Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Tiguan HyMotion: prototyp SUV s palivovými články

Německá automobilka Volkswagen to s ekologickými automobily myslí vážně a v Šanghaji představuje svůj první prototyp vozu kategorie SUV, který je vybaven palivovými články a tímto automobilem je Tiguan HyMotion.
Zpět na článek
14. 11. 2007 15:14
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 11. 2007 17:08
neregistrovaný "BeranK"
15. 11. 2007 14:03
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 11. 2007 14:42
neregistrovaný "BeranK"
14. 11. 2007 15:42
anonym
14. 11. 2007 22:14
neregistrovaný "Ji/Ri"
14. 11. 2007 22:28
anonym
14. 11. 2007 22:51
neregistrovaný "Petis"
14. 11. 2007 21:57
neregistrovaný "Petis"
14. 11. 2007 22:04
neregistrovaný "Petis"
14. 11. 2007 22:37
anonym
14. 11. 2007 20:00
neregistrovaný "Vel Satis"
14. 11. 2007 21:10
14. 11. 2007 21:47
neregistrovaný "Petis"
15. 11. 2007 13:26
15. 11. 2007 13:30
15. 11. 2007 14:16
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 11. 2007 21:04
15. 11. 2007 14:05
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 11. 2007 14:09
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 11. 2007 18:46
neregistrovaný "Vel Satis"
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 11. 2007 15:14
zajímavý bude souboj Koleos-Tiguan
já dávám hlas Koleosu
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "BeranK"
14. 11. 2007 17:08
Re: zajímavý bude souboj Koleos-Tiguan
zajímavé...porovnávat vůz, který se normálně vyrábí a studii, kterou už po dva frankfurtské autosalony Renault předvádí, aniž by byl schopen říct, kdy a zda vůbec vyrábět začně. No ale reálně, lepší studie Koleos, než to, co předvedl PSA, přičemž to omaskování japonského originálu dopadlo u Peugeotu přímo katastrofálně. SUV je kategorie, kde Francouzi i Italové hodně tápou, a ujeli jim i Korejci, o první lize (kromě prémiových značek také Honda, Toyota a teď skvěle i VW s Tiguanem) ani nemluvě. Když k tomu přičtu další letošní úspěšnou novinku Quasqai nebo na příští rok připravovaný Cougar (Kuga) od Forda, tak bych v souvislosti s Renaultem řekl - Autocreateur v tomto segmentu poněkud zaspal dobu a vlak mu dost ujel. Možná měli u Renaulta věnovat pozornost SUV a ne oné napodobenině auta, která funkci auta občas dokáže i plnit - Loganu a byli by dnes o trošku dál. No nicméně svůj hlas můžeš dát, komu chceš, a mysli si, že tvůj hlas rozhodne.... >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 11. 2007 14:03
Re: zajímavý bude souboj Koleos-Tiguan
vzpomínáš si na Scenic RX4?Ne že by to bylo SUV,ale bylo to dokonalé
neregistrovaný "BeranK"
15. 11. 2007 14:42
Re: zajímavý bude souboj Koleos-Tiguan
Vzpomínám a zajímalo by mě, proč se tak špatně prodávalo a už se nedělá?
anonym
14. 11. 2007 15:42
Mysli to vazne ??
Ale kdepak by to mysleli vazne. Delaji z nas trubky. Kdyby to mysleli vazne, tak prosadi pokrokove prvky do vyroby. Zacit muzou tim, kde je uspora bez diskuzi a mnoho to nestoji. Napr. StopAndStart, rekuperacni brzdy a pod. Jenomze do prodejen tlaci o 106 uz pred 5ti lety zastarala TDIcka. Jo na vystavach, tam zuri vodikove automobily nejmene 30 let. Ale na prodejnach pokrok nehledejte. Delaji z nas trubky.
Rozbalit vlákno
11
14. 11. 2007 16:01
Re: Mysli to vazne ??
Já myslím, že trubku tu ze sebe děláš dokonale sám :-) Možná by ses mohl zatím začít zajímat co stojí tahle technika... P.S. Jak? Ty neregistruješ změny u motorů VW? Ty nevíš, že VW přešel na CR? Ty nevíš, že VW vyrábí světový motor roku - dvojitě přeplňovanou jednačtyřku?? Ty nevíš, že VW třikrát po sobě obhájil světové prvenství benzínového dvoulitru? No jo, chce to se o tyhle věci zajímat.
neregistrovaný "Ji/Ri"
14. 11. 2007 22:14
Re: Mysli to vazne ??
Jo, přesně tak! A ty o tom dělání trubek ze sebe něco víš! Smu to nandal, barde! ;-)
anonym
14. 11. 2007 22:28
Re: Mysli to vazne ??
