Diskuse

Poprvé za volantem VW T-Roc: Chce dohnat Dacii Duster! Jak jezdí s 2.0 TSI?

25.10.2017

Co se techniky týče, je nový T-Roc velmi podobný Škodě Karoq, má ale pár věcí, které SUV z Kvasin chybí.

 

  • 93 Reagovat !

    foto pogo26

    pogo26 25.10.2017  19:08

    Nepůjde spíš po Sanderu?

    Podle světlé výšky 16 cm půjde tento hatchback T-Roc spíš po Sanderu. Samozřejmě proti tomu základnímu. Verze Stepway má 21 cm.
    • 105 Reagovat !

      foto Karlll

      Karlll 25.10.2017  19:30

      « Re: Nepůjde spíš po Sanderu?

      Duster se kupuje protoze je levny a schopny terenak. T-Roc je navonena bida za extra peniz. Zakazniky si asi prebirat nebudou to je kazde jasnemu, jen ne auto.cz.
      V textu slusne perly
      "Z velké části prodává design, a ten má T-Roc naprosto špičkový."
      "rovnou vám ale říkám, že z řidičského hlediska se rozhodně vyplatí."
      >:D >:-[]
    • 10 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 25.10.2017  19:35

      « Re: Nepůjde spíš po Sanderu?

      Tak je to o 1cm míň, než má třeba Captur. Ale jo - na SUV nic moc.

      Ještě, že tam je ten vysvětlující poslední odstavec, už jsem si ťukal na čelo a googlil, jestli Duster není ještě nějaký jiný nový auto, který jsem přehlídl.
      • 00 Reagovat !

        foto Floyd

        Floyd 26.10.2017  00:17

        « Re: Re: Nepůjde spíš po Sanderu?

        Nápodobně >:D >:D >:D :yes:
    • 03 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 26.10.2017  09:12

      « Re: Nepůjde spíš po Sanderu?

      Hezký pokus, ale všichni, kdo umí číst, chápou, co myslel autor textu tím, "dohnat dustera". Znamená to ambici dohnat dustera v prodejích. Protože ta auta jsou každé z jiného kvalitativního konce třídy, duster je low cost, T-roc high end.
      Zajímavé bude sledovat, jak T-roc zamázne captura. ;-)
      • 20 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 26.10.2017  14:26

        « Re: Re: Nepůjde spíš po Sanderu?

        Ano, "dohnat Dustera" se opravdu dá chápat prodejně, ale titulek už je opravený, bylo tam "vyfouknout zákazníky Dusteru". A to se dá těžko chápat jako "prodejem dohnat Dustera".
        • 00 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 27.10.2017  07:24

          « Re: Re: Re: Nepůjde spíš po Sanderu?

          Ach so. ;-)
  • 134 Reagovat !

    foto Joky

    Joky 25.10.2017  19:17

    Dacia je cenově

    trošku někde jinde.... tak klid, obkládek na hlavu a šup šup hezky platit pokuty ta všechny ty
    emisní levárny....
    • 20 Reagovat !

      foto jhamil

      jhamil 25.10.2017  20:54

      « Re: Dacia je cenově

      Minule to byl H KONA a dnes Duster. Co tím sledují??? Tam kde ostatní cenově pomalu končí tam T-Roc začíná. Prodávat se samozřejmě bude, bratr Tiguan je cenově výš a kolik jich potkávám na silnici. :-)
  • 90 Reagovat !

    foto Barry-Lyndon

    Barry Lyndon 25.10.2017  19:37

    ten titulek, to už není ani bulvár,

    to je ryzí infantilita :no:
    • 80 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 25.10.2017  19:42

      « Re: ten titulek, to už není ani bulvár,

      Já bych použil jiný slovo. Infantilní je moc mírný.
      Každopádně ten člověk (a já doufám, že to není H.Mička) evidentně nechápe rozdíl mezi "chce prodejně dohonit" a "vyfouknout zákazníky". :-O Jak to může dělat roky novináře?
      • 30 Reagovat !

        foto Floyd

        Floyd 26.10.2017  00:22

        « Re: Re: ten titulek, to už není ani bulvár,

        Na toto dokonale sedí, co nedávno složil Futurista: Od Machaly po Mičku, články stojí za *.u >:-[] >:-[] >:-[]
        Honza tentokrát odvedl standardně dobrou práci a já jen doufám, že ten dementní titulek nespáchal on, ale Machala. Machalo, Machalo, darmo mluvit :no: :no: :no:
        • 20 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 26.10.2017  06:12

          « Re: Re: Re: ten titulek, to už není ani bulvár,

          :yes:
        • 20 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 26.10.2017  08:17

          « Re: Re: Re: ten titulek, to už není ani bulvár,

          Ono neni nahodou ze se v dnesni proridle redakci Micka udrzel dodnes, smerovani redakce je zrejme uz nejaky patek a Micka, no, ten tam svyma perlama smeroval u testovani skodovek taky nehlede na Machalu. Takze za me pokud jde o titulek, je tak hloupy ze ho mohl napsat kdokoliv z vyjmenovaneho dua.
          • 10 Reagovat !

            foto Floyd

            Floyd 26.10.2017  12:28

            « Re: Re: Re: Re: ten titulek, to už není ani bulvár,

            >:D >:D >:D
  • 120 Reagovat !

    foto Well-being

    Well-being 25.10.2017  19:42

    Jejda

    "T-Roc: Chce vyfouknout zákazníky Dusteru!"
    S tou cenou asi těžko ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto PepaJ

      PepaJ 27.10.2017  17:20

      « Re: Jejda

      V rozumne vybave bude tento uvnitr fabiovsky plastovy pazmek stat lehce pres 1mio.. a to se ceskym chaluparum a maminam do mesta echt vyplati. V zapadni Evrope si vsak kupce jiste najde, ale u nas jich bude jako safranu..kord na tech dedinach:))
  • 17 Reagovat !

    foto jam2015

    jam2015 25.10.2017  19:48

    Oblbovači z Wolfsburgu ...

    furt melú o emisiách a že Eco! Zato nemajú problém vyrábať autá s 2.0 TSI/140 kW!
    Kedy konečne predstavia normálny 4-valec bez turba?!
    • 83 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 25.10.2017  20:11

      « Re: Oblbovači z Wolfsburgu ...

