"Teď se ale přesuneme na zadní lavici, kde se novinka chlubí třídním unikátem. Zadní sedačky nejenže jsou sklopné v poměru 60:40 a při jejich složení vzroste zavazadlový prostor na 1281 litrů. Ony jsou dokonce i posuvné, což je možnost, kterou známe z vyšších automobilových tříd."
Redaktorská trúbka ešte asi nepočula napr. o Yarise, mám to v 8 rokov starom aute. Posuv uvádzajú 15 cm...
Môže byť, podľa mňa to majú viaceré modely, nepoznám ich tak podrobne. Ale že čo mala Toyota pre 8 alebo viac rokmi a Renault ešte dávnejšie, tak je pre VW prekvapujúca novinka, to ma dostalo... ;-)
T-Cross je o třídu ošklivější než jeho bráška T-Roc a zřejmě i ošizenější. T-Roc se mi celkem líbil, ale jen do té doby, než jsem do něho sedl. Průměrná kvalita materiálů, přístrojovka z tvrdého plastu ala UP nebo Rapid. Slabé odhlučnění kabiny a v neposlední řadě i jízdní komfort nic moc. Takže předpokládám že malý bráška na tom nebude o moc lépe.
To je presne to, čo aj mňa prekvapilo. Na prvých promo fotkách vyzeral interiér OK, len som vyjadril potrebu viac farieb. Ale na týchto fotkách aj to farebné vyzerá hrozne - ako klaun, ktorý namiesto srandy vzbudzuje skôr hrôzu... Lesklé lacné plasty, hnusné kombinácie farieb, kto to preboha robil? Vrchol nevkusu.
Tak ono lepsi budes v mainstreamu porad hledat tezko. Protoze ostatni znacky jdou kvalitou dolu stejne, jen bez toho, aby nekdy drive ten kvalitni interier vubec meli.
Navic pokud nekdo ma tu kvalitu ok, zabije to silenym designem a provedenim viz treba
Talisman a jeho stredovy panel.
Ty si z ktorej čerešne spadol? Čo je na stredovom panele Talismanu šialené?
Mne príde šialené napr. niečo iné - [odkaz] - ale aj na to si časom zvykneme.
Že ma naživo Arona nijak nedostala. Za prvé má tesnejší interiér, než by človek čakal (v porovnaní s Renaultom Captur mi pocitovo prišiel rozdiel dosť výrazný) za druhé, aj tam, kde sa doslova pýta zaoblenie, má Arona v interiéri hranu, čo v súčte pôsobí dosť hrubo a nevkusne. Za tretie som sedel v aute, ktoré disponovalo celočiernym prevedením interiéru, vrátane poťahu stropu a to vo mne zanechalo hlboko nepríjemný dojem, aj keď to asi nebude aspekt všetkých výbav.
Snažíte se, ale Váš příspěvek je plný doslova hloupostí a vzájemně si odporujících informací. Baby Touareg prostě nemůže a) vypadat jako T-Cross, b) mít interiér jako T-Cross. Formulace, která se na včerejším večírku nejspíše opakovala do omrzení, je v případě tak nepovedeného auta, jaký je T-Cross, prostě směšná.
Nechápu jednu věc: v době, která si přímo vyžaduje individualizaci aut nabídkou dvoubarevného lakování nejenže T-Cross nic takového nenabízí, ale jeho tvary ani nejsou připraveny takové varianty elegantně připravit. To vypadá, že jeho karosérie byla snad hotová už před 5 lety.... Náhradou si mohou zákazníci připlatit za samolepící fólii na C-sloupku, jejíž kvalita a tvarové provedení vypadají vskutku odporně. Tak to je tedy vážně výkon hodný formulace "baby Touareg"!
T-Cross je zralý na Zlatou malinu automobilového průmyslu za rok 2018.
Baby Touareg je jen marketingová floskule, která ovšem v případě T-Crossu neodráží skutečnost- ani z vnějšku, ani v interiéru. V tom vidím zásadní rozpor.
Za poměrně vydařený odhad toho, co by mohlo být právem nazváno Baby Touareg, považuji např. toto: [odkaz] Koneckonců i kresba pana Schulteho ([odkaz] který má obvykle precizní zákulisní informace, a představuje tedy variantu, která pravděpodobně také byla zvažována, dokazuje, že T-Cross mohl dopadnout mnohem lépe, než dopadl. Interiér pak představuje speciální problém: v případě T-Crossu podle mého Volkswagen hrubě podcenil očekávání svých zákazníků. A to jak z hlediska designu (viz např. okolí středového displeje), tak - a to především - z hlediska použitých materiálů. Ty se nejvíce blíží pojetí indického automobilu s cenovkou pod 8 tis. €....
Pro zajímavost se podívejte na koncept indické KIA SP zde [odkaz] A odpovězte si upřímně: který vůz je atraktivnější?
Za použití slova "příspěvek" pod "článkem" pana Kolmana se hluboce a upřímně omlouvám. V budoucnu se pokusím vyvarovat takových elementárních chyb.
Tohle auto fakt někoho dostane do hypu? :-! Sorry, ale VW dělá dva týdny reklamu něčemu, co jakoby přináší nový vítr někam, kde je větru (bohužel jen větru) už plno.
Baby Touareg ? To povazujem za uspech, ze to nie je Baby Kodiaq !
Auto by mohlo byt zaujimave, keby to nebolo stale dokola o tej istej technike a dizajne.
Povedený malý crossover...v typickém designu VW.
NEURAZÍ , NENADCHNE ..bráška Seat Arona nabídne více emocí.
Cena časem spadne a prodávat se bude jako rohlíky..
Ne každý totiž potřebuje vyčnívat z davu.
Jen škoda , že nemá i atmosferu benzín..
Ten tříválec 1.0 TSI je fakt děs ! :-!