Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen své plány na ruskou expanzi měnit nebude

Situace na Krymském poloostrově se vyhrocuje a Evropská unie zvažuje proti Rusku sankce. Volkswagen ovšem ústy svého nejvyššího muže oznámil, že své plány na východě měnit nehodlá.
Zpět na článek
23. 3. 2014 11:38
23. 3. 2014 11:59
23. 3. 2014 12:11
23. 3. 2014 12:27
24. 3. 2014 13:44
23. 3. 2014 15:03
23. 3. 2014 15:07
23. 3. 2014 12:50
23. 3. 2014 13:59
23. 3. 2014 16:03
23. 3. 2014 16:08
23. 3. 2014 16:10
23. 3. 2014 16:18
23. 3. 2014 16:40
23. 3. 2014 16:44
23. 3. 2014 17:10
23. 3. 2014 17:16
26. 3. 2014 02:01
23. 3. 2014 18:06
23. 3. 2014 16:09
23. 3. 2014 16:49
23. 3. 2014 22:59
23. 3. 2014 16:46
23. 3. 2014 16:57
23. 3. 2014 17:05
23. 3. 2014 17:06
23. 3. 2014 17:36
23. 3. 2014 17:48
23. 3. 2014 18:08
23. 3. 2014 17:50
23. 3. 2014 17:57
23. 3. 2014 18:19
23. 3. 2014 23:05
24. 3. 2014 00:48
24. 3. 2014 00:53
23. 3. 2014 20:41
24. 3. 2014 18:34
24. 3. 2014 20:34
24. 3. 2014 21:14
24. 3. 2014 22:09
25. 3. 2014 19:02
25. 3. 2014 21:47
24. 3. 2014 21:36
24. 3. 2014 22:14
25. 3. 2014 07:36
26. 3. 2014 02:05
25. 3. 2014 07:47
23. 3. 2014 19:21
23. 3. 2014 23:06
24. 3. 2014 22:15
23. 3. 2014 21:10
23. 3. 2014 23:08
24. 3. 2014 07:26
23. 3. 2014 23:12
23. 3. 2014 23:16
23. 3. 2014 23:17
23. 3. 2014 23:32
24. 3. 2014 07:29
24. 3. 2014 08:06
26. 3. 2014 02:09
24. 3. 2014 08:09
24. 3. 2014 18:28
24. 3. 2014 20:44
25. 3. 2014 07:33
26. 3. 2014 02:11
24. 3. 2014 08:35
23. 3. 2014 23:16
24. 3. 2014 00:52
24. 3. 2014 00:56
24. 3. 2014 18:51
Avatar - CHerokee
23. 3. 2014 10:27
ruské řiťolezectví
Aby toto rozhodnutí jednou VW nemrzelo...
Rozbalit vlákno
50
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 10:58
Re: ruské řiťolezectví
Připomnělo mi to Slunce seno: Nevidim, já radši nic neVWidim :no:
23. 3. 2014 11:48
Re: ruské řiťolezectví
A teď mi napiš, které firmy se budou v Rusku chovat jinak. >:D
23. 3. 2014 11:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 12:06
Re: ruské řiťolezectví
Hele vy chytráci co takhle zkusit jít vo level dál? Vy si z dějepisu pamatujete agresora kterej se najednou rozhod že tohle mu stačí a dál pokračovat nebude? ;-)
Nezapomněli ste že posledně vliv Ruska končil až u Chebu? >:-[]
23. 3. 2014 12:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 12:24
Re: ruské řiťolezectví
Nezapoměl si náhodou co píšeš k věci na dalších vláknech? ;-)
Ale jo, nadnárodní koncerny typu VW kterejm de jen vo rozšiřování vlivu a obratu budou samozřejmě tlačit na politiky aby žádný sankce nebyly = aby Putinovy tyhle prasárny prošly. Jim je jedno s kym kde jak vobchodujou, hlavně když čísla rostou. Smutný že je v tom vobyčejný lidi jako seš třeba ty podporujou
23. 3. 2014 12:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 12:37
Re: ruské řiťolezectví
Mlčení znamená souhlas, takže předpokládám že s mym druhym souhlasíš: Alespoň na něčem sme se shodli :yes: :-)
23. 3. 2014 12:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CHerokee
23. 3. 2014 14:02
Re: ruské řiťolezectví
Tak třeba JUTA pozastavila plány na expanzi do Ruska a stavbu vlastní továrny tam. Momentálně pouze vyváží a to ještě jen tehdy, pokud je placeno předem. To mi přijde rozumné.
23. 3. 2014 14:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wakantanka
23. 3. 2014 14:56
Re: ruské řiťolezectví
Čiste technicky sa podobný obchodnícky kalkul a biznis robil aj za 2. svetovej. Otázka je ako sa k tomu postavia lídri samotnej Únie a hlavne Merkelová. A nemám ten pocit, že by ona šla po ruke Putinovi, takže trošku výkrik do tmy z tvojej strany.
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 16:40
Re: ruské řiťolezectví
Sama vo sobě by ho nejspíš poslala tam kam patří ale myslim že hodně podceňuješ vlivový skupiny co na ní budou tlačit protože prostě s Ruskem a Čínou chtěj obchodovat i kdyby tam v přímym přenosu vraždili malý děti. Osobně bych byl pro hodně tvrdý sankce proti Putinovi ale moc na ně nevěřim a von taky ne. Proto si trouf udělat co udělal
24. 3. 2014 06:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
24. 3. 2014 07:47
Re: ruské řiťolezectví
No zrovna v tý Číně povraždění třeba i stovky lidí na trh nemá moc vliv ;-)
24. 3. 2014 08:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 3. 2014 11:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 12:16
Re: ruské řiťolezectví
1. Nesmyslné? Takže navrhuješ nevšímat si toho ať příště vyrazí kamkoli?
2. Pokud to nevíš tak Rusko od revoluce jede jen na prodej nerostnejch surovin a půjčky u zahraničních bank kde momentálně dluží 3/4 bilionu dolarů
3. Neuvěřitelný jak rychle lidi zapomínaj jak rusáci ekonomicky zdevastovali třetinu planety a s gigantickym nedohnatelnym mankem v podobě skoro absolutního zaostání zkrachovali jak vidno ne až tak politicky ale hlavně ekonomicky ;-)
23. 3. 2014 12:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 12:26
Re: ruské řiťolezectví
Definuj a konkretizuj prostim tě kde plácám a co je tam konkrétně vzteklýho
23. 3. 2014 12:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 12:34
Re: ruské řiťolezectví
Miluju uhýbání a trapný zjednodušování :yes: >:-[]
Moc konkrétní s tou vzteklostí a plácánim teda nejseš! :-)
Nějak si zapomněl na tu Jižní Osetii a na tip kde budou Rusové ty hodný příště >:-[]
23. 3. 2014 12:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 12:54
Re: ruské řiťolezectví
Vyhnul ses absolutně ;-)
23. 3. 2014 13:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 13:09
Re: ruské řiťolezectví
Vidim = vim :-)
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 12:32
Re: ruské řiťolezectví
3. Funkčnost trapně nijakých jakosankcí podobných těm současným znám. Logicky a samozřejmě jsou totálně k ničemu. Pokud si to ale vykládáš že správný je nedělat proti takovejmhle praktickám radši nic tak bys měl mrknout na Danteho Božkou komedii nebo na aktuální Brownovo Inferno. Motto knihy je citát právě z tohohle Danteho slavnýho díla: Nejtemnější místa v pekle sou vyhrazena těm kdo si v časech mravní krize zachovávají neutralitu. Tak si to pěkně užij ;-)
23. 3. 2014 12:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 12:44
Re: ruské řiťolezectví
I tam se dá říct že jsou k ničemu. Vládní třída se o sebe vždycky postará, viz třeba Janukovič a jeho blízcí na dost chudý Ukrajině a lid pod nima je jim u pr.... = stejně neodstoupěj nebo nezměněj názory atd. Furt mi z toho ale nevychází že bysme je měli nechat dělat co se jim zachce a ve jménu obchodu strkat hlavu do písku. Byť to tak s Ruskem nejspíš dopadne
23. 3. 2014 12:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 3. 2014 14:08
Re: ruské řiťolezectví
:yes: :yes: :yes: Přesně tak. Souhlas jak nad stavem věci Rusko vs. Ukrajina o Krym. Také si myslím že Krym patří z historického hlediska více Rusku. A výborný poznatek o USA/EU. Tvrdím že USA se vydává (a to neoprávněně) za celosvětového policistu který je oprávněn zasáhnout kdekoliv na světě, ovšem zasahuje jen tam kde je ropa a jiné strategické suroviny.V Afrických státech kde není nic a navzájem se napadají USA nefiguruje. Proč asi?
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 16:42
Re: ruské řiťolezectví
Přesně navopak >:-[]
Krymu se vzdalo samo Rusko dávno před tim než sme se narodili a navíc v roce 1994 oficiálně potvrdilo hranice Ukrajiny se závazkem že je bude respektovat. To nějakej tvuj pocit nepřebije ;-)
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 12:26
Re: ruské řiťolezectví
Hele mínusový klikači nezvládnete k tomu trochu argumentovat? Speciálně v tomhle by mě vaše argumenty fakt zajímaly a to snad víc než v autech >:-[]
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 12:33
Re: ruské řiťolezectví
Koukám že fakt nezvládnete >:-[]
Avatar - Lonestarstate
23. 3. 2014 13:24
Re: ruské řiťolezectví
Ber to jako poctu. ;-) Třeba jako mínusy na Novinkách (To je web, kde namísto novinek zveřejňujou Ruskou propagandu - ilegální odposlechy GRU s nesprávným překladem, který zásadně mění význam telefonátů, kachny o zajmutí amerických bezpilotních letadel, etc)
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 13:34
Re: ruské řiťolezectví
Nebudeš věřit ale beru >:-[]
Ale přiznám že sem nečekal že to tu názorově bude skoro jako na těch Novinkákch ;-)
Avatar - CHerokee
23. 3. 2014 14:06
Re: ruské řiťolezectví
To je smutné, a nebo to dělá jeden uživatel...přes více účtů. Komunistická propaganda je všude... včera jsem při nákupu sýrů v obchodě objevil mezi potravinami lístek s textem : "Smrt ukrajinským fašistům" .... síla.
23. 3. 2014 14:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CHerokee
23. 3. 2014 15:14
Re: ruské řiťolezectví
Pouze komunisté neodsoudili ruskou agresi a porušení mezinárodních smluv a obhajují Putina. Teda komunisté a Klaus, na kterého zjevně něco Rusové vědí.
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 15:36
Re: ruské řiťolezectví
..že byl spolupracovník STB ;-)
23. 3. 2014 16:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 16:43
Re: ruské řiťolezectví
No jak mnoho jeho kroků po revoluci naznačuje tak nedobrovolnej spolupracovník to spíš nebyl >:-[]
Avatar - JDM
24. 3. 2014 13:20
Re: ruské řiťolezectví
kravina
Avatar - Hammunasakra
24. 3. 2014 13:49
Re: ruské řiťolezectví
Co konkrétně? :-)
25. 3. 2014 08:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
25. 3. 2014 14:59
Re: ruské řiťolezectví
Tak mi to pověz ty co konkrétně - cokoliv :-)
Avatar - JDM
24. 3. 2014 13:34
Re: ruské řiťolezectví
to že se na ukrajině dostali k moci nikým nezvolení radikálové co si moc vybojovali na náměstí to je správný ? to že těhle pár lidí hrálo týdny divadlo aby celej svět viděl jak je minulá vláda špatná . Tak nějak to začalo 1933 v Německu když už tady vytahuješ že Rus se naposled zatavil v Chebu.
Avatar - Hammunasakra
24. 3. 2014 13:48
Re: ruské řiťolezectví
Jj fašismem na Ukrajině soudruh agent Vladimir Vladimirovič vyhrožuje. To je jako ten jak zloděj křičí chyťte zloděje, ten znám :-)
A vůbec, vodkdy seš jeho fanda? Když vstoupil do KSSS nebo až když se stal agentem KGB? Nebo až když se po revoluci stal jejich šéfem? >:-[]
Avatar - JDM
24. 3. 2014 17:33
Re: ruské řiťolezectví
no nejsem ničí fanda ale myslím že Putin je aspoň chlap >:D KSSS nebo KGB mě nezajímá já jen vidím že západ si dělal zálusk na ukrajinu nebo spíš strategický krym a Putim jim ho nenechal USA s vlezdo***áckou EU už neví kde by se krmili .
Avatar - Hammunasakra
24. 3. 2014 20:39
Re: ruské řiťolezectví
Putin a chlap? Si děláš pr... >:D >:D >:D
To je ale hodně smutný že Putinova podstata což to KSSS a KGB je tě nezajímá. Takže vnímáš jen ty jeho chlapácký sebereklamy kterejm se vysmívaj už i v Rusku. To co byl a je stejně jako kašlání na mezinárodní dohody a závazky sou ti fuk. Nojo no, taky přístup :yes: >:-[]
Avatar - Dylan McKay
23. 3. 2014 11:19
Vyjímečně to také napíšu:
BRAVWO! :yes:
Rozbalit vlákno
30
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 11:27
Re: Vyjímečně to také napíšu:
Ale h.VWno 8-s
Avatar - Dylan McKay
23. 3. 2014 12:50
Re: Vyjímečně to také napíšu:
Hammunasakra, to že si párkrát přečteš Reflex neznamená, že máš správný názor.

