Má to v manuálu,ale jinak tam nějaké velké rozdíly ve výbavě nevidím.S automatem by to bylo za necelou polovinu passatu s plastovými ozdůbkami.A má ten slabší motor.Takže ano,s automatem a silnějším motorem by to měl za polovinu. >:D
Neměl. Možná po uplatnění všech slev a bonusů by se bez DPH a s předváděčkou dostal i na tu třetinu té teoretické ceníkovky Alltracku z Hummer centra. Ale byl by to STARÝ TIGUAN který je ve výprodeji. Novej Tigoš i v základu se slevou a podn, bonusem (nevím olik je) v dieselu stojí minimálně sedm kol a to bude jen předokolka. Čili blábolíš. A co hůř, blábolíš dál a dál. >:D
Tak to jsi možná slepý. V tom Passatu je dost příplatků (z těch viditelných kůže, Dynaudio, nejvyšší navigace, přístroje) a něco ani Tigi mít nemohl. A je to auto o třídu výš. Je tedy možné, že ho má tvůj kámoš naloženého po střechu, ale o tom pochybuji, to by chtělo slevu minimálně 50 %.
PS: Že je ten Passat pořádně naložený, dokazuje fakt, že má příplatky za téměř půl milionu, přitom má Alltrack velmi dobrou základní výbavu (klidně bych se vsadil, že lepší než Tiguan). Ale jestli ten tvůj "kámoš" dostal pěknou slevu na Tigiho (což na konci životního cyklu určitě šlo) a pak mu ještě přihodili příplatky za půl milionu gratis, tak gratuluji.
Pokud se koukneš na skladovky Tiguanu tak jsou v benzínu okolo 500 tis a v naftě od 550 tis.. Samozřejmě je to stávající model, nikoliv ten od kterého jsou odvozeny v článku zmíněné nové verze.
vždycky sem zil v tom, ze kupe je nizky sportovni auto (alespoň zjevem) a ne vysoka koza.
asi zrejme něco na způsob X6 ale moji predstavu o kupe to nenaplnuje
A s tym sa ides chvalit ? Keby to urobilo Audi napr. z Q5, tak by si sa tu križoval brrrrr, bleee, fuuuj..... 8-s Za to, ze to urobi mnou donedavna uznavany (H)Nissan, tak je to oooo mou, aky fajny cross-cabriolet. :-!
Je mi z teba na grcanie ! Tfuj ! 8-s:no:
? :-O
Hmmm, tak neviem, potom asi statisice zakaznikov podla teba nemaju vkus, kedze ju urobili najpredavanejsim modelom Audi za minuly rok ! Aj ja ju mam vcelku rad. Jedine co mi na nej pri jej uvedeni na trh trochu nesedelo ( a vsimnem si to za kazdym, ked nejaku stretnem ) tak tie vcelku velke "slonie" uši. :-) Ale aspon je v nich vela vidno. ;-)
vkus je vytvaren reklamou, kazda ovecka chce mit to co ta vedle, to co je nejprodavanejsi nemusi byt nutne nejlepsi nebo nejkrasnejsi. Nicmene ani to co je nejprodavanejsi musi byt nutne spatny. Tak klidek bro - dej si s kamosama audinarama lajnu, poplacejte si ega s autama a ostatni nech at si zase onanujou nad tema svyma plechovkama. troche tolerance ne ku.va :-!
Tak na left-lane už jsou evropské prodejní statistiky za 2015. Co mě zaujalo:
Insignia uhájila stříbro ve střední třídě, i přes mírný pokles Insignie (-4%) a mohutný růst Mondea (+75%) to Fordu nakonec nestačilo. Kdybych měl před rokem tipovat, tipoval bych Mondeo stříbrné. Superb dle očekávání na čtyřce. -2% u Mazdy jsou zklamání :-( .
V kompaktech 308 skoro sundala Octavii z bedny, +32% oproti 2014 je dost nečekaný skok, zajímalo by mě co je za tím. Uvidíme jak s tím letos zahýbe Megane. Dál +10% u i30 je taky nadstandardní přírůstek.
