotové setrvačníky také odchází......
          • 41 Reagovat !

            foto ryccardo

            ryccardo 12.04.2016  13:17

            « Re: Re: Re: Re: Co mě zaráží

            až se ti vysype dvouhmota a DPF, tak poznáš v čem.
          • 10 Reagovat !

            foto Niemand

            Niemand 13.04.2016  10:20

            « Re: Re: Re: Re: Co mě zaráží

            Vstreky na benzine pracuju s 10x nizsim tlakom, vydrzia na veky a ich citlivost na mechanicke necistoty je na urovni vstrekov z doby pred CR.
            Ak riesis len servisne naklady pri novych autach tak si k dieslu prihod vymenu palivoveho filtra. Co ti vyvazi sviecky. Sevisne naklady su o nieco vyssie, lebo maloktora znacka ma rovnku cenu servisu, ale rozdiel je mali.
            Viac problemov zacne az vo veku ked to prveho majitela casto uz netrapy. Turbo je spotrebak a benzim viem stale kupit bez turba. Vstreky tiez nevydrzia na veky o DPF nehovoriac. Hlavne ked si setrilkovia kupuju jazdeny diesel na dochadzenie do prace kde denne spravia 12km.
        • 13 Reagovat !

          foto Barry-Lyndon

          Barry Lyndon 12.04.2016  11:18

          « Re: Re: Re: Co mě zaráží

          nemám čas ani chuť to číst, ale nejspíš mluví o emisích CO2
          • 23 Reagovat !

            foto Pepek

            Pepek 12.04.2016  11:23

            « Re: Re: Re: Re: Co mě zaráží

            Ano mluví o CO2.
            ALE z hlediska emisí CO2 je ekologičtější nafta, jen proto, že má větší účinnost (na stejné množství energie stačí méně paliva).

            • 23 Reagovat !

              foto Barry-Lyndon

              Barry Lyndon 12.04.2016  11:25

              « Re: Re: Re: Re: Re: Co mě zaráží

              Ano, víme. Z litru nafty je CO2 samozřejmě více než z litru benzinu.

              (kdo minusuje fakta?)
              • 00 Reagovat !

                foto pargi

                pargi 13.04.2016  12:06

                « Re: Re: Re: Re: Re: Co mě zaráží

                Nebude to taky tím, že litr nafty je těžší (o cca 10-15%), než litr benzínu? Až přepočteš, kolik energie dostaneš z 1 kg nafty a 1 kg benzínu, tak se nůžky zase sevřou.
    • 41 Reagovat !

      foto ryccardo

      ryccardo 12.04.2016  13:16

      « Re: Co mě zaráží

      No to je jasný. Přeci jen u těch který se na spotřebu otestovaly >:D
    • 22 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 12.04.2016  13:53

      « Re: Co mě zaráží

      Zvýšily se jen u těch, které jezdily.
  • 45 Reagovat !

    foto Barry-Lyndon

    Barry Lyndon 12.04.2016  09:45

    spotřeba se zvýšila? To je snad logické, když ...

    ... smyslem podvodu bylo snížení spotřeby a zvýšení výkonu nehledíc na emise NOx.
  • 36 Reagovat !

    foto Barry-Lyndon

    Barry Lyndon 12.04.2016  09:49

    jinak včera nebylo pěkné, jak pod článek o nej prodejích Škody auto za posledních xx století nikdo nenapsal ani jeden komentář ...

    ... to by mě jako top inzerenta dost naštvalo. I pod články o Daciích bývá živo a nej PR článek koncernu VW a nic...
    • 51 Reagovat !

      foto qp

      qp 12.04.2016  13:40

      « Re: jinak včera nebylo pěkné, jak pod článek o nej prodejích Škody auto za posledních xx století nikdo nenapsal ani jeden komentář ...