Kroutím hlavou nad počínáním USA a EU v celé situaci, a konečně ruskému řešení situace se už vůbec nedivím.
Znám desítky Ukrajinců žijících a pracujících v ČR, a jednohlasně dodávají, že puč udělalo několik tisíc radikálů, ale nikdo se neptal desítek milionů lidí. Proto by měly být co nejrychleji volby (když už k puči došlo), aby stávající samovláda nenadělala ještě více škod. Neměla by podepisovat žádné smlouvy, a západ by neměl posílat žádné miliardy.

Na Ukrajině stoupá kriminalita, a obyčejní lidé mají strach.
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 12:51
Re: Vyjímečně to také napíšu:
Ani když ho vodebírám? Tak tos mě teda ranil >:-[]
Nějak ses ale vyhnul anexi Krymu Ruskem ;-)
23. 3. 2014 13:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 13:05
Re: Vyjímečně to také napíšu:
Já bych naopak řek že byla velmi elegantní a supr připravená a provedená. A to myslim vážně :yes: :-)
23. 3. 2014 13:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 13:22
Re: Vyjímečně to také napíšu:
Jasně :yes: :-)
Avatar - Dylan McKay
23. 3. 2014 13:09
Re: Vyjímečně to také napíšu:
Tak to musíš připomenout, jak US válečné lodě připluly hlídat "olympiádu", když už píšeš o přípravách...
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 13:21
Re: Vyjímečně to také napíšu:
Srovnáváš bezproblémovou přítomnost [odkaz] v Černym moři určený pro případnou evakuaci americkejch občanů při případnejch problémech v Soči se zabránim Krymu a přiřazenim ho k Rusku včetně zabavení celý ukrajinský flotily a atomový ponorky? Člověče neměl ty by sis ten Reflex taky předplatit? ;-)
Avatar - Dylan McKay
23. 3. 2014 13:31
Re: Vyjímečně to také napíšu:
Počkej, myslíš tu armádu, jak 16.000 z celkového počtu 18.000 vojáků přešlo k Rusům?