      Přesně! Oni do tak malýho auta dají možnost silnýho motoru! To je do nebe volající! Měli by končit na "zdechlinách" jako konkurence, a ne si vyskakovat.
      Fakt seš si jistej, že sis nespletl web?
      • 11 Reagovat !

        foto Floyd

        Floyd 26.10.2017  00:23

        « Re: Re: Oblbovači z Wolfsburgu ...

        :yes: :yes: :yes:
      • 05 Reagovat !

        foto jam2015

        jam2015 26.10.2017  06:11

        « Re: Re: Oblbovači z Wolfsburgu ...

        A čo tie trojvalčeky? V služobných sa budú kaziť ako párky z Lidlu!
        • 41 Reagovat !

          foto Reco

          Reco 26.10.2017  07:43

          « Re: Re: Re: Oblbovači z Wolfsburgu ...

          A na taku hlupost si prisiel sam, alebo ti niekto poradil? Radsej turbo trojvalec ako zdochnutu "normalnu" atmosferu len preto, ze ma "spravny" (rozumej aj tak maly) pocet valcov.
          Proti "jasnovideckym" schopnostiam si pozri statistiku poruchovosti takeho 1.0EB
      • 01 Reagovat !

        foto jam2015

        jam2015 26.10.2017  06:15

        « Re: Re: Oblbovači z Wolfsburgu ...

        _Karel_ , myslíš si, že hladký 1,5 motor so 77-82 kW je na takéto auto málo?
  • 40 Reagovat !

    foto Dixik2

    Dixik2 25.10.2017  19:50

    Karoq Sportline

    Karoq bude mít motor 2.0 TSI 140 KW 4x4 7DSG ve výbavě Sportline.

    Ateca ho má ve výbavách FR a Xcelence.
    • 00 Reagovat !

      foto 99matthew99

      99matthew99 26.10.2017  00:07

      « Re: Karoq Sportline

      Ateca ho dostala az po niekolkych mesiacoch. Myslim ze pri Karoqu to bude rovnake. Ved este nieje ani benzin + 4x4
  • 52 Reagovat !

    foto jam2015

    jam2015 25.10.2017  20:23

    Drzosť škodovky už nepozná hranice ...

    ... Karoq 1,0 TSI 85 kW (115 k) 6° MP od 19 770 €!! ;-\ ;-\
    • 63 Reagovat !

      foto Joky

      Joky 25.10.2017  20:45

      « Re: Drzosť škodovky už nepozná hranice ...

      Spíš ta debilita Škodomilů co to za to kupují
      • 33 Reagovat !

        foto holden2

        holden2 25.10.2017  21:13

        « Re: Re: Drzosť škodovky už nepozná hranice ...

        skodovka je hnuj pro dobytek. skodovkou jezdis protoze musis. skodovka se nekupuje ale fasuje.
        • 13 Reagovat !

          foto Floyd

          Floyd 26.10.2017  00:25

          « Re: Re: Re: Drzosť škodovky už nepozná hranice ...

          Buď tu větu umíš nazpaměť, nebo ji máš někde nakopírovanou, protože ji pokaždé napíšeš úplně stejně :no: :no: :no:
    • 32 Reagovat !

      foto Reco

      Reco 25.10.2017  20:57

      « Re: Drzosť škodovky už nepozná hranice ...

      cena ako u konkurencie - 3008, Kuga, CX5, Qashqai, Grandland X, Ateca, Tiguan, Kadjar, CR-V. Rozdiely su +/- 1000. Vyrazne lacnejsia je len Ateca a Tiguan zase naopak drahsi. Inak je to postavene podobne.

      • 10 Reagovat !

        foto jam2015

        jam2015 26.10.2017  06:08

        « Re: Re: Drzosť škodovky už nepozná hranice ...

        Len tam akosi nevidím "Value for Money". Stačí pár drobností naviac a už si na 25-tisíc € a viac. ;-\
        • 00 Reagovat !

          foto Reco

          Reco 26.10.2017  07:46

          « Re: Re: Re: Drzosť škodovky už nepozná hranice ...

          Je uplne jedno co tam vidis, tie auta na tej sume zacinaju, bude to tak vsade. TO, ze skodovka je predrazena je sice pravda, ale to nemeni nic na tom, ze je postavena ako konkurencia a mas vyssie vymenovane, ze tam cenove rozdiely su minimalne.
          • 00 Reagovat !

            foto wondog

            wondog 26.01.  23:10

            « Re: Re: Re: Re: Drzosť škodovky už nepozná hranice ...

            karoq vs cr-v? no way dude
  • 51 Reagovat !

    foto ljube

    ljube 25.10.2017  20:43

    co to je

    vám se to jako líbí? já teda nevim, golf je naprostá špička, vyladěný a vyvážený do mrtě.. ale co je tohle? nesourodá hrouda, mišmaš, to ukončení zadních bočních dveří, nedorostlej uskřípnutej zadek. ještě jak se snaží ta chromovaná linka kolem oken to jako nějak propojit, to je trapný. stejně jako opel nebo peugeot - když se ti to nepovedlo a nevíš co s tím, tak tam narvi chrom. nic než ošklivej vyšší hatchback. proti tomuhle je zmiňovaný duster král designu. mi přijde, že už ani nevidí co dělají.
  • 02 Reagovat !

    foto kaiserlabus

    kaiserlábus 25.10.2017  21:09

    VW Bens

    Proč je TýRex dražší Tichuán? 8-s
    • 41 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 25.10.2017  21:17

      « Re: VW Bens

      Protože buď neumíš číst, nebo používáš slabé brýle.
      • 18 Reagovat !

        foto kaiserlabus

        kaiserlábus 25.10.2017  23:38

        « Re: Re: VW Bens

        To asi neumíš ty a ani počítat, jelikož o 50% menší auto stojí stejně to znamená, že vychází dráž. 8-s
        Pá,pá negramote.
        • 41 Reagovat !

          foto white-label

          white label 26.10.2017  00:16

          « Re: Re: Re: VW Bens

          Hlavně, že ty naopak dobře víš, co znamená o 50% menší... >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto Floyd

