Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen šlápnul vedle. Softwarová aktualizace řídicích jednotek nefunguje.

Kvůli nefunkční aktualizaci se zpozdí svolávání Passatů a Superbů do servisu. Celkem jde asi o 160.000 vozidel.
Zpět na článek
12. 4. 2016 09:03
12. 4. 2016 09:09
12. 4. 2016 09:20
12. 4. 2016 09:41
12. 4. 2016 11:16
12. 4. 2016 13:51
12. 4. 2016 09:08
12. 4. 2016 09:12
12. 4. 2016 09:19
12. 4. 2016 10:16
12. 4. 2016 09:30
12. 4. 2016 10:18
12. 4. 2016 11:18
13. 4. 2016 08:48
Avatar - speedfred
12. 4. 2016 09:03
A čo
tak zmena celého hardvéru pod kapotou, ked to nepojde sw.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Blue Sun
12. 4. 2016 09:09
Re: A čo
Jo, TSI místo TDI... >:D
Avatar - Anonym
12. 4. 2016 09:41
Re: A čo
Nebo zkusit nalít benzín místo nafty a taky to emisema na těch pár vteřin projde >:-[]
Avatar - Barry Lyndon
12. 4. 2016 11:16
Re: A čo
včera jsme se dozvěděli, že ani TSI Euro 5 nebude smět do měst...
Avatar - Blue Sun
12. 4. 2016 13:51
Re: A čo
Jo, kdo umí, umí... Přímé vstřikování je zkrátka jednou z těch slepých uliček vývoje...
Avatar - Hittman
12. 4. 2016 09:08
To
jsem zvědavý, jak to chlapci chtějí provést, jelikož čím vyšší eko norma, tím více se zvyšuje spotřeba paliva, takže aby snížili emise, zvýší se tím pádem spotřeba..
Rozbalit vlákno
0
Avatar - donPedro
12. 4. 2016 09:12
No toto!
Tož jestli provaděli opravdu aktlualizaci, pak se ani nedivím ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
12. 4. 2016 09:19
hehehe
Michal David čeká z aktualizací svého hitu. Pro VW budou dvě verze "Když se nedaří, co se dařit má" a pak druhá "když se vošulí, co vošulit jde" >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CommonUser
12. 4. 2016 10:16
Re: hehehe
Nebude to skor prerabka hitu "Ja ti ho tam nasroubuju, ja ti ho tam dam !" >:D
12. 4. 2016 09:30
Co na to říct?
Co na to říct? Snad jen, kdyby to bylo tak jednoduché, tak by to udělali hned ne?

Opravdu si myslíte, že o tom vedení VW nevědělo, že to nebude fungovat? Podle mě jen něco patlali, aby se všichni uklidnili a tak za rok se řekne, nechte ty auta tak, vždyť je to stará záležitost...

Ještě, že je tu amerika, která si to doufejme nenechá líbit...

Dle mého, by mělo dojít k nápravě třeba do 1/2 roku, pokud ne, odkup vozu z5, jelikož nesplňuje normy. Když v zaměstnání nesplníte normy, taky Vás vyhodí. Když na stavbě nesplníte normy, taky budou chtít náhradu, opravu bez ohledu na Vaše náklady a na to, zda na to máte.

A nějaké hraní si na největší koncern v EU ať si strčí za kobouk. Drobného podnikatele by za to zadlužili na 2 generace dopředu, tak proč né je?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - CommonUser
12. 4. 2016 10:19
Re: Co na to říct?
Pretoze ***izmus s N levelami a politicka garnitura si pripravuje teple miestecka na najvyssom stupni.
12. 4. 2016 13:15
Re: Co na to říct?
Přesně tak. Jasně, že věděli dopředu, že to nebude fungovat. Určitě vyvinuli nový SW a otestovali ho na pár autech kde změřili emise. Logicky jim to muselo nevyjít už na nich a oni to nepřiznali. Podle mě teď hrají o čas. Důležitý je že se něco děje. I cesta je někdy cíl ;-)
Avatar - Anonym
12. 4. 2016 09:45
Co mě zaráží
"přezkum spolkového úřadu pro motorová vozidla ukázal, že spotřeba pohonných hmot u některých dvoulitrových naftových motorů se po aktualizaci softwaru kvůli vyřešení problémů zvýšila"

U některých??? jak je to možné, že jen u některých a né u všech???? >:D
Rozbalit vlákno
29
Avatar - Hammunasakra
12. 4. 2016 10:00
Re: Co mě zaráží
[odkaz] :yes: :yes: >:D
Avatar - Anonym
12. 4. 2016 10:21
Re: Co mě zaráží
Co to tam mele ten manager za nesmysly, že nafty mají nižší emise než benzíny?!
Že taky neřekne, co ty naftový motory mají navíc blbostí a kolik to stojí navíc (při koupi a údržbě) oproti benzínům.