PS: jako starý student AKAZ znám redaktory Reflexu osobně, názorově je mi nejbližší Viliam Buchert, můj přednášející. Odmítám jednoznačný proti-ruský postoj zbytku redakce bez uvedení pravdy o "druhé straně barikády"...
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 13:42
Re: Vyjímečně to také napíšu:
Buchert je docela fajn (asi narážíš na jeho článek o skotskym referendu) a skoro se mi nechce věřit že vzdělanej člověk obhajuje desetiletí nadvlády agenta KGB a používá takhle levný argumenty ;-)
A nepsal sem vo vykulenejch vystrašenejch 16 tisících vojáčků (co bys dělal na jejich místě asi tak ty? >:-[] ) ale vo tvym srovnání bezproblémovýho průjezdu americkýho plavidla a zabavení kompletního ukrajinskýho loďstva na Krymu za miliardy
23. 3. 2014 22:56
Re: Vyjímečně to také napíšu:
prej atomovy ponorky a cely flotily
Avatar - Hammunasakra
24. 3. 2014 01:18
Re: Vyjímečně to také napíšu:
Prej jo, ty máš nějaký jiný info? ;-)
24. 3. 2014 07:37
Re: Vyjímečně to také napíšu:
U-01 Záporoží je naftova ponorka a vsech 78 muzu posadky preslo dobrovolne pod ruskou armadu kde budou slouzit i nadale.
Avatar - Lonestarstate
23. 3. 2014 13:27
Re: Vyjímečně to také napíšu:
A hned po olympiádě zase odpluly zpátky za Bospor. Takže tam původně byly spiklenecky rozmístěny za jakým jiným účelem, pane konspirační teoretiku? >:D
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 13:36
Re: Vyjímečně to také napíšu:
Vy zoufalí mínusový klikači za co ste mu dali 5 :no: ? To už vysvětlit asi neumíte co? >:D >:-[]
23. 3. 2014 15:16
Re: Vyjímečně to také napíšu:
Novinky už jim nestačí,přišli si zaklitkat i sem. >:D
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 22:41
Re: Vyjímečně to také napíšu:
Asi jo, už jich máš taky 5 >:-[]
A já dokonce už 6 :yes: >:D
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 13:27
Re: Vyjímečně to také napíšu:
A když bude celá Ukrajina zase zpátky ruská tak se lidi budou mít jako jak?
a) blbě protože desítky let zaostání pod kuratelou Ruska prostě nejdou dohnat
b) pod křídly velkého Ruska desítky let z různejch funkcí ovládanýho agentem KGB skvěle a fantasticky
c) víceméně furt stejně protože a)
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 13:47
Re: Vyjímečně to také napíšu:
Hele mínusovači nebuďte trapný. Pokud nemáte IQ tykve tak i vy víte že za c) ;-)
23. 3. 2014 13:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 13:58
Re: Vyjímečně to také napíšu:
Jo člověče to by byla paráda kdyby všechno.. :yes: :-)
Ale že tady je to za c) to teda vim. Ty si to snad nemyslíš? ;-)
Avatar - JDM
24. 3. 2014 13:38
Re: Vyjímečně to také napíšu:
tebe ty mínusi fakt se.ou co ? >:D aspoň vidíš jaký ohlas mají tvoje příspěvky >:D a nevěř tomu že všichni z novinek sem naběhli aby ti dali mínus >:D
Avatar - Hammunasakra
24. 3. 2014 13:46
Re: Vyjímečně to také napíšu:
Jj anonymní trapáci co neuměř říct a odvůdodnit svuj názor mi přijdou fakt ubohý a v případech kdy vim že mám pravdu tak je to fakt smutný >:-[]
Tak poď hrdino dáme pokec vo politice a autech. Čim začnem? ;-)
Avatar - JDM
24. 3. 2014 13:55
Re: Vyjímečně to také napíšu:
no klidně >:D ale nevím jestli mám na frajera jako ty co má prostě pravdu >:D
Avatar - Hammunasakra
24. 3. 2014 13:57
Re: Vyjímečně to také napíšu:
Tak copak se ti nezdálo na mejch názorech ať vo autech nebo tady vo Putinovi? A stačí nelhat, to pak člověk mívá pravdu.. ;-)
Avatar - JDM
24. 3. 2014 17:48
Re: Vyjímečně to také napíšu:
no o autech bych stebou i souhlasil to nic proti tobě nemám ani o tom Putinovi nelžeš to taky neříkám jen mě se nelíbí tvůj názor o tom že ta "agrese" ze strany ruska byla špatná a chudáci ukrajinci, myslím že západ s ruskem si můžou podat ruce ,a určitě bych nesrovnával obsazení Krymu s okupací československa . ;-)
25. 3. 2014 08:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
25. 3. 2014 15:06
Re: Vyjímečně to také napíšu:
Aby ses neupalcoval >:-[]
Avatar - Hammunasakra
25. 3. 2014 15:09
Re: Vyjímečně to také napíšu:
Jo blíž k našemu obsazení má spíš to zabrání Jižní Osetie a jinak dík :yes: ;-)
23. 3. 2014 11:27
Trochu méně pokrytectví by neškodilo
Proč zrovna VW by měl měnit ruské plány?
Nebo snad Toyota, GM, Renault, Hyundai, Daimler nebo Fiat rozhodly ukončit všechny své aktivity v Rusku počínaje výstavbou továren, přes vstup do existujících ruských automobilek až po úzkou spolupráci a dodávky dílů pro tyto výrobce?
A pokračující vývoz zbraní z celé EU i USA je snad podpora statečného ukrajinského lidu?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 11:36
Re: Trochu méně pokrytectví by neškodilo
Tak co myslíš kdo je po Jižní Osetii a Krymu další na řadě? >:-[]
23. 3. 2014 11:39
Re: Trochu méně pokrytectví by neškodilo
Kdokoliv na koho si Rusko ukáže prstem, protože EU ani USA nejsou evidentně ochotny/schopny jakkoliv zasáhnout vyjma neškodných keců. A na koho si Rusové ukáží je jednak zcela nezávislé na tom, zda VW postaví v Rusku továrnu nebo ne, protože pokud ji nepostaví, tak ji ochotně postaví GM, Toyota nebo kdokoliv jiný a druhak Rusku může zabránit v jeho plánech jedině USA nebo EU popř. Čína (prostě mocnosti, nejlépe všechny společně). A protože evidentně nechtějí tak míchat politiku do autoprůmyslu je nesmysl a je to zaměňování důsledku a příčiny.
23. 3. 2014 11:49
Re: Trochu méně pokrytectví by neškodilo
Na řadě jseš ty. Mají tě na seznamu. ;-)
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 11:57
Re: Trochu méně pokrytectví by neškodilo
Jj já VWim :yes: >:D
23. 3. 2014 11:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 12:03
Re: Trochu méně pokrytectví by neškodilo
Dobře si to Putin spočítal, žejo? >:D
Stylem mi tenhle dost schopnej agentík KGB připomíná dr Valentina Narcisse z poslední řady Imperium v Atlantic City :yes: >:-[]
Avatar - dock37
23. 3. 2014 11:38
repeat
Takže skoro po 70. rokoch opakovačka!?
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 11:58
Re: repeat
Když sou lidi nepoučitelný, tak si to holt budou muset zopakovat. Bohužel
23. 3. 2014 11:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 12:05
Re: repeat
Však ty určitě víš. A jestli neznáš historii tak patříš mezi ty co si fakt zasloužíš její opakování. Počkej to budeš čumět až to tu zase bude pod nadvládou Ruska >:-[]
23. 3. 2014 12:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 12:18
Re: repeat
Super že jí znáš, tak to teď zkus aplikovat ;-)
Zeptám se já tebe: Fakt si na 100% přesvědčenej že to Jižní Osetií a Krymem končí?
23. 3. 2014 12:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 12:41
Re: repeat
To krom Putina a jeho věrnejch samozřejmě neví nikdo, ale když použijeme ty historický zkušenosti, tak to timhle bohužel spíš nekončí
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 13:23
Re: repeat
Tři :no: ? Tak marš zpátky do školy a šprtat dějepis! >:-[]
Avatar - JDM
24. 3. 2014 13:44
Re: repeat
bohužel z učebnic dějepisu se toho moc nedozvíš
Avatar - Hammunasakra
24. 3. 2014 13:47
Re: repeat
Kdo chce tak se dozví ;-)
Avatar - dock37
23. 3. 2014 15:03
Re: repeat
Je to len parafráza na to,že v 40. rokoch 20. stor. sa tu už nemecké stroje preháňali a teraz sa o to zasa pokúšajú.Je to len satira!
23. 3. 2014 15:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 16:44
Re: repeat
Proč by taky měli mít žejo? ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
23. 3. 2014 12:44
Nechutný článek - i diskuze. A fakt nejde o VW.
Putin je Hitler II... a svět se chová stejně = nedělá nic, jen žvatlá.
Je to smutný...
Postoj VW je toho součástí... ale sám o sobě není ničím zajímavej.