            Floyd 26.10.2017  00:26

            « Re: Re: Re: Re: VW Bens

            >:D >:D >:D :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto removed

            removed 26.10.2017  10:23

            « Re: Re: Re: Re: VW Bens

            teď mi to došlo... parádně zákeřný dvojsmysl :yes: >:-[] >:-[] >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto kaiserlabus

            kaiserlábus 26.10.2017  15:12

            « Re: Re: Re: Re: VW Bens

            Takže jsou stejně velký ? Dýleři ! :*)
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 26.10.2017  15:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: VW Bens

              T-Roc není o 50% menší (než Tiguan) a stejně (jak Tiguan) nestojí.
              • 00 Reagovat !

                foto kaiserlabus

                kaiserlábus 26.10.2017  15:46

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: VW Bens

                Ve specifikaci na stránkách je jasně uvedeno " prodáváme o 50,000001% menší auto za stejný peníze jako auto o 100,000001% větší, protože jsme podvodníci a musíme vydělat na pokuty." 8-s
  • 36 Reagovat !

    foto Futurista

    Futurista 25.10.2017  21:26

    Mička

    Viděl jsem autora a nemělo cenu to číst.

    Onanine na téma VW. Přitom to auto teda moc krásy nepobralo, levný taky není. Ale kupce si to najde. Minimálně 15 diskutérů už to objednalo pro manželku. Jako vzdy. ;-)
    • 32 Reagovat !

      foto removed

      removed 25.10.2017  22:35

      « Re: Mička

      Dovol mi trochu kritiky k tvemu komentu. Honza Micka dost casto popise jizdni dojmy docela presne. Vetsinou jim popisovane vlastnosti jakehokoliv automobilu se pak pri osobni zkusenosti jevi z 99 % jako realny popis skutecnosti. A ver mi, ze moc takovych v CZ neni. Ano, zcela bezostysne se Honzy verejne zastavam... protoze umi psat. Ze mu pak nekdo jeho testy pohnoji naprosto neadekvatnim nadpisem je uz vec jina A pro tvuj klid... napriklad moje zena by mne s VW poslala do haje.
      • 40 Reagovat !

        foto Floyd

        Floyd 26.10.2017  00:30

        « Re: Re: Mička

        Honza když se mu vyvede "den", tak napíše článek jako víno. Většinou je to ale servilita na entou, zvláště když je aktérem Škoda. To pak ztrácí soudnost, nebo tak prostě musí psát. Těžko říct. Každopádně Machala je největší pohroma pro motoristickou žurnalistiku, dno den a žumpa žump. Už se těším na čísla návštěvnosti příští týden >:D >:D >:D
      • 10 Reagovat !

        foto Floyd

        Floyd 26.10.2017  00:32

        « Re: Re: Mička

        A moje žena je ráda, že sem ho koupil. Do ženský a do tabáku nevidíš... >:D
        • 10 Reagovat !

          foto white-label

          white label 26.10.2017  00:35

          « Re: Re: Re: Mička

          Není VW jako VW a zrovna ženy obvykle nehodnotí auta primárně podle samotné značky...
          • 10 Reagovat !

            foto Floyd

            Floyd 26.10.2017  00:36

            « Re: Re: Re: Re: Mička

            To netvrdím, jen říkám, že já s VW neměl doma problém >:-[]
      • 30 Reagovat !

        foto traveldrive

        traveldrive 26.10.2017  07:57

        « Re: Re: Mička

        :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
        :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

        Počujte, chlapci, popravde toto neustále sa rozčuľovanie nad kvalitou článkov, nadpisov a úrovňou redaktorov mi pomaly ale iste začína liezť na nervy. Vám nie?

        Pritom všetci asi vieme, že sa na tom nič nezmení a ak, tak len k horšiemu. Bulvár ostane bulvárom, aj keď sa postavíme na hlavu a budeme kývať ušami.

        Preto mám taký návrh, ktorý samozrejme neplatí len pre účastníkov tohto vlákna, ale všeobecne:

        POĎME SA, PRIATELIA, BAVIŤ O AUTÁCH.

        Výhradne o autách. Bez ohľadu na kvalitu článku alebo jeho autora, riešme len daný model, píšme názory a skúsenosti - ale len na tému áut v článkoch či mimo nich.

        Keď si totiž vyškrtám príspevky, kde sa rieši nekritickosť voči Škode či VW, neodbornosť autora v rámci technického článku, a bulvárne nadpisy, plus primitivizmy typu "škoda je hnůj pro dobytek", ostane mi číra "autodiskusia" na laickej aj odbornej úrovni, a to ma baví. To je fakt dobré.

        Kašlime na hlúposti a držme si to dobré.

        :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
        :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
      • 11 Reagovat !

        foto Futurista

        Futurista 26.10.2017  10:53

        « Re: Re: Mička

        No vidis, a ja tady jeste OBJEKTIVNI test od Micky necetl. Bud je to auto z koncernu, kde se jen chvali a vsude jsou slova jako fantasticky, spickovy atd., nebo jde o auto mimo koncern, a tam se zas jen hledaji chyby... Tak nevim. To mas jako kdyz zavodil Rus s Americanem. Amik vyhral, a v Rusku pak psali,ze zatimco Rus skoncil na vynikajicim druhem miste, amik byl predposledni. Proste neni plast jako plast, neni klavirni lak jako klavirni lak, a i ty kW jsou u koncernu vzdycky silnejsi.

        Micka proste neni objektivni novinar, jen fanousek koncernu.
        • 10 Reagovat !

          foto removed

          removed 26.10.2017  11:26

          « Re: Re: Re: Mička

          Já se nechci dohadovat, neb jsem línej se hádat. Jestli je Honza fanoušek koncernu netuším, a pokud je, ať si je. Se podívej, kolik je tady různých bigotních obhájců vlastní značky... až to kolikrát zavání totálním fundamentalismem. Podobnou zaslepenost ale u Honzy nevidím. Vidím jen, že když se mu něco hodně líbí, tak to napíše.
          Když se podíváš na jeho testy, tak většinou co se řízení či celkově jízdních vlastností týká, tak moc nekecá.
          Hele, já mám taky problém s vytěžováním koncernu na tomto webu, to ne že ne. Ale pouštět se kvůli tomu do Honzy je nesmysl. Diplomaticky řečeno, mnoho z nás má své šéfy... tu zlobu bych namířil spíše tam. Ale ne k Honzovi, který umí o autech psát. Přečti si jeho test na Alfu nebo na Lexus...
          • 00 Reagovat !

            foto Floyd

            Floyd 26.10.2017  12:33

            « Re: Re: Re: Re: Mička

            S tím co píšeš souhlasím. Přečti si ale jakýkoliv test od Mičky o Škodě a budeš na to koukat jinak.
          • 11 Reagovat !

            foto Futurista

            Futurista 26.10.2017  12:46

            « Re: Re: Re: Re: Mička

            Dohadovat se taky nechci, ale nesouhlasim s tim, ze Micka umi psat testy. Nejen, ze neumi napsat objektivni test, tady na ACZ neumi ta auta ani testovat... Cekam test vlastnosti, na ktere je auto primarne zamereno, tedy MPV na rodinu,klidnou jizdu a prostor, SUV v lehkym terenu, hot hatch jako ostre auto a ne univerzalni prepravnik...