V subkompaktech je skokanem roku Fabia, s 37% je na půlce prodejů premiantů a konečně dělá nějaká trošku zajímavá čísla. Špička je dost našlapaná.
ano, zil jsem v tom, ze 1.2 od renaultu a 1.2 od pezotu jsou v podstate totozne motory
ted vidim, ze zatímco 1.2tce od renaultu je ctyrvalec, 1.2 od pezotu je jen trivalec.
o to vic me prekvapuje, ze bud 1.2trivalec se 130k, kterej zadnou velkou dynamiku asi mit nebude, a nebo az 1.6ctyrvalec s 205k, kde to bude vyrazne lepsi, ale nic mezi tim
Ne, totožné motory jsou THP v Citroenu a Peugeotu, je to společný vývoj s BMW / Mini (ty 1.6THP). Ze začátku myslím dost problémové, ale možná už se to vychytalo.
1.2 tříválec je myslím loňská novinka a recenze byly dobré... jo, mohla by tam být ještě jedna verze 1.6 na nějakých 160k...
Popravdě ta 1.2 130k v 308 nejede vůbec špatně. Ano, je potřeba přihlédnout k tomu, že to je prostě jen 1.2 ale mě to dost překvapilo. Na běžné ježdění úplně v pohodě. Pravda je, že jsem to nezkoušel s narvaným autem.
Docela bych byl zvědavý kdy vyráběla Škoda (popřípadě Seat) to Kupé-SUV na bázi Tiguana mohlo by vypadat dost dobře a kdyby přišlo ještě ve verzi SUV-Cabrio tak by to bylo ještě lepší ale nevím jestli by si to konvenční zákazník Škodovky koupil. :-);-):-|
Záleží jak by to vypadalo. Stačilo by udělat designovou studii, tu někde vystavit a zkoumat reakce. Já osobně bych si to klidně koupil. Ale mám obavy, že kupé můžeš udělat z půdorysně většího auta. Tigi je celkem malý a pokud bys mu vzadu ještě vzal střechu, uvnitř by nebylo místo. Proto bych spíše volil cestu něco jak Land Rover Evoque než X6.
Tiguan dospel, videl jsem ve Frankfurtu, klasicky VW, nicim neprekvapi, nikoho neurazi, ale musim uznat, designove, velikostne celkove exterierove i interierove dospel. Neni to Audi, ale jinak az na nektere detaily nevidim jediny duvod proc by zakaznik vybirajici v teto kategorii mel sahnout po Q5ce treba.
Jiste nova verze bude zase o kus dal a nabidne vicevalcove motory, ale jinak Tiguan :yes:
Kupekabriolet a jine bastardy nemusim, VW mozna k tomu pristoupi, mozna se to bude i prodavat, ale tak lidi kupuji i jine nesmyslne veci, jako treba lacine pozlacene Michael Kors hodinky vyrabene cine... :D
S Tiguanem jsem se svezl jen jednou, asi tak před 3 léty. Bylo to krátce po tom , co jsem testoval Mazdu CX-5. Cítil jsem se v Tiguanu jak v žebřiňáku. Katastrofa. Věřím, že tento nový bude již někde jinde. V každém případě je to vůz pohledný (což byl i ten poslední) a velikostně tak akorát...do města i mimo něj... ;-)
Bude zaujímavé, akú palubnú dosku budú mať trojčatá Tiguan XL, Kodiaq a Seat. Či všetky rovnakú alebo budú odlišné a či náhodou nebude spoločná so štandardným Tiguanom.
Este stale zije malinka nadej, ze nakoniec tu novu VR6 3.0 TSI, ktoru uz "doladuju" vyse 2 roky, nakoniec doladia a pustia do sveta. Ak sa teda rozhodnu urobit Tiguan R, bola by to zaujimava alternativa. ;-) Leeeenzeee...naftogate a podobne eko-zalezitosti, plus el. kompresor, ktory sa casom nasthuje aj do benzinakov mozu znamenat, ze potrebny vykon vyhonia z klasickej R4 2.0 TSI a "veverica" ostane uz len minulostou. :-!
Vies aky je rozdiel medzi teoriou a praxou ? - nevies...to som si mohol mysliet... >:-[]
Tak ja ti to vysvetlim na priklade - vtipe:
Pyta sa Janko tatina, ze aky je rozdiel medzi teoriou a praxou a oco mu tiez povie, ze mu to ukaze na priklade. Da si zavolat zenu a dceru a spyta sa ich:
Mirka, keby ti chlapec ponukol nejaky fin. obnos... - isla by si s nim ?
dcera- jajaaaaj, keby si vedel, s kolkymi som isla len tak...