V lepším případě jim tam všechny ty investice Rusko znárodní ještě dřív, než to fakt přejde v další světovou válku...
:-(
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 12:47
Re: Nechutný článek - i diskuze. A fakt nejde o VW.
Jj ;-\
S tou válkou ale bacha. Nějakýmu vojenskýmu idiotovi rupne v kouli a mohla by bejt na dost dlouho poslední
23. 3. 2014 13:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 13:31
Re: Nechutný článek - i diskuze. A fakt nejde o VW.
Jasně že košile je bližší než kabát :-)
Ale stejně si myslim že ten Dante [odkaz] měl už před těma 700 lety pravdu a ty co se jako snažej bejt jako neutrální skončí v poslednim 9 nejhoršim kruhu pekla ;-)
23. 3. 2014 14:20
Re: Nechutný článek - i diskuze. A fakt nejde o VW.
Srovnání Putin Hitler je dost nesmyslné ale je pravda že i americké firmy vyráběly v Německu a dodávaly wermachtu dokud to šlo. A když už jsi tohle nakousl svět bude vždy jen žvatlat tak jako před druhou světovou válkou a tak jako třeba ve vzpomínaném šedesátem osmém roce (btv. srpen 68 v ČSSR nebyl jedinou bratrskou pomocí v zemích Varšavské smlouvy). A víš proč je tomu tak? Rusové odeberou více zboží než Ukrajina a na Ukrajině není co vzít.
Avatar - twistedTSD
23. 3. 2014 20:57
Re: Nechutný článek - i diskuze. A fakt nejde o VW.
Kroky Putiny připomínají ty Hitlerovy před začátkem války. To je fakt.
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 12:50
BraVWo
Koukám že sem získal snad eště víc mínusovejch :no: než když sem upozornil na nedostatečnej výkon atmosféry 4.2 pro příští generaci R8. Kde mimochodem výrobce mezitim oznámil že tam bude jen zpočátku než bude k dispozii novej silnější motor, konkrétně V6T >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - donPedro
23. 3. 2014 13:59
Ale bude ...
... jen o tom ještě neví. Nebo si to, jako i mnozí jiní, ještě nechce připustit. Tož tak >:-[] :-!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - CHerokee
23. 3. 2014 14:11
Re: Ale bude ...
Až to Rusové znárodní, tak se budou divit
23. 3. 2014 14:34
Re: Ale bude ...
Rusové nejsou blbí, proč by to dělali? >:D
Avatar - CHerokee
23. 3. 2014 15:15
Re: Ale bude ...
Putin už o tom mluvil, mimochodem ;-) ... a proč ne? Rusové mají se znárodňováním velké zkušenosti.
23. 3. 2014 15:07
HISTORIE SE OPAKUJE
1938 Hitler jde branit zajmy a postaveni etnickych nemcu v CSR.--> Hitler pripojuje Sudety k Nemecku.--> Svet prihlizi ve jmenu miru.--> Americke spolecnosti, mj. spolecnost rodiny budouciho prezidenta Bushe, aktivne s agresory obchoduji.--> Ve jmenu zisku, moralka jde stranou. Bezpaternost pote stala desitky milionu zivotu.
2014 novodoby Hitler jde branit zajmy a postaveni etnickych rusu zijicich na uzemi Ukrajiny.--> Novodoby Hitler pripojuje Krym k Rusku.--> Svet prihlizi a ve jmenu miru se zmuze pouze na nic neresici sankce.--> Nadnarodni spolecnosti,mj. Volkswagen (z velke casti vlastneny statem) aktivne s agresory obchoduji. Ve jmenu zisku, moralka jde stranou. Kolik zivotu bude tato bezpaternost stat?
Rozbalit vlákno
13
Avatar - CHerokee
23. 3. 2014 15:16
Re: HISTORIE SE OPAKUJE
Snad se Evropa včas vzpamatuje. Ale bude to chtít více než to... sjednocení a vytvoření protiváhy.
23. 3. 2014 15:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CHerokee
23. 3. 2014 15:24
Re: HISTORIE SE OPAKUJE
Evropská unie. 28 států. Spolu s USA euroatlantická civilizace. USA Evropu 2x zachránila ve světových válkách a na svých bedrech držela boj za demokracii v té studené.
23. 3. 2014 15:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CHerokee
23. 3. 2014 17:02
Re: HISTORIE SE OPAKUJE
Poměrně nedávné minulosti a studená válka, jak vidno, nikdy nepřestala. A ano euroatlantická civilizace má v mnohém shodné zájmy, shodně postupuje atd. viz NATO.
23. 3. 2014 19:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CHerokee
23. 3. 2014 19:05
Re: HISTORIE SE OPAKUJE
No a Rusové nám dosadili už druhého prezidenta - Zemanovi přímo sponzorovali kampaň, za to jim v Sochi pochleboval.
23. 3. 2014 19:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
25. 3. 2014 15:11
Re: HISTORIE SE OPAKUJE
Proč tam máš to i kdyby? ;-)
23. 3. 2014 15:23
Re: HISTORIE SE OPAKUJE
Pomalu zacina byt prilis pozde. S jidlem roste chut a pokud si rusove neuvedomi, kde je jejich misto, tak je brzo budeme mit zase za barakem.
Avatar - CHerokee
23. 3. 2014 15:24
Re: HISTORIE SE OPAKUJE
Teď se určitě nezastaví...
Avatar - JDM
24. 3. 2014 13:50
Re: HISTORIE SE OPAKUJE
jasný putin si takhle v neděli řekne a obsadím celou evropu bude sranda ... 8-s a začal a čirou náhodou začal na Krymu.
Avatar - Hammunasakra
24. 3. 2014 13:53
Re: HISTORIE SE OPAKUJE
Ne ty pako. Jednak Krym neni první co obsadil a už vůbec to neni jeho první prasárna. A akce na Krymu byla skvěle naplánovaná a připravená. Možná s tim začali v neděli ale už před dost dlouhou dobou ;-)
23. 3. 2014 15:10
Jen žasnu,kolik je tady mamlasů
fandících ruským gaunerům,kdyby rusáci vrthli do ČR,tak najdou spoustu kolaborantů i mezi diskutéry na Auto cz.,to je hnus. :no:
Rozbalit vlákno
41
23. 3. 2014 15:14
Re: Jen žasnu,kolik je tady mamlasů
Zrovna tak jako hromada heilujicich v ulicich Prahy pri obsazeni CSR v 1938.
23. 3. 2014 15:20
Re: Jen žasnu,kolik je tady mamlasů
To byli hlavně Němci,ruským hordám ale fandí plno českých hlupáků,což není zrovna dobrou vizitkou načeho národa. :no:
23. 3. 2014 15:25
Re: Jen žasnu,kolik je tady mamlasů
Netreba si nalhavat. Ceskych kolaborantu bylo mezi nima vic nez dost.
Avatar - CHerokee
23. 3. 2014 17:01
Re: Jen žasnu,kolik je tady mamlasů
bohužel ,vždycky bylo...ať ti co si rozuměli s Adolfem nebo těch co s Ivanem.
23. 3. 2014 15:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CHerokee
23. 3. 2014 15:22
Re: Jen žasnu,kolik je tady mamlasů
Tady se přece nemluví o Ukrajině, ale o napadení a anexi území suverénního státu... nazývejme věci pravým jménem! Přitom v 90. letech Ukrajina odevzdala jaderné zraně právě za uznání nezávislosti a celistvosti svého území Ruskem. Pro Rusa však žádné dohody neplatí...

A toto nelze obhajovat, pokud má člověk všech 5 pohromadě.
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 15:42
Re: Jen žasnu,kolik je tady mamlasů
Ano správně, Rusové v prosinci roku 1994 podepsali výměnou za jaderné zbraně na ukrajinském území memorandum že budou respektovat tehdy platné ukrajinské hranice a že se zdrží použití síly nebo ekonomického nátlaku proti Ukrajině. Stačilo 19 let a porušili obojí :yes: >:-[]
23. 3. 2014 16:46
Re: Jen žasnu,kolik je tady mamlasů
A Ukrajinci se už 19 let baví tím, že kradou plyn a ropu. To není forma nátlaku? ;-)
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 16:51
Re: Jen žasnu,kolik je tady mamlasů
Povídej přeháněj. A nezapomeň že my taky tu a tam dlužíme tak kterou část česka bys navrhoval na odevzdání? >:-[]
23. 3. 2014 17:36
Re: Jen žasnu,kolik je tady mamlasů
Prosil bych bývalé okresy Teplice a Ústí nad Labem odevzdat Sasku, děkujipěkně. :-)
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 17:54
Re: Jen žasnu,kolik je tady mamlasů
Jo do toho bych šel taky, ale ať to vezmou až po Prahu prosim prosim :-)
23. 3. 2014 15:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CHerokee
23. 3. 2014 16:00
Re: Jen žasnu,kolik je tady mamlasů
V historii? Krym Rusové nikdy neobývali - žili tam krymští Tataři. Stalin je pak na nich spáchal genocidu, vystěhoval je a přivedl na toto území Rusy. Chruščov vědom si zločinu se to snažil zvrátit. V roce 94 dali Rusové Ukrajině záruky a nyní anektovali jejich území...

To ve stranických příručkách nepsali?
23. 3. 2014 16:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 16:48
Re: Jen žasnu,kolik je tady mamlasů
Ne bohužel neplácá! Dohledej si to. Rusko v roce 1994 ofiko uznalo současný, teda teď už minulý hranice Ukrajiny a zavázalo se že je nenapadne ani nebude ekonomicky vydírat. Tady seš fakt na vodě, tohle vokecat nejde.
A když to chceš brát historicky tak nejdýl na Krymu byli fakt ty Tataři ;-)
Avatar - CHerokee
23. 3. 2014 16:59
Re: Jen žasnu,kolik je tady mamlasů
A dodnes jich tam žije menšina, co přežila Stalinův odsun a likvidace.
23. 3. 2014 17:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 18:06
Re: Jen žasnu,kolik je tady mamlasů
Přesun Krymu z Ruska na Ukrajinu byl dobrovolnej a bezproblémovej. Což se nedá říct vo prvnim ani druhym převzetí Krymu Ruskem do jeho područí ;-)
23. 3. 2014 18:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
25. 3. 2014 15:12
Re: Jen žasnu,kolik je tady mamlasů
Zajímavý jak ty máš skoro problém s interní záležitostí uvnitř Sovětskýho svazu, zatimco já s první i druhou mezinárodní válečnou agresí Ruska ;-)
Avatar - Hammunasakra
24. 3. 2014 01:26
Re: Jen žasnu,kolik je tady mamlasů
Jak by to bylo ve skutečnym nezávislym referendu už se nikdy nedozvíme. Takhle víme leda to že rusové tam nepusitili pozorovatele z OBSE a v Sevastopolské oblasti pro přesun pod Rusko hlasovalo 126% obyvatel >:-[]
I ty určitě víš že tohle byl skoro čítankovej příklad jak to probíhat nemá a že ta místní domobrana co už si dneska na domobranu nehraje obsadila a zabavila všechny ukrajinský kasárna a veškerou vojenskou techniku. Mimochodem co bys řikal na to referendum o přidružení Karlovejch Varů k Rusku? Stačí slíbit 2násobnej důchod a pár podobnejch blbostí a koukal bys jak i těch posledních pár čechů co tam žije hlasuje ;-)
24. 3. 2014 05:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
25. 3. 2014 15:15
Re: Jen žasnu,kolik je tady mamlasů
Nejde o většinu, de vo to že všichni včetně tebe víme že takhle se to dělat nemá a že výsledky byly místama až komický, viz těch 126% pro v Sevastopolský oblasti. To že odmítli standardní pozorovatele od OBSE taky dost napovídá ;-)
23. 3. 2014 16:45
Re: Jen žasnu,kolik je tady mamlasů
Mně by zajímalo, jestli jsi podobně hýkal při útoku na Grenadu a Panamu, při invazích do Afghánistánu nebo Iráku anebo když Západ mohutně podporoval zafačovance v Libyi a Sýrii. Mimochodem ty stejné, proti kterým o kus dál bojuje.