            Ze ACZ s Machalou by nejradeji vlezli do koncernovyho vyfuku az po kotniky jsem sam sledoval na naplavce. Machala byl znudenej az do chvile,nez se navezla auta koncernu,pak uz to byla jedna velka usmevava party vcetne bonusu...

            Proste ACZ jde do.kopru a s testy uz to nema moc spolecneho. Ale musim uznat, ze oproti a.foru je tohle jeste relativne v pohode.
            • 20 Reagovat !

              foto removed

              removed 26.10.2017  13:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: Mička

              ok, mohu se mýlit já, můžeš se mýlit ty... v obou případech se evidentně ani jeden z nás nemýlí úmyslně.
              S Martinem Machalou se nikdo moc bavit nechce, to jsem už vysledoval také. Dobře mu tak.
  • 41 Reagovat !

    foto removed

    removed 25.10.2017  21:44

    Je hezkej

    Ve svem soukromem zebricku radim Rockyho mezi tri nejpohlednejsi automobily mainstreamove produkce koncernu. Hned po Tiguanu a soucasne Cupre. Neni nudny, nic neprecniva a na pomery VW je malem odvazny. S benzinovym dvoulitrem to muze byt docela raketka. Urcite bych si ale nenakonfiguroval barevny interier a dvoubarevnou karoserii bych nejspis take vynechal. Ovsem v pripade VW by byl rozhodujici komfort podvozku a hluk v kabine. Prijde mi totiz, ze u tech "nizsich modelu" na hluk od podbehu u VW tak trochu kaslou. Ale za sebe muzu rict, ze je to hezky vuz.
    • 00 Reagovat !

      foto peterle

      peterle 25.10.2017  22:49

      « Re: Je hezkej

      Ale interiér je viac kvality Leon, ako Golf.
      • 01 Reagovat !

        foto removed

        removed 25.10.2017  23:11

        « Re: Re: Je hezkej

        Jak to vis? Nebo jsi to uz mel moznost prolezt? Ja bych ten interier nezatracoval, byt je z tvrdych plastu. Treba v prvni Mazde 3 byl interier vylozene tvrdy a vubec mi to nevadilo.
        • 12 Reagovat !

          foto peterle

          peterle 25.10.2017  23:19

          « Re: Re: Re: Je hezkej

          Existuje taký vynález, volá sa to fotografia. A na tých som videll, že pôsobí skôr lacno, než hodnotne. Tvrdosť plastov ma veľmi nezaujíma
          • 21 Reagovat !

            foto removed

            removed 25.10.2017  23:28

            « Re: Re: Re: Re: Je hezkej

            Lepsi soudit dle realneho. Ale pokud ti staci fotografie, proc ne. Kazdy mame pro svuj usudek jine standardy. Fotografie je pro mne osobne k podobnemu usudku naprosto nedostacujici. Mnohokrat jsem mel prilezitost se o tom presvedcit. Rozdil mezi 2D a 3D je opravdu markantni. Delat absolutni zaver z fotografie je pro mne osobne velice kompromisni a polovicaty fakt, predevsim v oblasti designu.
            • 12 Reagovat !

              foto pallas

              pallas 25.10.2017  23:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: Je hezkej

              je to tvrdoplastikové a lacné. Sedel som v ňom na autosalóne a v tom interiéri vidno hlavne snahu o úsporu.
              • 00 Reagovat !

                foto removed

                removed 25.10.2017  23:47

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je hezkej

                No ja jsem to taky prolezl. Vsak si to na premii nehraje. Napr. Karotka je uvnitr mnohem hezci a pocitove pohodovejsi. Ostatne s tim, jak je to napsano v testu, lze souhlasit. Proste to kopiruje polo desing, akorat to vypada levneji.
              • 00 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 26.10.2017  06:11

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je hezkej

                A v jakém autosaloně je mají? Když mají přijet až na začátku příštího roku?
                • 00 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 26.10.2017  07:59

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je hezkej

                  Podle mě myslel přehlídku...
    • 32 Reagovat !

      foto aproximus

      aproximus 25.10.2017  22:56

      « Re: Je hezkej

      tiguan a pohledný? to bude na hodně tlusté brýle 8-s
      • 12 Reagovat !

        foto removed

        removed 25.10.2017  23:08

        « Re: Re: Je hezkej

        Kazdy dle sveho gusta. Tiguan v R-line se mi zkratka libi... Nekdo rad zrzky, jiny brunety, dalsi zase blondynky... atd. S dioptriemi to opravdu nema nic spolecneho.
      • 10 Reagovat !

        foto white-label

        white label 25.10.2017  23:35

        « Re: Re: Je hezkej

        Nenapadlo tě někdy, že na to může mít spousta lidí jiný názor, než ty....
        • 00 Reagovat !

          foto aproximus

          aproximus 26.10.2017  16:34

          « Re: Re: Je hezkej

          a napadlo tě někdy, že s tím tvým jiným názorem může taky někdo nesouhlasit, když ho veřejně ventiluješ? mimo to, netvrdím, že je tiguan škaredý, ale abych vůz označil za pohledný musí být koukatelný ze všech stran, a tohle [odkaz] rozhodně není nic, nad čím by oko zaplesalo.
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 26.10.2017  18:44

            « Re: Re: Re: Je hezkej

            S tvým/jiným názorem problém nemám, a právě proto ti na to "tlusté brýle" naopak nedoporučím. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 26.10.2017  18:55

              « Re: Re: Re: Re: Je hezkej

              :-) :yes: Kéž by toto dokázali i ostatní v podobných případech vidět podobně - tedy "moje vidění není obecná pravda".
  • 50 Reagovat !

    foto beibej

    beibej 25.10.2017  21:47

    "T-Roc: Chce vyfouknout zákazníky Dusteru!"