;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 4. 2016 10:23
Re: Co mě zaráží
Taky mě dostal >:-[]

A je to novej aktuální rozhovor! >:D
Avatar - Anonym
12. 4. 2016 10:26
Re: Co mě zaráží
No každopádně manager a odborník na správným místě. Už se nedivim, že ustál svou pozici >:D
Avatar - Dinar
12. 4. 2016 10:30
Re: Co mě zaráží
V údržbě? V čem by měly být náklady na servis u CR dieselů vyšší než u přímovstřikových benzinů? To platilo před 20lety, kdy se olej u dýzlů měnil po 7500km, dnes se u obou konstrukcí mění po 30000km, cena oleje je stejná, náplň oleje je stejná, výměny filtrů u obou konstrukcí jsou po stejné době a filtry stojí stejně, cena práce je stejná, rozsah prací také, rozvody se mění po stejné době a jejich cena je stejná. Jediný rozdíl jsou svíčky, které se u benzínu mění, u dieselu ne, což znamená náklady navíc u benzínu kolem 1500kč po 60 nebo 90tkm dle konkrétního motoru.
Avatar - Hammunasakra
12. 4. 2016 10:35
Re: Co mě zaráží
[odkaz] [odkaz] :-!
Avatar - Dinar
12. 4. 2016 10:52
Re: Co mě zaráží
Hm, srovnání výhodnosti motorizací ve vztahu k pořizovací ceně a spotřebě. A co? Píšu o něčem takovém, rozporuju to? Ne!
Moje poznámka směřuje na tvrzení Pepka, že naftové motory "mají navíc blbostí" a stojí víc i nejen při koupi, ale i v údržbě, proto se v první větě ptám, "v údržbě"?
Nejdřív čti, pak reaguj! :-!
Avatar - Ozzman
12. 4. 2016 11:26
Re: Co mě zaráží
Píšeš to, co se nehodí do krámu >:-[] Také jsem se nesetkal při běžném servisu s jinými náklady, možná jen (a to je spíš otázkou konkrétního typu motoru a objemu), že do naftových sem lil více oleje
Avatar - Barrichello
12. 4. 2016 13:29
Re: Co mě zaráží
ˇudržba u auta co má najeto 0-100 tis km se zásadně neliší, obrat nastvá v 100-500 tis. Tam proděláš na CRD gatě >:D Vstřiky, turbo, dvouhmota, čerpadlo, žhavičky, rozvody, dpf atd
Avatar - Ozzman
12. 4. 2016 13:47
Re: Co mě zaráží
Na CRD možná, proto jezdim jiným dieslem >:D
Avatar - Barrichello
12. 4. 2016 15:18
Re: Co mě zaráží
různý ty HDI, TDCI, JTD atd sou na tom velmi podobně >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 4. 2016 15:25
Re: Co mě zaráží
Přes všechny kecy ne = podvodnej software má jen TDI

Ale všechny nafty maj s Euro 6 problémy to zas jo. Překvapivě je i pár motorů který plněj na 100% >:-[]

Přes ten rychle :no: to přesně takhle je >:D
Avatar - _Karel_
12. 4. 2016 21:55
Re: Co mě zaráží
Co z toho nemá moderní benzín? Vstřiky? Turbo? Rozvody? Dvojhmota?
Avatar - Anonym
12. 4. 2016 11:03
Re: Co mě zaráží
Máš pravdu, ale já myslel spíš opravy, než běžnej servis.
Kolik stojí filtr pevnejch částic, žhavící svíčky + vstřikovače a turbo (který budou rozhodně náchylnější na "smrt" u dieselu než u benzínu)???
A to nemluvim o vyšší pořizovací ceně nafty (cca +- 50 tisíc navíc) a spočítej si, za jak dlouho těch 50 tis. projedeš (pokud nenalítáš ročně stovky km) u benzínu!!