      Taky jsem si toho všiml. Celkově ty diskuse se přehazují od normálních aut k elektromobilům, tam se vedou vášnivé diskuse, až se divím, že místní redaktoři nepíší spíš o tom. Taková Tesla vydá na 150 příspěvků, nějaká Škodovka na 50. Vždyť to je reklam a reklam >:D >:D >:D

      PS: ten červený proužek mě nedonutí vypnout adblock :-!
  • 116 Reagovat !

    foto Ondore

    Ondore 12.04.2016  10:18

    NoSmoke

    Problémy oddelenia podpory vw:

    - vw: Dobrý deň, ako vám môžeme pomôcť?
    - zákazník: Dymí sa mi z auta.
    - vw: To vyzerá, že potrebujete nový softvér RJ
    - zákazník: Nie nie, chyba je v motore.
    - vw: Vážený pane, dymiaci motor zásadne riešime novým softvérom
    - zákazník: Ako môže softvér zastaviť dym z auta??
    - vw: Pane, vy nečítate auto.cz?!! Dym je len údajný, softvér to vyrieši.
    - zákazník rezignovane: Dobre teda, nahrajte mi tam ten nový softvér...

    O pár mesiacov neskôr
    - vw: Dobrý deň, ako vám môžeme pomôcť?
    - zákazník: Dymí sa mi z auta.
    - vw: To vyzerá, že potrebujete nový softvér RJ
    - zákazník: Nie nie, softvér ste mi už aktualizovali a stále sa mi dymí z auta!
    - vw: Dymí sa len údajne, tento problém neexistuje, písali o tom aj na najväčšom webe o autách.
    - zákazník: Ale ja som neprešiel emisnou kontrolou.
    - vw: Aha, tak pán už absolvoval celú servisnú tortúru, akú verziu softvéru máte?
    - zákazník: TDINoSmokeV.2016.drv
    - vw: Aha, tak to budete musieť vymeniť motor, táto verzia softvéru nie je kompatibilná s vašou pohonnou jednotkou...
    • 75 Reagovat !

      foto Pepek

      Pepek 12.04.2016  11:18

      « Re: NoSmoke

      >:D :yes: smutné jen, že to tak v reálu opravdu bude.
    • 10 Reagovat !

      foto qp

      qp 13.04.2016  08:48

      « Re: NoSmoke

      ...ale nebojte, dostanete na něj 10% slevu >:D

      :yes:
  • 117 Reagovat !

    foto holden-holden

    holden_holden 12.04.2016  10:24

    trh to vyresi

    na vsechny tyto wv sra*cky uplatnovat pravidlo zakazu vjezdu do mest a je po problemu. v nemecku modre plakety jsou dobrej napad, ale ne pouze do center ale pustit maximalne po vnejsi okruh.
  • 84 Reagovat !

    foto mozgog

    mozgog 12.04.2016  12:52

    Na co "technická" ?

    Navrhuji zrušit technickou, respektive měření emisí, i pro ostatní. Když to nemusí splňovat auta made in VW, tak proč by ostatní měli?

    Že to změna softwaru bezbolestně nezachrání bylo jasné hned. A že oprava / úprava bude v ČR dobrovolná, je naprostá prasárna a plivnutí do obličeje všem ostatním majitelům aut.
    • 21 Reagovat !

      foto ryccardo

      ryccardo 12.04.2016  13:21

      « Re: Na co "technická" ?

      No na emisích se měří hlavně kouřivost. NOx se neměří.
      • 52 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 12.04.2016  13:55

        « Re: Re: Na co "technická" ?