    A já chci jezdit nové Pagani! Kdo je k cíli blíž? >:D
    • 03 Reagovat !

      foto maca02

      maca02 26.10.2017  07:26

      « Re: "T-Roc: Chce vyfouknout zákazníky Dusteru!"

      Já teda určitě ne, nový Pagani je hnus a kompromisní tuctovka.
  • 00 Reagovat !

    foto peterle

    peterle 25.10.2017  22:48

    Zajazdili ste si na najsilnejšej verzii? Vyřádili ste sa? :-)

    Nebolo by správnejšie vyskúšať verziu o ktorej sa predpokladá, že bude u nás najpredávanejšie?
    • 00 Reagovat !

      foto Floyd

      Floyd 26.10.2017  00:34

      « Re: Zajazdili ste si na najsilnejšej verzii? Vyřádili ste sa? :-)

      Četls článek?!? Honza píše, že jiný verze nebyly k dispozici. Tak už to na mezinárodních prezentacích holt bývá, automobilka se chce ukázat v nejlepším světle. Pochopitelně.
  • 24 Reagovat !

    foto WinNatural

    WinNatural 25.10.2017  23:49

    Hnus ...

    "Z velké části prodává design, a ten má T-Roc naprosto špičkový." Chtělo by to na oční vyšetření, je to opět pořádný humus, jako v podstatě celá jejich "produkce". Možná za to může ten jejich odporný znak zlámaných klacků. Každopádně jakýkoliv konkureční SUV je o galaxii designu jinde. No nic, jdu blejt, velebnosti. :no:
    • 02 Reagovat !

      foto Floyd

      Floyd 26.10.2017  00:35

      « Re: Hnus ...

      No vidíš, a zrovna v tomto směru se neshodneme. Mě se jeho design líbí >:D
    • 12 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 26.10.2017  08:01

      « Re: Hnus ...

      Ty neposuzuješ design, ale znak. Tyhle tisíckrát parafrázované pitominky s vyvrhováním jen ukazují na ploché myšlení. :-!
      • 01 Reagovat !

        foto WinNatural

        WinNatural 26.10.2017  21:14

        « Re: Re: Hnus ...

        Jo, ale kdyby byl na grilu znak se skloněným H nebo stylizovaným diamantem, tak by to bylo v pořádku, že?
  • 60 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 25.10.2017  23:49

    Tie mriežky vpredu

    Často jazdím dlhé trasy po diaľnici, radšej v noci (menšia premávka) a nepríjemnosť je čistiť potom predok auta od mušiek, ktoré cestou pozrážam. Keď ale pozerám na masku chladiča, tú mriežku v nárazníku a ešte aj kryty otvorov pre hmlovky, tak to by ma asi porazilo, ak by som to mal čistiť. Rozmýšľajú vôbec tí konštruktéri?
    • 24 Reagovat !

      foto WinNatural

      WinNatural 25.10.2017  23:50

      « Re: Tie mriežky vpredu

      Toho bych se nebál, nejezdí tak rychle, aby se mušky nestihly vyhnout >:D
    • 12 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 26.10.2017  08:03

      « Re: Tie mriežky vpredu

      Však si kup něco dle vlajky, kterou máš v nicku. Tam se členité předky nedělají ;-) Třeba takový Koleos je jednoduchost sama (v chromu navíc).
  • 10 Reagovat !

    foto Freddka

    Freddka 26.10.2017  03:17

    Kecy

    Takze T-roc 2.0 tsi je cenikove za 810 tisic v zakladu, to sis jeste ani barvu nevybral. Vsechno uvnitr je plastove, i ten infotainment je ten osekany z Pola, ani ten z Golfa to neni...

    Obrovsky Arteon !!! zacina na 860 tisicich, byt ne s takovym motorem, zato rozhodne s vetsi vybavou.

    A ted mi reknete - nemate pocit, ze vas chce VW na tomto SUV proste sproste voskubat?

    A nemate pocit, ze jen zminit srovnani s Dusterem je uz uplne vymytej mozek autora clanku? Vzdyt jezdil v aute za 850-950 tisic... fakt hrozny kecy nekdy na tom auto.cz
    A ano, tyhle vymasteny kecy se tu stavaji JEN u VW a Skodovky - a ne, nahoda to nebude.
    • 01 Reagovat !

      foto quasimoto

      quasimoto 26.10.2017  14:49

      « Re: Kecy

      Infotainment je rovnaky ako v Golfe - je to Composition / Discover Media.

      V SR ma ani nie 3% Golfov vyssi 9,2palcovy infotainment (podla mna kvoli absencii priamych volieb a potenciometra horsi).
      Dokonca aj u Passatov ma cez 80% prave tento Composition / Discover Media, ktory je u T-Rocu.

      Takze tak ;)

      Inak v SR vychadza T-Roc cca 6000 Eur lacnejsie ako Tiguan, co je viac nez adekvatne rozdielu velkosti.
      • 00 Reagovat !

        foto Freddka

        Freddka 26.10.2017  15:30

        « Re: Re: Kecy

        Nemas pravdu. V Golfu a passatu je lepsi verze, ktera dokaze zobrazovat navigaci na oba displaye zaroven.
        V T-Roc je nova “odlehcena” verze, kterou poprve predstavili v novem Polu a ktera to nedokaze.
        Udajne je to bug, ktery chteji udajne casem opravit nejakym updatem, ale nikomu nic neslibuji.

        Takze tak.
        • 00 Reagovat !

          foto quasimoto

          quasimoto 27.10.2017  11:33

          « Re: Re: Kecy

          Prepac, ale mam pravdu ;)

          Zobrazovat navigaciu sucasne na Active info display aj "radio" dokaze iba navigacia Discover Pro (aj v Passate ju ma len cca 5-10% aut v SR, v Golfe este vyrazne menej) - stoji cca 2100-2400 Eur podla modelu.

          Discover Media (ktoru maju takmer vsetky Passaty, Tourany, Tiguany) je rovnaka funkciami pre vsetky modely od Pola po Arteon - neexistuje ziadna "light" verzia, stoji 600-700 Eur.

