Diskuse

Volkswagen T-Roc: Das Crossover si troufá i mimo město

23.8.2017

Volkswagen představuje už dlouho dopředu avizovaný malý crossover T-Roc, kterým vstoupí do stále sílící kategorie.

 

  • 73 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 23.08.  21:25

    T-roc

    Mě se to líbí víc než Q2, ale nechci vidět ty ceny. Techniku tomu může závidět nemalá část konkurence (dvoulitr, 4x4..).
    • 62 Reagovat !

      foto Simpanz

      Šimpanz 23.08.  21:28

      « Re: T-roc

      Souhlas, výrazně hezčí než Q2.
    • 31 Reagovat !

      foto white-label

      white label 24.08.  00:28

      « Re: T-roc

      Myslím, že jako "nástupce" CrossPola - paráda..., ale cena bude zřejmě taky jinde. ;-)
      • 11 Reagovat !

        foto LEGOPARK

        LEGOPARK 24.08.  01:08

        « Re: Re: T-roc

        Nie je to nastupca Cross Pola.
        • 22 Reagovat !

          foto white-label

          white label 24.08.  01:44

          « Re: Re: Re: T-roc

          Je i není, proto jsem to dal do uvozovek, jak sis jistě všiml.
          Věřím, že díky T-Rocu už další CrossPolo nepřijde.
          • 20 Reagovat !

            foto Switch007

            Switch007 24.08.  08:44

            « Re: Re: Re: Re: T-roc

            Přijde ještě menší T-Cross.
          • 02 Reagovat !

            foto LEGOPARK

            LEGOPARK 24.08.  09:32

            « Re: Re: Re: Re: T-roc

            No nieze je i neni - NENI! Miesto Cross Pola pride buduci rok T-Cross a o 2 roky T-Track miesto Cross Upu. Treba sa vyjadrovat exaktne a nie vyjadrovat svoje dojmy.
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 24.08.  16:08

              « Re: Re: Re: Re: Re: T-roc

              Než přijde T-Cross, bude už teď chybějící CrossPolo do značné míry suplovat právě T-Roc, byť míří o "půltřídu" výš. Proto T-Roc aktuálně je i není nástupce/zástupce CrossPola.
              Když někdo přijde do VW pro CrossPolo (s tím, že běžné Polo rozhodně nechce), nabídnou mu T-Roc, nebo mu řeknou, T-Roc ne, to není přímý nástupce CrossPola, toho vám nabídnout nemůžeme, musíte si počkat další rok na T-Cross?
              • 00 Reagovat !

                foto Freddka

                Freddka 25.08.  04:55

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: T-roc

                No ja jsem tenhle T-Roc porovnaval velikostne s Golfem, a vlastne to odpovida SUV verzi Golfa s tim, ze T-Roc ma o trochu kratsi rozvor, jinak to ale odpovida velice presne Golfu.
                • 00 Reagovat !

                  foto Blue-Sun

                  Blue Sun 25.08.  07:37

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: T-roc

                  Neměl by SUV Golfem být spíš Tiguan?
                  • 00 Reagovat !

                    foto Emel

                    Emel 25.08.  08:54

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: T-roc

                    To je věčná otázka bez odpovědi. Technikou, prostorem i cenou je podle mě blíž Passatu.
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 25.08.  13:28

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: T-roc

                  T-Roc je taková "mezitřída" mezi kompaktním SUV/crossoverem Tiguanem a budoucím malým T-Crossem.
  • 41 Reagovat !

    foto Wojta101

    Wojta101 23.08.  21:29

    Mě se líbí

    Tak se mi líbí, i než to Q2, ale základ asi bude za cenu plně vybavené Vitary...
  • 10 Reagovat !

    foto nalimer

    nalimer 23.08.  22:26

    Cennik

    Rátam, že cenník bude o 1.500€ vyšší ako porovnateľný venník Golfu. T.j. od 17.000 pri 1.0. Štvorkolka tak výjde od 23.000€ pri 1.5. Cenovo na úrovni Karoq či Ateca.
    A pravdepodobne bude mať viac opcií ako Škoda a Seat. Hold, VW...
    • 21 Reagovat !

      foto pumpkin

      pumpkin 23.08.  23:24

      « Re: Cennik

      Áno, v Nemecku T-Roc bude štartovať na cene 20.000 eur, takže tvoj odhad sedí.
  • 57 Reagovat !

    foto chalan66

    chalan66 23.08.  22:27

    Na zamyslenie

    Síce pekné, ale úplne zbytočné auto medzi ostatnými. Neviem , ale mne tá móda crosoverov nejak nejde po chuti. Nič proti, ale asi sa to už preháňa a násilne sa presadzujú mestské crosovery . Je ich toľko že pochybujem o ziskovosti takej modelovej palety od jedného koncernu. Nemusíte súhlasiť, je to len môj subjektívny názor ! :no:
    • 26 Reagovat !

      foto Bubaq

      Bubáq 23.08.  22:44

      « Re: Na zamyslenie

      Nesouhlasím.
    • 43 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 23.08.  23:53

      « Re: Na zamyslenie

      Taky už mi jde ze všech těch crossoverů hlava kolem. Ale T-roc se povedl, to mu musím nechat.
    • 42 Reagovat !

      foto Zappa

      Zappa 24.08.  08:38

      « Re: Na zamyslenie

      ja tiež nesúhlasím a myslím, že Max to dole celkom pekne vysvetlil - menšie SUV má zmysel aj mimo terenu a v meste fakt môže pridať pohodu a klud.
      A ako 4x4 je to fajn celoročné auto so zvýšenou priechodnosťou aj po meste
    • 01 Reagovat !

      foto vabis

      vabis 24.08.  14:37

      « Re: Na zamyslenie

      T-roc technicky neznam, ale tak na prvni dojem mi to prijde zajimave :yes:
  • 33 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 23.08.  23:01

    pecka

    teda toto sa mi moc paci... po arteone dalsi velmi zaujimavy pocin ... vw sa konecne dviha aj po tejto stranke a uz to nastastie nie je sama nuda :yes:

    viem si predstavit T-roc ako auto na kazdy den... ked uz povedzme clovek ma kusok odrastene deti a nepotrebuje zrovna dlhocizny megakombik ako astra ... ale skor nieco flexibilnejsie a sikovnejsie .. teda damy a pani T-roca by som hned bral... vyzera uz na pohlad velmi sikovne
  • 53 Reagovat !

    foto pumpkin

    pumpkin 23.08.  23:22

    Majú sa ešte čo učiť

    Toľko kecov na tej prezentácii a výsledok síce vyzerá dobre, ale reči ako, že ide o čosi absolútne výnimočné a že strecha je navrhnutá tak, aby navodzovala dojem coupé si mohli odpustiť.

    Podobne ako pri Arteone je exteriér za mňa celkom v poriadku, aj keď zozadu to vyzerá ako nakopnutý Golf. Čomu ale nerozumiem je interiér. Po ergonomickej stránke je dokonalý, Volkswagen v podstate určil istý štandard, ale nedokážem pochopiť, prečo to vyzerá stále tak nudno a naprieč všetkými segmentmi rovnako.

    Mal som požičaný Arteon, tak som trochu chcel zamachrovať pred známym a ten mi len sucho vymenoval čo všetko z toho má v Golfe.

    Aj v tom T-Rocu to napriek oživeniu v podobe farebného obkladu vyzerá ako v o polovicu lacnejšej Fabii.
    • 22 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 24.08.  02:51

      « Re: Majú sa ešte čo učiť

      Ještě, že jsi ho nesvezl v Rollsu, tam jsou věci z BMW. Nebo v Renaultu, tam zase z Dacie.
      Víš, že Ferrari dlouhou dobu používala v interiéru prvky z Fiatu? ;-)
      • 23 Reagovat !

        foto wikinko

        wikinko 24.08.  07:59

        « Re: Re: Majú sa ešte čo učiť

        mal som pozicany arteon trochu som chcel zamachrovat pred znamym... viac uz nemusel pisat nic.
        • 20 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 24.08.  09:03

          « Re: Re: Re: Majú sa ešte čo učiť

          Samotný VW prezentuje Arteon ako pomaly prémiovku (a rovnako ho aj nacenil). A aj v testoch to papagájujú mnohí (vrátane Rasťa Chválu).
          Keď si teda VW samo stanovilo takú vysokú latku, tak nech znáša aj tie porovnania s prémiou (čo nemôže dopadnúť dobre).
          • 10 Reagovat !

            foto pumpkin

            pumpkin 24.08.  09:48

            « Re: Re: Re: Re: Majú sa ešte čo učiť

            Na obranu Arteonu treba povedať, že naozaj jazdí ako prémia, len z toho interiéru som jednoducho nemal ten pocit. Nejaké analógové hodinky na prístrojovke mi ten pocit nenavodili.
          • 10 Reagovat !

            foto miro68

            miro68 24.08.  09:57

            « Re: Re: Re: Re: Majú sa ešte čo učiť

            a? Rasto robi najlepsie testy. Vzdy vyskusa nieco, co ini vobec ani len nespomenu. V Nemecku sa vzdy porovnava aj premia a nepremia spolu. A vysledky su casto zaujimave. Za co teda clovek plati?

