Duster se kupuje protoze je levny a schopny terenak. T-Roc je navonena bida za extra peniz. Zakazniky si asi prebirat nebudou to je kazde jasnemu, jen ne auto.cz.
V textu slusne perly
"Z velké části prodává design, a ten má T-Roc naprosto špičkový."
"rovnou vám ale říkám, že z řidičského hlediska se rozhodně vyplatí."
>:D >:-[]
Tak je to o 1cm míň, než má třeba Captur. Ale jo - na SUV nic moc.
Ještě, že tam je ten vysvětlující poslední odstavec, už jsem si ťukal na čelo a googlil, jestli Duster není ještě nějaký jiný nový auto, který jsem přehlídl.
Hezký pokus, ale všichni, kdo umí číst, chápou, co myslel autor textu tím, "dohnat dustera". Znamená to ambici dohnat dustera v prodejích. Protože ta auta jsou každé z jiného kvalitativního konce třídy, duster je low cost, T-roc high end.
Zajímavé bude sledovat, jak T-roc zamázne captura. ;-)
Ano, "dohnat Dustera" se opravdu dá chápat prodejně, ale titulek už je opravený, bylo tam "vyfouknout zákazníky Dusteru". A to se dá těžko chápat jako "prodejem dohnat Dustera".
Minule to byl H KONA a dnes Duster. Co tím sledují??? Tam kde ostatní cenově pomalu končí tam T-Roc začíná. Prodávat se samozřejmě bude, bratr Tiguan je cenově výš a kolik jich potkávám na silnici. :-)
Já bych použil jiný slovo. Infantilní je moc mírný.
Každopádně ten člověk (a já doufám, že to není H.Mička) evidentně nechápe rozdíl mezi "chce prodejně dohonit" a "vyfouknout zákazníky". :-O Jak to může dělat roky novináře?
Na toto dokonale sedí, co nedávno složil Futurista: Od Machaly po Mičku, články stojí za *.u >:-[] >:-[] >:-[]
Honza tentokrát odvedl standardně dobrou práci a já jen doufám, že ten dementní titulek nespáchal on, ale Machala. Machalo, Machalo, darmo mluvit :no::no::no:
Ono neni nahodou ze se v dnesni proridle redakci Micka udrzel dodnes, smerovani redakce je zrejme uz nejaky patek a Micka, no, ten tam svyma perlama smeroval u testovani skodovek taky nehlede na Machalu. Takze za me pokud jde o titulek, je tak hloupy ze ho mohl napsat kdokoliv z vyjmenovaneho dua.
V rozumne vybave bude tento uvnitr fabiovsky plastovy pazmek stat lehce pres 1mio.. a to se ceskym chaluparum a maminam do mesta echt vyplati. V zapadni Evrope si vsak kupce jiste najde, ale u nas jich bude jako safranu..kord na tech dedinach:))
Přesně! Oni do tak malýho auta dají možnost silnýho motoru! To je do nebe volající! Měli by končit na "zdechlinách" jako konkurence, a ne si vyskakovat.
Fakt seš si jistej, že sis nespletl web?
A na taku hlupost si prisiel sam, alebo ti niekto poradil? Radsej turbo trojvalec ako zdochnutu "normalnu" atmosferu len preto, ze ma "spravny" (rozumej aj tak maly) pocet valcov.
Proti "jasnovideckym" schopnostiam si pozri statistiku poruchovosti takeho 1.0EB
cena ako u konkurencie - 3008, Kuga, CX5, Qashqai, Grandland X, Ateca, Tiguan, Kadjar, CR-V. Rozdiely su +/- 1000. Vyrazne lacnejsia je len Ateca a Tiguan zase naopak drahsi. Inak je to postavene podobne.