To zni jako prehlidka stareho haraburdi. Jako snaha pretrumfovat se, kdo vyjmenuje vice technologii, ktere vcera vladly svetu, ale zitra budou jiz totalne out. Jako kdyz zaslouzily a vyslouzily soudruh vzpomina, jak socializmus vevodil svetu, kdyz polslal do sveta Gagarina. Ale potom se to holt nejak zvrtlo. To co jsi vyjmenoval, ale presne potvrzuje to co rikam, ze s ekologickou a uspornou technologii si z nas dela koncern srandu. Dale nez k vystavnimu konceptu se jeste nedostali.
neregistrovaný "Petis"
14. 11. 2007 22:51
Re: Mysli to vazne ??
Ja nevim, uz si tu jedna-ctyrku nekde prubnul? Parkrat sem v tym svez chlalany od nas a malem si crbli do trenek. Ja, kdyz sem v tym kramu jel poprve, nerekli mi co to je, enem sa blbe uslibali a ptali sa co si o tem myslim. Kdyz sem sa zeptal esli sa VW vraca k VR6 (2,8) nastal mohutny chlamec. Tak sem to auto musel kupit, abych pochopil, o co de! Od te doby sem na tym nalital necelych 40 tisicu a pri vsi radosti z ujizdeni audinam s TDIckama obcas kuknu na dlouhodobu spotrebu - furt sa tam drzi neco kolem 8,5 litru. Az si kupis motor od ineho vyrobca, s kerym pude to same, pozvi mna, rad sa svezu, mozna toho svojiho Golfa zavrhnu, zatim i fokus i astrohvezda i minikupr splaskly jak vyfuknuty balonek.
Tus Cus, Petis
14. 11. 2007 16:22
Re: Mysli to vazne ??
Za prvé něco jako "rekuperační brzdy" neexistuje. Pokud chceš využívat rekuperace, musíš mít v autě generátor nebo asynchronní elektromotor. Poté při brzdění motorem, se elektrická energie rekuperuje ( princip rotor se otáčí rychleji než magnetické pole statoru). Buď se vrací zpět do sítě, nebo se ukládá do akumulátorů.
Za druhé, palivové články se v sérii jen tak neobjeví. Jeden kilowat získaný z tohoto pohonu vyjde na pár tisíc dolarů. Zatím je klasický spalovací motor mnohem výhodnější. Další problémy článků jsou jejich rozměry, vysoká hmotnost. Problémy s akcelerací a práce za mrazu. Série s cenou auta okolo milionu tak za 10-15let.
neregistrovaný "Petis"
14. 11. 2007 21:57
Re: Mysli to vazne ??
Synku, to nevis, ze ty blbe AC emotory chodi raz jako motor, raz jako generator??? Ty si asi moc chytry, tak nekdy doma rozni a mozna pochopis.
Kdyz uz jedenkrat mas pohon Emotion, pak e-flex postavis tak, ze bude jezdit na to, co mu urcis, fuel cell nebo treba spalovak co bude zrat klidne smrad z COVky...
neregistrovaný "Petis"
14. 11. 2007 22:04
Re: Mysli to vazne ??
Este pro ilustraci, u nas na MHcku, kdys sme byli este mali komanci, sme chodili kolem takovych AC oblud a mistr nam rikal, ze raz to cuca ze site a kruti to tym hridelem na koncu a raz to brzdi hridel na koncu a do site to tlaci megose. Kdyz sem pak pozdeji videl megana, myslel jsem, ze je to ten megos, ale bracha mi to nedavno srovnal v sisi - megose pry byli tenkrat u nas megawatty. Tus cus, Petis
15. 11. 2007 13:17
Re: Mysli to vazne ??
Klud, petis je DanielDesign, nevie nic. :no:
15. 11. 2007 10:24
Re: Mysli to vazne ??
Nemusíš mi zdůrazňovat, že asynch. emotor má několik režimů, při kterých bere nebo vrací do sítě. Jenže BMW př.120d nepoužívá asyn.emotor, u systému Auto Start Stop využívá tzv. start-generátor, který je schopný při brzdění motorem ukládat rekuperovanou energii do akumulátoru s o 20% větší kapacitou.
anonym
14. 11. 2007 22:37
Re: Mysli to vazne ??
Rekuperacni brzdy, jsou uz asi rok k dispozici autovyrobcum, aby je zapracovali do novych modelu. Vyrabi to myslim Bosch. Na letosnim Frankfurtu to predvedli ve svych koceptech Opel a Kia. Zadny el. motor netreba.
15. 11. 2007 10:24
Re: Mysli to vazne ??
A na jakém principu fungují? Využívají ztrátového tepla?
neregistrovaný "Vel Satis"
14. 11. 2007 20:00
Neznalost
Vy všichni Neználkové nevíte, že VW udává automobilovému světu směr a je tahounem tohoto průmyslu? Že je to absolutně naprosto bezkokurenční koncern na světě? A bude na věčné časy!A nikdy jinak.
Stačí pár měsíců sledovat myšlenkové pochody pana GTIho a MUSÍ vám být jasné, že VW ja absolutně nejexeletnější špička š***k.