            Mimochodm ten test adaptivneho tempomatu bol celkom zaujimavy a pre Arteon dopadol velmi dobre.
            • 21 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 24.08.  10:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: Majú sa ešte čo učiť

              No ten test hlavne ukázal, že nové autá začínajú byť viac o asistenčných systémoch, konektivite a fičúrach, než o podstate, teda o tom, ako auto jazdí. Z Rasťovho testu z hľadiska jazdy vyplynul len stručný záver, že je to auto na vozenie sa, nie na jazdenie (čo korešponduje s mojou skúsenosťou).
              Inak proti porovnávaniu s prémiou nemám nič, naopak to vítam, len po skúsenosti s Arteonom tvrdím, že proti prémiovej konkurencii neobstojí.
            • 00 Reagovat !

              foto traveldrive

              traveldrive 24.08.  18:25

              « Re: Re: Re: Re: Re: Majú sa ešte čo učiť

              Aj Rasťo Chvála občas trepe dve na tri. Nikto nie je neomylný ani dokonalý bez predsudkov.
          • 40 Reagovat !

            foto woody-alien

            woody-alien 24.08.  10:13

            « Re: Re: Re: Re: Majú sa ešte čo učiť

            Přesně. Slogan "Arteon - není pro každého" si velkohubostí v ničem nezadá s českým zastoupením Hyundaie. Přísné srovnání s prémií je tedy na místě.
            • 10 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 24.08.  10:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: Majú sa ešte čo učiť

              Jj, zatiaľ to vyzerá, že nie je pre každého najmä z dôvodu prestrelenej ceny. 8-s
            • 20 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 24.08.  10:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: Majú sa ešte čo učiť

              Počkej, za chvíli bude slogan Hyundaie znít " Ještě budete prosit, aby jste si mohli koupit naše auta" >:-[]
              • 10 Reagovat !

                foto Skipper

                Skipper 24.08.  12:15

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Majú sa ešte čo učiť

                Tak tohle mě dostalo >:D :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto pumpkin

          pumpkin 24.08.  09:44

          « Re: Re: Re: Majú sa ešte čo učiť

          No a? Úplne prirodzená vec, neviem čo je na tom zlé. Ak si pod tým predstavuješ, že som s tým jazdil ako prasa alebo čo, tak sa mýliš. To fakt nemám zapotreby.
      • 30 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 24.08.  09:43

        « Re: Re: Majú sa ešte čo učiť

        Náhodou, třeba takové Gallardo má půl kokpitu z dobové A3/A4..... A nikomu to nevadilo >:D

        A Ferrari nepoužívalo prvky Fiatu jen v interiéru, dle některých statistik spolehlivosti >:-[]
        • 10 Reagovat !

          foto maxi-

          maxi! 24.08.  09:58

          « Re: Re: Re: Majú sa ešte čo učiť

          jasne, fiatka F355 a bolo to zabavne vylozit si doma Ferrari kluce - presne z Fiata 127 a dcera mala krasne kluce z Alfy.... :-!
    • 11 Reagovat !

      foto Karlll

      Karlll 24.08.  09:53

      « Re: Majú sa ešte čo učiť

      Souhlas s Interierem, arteon uvnitr vypada jako Passat, tudiz cena 2x takova je hodne podivna. Pochybuji, ze to nekdy uvidim na silnici. Tyhle koncernovy skladacky z dilu ze vseho mozneho nadech luxusu nevzbuzuji. 100x prezvejkany dily za nehorazny penize.
      • 11 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 24.08.  10:12

        « Re: Re: Majú sa ešte čo učiť

        Já už ho začínám vídat jezdit... asi to taková katastrofa nebude ;)
        • 00 Reagovat !

          foto Xylo

          Xylo 24.08.  12:27

          « Re: Re: Re: Majú sa ešte čo učiť

          Spousta nadnárodních firem má omezení pro tzv. prémiové značky, to je důvod proč jsem za posledního služebáka měl Passáta za 1.6 mil ceníková cena a ne Mercedesa E za podobné prachy ...
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 24.08.  12:31

            « Re: Re: Re: Re: Majú sa ešte čo učiť

            Tohle nerozporuji, jen jsem řekl, že ho začínám vídat, tady v kolem mé práce už parkují 2ks :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Xylo

              Xylo 24.08.  16:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: Majú sa ešte čo učiť

              Chtěl jsem jenom poukázat na možný důvod, proč si někdo takového trochu drahého passáta/arteóna kupuje nebo spíše objednává za cizí peníze. Když přišly první CC-čka, tak hodně rychle u nás ve firmě přibyla jedna 2.0 TSI a na Slovensku 3.6 ... ;-)
  • 11 Reagovat !

    foto norday

    norday 23.08.  23:26

    Super

    Taky se mi líbí. Překvapila mě udávaná velikost kufru 445 l), to by byla super hodnota. Bohužel při shlédnutí videa ( [odkaz] jsem dost skeptický.
  • 04 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 23.08.  23:27

    Kde je

    ruční brzda a analogové přístroje před řidičem? :no:
  • 40 Reagovat !

    foto peter-ko

    peter_ko 23.08.  23:45

    Tak to je super

    ze sa s ním bude dať ísť aj mimo mesto, gratulujem redakcii :yes:
  • 54 Reagovat !

    foto Tonito

    Tonito 24.08.  00:19

    Naleštěná bída!

    Tak ono to pojede i mimo město, jo? >:D

    Vždy, když vidím tyhle naleštěné mrzáky, tak se vrátím o cca 35 let zpátky a vzpomenu si na své dětství, kdy jsme o prázdninách jezdili s mým dědou v jeho Škodě 100 po klasické polní cestě do lesa na hřiby. Díry vymleté od zemědělské techniky a od deštů, všude samé kameny, eroze ... Často jsme odbočili i na louku s ranní rosou, kde jsme ujeli 300-400 metrů, abychom to měli blíže k "našemu" místu se žampióny ... A nikdy to obyčejné auto nezůstalo nikde viset, nikdy nenastál žáden technický problém.

    A dnes se oslavuje, když pózerská kraksna za půl mega projede lehkou šotolinou a vydrží mizerné propagační video!

    Divná doba ... ;-\
    • 31 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 24.08.  02:52

      « Re: Naleštěná bída!

      Však i dnes se dá se Š100 jezdit ;-)
    • 03 Reagovat !

      foto kyklop

      kyklop 24.08.  07:55

      « Re: Naleštěná bída!

      Pokiaľ ste s tým auto nikdy nezostali visieť tak ti gratulujem, s dedom sme ležali pod jeho stodvaciáškom a otcovou stopäťkou skoro každý víkend. V "kufri" za sedačkami sme vozili mega brašnu s náradím a bežnými vecami ako klinový remeň, sviečky, drôt, kladivo a po cca 85k km bola 105 generálkovaná (hnila karoséria a go motora). Dedo mal v 120gls motor , ktorý bol potom cpaný do favorita a 5st prevodovku. Tam sa moc motora chytiť netrebalo...Ísť 400 metrov po lúke autom pri zbieraní húb zaváňa skôr lenivosťou ;-\
      • 36 Reagovat !

        foto mikinko

        mikinko 24.08.  08:43

        « Re: Naleštěná bída!

        No a? dnes o 30 rokov neskôr tiež množstvo áut s VW v čele treba po 85 tkm generálkovať... a brašňa s náradím ti nepomôže lebo ani Ing. si s tou technikou neporadí... Pokrok?
        • 30 Reagovat !

          foto kyklop

          kyklop 24.08.  09:58

          « Re: Re: Naleštěná bída!

          Asi som mal vždy šťastie na vydarené kusy, ale okrem firemných tsi 1.generácie si napamätám auto, kde trebalo pri 85k km niečo zásadné riešiť :-)
          • 23 Reagovat !

            foto JirkaX

            JirkaX 24.08.  10:08

            « Re: Re: Re: Naleštěná bída!

            Nebo spíš jenom hloupě žvaní.
            • 10 Reagovat !

              foto Nonsens

              Nonsens 24.08.  11:08

              « Re: Re: Re: Re: Naleštěná bída!

              chlapci ja pamätám nejaké časy, ale dnes autá jazdia tak, ako vtedy nejazdili ani plagátovky. Neuveriteľne ticho, rýchlo, bezpečne, úplne iný svet. Tiež nemusím túto dobu, keď sa v testoch viac rieši konketivita ako multilink, ale zas vidím, že dnes môže praktický každý jazdiť lepšie jak z detského plagátu.
          • 00 Reagovat !

            foto mikinko

            mikinko 24.08.  16:45

            « Re: Re: Naleštěná bída!

            takže si to len potvrdil a potom nerozumiem tvojmu komentáru vyššie. Po 30 rokoch vyrobí nemecký priemysel auto kvalitatívne porovnateľné so socialistickým odpadom...
          • 00 Reagovat !

            foto mikinko

            mikinko 24.08.  16:48

            « Re: Re: Naleštěná bída!

            a to myslíš vážne že porovnávaš kvalitatívne autá medzi ktorými sú dekády? Pointa prvého príspevku bola že aj autá vyrobené pred II. svetovou vojnou vyliezli kdekade, prešli celý svet, prešli Afriku, Mongolsko... tak snáď sa nebudeme chváliť že nejaká škatuľa prešla poľnou cestou od asfaltu k rybníku...
    • 20 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 24.08.  09:43

      « Re: Naleštěná bída!

      A jakou měla ta 100 světlou výšku? Jaký měla rozvor? Auta jsou dnes hodně nízká a rozvory prakticky neustále rostou. Aerodynamika je sice o něco lepší, ale je s tím někdy problém i ve městě. Natož na rozbité polní cestě.

      Mohu souhlasit s tím, že testy bývají fraškou. Ta auta toho typicky umí mnohem víc. Ale nejsou to pracanti.
      • 00 Reagovat !

        foto traveldrive

        traveldrive 24.08.  18:29

        « Re: Re: Naleštěná bída!

        A ide o to? Ja si skôr myslím, že poukazuje na to, že predtým sme aj mimo asfalt vystačili s obyčajnými autami, pokiaľ si nechcel vyslovene zdolávať terén. Na poľných cestách to zvládali aj embéčky, Dacie alebo Lady. Dnes treba terénne (alebo terénne vyzerajúce) auto aj na obrubníky v meste. A tie obrubníky za posledných 20 rokov asi nevyrástli.
        • 30 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 24.08.  19:05

          « Re: Re: Re: Naleštěná bída!

          Představ si, že o to ide. Ta stará auta totiž měla světlou výšku na úrovni crossoverů a zvednutých kombíků. Proto jim nedělaly obrubníky nebo polní cesty problémy. Obrubníky růst nemusí. Auta jim totiž jdou naproti.
          • 00 Reagovat !

            foto traveldrive

            traveldrive 24.08.  20:51

            « Re: Re: Re: Re: Naleštěná bída!

            Myslíš, že ten rozdiel bol až taký? No neviem, medzi nápravami snáď hej, ale ja som olejovú vaňu na Moskviči párkrát obdrel na nejakých kameňoch, ani diferák vzadu nebol nejak extra vysoko, o výfuku nehovoriac... Vpredu beriem, previs bol krátky a o spojleri pod nárazníkom vtedy ešte nepočuli. O.K., tak beriem späť, máš kus pravdy.
            • 00 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 25.08.  09:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: Naleštěná bída!

              Nevím, jestli ti 4-5 cm přijde jako tak velký rozdíl. A ve městě je to hlavně otázka prostoru pod nárazníkem, případně pod prahem a dveřmi. Se staršími auty nebyl problém parkovat na kolmo na dotek kol. Vzadu jsi měl samozřejmě výfuk, ale lidé přeci jen spíš parkují čumákem k chodníku než zadkem. U sportovního auta by tě to nemělo překvapit, ale dnes si musíš dávat pozor i s městskými.