A Gilgit to neobhajuje, jen víceméně nestranně konstatuje. Zato ty si můžeš jít podat ruku s Kajlí a pokecat si o "komunistech". ;-)
23. 3. 2014 16:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dylan McKay
23. 3. 2014 17:07
Re: Jen žasnu,kolik je tady mamlasů
Gilgit, máš moji podporu, znám tyhle vypláchnutý mozky jen z internetu, v mém okolí naštěstí nejsou.
Navíc většinu majdanovců postříleli a pozabíjeli sami majdanovci, jsou na to důkazy, které se záměrně zametají.
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 22:53
Re: Jen žasnu,kolik je tady mamlasů
Tak důkazy se samy určitě nezametaj žejo? Buď prostěm spíš věříš Novinkám.cz a Dmitriji Medveděvovi a Vladimiru Vladimirovičovi Putinovi členu KSSS a KGB, později šéfovi FSB, prezidentovi předsedovi vlády a opět prezidentovi Ruské federace, nebo spíš tomu Reflexu a lidem jako je Petra Procházková [odkaz] Já mám vybráno >:-[]
24. 3. 2014 00:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
24. 3. 2014 01:01
Re: Jen žasnu,kolik je tady mamlasů
Ne, napsal sem že při volbě mezi agentem KGB, členem KSSS a šéfem tajný služby FSB v jedný osobě bych preferoval spíš tu Petru Procházkovou. Ty snad ne? ;-)
24. 3. 2014 01:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
24. 3. 2014 01:29
Re: Jen žasnu,kolik je tady mamlasů
Takže víš která kategorie pekla je ti rezervovaná ;-)
Jo a sorry ale tady se brutal neshodnem. Nejsem žádnej fanoušek Petry Procházkový ale rozhodování mezi ní a soudruhem agentem je fakt hodně snadný
23. 3. 2014 15:23
Re: Jen žasnu,kolik je tady mamlasů
Ukrajinci vrthli do Ruska?Tak to nám ta hlavní média zatajila,není divu,když je ovládají agenti CIA,kteří se snaží pošpinit čest soudruha plukovníka Putina.
23. 3. 2014 15:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CHerokee
23. 3. 2014 16:04
Re: Jen žasnu,kolik je tady mamlasů
Ukrajinská vláda nechala střílet a po stovkách zabíjet vlastní lid. Tím ztratila jakékoliv právo vládnout a proběhla revoluce. Rusky mluvícím lidem nikdo nezkřivil ani vlásek. Pouhá záminka.

Občas diskutuji s komunisty - s panem Janouchem, Kotalou a spol. Jejich argumentace se s Vaší dost shoduje. Předpokládám, že na schůzích byly stejné příručky a školení jak mluvit o současné situaci.
23. 3. 2014 16:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - JDM
24. 3. 2014 18:24
Re: Jen žasnu,kolik je tady mamlasů
ty to taky jak je vidět nechápeš , Gilgit se snaží dívat se na to objektivně . Ale ono je strašně jednoduchý dělit všechno na levo a pravo , a všechno co Rusko udělá nebo řekne je komunstická propaganda a kdokoliv kdo není proti je hnedka taky komouš a chodí na schůze a na ploše počítače má v PDFku stranickou příručku.
25. 3. 2014 07:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
25. 3. 2014 15:17
Re: Jen žasnu,kolik je tady mamlasů
Ne že bych to chtěl nebo se na to těšil ale sem zvědavej jak s JDM okomentujete až za pár let Rusové zaberou někde nějaký další území a přiřaděj ho ke svýmu
23. 3. 2014 16:04
Re: Jen žasnu,kolik je tady mamlasů
Nejsem ve tvé skupině národa,to máš fakt pravdu.
23. 3. 2014 16:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CHerokee
23. 3. 2014 15:18
Re: Jen žasnu,kolik je tady mamlasů
Je to smutné, podobné to však bylo i v době normalizace, ke kterým se dnešní komunisté zjevně hlásí (viz úmrtí Bilaka).
23. 3. 2014 15:46
Předseda KSČ(M) agent STB soudruh Filip-Falmer
má na obsazení Krymu Rudou armádou velmi podobné názory jako mnoho diskutérů na Auto cz. [odkaz]
Rozbalit vlákno
11
Avatar - CHerokee
23. 3. 2014 17:45
Re: Předseda KSČ(M) agent STB soudruh Filip-Falmer
To samozřejmě není náhoda. Jen je to smutné. Člověk y předpokládal, že všichni tito budou jezdit v Žigulech a ne se starat o "západní imperialistické značky"
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 22:57
Re: Předseda KSČ(M) agent STB soudruh Filip-Falmer
Je to dokonce hodně smutný a přiznám že až šokující :no: 8-s
Avatar - Magister
24. 3. 2014 07:23
Re: Předseda KSČ(M) agent STB soudruh Filip-Falmer
Rovněž nepochopím, co tady rudí dělají...
Avatar - Dylan McKay
24. 3. 2014 07:43
Re: Předseda KSČ(M) agent STB soudruh Filip-Falmer
Hloupý argument nazývat oponenty rudými. Nejsem soudruh, nemám ani vztah k Rusku, moje rodina pracuje pro vládu USA, ale v této situaci jednoznačně schvaluju ruský postup, a jsem rád, že nadále nejedná s pučisty z majdanu. I tam byla podepsána dohoda mezi opozicí a vládou, která byla následující dny porušena. Takže žádné ohledy na nějaké dohody. Na Ukrajině teď vládne kriminalita, policie nefunguje, a lidi včetně Volyňských Čechů mají strach.
SVOBODNÉ VOLBY NA UKRAJINĚ, a neškrtne si žádný majdanovec... (názor mých cca 30 přátel z Ukrajiny)
24. 3. 2014 08:16
Re: Předseda KSČ(M) agent STB soudruh Filip-Falmer
On tady ten hamunnasakraa asi chtěl čekat až bude na Krymu pár tisíc mrtvých. Rozpad Jugoslávie je jasným příkladem, že není na co čekat. Rychlá ruská reakce na situaci na Ukrajině zachránila mnoho životů. A to je asi to nejdůležitější.
Avatar - Hammunasakra
25. 3. 2014 15:20
Re: Předseda KSČ(M) agent STB soudruh Filip-Falmer
Hlavně nechtěl aby na Krymu řádili za místní domobranu převlečený příslušníci ruský armády. A schvalovat automaticky anexi cizích území a jejich přiřazení k vlastnímu státu je fakt hodně hodně špatně. Jedno jestli se to území menuje Krym nebo Jižní Osetie. To že se před pár lety Rusové mezinárodní smlouvou zavázali že to neudělaj a hranice Krymu budou respektovat je už úplně bez komentáře
24. 3. 2014 08:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - JDM
24. 3. 2014 18:32
Re: Předseda KSČ(M) agent STB soudruh Filip-Falmer
přesně tak ať žije demokracie ale nezkoušej tvrdit něco jiného než my ! :-! RUS=ZLO USA(EU)=DOBRO
Ta CocaCola vymejvá mozky >:-[]
Avatar - Hammunasakra
24. 3. 2014 20:37
Re: Předseda KSČ(M) agent STB soudruh Filip-Falmer
Tak to je čas abys jí přestal pít. Definitivně a nadobro >:-[]
25. 3. 2014 07:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
25. 3. 2014 15:20
Re: Předseda KSČ(M) agent STB soudruh Filip-Falmer
Tak přestaň snít ;-)
A že Putin byl, je a asi navždycky bude duší i chovánim komunistickej sovětskej agent to je bohužel asi fakt ;-\
23. 3. 2014 16:03
Fakta
Nemá cenu někomu "fandit", důležité je připomínat fakta a nazývat věci pravými jmény. Jen tak se lze někam dobrat.

Na Ukrajině proběhl ozbrojený státní převrat. Předchozí demokraticky zvolená vláda byla násilím svržena a za pomoci zbraní z vykradených muničních skladů se vlády chopilo pár lidí, kterým jsou demokratické principy zcela cizí. Zcela paradoxně tito samozvaní vládci jsou podporování EU a jsou s nimi uzavírány dohody jakoby byli demokraticky zvoleni. To je evidentně zcela protiprávní stav, nelze uzavírat dohody s někým, kdo nemá mandát ze svobodných voleb a mimo toho se dostal k moci násilím.

Za situace, kdy teď na Ukrajině vládne defakto diktatura podporovaná EU společně s USA, Rusko mělo oprávněnou obavu, že tato samozvaná vláda zruší dohody o vojenské základně Ruska na Krymu a bude nuceno základnu i Krym opustit. K reakci bylo doslova přinuceno vývojem.