          Tato navigacia zobrazuje mapu vzdy len na jednom displeji - bez rozdielu na model.
          Nie je to bug, je to z dovodu rozlicneho HW, nakolko subezne zobrazovanie si vyzaduje inu vypoctovu kapacitu.

          Sam ju mam v Passate tak viem o com hovorim ;)
          • 00 Reagovat !

            foto Freddka

            Freddka 27.10.2017  15:53

            « Re: Re: Re: Kecy

            OK to vec vysvetluje. Ja zapomnel, ze tam jsou dve verze navigace.

            A ted jeste zajimavost - prvne byl active info display (AID) jen v passatu a pouze v kombinaci s discover Pro.
            Ve faceliftovanem golfu, v novem Polu a v T-Roc lze kombinovat AID i s tou levnejsi navigaci (a pouze v golfu z techto jmenovanych je dostupna draha navigace Pro).
            Jak je to v Arteonu a zda se neco zmenilo u Passata, to nevim.

            A ze je to bug a ze “VW pracuje na reseni tohoto nedostatku” zminovali jak nemci (zde [odkaz] mimochodem hrozny video, fakt nechapu, ze jsem ho dokoukal, nojo, nekdy clovek koukne i na hovadiny), tak anglicani (nepamatuju se kdo) pri prvni prezentaci T-Roc.
            • 00 Reagovat !

              foto quasimoto

              quasimoto 27.10.2017  16:07

              « Re: Re: Re: Re: Kecy

              Vsade kde sa da objednat AID, je ho mozne objednat aj s "malou" Media navigaciou (ktora je od modeloveho roku 2018 8-palcova, cize ma velkost ako byvala Pro "velka").

              Rovnako je to aj u Arteonu a Passatu, iba cca prvy rok siel AID objednat vylucne s "velkou" navi Pro.
  • 61 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 26.10.2017  04:43

    Nadpis a poslední odstavec jako od blbečka

    ...pánové z redakce, vaše nadpisy a leckdy i články vypadají jako lěčení si jakýchsi mindráků. To co tu někdo zplodil ať už masírován marketingovým pracovníkem VW, nebo sám na své triko je blud hodný někerých nově na pedestalu postavených českých politiků.

    Dál by mě zajímaly ty velké rozdíly v naladění podvozků v rámci Karoq/Ateca atd. Pane Mičko, buďto máte geniální cit nebo účelově lžete.
    Rozdíly tam jsou, ale nepříliš patrné a jestli má T-Roc VÝRAZNĚ TUŽŠÍ podvozek než Karoq, pak je na českých cestách nepoužitelný!
    Karoq na 18" totiž na hrbolatějších površích neustále pohopsává.

    Proč tohle nesmyslné lhaní a překrucování? :-!
  • 00 Reagovat !

    foto Tarsinion

    Tarsinion 26.10.2017  05:59

    Stonic

    Na prvni pohled jsem myslel,ze to je Kia Stonic
    • 21 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 26.10.2017  07:07

      « Re: Stonic

      Stonic je hezčí.
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 26.10.2017  07:48

        « Re: Re: Stonic

        To je věc subjektivní, Stonic může konkurovat jen nejlevnějším verzím. Motoricky ani technicky není nijak oslnivý v jakýchkoliv než litrových specifikacích.
        • 00 Reagovat !

          foto removed

          removed 26.10.2017  10:14

          « Re: Re: Re: Stonic

          Stoniku nelze upřít naprosto perfektní řešení vnitřního prostoru (řidič, spolujezdec) a interiér není vůbec zpracován špatně. Nejel jsem ho, ale podle zahraničních novinářů má jízdní vlastnosti srovnatelné například s CX-3, což jestli je pravda, tak se KIA posunula o pořádnej skok dopředu. Ovšem zpřevodování je prý spíše na cukání po městě, nějakej velkej cestovatel to není.
          • 00 Reagovat !

            foto quasimoto

            quasimoto 26.10.2017  14:51

            « Re: Re: Re: Re: Stonic

            Stonic je nizsie, je postaveny na Kia Rio, kdezto T-Roc zodpoveda Golfu, ma az 190k, 4x4..

            Konkurentom Stonicu bude T-Cross od VW. Stonic konci motoricky tam, kde ma T-Roc zaklad.

            Inak nedavno som si na autosalone v Nitre presiel vsetky male SUV a Stonic ma snad najviac negativne prekvapil - posed vzadu velmi nepohodlny (nizky sedak, stehna vo vzduchu), priestor vzadu nic moc a kufor velmi slaby.
      • 00 Reagovat !

        foto Tarsinion

        Tarsinion 26.10.2017  20:09

        « Re: Re: Stonic

        Tak hezčí je každopádně.
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 26.10.2017  07:44

      « Re: Stonic

      Ano, obě SUV jsou si podobná.
  • 10 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 26.10.2017  07:17

    Headliny u článků

    Auto asi fajn, ale ty headline spadly v poslední době na úroveň Blesku. Vyznívá to trapně až tragikomicky. Méně je někdy více.
    • 00 Reagovat !

      foto Floyd

      Floyd 27.10.2017  00:29

      « Re: Headliny u článků

      To je tak, když neumětel dělá práci, který nerozumí.
      Ryba vždycky smrdí od hlavy.
  • 00 Reagovat !

    foto traveldrive

    traveldrive 26.10.2017  07:47

    Celkom by ma zaujímalo...

    ...čo to tam trčí spod palubky? [odkaz]
    A druhá vec, aký je komfort jazdy natomto rozmere pneumatikách na povrchu, kde je T-Roc fotený. [odkaz]
    Inak za mňa celkom milé autíčko, vyzerá to dobre aj v dvojfarebnej verzii, dokonca aj ten interiér sa na druhý-tretí pohľad už dá, aj ten farebný, hoci poriadny dizajnér by tam ešte mal čo robiť. Trochu schovaný, ale celkom vtipný dizajnérsky prvok je, keď tvar lakťovej opierky plynule pokračuje aj na kryte B-stĺpika...
    Trošku nechápem to obutie, aj keď s terénom sa asi veľmi nepočíta, na naše, resp. české cesty by bolo treba viac gumy a menej hliníka.
    • 12 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 26.10.2017  07:50

      « Re: Celkom by ma zaujímalo...