              Na polní cestě je to už složitější, ale u moderního auta tě dokáže už při sjezdu z asfaltky vypéct mizerná světlá výška uprostřed, nízké prahy, kdy si škrtneš i na celkem malém schodu (dělá se to kvůli aerodynamice, takže ta mizérie bývá po celé délce, ne jen pod nápravami). Nemluvě o nějaké ostřejší rampě. Tam se ti už projeví i rozvor. Správná technika pomůže, ale musíš si dávat pozor a nevidíš tam. Když něco takového děláš a máš tu možnost, nedivím se. Nemluvě o tom, že ti některá auta nabídnou zvýšenou ochranu motoru, převodovky, brzdového vedení atp. To moc v nízkých autech nebývá.
    • 13 Reagovat !

      foto Karlll

      Karlll 24.08.  09:55

      « Re: Naleštěná bída!

      Je to jen o tom, ze se do toho duchodci lepe naleza a muzes sousedovi ukazat velky auto, ze na to mas. Jinak je to k nicemu a ma to jen zapory.
  • 54 Reagovat !

    foto Barry-Lyndon

    Barry Lyndon 24.08.  00:48

    tolik tuzingových pikačovin,

    že to vypadá jako auto pro předškoláka (případně infantilního pitomce) >:D
    • 13 Reagovat !

      foto KLAS

      KLAS 24.08.  09:12

      « Re: tolik tuzingových pikačovin,

      Presne tak. Na VW to fakt vyzerá infantilně, aj ako také to má jaksi hračkárske proporce.
      • 11 Reagovat !

        foto Barry-Lyndon

        Barry Lyndon 24.08.  11:55

        « Re: Re: tolik tuzingových pikačovin,

        tak zrovna proporce by mi nevadily, ale ty ledkami orámované plastíkové "díry" vpředu a falešné jako výfuky vzadu, tak to bych snesl maximálně tak na šlapacím autíčku... :-)
  • 43 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 24.08.  01:21

    Volkswagen Cactus

    Aj keď dizajnová inšpirácia od Citroenu je vidieť hlavne na Q2, tu je tiež zrejmá.
    • 15 Reagovat !

      foto Ada-je-zase-tady

      Ada je zase tady 24.08.  08:17

      « Re: Volkswagen Cactus

      a to je taky to, co to auto hyzdí. Ty extravagance k VW nepatří! :no:
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 25.08.  06:47

      « Re: Volkswagen Cactus

      Když je přání otcem myšlenky, pak jde vše ;-)
  • 210 Reagovat !

    foto holden2

    holden2 24.08.  06:33

    se nedivim

    ze toho stefanela degradovali a dali ho do skodovky. za tenhle hnus ho meli spis vyhodit
  • 54 Reagovat !

    foto maxi-

    maxi! 24.08.  07:10

    crossover a mestske SUV

    pochopit uspech tychto malych SUV ci modne crossoverov je jednoduchy - skus jazdit po Prahe alebo velkom meste s bavorakom 5 rady alebo E medvedom na peknych, slusivych 20 kolesach a zistis, ze obrubniky pri priecnom parkovani pred kazdou bankou, obchodom ci krcmou su nejako vysoke a mas denne strach o predok auta a disk je malo chraneny nizkou pneu aj z boku,pruzenie ma maly zdvyh na rozumne utlmenie....
    Ale na to treba vyberat auto s rozumom, nie pre oci vyblazneny crossover a clovek je odrazu v klude a pohode! Takze nie len pre mokro a sneh, lahsi teren pri chate ale aj do mestskej dzungle.
    (na zimu sa mi osvedcilo GLK 350, ktory som vlani zamenil na GLC 250 a na prekvapenie jazdim s nim stale viac a viac takmer denne! Samozrejme s rozumnym obutim je to idealne vsestranne a obratne vozitko s vybornym podvozkom, slusny kufor a dobry priestor aj vzadu.) :-!
    • 32 Reagovat !

      foto Zappa

      Zappa 24.08.  08:43

      « Re: crossover a mestske SUV

      ešte by som pridal výhodu dobrého nastupovania a aj lepší prehlad z vysokeho sedadla
      chápem, že tie obrovské SUV niekto nemusi, ale dobre postavené prakticke menšie šikovné auto môže byť výborné riešenie
      • 01 Reagovat !

        foto traveldrive

        traveldrive 24.08.  18:31

        « Re: Re: crossover a mestske SUV

        Na asfalt bude vždy lepšie riešenie MPV - v pohodlí, priestore, variabilite aj výhľade. Holt, nie je už v móde.
        • 10 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 24.08.  18:38

          « Re: Re: Re: crossover a mestske SUV

          A proč je MPV dobře a SUV špatně? To by mě fakt zajímalo. Pokud neocením větší vnitřní variabilitu/prostor, mám vysoké auto, které taky stojí víc než nízké, taky víc žere, jen mu chybí vyšší podvozek a někomu se holt líbí míň, než SUV.
          • 00 Reagovat !

            foto traveldrive

            traveldrive 24.08.  20:15

            « Re: Re: Re: Re: crossover a mestske SUV

            A prečo myslíš, že MPV je dobre a SUV zle? Ja niečo také tvrdím?
            • 00 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 24.08.  20:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: crossover a mestske SUV

              S tím prvním příspěvkem jsem nějak špatně trefil. Ty jsi nic takového nenapsal. Ani jsem si nevšiml, že obě mé reakce byly na jeden tvůj příspěvek. Asi jsem měl nějakou vlčí mlhu. :-)
              • 00 Reagovat !

                foto traveldrive

                traveldrive 24.08.  20:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: crossover a mestske SUV

                Ale nechaj, nesyp si na hlavu piesok zbytočne. Diskusia je hlavne zábava, ja to tak beriem. Hej, teraz keď to čítam, asi si reagoval na niečo iné, ale to máš fuk. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 24.08.  18:39

          « Re: Re: Re: crossover a mestske SUV

          Blbost - proč v pohodlí a výhledu? To je model od modelu. Prostor a variabilita obecně ano.
          • 00 Reagovat !

            foto traveldrive

            traveldrive 24.08.  20:33

            « Re: Re: Re: Re: crossover a mestske SUV

            Model od modelu...ani nie. Zappa spomenul napríklad dobré nastupovanie. Do SUV či crossoveru sa obvykle nastupuje do podobnej výšky ako v MPV, alebo vyššie, obyčajne cez masívnejší, širší prah. Kia Venga, či C3 Picasso majú veľmi pohodlné nastupovanie, povedal by som, že ideálne - myslím, že napr. v tejto disciplíne majú všeobecne MPV trošku navrch. Výhľad? Tak MPV zväčša disponujú väčšími oknami a v náväznosti na to aj lepším výhľadom z auta. SUV bývajú menej prehľadné, mávahú menšiu plochu okien a hrubšie stĺpiky.
            Píšeš, že MPV stojí viac ako nízke, viac žerie - len nerozumiem, prečo zrazu porovnávaš s nízkymi autami, keď je reč o crossoveroch a SUV. Keď SUV porovnáš s nízkymi autami, tiež budú podobne ťahať za kratší koniec. Jediné, v čom majú skutočne navrch voči nízkym autám aj MPV, je väčšia svetlá výška, ale aj to nie vždy, pretože predný previs tiež nemajú vždy celkom krátky a predný spojler aj u nich často pomerne nízko.
            Neodsúdil som crossovery a SUV, len hovorím, že sú v móde a preto sa predávajú lepšie ako MPV, ktoré sú na asfalt v súhrne lepším riešením.
            • 20 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 24.08.  20:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: crossover a mestske SUV

              Pro mě je nastupování a hlavně vystupování z manželčina SUV doslova balzám, oproti mému nízkému osobáku. A světlá výška se mi taky občas hodí, dá se bez toho žít, ale fajn ji mít. Dovedu si představit, že jednoho dne zejména a hlavně kvůli nastupování/vystupování si SUV pořídím, a pak budu pro zdejší frajery pozér machrující před sousedy, podléhající trendům atd.
              Zatímco někdo, kdo si koupí drahý, nepraktický osmiválcový sporťák se spotřebou autobusu je frajer a hrdina, SUV se kupovat nesmí. ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto traveldrive

                traveldrive 24.08.  21:04

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: crossover a mestske SUV

                Tá posledná veta sa mi do krámu nehodí, každý nech si kúpi, čo chce. Na zamyslenie skôr je, že ľudia si často kupujú autá pre formu, aj keby v skutočnosti skôr využili niečo iné.

                Ja osobne už po nízkych osobákoch nepozerám - presne kvôli tomu nastupovaniu a vystupovaniu. Občas jazdím služobnou Octaviou, a to na moje kríže nie je nič moc...
                Dnes sú už decká väčšie, ale pred pár rokmi som veľmi oceňoval výšku Scenica aj Kangaa potom (Kangoo mám doteraz), pretože vložiť a pripútať dieťa do strednej sedačky v ženinom Yarise, to bolo utrpenie. Dnes sa už decká pútajú v aute samé, ale aj tak, to nastupovanie nemá chybu.
                SUV nepreferujem, nepotrebujem ho, a tiež som niektorých zažil dosť široké prahy, a tomu nastupovaniu k dokonalosti niečo chýbalo...
                A ešte jedna výnimka - chvíľu som jazdil s Touranom, a tam som ten výstup a nástup nemal rád - vysoký plast na boku sedadla a páka výškového nastavenia mi vždy na stehne spravili peknú modrinu...

                Ale SUV pripúšťam, ak by som si zabezpečil nejakú peknú chatu niekde v Štiavnických vrchoch, tam by sa určite zišlo. Ale jednoznačne 4x4.