OK, zena moja, a ty - keby prisiel nejaky zamozny muzik s poriadnou ponukou na sex - dala by si mu ?
zena- tak, zijeme spolu sice dlho a stastne, ale vies - peniaze sa vzdy zijdu...
No a otec hovori vysvetlenie synovi:
Ako vidis, teoreticky by sme mali mat doma 2 zeny, prakticky mame 2 ku*vy >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Takze: Teoreticky..... >:-[]
Doplnenie:
Ked Audi prvotne planovalo RS3, boli akurat dost velke "eko-tlaky" a vraj chvilu aj uvazovali o R4 !!!!
Lenze prieskum im dal jasne najavo, ze zakaznici chcu mat v RS3 znovu R5 ako doteraz. Tak ju tam napchali. S.Reil o tom dal interview, ze ake problemy s tym boli - museli prerabat celu prednu cast tej poondatej MQB platformy, lebo ona na to nebola pripravena !!!!
=> MQB nebola na R5 pripravena => Je UZ pripravena na R5 ?
A dolezitejsi faktor - R5 2.5 TFSI je motor domestifikovany Quattrom QmbH, teda divoziou, ktora ma na starosti RS modely a R8.
A oni si ten motor len tak do nejakej VW skatule nepustia.
Ved aj preto ked vysla RS3 so svojou R5, tak VW usilovne pracovalo na veverici, aby malo tiez nieco vhodne.
Napisal som ti len fakty + moj nazor a naznacil ti ako to ludia v RS divizii vnimaju, zaver si uz musis urobit sam... ;-)
Slyšel jsi již někdy o executive decision? Asi ne. Executive decision znamená, že když Mr VW řekne, že chce aby motor z RS3 byl namontován do Tiguanu, tak Mr Audi jenom řekne. "kdy ho tam chcete mít" To je fakt!... :-! A že k tomu asi nedojde, je bohužel také fakt... ;-)
Mr. VW by ale tym padom poskodil imidz znacky mistra OOOO a tym padom poskodil cely koncern a prave preto nebude na Mr. OOOO tak tlacit a bud si dorobia tu vevericu alebo si vystacia s R4. :-!
Určitě musí dát VR6 do novýho CC, prý má být trochu nad Passatem a myslím, že ji tam nakonec dají i s tím hybridním pohonem. Protože ho stejně musí dokončit kvůli Midsize SUV do USA. A vsadil bych se, že VR6 dostane i variace na téma USA B8.
Naopak bych se vsadil, že Golf R5 neuvidí právě kvůli Audi. A ve výsledku je to asi i dobře, nějaký rozdíly zachovat musí.
kesumb to popisal skoro tak, ako to vidim aj ja.
Pokial sa ma zohladnit US a China trh, tak v tom co vymenoval aj ja VR6 ocakavam.
Ved si zober Korejcov - nechcel som uz editovat, ze co je mainstream SUV s V6, ale aj Sorento sa na US trhu bude predavat s V6 3.3 A tipujem, ze v inych triedach sa najde este kde-co, len to uz sa mi fakt hladat nechce.
A aj tym ako ide vyvoj, tak sa vykony zvysuju, takze vevericu povazujem za ocakavany krok.
To, ze tu v EU sa to asi budu snazit riesit R4-ou...holt, to sme proste my... :-!
Krom toho 206 a 220 kw 2,0 TSI jezdí pouze na natural 98, takže to určitě nedají na trhy, kde je běžný natural s nižšímy oktanovými čísly.
Já si myslím, že poskládají tu hybridní kombinaci VR6+ elektro z Crossblue coupe, Sport coupe GTE a těch dalších, který si nepamatuju a pak to budou dávat do nejvyšších modelů na MQB, tzn CC a Midsize SUV. Ve výsledku zjednodušená variace na téma tohodle pohonu jezdí v nějakým BMW tuším 225 ex za 900tis. Kč..
Já trochu lituju, že Midsize SUV, respektive z toho odvozený "kupé" se do Evropy nepodívá. Protože ne každý potřebuje teréní schopnosti Touaregu, kterej má navíc citelně narůst. A myslím, že auto rozměrově odpovídající tomu Midsize SUV (konkurenčně třeba k Lexusu RX) by se s hybridním pohonem prodat mohlo. Sice bude Tiguan XL (respektive Kodiaq a ten Seat), ale to je zase menší.