Takže za mě nafta = pro běžnýho člověka velkej mínus a nesmysl a o to víc mně vadí, když se všude testujou jen nafty, nafty a nafty a lidem se tohle neřekne a nafty jim jsou podsouvány jako super věc (a to ani nemluvim o dieselgate, která to jen potvrzuje!!!).
Avatar - Ozzman
12. 4. 2016 11:39
Re: Co mě zaráží
Moderní benzíny mají také turbo a vstřikovače ;) Kolikrát může vydržet méně, než to naftové ;)

Měl bys být objektivní a soudit jen podle sebe SVÉ potřeby a ostatním jejich preference a potřeby nepodsouvat.... Všichni vědí, že nafta stojí v pořizovací ceně více, takže je jen a jen jejich věc, jestli si ji koupí... Dieselgate nehází všechny nafťáky světa do koše... jde jen o některé motory jedné značky..
Avatar - Anonym
12. 4. 2016 12:44
Re: Co mě zaráží
vstřikovače možná, ale když porovnám turbo u nafty, který je mnohonásobně namáhanější sazemi a zanášením než u benzínu (o to víc pokud má proměnnou geometrii lopatek), tak si troufám tvrdit, že vydrží mnohem méně než u benzínu.
Avatar - Barrichello
12. 4. 2016 15:27
Re: Co mě zaráží
Hlavně jde pořád koupit benzín bez turba, že. A jdou koupit ještě i MPI, i když atmo přímovstřiky se nějak extra neserou co mam informace.
Avatar - Hammunasakra
12. 4. 2016 15:32
Re: Co mě zaráží
Lexus jich nabízí hafo od 1.8 po 5.7 litru :yes: :-)
12. 4. 2016 18:37
Re: Co mě zaráží
Méně vydrží turbo u benzínu protože musí snášet vyšší teploty než u nafty.
Avatar - Anonym
12. 4. 2016 20:23
Re: Co mě zaráží
A to víš nebo se domníváš, že vydrží míň u benzínu. Docela bych to rád měl něčím doložené nějakou statistikou.
:-O

Ty teploty spalin jsou sice pravda, ale to snad výrobce taky ví a počítá s tím již při konstrukci s odolnějšími materiály u benzínovýho turba. Kdežto to, co jsem psal u turba nafty (ohledně sazí atd.) výrobce těžko ovlivní, když neví, co majitel bude tankovat za naftu a jak bude jezdit (např. krátké trasy).
12. 4. 2016 12:17
Re: Co mě zaráží
...a ještě dvouhmotové setrvačníky také odchází......
12. 4. 2016 13:17
Re: Co mě zaráží
až se ti vysype dvouhmota a DPF, tak poznáš v čem.
13. 4. 2016 10:20
Re: Co mě zaráží
Vstreky na benzine pracuju s 10x nizsim tlakom, vydrzia na veky a ich citlivost na mechanicke necistoty je na urovni vstrekov z doby pred CR.
Ak riesis len servisne naklady pri novych autach tak si k dieslu prihod vymenu palivoveho filtra. Co ti vyvazi sviecky. Sevisne naklady su o nieco vyssie, lebo maloktora znacka ma rovnku cenu servisu, ale rozdiel je mali.
Viac problemov zacne az vo veku ked to prveho majitela casto uz netrapy. Turbo je spotrebak a benzim viem stale kupit bez turba. Vstreky tiez nevydrzia na veky o DPF nehovoriac. Hlavne ked si setrilkovia kupuju jazdeny diesel na dochadzenie do prace kde denne spravia 12km.
Avatar - Barry Lyndon
12. 4. 2016 11:18
Re: Co mě zaráží
nemám čas ani chuť to číst, ale nejspíš mluví o emisích CO2
Avatar - Anonym
12. 4. 2016 11:23
Re: Co mě zaráží
Ano mluví o CO2.
ALE z hlediska emisí CO2 je ekologičtější nafta, jen proto, že má větší účinnost (na stejné množství energie stačí méně paliva).
Avatar - Barry Lyndon
12. 4. 2016 11:25
Re: Co mě zaráží
Ano, víme. Z litru nafty je CO2 samozřejmě více než z litru benzinu.