Je uplne jedno co tam vidis, tie auta na tej sume zacinaju, bude to tak vsade. TO, ze skodovka je predrazena je sice pravda, ale to nemeni nic na tom, ze je postavena ako konkurencia a mas vyssie vymenovane, ze tam cenove rozdiely su minimalne.
vám se to jako líbí? já teda nevim, golf je naprostá špička, vyladěný a vyvážený do mrtě.. ale co je tohle? nesourodá hrouda, mišmaš, to ukončení zadních bočních dveří, nedorostlej uskřípnutej zadek. ještě jak se snaží ta chromovaná linka kolem oken to jako nějak propojit, to je trapný. stejně jako opel nebo peugeot - když se ti to nepovedlo a nevíš co s tím, tak tam narvi chrom. nic než ošklivej vyšší hatchback. proti tomuhle je zmiňovaný duster král designu. mi přijde, že už ani nevidí co dělají.
Ve specifikaci na stránkách je jasně uvedeno " prodáváme o 50,000001% menší auto za stejný peníze jako auto o 100,000001% větší, protože jsme podvodníci a musíme vydělat na pokuty." 8-s
Onanine na téma VW. Přitom to auto teda moc krásy nepobralo, levný taky není. Ale kupce si to najde. Minimálně 15 diskutérů už to objednalo pro manželku. Jako vzdy. ;-)
Dovol mi trochu kritiky k tvemu komentu. Honza Micka dost casto popise jizdni dojmy docela presne. Vetsinou jim popisovane vlastnosti jakehokoliv automobilu se pak pri osobni zkusenosti jevi z 99 % jako realny popis skutecnosti. A ver mi, ze moc takovych v CZ neni. Ano, zcela bezostysne se Honzy verejne zastavam... protoze umi psat. Ze mu pak nekdo jeho testy pohnoji naprosto neadekvatnim nadpisem je uz vec jina
A pro tvuj klid... napriklad moje zena by mne s VW poslala do haje.
Honza když se mu vyvede "den", tak napíše článek jako víno. Většinou je to ale servilita na entou, zvláště když je aktérem Škoda. To pak ztrácí soudnost, nebo tak prostě musí psát. Těžko říct. Každopádně Machala je největší pohroma pro motoristickou žurnalistiku, dno den a žumpa žump. Už se těším na čísla návštěvnosti příští týden >:D >:D >:D
Počujte, chlapci, popravde toto neustále sa rozčuľovanie nad kvalitou článkov, nadpisov a úrovňou redaktorov mi pomaly ale iste začína liezť na nervy. Vám nie?
Pritom všetci asi vieme, že sa na tom nič nezmení a ak, tak len k horšiemu. Bulvár ostane bulvárom, aj keď sa postavíme na hlavu a budeme kývať ušami.
Preto mám taký návrh, ktorý samozrejme neplatí len pre účastníkov tohto vlákna, ale všeobecne:
POĎME SA, PRIATELIA, BAVIŤ O AUTÁCH.
Výhradne o autách. Bez ohľadu na kvalitu článku alebo jeho autora, riešme len daný model, píšme názory a skúsenosti - ale len na tému áut v článkoch či mimo nich.
Keď si totiž vyškrtám príspevky, kde sa rieši nekritickosť voči Škode či VW, neodbornosť autora v rámci technického článku, a bulvárne nadpisy, plus primitivizmy typu "škoda je hnůj pro dobytek", ostane mi číra "autodiskusia" na laickej aj odbornej úrovni, a to ma baví. To je fakt dobré.
No vidis, a ja tady jeste OBJEKTIVNI test od Micky necetl. Bud je to auto z koncernu, kde se jen chvali a vsude jsou slova jako fantasticky, spickovy atd., nebo jde o auto mimo koncern, a tam se zas jen hledaji chyby... Tak nevim. To mas jako kdyz zavodil Rus s Americanem. Amik vyhral, a v Rusku pak psali,ze zatimco Rus skoncil na vynikajicim druhem miste, amik byl predposledni. Proste neni plast jako plast, neni klavirni lak jako klavirni lak, a i ty kW jsou u koncernu vzdycky silnejsi.
Micka proste neni objektivni novinar, jen fanousek koncernu.