                Osemvalec na staré kolená, a ak ma bude mať kto z neho zvihnúť. Teraz by som najradšej niečo takéhoto [odkaz] No, uvidíme, čo prinesie budúci rok. Človek nikdy nevie, a nakoniec môžem byť naďalej vďačný aj za to Kangoo... ;-)
                • 10 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 24.08.  21:17

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: crossover a mestske SUV

                  Samozřejmě - tak to myslím - ať si každý koupí co chce. Někdo pro radost sporťák (byť je to podle mě ČISTĚ PRAGMATICKY daleko nesmyslnější auto než SUV), někdo z různých důvodů módní SUV za nesmyslné peníze, a pořád pro nás ostatní zůstane dost "normálních" osobáků.
    • 27 Reagovat !

      foto mikinko

      mikinko 24.08.  08:49

      « Re: crossover a mestske SUV

      šak nejaký argument treba dať. 99% vodičov jazdí v "mestskej džungli" bez problémov a bez nutkania kupovať tieto chyméry. Ale je taká doba že ľudia kupujú obal,pozlátko nie techniku. Stojí to veľa, jazdí to nahovno, vydrží to bezproblémov 3 roky a jedného majiteľa ale aké je to hogofogo... nech susedia vidia...
      • 51 Reagovat !

        foto maxi-

        maxi! 24.08.  08:59

        « Re: Re: crossover a mestske SUV

        chcel som ti nieco rozumne odpisat, ale v podstate najlepsia odpoved je, ze na to sa neda nic napisat :-!
        • 40 Reagovat !

          foto kyklop

          kyklop 24.08.  10:00

          « Re: Re: crossover a mestske SUV

          Asi tak, aplikovanie svojich potrieb na svoje okolie je veľmi jednoduché...
          • 10 Reagovat !

            foto mikinko

            mikinko 24.08.  16:55

            « Re: Re: Re: crossover a mestske SUV

            asi tak... vymyslieť argument nato že mám síce kravinu ale "nobl" je síce možné ale pseudoargumenty ktorých je v dnešnej dobe všade plno stoja na vode. Len blbec zožerie všetko čo mu iní pchajú pod nos a tvrdia aké je to super...in...naj...extra....
            • 00 Reagovat !

              foto traveldrive

              traveldrive 24.08.  20:36

              « Re: Re: Re: Re: crossover a mestske SUV

              Trochu si to pritiahol za vlasy. Lebo vieš, človek si môže kúpiť čo sa mu páči, nie iba čo nevyhnutne potrebuje... ;-)
        • 01 Reagovat !

          foto mikinko

          mikinko 24.08.  16:52

          « Re: Re: Re: crossover a mestske SUV

          tak asi nieje čo k tomu dodať že... keď dôjdu argumenty zväčša to končí takto... Otázka: potrebuje človek do mesta SUV? crossover? off-road? Odpoveď je jasná... NIE. To dokazujú miliony vodičov.... čo také taxi ktoré prežije celý život v meste? No prečo taxíky nie sú SUV keď majú v meste toľko plusov? No odpoveď je jasná... Lebo tieto škatule sú v meste kravina.
          • 00 Reagovat !

            foto traveldrive

            traveldrive 24.08.  18:32

            « Re: Re: Re: Re: crossover a mestske SUV

            Veľmi dobrý postreh. :yes: Ale málokto používa auto výhradne v meste, výhradne na diaľnici, alebo len mimo cesty. Vždy je to mix.
      • 20 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 24.08.  14:22

        « Re: Re: crossover a mestske SUV

        To je ale snůška kravin. :-O
        Jezdí to velice podobně, jako nízká auta. Vydrží to stejně jako nízká auta - není žádný důvod, aby SUV při stejném používání vydržely míň. Hogofogo se dá dělat s nízkým autem minimálně stejně jako s SUV - netuším, co vidíš na SUV hogofogo.
        Nikdy tě nenapadlo, že někomu zkrátka vyšší auto může jednoduše vyhovovat, a že to nemusí být žádný pokus ohromit sousedy?
        Jak malý děcka.
    • 12 Reagovat !

      foto Balsam

      Balsam 24.08.  09:13

      « Re: crossover a mestske SUV

      Jasne, kúp si tank. Bulo...
    • 00 Reagovat !

      foto Vekacik

      Vekacik 24.08.  09:27

      « Re: crossover a mestske SUV

      no nahodou to bmw 5 na krasnych 20palcich a dokonce M paket podvozku je hodne komfortni a utlumene, ze to jizdu po meste zvlada s naprostou gracii, az by se clovek divil :-) takze spis jako argument a duvod jsou hlavne ty obrubniky, ale i to se za zvladnout pokud je za volantem ridic, co ma odhad a dane auto jak se rika "v ruce". Popripade muzou poslouzit panoramaticke kamery. Ale jasne, starosti navic, u auta jako T-roc to nebudu uplne resit
    • 13 Reagovat !

      foto pumpkin

      pumpkin 24.08.  09:54

      « Re: crossover a mestske SUV

      V prvom rade nemáš čo loziť na obrubníky. :-!
      • 11 Reagovat !

        foto maxi-

        maxi! 24.08.  10:02

        « Re: Re: crossover a mestske SUV

        zle si to pochopil, niekde sa nepise jazda cez obrubniky
        obrubniky su vysoke, ked chces zaparkovat predkom nad obrubnik - a to je takmer vsade velky problem :-!
      • 20 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 24.08.  10:18

        « Re: Re: crossover a mestske SUV

        Ale no tak. Nikdo nemluví o najíždění na obrubníky, ale o tom, že se ti předek auta dostane při parkování nad obrubník.
      • 30 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 24.08.  12:06

        « Re: Re: crossover a mestske SUV

        Dám ti krásný příklad - parkuji v centru Prahy, kde je polovina míst povoleno z části na chodníku. Proto musíš přejet obrubník... kde jsou kostky, teplotní rozdíly a kvalita povrchu udělá své a najet do některých míst osobním autem prostě nelze. Pak pochopíš, o čem se tu mluví..... Ja už to říkal mockrát, malé SUV je po Praze nejideálnější dopravní prostředek, tedy ten dvoustopý...Ideálně vzadu bezpečnostní koule a z boku plasty, ale to už je věc druhá >:-[]
        • 10 Reagovat !

          foto maxi-

          maxi! 24.08.  14:58

          « Re: Re: Re: crossover a mestske SUV

          :yes:
        • 01 Reagovat !

          foto traveldrive

          traveldrive 24.08.  18:33

          « Re: Re: Re: crossover a mestske SUV

          Kúp si tank. Zrušíš obrubníky a my ostatní si ušetríme. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 24.08.  10:50

      « crossover a mestske SUV

      Proč hned zacházet do extrému? Chápu, že jsi psal spíše o své konkrétní zkušenosti, ale po městě se dá jezdit i Golfem na šestnáctkách.
  • 21 Reagovat !

    foto chytrak1

    chytrak1 24.08.  07:26

    Hierarchie

    Myslím ze v článku je to auto dost nejasně zařazeno. Takže - zatímco Q2 hierarchicky spadá pod A3, tak toto je crossover z golfu, takze spis takova alternativa ke Q3. Ale hlavně čili na komoru quashqaii. Za mne dost dobry. :yes:
    • 23 Reagovat !

      foto Ada-je-zase-tady

      Ada je zase tady 24.08.  08:19

      « Re: Hierarchie

      Kvaškaj s motorem od rendlíku není pro VW žádnou konkurencí. >:D
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 24.08.  08:26

      « Re: Hierarchie

      Keď už spomínaš hierarchiu, mňa by zaujímalo zaradenie v rámci koncernu z hľadiska veľkosti. Je zrejmé, že T-roc je o triedu menší, ako Tiguan. Ale aj Ateca/Karoq sú od Tigiho menšie, ale zase sú o niečo väčšie, ako T-roc, aj keď nie výrazne. A Arona je zase o chlp menšia, ako T-roc. Takže nejaké rozdiely tried tu nebudú, skôr také poltriedy a medzi koncernovými SUV/crossovermi je už pomerne husto a začína to byť neprehľadné.
      • 10 Reagovat !

        foto maxi-

        maxi! 24.08.  09:13

        « Re: Re: Hierarchie

        mam napad - bude to rozumnejsie a jednoduchsie zacat si uzivat zivot uz bez toho neustaleho snazenia zaskatulkovat kazde auto do nejakej triedy?
        Uz nas bezna prax presviecila, ze je to stale tazsie, triedy sa navzajom sa prelinaju a ked uz niekto velmi chce, tak nech vychadza z rozmerov auta :-}

        a v tejto suvislosti este aj to, ze:
        vybavenie auta
        - a ze to alebo ono nepatri do danej triedy? Preco?
        poznam vela ludi, co maju poziadavky a prachy na vybavu auta ako je sedma alebo S klasse ale jednoducho nechcu uz take velke auto ale chcu mat super vybavu aj mensom aute ako je napriklad velkost Golfa - ale bohuzial niektore vybavy este nie su v tej bezne dostupne - a tak maju smolu? :-!
        • 10 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 24.08.  09:51

          « Re: Re: Re: Hierarchie

          Mne je tiež zatriedenie, ako ho vidí výrobca, pomerne jedno, preto aj nižšie uvádzam rozmery. Význam to má pre menej zorientovaného záujemcu, aby vedel, s akou konkurenciou porovnávať (a aby nenastala obdoba stále bežného tvrdenia, že "Octavia je stredná trieda, lebo veď je taká dlhá, ako 3er"). Tiež je otázka výbav, ako si spomínal (VW nemôže mať viac, ako Audi) a tiež technickej základne (pri variabilnej MQB je to zrejme už takmer jedno, ale iste budú ešte nejaké rozdiely napr. pri MQB A0).
      • 10 Reagovat !

        foto miro68

        miro68 24.08.  10:00

        « Re: Re: Hierarchie

        a naco to riesis? Kazdy si vyberie co potrebuje a to je najdolezitejsie. alebo ty kupujes auto podla triedy? Octaviu davaju v Nemecku do strednej triedy, u nas nizsia stredna. Podobne Superb je v Nemecku vyssia stredna, u nas stredna trieda. A je to sumafuk.
    • 11 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 24.08.  08:53

      « Re: Hierarchie

      Tak malá tabuľka:
      Tiguan: d= 4,48m, 2,67m
      Karoq: d= 4,38m, r= 2,64m
      Q3: d=4,38m, r=2,61m
      Ateca: d= 4,36m, r= 2,63m
      T-roc: d= 4,23m, r= 2,60m
      Q2: d=4,19m, r=2,60m
      Arona: d= 4,14m, r= 2,56m
      Takže tie odstupy sú minimálne, bude asi záležať na reálnom využití obstavaného priestoru, ako je ktoré auto vnútri veľké.
      • 00 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 24.08.  10:17

        « Re: Re: Hierarchie

        Q3 je oproti ostatním o generaci pozadu.

        Rozdíly to nejsou dramatické, ale odstupy jsou vidět. Ateca-Arona je 22 cm. Q3-Q2 19 cm. Tiguan-T-roc 25 cm. Pro mne je zhruba 25 cm rozdílem třídy pro stejný druh karoserie. Například mezi Golfem a Passatem Variant je myslím 20 cm. Mezi Golfem a novým Polem je myslím také 20 cm.