        Pochybuji, že na emisích opravdu něco měří... jinak by po silnicích nemohla jezdit zadýmovací zařízení z produkce VW a Fordu.
        • 22 Reagovat !

          foto Barry-Lyndon

          Barry Lyndon 12.04.2016  15:20

          « Re: Re: Re: Na co "technická" ?

          jj TDCi jsou v rámci dieselového bídáctví na prvním místě...
    • 31 Reagovat !

      foto Barry-Lyndon

      Barry Lyndon 12.04.2016  13:30

      « Re: Na co "technická" ?

      nejen majitelům aut, ale všem obyvatelům ČR (především pak těm ve městech)
  • 42 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 12.04.2016  13:12

    Žádné překvapení

    To ale přece bylo jasné, že když přeprogramují software na nižší emise, že to buď sníží výkon, nebo zvýší spotřebu (popř. se stane obojí)? Pokud by tomu tak nebylo, tak proč by ten podvod dělali, že... 8-s
  • 44 Reagovat !

    foto Stewee

    Stewee 12.04.2016  13:48

    HiTech na urovni VW

    Je to smutne, co si s nami robi VW v Europe. Ja len pevne verim, ze Amerika zakruti krk tym podvodnikom, ktori sa tu hraju na to, ako Clean Diesel vyrabaju, ako su technologicky pokrokovi a namiesto reklamovanej hi-tech nam tu predvadzaju podvod. Ja len nerozumiem tym ludom, ktori este stale haja VW, i ked im asi rozumiem, nie je to tak o hajeni VW, ale ich chujoveho vyberu znacky svojho auta. Koncern az priliz naparoval ramena, skupoval znacky naokolo a teraz sa mu to vsetko vypomsti, pretoze strategiu rastu polozenu na podvodoch a manipulacii... loz ma kratke nohy. Hlupa Europa urobi len naoko bu-bu-bu a ziadne sankcie nebudu. Ak sa im nepodarilo softver na prvy krat urobit spravny, je zrejme, ze motory vedome neboli stavane na najnovsiu Eco-normu a ziadny predstierany zachranny softver ich nezachrani. Verim, ze po zalobe USA pridu na stol aj individualne zaloby jednotlivych klientov. Nie, ze by som bol zaujaty voci VW, takyto postoj by som mal voci kazdej znacke, ktora takto VEDOME porusovala normy, kym konurencia sa tie normy snazi dodrziavat.
    • 55 Reagovat !

      foto dukipo

      dukipo 12.04.2016  14:03

      « Re: HiTech na urovni VW

      Nevím proč bych si neměl koupit VW (kdybych ho chtěl)? Rozhodně tahle kauza není důvodem proč jít od této značky. Zatím mi všechny auta od VW fungovala a fungují k mé naprosté spokojenosti a pokud tomu bude i nadále (udrží kvalitu), tak není důvod jít jinam. Tím neříkám, že si nekoupím, třeba i jinou značku. Jen zkrátka tato kauza nijak neovlivní můj výběr dalšího vozu... Když koukám na prodeje, tak to nevypadá, že by nějak masivně zákazníci odcházeli (zatím samotné VW max. pár % ztratilo, což je ale dáno i jinými věcmi a většina značek koncernu roste).
      • 55 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 12.04.2016  14:23

        « Re: Re: HiTech na urovni VW

        Je to největší prasárna v historii oboru. Jedna Jetta TDI má exhalace jako 10 autobusů Euro 6. Pro někoho to důvod je ;-)
        • 35 Reagovat !

          foto dukipo

          dukipo 12.04.2016  15:08

          « Re: Re: Re: HiTech na urovni VW

          No právě, že reálné emise těch koncernových motorů nijak zásadně nevybočují z průměru. Některé jsou spíš lepší průměr, takže reálný dopad na životní prostředí nebude nijak zásadní v porovnání s konkurencí. To, že nabízeli něco jinýho než dodávali je samozřejmě špatný (nicméně se týká USA). Z hlediska EU a platných norem nic zásadního nepřekračují. Jinak větší prasárnu v oboru vidím například chování Takaty, kdy prokazatelně přes 10 let dodávám součástky, které zabíjejí a vědomě falšuju co se dá, abych to vyráběl dál a ani se nesnažil to vylepšit. U koncernu se to víceméně vyřešilo novými motory.
        • 23 Reagovat !