Od dne, kdy Áda zavelel pravou rukou vzhůru. :no:
Rozbalit vlákno
9
14. 11. 2007 21:10
Re: Neznalost
Koukám, že si léčíš nějaký psychický blok. No, s tvým nickem se tomu ani nedivím. Pravda je, že VW (jak ses tu jistě dočetl) má nejprodávanější model auta (GOL) v celé Jižní Americe. To bere dech, co? Vedle toho je VW nejúspěšnějším exportérem aut do Číny. To také bere dech, viď. No, a v Evropě vykrývá VW 20% trhu. To vše v doméně tvého miláčka, v mainstreamu. Ten ovšem jede na osmi a půl procentech. Každé páté auto na silnici je od VW. To také bere dech. Kde je v tomto kontextu Renault ani raději nepíši, abych tě před spaním nerozplakal. Přijmi, Satisi objektivní realitu, bude se ti lépe dýchat. Pokud bychom měli něco napsat o Renaultu, pak snad jen to, že ze tří francouzských automobilek je to ten nejvíc mainstreamový a nejméně inspirující. Jedničkou je samozřejmě Citroen, pak je Peugeot a pole uzavírá Renault. Co by dal za to, kdyby měl ve svém portfoliu takové ikony jako AUDI, LAMBORGHINI či BENLEY, viď. Tak piš, Satisi, dál ty své nesmysly, dobře se na ně reaguje :-) :yes:
neregistrovaný "Petis"
14. 11. 2007 21:47
Re: Neznalost
Synci, vy tim sprtanim do sebe navzajem pusobite opravdu jak decka! To, o cem vsici zacinaju psat jak posrani neni * ale realita, co za par roku bude kazdemu tretimu, co si pujde kupit novu karu, rikat pane. EU si nadiktovala, ze za 5 roku tu budeme muset prdet se svojimi srsni tak, jak by se z toho dnesni spalovak leda tak ***, ale urcite nejel. Tos, jedine co zbyva je pouzit tu staru fintu z trolejbusu - kdys jedu, zeru, kdyz brzdim, neseru ale tlacim zpatky. A tak vsici (i u VW) zacinaju premyslat, jak na to. Taky na tem zaciname u nas ve fabryce robit, a je to docela prca, kdyz kara jede a neprdi, enem bzuci - a kraft ma jak vztekla! Sak uvidite za par roku, az to tu bude samy Emotion. Zdur, Petis
15. 11. 2007 13:26
Re: Neznalost
Drž hubu, Daniel. :no:
15. 11. 2007 13:30
Re: Neznalost
To, o čom píšeš, vážený priateľ, je skôr umením obchodu a marketingu, ako umením tvoriť autá. Chcieť byť výnimočným ako je to u Renaultu neznamená automaticky byť najúspešnejším, predať najviac áut a kryť najväčšiu časť trhu...
P.S. Myslím, že príspevok VelSatisa v tomto kontexte bol zbytočný.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 11. 2007 14:16
Re: Neznalost
dobře se reaguje na tvoje nesmysly,Renault je č.1 nejen ve Francii,nebýt Renaultu,tak zkrachuje Nissan,Renault splnil stovkám tisícům lidí o levném a solidním voze(v poměru ceny a nabýzených kvalit,pochopitelně)a přivedl do jinak zbabělé Evropy třídu MPV.A to nemluvě o bezpečnosti,motorech(dCi je celosvětová špica,ani*BMW nemá takový motor).Nikdo ti nemůže zazlívat,že jsi se zaměřil na němce,ale příště laskavě nepiš takový nesmysly.
15. 11. 2007 21:04
Re: Neznalost
Který, že motor nemá ani BMW? Myslíš tu dvakrát přeplňovanou naftu 2.0 ve 123d se 150kW a 400Nm. S BMW raději nesrovnávat...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 11. 2007 14:05
Re: Neznalost
Cože??????
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 11. 2007 14:09
Re: Neznalost
Wolkswagen nikdy nebyl a není nijak výjimečná značka.v DLOUHODOBÝCH testech Autobildu je Touran na posledním místě,Polo na předposledním :no: GTI autům asi moc nerozumí,protože píše,že Renault je ve Francii až na posledním místě
neregistrovaný "Vel Satis"
15. 11. 2007 18:46
Re: Neznalost
Já bych GTIho nepranýřoval.
Jen v plné nahotě reakcí ukázal svoji malost.
Zaujatost,neobjektivnost, záměrné falšování faktů, lež atd...to jsou jeho základní výraziva.Životní postoj.
Takže jeho reakce je pro mne naprostým vzduchem, bohužel s pachem sporstoty a manipulátorských bolševických praktik. :no: :no: :no:
PS: Špínu ze sebe smeješ, ale lokajství nikoliv.

Jak ste nás to GTI učili?
Že kapitalismus brzdí rozvoj? Ahá.
Rád se pobavím,až tě Renault zaplatí měsíční stáž. To budou příspěvky.

Tuareg patří mezi špičku v poruchovosti. To jen na okraj.