      Komfort? Ten si běž vyzkoušet sám, hoši z ACZ mají tendence velmi přikrášlovat skutečnost. Přehánějí tak, že autům od VAG škodí. :-!
      • 10 Reagovat !

        foto traveldrive

        traveldrive 26.10.2017  08:04

        « Re: Re: Celkom by ma zaujímalo...

        No, dnes som sa do práce viezol s kolegom. Kia Soul na osemnástkach. Stačí trochu horší povrch cesty (kto pozná cestu zo Senca do Sládkovičova, vie - nie je to nepodobné českej diaľnici) a nemôžem si oprieť hlavu o opierku, lebo je tam veľké riziko otrasu mozgu...
        Preto ma detail kolesa v galérii zaujal. To koleso má hriešne malý podiel gumy a vzduchu...
        • 12 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 26.10.2017  08:13

          « Re: Re: Re: Celkom by ma zaujímalo...

          Je to jednoduché, hoši z ACZ se nám tu snaží lámat fyziku a vnucovat nepravdu. Relativně malá auta s velkými koly nikdy nebudou extra komfortní.
    • 00 Reagovat !

      foto Devil007cz

      Devil007cz 27.10.2017  07:54

      « Re: Celkom by ma zaujímalo...

      Tam nic netrci, Ta fotka trosku zkresluje.

      To je odhlucnovaci pena, ktera neni uplne prekryta tapicerkou. Ta tapicerka je tak vykrojena. Kdyby sis klekl o vsech nove prodavanych aut v nizssi stredni, tak to tak najdes skoro vsude. Setri se i na par centrimetrech materialu.

      Me asi nejvic zarazi ta tvrda pristrojova deska, ktera proste case bude delat neplechu, protoze ten tvrdy plast proste nepruzi a case to bude pekne vrzat, zvlaste kdyz se auto tvari do lehkeho terenu. U auta az za 900 tisic to dost prekvapi negativne.

      VW asi zkousi co je zakaznik ochotny zkousnout a jeslti jim to projde a muzou to aplikovat jinde. Stejne tak s barevnymi listai, ktere jsou jen v predu na dverich, ale uz ne v zadu.
  • 00 Reagovat !

    foto miromen

    miromen 26.10.2017  08:36

    Cena

    Když už VW začal na interierech šetřit a s jejich kvalitou to u nich jde taky evidentně z kopce tak by to mělo jit znat alespoň na ceně a te dacii by mohlo byt bliže, když už tu mate to nesmyslne vyjadřeni.
    Tohle kliše se ukaže až s realnym použivanim.
    "Z uživatelského hlediska je to nicméně zcela jedno, protože nikde nic nevrže, jednotlivé díly jsou sesazeny s „volkswagení“ přesností a v každém ohledu T-Roc budí dojem bytelného auta."
    • 00 Reagovat !

      foto O5kar

      O5kar 26.10.2017  15:17

      « Re: Cena

      Dobré a chválihodné je, že už i u VW ty tvrdé plasty vypadají a jsou jako měkké. To jinde by to bylo značné minus. Jak píší také jinde.
    • 00 Reagovat !

      foto quasimoto

      quasimoto 27.10.2017  11:48

      « Cena

      udajne je to chyba pri produktovom planovani a malo by sa to zmenit (plasty).
  • 10 Reagovat !

    foto Devil007cz

    Devil007cz 26.10.2017  08:53

    T-roc a jeho zasadni chyby

    Design asi bude vzdycky subjektivni zalezitost, ale na pomery VW je to prijemne prekvapeni. Co se tykla pozitiv je urcite velka paleta motoru klasicky u VW. Bohuzel tech negativ je tentokrat vice nez obvykle

    - VW a potazmo redakce se snazi tlacit auto velikostne k Atece a Karoqu, ale tak to neni. rozmery to jasne ukazuji. Auto je zkratka velikostne na urovni Golfu, ale za stejne ci vyssi penize. Plus oproti Golfu hatchback je vetsi kufr, prostorove je to stejne jak uvedlo nekolik zahranicnich webu a tem vertim bohuzel vice po zde zcela ucelovych clanich ve prospech Skoda.

    - T-roc ma oproti Golfu ci Karoqu prakticky jen tvrde materialy a auta za tolik penez je to neco co proste absolutne nema byt. VW zacina setrit a proste je fakt, ze ty tvrde plasty po delsi dobe zacnou skripat oproti mekcim.Navic tvrda pristrojova deska se klasicky vic odrazi v prednim skle nez mekcena.

    - Cena je prakticky na urovni Skoda Karoq pri podobne vybave. Staci zabrousit do konfiguratoru Karoq a T-roc pri stejnych vybavach. Jedine plus pro T-roc je o neco funky exterier oproti Karoqu. Karoq ma navic nesrovnatelne vetsi kufrm, lepsi vnitrni prostor, mekcene plasty.

    T-ROC se da zaradit nekde mezi auta tridy Mazda MX-3, Renault Captur, Kia Stonic, Hyundai Kona a na hornim okraji bratru z koncernu Skoda Karoq a Seat Ateca, ale cenove je na hornim okraji jasne pri horsich vlastnostech (mensi kufr, horsi materialy, mensi vnitrni prostor). T-roc by byla zajimavejsi kdyby po vybaveni stal cca o 50-80 tisic mene, protoze mene opravdu nabizi.
  • 00 Reagovat !

    foto silversurfer

    silversurfer 26.10.2017  09:32

    takze predek neco mezi Kadjarem a Tipem

    a jeste to jde po krku Dusteru..to skutecne novinar "expert" muze napsat?
  • 01 Reagovat !

    foto holden2

    holden2 26.10.2017  10:14

    ten nadpis je ale v poradku

    koho jineho by mela chtit dohnat nez toho nejlepsiho? je to sice nerealne ale jako cil si to dat mohli stejne jako venca od vedle kdyz chce dohnat Bolta
  • 21 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 26.10.2017  10:22

    Pohádky oVWčí babičky

    opět nás tu obelhávejte pohádkami o tom jak MŮŽE T-Roc působit TOP výbavě a motorizaci za zcela ustřelenou cenu.