          foto dukipo

          dukipo 12.04.2016  15:54

          « Re: Re: Re: HiTech na urovni VW

          Jinak i elektrickej autobus bude mít mnohem větší emise než jetta TDi (počítáno z výrobního mixu el. proudu)... >:D
          • 25 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 12.04.2016  16:08

            « Re: Re: Re: Re: HiTech na urovni VW

            Ty seš nějak opožděnej? >:D

            9 autobusů má menší emise než jedno malý auto s TDI = chápeš? >:-[]

            Takže díky Volkswagenu nám tu jezdí navíc nějakejch 100 milionů autobusů :yes: >:D

            Což de evidentně mimo tebe - nebo? ;-)
            • 33 Reagovat !

              foto dukipo

              dukipo 12.04.2016  18:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: HiTech na urovni VW

              Pochopil jsem, že jseš letadlo... >:D
              • 13 Reagovat !

                foto cert

                čert 12.04.2016  19:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: HiTech na urovni VW

                Hele, asi jedné o případ, kdy emise jsou vztažené na jednoho pasažéra, přičemž se předpokládá, že obě vozidla jsou plně obsazena. Ono to tak nějak koreluje i s výkonem obou vozidel vztaženým na jedno sedadlo.
                • 03 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 12.04.2016  20:25

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HiTech na urovni VW

                  Ne bohužel ne je to fakt jedna Jetta TDI verze Dieselgate a 10 autobusů :no: ;-\

                  Ty maj totiž daleko přísnější pravidla který nejdou obcházet a do ceny se vejde SCR velikosti krávy :-)
              • 13 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 12.04.2016  20:00

                « Re: Re: Re: Re: Re: HiTech na urovni VW

                Plán vwokecat neokecatelný ti holt nevyšel = Upřímnou soustrast >:-[]
                • 22 Reagovat !

                  foto dukipo

                  dukipo 12.04.2016  20:17

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: HiTech na urovni VW

                  Máš podivné dedukce... Chce to ráno pořádně rozdýchat... >:-[]
                  • 13 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 12.04.2016  20:20

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HiTech na urovni VW

                    Vysvwětli :-)
                    • 13 Reagovat !

                      foto T-E-S-L-A-uz-na-ACZ-serie

                      T.E.S.L.A už na ACZ serie 12.04.2016  20:25

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HiTech na urovni VW

                      Zisťujem, že doteraz som poriadne nepoznal význam výrazu "vylízaný mozog", až poniektorí jedinci na ACZ mi k jeho pochopenie pomohli. Že ťa to s nimi ešte baví. Ja už by som sa na to vwykašlal...
                      • 02 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 12.04.2016  20:29

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HiTech na urovni VW

                        Máš pravdu :-!

                        Ale mrknul sem na dukipovu historii a s jednou výjimkou lobuje za koncern. Připadne pomlouvá konkurenci = to mi nedalo.. :-)

                        Abych nepomlouval = 1 slovy jeden příspěvek bych vyhodnotil jako neutrální :yes: >:-[]
                        • 51 Reagovat !

                          foto WinDiesel

                          WinDiesel 12.04.2016  21:53

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HiTech na urovni VW

                          Ovšem Tvé příspěvky jsou přímo vzorem vyváženosti a neutrality ... haha hoho hehe >:D
                          • 01 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 12.04.2016  23:57

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HiTech na urovni VW

                            Nevěřil bych že zrovna ty to poznáš :yes: :yes: >:D >:-[]
                        • 31 Reagovat !