Já se nechci dohadovat, neb jsem línej se hádat. Jestli je Honza fanoušek koncernu netuším, a pokud je, ať si je. Se podívej, kolik je tady různých bigotních obhájců vlastní značky... až to kolikrát zavání totálním fundamentalismem. Podobnou zaslepenost ale u Honzy nevidím. Vidím jen, že když se mu něco hodně líbí, tak to napíše.
Když se podíváš na jeho testy, tak většinou co se řízení či celkově jízdních vlastností týká, tak moc nekecá.
Hele, já mám taky problém s vytěžováním koncernu na tomto webu, to ne že ne. Ale pouštět se kvůli tomu do Honzy je nesmysl. Diplomaticky řečeno, mnoho z nás má své šéfy... tu zlobu bych namířil spíše tam. Ale ne k Honzovi, který umí o autech psát. Přečti si jeho test na Alfu nebo na Lexus...
Dohadovat se taky nechci, ale nesouhlasim s tim, ze Micka umi psat testy. Nejen, ze neumi napsat objektivni test, tady na ACZ neumi ta auta ani testovat... Cekam test vlastnosti, na ktere je auto primarne zamereno, tedy MPV na rodinu,klidnou jizdu a prostor, SUV v lehkym terenu, hot hatch jako ostre auto a ne univerzalni prepravnik...
Ze ACZ s Machalou by nejradeji vlezli do koncernovyho vyfuku az po kotniky jsem sam sledoval na naplavce. Machala byl znudenej az do chvile,nez se navezla auta koncernu,pak uz to byla jedna velka usmevava party vcetne bonusu...
Proste ACZ jde do.kopru a s testy uz to nema moc spolecneho. Ale musim uznat, ze oproti a.foru je tohle jeste relativne v pohode.
ok, mohu se mýlit já, můžeš se mýlit ty... v obou případech se evidentně ani jeden z nás nemýlí úmyslně.
S Martinem Machalou se nikdo moc bavit nechce, to jsem už vysledoval také. Dobře mu tak.
Ve svem soukromem zebricku radim Rockyho mezi tri nejpohlednejsi automobily mainstreamove produkce koncernu. Hned po Tiguanu a soucasne Cupre. Neni nudny, nic neprecniva a na pomery VW je malem odvazny. S benzinovym dvoulitrem to muze byt docela raketka. Urcite bych si ale nenakonfiguroval barevny interier a dvoubarevnou karoserii bych nejspis take vynechal. Ovsem v pripade VW by byl rozhodujici komfort podvozku a hluk v kabine. Prijde mi totiz, ze u tech "nizsich modelu" na hluk od podbehu u VW tak trochu kaslou. Ale za sebe muzu rict, ze je to hezky vuz.
Jak to vis? Nebo jsi to uz mel moznost prolezt? Ja bych ten interier nezatracoval, byt je z tvrdych plastu. Treba v prvni Mazde 3 byl interier vylozene tvrdy a vubec mi to nevadilo.
Lepsi soudit dle realneho. Ale pokud ti staci fotografie, proc ne. Kazdy mame pro svuj usudek jine standardy. Fotografie je pro mne osobne k podobnemu usudku naprosto nedostacujici. Mnohokrat jsem mel prilezitost se o tom presvedcit. Rozdil mezi 2D a 3D je opravdu markantni. Delat absolutni zaver z fotografie je pro mne osobne velice kompromisni a polovicaty fakt, predevsim v oblasti designu.
No ja jsem to taky prolezl. Vsak si to na premii nehraje. Napr. Karotka je uvnitr mnohem hezci a pocitove pohodovejsi. Ostatne s tim, jak je to napsano v testu, lze souhlasit. Proste to kopiruje polo desing, akorat to vypada levneji.
Kazdy dle sveho gusta. Tiguan v R-line se mi zkratka libi... Nekdo rad zrzky, jiny brunety, dalsi zase blondynky... atd. S dioptriemi to opravdu nema nic spolecneho.
a napadlo tě někdy, že s tím tvým jiným názorem může taky někdo nesouhlasit, když ho veřejně ventiluješ? mimo to, netvrdím, že je tiguan škaredý, ale abych vůz označil za pohledný musí být koukatelný ze všech stran, a tohle [odkaz] rozhodně není nic, nad čím by oko zaplesalo.