Ještě jeden precedens bych připomněl. A tím je odtržení Kosova od Srbska. Situace byla stejná jako teď na Krymu až na to, že Kosovo teď kontroluje armáda USA a hlídá obsazené zdroje nerostných surovin pomocí největší vojenské základny v Evropě. Pokud politikům nevadilo velmi násilné rozbití Srbska s tisíci mrtvých civilistů a zničení infrastruktury, jak jim může vadit zcela poklidné odtržení Krymu? Proběhlo zde svobodné referendum, občané se sami rozhodli jakou budoucnost si přejí. Nedivím se jim. Jakou budoucnost může mít ruská menšina ve státě, který ovládá hrstka protirusky naladěných ozbrojenců? Také nesmíme zapomínat na to, že Krym je historické území Ruska.

Ještě poznámka - co si myslíte že by se stalo, kdyby se z Ruska stáhli všichni investoři z EU? Oblast by okamžitě obsadily firmy z Číny a Indie. EU by si tím jen uškodila a krize z toho plynoucí by nás všechny tvrdě zasáhla.
Rozbalit vlákno
37
23. 3. 2014 16:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 3. 2014 16:10
Re: Fakta
Putin má skvělé experty,jeho experti např. vynalezli revoluční novinku-průhledné urny. >:-[]
23. 3. 2014 16:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 3. 2014 16:40
Re: Fakta
Sni dál svůj ruský sen...
23. 3. 2014 16:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 3. 2014 17:10
Re: Fakta
Průhledné urny ti nevadí,střílení do demontrantů ti nevadí,okupace Krymu ti nevadí,krádeže ukrajinského majetku ti nevadí,zato ti však vadí nadávky.Ty budeš hochu hodně divnej pavouk.
23. 3. 2014 17:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
26. 3. 2014 02:01
Re: Fakta
No tý kategorizaci anexí Krymu a zabavenim válečnýho loďstva, atomový ponorky, všech posádek na poloostrově a poloviny fungujících letadel vojenskýho letectva jedna strana hodně pomohla. Jo a eště zabavili Ukrajincum ty cvičený delfíny čimž to teda pos.ali úplně >:-[]
23. 3. 2014 16:09
Re: Fakta
Nesmíme také zapomínat,že Aljaška je historickým územím Ruska. >:D
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 22:59
Re: Fakta
Za copak je těch 5 :no: ? Copak nevíte že to je pravda? >:D >:-[]
Avatar - Dylan McKay
23. 3. 2014 16:46
Re: Fakta
megacruiser, s tebou vždy souhlasím :yes:
Avatar - CHerokee
23. 3. 2014 16:57
Re: Fakta
Až na to, že současná prozatímní vláda byla uznána parlamentem, který byl zvolen před rokem a půl. Přijali ochranu menšin a snaží se stabilizovat zemi a připravit předčasné volby. Na tom nevidím nic nelegitimního. Minulá "demokratická" vláda nechala postřílet stovky vlastních lidí - doufám, že se za to bude zodpovídat.

Co se stane - když EU zavře vrata Rusům, tak Putin bude v prdli. Protože vládne prostřednictvím oligarchů, kteří však už dnes většinu času tráví v Evropě a užívají si nakradeného kapitálu.

Koukám, že i tady se to rudochama jen hemží.
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 17:05
Re: Fakta
Taky koukám. To bych fakt nečekal ;-\
23. 3. 2014 17:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 3. 2014 17:36
Re: Fakta
Ono to bylo docela jinak. Byvala vlada Ukrajiny vedla hovory o blizsi spolupraci s EU. Byvaly prezident po podnetu z Moskvy hovory jednostranne a bez vysvetleni ukoncil. Lide pocitili, ze prezident neni nicim jinym nez Putinovou loutkou a klidne vysli do ulic. Timto klidnym protestem vyzadovali vysvetleni techto prezidentovych akci, ale vysvetleni se jim nedostalo. Klidne protesty pokracovali nekolik tydnu, pricemz nalada protestujicich byla cim dal bezmocna.
Byvala vlada nasadila ozbrojene jednotky k zastraseni stale jeste klidnych protestu. Situace se vyhrotila az potom co odstrelovaci vladnich jednotek zacali strilet do davu.

Chce to vic sledovat mezinarodni prenosy a min cist novinky.cz.

Myslim, ze prohlaseni Putina, ze osamostatneni Ukrajiny na zacatku 90.let bylo nezakonne, je vybornou napovedou oc Putinovi ve skutecnosti jde.
Avatar - CHerokee
23. 3. 2014 17:48
Re: Fakta
To je zřejmá pravda, kterou někteří vidět nechtějí, asi z nostalgie k časům, kdy i u nás byl Rus. Nikdo nepopírá, že tam nějaké výhružky a spol. budou, bodejť, když jim Rusko kecá do politiky a zabere kus území. Normální reakce. Zatím velmi mírná... zvláště po té řadě mrtvých na straně Ukrajinců.
23. 3. 2014 18:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 3. 2014 17:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 17:57
Re: Fakta
Je supr že máš takovej přehled, vo to sou divnější ty závěry :-)
Nicméně to určitě víš že Krym dobrovolně převedli pod Ukrajinu zrovna jako že násilim ho teď nepřevzali poprvé zrovna a po revoluci závazně podepsali že to už víckrát neudělaj >:-[]
23. 3. 2014 18:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 23:05
Re: Fakta
Bylo to úplně stejný rozhodnutí momentálního vedení Ruska jako když ho násilim obsadili poprvé a jako dnes a stejně tak před pár lety obsadili Jižní Osetii a stejně tak násilím a nátlakem získali všechny území který nedobrovolně byli v uskupení zvanym Sovětský svaz a s velkou radostí se po ekonomickym krachu sovětského bloku od Ruska odtrhli. S tvou logikou by příště Putin moh vyrazit třeba do pobalstskejch států ;-)
24. 3. 2014 00:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
24. 3. 2014 00:53
Re: Fakta
No ano dobrovolně. Chceš-li tak tehdejší vedení SSSR jí dobrovolně a samo vod sebe dala Ukrajině a minulej tejden si jí současný vedení zase dobrovolně a samo vod sebe vzalo zpět. Dobrý? >:-[]
A furt ti tam vypadává to ofiko mezinárodní uznání hranic Ukrajiny ze strany Ruska který prostě nedodrželi ;-)
23. 3. 2014 20:41
Re: Fakta
Tak jestli EU plánuje Rusákům zavřít vrata, měli by to udělat na jaře nebo v létě. Pak by mohla už Němcům bejt zima, muset topit v plynovym kotli peletkama neni cool. ;-)

Kdybys o Rusku a jeho současném systému něco věděl, tak to o oligarchách rozhodně neřekneš. Oni totiž tráví čas v Evropě, protože jsou podělaní z toho, co potkalo Chodorkovského. Chudák Michail začal stavět ropovod špatným směrem, bác a už sedí.
Avatar - JDM
24. 3. 2014 18:34
Re: Fakta
konečně někdo další kdo tomu rozumí :yes:
Avatar - Hammunasakra
24. 3. 2014 20:34
Re: Fakta
..jako koza petrželi >:-[]
Furt zapomínáte že Putin přiřadil Krym k Rusku a neni to první a bohužel dost pravděpodobně ani poslední území který zabral ;-)
Avatar - JDM
24. 3. 2014 21:14
Re: Fakta
Děláš jako by byl Putin jedinej kdo si zabírá území jak se mu zlíbí

jinak počítám s tím že si vezme ukrajinu celou. A bude to jak to bylo do teď .
Avatar - Hammunasakra
24. 3. 2014 22:09
Re: Fakta
A ty děláš jako že se nějakej jinej stát chová jako Rusové a zabírá sousední území a přiřazuje je k sobě ;-)
Nemyslim že by podobně jako Krym obsadil celou Ukrajinu, to je hodně nepravděpodobný. Snad možná něco málo na východní Ukrajině ale i tam si nejsem moc jistej. Co je naopak hodně pravděpodobný že časem zabere další území, na řadě by mohla bejt oblast kolem Kavkazu. Jo a Ukrajině pokud se vydá směrem k euroatlantický části světa bude samozřejmě škodit, vo tom žádná :-)
Hele mám dotaz, ty bys teda za ok považoval aby šéfem chudý Ukrajiny dál zůstal pozlacený nejen kohoutky ale koš i na h*jzl.u Janukovič? >:-[]
Avatar - JDM
25. 3. 2014 19:02
Re: Fakta
Ale ty zapomínáš že obyvatelé Krymu nevolají o pomoc ale naopak jsou rádi , neříkám že zabrat území cizí země je v pořádku ale Putin moc dobře věděl co dělá. Jinak ha.zla Janukoviče si ukrajinci zvolili sami stejně tak jako my sme si zvolili Zemana ;-) a pokud nejsi slepej sám si musel vidět jak to na Majdanu (bitevní pole) vypadalo . A EU nic neudělala a ani Rusko nezasáhlo všichni jen čekali jak to dopadne , dopadlo to tak jak vidíš a Putin se zařídil tak jak se zařídil oficiálně chrání své lidi před pochybnou skvadrou která se násilně chopila moci . Ano mohl místo tanků poslat autobusy a všechny rusy evekuovat což by bylo asi o dost komplikovanější než prostě odtrhnout kus oslabené země . Tak to prostě je. Sankce ze strany USA a EU jsou na místě ale to je tak všechno co můžou teď už dělat .
Avatar - Hammunasakra
25. 3. 2014 21:47
Re: Fakta
Já vim, někde jich pro přechod pod rusko toužilo dokonce přes 100% >:-[] Ale to sem napsal i já že Putin moc dobře věděl co dělá a za naplánování a načasování si zaslouží :yes: :yes: :yes: :-)
To ale nemá žádnou souvislost s tim že to je stejně jako před časem anexe Jižní Osetie jednoznačně na 100% špatně. To že za voleb který byly asi právem voznačený za problematický si zvolili prezidenta asi eště hůř než my je bez diskuzí, ale podle týhle logiky sme my měli nechat doprezidentovat Husáka.
Putin to samozřejmě udělal chytře a podobně, teda úplně jinak ale taky jako že von je neviňátko to udělal když anektoval Jižní Osetii. A stejnej způsob určitě použije i příště, tak se to prostě dělá. A jak tady už padlo, lidem stačí slíbit třeba vyšší důchody nebo něco tak jednoduchýho a vypnou mozek a šup Karlovy Vary budou ruský ;-)
Já osobně bych při takhle markatnim porušení mezinárodních dohod byl pro extra tvrdý sankce, ale myslim že Obama na to nemá a obecně že megafirmy jako třeba Volkswagen jednoznačně radši zavřou voči a prodeje sou nadevše. Což v praxi znamená že na politiky budou tlačit proti silnějšim sankcim
Avatar - Emel
24. 3. 2014 21:36
Re: Fakta
To přirovnání sedí jako * na hrnec.