        Rozvory jsou hodně podobné, takže lze rozdíl čekat do značné míry v kufru. Ale jak píšeš, práce s prostorem je významný faktor.
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 24.08.  11:08

          « Re: Re: Re: Hierarchie

          Jj, ako píšeš, v rámci značiek si tie odstupy postrážili a tam je to jasné, tých 20-25 čísiel je rozdiel triedy, ktorý bude cítiť. Inak je to ale pri porovnaní modelov rôznych značiek, taká Ateca/Karoq akurát zapadnú uprostred Tiguana a T-roca, takže bude zaujímavé porovnať, k čomu majú bližšie.
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 24.08.  11:18

            « Re: Re: Re: Re: Hierarchie

            V rámci skupiny nečekám vepředu nějaké zásadní rozdíly v prostornosti. Největší potenciál pro rozdíly mají asi v materiálech a zpracování. A pak jsou tu nějaké relativní drobnosti jako umístění displaye, výdechů, nabídka výbavy.
      • 00 Reagovat !

        foto traveldrive

        traveldrive 24.08.  20:42

        « Re: Re: Hierarchie

        7 modelov jedného koncernu, rozdiel v dĺžke medzi najväčším a najmenším 340 mm, rozdiel v rázvoroch 110 mm... Trošku tlačenica... To je tak na 3 modely, sedem už je docela dosť...
        • 00 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 24.08.  20:54

          « Re: Re: Re: Hierarchie

          7 modelů jo, ale 4 značek.
          • 00 Reagovat !

            foto traveldrive

            traveldrive 24.08.  21:38

            « Re: Re: Re: Re: Hierarchie

            Povedzme že áno, ale sú to predsa úzko späté a príbuzné značky, ktoré zdieľajú techniku. No neviem, na môj vkus už je to vcelku dosť...
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 24.08.  21:12

          « Re: Re: Re: Hierarchie

          Ale jsou to tři značky...
  • 40 Reagovat !

    foto chytrak1

    chytrak1 24.08.  07:31

    4Motion pochvala

    S ohledem na to jak jsou moderní cuv a suv stále víc jen designovymi šiditky, tak je treba vw dat velkou pochvalu za možnost 4x4. :yes: Neni to jen o designu ale i o technice. V tomto světle působí napr. celé PSA i s Opelem velmi trapně.
    • 52 Reagovat !

      foto Reco

      Reco 24.08.  07:42

      « 4Motion pochvala

      Presne tak, na to mam vzdy najlepsiu odpoved - Peugeot vyhral Dakar s jednou pohananou napravou, nasinec potrebuje 4x4 ked ide na rozky do tesca.
      • 10 Reagovat !

        foto chytrak1

        chytrak1 24.08.  07:57

        « Re: 4Motion pochvala

        >:D
        Obojí je good. :yes:
      • 30 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 24.08.  08:59

        « Re: 4Motion pochvala

        Na to sa dá reagovať tak, že našinec potrebuje zvýšené SUV, aby mohol ísť pre tie rožky. ;-) Oboje je reálne zbytočné. Ale ak sa už niečo tvári ako SUV, tak nech tam tá štvorkolka (aspoň voliteľne) je, inak je to ešte väčšie pozérstvo.
        • 00 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 24.08.  17:32

          « Re: Re: 4Motion pochvala

          S X5 jsem jel pro rohlíky jen jednou. Než jsem ji pořádně zaparkoval, tak mě mezitím všechny rohlíky prodali.... ;-\
          • 00 Reagovat !

            foto woody-alien

            woody-alien 24.08.  20:58

            « Re: Re: Re: 4Motion pochvala

            Jestli ty nejsi při tom parkování moc stydlivej.... ;-)
            [odkaz]
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 24.08.  22:59

              « Re: Re: Re: Re: 4Motion pochvala

              No, posledně s tím parkoval u nás a tvrdil, že na to koupil pneu za super cenu.
              [odkaz]
              • 00 Reagovat !

                foto woody-alien

                woody-alien 25.08.  05:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: 4Motion pochvala

                To nemůže být děda....ty kola jsou přece nějaký "us.raný" >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto pradeda7

                  praděda7 25.08.  12:47

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4Motion pochvala

                  To byli nějací slušní zlodějíčkové, nechali tam aspoň ussrraný kola místo cihel.... >:D
              • 00 Reagovat !

                foto pradeda7

                praděda7 25.08.  12:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: 4Motion pochvala

                >:D >:D >:D
            • 00 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 25.08.  12:43

              « Re: Re: Re: Re: 4Motion pochvala

              Houno stydlivej....já se doslova posíírrám.... ;-)
      • 20 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 24.08.  10:27

        « Re: 4Motion pochvala

        Nebyl ten jejich speciál náhodou zadokolka? A neměl náhodou motor uprostřed? Nebyl to šestiválec? To by bylo fajn. Až na to, že nic takového neprodávají. Trochu jiný kalibr.
  • 21 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 24.08.  08:21

    U mmě dobrý

    Hoci rozhodne nie som priaznivcom SUV a ešte menej mestských crossoverov, tak T-Roc sa mi páči a bol by voľbou č. 1 v tomto segmente. Na rozdiel od boubelatých konkurentov vyzerá celkom dospelo; avšak v intenciách Volkswagenu je to až nečakane odviazané a výrazné auto, popri ktorom Tiguan vyzerá ako nudný patrón. Chválim aj motorizácie a techniku, dvojlitre (vrátane benzínového!) v triede nemá asi nikto, takisto ani 4x4 nie je zďaleka bežné. Skrátka takto od stola paráda. Ako je ale poslednou dobou u VW obvyklé, cena zrejme nadšenie schladí (všetky "poemisné" novinky sú značne drahé, holt pokuty).
    • 00 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 24.08.  08:26

      « Re: U mmě dobrý

      I za me vypada skvele.Ted otazka jak bude vypadat tech 80% T-Rocu na malych kolech v cerno-bilo-sede co budeme potkavat a co nebudou v teto odprezentovane, ctyricettisicove konfiguraci. Zajima me taky jak bude pusobit uvnitr. On ten Tiguan uvnitr pusobi jako golf, takze tady mame za vyssi cenovku cekat co, vnitrkem Polo? Pokud ano pak jedine dobre pro Q2, jinak nevidim jediny duvod ji uprednostnit pred pocinem VW, ktery vypada mnohem, mnohem lepe.

      PS: Co ti vadi na mestskych crossoverech? Jak nechapu nekoho kdo stim jezdi hlavne dalnice nebo obecne mix kde mesto neprevlada, tak do mesta je to naprosty ideal. ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 24.08.  08:30

        « Re: Re: U mmě dobrý

        Súhlas, Q2 vyzerá o dosť horšie, ako T-roc a ja osobne nevidím ani interiér ako argument pre Q2. Ako píšeš, zrejme bázou bude Polo, takže interiérový dojem bude zrejme kopírovať Polo, ale tam nemám veľké obavy.
        • 00 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 24.08.  08:33

          « Re: Re: Re: U mmě dobrý

          No, nemas obavy, ani ja bych nemel...
          ... dokud nebude rozumne (ani zdaleka ne plne) nakonfigurovany T-Roc 25tis E+. Tam obavy mit budu, ani ne tak prodejni (lidi jsou zvykli kupovat pozlatka), ale sam bych si to neobhajil stejne jak bych mel problem s Tiguanem, ktery mi jinak sednul ve vsem.
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 24.08.  08:44

            « Re: Re: Re: Re: U mmě dobrý

            No veď píšem, cena zrejme úsmev zmrazí, ak to bude na úrovni základu strednej triedy, tak sa to bude ťažko prehĺtať. Ale chcú byť všetci štýloví a in, tak nech platia za auto veľkosti Pola cenu základného Passata.
            Každopádne aspoň autá tejto triedy nezapracú mesto tak, ako veľké SUV, ktorých sú u nás plné mestá (pretože do centra Blavy predsa treba GLS, néééé?).
            • 00 Reagovat !

              foto KLAS

              KLAS 24.08.  09:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: U mmě dobrý

              Nemyslím si, že bude na úrovni strednej triedy, tam sa pohybuje Tiguan, či nie? Skôr si myslim, že to bude na úrovni Golfu, čo je, samozrejme, tiež priveľa.
            • 00 Reagovat !

              foto traveldrive

              traveldrive 24.08.  10:03

              « Re: Re: Re: Re: Re: U mmě dobrý

              Do mesta je najlepšie autíčko s dvojvalcovým dieslom a maximálkou 45 km/h, to nevieš?
          • 00 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 24.08.  09:58

            « Re: Re: Re: Re: U mmě dobrý

            Zas na druhou stranu, třeba Kodiaq vychází z cenového srovnání se Superbem dost dobře... s přihlédnutím k tomu, že je to větší a novější auto s místy lepší technikou. Až je mi to líto, mně se samozřejmě líbí víc ten Superb :-)
            • 00 Reagovat !

              foto fOE

              fOE 24.08.  10:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: U mmě dobrý

              Ceny kodiaqu jsem nikdy do hloubky nezkoumal, protoze se mi proste nelibi. ;-\ Ale ta technika smutna je, pokud se superb stale podava jako vlajkova lod pak by mel byt vrchol i technicky. Designovy vrchol skodovky to je zcela urcite, az mam strach co provedou pri faceliftu (snad se vyradi na zadi a uvnitr, a ne na predku).
              • 00 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 24.08.  10:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: U mmě dobrý

                Superb holt bude muset počkat do faceliftu. A může to být sice ta nejvyšší třída, kterou nabízí, ale o nějaké nedotknutelné výkladní skříni bych nemluvil. Načasování prostě vyšlo, jak vyšlo.
              • 00 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 24.08.  11:05

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: U mmě dobrý

                Tak Superb má taky svoje, třeba silné 2.0TSI, Kodiaq v benzínu končí aspoň zatím na té 140kW verzi. Argument je jasný - Kodiaq jako větší auto určené případně i mimo silnici potřebuje robustnější techniku, takže holt i 1.4TSI dostalo mokré DSG apod.