Re: Zajazdili ste si na najsilnejšej verzii? Vyřádili ste sa
Četls článek?!? Honza píše, že jiný verze nebyly k dispozici. Tak už to na mezinárodních prezentacích holt bývá, automobilka se chce ukázat v nejlepším světle. Pochopitelně.
"Z velké části prodává design, a ten má T-Roc naprosto špičkový." Chtělo by to na oční vyšetření, je to opět pořádný humus, jako v podstatě celá jejich "produkce". Možná za to může ten jejich odporný znak zlámaných klacků. Každopádně jakýkoliv konkureční SUV je o galaxii designu jinde. No nic, jdu blejt, velebnosti. :no:
Často jazdím dlhé trasy po diaľnici, radšej v noci (menšia premávka) a nepríjemnosť je čistiť potom predok auta od mušiek, ktoré cestou pozrážam. Keď ale pozerám na masku chladiča, tú mriežku v nárazníku a ešte aj kryty otvorov pre hmlovky, tak to by ma asi porazilo, ak by som to mal čistiť. Rozmýšľajú vôbec tí konštruktéri?
Takze T-roc 2.0 tsi je cenikove za 810 tisic v zakladu, to sis jeste ani barvu nevybral. Vsechno uvnitr je plastove, i ten infotainment je ten osekany z Pola, ani ten z Golfa to neni...
Obrovsky Arteon !!! zacina na 860 tisicich, byt ne s takovym motorem, zato rozhodne s vetsi vybavou.
A ted mi reknete - nemate pocit, ze vas chce VW na tomto SUV proste sproste voskubat?
A nemate pocit, ze jen zminit srovnani s Dusterem je uz uplne vymytej mozek autora clanku? Vzdyt jezdil v aute za 850-950 tisic... fakt hrozny kecy nekdy na tom auto.cz
A ano, tyhle vymasteny kecy se tu stavaji JEN u VW a Skodovky - a ne, nahoda to nebude.
Infotainment je rovnaky ako v Golfe - je to Composition / Discover Media.
V SR ma ani nie 3% Golfov vyssi 9,2palcovy infotainment (podla mna kvoli absencii priamych volieb a potenciometra horsi).
Dokonca aj u Passatov ma cez 80% prave tento Composition / Discover Media, ktory je u T-Rocu.
Takze tak ;)
Inak v SR vychadza T-Roc cca 6000 Eur lacnejsie ako Tiguan, co je viac nez adekvatne rozdielu velkosti.
Nemas pravdu. V Golfu a passatu je lepsi verze, ktera dokaze zobrazovat navigaci na oba displaye zaroven.
V T-Roc je nova “odlehcena” verze, kterou poprve predstavili v novem Polu a ktera to nedokaze.
Udajne je to bug, ktery chteji udajne casem opravit nejakym updatem, ale nikomu nic neslibuji.
Zobrazovat navigaciu sucasne na Active info display aj "radio" dokaze iba navigacia Discover Pro (aj v Passate ju ma len cca 5-10% aut v SR, v Golfe este vyrazne menej) - stoji cca 2100-2400 Eur podla modelu.
Discover Media (ktoru maju takmer vsetky Passaty, Tourany, Tiguany) je rovnaka funkciami pre vsetky modely od Pola po Arteon - neexistuje ziadna "light" verzia, stoji 600-700 Eur.
Tato navigacia zobrazuje mapu vzdy len na jednom displeji - bez rozdielu na model.
Nie je to bug, je to z dovodu rozlicneho HW, nakolko subezne zobrazovanie si vyzaduje inu vypoctovu kapacitu.
OK to vec vysvetluje. Ja zapomnel, ze tam jsou dve verze navigace.
A ted jeste zajimavost - prvne byl active info display (AID) jen v passatu a pouze v kombinaci s discover Pro.
Ve faceliftovanem golfu, v novem Polu a v T-Roc lze kombinovat AID i s tou levnejsi navigaci (a pouze v golfu z techto jmenovanych je dostupna draha navigace Pro).