Chudák Putin se bál o svou základnu, kterou by jistě nebyl schopen bránit, a tak jaksi preventivně, vlastně v sebeobraně... a kdo ví, jestli dokonce Ukrajinci neplánovali invazi do Ruska ;-)
25. 3. 2014 07:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 3. 2014 07:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 3. 2014 19:21
Krym
Nebudu rozpoutávat další vášně, jen popřeju obyvatelům Krymu, aby jim to nadšení vydrželo déle než obyvatelům žijících v Jížní Osetii.

Ještě bych chtěl poprosit občany v západočeském kraji, hlavně těm v okrese Karlových Varů, aby se k naši spoluobčanům a návštěvníkům z Ruska chovali víc než slušně, aby se tady necítili nijak ohroženě. Nerad bych, aby se v případě jejich ohrožení, konalo podobné referendum za účasti "Karlovarské domobrany vyzbrojené nejnovější Ruskou vojenskou technikou" i u nás v republice.
Rozbalit vlákno
2
23. 3. 2014 19:28
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 23:07
Re: Volkswagen v Kaluze otevrel novou kantýnu
Nepřeháněj to >:-[]
24. 3. 2014 07:39
Re: Volkswagen v Kaluze otevrel novou kantýnu
tak v tom pripade zde chci mit kazdy den kompletni jidelnicek. chci zavidet pracovnikum hitlerauto jejich stravu
Avatar - twistedTSD
23. 3. 2014 21:10
Wow
Já tedy žasnu. Můžete polemizovat nad ukrajinskou krizí, nad legitimností vlády, nad důvody ruských kroků, nad Afghánistánem (už si tu připadám jak na Novinkách)...Ale uvědomte si, že Rusko porušilo mezinárodní dohody, narušilo hranice cizího státu v a roce 2014 provedlo invazi na cizí území. To je prostě naprosto nepřijatelné a neomluvitelné a myslím, že právě my, kteří s podobnými situacemi máme bohužel až příliš mnoho zkušeností, bychom měli ruský postup nejvíce. :no:
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 23:08
Re: Wow
Naprosto nepochopitelně tu jsou tací kterým to prostě nevadí ;-\
Avatar - Magister
24. 3. 2014 07:26
Re: Wow
Jj, až z toho mrazí ;-\
Avatar - twistedTSD
23. 3. 2014 23:12
Re: Wow
*na konci chybí "odsoudit".

Místo mínusů (či s nimi, jak chcete) bych prosil argumenty. Díky.
23. 3. 2014 23:16
Re: Wow
Legitimní z hlediska mezinárodního práva ten krok jistě nebyl, rozhodně však byl přiměřenější než to, co USA udělaly v Granadě nebo Panamě.
A vzhledem k efektivitě RB OSN si všichni, komu se to nelíbí, můžou prásknout pytlíkem. :-)
Avatar - twistedTSD
23. 3. 2014 23:32
Re: Wow
Ale teď se přece nebavíme o tom, co kdy udělalo či neudělalo USA. Máme tu případ regulérní invaze přímo dnes a v Evropě, nepříliš daleko od ČR/SK.
Avatar - Magister
24. 3. 2014 07:29
Re: Wow
Hledání domnělých přestupků z minulosti opačné strany a odvádění pozornosti od současnosti je způsob omlouvání zločinů Putina...
24. 3. 2014 08:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
26. 3. 2014 02:09
Re: Wow
No my se tu ale bavíme o skutečných a velmi vážných přestupcích soudruha agenta KGB Vladimira Vladimiroviče. To argumentem že Pepíček před časem taky zlobil nepřebiješ ;-)
24. 3. 2014 08:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
24. 3. 2014 18:28
Re: Wow
Fajn, tak se PROSÍM zkusme všichni odprostit od ošklivých zlých Američanů a mluvme k věci. Jistě mi dáš za pravdu, že tohle relevantní argument omlouvající činnost Ruska prostě není. A žadného jiného se mi stále nedostalo. Hlavně, že mínusy nabíhají raketovým tempem.

Že já vůl si kazím náladu na webu, kam chodím pro relax...
Avatar - Hammunasakra
24. 3. 2014 20:44
Re: Wow
Teda ten počet mínusů co nám Putinovi fandové nastříleli je neskutečnej :yes: >:D
25. 3. 2014 07:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
26. 3. 2014 02:11
Re: Wow
Však my řikáme že Rusové byli zlí teď při převzetí Krymu a před časem při anexi Jižní Osetie a že za čas totéž udělaj bůhvíkde znova a že to je fakt hodně špatně. Ne že jsou zlí od rána do večera a vod večera do rána ;-)
24. 3. 2014 08:35
Re: Wow
Tady ma nekdo v hlave dobre nas*ano. :-!
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 23:16
Re: Wow
To už sem zkoušel a dostal sem za to 5 mínusů. Bez jedinýho komentáře či argumentu >:-[]
A koukám že za teď jen za to konstatování další 3 mínusy :yes: >:D
24. 3. 2014 00:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
24. 3. 2014 00:56
Re: Wow
Píšu pravdu a ty seš vyjímka. Máš jinej názor než já nebo TwistedTSD ale svoje názory se snažíš vysvětlit. To je naprosto ok. Vysmívám se těm anonymnim zoufalcum co zběsile klikaj mínusy třeba i u tý žádosti ať svuj názor vysvětlej. Tohle se tebe fakt netýká
Avatar - JDM
24. 3. 2014 18:51
Re: Wow
zatímco invaze západu schvalujeme a nazýváme je boj s terorismem a boj za lidská práva . Stoupenci EU násilně převzali Ukrajinu a to je v pořádku . EU to udělala chytře nerozdala uniformy a ani neposlala tanky ale rozdala peníze což dělá moc ráda .
Avatar - Emel
23. 3. 2014 21:45
Padesát odstínů hnědi
Ať je legitimita ukrajinské vlády jakákoli, faktem je, že tu došlo k ozbrojenému převzetí části suverénní země. Představte si, že by třeba potentáti vyhlásili Karlovy Vary autonomním územím a za asistence ruských vojsk požádali o připojení k Ruské federaci... legrace, že?

Co už vůbec nechápu jsou strategické zdroje, konkrétně ukrajinská flotila... jakým právem si odštěpený Krym dělá nárok na celou flotilu, která byla jistě financována z rozpočtu celé Ukrajiny?

Co s tím? Poslat síly (jaké - OSN? NATO? USA?) na Krym a potýkat se kromě ruských vojáků i s odporem místního obyvatelstva? Jistě, bylo by to asi nejčistší řešení... ale jsou tu i praktické stránky věci... celé NATO zřejmě není schopné v dané oblasti Rusku efektivně čelit (nezbývá než věřit, že pokud by Ukrajina byla členem NATO, pak by se s nasazením sil neváhalo).

Takže sankce... dostatečně důrazné sankce pokud možno ze všech stran jsou asi to nejlepší, co se s tím dá dělat. Přirovnání Putina k Hitlerovi je přece jen přehnané. Takový krok by se neměl vyplatit... ale eskalace válečného konfliktu je přece jen asi velké sousto.