                Když to vezmeš nahrubo - Superb začíná 640, Kodiaq 690, ale v základu máš buď DSG nebo 4x4 - takže fakticky je to cenově +- totéž.
                • 00 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 24.08.  11:12

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: U mmě dobrý

                  Podobný rozdíl byl ostatně i mezi Tiguanem a Passatem. Ani další generace ten rozdíl nedotáhla, protože si zřejmě nemyslí, že by to potřeboval. SUV také typicky mohou tahat těžší přívěsy.
              • 00 Reagovat !

                foto twistedTSD

                twistedTSD 24.08.  11:08

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: U mmě dobrý

                Já jsem po faceliftu Rapidu optimistický. Vidím to na full LED, upravený nárazník a pár drobností.
      • 20 Reagovat !

        foto cape

        cape 24.08.  09:00

        « Re: Re: U mmě dobrý

        mne nic napr. na nich nevadi ich moda ma logiku aj z hladiska ludi co ich kupuju ( clovek si rad priplati za image ) aj z hladiska automobiliek ( maju na nich vyssiu marzu )..
        ale nechapem tu obhajobu prakticnostou..jazdim hlavne Prahu , mam Fiestu a zeby som sa niekde citil obmedzeny kvoli nizsiemu podvozku teda nepocitujem :-)
        takze to je taka zbytocna obhajoba toho ze sa niekomu proste to auto paci :-)
        • 11 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 24.08.  09:44

          « Re: Re: Re: U mmě dobrý

          My doma crossover mame a vyhody proti fieste (kteda btw. byla tehda taky ve vyberu) jsou:
          Vyssi svetla vyska => nemusim se bat u vyssich obrubniku, spomalovacich prahu, nebo der, ze si odru naraznik nebo skrtnu spodkem.
          Vyssi svetla vyska => i pri parkovani je to vyhoda na parkovistich ktere nekoho napadlo obehnat 15cm vysokym obrubnikem. na takove misto s fiestou zajedu jen tak abych neriskoval kontakt narazniku s obrubnikem, s crossoverem se klidne o ten obrubnik opru kolama.
          Vic gumy => na crossoveru mam kola s obvodem vetsim nez jake bych mel na stejne velkem aute klasicke koncepce. Fiesta ma pri R17 gumu 205/40, na crossoveru mam pri R17 gumu 215/55. To je 82mm vs. 118mm vysoka guma => uplne jiny komfort, coz se ve meste neuveritelne hodi (a to neni jen teorie, to je odpozorovany fakt, crossover je i na vetsich kolech komfortnejsi nez co jsem zkousel klasicke male auta na dokonce mensich kolech). Dalsi vec co se na to vaze je subjektivni, tak to nebudu podavat jako fakt, ale tam kde konfekce vetsi kola potrebuje, tak ideove mi na crossoveru vubec nevadi mala kola. Kdyz treba vemu ze si konkuruji passat s Tiguanem, tak na passat aby vypadal dobre bych chtel R18, na tiguanu aby vypadal dobre mi staci R17 (ta hezka baculata guma u SUV/Crossoveru neni na skodu, ale cast pribehu).
          Vyssi posed/rozhled => nejcasteji se zminuje, za me asi nejmene zajimava "vyhoda", pokud vubec.
          Vyssi posed a lepsi nasedani => to uznam, cloveku se do/z toho leze lip.

          Jakonahle clovek vytahne paty z mesta tak se casto z vyhody stava nevyhoda a to taky uznam. Crossover ma vyssi spotrebu, hur akceleruje atd., ale ve meste a v mestskych rychlostech se toto da krasne zanedbat. Proto i plne chalu kolik crossoveru se dela s benzinem a v 4x2. Do mesta vic nepotrebujes, o nahore vypsane vyhody se tim nepripravis.

          Secteno podtrzeno: mit jedine auto v domacnosti => uprednostim golf, vsemi deseti. Mit dve auta kde jedno bude vetsinu casu ve meste a na mimomestske jizdy se ve vetsine uplatni auto druhe (treba passat), pak bych (znovu) klidne preferoval kombo crossover+passat pred kombem golf+passat.
          • 01 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 24.08.  10:12

            « Re: Re: Re: Re: U mmě dobrý

            S viacerými bodmi sa dá súhlasiť. Len mi niekedy príde, že sa tie výhody trochu nafukujú.
            1. Parkovanie pri obrubníkoch je problém väčších áut, povedzme strednej triedy, ktoré atakujú 5 metrov a majú pomerne dlhé a nízke previsy, tam je to niekedy opruz. Ale Polo či Golf, teda autá veľkostne blízke týmto malým crossoverom nie je žiadny problém, tie nemusíš parkovať nadoraz, aby si vošiel do vyhradeného miesta, ale od toho obrubníku si necháš slušný odstup a stále sa zmestíš v poho.
            2. Vyšší výhľad tiež OK, ale o koľko, o 4-5 cm, to naozaj robí rozdiel, ktorý cítiť?
            3. Viac gumy na kolesách: OK, ten obvod je väčší, ale ak nemáš hotheč so 17-18kami, tak je dosť vysoký profil aj na malých autách (15-16").
            Uvedené výhody ale musia vyvážiť nevýhody, keď pri väčších vonkajších rozmeroch tie crossovery nie sú väčšie vovnútri, tipujem, že ten váš crossover je vnútri stiesnenejší, než aktuálne Polo a nové Polo/Ibiza ho priestorovo deklasujú. Obdobne horšia dynamika.
            Ale uznávam, že do mesta to má opodstatnenie, len niekedy sa týmito argumentami chce jednoducho obhájiť fakt, že sa to človeku proste páči viac/zdá zaujímavejšie, ako bežné auto (čo je úplne legitímny dôvod).
            • 11 Reagovat !

              foto fOE

              fOE 24.08.  11:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: U mmě dobrý

              1) Parkovani a obrubniky jsou problem vsech bezne vysokych aut. I fiesta se zadycha kdyz je parkovani na chodniku a chodnik od silnice deli 10cm+ patnik. Ze je takove parkoviste v prvni rade deb!lni (jinak se to rict neda) je fakt, ale potkavam je pravidelne. To co pises u parkovani oprenim se o predni kola, to male auto vazne nepotrebuje. Ale stejne to rad delam uz jen proto, ze tim min trcim z mista ven a snizuju sanci, aspon doufam, ze nejakej sikula co stoji vedle me me pri vyjizdeni odre.
              2) Takze je vyssi? ;-)
              3) Takze je crossover komfortnejsi? ;-)
              Samozrejme ze ma to auto i nevyhody (maly prostor uvnitr, levne materialy uvnitr), jako kazde auto, ale porovnani s novym polem neni fer. Porovnavej v ramci znacky, takze s polem porovnejme az bude mit adekvatniho crossoveroveho souputnika. Ja tehda porovnaval Captur s Cliem a Juke s Microu a v obou srovnanich byla bida uvnitr (at uz prostorova, nebo kvalitativni) cca stejna. Za nejvetsi problem ale povazuju vyssi stavbu a s tim spojenou vyssi potrebu vykonu ve vyssich rychlostech. Tam kde by ti 85kw i na dalnici udelalo z fiesty svizne priblizovadlo, tam 85kw v crossoveru vidim jako naproste minimum.

              Kdyz nekdo zacne spekulovat a delat z nejakeho auta auto nejvic nejlepsi a nejvhodnejsi na vsechno, pak si jen lze do kapsy anebo casto obhajuje vlastni garaz. Ale jak je ferove o crossoverech napsat, ze jsou modni vec (jsou, i ja to uznam), a casto za vyrazne vetsi peniz nez stejne prostore auto z konfekce, pak je taky ferove dodat, ze to neni jen ta moda co lidi dnes zene k nakupum crossoveru. Jsou tam i objektivni vyhody co takove auto prinasi. Nekomu ty vyhody prijdou zasadni, jinemu zcela nepodstatne. Je to stejna vec jako obri kufry u skodovek. Nekdo by golfa nechtel ani zadarmo pro maly kufr a veme oktavku. Ten kdo kufr neresi pak vklide pojede golfem, bo je v jinych ohledel lepsi. Oba maj na objektivnich zakladech stojici pravdu aniz by kdokoliv z nich musel neco nafukovat.

              A proto tyto me dva elaboraty, napsat:"takze to je taka zbytocna obhajoba toho ze sa niekomu proste to auto paci" je proste hloupost. howgh :-)
            • 11 Reagovat !

              foto fOE

              fOE 24.08.  11:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: U mmě dobrý

              Jen jeste dodam k te vyssi gume, i tady se potvrzuje ze vse ma svuj rub a lic. Vyssi guma do mesta super jak jsem psal, komfort a tak, ale sehnat gumu v 215/55/R17 taky cloveka vyjde na snad dvojnasobek ceny gumy v beznem konfekcnim rozmeru malych aut, treba R16.
              Nic na tomhle hnusnem svete neni zadarmo. >:D
              • 03 Reagovat !

                foto JirkaX

                JirkaX 24.08.  11:43

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: U mmě dobrý

                Zase ty gumy více najedou. Mají větší obvod. ;-)
                • 02 Reagovat !

                  foto fOE

                  fOE 24.08.  12:26

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: U mmě dobrý

                  Za 1) ten rozdil obvodu neni dvojnasobny jako je cena, a za 2) to vyuzijes jen za predpokladu ze toho dost najedes, coz se zase trosku bije s tim prevazne mestskym vozitkem. Kdyz si navic rozdelis najezd na letni / zimni gumy tak to nevychazi nijak priznive. V mem pripade zena jezdi kazdy den do prace cca 5km tam a 5km zpet, sem tam nejaka delsi cesta a za 33 mesicu vlastneni auta najela prave 20000km,naskocilo ji to tam akorat tento tyden. :-) Skoro 3 roky fuc a na letnich za tu dobu udelala jen lehce pres 10tis km, na zimnich jeste min. Gumu co ma 4 roky budu tak jako tak menit, takze to vypada, ze se budeme zbavovat gum co v tom case budou mit snad 7mm vzorku. ;-\
                  Otravne, nakladne. ;-\
                  • 01 Reagovat !

                    foto JirkaX

                    JirkaX 24.08.  12:57

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: U mmě dobrý

                    Myslím, že je dostatečně jasné jak jsem to myslel.
                  • 00 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 24.08.  14:29

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: U mmě dobrý

                    Hele, neparkujete náhodou Juka poblíž dětského zábavního centra ? Jezdím teď okolo jednoho žlutého denně, když tam vozím děti na příměstský tábor. :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto fOE

                      fOE 24.08.  14:35

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: U mmě dobrý

                      To urcite ne. Ale jsem rad ze se jich zlutych nakonec zacalo par objevovat. Barva v ktere byl prezentovan a ktera tak silenemu autu proste slusi a clovek stejne potkava nejvic 50 odstinu sedi. ;-\
                      • 00 Reagovat !