    To, jak T-Roc skutečně bude vypadat, jaký skutečný dojem bude z běžného vozu, se tu na ACZ ovšem NIKDY nedozvíme >:-[] 8-s 8-s

    Zvláštní přitom je, že u Hyundaie i30 kombi se základ všech základů zajistit přeci jen podařilo >:-[] ;-)
    • 31 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 26.10.2017  10:28

      « Pohádky oVWčí babičky

      Šetři si smajlíky a pokus se o trochu soudnosti. Všichni víme, jak se to má s poměrem redakce vůči produkci koncernu VW, ale teď blábolíš. Copak Hyundai dělá tovární novinářské prezentace se "základem všech základů"? Protože o tom je článek, o tovární novinářské prezentaci T-Rocu, není to redakční test. :-!
      • 11 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 26.10.2017  21:39

        « Re: Pohádky oVWčí babičky

        tohle nebylo mířeno přímo proti ACZ/SM,
  • 20 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 26.10.2017  10:25

    Foto č. 77

    najdi 10 rozdílů?? >:-[] >:D
    [odkaz]
  • 10 Reagovat !

    foto Gagarin235

    Gagarin235 26.10.2017  11:55

    Překlepy

    Autor by si měl tento článek znovu a detailně pročíst... článek obsahuje poměrně dost překlepů.
  • 21 Reagovat !

    foto BRoy

    BRoy 26.10.2017  13:13

    Tohle už hlava nebere

    Litrová motorizace za skoro půl mega? Cena za 4x4 800+ tisíc? Za lehce zvýšený hatchback? Proč bych si to měl koupit, když za 600 tisíc dostanu Subaru XV, které je jízdními vlastnostmi o třídu výš a interiér není o nic horší?
    • 60 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 26.10.2017  14:10

      « Re: Tohle už hlava nebere

      Můžeš jít protestovat před šourůmy a vysvětlovat lidem, proč si koupit XV místo T-Roca ;-)
      • 02 Reagovat !

        foto BRoy

        BRoy 26.10.2017  15:15

        « Re: Re: Tohle už hlava nebere

        Zbytečná dřina. Lidi, co chtějí VW, protože "Das Auto", stejně neukecám. :-!
        • 10 Reagovat !

          foto JirkaX

          JirkaX 26.10.2017  18:11

          « Re: Re: Re: Tohle už hlava nebere

          Neukecáš. A to je dobře. Jinak cena odpovídá poptávce, to si marketing automobilky dokáže dobře spočítat.
  • 00 Reagovat !

    foto Sumi2000

    Sumi2000 27.10.2017  00:26

    Konkurent od Opelu? Mokka X !

    Crossland je jen crossover..nemá 4+4..!

    SUV má konkurenci jen u SUV..

    Mokka X má ale o dost lepší ceny.. !

    Podobně Captur není konkurence..taky je to jen designový Crossover.

    VW udělal pěkné auto , ceny padnou dolů , do roka bude stát normálně.
    A slevy u VW kolem 10-15% jsou normální a domluvitelné.
    • 00 Reagovat !

      foto Freddka

      Freddka 27.10.2017  03:07

      « Konkurent od Opelu? Mokka X !

      ... ostatne jako vsude jinde, jen Skodovce se moc slevovat nechce, protoze vesnicani Skodovky kupuji i bez slevy ... :-)
      • 00 Reagovat !

        foto JirkaX

        JirkaX 28.10.2017  06:55

        « Re: Konkurent od Opelu? Mokka X !

        "protoze vesnicani Skodovky kupuji i bez slevy ..." Tady se člověk dočte hloupostí.
    • 00 Reagovat !

      foto quasimoto

      quasimoto 27.10.2017  11:36

      « Re: Konkurent od Opelu? Mokka X !

      Ved je to velkost Golfa, SUV a cena je len cca o 500-700 Eur vyssia, aspon v SR teda.

      Nevidim dovod, preco by mali ceny ist nizsie, kedze dnes su ludia po SUV zblazneni, navyse pre nizsi segment SUV/crossoverov pride TCross.

      Skor sa presunu ludia od Golfu hatchback a Sportsvanu ku TRocu.

      A ano, TRoc je konkurent modelov Mokka X, CX3, ASX, ...
      • 00 Reagovat !

        foto Freddka

        Freddka 27.10.2017  16:00

        « Re: Re: Konkurent od Opelu? Mokka X !

        Jak ktera verze. Prave ta 2.0 tsi 4x4 sice nema golfovy ekvivalent, ovsem zacina na vyssi castce, nez GTI performance...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Módní téma týdne Františky: Ošidné hry na ledovou královnu

Módní téma týdne Františky: Ošidné hry na ledovou královnu

Na hogo fogo parties nejsou jen slavní, jež povinnou atraktivnost akce víceméně jistí. Většinu hostů naopak…

Nový iPad se inspiruje iPhonem X. Ikona v iOS 12 prozrazuje, že přijde o tlačítko Home a tlusté rámečky

Nový iPad se inspiruje iPhonem X. Ikona v iOS 12…

Nová generace iPadu Pro je vedle nového iPhonu jednou z očekávaných novinek podzimní prezentace Applu. A vypadá…

 

iSport.cz

Ronaldo při premiéře neskóroval. Juventus se na výhru nadřel

Ronaldo při premiéře neskóroval. Juventus se na výhru nadřel

Fotbalisté Juventusu vyhráli při debutu hvězdného Cristiana Ronalda v italské lize na půdě Chieva 3:2. Obhájce…

SESTŘIHY: Jablonec jako první obral Slavii, Boleslav zničila Opavu 6:1

SESTŘIHY: Jablonec jako první obral Slavii, Boleslav…

V 5. kole FORTUNA:LIGY přišli fotbalisté Slavie o svojí stoprocentní bilanci. Doma totiž podlehli Jablonci 0:2 a…

 

Reflex.cz

Putinova účast na svatbě rakouské ministryně zahraničí byla označena za „provokaci evropských rozměrů“

Putinova účast na svatbě rakouské ministryně…

Ruský prezident Vladimir Putin si v sobotu odpoledne zatančil s rakouskou ministryní zahraničí Karin Kneisslovou…

Největší džihád je spravedlivé slovo nespravedlivému vládci. Co je džihád a proč ho islám nechápe jen jako násilí

Největší džihád je spravedlivé slovo nespravedlivému…

Džihád – arabské slovo, jež ve spojení s islámem vyvolává v mnoha lidech hrůzu a odpor. Kritici islámu používají…