Praveze pokial by uz chceli robit hybrid, tak si nemyslim, ze by k nemu pchali VR6 - ten motor bude drahsi ako bezne R4 a ked si uvedomis, aky vykon je schopny dnes mat 3 liter s turbom, tak to by uz bolo dost cez ciaru a nemalo by to ani priamu konkurenciu a teda im to netreba.
"...Midsize SUV, respektive z toho odvozený "kupé" se do Evropy nepodívá..." ?
Co tym myslis ? Cross-blue kupe ? Bud som nieco zaspal, ale o tom som nepocul.
Kupe ako vidis planuju z Tiguana. Nieco väcsie a kupe by bolo od VW asi tazko predajne, ak teda myslis konkurenta pre X6. Tam bude tuto rolu uspesne plnit Q6, aj ked to "kupe" v tom "BMW-style" teda nebude. ;-)
Zase se mi nezdá, že by dělali studie jak toho SUV tak CC a dávali do toho VR6, aby ji pak nedělali. Krom toho se midsize SUV na USA trhu bude rozhodně líp prodávat s hybridem s V6 než R4. Ale je to otázka, protože Q7 etron má mimo evropu bejt snad s R4 benzínem a v Evropě s 3,0 tdi. Nerozumím, že to neudělají s V6 jako je v Cayenne.
Jestli to chápu správně, má se dělat:
1) Tiguan, Tiguan XL a Tiguan Coupe. Coupe a normální se bude dělat v Německu, XL zatím není jistý, protože Kodiaq i Seat bude z Kvasin. Tiguan XL pro USA bude z Mexika a představenej bude pravděpodobně v Detroitu 2017.
2) Midsize SUV na studii Crossblue a to se má vyrábět v Chattanooze. K tomu má časem vzniknout i podobně velký SUV coupé. Viz studie Cross coupe GTE a Crossblue Coupe. Tyhle auta by měla vznikat i někde v Schanghai.
Co se z toho ale podívá do Evropy je otázkou. Já bych ten hybrid bral ale s benzínem a hlavně 4kolkou a to je zatím ve hvězdách. Ale CC má bejt snad už v Ženevě letos.
Q7, alebo lepsie povedane MLB-evo platforma a vsetko co s nou suvisi:
Pre nu boli pripravene 2 standardizovane Plug-In hybrid moduly - 2.0 TFSi benzinovy a 3.0 TDi naftovy. Tieto sa objavia podla uvazenia vedenia vo vsetkom, co bude na MLB-evo stat. Myslim, ze zrovna po tychto naftogatiach sa bude aj benzinova varianta predavat aj v EU. Legislativne by to problem nemal byt, je to hotove, treba to len homologizovat a zacat predavat.
Skusenosti z minulosti ale boli brutalne v prospech 3.0 TDi - zakaznici ho maju radi, vyraba a predava sa vo velkych seriach, preto nieje nejako cenovo nevyhodne pre nich ani napchat k nemu baterky a tak potesit Europanov - potrebujes pohrkat par km po meste ? - OK, 54 km na baterky ti postaci. Potrebujes ist dalej s dobrou spotrebou a slusnou dynamikou ? OK - bol si zvyknuty na 3.0 TDi, tak tu ho mas - silnejsi a uspornejsi, a dokonca ta hybridna Q7 by mohla vazit podobne ako predtym klasicka 3.0 TDi ! Nechce sa mi to hladat...
system v non-MLB-evach - Cayenne, Touareg ( to je dokonca PL-cosi platforma ! ) pouziva staru koncepciu a motor, ktory zase maju radi amici a cinania.
Nove Porschaky co budu na MSB platformach su predpokladane s inymi motormi ako Audinacke systemy pre MLB-evo.
Pre novu Pannameru sa suska o tom novom - spolu s Porsche vyvinutom motore 3.0 turbo co uz je v S4.
A tipujem, ze Porsche ani nebude spekulovat o hybrid-nafte.
ad 1. - suhlas, viem. ;-)
ad 2. - ako vidis, na tie "kupe" som pozabudol :*)
neviem, ale obavam sa, ze veci na baze Cross-ov sa ku nam nepozru.
Budu sa to tu asi snazit riesit len Touaregom. :-!
este k tym VR6-hybridom : studia je studia - tam sa uakzuje co je technicky mozne.
Potom prijde uctovnik s komputer-pocitacom, otvori Excel, urobi tuk, tuk Enter a povie PASS !