                        foto -Karel-

                        _Karel_ 24.08.  14:39

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: U mmě dobrý

                        Jo, souhlas. Mě se líbí i v bílé+ červené doplňky, ale nějaká šedá to úplně zabíjí. Takováto auta potřebují trochu odvahy při volbě barvy.
                  • 00 Reagovat !

                    foto -MT-

                    _MT_ 24.08.  14:58

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: U mmě dobrý

                    A proto u městských poskakovadel nemám problém s celoroční pneumatikou. Možná je v létě horší než letní a v zimě horší než zimní, ale stojí ten rozdíl za to? Někomu asi ano, ale obecně vzato je to tak nenáročný provoz, že v tom nevidím problém. Případně se zimní po celý rok. Letní se také dají, když málo sněží a máš druhé auto, nebo ti nevadí dopravu vyřešit nějak jinak.
                    • 00 Reagovat !

                      foto iudex

                      iudex 24.08.  17:25

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: U mmě dobrý

                      Jj, kolegova manželka dostala na operák P 2008 a zaujali ma na ňom práve celoročné Micheliny. Ona to len ocenila, nemusí sa jedovať s výmenou gúm a pri typicky ženskej defenzívnej jazde (myslím v pozitívnom zmysle, nie ako kritiku) nevidím tiež problém.
                      • 00 Reagovat !

                        foto fOE

                        fOE 24.08.  22:19

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: U mmě dobrý

                        Tady s vama panove nemuzu souhlasit. Guma je to jedine co drzi auto na silnici, je zasadni pri brzdeni atd. Setreni na gumach se mi protivi i u sebedefenzivnejsiho ridice bo az jednou vazne bude potreba resit krizovku, clovek bude rad za kazdy metrik usetrene brzdne drahy.
                        • 00 Reagovat !

                          foto white-label

                          white label 24.08.  23:03

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: U mmě dobrý

                          Jj, dobrá guma je základ, jenom nesmí být guma i majitel auta:
                          [odkaz]
                          ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto woody-alien

                            woody-alien 25.08.  05:27

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: U mmě dobrý

                            Na druhou stranu ti to hodně zjednodušuje život. Ani majitele nemusíš vidět, a máš jasno. ;-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto -MT-

                          _MT_ 25.08.  09:00

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: U mmě dobrý

                          U městského poskakovadla, vzhledem k rychlostem, mě to nějak netrápí. Ano, rozdíl by tam měl být. I když bude záležet na pneumatice. A na ABS/ řidiči. Na celoročních jsem jezdil i ve velkém SUV, kde bych opravdu ocenil pořádnou pneumatiku. UHP na 21" discích však nejdou moc dohromady s jízdou mimo asfalt.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Emel

                            Emel 25.08.  09:43

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: U mmě dobrý

                            Víš jak to je - co neubrzdíš...

                            Celoročky někde v nížině asi jo, proč ne... ale pokud jsou na autě letní, pak to pro mě automaticky znamená "při riziku sněžení nevyjíždět".
          • 02 Reagovat !

            foto cape

            cape 24.08.  10:58

            « Re: Re: Re: Re: U mmě dobrý

            ja by som zasa cakal opacne ze na fieste ti uplne stacia 16ky ...a na crossover by som dala kola vacsie :)..
            to parkovani a obrubnik nizsie spravne napisal iudex ze je vec co s malym hatchom nepotrebujes ( ale ked uz mas crossover tak chapem ze je to "jednoduchsie" sa o ten obrubnik opriet.. )..
            v meste ako napr. Praha tiez casto vyuzivas aj vyssie rychlosti ( okruh atd ) aj ked je pravda ze napr. ta spotreba sa viac ukaze na dialnici..
            takze neviem... za mna su to naozaj zanedbatelne vyhody , voci zjavnym nevyhodam ( spotreba , dynamika , jazdne vlastnosti )..
            :-) ale "paci sa" je casto silnejsia motivacia ;)
          • 12 Reagovat !

            foto twistedTSD

            twistedTSD 24.08.  11:41

            « Re: Re: Re: U mmě dobrý

            Neznám Fiestu a určitě ti nebudu rozporovat, že máš ve svém okolí idiotsky navržená parkoviště, ale taky mi tento aspekt přijde přehodnocovaný. Ani v jednom z našich malých aut (disky 14 a 15") jsem při zdolávání obrubníků, chodníků, kanálů a doslova silničních kráterů neměl snad nikdy pocit nedostatečných off road dovedností.

            Vysokému posazu jsem taky na chuť nepřišel. Možná jsem jen nejel těmi správnými SUV, ale sedět v autě jak na trůnu mi nikdy nepřipadalo lákavé.
            • 11 Reagovat !

              foto fOE

              fOE 24.08.  12:45

              « Re: Re: Re: Re: U mmě dobrý

              Mne je sedet vysoko taky spis neprijemne, nekomu treba ne, ja hlavne psal o tom ze se lip naseda/vyseda.
              Ja nechci stavet obycejne auta do role nepouzitelnych, kdyz mas rozum v hlave tak s kazdym autem dojedes kam potrebujes, zaparkujes kde potrebujes. Sam jsem nemel nikdy nic jineho nez obycejna auta. Vyhoda toho crossoveru kterou jsem objevil ale je, ze ti nechava vetsi manevrovaci prostor. Tam kde na treba 12cm patnik si s fiestou budes muset lip rozmyslet jak budes najizdet, tam to s crossoverem udelas snaze a s vetsi rezervou ikdyz nakonec najedes bez poskozeni s obema. Tam kde vyjizdis treba z garazoveho domu, kde je casto prejezd na nizsi podlazi hodne zalomeny a kde riskujes, ze kdyz pojedes moc rychle tak na tom zlomu (jak predek jeste propruzi) skrtnes cumakem o zem, tam ti crossover dovoli jet rychle, tohle neresit a neskrtnout.

              Chapu ze se to tezko vysvetluje nekomu kdo toto nezazil, ja byl pred par lety stejnej a taky nevidel nejmensi duvod kupovat zvednute auto kdyz prece "nemam problem"(crossover si vybrala sama manzelka a pro sebe), ale chce to tomu dat sanci a uvidis v kolika pripadech ti crossover umozni resit nejakou situaci snaze, primocareji, rychleji. Pokud te rizeni bavi tak se treba v reseni "mestske jungle" vyzivas, proc ne, ale vyziva se v tom i tva lepsi polovicka? Bavi ji resit jestli si k necemu muze dovolit najet zprima a k necemu jinemu uz zboku? Ze ikdyz je v podzemni garazi dovoleno 10kmph tak ze tenhle zjezd je lepsi jet krokem? Jsou to takove blbustky, ale potesi i chlapa a zene treba vylozene pomuzou. ;-)
              • 10 Reagovat !

                foto twistedTSD

                twistedTSD 24.08.  14:18

                « Re: Re: Re: Re: Re: U mmě dobrý

                Rozumím, někomu může být příjemné mít větší rezervu pro manévrování a nebudu jej za to odsuzovat. :-)
      • 13 Reagovat !

        foto pumpkin

        pumpkin 24.08.  09:57

        « Re: Re: U mmě dobrý

        Presne. Podľa mňa je tá Q2 fail... Jediné, čo ma na nej zaujalo, bola reklamná kampaň. Inak je to bieda, takto si veru štýlový crossover nepredstavujem. Ak už niečo okázalé, tak Toyota C-HR.
      • 00 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 24.08.  17:36

        « Re: Re: U mmě dobrý

        U mě taky dobrý. Až na ten C sloupek, který mě připomíná nepovedené Q2... ;-)
    • 02 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 24.08.  08:30

      « Re: U mmě dobrý

      Souhlas, vypadá schopně! :yes:
    • 22 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 24.08.  10:02

      « U mmě dobrý

      Jo, hezky to vypadá.
    • 11 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 24.08.  10:47

      « Re: U mmě dobrý

      Vývoj cen se těžko hodnotí z pohledu ČR, když jsou dlouhodobě hodně nízké. Německé ceny byly vždy citelně vyšší. Takže je otázka, na kolik zdražuje VW a na kolik se snaží české zastoupení vyškrábat z té pokrizové díry.
    • 11 Reagovat !

      foto zlysoused

      zlysoused 24.08.  12:10

      « Re: U mmě dobrý

      Dvoulitr i 4x4 má např. dvojka Renegade/500x. Ale jinak souhlas, v dnešní době je to spíš výjimka.
  • 31 Reagovat !

    foto Josef-1

    Josef 1 24.08.  08:34

    Pro chudáky levnější Golf

    Tak pro mě raději levnější Golf. Já na ty předražené SUV moc nejsem.
    • 23 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 24.08.  08:46

      « Re: Pro chudáky levnější Golf

      Pridávam sa. Ale z obyč nižšou strednou (za mňa ideálny kompromis z hľadiska priestoru) nebudeš in, dnes musí mať každý SUV alebo aspoň crossover a VW to dobre vie.
      • 12 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 24.08.  08:52

        « Re: Re: Pro chudáky levnější Golf

        VW lepí produktovou díru generaci po ostatních. Tady se sázka na konzervatismus nevyplatila. Pravda je, že z interiéru odvázaný nejsem. Exteriér pěkný!
        • 01 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 24.08.  08:57

          « Re: Re: Re: Pro chudáky levnější Golf

          Ako písal wl, bolo tu CrossPolo, ale zvýšené oplastované Polo zjavne nie je SUV/crossover, ktoré dnes fičia.
        • 01 Reagovat !

          foto skyactive-for-everybody

          skyactive for everybody 24.08.  09:00

          « Re: Re: Re:

          Možná mám oko z kašparovy krávy, ale na první pohled to ve mne evokovalo VW brouka... na druhý pohled Q2 (z boku). Jako celek jsou tvary karoserie moc fajn, interiér hodně rozpačitý teda.
          • 02 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 24.08.  11:08

            « Re: Re: Re: Re:

            Prvně jsem si vzpomněl na Q2. Asi díky C sloupku. Q2 má však zvláštní předek. Vyvolával ve mně myslím vzpomínky na Chevrolet.
            • 02 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 24.08.  11:12

              « Re: Re: Re: Re: Re:

              Ano, přesně Chevy :yes: >:D Tohle je o tolik stylovější, že Q2 nebude mít moc šancí (vyjma lepšího interiéru)
              • 13 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 24.08.  12:32

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re:

                Mě se sice Q2 ve správné kombinaci barvy, kol a s černým c sloupkem líbí, ale t-roc jí dává na zadek, je to velmi úhledná, moderně působící krabička. Dobrý. ;-)
  • 01 Reagovat !

    foto KLAS

    KLAS 24.08.  09:31

    Citrón

    Podľa ksichtu auta to vyzerá akoby nejaký štandardný, konzervatívny VW zožral nejaký kyslý citrón. A tie výduchy vpredu pod svetlami lemované diódami alebo čím... To sú vejfuky? K tomu mi celý dizajn príde rozbitý ako by som to od VW rozhodne neočakával. Tá horná linka plastového dielu, v ktorej sú hmlovky, ktoré vyzerajú jak zo Superbu a o ničom (ktoré nechápem prečo nie sú riešené ako pri koncepte T-roc, kde to bolo v štýle Yetiho) nenadväzuje na nič, predné aj zadné blatníky sú svalnaté a zvýraznené veľkou oblinou, takže ten malý prelis, na dverách medzi tým, ktorý ide odnikiaľ nikam je úplne nelogický, podobne ako ostro ukončená linia okien v hornom rohu vzadu, ktorá je vo veľkom kontraste s veľkými oblinami nad blatníkmi. A mne osobne sa takto riešený C-sĺpik, podobne ako to má aj Q2 alebo Peugeot 3008 absolútne nepáči. K tomu tá palubná doska jak z dodávky... Celkovo toto auto asi má plniť funkciu Range Roveru Evoque v mainstreame, a keďže je to VW, určite to bude technicky výborné auto a bude sa dobre predávať, ale dizajnovo je to teda dosť rozbité a nedospelé, to by som od VW nečakal. Ale aspoň ostalo z iných VW to, že pôsobí ako auto s nadpriemernou cenovkou.
  • 10 Reagovat !

    foto Atlis

    Atlis 24.08.  09:39

    Je to kvalitka...