Jak je to v Arteonu a zda se neco zmenilo u Passata, to nevim.
A ze je to bug a ze “VW pracuje na reseni tohoto nedostatku” zminovali jak nemci (zde [odkaz] mimochodem hrozny video, fakt nechapu, ze jsem ho dokoukal, nojo, nekdy clovek koukne i na hovadiny), tak anglicani (nepamatuju se kdo) pri prvni prezentaci T-Roc.
Vsade kde sa da objednat AID, je ho mozne objednat aj s "malou" Media navigaciou (ktora je od modeloveho roku 2018 8-palcova, cize ma velkost ako byvala Pro "velka").
Rovnako je to aj u Arteonu a Passatu, iba cca prvy rok siel AID objednat vylucne s "velkou" navi Pro.
...pánové z redakce, vaše nadpisy a leckdy i články vypadají jako lěčení si jakýchsi mindráků. To co tu někdo zplodil ať už masírován marketingovým pracovníkem VW, nebo sám na své triko je blud hodný někerých nově na pedestalu postavených českých politiků.
Dál by mě zajímaly ty velké rozdíly v naladění podvozků v rámci Karoq/Ateca atd. Pane Mičko, buďto máte geniální cit nebo účelově lžete.
Rozdíly tam jsou, ale nepříliš patrné a jestli má T-Roc VÝRAZNĚ TUŽŠÍ podvozek než Karoq, pak je na českých cestách nepoužitelný!
Karoq na 18" totiž na hrbolatějších površích neustále pohopsává.
To je věc subjektivní, Stonic může konkurovat jen nejlevnějším verzím. Motoricky ani technicky není nijak oslnivý v jakýchkoliv než litrových specifikacích.
Stoniku nelze upřít naprosto perfektní řešení vnitřního prostoru (řidič, spolujezdec) a interiér není vůbec zpracován špatně. Nejel jsem ho, ale podle zahraničních novinářů má jízdní vlastnosti srovnatelné například s CX-3, což jestli je pravda, tak se KIA posunula o pořádnej skok dopředu. Ovšem zpřevodování je prý spíše na cukání po městě, nějakej velkej cestovatel to není.
Stonic je nizsie, je postaveny na Kia Rio, kdezto T-Roc zodpoveda Golfu, ma az 190k, 4x4..
Konkurentom Stonicu bude T-Cross od VW. Stonic konci motoricky tam, kde ma T-Roc zaklad.
Inak nedavno som si na autosalone v Nitre presiel vsetky male SUV a Stonic ma snad najviac negativne prekvapil - posed vzadu velmi nepohodlny (nizky sedak, stehna vo vzduchu), priestor vzadu nic moc a kufor velmi slaby.
...čo to tam trčí spod palubky? [odkaz]
A druhá vec, aký je komfort jazdy natomto rozmere pneumatikách na povrchu, kde je T-Roc fotený. [odkaz]
Inak za mňa celkom milé autíčko, vyzerá to dobre aj v dvojfarebnej verzii, dokonca aj ten interiér sa na druhý-tretí pohľad už dá, aj ten farebný, hoci poriadny dizajnér by tam ešte mal čo robiť. Trochu schovaný, ale celkom vtipný dizajnérsky prvok je, keď tvar lakťovej opierky plynule pokračuje aj na kryte B-stĺpika...
Trošku nechápem to obutie, aj keď s terénom sa asi veľmi nepočíta, na naše, resp. české cesty by bolo treba viac gumy a menej hliníka.
No, dnes som sa do práce viezol s kolegom. Kia Soul na osemnástkach. Stačí trochu horší povrch cesty (kto pozná cestu zo Senca do Sládkovičova, vie - nie je to nepodobné českej diaľnici) a nemôžem si oprieť hlavu o opierku, lebo je tam veľké riziko otrasu mozgu...
Preto ma detail kolesa v galérii zaujal. To koleso má hriešne malý podiel gumy a vzduchu...