                          foto dukipo

                          dukipo 12.04.2016  22:05

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HiTech na urovni VW

                          No co tak namátkou čtu tvoje příspěvky, tak vyváženost vůči koncernu je asi tak -100%... >:D Ostatně jako u 95% zdejších diskutujících nablblů. Osobně se spíš divím, že někoho tady baví celej den dokola psát stále stejný sr.c.ky... Ale zase lepší než škodit v reálu. Takhle to alespoň skoro nikomu nevadí... >:D
                          • 02 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 13.04.2016  00:00

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HiTech na urovni VW

                            Co já přečet těch pár tvejch místních příspěvků si VWyváženej jedna radost :yes:

                            Snad se radši vrať k tomu svýmu úvodnimu = což je podle mě zjevně úmyslně a schválně napsaný přesně vobráceně než to je >:D

                            Tak co? Je za tim jen nechápavost a neschopnost zpracovat informace nebo fakt zlej úmysl? >:-[]
  • 07 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 12.04.2016  23:35

    Je na čase se podívat na opravdové podvodníky

    například na ty, kteří stojí za podvodem zvaným 1,6 DCI :no: :no: :no:

    Jinak je jasné, že SW úprava fyziku motoru neohne. Pokud se obohatí směs, bude výsledkem více (a mnohem škodlivějšího) CO2 na úkor snížení NOx. Tedy m.j. větší spotřeba. Pokud má zůstat spotřeba ± ve stejných mezích a je skutečně nutné snížit NOx, nedá se to u toho motoru zřejmě udělat bez chcanek, případně bez nějakého podobného chemického činidla. A to by výrobce nepochybně hodně bolelo, protože by to bylo velice drahé. Nicméně VW i to přežije, což se ovšem nedá říci o jiných obskurních automobilkách, kteří podvádějí ještě hůř, ale naštěstí pro ně nevyvážejí své kreatury do USA buď vůbec, nebo v takovém rozsahu jako VW, který tam svým úspěšným exportem vytvořil situaci, která ekonomickým zájmům některých amerických výrobcům hodně, hodně vadila - no a tak bylo zapotřebí s tím něco udělat... :-!
    Vítejte v reálném světě ;-)
    • 61 Reagovat !

      foto Petrko

      Petrko 13.04.2016  07:25

      « Re: Je na čase se podívat na opravdové podvodníky

      Četl jsem od tebe hromadu blbosti, ale tenhle blábol vede.
    • 50 Reagovat !

      foto jano2058

      jano2058 13.04.2016  07:31

      « Re: Je na čase se podívat na opravdové podvodníky

      vtipálek >:D :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Na most v Bubenské se vrátí osobní auta: Ještě pár let vydrží, pak půjde k zemi

Na most v Bubenské se vrátí osobní auta: Ještě pár…

Jaká je budoucnost mostu v Bubenské ulici? Na základě zatěžovací zkoušky, která proběhla minulý víkend, dopadly…

Souboj mandarinky a pomeranče: Kdo je zdravější? Plus tip na zkrášlující masku!

Souboj mandarinky a pomeranče: Kdo je zdravější?…

Mandarinky patří k zimě, milujeme je, protože se na rozdíl od pomerančů dobře loupou. Víte ale, čím se liší od…

 

iSport.cz

Osmifinále Ligy mistrů: United vs. PSG, Schickovo AS Řím proti Portu

Osmifinále Ligy mistrů: United vs. PSG, Schickovo AS…

Osmifinále Ligy mistrů nabídne řadu vypjatých bitev! Fotbalisté Bayernu se ve šlágru utkají s finalistou…

Sparta potvrdila: Rosický je sportovní ředitel, Ščasný zůstane koučem

Sparta potvrdila: Rosický je sportovní ředitel,…

Fotbalová Sparta potvrdila, že novým sportovním ředitelem je Tomáš Rosický. Potvrdily se tak informace deníku…

 

Reflex.cz

Zdanění církevních restitucí je právní a morální nehoráznost! Skončí Vojtěch Filip a další komunisté v pekle?

Zdanění církevních restitucí je právní a morální…

Jedním z ožehavých témat posledních měsíců, které se minulý týden opět vrátilo na pořad jednání sněmovny a na…

30 otázek o legendárním českém komiksu. Jak dobře znáte Rychlé šípy, které slaví 80 let?

30 otázek o legendárním českém komiksu. Jak dobře…

Legendární seriál Rychlé šípy slaví 17. prosince 2018 kulaté výročí svého vzniku. Tento den uplyne rovných 80…