    Pozerať so zvukom... >:-[]

    [odkaz]
  • 26 Reagovat !

    foto traveldrive

    traveldrive 24.08.  10:00

    A je to tu zas

    Ďalší šrotwágen na obzore. Zvonka trochu premaľované, ale furt rovnaká hračka postavená z toho istého Merkuru...
    • 33 Reagovat !

      foto KLAS

      KLAS 24.08.  10:04

      « Re: A je to tu zas

      Ty máš rozsypaný Merkur, v hlave.
    • 33 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 24.08.  11:14

      « Re: A je to tu zas

      Zatímco ostatní vyvíjejí motory, strukturu, plošiny na každý model zvlášť. Běžte už do paďous s těmito nesmysly...
      • 32 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 24.08.  11:24

        « Re: Re: A je to tu zas

        Náhodou jo. VW jsou prostě lumpové - klidně tam lupnou turbodvoulitr ve čtyřkolce. To takový Cactus, tam dostaneš podle zásluh pětikvalt nebo robota, předokolku... prostě techniku odpovídající dané třídě >:-[]
        • 12 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 24.08.  11:28

          « Re: Re: Re: A je to tu zas

          >:D :yes:
        • 15 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 24.08.  11:49

          « Re: Re: Re: A je to tu zas

          A už v základu dostaneš místo podměrečného litru poctivou 1.2 atmo. :-O
          • 20 Reagovat !

            foto cape

            cape 24.08.  12:44

            « Re: Re: Re: Re: A je to tu zas

            ironia..? :-) ci vazne chces porovnavat tu atmo 1.2 s litrovym turbom..? :-)
            • 10 Reagovat !

              foto traveldrive

              traveldrive 24.08.  12:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: A je to tu zas

              Ak to myslel vážne, tak irónia osudu. >:D Ale to si nemyslím, twistedTSD má obvykle vcelku reálny pohľad... ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto twistedTSD

              twistedTSD 24.08.  14:25

              « Re: Re: Re: Re: Re: A je to tu zas

              Samozřejmě ironie. Snad zrovna já nebudu podezříván z obhajování Francouzů. >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto traveldrive

                traveldrive 24.08.  16:09

                « Re: Re: Re: Re: Re: A je to tu zas

                A keby boli (teoreticky) lepší, ani tak by si sa ich nezastal? ;-)
                • 10 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 24.08.  16:14

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: A je to tu zas

                  Pokud by byly lepší jen "teoreticky" (nikoli prakticky), tak logicky ne... >:-[] ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto twistedTSD

                  twistedTSD 24.08.  17:38

                  « Re: Re: Re: Re: Re: A je to tu zas

                  Náhodou, v poslední době mi párkrát i pochvala pežotu nějakým nedopatřením ujela. >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto traveldrive

          traveldrive 24.08.  12:12

          « Re: Re: Re: A je to tu zas

          Vystihol si to. :yes: >:D
          • 04 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 24.08.  12:28

            « Re: Re: Re: Re: A je to tu zas

            Vystihnul přesně, že jsi b.l.b., žes to nepochopil, neudivuje. :yes: >:D
            • 10 Reagovat !

              foto traveldrive

              traveldrive 24.08.  12:40

              « Re: Re: Re: Re: Re: A je to tu zas

              Na blba sa pozri do zrkadla. Lalala... >:-[]
              Je sranda, jak začnete všetci bzučať, keď vám niekto napíše tak trošku v štýle holdena... >:D Stačí si trošku rýpnuť, a už ste v pozore... >:-[]
              • 02 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 24.08.  13:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: A je to tu zas

                Že jeden blb píše ve stylu jiného blba, není nic překvapivého, a jestli slyšíš bzučení, pak nejspíš ve vlastní hlavě, bežný příznak psychických poruch. ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto traveldrive

                  traveldrive 24.08.  13:15

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A je to tu zas

                  Jejda, niekto je tu múdry jak rádio. Upokoj sa, kamarát, vôbec ti to nesvedčí. Obyčajné sorry by stačilo a dostal by si ho aj odo mňa. Že si potrebuješ vyskočiť aby si bol spokojný, nie je môj problém. Mne to pichnutie do osieho hniezda k spokojnosti stačí, hneď mám krajší deň, že mi pár zanietencov tak pekne sadlo na lep.
                  • 01 Reagovat !

                    foto Dinar

                    Dinar 24.08.  13:29

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A je to tu zas

                    O autech máš nulový přehled, píšeš jen výkřiky ve stylu tebou zmíněného místního blba, jsi jen další takový tuctově komický blb. Jestli z toho máš krajší deň, je ti přáno. ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto traveldrive

                      traveldrive 24.08.  13:58

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A je to tu zas

                      Blahoslavení duchom chudobní... Ešteže netušíš, s kým píšeš. Ale hlavne že máš navrch.
                      • 01 Reagovat !

                        foto Dinar

                        Dinar 24.08.  14:27

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A je to tu zas

                        Když už chceš používat nějaká rčení, tak aspoň ať máš ponětí, co vlastně znamenají. Ti blahoslavení chudí duchem nejsou žádní hlupáci, výkladů jednoho z blahoslavení podle Akvinského je povícero, ale ani jeden neznamená, že blb bude spasen, ať se neraduješ předčasně. ;-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto traveldrive

                          traveldrive 24.08.  16:05

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A je to tu zas

                          No však jak píšem. Hlavne, že máš navrch. ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Dinar

                            Dinar 25.08.  07:29

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A je to tu zas

                            Zkus v diskusích předvést nějaký zájem o auta, případně znalost, holden cesta tupanských výkřiků "vw blé" nikam nevede. ;-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto traveldrive

                              traveldrive 25.08.  08:55

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A je to tu zas

                              A tvoj patent na pravdu niekam vedie?
                • 10 Reagovat !

                  foto Horcica

                  Horčica 24.08.  13:22

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A je to tu zas

                  To je užasne, nazvac dakoho blbom za to, že mu nerozumiš. Ta ty si mocno šikovny šrac.
                  • 01 Reagovat !

                    foto Dinar

                    Dinar 24.08.  13:30

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A je to tu zas

                    Kolik těch nicků bude? Příště zkus třeba záhoráčtinu. >:D
                    • 12 Reagovat !

                      foto holden2

                      holden2 24.08.  15:46

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A je to tu zas

                      jdi za mamou vosle a zeptej se ji proc te radeji nespolkla
                      • 00 Reagovat !

                        foto webpaja

                        webpaja 25.08.  06:51

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A je to tu zas

                        Ty jsi ukázkový ubožák...a přeju ti to ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Dinar

                        Dinar 25.08.  07:27

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A je to tu zas

                        Guru všech acz blbů dorazil. Na tebe, tupane, ser.ou už i ty mouchy. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 24.08.  13:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: A je to tu zas

              Třeba tu ironii pochopil a ocenil... nikdy nevíš :-)
              • 00 Reagovat !

                foto traveldrive

                traveldrive 24.08.  13:59

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: A je to tu zas

                Ale samozrejme, za koho ma máš, priateľu? ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 24.08.  14:09

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A je to tu zas

                  Zatím za nikoho, z pár písmenek v diskusi nedělám závěry.
      • 10 Reagovat !

        foto traveldrive

        traveldrive 24.08.  12:15

        « Re: Re: A je to tu zas

        A čo myslíš, kde som? >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 24.08.  13:24

    vyzerá to dobre, ale

    tigi aj tirok vedia vyzerať v top výbave parádne, ale v praxi sa tam pozrie len pár ks, lebo cena už zatne hlboko do prémie. Na cestách tak budú nudnejšie lacnejšie verzie a napr. Q2 to neohrozí.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

První lyžování v Krkonoších přilákalo asi 2500 lidí: Sjezdovka se znovu otevře ve středu

První lyžování v Krkonoších přilákalo asi 2500 lidí:…

První lyžování v Krkonoších v nové zimní sezoně si o prodlouženém víkendu vyzkoušelo asi 2500 lyžařů. Na Černé…

T-Mobile přilákal 130 tisíc nových zákazníků a navýšil tržby na 20 miliard korun

T-Mobile přilákal 130 tisíc nových zákazníků a…

T-Mobile zveřejnil kumulované hospodářské výsledky za první tři čtvrtletí letošního roku. Operátor…

 

iSport.cz

Kouč z Lajny jde dělat rozhovor: Je lepší starostlivá matka, nebo striptérka?

Kouč z Lajny jde dělat rozhovor: Je lepší…

V dalším díle hokejového seriálu Lajna vyráží trenér druholigového Havířova Luboš Hrouzek, kterého hraje Jiří…

Rána pro český tenis! Zemřela vítězka Wimbledonu Jana Novotná (†49)

Rána pro český tenis! Zemřela vítězka Wimbledonu…

Smutná zpráva jako blesk z čistého nebe zasáhla nejen český tenis. V neděli po těžké nemoci zemřela legendární…

 

Reflex.cz

Ghanská laguna Korle: Skládka bez života, která pomalu zabíjí své obyvatele

Ghanská laguna Korle: Skládka bez života, která…

V řece Odaw, která protéká Accrou, hlavním městem Ghany, byste jakoukoliv rybu hledali jen marně. Břehy místní…

Britští vědci zjistili, že psi vědomě manipulují lidmi ve vlastní prospěch

Britští vědci zjistili, že psi vědomě manipulují…

Téměř každý majitel psa vám potvrdí, že ten jeho se umí smát, radovat, být smutný i naštvaný. Jenže proč výraz…