Jo, a Volkswagen? Ten se sám o sobě chová normálně... dlouhodobé strategické plány se nemění v horizontu týdnů, na to je v tom příliš mnoho peněz a úsilí, globální korporace není diktatura, kde by jeden chlapík rozhodl, že ty investice do týdne stopnou.
Rozbalit vlákno
31
Avatar - twistedTSD
23. 3. 2014 22:39
Re: Padesát odstínů hnědi
:yes: :yes:
23. 3. 2014 23:04
Re: Padesát odstínů hnědi
A co kdyby Trentino-Alto Adige chtělo připojit zpátky k Rakousku? Situace je stejná - historicky je to rakouské území, mluví se tam německy, pokud nejde o auta a fotbal tak jsou to kovaní Rakušáci a celá ta oblast byla od Rakouska odtržena nedobrovolně. To samé platí třeba pro Terst a x dalších oblastí nejen v Itálii.
Tam už by byl člověk na vážkách, žejo?

Taky se mi rozpínavost Ruska nelíbí, nelíbí se mi ani to, jak moc jsme na nich závislí i 25 let po revoluci. Jenže tohle jejich rozhodnutí zcela chápu, naopak se mi líbí to, že se nemazali s nějakým "hledáním zbraní hromadného ničení" a kdesi cosi jako když potřebujou novou základnu USA. :-)
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2014 23:10
Re: Padesát odstínů hnědi
No a v tom je ten rozdíl. Dovedeš si přestavit jak se po regionu rojej vojáci rakouský armády vydávající se za místní domobranu? >:-[]
A s tou závislostí na Rusku to vůbec neni tak zlý jak naznačuješ. Mnohem horší je to s myšlenim lidí který si nechtěj připustit že tenhle stát byl vždycky hodně svéráznej a svýmu okolí značně nebezpečnej. A že území který ovládal chce evidentně zpátky pod svuj vliv, což je z našeho pohledu fakt průser jak hrom
23. 3. 2014 23:20
Re: Padesát odstínů hnědi
Je to zlý. Když vypnou v prosinci plyn a ropu, tak ono nás to přesvědčení o nezávislosti rychle přejde. Vánoce kolem sudu se zapálenou jedličkou asi nikdo nechce. ;-)
A ne, odjinud to ČR nedoveze. Na nízkosirnou ropu imho české rafinerie nemaj kolony a i kdyby, tak by vše skoupily silnější země.
24. 3. 2014 00:01
Re: Padesát odstínů hnědi
Pokud vím, tak do EU se dováží z Ruska už "jen" asi třetina z celkové spotřeby plynu. Tady máš k tomu článek:

[odkaz]

Takže o žádnou katastrofu by se nejednalo, ikdyž problém by to samozřejmě byl, ale zvýšením dovozu z jiných zemích, popř. nově z USA určitě ne neřešitelným :-)
24. 3. 2014 09:18
Re: Padesát odstínů hnědi
To ano, ale třeba na Slovensko ten norskej nebo alžírskej plyn nijak nedostanou...
Z hlediska celé EU je ta závislost relativně nižší, no od Německa včetně na východ by ale odstávka ruských dodávek znamenala zásadní problém.
Avatar - Hammunasakra
24. 3. 2014 13:55
Re: Padesát odstínů hnědi
Já bych se toho nebál. Ekonomika Ruska stojí na půjčkách ze západu a v obrovský míře právě na vývozu nerostnejch surovin. Do jistý míry se můžou škubat ale tak jako část Evropy potřebuje jejich plyn tak oni ho potřebujou prodávat
24. 3. 2014 00:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
24. 3. 2014 01:02
Re: Padesát odstínů hnědi
Viz já 00:58
24. 3. 2014 00:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
24. 3. 2014 00:58
Re: Padesát odstínů hnědi
Tohle je extrémně nebezpečná myšlenka! Netušíš jakej masakr tady navrhuješ! Proto máme v dnešní relativně klidný době mezinárodní úmluvy který stávající hranice uznávaj a naštěstí se ostatní nechovaj jako Rusko který na to kašle. Byl by to naprosto nepředstavitelnej masakr kdyby si každej začal nárokovat území který by podle jeho představ mělo bejt asi jeho. Mimochodem Krym by tak nejspíš nepatřil Rusku! ;-)
24. 3. 2014 01:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
24. 3. 2014 01:33
Re: Padesát odstínů hnědi
Základem by měla bejt momentální vůle obyvatel regionu? Tak to by byl MEGA průser! ;-)
To jak bleskově rozdělili docela funkční spojení států dva ne moc seriozní zrovnapremiéři mi radši nepřipomínej, ale rozhodně to proběhlo vo 99% líp a správnějš než to co teď předved Putin na Krymu nebo před pár lety v Jižní Osetii.
Dobře připomínáš Skotsko a další a měl by sis uvědomit ten obrovskej rozdíl mezi dlouhodobě zvažovanym oddělenim Skotska a bleskovou skoro válečnou akcí na Krymu. Mimochodem vypadá to že skotové nejspíš dál zůstanou v britském společenství.
A svět nikdy nebyl spravedlivej což ale nijak nesouvisí s tim že Putin úmyslně připravil a proved polonásilný převzetí Krymu a Jižní Osetie a je hodně nepravděpodobný že tim končí a od teď už bude úplně jinej než svou celoživotní kariéru. Aspoň mě učili že stbáci a KGB atd. byli to nejhorší co bylo.
24. 3. 2014 05:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
24. 3. 2014 07:51
Re: Padesát odstínů hnědi
ad Skotsko - to je ten rozdíl mezi vyspělym světem a divokym východem
24. 3. 2014 08:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
24. 3. 2014 08:06
Re: Padesát odstínů hnědi
A to víš jak? Jediný co víme je fakt že se Rusko po revoluci snaží dostat do svý původní role a pomocí násilí už zabralo 2 území. A to i přesto že se smluvně zavázalo že to dělat nebude
24. 3. 2014 08:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
26. 3. 2014 02:15
Re: Padesát odstínů hnědi
A protože začátkem března se někdo nechtěl (v tom chaosu) bavit vo autonomii území státu tak ho v polovině měsíce vojensky obsadim? To si děláš pr.. >:D >:-[]
Avatar - Emel
24. 3. 2014 08:59
Re: Padesát odstínů hnědi
Ne, člověk by nebyl na vážkách... bez italského souhlasu to není možné, vojenské nebo polovojenské řešení je nepředstavitelné. Pokud někdo vlastenecky tíhne k Rakousku, má právo svobodně se přestěhovat. Nedotknutelnost území suverénního státu je jedním ze stavebních kamenů stability...
24. 3. 2014 09:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 3. 2014 09:31
Re: Padesát odstínů hnědi
Samozřejmě, že to není možné.
Jenže kdyby si ten region přál sebeurčení, dle mého názoru by bylo vhodné mu tu možnost dát. Krym si to přeje (asi ne tolik jako RF, ale to je jedno), Ukrajinci na něj kašlou.

Já budu jen doufat, že se Rusové teď zastaví, protože Rusky umím jen pozdravit a azbuka mi taky nejde.
Avatar - Hammunasakra
24. 3. 2014 13:52
Re: Padesát odstínů hnědi
Vzhledem k celoživotní Putinový kariéře a tomu jak mu po anexi Krymu doma stoupla popularita bych taky očekával že od tohohle týdne bude hodnej kluk a rovina chlap >:-[]
24. 3. 2014 22:39
Re: Padesát odstínů hnědi
a co rikas na tohle?
Na otázku Šufryče, jaký osud teď čeká osm miliónů Rusů žijících v ukrajinském vnitrozemí, odpověděla emotivní Tymošenková rezolutně: "Ať je sakra postřílejí atomovými zbraněmi!"
Avatar - Hammunasakra
24. 3. 2014 23:51
Re: Padesát odstínů hnědi
No a to je ten rozdíl, Putin koná a ona.. To ty bys po pár letech v Janukovičově base určitě mluvil jinak, viď? >:-[]
25. 3. 2014 07:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
25. 3. 2014 15:33
Re: Padesát odstínů hnědi
Tak třeba tady seš hodně mimo. Vopakuješ starý známý věci a evidentně ti unikla podstata :-|
Ty máš nějaký spešl info kolik si nakradla Tymošenková a kolik Janukovič nebo tak něco? >:-[]
24. 3. 2014 01:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
24. 3. 2014 08:52
Re: Padesát odstínů hnědi
Co já vím tak se Rusům na Krymu nijak tragicky špatně nežilo. Jistě, byly tu kontroverzní kroky typu omezení Ruštiny v roli oficiálního jazyka... ale pokud někdo není na Ukrajině spokojený, pořád vidím jako logické řešení spíš odchod než odtržení. Historický nárok Ruska na Krym není nijak silný, nikdo z Rusů nemůže říkat, že tam má staleté kořeny...
24. 3. 2014 09:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 3. 2014 09:14
Re: Padesát odstínů hnědi
I v Jugošce jim to docela dlouho společně fungovalo. Než se v tom někdo začal šťourat. A pak se jen všichni kolem dlooooouuuho dívali, jak se lidi, kterým se zase tak špatně společně nežilo, navzájem vraždí.
Avatar - Dylan McKay
24. 3. 2014 07:23
Reflex překvapil
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
26. 3. 2014 02:18
Re: Reflex překvapil
Putin ne [odkaz] >:-[]