(kdo minusuje fakta?)
13. 4. 2016 12:06
Re: Co mě zaráží
Nebude to taky tím, že litr nafty je těžší (o cca 10-15%), než litr benzínu? Až přepočteš, kolik energie dostaneš z 1 kg nafty a 1 kg benzínu, tak se nůžky zase sevřou.
12. 4. 2016 13:16
Re: Co mě zaráží
No to je jasný. Přeci jen u těch který se na spotřebu otestovaly >:D
Avatar - Blue Sun
12. 4. 2016 13:53
Re: Co mě zaráží
Zvýšily se jen u těch, které jezdily.
Avatar - Barry Lyndon
12. 4. 2016 09:45
spotřeba se zvýšila? To je snad logické, když ...
... smyslem podvodu bylo snížení spotřeby a zvýšení výkonu nehledíc na emise NOx.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barry Lyndon
12. 4. 2016 09:49
jinak včera nebylo pěkné, jak pod článek o nej prodejích Ško
... to by mě jako top inzerenta dost naštvalo. I pod články o Daciích bývá živo a nej PR článek koncernu VW a nic...
Rozbalit vlákno
1
12. 4. 2016 13:40
Re: jinak včera nebylo pěkné, jak pod článek o nej prodejích
Taky jsem si toho všiml. Celkově ty diskuse se přehazují od normálních aut k elektromobilům, tam se vedou vášnivé diskuse, až se divím, že místní redaktoři nepíší spíš o tom. Taková Tesla vydá na 150 příspěvků, nějaká Škodovka na 50. Vždyť to je reklam a reklam >:D >:D >:D

PS: ten červený proužek mě nedonutí vypnout adblock :-!
Avatar - Ondore
12. 4. 2016 10:18
NoSmoke
Problémy oddelenia podpory vw:

- vw: Dobrý deň, ako vám môžeme pomôcť?
- zákazník: Dymí sa mi z auta.
- vw: To vyzerá, že potrebujete nový softvér RJ
- zákazník: Nie nie, chyba je v motore.
- vw: Vážený pane, dymiaci motor zásadne riešime novým softvérom
- zákazník: Ako môže softvér zastaviť dym z auta??
- vw: Pane, vy nečítate auto.cz?!! Dym je len údajný, softvér to vyrieši.
- zákazník rezignovane: Dobre teda, nahrajte mi tam ten nový softvér...

O pár mesiacov neskôr
- vw: Dobrý deň, ako vám môžeme pomôcť?
- zákazník: Dymí sa mi z auta.
- vw: To vyzerá, že potrebujete nový softvér RJ
- zákazník: Nie nie, softvér ste mi už aktualizovali a stále sa mi dymí z auta!
- vw: Dymí sa len údajne, tento problém neexistuje, písali o tom aj na najväčšom webe o autách.
- zákazník: Ale ja som neprešiel emisnou kontrolou.
- vw: Aha, tak pán už absolvoval celú servisnú tortúru, akú verziu softvéru máte?
- zákazník: TDINoSmokeV.2016.drv
- vw: Aha, tak to budete musieť vymeniť motor, táto verzia softvéru nie je kompatibilná s vašou pohonnou jednotkou...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Anonym
12. 4. 2016 11:18
Re: NoSmoke
>:D :yes: smutné jen, že to tak v reálu opravdu bude.
13. 4. 2016 08:48
Re: NoSmoke
...ale nebojte, dostanete na něj 10% slevu >:D

:yes:
12. 4. 2016 10:24
trh to vyresi
na vsechny tyto wv sra*cky uplatnovat pravidlo zakazu vjezdu do mest a je po problemu. v nemecku modre plakety jsou dobrej napad, ale ne pouze do center ale pustit maximalne po vnejsi okruh.
Rozbalit vlákno
0
12. 4. 2016 12:52
Na co "technická" ?
Navrhuji zrušit technickou, respektive měření emisí, i pro ostatní. Když to nemusí splňovat auta made in VW, tak proč by ostatní měli?