To je odhlucnovaci pena, ktera neni uplne prekryta tapicerkou. Ta tapicerka je tak vykrojena. Kdyby sis klekl o vsech nove prodavanych aut v nizssi stredni, tak to tak najdes skoro vsude. Setri se i na par centrimetrech materialu.
Me asi nejvic zarazi ta tvrda pristrojova deska, ktera proste case bude delat neplechu, protoze ten tvrdy plast proste nepruzi a case to bude pekne vrzat, zvlaste kdyz se auto tvari do lehkeho terenu. U auta az za 900 tisic to dost prekvapi negativne.
VW asi zkousi co je zakaznik ochotny zkousnout a jeslti jim to projde a muzou to aplikovat jinde. Stejne tak s barevnymi listai, ktere jsou jen v predu na dverich, ale uz ne v zadu.
Když už VW začal na interierech šetřit a s jejich kvalitou to u nich jde taky evidentně z kopce tak by to mělo jit znat alespoň na ceně a te dacii by mohlo byt bliže, když už tu mate to nesmyslne vyjadřeni.
Tohle kliše se ukaže až s realnym použivanim.
"Z uživatelského hlediska je to nicméně zcela jedno, protože nikde nic nevrže, jednotlivé díly jsou sesazeny s „volkswagení“ přesností a v každém ohledu T-Roc budí dojem bytelného auta."
Design asi bude vzdycky subjektivni zalezitost, ale na pomery VW je to prijemne prekvapeni. Co se tykla pozitiv je urcite velka paleta motoru klasicky u VW. Bohuzel tech negativ je tentokrat vice nez obvykle
- VW a potazmo redakce se snazi tlacit auto velikostne k Atece a Karoqu, ale tak to neni. rozmery to jasne ukazuji. Auto je zkratka velikostne na urovni Golfu, ale za stejne ci vyssi penize. Plus oproti Golfu hatchback je vetsi kufr, prostorove je to stejne jak uvedlo nekolik zahranicnich webu a tem vertim bohuzel vice po zde zcela ucelovych clanich ve prospech Skoda.
- T-roc ma oproti Golfu ci Karoqu prakticky jen tvrde materialy a auta za tolik penez je to neco co proste absolutne nema byt. VW zacina setrit a proste je fakt, ze ty tvrde plasty po delsi dobe zacnou skripat oproti mekcim.Navic tvrda pristrojova deska se klasicky vic odrazi v prednim skle nez mekcena.
- Cena je prakticky na urovni Skoda Karoq pri podobne vybave. Staci zabrousit do konfiguratoru Karoq a T-roc pri stejnych vybavach. Jedine plus pro T-roc je o neco funky exterier oproti Karoqu. Karoq ma navic nesrovnatelne vetsi kufrm, lepsi vnitrni prostor, mekcene plasty.
T-ROC se da zaradit nekde mezi auta tridy Mazda MX-3, Renault Captur, Kia Stonic, Hyundai Kona a na hornim okraji bratru z koncernu Skoda Karoq a Seat Ateca, ale cenove je na hornim okraji jasne pri horsich vlastnostech (mensi kufr, horsi materialy, mensi vnitrni prostor). T-roc by byla zajimavejsi kdyby po vybaveni stal cca o 50-80 tisic mene, protoze mene opravdu nabizi.
koho jineho by mela chtit dohnat nez toho nejlepsiho? je to sice nerealne ale jako cil si to dat mohli stejne jako venca od vedle kdyz chce dohnat Bolta
Šetři si smajlíky a pokus se o trochu soudnosti. Všichni víme, jak se to má s poměrem redakce vůči produkci koncernu VW, ale teď blábolíš. Copak Hyundai dělá tovární novinářské prezentace se "základem všech základů"? Protože o tom je článek, o tovární novinářské prezentaci T-Rocu, není to redakční test. :-!
Litrová motorizace za skoro půl mega? Cena za 4x4 800+ tisíc? Za lehce zvýšený hatchback? Proč bych si to měl koupit, když za 600 tisíc dostanu Subaru XV, které je jízdními vlastnostmi o třídu výš a interiér není o nic horší?