A odrezu tomu polovicu valcov a baterky nechaju ... >:-[]
Co sa fakt bojim, ze sa moze stat - teda ze nova 1.5 TSI bude asi 3 valec. Kiez by som sa mylil... ;-\
To máš pravdu, každopádně té 1,5tsi se docela obávám:(.
Mě by právě lákal ten hybrid a ve výsledku asi klidně i se čtyřválcem. Ale chci to jako 4kolku a ne s 1,4, protože v těžkým autě se to utrápí. S koncernovejma autama sem spokojenej a na Porsche nemám. Q7 se mi nelíbí, Q5 je docela malá. Docela jsem zvědavej na novej Touareg, jenže má bejt o dost větší a pak dieselovej hybrid nedám, já chci fakt benzínový auto.
Z toho co jsem si "vysnil" zbývá pouze příšerně drahej Cayenne SE hybrid a MB GLE 500e, který nestojí o moc míň.
Ale kdyby byl Tiguan XL PHEV s 2,0Tsi asi bych to zkusil. A pokud by nový CC vypadalo slušně a mělo pohon ze studie tak bych tomu i odpustil to, že to není SUV:-)
No bacha...pokud by VW přišlo s Tyguanem GTi, tak by už zas o takovou ztrátu imidže nešlo, že? Druhou věcí samozřejmě je, jak by ten pětihrnek do Tiguana pasoval...ale vše se dá řešit vhodnou subframe, pokud je šířka e/b ok.... ;-) V každém případě by to byla "správná mašina"... ;-) Přímo proti X3 xDrive35i... ;-) Ale také proti RSQ3.... ;-\ Na druhé straně by koncern našel pro pětihrnek (když už ho mají ve výrobě), další použití......... :-! Economy of scale...... ;-)
On je rozdíl mezi VW a vw. :-) Tedy skupinou a automobilkou. Ano, velký šéf by si mohl dupnout, kdyby chtěl. V rámci skupiny je VW na stejné úrovni jako Audi a historicky byla ve skupině podporovaná rivalita, nesdílí se tedy úplně všechno. A VW by ten motor asi nepřevzal tak, jak je, protože je pro ně, pokud vím, příliš drahý.
OK, idem pozriet trhovu hodnotu Audi...
Tych par drobnych co mi bude chybat na jej vykupenie od "zleho Vlkohradnika" mi hadam nejaka banka pozicia... >:D
Nech sa nemusim v noci budit zo sna, ze co urobi Mr. VW, ktory sefuju Porsche a Porsche sa snazi stale davat dostatocne razne najavo, ze oni su ti "lepsi"...
OK., ale nakonec to je o ceně auta, že? Když bude Tiguan GTi stát 1.4 mil, tak bych se nějaké devalvace Audiny kvůli tomu, že TGTi používá jejich motor, nebál. Také si myslím, že z ekonomického hlediska, by to nebyl pro koncern zrovna špatný "move"... ;-)
Tiguan je typický zástupce mainstreamu a tam jsou plánované 2.0 TSI a 2.0 BiTDI vysoce nadstandardní motorizace na které nemá konkurence v mainstreamu v podstatě odpověď. Šestiválce jsou definitivně vyhrazené prémii a těžko u VW půjdou s Tiguanem proti vlastním modelům jako Q5, Macan nebo nakonec i proti Touaregu. Dnes ani někteří zástupci prémie v této třídě neumí šestiválec (Lexus NX) takže čekat jej od mainstreamu je asi marné.
Já bych sem tuhle "umělou" kategorii kolegy GTIho nezaváděl, VW v této třídě stojí proti Qashqai, Sportage, Kuga, ix35, CX-5, RAV4 a tito soupeři výkonově končí o dost níž než 2.0 TSI a BiTDI. Nakonec když někdo mermomocí touží po šestiválcích v SUV od VW tak možnost má, v Touaregu jsou a počítá se s nimi i v nové generaci a myslím, že Touareg si pořád drží rozumný cenový odstup od šestiválců v prémii a je to dnes vlastně poslední zástupce mainstreamu, který si ten šestivál drží. :-)
a GranČíro uz nema motory pozdlzne a napr. V6 naftu od VM motori ?
Pockaj... - asi ma, ked z toho robia aj SRT verziu s V8 a dokonca sa suska o Hellcat verzii. ;-)