Že to změna softwaru bezbolestně nezachrání bylo jasné hned. A že oprava / úprava bude v ČR dobrovolná, je naprostá prasárna a plivnutí do obličeje všem ostatním majitelům aut.
Rozbalit vlákno
4
12. 4. 2016 13:21
Re: Na co "technická" ?
No na emisích se měří hlavně kouřivost. NOx se neměří.
Avatar - Blue Sun
12. 4. 2016 13:55
Re: Na co "technická" ?
Pochybuji, že na emisích opravdu něco měří... jinak by po silnicích nemohla jezdit zadýmovací zařízení z produkce VW a Fordu.
Avatar - Barry Lyndon
12. 4. 2016 15:20
Re: Na co "technická" ?
jj TDCi jsou v rámci dieselového bídáctví na prvním místě...
Avatar - Barry Lyndon
12. 4. 2016 13:30
Re: Na co "technická" ?
nejen majitelům aut, ale všem obyvatelům ČR (především pak těm ve městech)
12. 4. 2016 13:12
Žádné překvapení
To ale přece bylo jasné, že když přeprogramují software na nižší emise, že to buď sníží výkon, nebo zvýší spotřebu (popř. se stane obojí)? Pokud by tomu tak nebylo, tak proč by ten podvod dělali, že... 8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Stewee
12. 4. 2016 13:48
HiTech na urovni VW
Je to smutne, co si s nami robi VW v Europe. Ja len pevne verim, ze Amerika zakruti krk tym podvodnikom, ktori sa tu hraju na to, ako Clean Diesel vyrabaju, ako su technologicky pokrokovi a namiesto reklamovanej hi-tech nam tu predvadzaju podvod. Ja len nerozumiem tym ludom, ktori este stale haja VW, i ked im asi rozumiem, nie je to tak o hajeni VW, ale ich chujoveho vyberu znacky svojho auta. Koncern az priliz naparoval ramena, skupoval znacky naokolo a teraz sa mu to vsetko vypomsti, pretoze strategiu rastu polozenu na podvodoch a manipulacii... loz ma kratke nohy. Hlupa Europa urobi len naoko bu-bu-bu a ziadne sankcie nebudu. Ak sa im nepodarilo softver na prvy krat urobit spravny, je zrejme, ze motory vedome neboli stavane na najnovsiu Eco-normu a ziadny predstierany zachranny softver ich nezachrani. Verim, ze po zalobe USA pridu na stol aj individualne zaloby jednotlivych klientov. Nie, ze by som bol zaujaty voci VW, takyto postoj by som mal voci kazdej znacke, ktora takto VEDOME porusovala normy, kym konurencia sa tie normy snazi dodrziavat.
Rozbalit vlákno
18
12. 4. 2016 14:03
Re: HiTech na urovni VW
Nevím proč bych si neměl koupit VW (kdybych ho chtěl)? Rozhodně tahle kauza není důvodem proč jít od této značky. Zatím mi všechny auta od VW fungovala a fungují k mé naprosté spokojenosti a pokud tomu bude i nadále (udrží kvalitu), tak není důvod jít jinam. Tím neříkám, že si nekoupím, třeba i jinou značku. Jen zkrátka tato kauza nijak neovlivní můj výběr dalšího vozu... Když koukám na prodeje, tak to nevypadá, že by nějak masivně zákazníci odcházeli (zatím samotné VW max. pár % ztratilo, což je ale dáno i jinými věcmi a většina značek koncernu roste).
Avatar - Hammunasakra
12. 4. 2016 14:23
Re: HiTech na urovni VW
Je to největší prasárna v historii oboru. Jedna Jetta TDI má exhalace jako 10 autobusů Euro 6. Pro někoho to důvod je ;-)
12. 4. 2016 15:08
Re: HiTech na urovni VW
No právě, že reálné emise těch koncernových motorů nijak zásadně nevybočují z průměru. Některé jsou spíš lepší průměr, takže reálný dopad na životní prostředí nebude nijak zásadní v porovnání s konkurencí. To, že nabízeli něco jinýho než dodávali je samozřejmě špatný (nicméně se týká USA). Z hlediska EU a platných norem nic zásadního nepřekračují. Jinak větší prasárnu v oboru vidím například chování Takaty, kdy prokazatelně přes 10 let dodávám součástky, které zabíjejí a vědomě falšuju co se dá, abych to vyráběl dál a ani se nesnažil to vylepšit. U koncernu se to víceméně vyřešilo novými motory.
Avatar - Hammunasakra
12. 4. 2016 15:12
Re: HiTech na urovni VW
Přesně obráceně :-)
12. 4. 2016 15:54
Re: HiTech na urovni VW
Jinak i elektrickej autobus bude mít mnohem větší emise než jetta TDi (počítáno z výrobního mixu el. proudu)... >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 4. 2016 16:08
Re: HiTech na urovni VW
Ty seš nějak opožděnej? >:D

9 autobusů má menší emise než jedno malý auto s TDI = chápeš? >:-[]

Takže díky Volkswagenu nám tu jezdí navíc nějakejch 100 milionů autobusů :yes: >:D

Což de evidentně mimo tebe - nebo? ;-)
12. 4. 2016 18:06
Re: HiTech na urovni VW
Pochopil jsem, že jseš letadlo... >:D
12. 4. 2016 19:41
Re: HiTech na urovni VW
Hele, asi jedné o případ, kdy emise jsou vztažené na jednoho pasažéra, přičemž se předpokládá, že obě vozidla jsou plně obsazena. Ono to tak nějak koreluje i s výkonem obou vozidel vztaženým na jedno sedadlo.
Avatar - Hammunasakra
12. 4. 2016 20:25
Re: HiTech na urovni VW
Ne bohužel ne je to fakt jedna Jetta TDI verze Dieselgate a 10 autobusů :no: ;-\

Ty maj totiž daleko přísnější pravidla který nejdou obcházet a do ceny se vejde SCR velikosti krávy :-)
Avatar - Hammunasakra
12. 4. 2016 20:00
Re: HiTech na urovni VW
Plán vwokecat neokecatelný ti holt nevyšel = Upřímnou soustrast >:-[]
12. 4. 2016 20:17
Re: HiTech na urovni VW
Máš podivné dedukce... Chce to ráno pořádně rozdýchat... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
12. 4. 2016 20:20
Re: HiTech na urovni VW
Vysvwětli :-)
Re: HiTech na urovni VW
Zisťujem, že doteraz som poriadne nepoznal význam výrazu "vylízaný mozog", až poniektorí jedinci na ACZ mi k jeho pochopenie pomohli. Že ťa to s nimi ešte baví. Ja už by som sa na to vwykašlal...
Avatar - Hammunasakra
12. 4. 2016 20:29
Re: HiTech na urovni VW
Máš pravdu :-!

Ale mrknul sem na dukipovu historii a s jednou výjimkou lobuje za koncern. Připadne pomlouvá konkurenci = to mi nedalo.. :-)

Abych nepomlouval = 1 slovy jeden příspěvek bych vyhodnotil jako neutrální :yes: >:-[]
Avatar - WinDiesel
12. 4. 2016 21:53
Re: HiTech na urovni VW
Ovšem Tvé příspěvky jsou přímo vzorem vyváženosti a neutrality ... haha hoho hehe >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 4. 2016 23:57
Re: HiTech na urovni VW
Nevěřil bych že zrovna ty to poznáš :yes: :yes: >:D >:-[]
12. 4. 2016 22:05
Re: HiTech na urovni VW
No co tak namátkou čtu tvoje příspěvky, tak vyváženost vůči koncernu je asi tak -100%... >:D Ostatně jako u 95% zdejších diskutujících nablblů. Osobně se spíš divím, že někoho tady baví celej den dokola psát stále stejný sr.c.ky... Ale zase lepší než škodit v reálu. Takhle to alespoň skoro nikomu nevadí... >:D
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2016 00:00
Re: HiTech na urovni VW
Co já přečet těch pár tvejch místních příspěvků si VWyváženej jedna radost :yes:

Snad se radši vrať k tomu svýmu úvodnimu = což je podle mě zjevně úmyslně a schválně napsaný přesně vobráceně než to je >:D

Tak co? Je za tim jen nechápavost a neschopnost zpracovat informace nebo fakt zlej úmysl? >:-[]
Avatar - Ada je zase tady
12. 4. 2016 23:35
Je na čase se podívat na opravdové podvodníky
například na ty, kteří stojí za podvodem zvaným 1,6 DCI :no: :no: :no:

Jinak je jasné, že SW úprava fyziku motoru neohne. Pokud se obohatí směs, bude výsledkem více (a mnohem škodlivějšího) CO2 na úkor snížení NOx. Tedy m.j. větší spotřeba. Pokud má zůstat spotřeba ± ve stejných mezích a je skutečně nutné snížit NOx, nedá se to u toho motoru zřejmě udělat bez chcanek, případně bez nějakého podobného chemického činidla. A to by výrobce nepochybně hodně bolelo, protože by to bylo velice drahé. Nicméně VW i to přežije, což se ovšem nedá říci o jiných obskurních automobilkách, kteří podvádějí ještě hůř, ale naštěstí pro ně nevyvážejí své kreatury do USA buď vůbec, nebo v takovém rozsahu jako VW, který tam svým úspěšným exportem vytvořil situaci, která ekonomickým zájmům některých amerických výrobcům hodně, hodně vadila - no a tak bylo zapotřebí s tím něco udělat... :-!
Vítejte v reálném světě ;-)
Rozbalit vlákno
2
13. 4. 2016 07:25
Re: Je na čase se podívat na opravdové podvodníky
Četl jsem od tebe hromadu blbosti, ale tenhle blábol vede.
13. 4. 2016 07:31
Re: Je na čase se podívat na opravdové podvodníky
vtipálek >:D :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: