Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volkswagen Tiguan: První jízdní dojmy

Do segmentu, kterému vládnou japonské a korejské značky, vstupuje evropská jednička. Není první, ani poslední. Přesto bude nový Tiguan středem pozornosti delší dobu, než jiné novinky Volkswagenu. Proč?
Zpět na článek
4. 10. 2007 23:58
anonym
5. 10. 2007 16:54
neregistrovaný "OZy"
5. 10. 2007 00:52
neregistrovaný "mozgog@post.c"
5. 10. 2007 08:51
neregistrovaný "1233654"
5. 10. 2007 09:39
5. 10. 2007 09:57
neregistrovaný "mozgog@post.c"
5. 10. 2007 10:22
neregistrovaný "marekhead"
5. 10. 2007 10:28
neregistrovaný "Wlken"
5. 10. 2007 10:37
neregistrovaný "spokojený"
5. 10. 2007 10:40
5. 10. 2007 10:47
neregistrovaný "Wlken"
5. 10. 2007 11:28
5. 10. 2007 10:43
neregistrovaný "Wlken"
5. 10. 2007 10:45
neregistrovaný "pawelno"
5. 10. 2007 12:47
neregistrovaný "7"
5. 10. 2007 11:06
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 11:18
neregistrovaný "A2"
5. 10. 2007 11:20
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 11:49
neregistrovaný "A2"
5. 10. 2007 12:05
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 13:10
neregistrovaný "A2"
5. 10. 2007 13:32
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 13:45
neregistrovaný "A2"
5. 10. 2007 13:56
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 14:54
anonym
5. 10. 2007 15:46
neregistrovaný "A1"
5. 10. 2007 19:36
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 18:40
neregistrovaný "Wlken"
5. 10. 2007 19:40
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 21:16
neregistrovaný "andy22"
5. 10. 2007 23:04
anonym
6. 10. 2007 22:13
neregistrovaný "mozgog@post.c"
6. 10. 2007 08:43
neregistrovaný "Coulin"
5. 10. 2007 12:46
neregistrovaný "1233654"
5. 10. 2007 19:11
neregistrovaný "JirkaHK"
5. 10. 2007 20:27
anonym
6. 10. 2007 10:11
neregistrovaný "molk"
6. 10. 2007 21:16
neregistrovaný "jozef77"
6. 10. 2007 21:56
neregistrovaný "mozgog@post.c"
8. 10. 2007 08:41
neregistrovaný "MOLK"
6. 10. 2007 00:31
neregistrovaný "Ji/Ri"
27. 10. 2007 11:06
neregistrovaný "VWD"
5. 10. 2007 05:38
neregistrovaný "dCi"
5. 10. 2007 19:22
neregistrovaný "JirkaHK"
6. 10. 2007 20:43
neregistrovaný "Dodi"
5. 10. 2007 06:03
neregistrovaný "IvanP."
12. 10. 2007 20:38
neregistrovaný "Marccoo"
5. 10. 2007 06:27
5. 10. 2007 09:05
neregistrovaný "Mino 1"
5. 10. 2007 10:42
neregistrovaný "milanič"
27. 10. 2007 10:55
neregistrovaný "blb_ci"
5. 10. 2007 11:02
neregistrovaný "e"
5. 10. 2007 08:01
neregistrovaný "Perun."
5. 10. 2007 21:23
neregistrovaný "Andy22"
5. 10. 2007 08:37
anonym
5. 10. 2007 09:31
neregistrovaný "PREMDA"
5. 10. 2007 10:32
neregistrovaný "Wlken"
5. 10. 2007 16:35
neregistrovaný "EF"
5. 10. 2007 10:01
neregistrovaný "jahonzik"
5. 10. 2007 11:01
neregistrovaný "Wlken"
5. 10. 2007 08:44
neregistrovaný "Honza."
5. 10. 2007 09:26
neregistrovaný "Jozki."
5. 10. 2007 10:40
neregistrovaný "Jozki."
5. 10. 2007 11:59
neregistrovaný "Jozki."
5. 10. 2007 12:36
neregistrovaný "Jozki."
5. 10. 2007 09:13
anonym
5. 10. 2007 09:21
neregistrovaný "PREMDA"
5. 10. 2007 09:24
neregistrovaný "spokojený"
5. 10. 2007 15:49
neregistrovaný "Cupakapra"
5. 10. 2007 09:24
5. 10. 2007 09:31
anonym
5. 10. 2007 09:31
neregistrovaný "bingo."
5. 10. 2007 09:33
anonym
5. 10. 2007 09:54
anonym
5. 10. 2007 21:30
neregistrovaný "ondras12"
5. 10. 2007 10:16
anonym
5. 10. 2007 10:46
neregistrovaný "lexus - hybrid"
5. 10. 2007 10:59
5. 10. 2007 11:06
neregistrovaný "Wlken"
5. 10. 2007 11:21
5. 10. 2007 12:21
neregistrovaný "mikikiki"
5. 10. 2007 11:07
anonym
5. 10. 2007 11:15
neregistrovaný "e"
5. 10. 2007 11:25
5. 10. 2007 12:03
neregistrovaný "e"
5. 10. 2007 12:08
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 12:10
5. 10. 2007 12:10
neregistrovaný "e"
5. 10. 2007 12:17
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 12:36
anonym
5. 10. 2007 13:36
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 14:03
anonym
5. 10. 2007 14:18
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 14:47
neregistrovaný "wa wa wa"
5. 10. 2007 20:37
neregistrovaný "bingo."
5. 10. 2007 12:11
5. 10. 2007 12:38
neregistrovaný "e"
5. 10. 2007 13:39
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 14:09
neregistrovaný "e"
5. 10. 2007 14:24
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 14:31
neregistrovaný "zezulka"
5. 10. 2007 14:12
anonym
5. 10. 2007 18:49
neregistrovaný "Standak"
5. 10. 2007 19:43
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 14:50
neregistrovaný "wa wa wa"
5. 10. 2007 15:20
neregistrovaný "Jutilla"
5. 10. 2007 11:09
neregistrovaný "e"
5. 10. 2007 11:25
5. 10. 2007 11:29
5. 10. 2007 12:30
neregistrovaný "zezulka"
5. 10. 2007 11:29
neregistrovaný "milanič"
5. 10. 2007 11:33
5. 10. 2007 11:44
neregistrovaný "milanič"
5. 10. 2007 11:55
5. 10. 2007 12:10
neregistrovaný "milanič"
5. 10. 2007 12:13
5. 10. 2007 12:24
neregistrovaný "milanič"
5. 10. 2007 12:34
neregistrovaný "zezulka"
5. 10. 2007 13:41
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 12:36
5. 10. 2007 13:26
anonym
5. 10. 2007 12:22
neregistrovaný "sag"
5. 10. 2007 12:26
neregistrovaný "zezulka"
5. 10. 2007 13:38
anonym
5. 10. 2007 20:39
neregistrovaný "jozef77"
6. 10. 2007 10:08
12. 10. 2007 15:23
neregistrovaný "BFLM"
5. 10. 2007 11:02
5. 10. 2007 11:12
anonym
5. 10. 2007 11:45
neregistrovaný "Jozki."
5. 10. 2007 11:15
5. 10. 2007 11:31
neregistrovaný "honzarov"
5. 10. 2007 11:31
5. 10. 2007 12:03
neregistrovaný "Mino 1"
5. 10. 2007 12:08
5. 10. 2007 12:31
5. 10. 2007 12:52
5. 10. 2007 13:06
5. 10. 2007 13:19
neregistrovaný "zezulka"
5. 10. 2007 13:42
5. 10. 2007 14:21
neregistrovaný "zezulka"
5. 10. 2007 14:10
5. 10. 2007 14:52
8. 10. 2007 12:38
5. 10. 2007 11:35
neregistrovaný "milanič"
5. 10. 2007 12:35
5. 10. 2007 11:43
neregistrovaný "Hombre76"
5. 10. 2007 11:52
neregistrovaný "Jozki."
5. 10. 2007 12:11
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 12:36
5. 10. 2007 12:55
neregistrovaný "Jozki."
5. 10. 2007 13:12
5. 10. 2007 13:22
neregistrovaný "Jozki."
5. 10. 2007 13:34
5. 10. 2007 13:03
neregistrovaný "owner27"
5. 10. 2007 13:07
neregistrovaný "owner27"
6. 10. 2007 16:14
neregistrovaný "Já Rys"
5. 10. 2007 11:35
neregistrovaný "petrnezval"
5. 10. 2007 12:43
neregistrovaný "zezulka"
5. 10. 2007 11:51
neregistrovaný "Lotr"
5. 10. 2007 13:40
anonym
5. 10. 2007 13:42
anonym
5. 10. 2007 12:22
5. 10. 2007 12:43
5. 10. 2007 22:42
neregistrovaný "pallas_"
6. 10. 2007 10:25
neregistrovaný "Coulin"
5. 10. 2007 12:55
5. 10. 2007 13:15
6. 10. 2007 16:21
neregistrovaný "Já Rys"
5. 10. 2007 12:49
anonym
6. 10. 2007 09:20
5. 10. 2007 13:08
neregistrovaný "zezulka"
5. 10. 2007 13:16
neregistrovaný "owner27"
5. 10. 2007 13:22
neregistrovaný "zezulka"
5. 10. 2007 13:29
neregistrovaný "owner27"
5. 10. 2007 13:33
neregistrovaný "zezulka"
5. 10. 2007 13:38
neregistrovaný "owner27"
5. 10. 2007 13:49
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 13:52
neregistrovaný "zezulka"
5. 10. 2007 14:03
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 14:09
neregistrovaný "owner27"
5. 10. 2007 14:34
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 14:16
neregistrovaný "zezulka"
5. 10. 2007 14:24
neregistrovaný "owner27"
5. 10. 2007 14:37
neregistrovaný "owner27"
5. 10. 2007 13:53
neregistrovaný "owner27"
5. 10. 2007 19:46
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 14:06
neregistrovaný "owner27"
5. 10. 2007 14:57
neregistrovaný "wa wa w a"
5. 10. 2007 13:36
neregistrovaný "A2"
5. 10. 2007 14:28
5. 10. 2007 14:41
neregistrovaný "zezulka"
5. 10. 2007 14:43
neregistrovaný "owner27"
5. 10. 2007 14:46
neregistrovaný "zezulka"
5. 10. 2007 14:48
neregistrovaný "owner27"
5. 10. 2007 14:53
neregistrovaný "zezulka"
5. 10. 2007 14:46
5. 10. 2007 14:49
neregistrovaný "zezulka"
5. 10. 2007 14:52
neregistrovaný "owner27"
5. 10. 2007 15:01
5. 10. 2007 14:46
neregistrovaný "UK"
5. 10. 2007 15:04
neregistrovaný "zezulka"
5. 10. 2007 15:21
anonym
6. 10. 2007 10:31
neregistrovaný "Coulin"
5. 10. 2007 16:10
neregistrovaný "135i"
5. 10. 2007 19:48
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 20:04
neregistrovaný "1.4 TSI"
6. 10. 2007 21:29
neregistrovaný "jozef77"
6. 10. 2007 00:06
anonym
6. 10. 2007 00:07
anonym
6. 10. 2007 00:29
neregistrovaný "Ji/Ri"
6. 10. 2007 00:39
neregistrovaný "Ji/Ri"
7. 10. 2007 00:07
neregistrovaný "memec(clio197)"
6. 10. 2007 12:52
neregistrovaný "milkyway"
7. 10. 2007 02:27
neregistrovaný "zezulka"
6. 10. 2007 14:26
anonym
12. 10. 2007 20:40
neregistrovaný "Marccoo"
7. 10. 2007 02:30
neregistrovaný "zezulka"
anonym
4. 10. 2007 23:58
über-nuda
špatný to auto asi nebude, ale je to ukrutná nuda
8-s
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "OZy"
5. 10. 2007 16:54
Re: über-nuda
No podvozek bych mozna koupil ale za ty plechy bych se musel styded >:D

Co se deje s tema designerama ??? (BMW,Subaru,VW Skoda..)
>MethIce possibly.............................
neregistrovaný "mozgog@post.c"
5. 10. 2007 00:52
???
za ty peníze se dá koupit Outback anebo RAVka, tak proč kupovat tuhle uni-rigid-deutsche kráv*u
Rozbalit vlákno
39
neregistrovaný "1233654"
5. 10. 2007 08:51
Re: ???
proč?protože to prostě bude lepší auto!Když máš málo
peněz,jezdíš RAV,když víc jezdíš VW když ještě víc tak X3!
Takže si kup ojetou NIVU a laskavě nech na každém co se mu líbí!!!
5. 10. 2007 09:39
Re: ???
RAV, Tiguan, X3? Co su to za auta? Terenu sa boja, na dialnici tlacia vzduch pred sebou. Su to take auticka mestskych slecien. Outback ich schova za kazdych podmienok.
neregistrovaný "mozgog@post.c"
5. 10. 2007 09:57
Re: ???
Jestli opravdu věříš, že nějaký VW je v něčem lepší než Toyota nebo Subaru (a v podstatě jekékoliv japonské auto) tak jsi šťastný člověk. VW si kupují hlavně lidé, kteří potřebují reprezentovat, že jsou jakoby něco lepšího než ve skutečnosti jsou, buď nemají vzdělání, anebo odpovídající společensko pracovní postavení atd... Koupě předraženého blbého auta je pro ně koupě ikony "úspěchu". Jsou to hlupáci. Jinak hodně štěstí.
neregistrovaný "marekhead"
5. 10. 2007 10:22
Re: ???
Japonec až na konec! :-)
neregistrovaný "Wlken"
5. 10. 2007 10:28
Re: ???
S těmi majiteli VW máš celkem pravdu,pár takových znám,ať už je se jedná o chlapečky ve vytuněném Golfu I nebo o podnikatelíčky místního významu,kteří si ve svém Passatu z bazaru připadají jak vrcholoví manažeři..Passat se u nás stal takovým snem českého prosťáčka..Zářný příklad je místní snob GTI,který tě bude ze své pozice zajištěného stárnoucího frajírka poučovat jakej máš bejt bejk, že jakýkoliv asijský sporťák nemá duši jak Golf GTI a že máš kupovat evropskou tradici a na peníze nehledět..nejspíš myslí tradici automobilky která sekala třicet let jenom brouky,zatímco jiné automobilky určovaly trendy...
neregistrovaný "spokojený"
5. 10. 2007 10:37
Re: ???
Kontrolní otázka. Která automobilka určovala trendy, zatímco VW sekal 20 mio Brouků?
5. 10. 2007 10:40
Re: ???
Kontrolná otázka: Ktorá automobilka bola nútená vyrábať Porscheho projekt, lebo nič iné nemala a Porscheho "ľudovku" nikto nechcel? Vtedy ešte ani netušili, že sa "chrobák" uchytí a okrem toho, že ho vyrábali, tak na jeho úspechu nemali prakticky žiadny podiel. VW Chrobák je Porscheho úspech a nikoho iného.
neregistrovaný "Wlken"
5. 10. 2007 10:47
Re: ???
Bylo pár pokusů jako třeba VW 411,navoněný brouk,který se tvářil jako normální auto,ale přitom to byl pořád brouk,který je tak krásný a roztomilý,ale technicky na úrovni konce 30.let...
5. 10. 2007 11:28
Re: ???
Mne to písať nemusíš, ja to poznám. Bolo to mierené na iekoho iného...
Tých neslávnych pokusov bolo viac. Asi preto už VW žiadne experimenty nerobí...
neregistrovaný "Wlken"
5. 10. 2007 10:43
Re: ???
Fiat? Renault? Citroen?
neregistrovaný "pawelno"
5. 10. 2007 10:45
Re: ???
Mno, rozhodně ne japonský!
neregistrovaný "7"
5. 10. 2007 12:47
Re: ???
Skoda
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 11:06
Re: ???
Ano jistě, hoďte všechny do jednoho pytle. Vyjímky jsou, ale odsoudit automobilku jen na jejich základě je hodně krátkozraké.
Téměř každý úspěšný ředitel firmy jezdí v německém autě. Je to hlavně z toho důvodu, že on ví. Ví kdo mu dává zakázky, ví na kom je náš trh závislý a ví taky to, že živí 7 z 10 lidí. Nemej strach, že asiaté nejsou patrioty, jsou a to podstatně větší. Tam je loajalita k firmě, repsektive k celé zemi, otázkou cti. Takže neodsuzujte člověka, který si koupí německé auto, má to totiž mnohem širší souvislost, než jakou vůbec vidíte.
neregistrovaný "A2"
5. 10. 2007 11:18
Re: ???
To je zas blábol dne. Chtěl bych vidět takto uvažujícího člověka. Vlastně radši ani ne.
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 11:20
Re: ???
No, ze svého postavení ho asi jen tak nepotkáš.
neregistrovaný "A2"
5. 10. 2007 11:49
Re: ???
Aha, ty mě znáš.. Nebo spíš zas píšeš nesmysly jako vždycky.
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 12:05
Re: ???
Tak tedy specielně pro tebe. Viděl jsem několik směrnic na nákup vozidel v mnoha firmách. Mají přesně definováno, kdo, jaké a za kolik. Samozřejmě mi byly vysvětleny i důvody proč.
Nejsem ty, abych psal o kravinách, že Fiat Bravo je pro srdcaře a ne jen tak pro někoho. A že i30 konkuruje špičce segmuntu v podání Golfu, Focusu a Astře. Myslím, že tento tvůj "názor", vydá úplně za vše. Vrať se na zem do reality.
neregistrovaný "A2"
5. 10. 2007 13:10
Re: ???
To ale není nesmysl, ty to bohužel nemůžeš posoudit, protože u tebe nerozhodují při koupi auta právě ty emoce nebo srdce. Řídíš se tím, co někdo jiný(kdejakej blb) někde řekne nebo napíše,viz. Bravo má špatný výhled dozadu, to si nekupujte atd.. Ale existují i jiní lidé..
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 13:32
Re: ???
Možná by ses měl vyjádřit k celému mému příspěvku a ne jen k části, která si ti nějak hodí. Já se řídím při výběru auta úplně něčím jiným a rozhodně ne nějakým blbem. Prodeje Brava zatím nenasvědčují zhola ničemu, co tvrdíš ty.
neregistrovaný "A2"
5. 10. 2007 13:45
Re: ???
Jak to? Jistě, že těch, kteří se řídí jen názorem, jenž si někde přečtou nebo vyslechnou je neporovnatelně více, než těch, kteří se řídí svým srdcem a emoce u nich nejsou jen nezanetbatelným pojmem. Proto jsou prodeje takové jaké jsou.
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 13:56
Re: ???
Aha, další soukromý marketingový průzkum ádvojky?
Fiat se snaží napodobit úspěšnost Golfu, všichni to ví, oni to přizanjí, jen tymáš na to ale ten správný názor, že jde o srdcovku. Nejde, pro Fiat je Bravo jeden ze stěžejních modelů, jehož prodeje by měly výrazně zasahovat do celkových výsledů. Zatím tomu tak není. Nemysli si, že automobilka, která své dluhy bude ještě hodně dlouho splácet si může dovolit nějaký srdcový model. To je další z řady tvých omylů.
anonym
5. 10. 2007 14:54
Re: ???
Riadit sa pri kupe auta srdcom a emociami , je asi ako vyberat pocitac podla farby krabice. A na co mas rozum ??? Aha Ty ho asi nemas. No nic, tak si kup to uzasne talianske auticko ktore tak chyta za srdiecko. Len potom neplac , ze musis mat 2 lebo jedno je stale v servise.
neregistrovaný "A1"
5. 10. 2007 15:46
Re: ???
Ještě kousek a už se ti tam vejde celá hlava, do tý jeho pr....!
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 19:36
Re: ???
Kdo nesouhlasí s tvým názorem je hned řitilézec, co? Hodně blbý názor. :-!
neregistrovaný "Wlken"
5. 10. 2007 18:40
Re: ???
Já jsem to tak nemyslel,německé auta jsou jistě na vynikající úrovni,jenom se mi nelíbí jak někteří povyšují auta typu VW nad ostatní produkci a z jejich naprosté nudnosti dělají ctnost....Pokud někdo dělá nebetyčnou modlu z BMW nebo Mercedesu ještě to pochopím,ale ohánět se nějakou image a tradicí u VW,to se mi moc nelíbí...jsou to dobré auta,ale tvářit se že jenom ve folcvágnu budeš ten správnej bejk a že volcvágen to zase všem natřel,nevím,no...
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 19:40
Re: ???
Ber to s nadsázkou, o nic nejde. VW svou historii má, to je nepochybné, kultovní modely taky. Takže zase tak špatný nebude a poměřitelný s ostatními určitě je. To, že ovládá prodeje v celé Evropě je prostě fakt - umí. Nic víc k tomu nenapíšu, VW jsem nikdy neměl, ale jeho postavení na trhu respektuji.
neregistrovaný "andy22"
5. 10. 2007 21:16
Re: ???
Tomu se říká těžká zaujatost, de facto všichni lidé vlastnící VW jsou blbci. Podle mě si blbec s místním přemýšlením především ty, opravdu, začni u sebe. Že je passat manažerská limuzína je pravda, je to kvalitní a relativně strohé auto..a tací jsou i lidé, ne všichni chtějí nejfuturističtější auto pod sluncem. Nebudeš věřit, ale můj známý už se chystá tohoto Tiguana koupit. Není to ani blbec, ani žádný manažer. Uvažoval o CRV, ale když jsem mu ukázal Tiguana, doslova se zabouchl. Poslal jsem mu všechny dostupné info a on už se celý třese až si ho konečně koupí. Ne všichni přemýšlejí maločesky jako ty, každý má jiný vkus, jiné požadavky a jiné nároky. Tohle auto rozhodně nebude špatné, podvozek bude super, motor 1,4tsi je motorem roku, dostaneš se s tím po polňačce na chatu aniž bys něco riskoval, podrží tě skvělě i na cestě, je prostnorné a o kvalitě u VW není už pěkných pár let na místě. Začínáš chápat nebo si stále v tom svém malém trapném světě?
anonym
5. 10. 2007 23:04
Re: ???
Aky maly agresivny tvor sa tu vyklul... Debata o kvalite VW je na mieste, rovnako pochyby o tom, ci to cez tu "polnacku" bude take bezrizikove. Ak mam byt uprimny, VW sa mi dlhe roky pacil, ale uz som z toho vonku.
Passat je manazerska limuzina leda tak na Ukrajine, v nasich zemepisnych sirkach a dlzkach uz davno nie.
To, ze Tiguan nebude zle auto, je jasne. VW neprodukuje totalne nepodarky. Ale je to nuda. Tie iste motory, tie iste podvozky, ten isty interier, ten isty exterier... Puhe kombinovanie tychto par prvkov nezarucuje uspech. I ked pocet kombinacii je obdivuhodny. Apon ze ma VW nejake tromfy v rukave, ako DSG a TSI.
neregistrovaný "mozgog@post.c"
6. 10. 2007 22:13
Re: ???
Passat je "manažerská limuzína" malejch živnostníků, a stánkařů, kteří na něj bez faktur a bez dph naškrábou, a doufaj, že při cestě do makra se zbavěj odéru pičmundů a budou vypadat jako "někdo". Design Passatu s podivně vyboulenou kastlí a všema těma stříbrnejma lištama a "ozdůbkama" mě přijde až skoro ***skej. Ale dobře jsi odhadl, že Passat do mého malého světa opravdu nepatří a patřit nebude.
neregistrovaný "Coulin"
6. 10. 2007 08:43
Re: ???
Že by na komoru GTI... >:-[] >:D Wiken :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "1233654"
5. 10. 2007 12:46
Re: ???
něco má image větší, něco menší- VW má prostě lepší zvuk u spousty lidí a nejsou to jen blbci.No a nedělaj se také pro tyhle duvody ruzná auta?
neregistrovaný "JirkaHK"
5. 10. 2007 19:11
Re: ???
Pane, nenapsal bych to lépe, ta kdysi vychvalovaná německá kvalita je opravdu dávno v prd.. a ten design tohoto auta není také úchvatný!! Porovnejte to s Toyotou RAV, nebo i Hyundai Santa Fé, Nissanem Qashqai a uznáte, že jsou hezčí. Četl jsem nedávno v časopise co všechno je v německých cenách vozidel započítáno a opravdu tyto předražené vozy kupují v česku jen blbci!
anonym
5. 10. 2007 20:27
Re: ???
RAV4 ten "*" Tiguan neohrozí:-)
neregistrovaný "molk"
6. 10. 2007 10:11
Re: ???
je otázka jak douho vydrží krása než se okouká,5 let starý VW nebo další koncernáky nevypadají tak staře a okoukaně jako většina stejně starých jap. fr.it a kor. aut!Ty zestárnou za pár měsícu.
neregistrovaný "jozef77"
6. 10. 2007 21:16
Re: ???
Mas pravdu, nikto nevie robit dizajn, okrem koncernu VW. Ten sa neokuka nikdy. Hlavne, ze vacsina svetoznamych dizajnerskych centier je v Taliansku. Ja osobne si myslim, ze taky VW Golf alebo Passat sa neokuka nikdy, ale take Ferrari Enzo bolo okukane za nejake 2-3 mesiace. Alebo aby si my nenapisal, ze sa to neda porovnavat, tak namiesto Ferrari si tam dopln trebars Alfu Romeo 147. :no:
neregistrovaný "mozgog@post.c"
6. 10. 2007 21:56
Re: ???
S tím, že designéři VW jsou mistři ve svém oboru, jedni z nejlepších na světě (možná vůbec nej) naprosto souhlasím, Tiguan je toho důkazem, přidali dalších 12m´ stříbrné lišty a je to bomba, a to ještě nepřišli se svým majstrštykem - až se VW zase propadne o pár míst začnou na ty vozejky lepit místo stříbrných ZLATÉ lišty. ;-)
neregistrovaný "MOLK"
8. 10. 2007 08:41
Re: ???
přehlédl jsi jedno slovo,takže jen pro tebe! VĚTŠINA.
neregistrovaný "Ji/Ri"
6. 10. 2007 00:31
Re: ???
Nemusí to platit úplně vždy, ale myslím, že tohle je image značky.
neregistrovaný "VWD"
27. 10. 2007 11:06
Re: ???
Kdo si myslí že jsou ostatní auta RAV4 nebo jiné v segmentu levnější, tak je na omylu. Tiguan má nejlepší cenu, technologii a je úplně nový !!!
neregistrovaný "dCi"
5. 10. 2007 05:38
CHUDÁK
Našel tam někdo fotku, kde by to Tiguanovi slušelo? Na mě působí dojmem vozidla, které dostálo před chvílí nějaké fyzické újmě. Otloukánek, chudák. Každopádně hodně silná a kapku disproporční obluda, jejímuž vzhledu ona cesta z vyleštěně nainstalovaného bezpečí a falše světelných ramp autosalónu do světa každodenní vizuální reality velmi ublížila. 2/10 :no: :-!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "JirkaHK"
5. 10. 2007 19:22
Re: CHUDÁK
Trefně napsané, jednu chvíli jsem o koupi uvažoval, ale cena bude vysoká, kvalita (po úsporných opatřeních) pochybná a ten design. No počkám až bude v autosalonu a prohlédnu si ho na vlastní oči. Asi ale vyhraje Niss. Qashqai,Hyunday Santa Fé nebo počkám do příštího roku na Renault-Nissan Koleos, pak se rozhodnu.
neregistrovaný "Dodi"
6. 10. 2007 20:43
Re: CHUDÁK
Raději pár let starou (cca4-5let) Toyotu LandCruser 120 D4D než tohle nový. Je to slušný auto, ale nemá duši a je moc podobné většímu bratrovi. VW si nechá moc platit za kvalitu a techniku to japonci mají trochu jinou politiku, ale ruku na srdce ty jejich plasty jsou i v dražších autech strašný. Jediný co by mne lákalo je novej TDi s commonrailem.Ale chce to asi vlastní pocit přímo z vozu.
neregistrovaný "IvanP."
5. 10. 2007 06:03
estetika
nadprůměrně škaredé auto
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Marccoo"
12. 10. 2007 20:38
Re: estetika
slabota :no:
5. 10. 2007 06:27
VOLKSWAGEN
Konečne jeden sériový produkt VW, ktorý by som nenazval nudným a nevýrazným. Na druhú stranu ani pekným, najmä bočný profil vyterá dosť neomalene. Hrubé, akoby pokrčené črty volajú po dizajnérovi. Chrómový rámik okolo okien vyzerá pri hranatých výrezoch blatníkov olemovaných tmavým plastom (ako nositeľov pokrokovejších línií tohto auta) úplne archaicky.

Milo prekvapí ponuka dvoch vyhotovení, na cestu a do terénu, a teda i dva rôzne výlisky nárazníkov, napriek koncernovému šetreniu, ktoré sa naopak dosť výrazne a pre mňa nepochopiteľne prejavilo v interiéri. Palubovka z Golfu+ (navyše nie nejak zvlášť vydarená) Tiguana v mojich očiach dosť degraduje.

Predná maska je vcelku šikovná, nehrozí choroba iných Volkswagenov, totiž že niekedy nerozoznáte jednotlivé modely od seba. Tiguan je dostatočne svojbytný a zaujímavý. Spredu. Zozadu je to typická Volkswagenovská nuda.

Suma-sumárum za tento model možno dať Volkswagenu :yes: za konečne niečo nové a iné, a zároveň :no: za nedotiahnutý dizajn a až nehanebné šetrenie nákladov, ktoré z tohto auta navonok až kričí. Dohromady mi z toho vyjde opäť jeden priemerný celok, ktorý neurazí, ale na druhej strane ani nenadchne. Ach, Volkswagen... ;-\
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Mino 1"
5. 10. 2007 09:05
Re: VOLKSWAGEN
Absolutny suhlas. Zvonku to auto vyzera este pomerne OK, ale palubovka posobi fakt lacnym dojmom. Cize ako si povedal, zvonku neurazi, ale zvnutra vobec nenadchne, ba povedal by som, ze zvnutra sklame.
neregistrovaný "milanič"
5. 10. 2007 10:42
Re: VOLKSWAGEN
Přiznám se bez mučení,vidíme to stejně,ten vnitřek mě fakt dostal,trošku jinej středovej panel a je to face-lift Loganu ;-\, ne, teď vážně, celý auto až příliš dává najevo,jak VW šetří,nevím,jak to je možný,ale to bylo to první,co mě napadlo. Vizuálně umírněný exteriér vydrží roky bez výraznějšího zásahu,interiér holt na hranici skousnutelnosti,společných prvků dost na to,aby tahle "potvora" přinesla něco do měšce,jen musej opatrně s cenou,je to až příliš vidět. Můj názor je stejně chladný jako Tiguan,zase na druhou stranu vidím vykukovat slunce skrz mraky. Přeju hodně úspěchů a s tou reklamou opatrně,ať není negativní,viz ta foto-spartakiáda na tý rampě. Jo a v tý černý není vůbec špatnej!
neregistrovaný "blb_ci"
27. 10. 2007 10:55
Re: VOLKSWAGEN
Je to pefektní auto !!!
neregistrovaný "e"
5. 10. 2007 11:02
Re: VOLKSWAGEN
moje rec.... :yes: :yes: ...hlavne ta palubovka :no: 8-s :no:
neregistrovaný "Perun."
5. 10. 2007 08:01
Vlk v terénu
Nevypadá zle, tenhle vlk.. dvakrát se za ním ale neotočím. Prostě standard, který to bude mít na trhu velmi těžké právě díky léty ověřené konkurenci z východu. Tak jak nenásilně a vlastně i nenápadně vypadá exteriér, tak ukrutný a nepřitažlivý je vnitřek, který z terénního vlka dělá zarudlého vlka v trenkách.. prostě velmi nešťastná volba zdaleka nejméně estetického vnitřku z wolfsbugského portfolia pro nový model. Jak promyšlená strategie (a také výrobně + logisticky nákladná) nabídky dvou tváří, tak unylá a hloupá myšlenka použití přístrojové desky a středového panelu G+ Na závěr si neodpustím poznámku směrem k redakci.. Chápu jistou "ódovitost" podobných článků, je to nutnost.. ale ona zmínka o 308 je velmi laciná a poněkud trapná.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Blue Sun
5. 10. 2007 10:21
Re: Vlk v terénu
Myslím, že v Evropě to tak těžké mít nebude. Plno lidí se po něm vrhne jen proto, že to je VW. Sice nechápu, co z této značky dělá modlu společnosti, ale prodejní úspěchy jí odepřít nelze.
neregistrovaný "Andy22"
5. 10. 2007 21:23
Re: Vlk v terénu
Také si myslím, že tohle auto nebude mít na evropském trhu problém prorazit. Asi bych si ho nekoupil, ale můj známý se na to dost vážně tváří. Myslím, že by mohl zaujmout i jak starší tak i mladší generaci, asi v ničem super extra nevynikne, ale v podstatě nic mu neschází a je velmi komplexní. Jsem zvědav na první místní test.
anonym
5. 10. 2007 08:37
Zklamání
Koncern se bohužel opět vybarvil ve velice usedlých barvách. Naladil nás skvělou barvou a skvělou image,ale skutek je jiný.Naprostá nuda. Měl jem zálusk,ale Néééééééé
Rozbalit vlákno
0
5. 10. 2007 08:43
ZA CO CHVALIT??
Po precteni jsem se dlouho dival na galerii fotografii pod timto clankem. Celou tu dobu jsem hledal neco, zac bych mohl Tiguana pochvalit. Predni cast vozu se zda byt prilis tezka v porovnani se zadni casti. Maska (mozna diky lampam) je vyrazne ispirovana japonskou konkurenci. Zboku jse se uz o nevyvazenosti zminil, zezadu je to znamy Golf. Zadni blatniky zboku maji jakoby naznak prolisu ala Tribeca. Interier je jiz tradicni katastrofa. Nudny design interieru ale nahradíl design osklivy. Zde je nejvic videt snaha o usetreni. Za zminku stoji cervene podsviceni na displeji mezi rychlomerem a otackomerem. Dobre pro bolave oci.

Takze jedine zac si VW zaslouzi predcasnou pochvalu jsou papirove hodnoty noveho TDI CR. Celkove nevidim jake bude mit prodejni sance v porovnani s leadery tridy RAV4 ci s CRV, popr. dokonce se SANTA FE.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "PREMDA"
5. 10. 2007 09:31
Re: ZA CO CHVALIT??
No s tim Santa Fe bych neprehanel, ale jinak :yes:
5. 10. 2007 09:59
Re: "Volkswageni" nezklamali.
Tiguan. Je to dokonaké dílo, seč "Volkswageni" opět, již tradične nezklamali. Výrazné tváře nového Tigiho nesejdou z mysli, máš je zkrátka pořád před sebou. Golfózní vnitřek pak rozbuší srdce ještě víc. To nejlepší z Golfu+ je tak dobré, že zapadne i do jiné třídy. Zdařilá kombinace jednoduchosti a robustnosti přenesla jeho palubní desku skrz třídy a povýšila její už i tak vysokou hodnotu.
Zdařilý profil boků korensponduje s výraznou přídí a stylově navazuje na decentní záď. Čtvercové výřezy kol jsou téměř monstrózní, propůjčují vozu auru síly a nezkrotnosti. Luxus pak naznačuje decentní chromování kolem oken.
Jestli chceš dokonalého společníka pro život, ber Tiguan. Dle své chuti si můžeš vybrat cestní, nebo terénní verzi. To je v téhle třídě unikát. K tomu pověstná kvalita a spolehlivost VW, a silný, nezaměnitelný, neprůstřelný image. BRAVO Tigi, BRAVO Volkswagen. BRAVO!!!
5. 10. 2007 10:16
Re: "Volkswageni" nezklamali.
jako bych tam citil ironii.
neregistrovaný "Wlken"
5. 10. 2007 10:32
Re: "Volkswageni" nezklamali.
Dokonalé! >:D
neregistrovaný "EF"
5. 10. 2007 16:35
Re: "Volkswageni" nezklamali.
Kvalita a spolehlivost?? Kdes na tom byl? VW Audi a spol. jsou jedny z nejporuchovějších aut vůbec.
neregistrovaný "jahonzik"
5. 10. 2007 10:01
Re: "Volkswageni" nezklamali.
Tak nejak bych to videl taky. VW moc do novych veci neinvestuje.
neregistrovaný "Wlken"
5. 10. 2007 11:01
Re: "Volkswageni" nezklamali.
Tomu stádu bezduchých snobů, kteří dělají z Volks-Wagenu něco prestižního to bude stačit.... ;-)
neregistrovaný "Honza."
5. 10. 2007 08:44
Auto OK, palubka KO
Dobry auto, ale kdyby vyrobce nespolupracoval se zlodejema tak by to bylo lepsi. Abych se kazdy rano musel bat, ktera fetka mi ukradla navigaci, nebo radio je na :no: . Dokud bude koncern delat tyhle neintegrovany sr.... tak je cely auto na prd. Nebo vas bavi porad korespondovat s pojistovnou a prichazet o bonusy ?
Rozbalit vlákno
0
5. 10. 2007 09:03
predavať sa bude ako aj Tuareg
a ten je tiež drahy ani nie moc pekny a tiež je to volkswagen a predava sa vcelku nad očakávania dobre...preto sa nebojim o predajnosť tiguana
Rozbalit vlákno
0
5. 10. 2007 09:07
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Jozki."
5. 10. 2007 09:26
Re: za chvili je tu kaspar
Srdecna vdaka ze obsiahly prispevok k teme. :-! K veci : ze auto nenadchne a neurazi ? VW take robi lebo take ludia chcu. Dokaz - predajne cisla VW. Ze interier je z Golfu Plus ? No a ? Ma perfektnu ergonomiu, vsetko je poruke tak preco to nevyuzit. V kazdom teste VW ziskava body za interier ergonomiu priestor a tak to bude aj teraz. Motor je CR dalsie plus ktore mu pomoze. Kto z konkurencie ma tri rozne verzie jedneho auta a z toho jedna z nich je "specialne" do terenu (Track and Field). Auto ma par dalsich noviniek takze o uspech toho auta sa nebojim.
5. 10. 2007 10:13
Re: za chvili je tu kaspar
Najlepšie by bolo mať z toho auta 10 verzií, a každú na iný účel. Ale všetky s rovnakou starou palubovkou z Golfu+... :no:
neregistrovaný "Jozki."
5. 10. 2007 10:40
Re: za chvili je tu kaspar
Veru tak - ak vychadzas zakaznikom v ustrety a pripravis nieco viac na vyber tak si looser. :no:
5. 10. 2007 10:59
Re: za chvili je tu kaspar
Menej je niekedy viac. Skôr by potešil, myslím, lepší interiér a nie to, čo tu už raz bolo.
neregistrovaný "Jozki."
5. 10. 2007 11:59
Re: za chvili je tu kaspar
Mozno by skor potesil iny ako lepsi interier. Ale ak by nebol Golf Plus - bol by ten interier zly alebo skaredy ? Nie. Je zly len preto ze je uz pouzity v inom modely.
5. 10. 2007 12:25
Re: za chvili je tu kaspar
Ano, nic ine sa mu nevycita. Snad len to, ze tie plasty vyzeraju nejak velmi lacno. Aspon ja mam taky dojem.
neregistrovaný "Jozki."
5. 10. 2007 12:36
Re: za chvili je tu kaspar
Myslim ze plasty budu take ako v ostatnych VW - bez problemov. Spytaj sa ma na to presne o 2 tyzdne - to budem po testovacich jazdach. ;-)
anonym
5. 10. 2007 09:13
Už se těším.
Už se těším jak svou RRAV 4,nespolehlivou a se špatným servisem vyměním za toto pěkné a spolehlivé německé auto s určitě dokonalým servisem se zájmem o zákazníka ,který jen nestojí na údajné bezporuchovosti toyot.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "PREMDA"
5. 10. 2007 09:21
100 let za opicema
Palubni deska ani nijak nenavazuje na dvere. Tohle koupi jen slepej.
Rozbalit vlákno
1
5. 10. 2007 13:46
Re: 100 let za opicema
Prečo by mala naväzovať? To nie je záväzný dizajnový prvok. Je kopa áut s vydareným interiérom, kde tiež palubovka nenaväzuje na dvere.
neregistrovaný "spokojený"
5. 10. 2007 09:24
Bude se dobře prodávat
A to navzdory všem místním odborníkům >:D Technika, exteriér, interiér, zpracování, vše za jedničku s hvězdičkou. Za dva roku to nebude vypadat vyčpěle a okoukaně, jako všechny Rav, Tuscon, Sportage, Santafe nebo jak se všechny ty vozítka jmenují. CRV/Ssangyong ani nezmiňuji, to není konkurence :no: Hlavní bitva se bude odehrávat s triem Outlander,Peugeot,Citroen, tady to bude mít nový Tiguan velmi těžké, ale vyzbrojen je dobře. Držím palce :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Cupakapra"
5. 10. 2007 15:49
Re: Bude se dobře prodávat
"Za dva roku to nebude vypadat vyčpěle a okoukaně"... no to mas recht, ono je to okukane uz teraz.
Avatar - VDC
5. 10. 2007 09:24
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
anonym
5. 10. 2007 09:31
Re: ziiiiiiiiv
UAZ 469
neregistrovaný "bingo."
5. 10. 2007 09:31
Hezke
Hezke, dal bych si rict. Vedle CRV vylozene krasne auto (tak a do me >:D ).
Rozbalit vlákno
3
anonym
5. 10. 2007 09:33
Re: Hezke
Obecne si myslim, ze pouzivas pojmy mimo jejich puvodni definice.
anonym
5. 10. 2007 09:54
Re: Hezke
>:D :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "ondras12"
5. 10. 2007 21:30
Re: Hezke
Souhlas, sympatická kára, žádný výkřik, ale hezký..
anonym
5. 10. 2007 10:16
chybí míry a váhy
Redaktor zapoměl na dost důležité údaje. Kolik to auto měří a váží!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lexus - hybrid"
5. 10. 2007 10:46
Hruza
Nemci zacali vyrabet kulate japonske vozy??? Ten spicaty cumak se rozhodne nepovedl.
Rozbalit vlákno
0
5. 10. 2007 10:59
TIGI
Zvláštní. Jak tohle někdo dokáže? Člověk se na TIGIho podívá a okamžitě to auto pojme esteticky za "své". Nic mu nevadí, nic ho negativně neodrazuje. Nenajde jedinej designérskej poklesek. Dokonale vyvážená karoserie, velmi fotogenická, a z bočního zadníhího šikmého nadhledu, myslím, nejlépe vynikne její kvalita, čímž se zásadně odlišuje od pokusů typu RAV či Xtrail... TIGI je totiž krásný, sportovně elegantní vůz.

Velebme VW že udělal (opět) auto, s nímž můžeš roky jezdit a pořád bude přitažlivé. Velmi cením vytažení kol k obrysu karoserie (RAV vypadá, jako když vyjela na dojezdovejch stopětačtyřicítkách, s těmi koly, utopenými uvnitř blatníků), dále cením celkový tvar výřezů blatníků, které TIGIho opticky "přilepují" k vozovce, jakož i velmi povedenou příď s dominantním obočím a jistým, autoritativním pohledem umocněným tvarem přední kapoty. O harmonické kompozici zadních světel netřeba psát... kdo viděl někdy například zadní blinkry RAV, ten u TIGIho zvedá všechny čtyři palce vzhůru.

Vedle toho, člověk při pohledu na TIGIho v sobě intuitivně evokuje vzpomínky na Touarega, což je jenom dobře. Vybavím-li si konkurencí japonskou, korejskou či evropskou, pak v mainstreamové produkci není dnes jediný vůz, který by mohl TIGIho přebít, přičemž parádička v podobě dvou moelových variací je velkou trefou. Ovšem, uznávám, že pro někoho může být přitažlivější například Honda CRV... zejména s tím předním zákusem :-) Inu, jak se říká, proti gustu žádný ceervát... ;-)

Takže... velmi chválím VW za TIGIHO. Opět se potvrdilo, že VW je právem produkční jednička Evropy.

P.S. Taktika VW, totiž nechat vycukat Asii a pak přijít s dělem :-) je kouzelná... VW kráčí jistým, stylovým a velmi přehledným krokem vstříc budoucnosti. A ta zní jadnoznačně v jeho prospěch.
Rozbalit vlákno
49
neregistrovaný "Wlken"
5. 10. 2007 11:06
Re: TIGI
Tak jsme se dočkali... ;-)
neregistrovaný "mikikiki"
5. 10. 2007 12:21
Re: TIGI
ty jsi fakt psychicky na dne 8-s :no:
anonym
5. 10. 2007 11:07
Re: TIGI
bral bych to jako golf scout 4motion, jediné co se tomu dá závidět je 1.4TSI. za ty peníze ale mám cx-7 s 2.3turbo 190kw
neregistrovaný "e"
5. 10. 2007 11:15
Re: TIGI
presne myslim ze CX-7 je No1..a za stejny penize a sporadnym motorem ne jako TIKA 1,4 sra.ka a jeste hnusna 8-s
5. 10. 2007 11:25
Re: TIGI
Ale tahle auta jsou přece nepoměřitelná... vždyť z jiných segmentů, na jiných motorizacích. Vůbec nechápu, jak tě tohle může napadnout. Co takhle Cayman?... má sice jen dvě místa, ale zato proti CX-7 dokonale sedí na silnici... Příště uvažuj.
neregistrovaný "e"
5. 10. 2007 12:03
Re: TIGI
segment me nezajima zajima me cena a ta je stejna a co za ni dostanes.....
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 12:08
Re: TIGI
Cena? Tak to jdi do bazaru. :-!
5. 10. 2007 12:10
Re: TIGI
>:D Trefa, přímo na komoru.
neregistrovaný "e"
5. 10. 2007 12:10
Re: TIGI
ty ses pekna brzda.....kdyz nechapes nepis deme.nte
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 12:17
Re: TIGI
Vídím, že pan éčko postrádá mozek.
anonym
5. 10. 2007 12:36
Re: TIGI
>:D >:D asi sa bude musiet dat priklad [hypoteticky]aby to ty VW KOKO. pochopili... takze Magor GTI si chce kupit SUV -super TIKU za 700 papierov ale po ceste do autosalonu prejde okolo predajcu AUDI, kde je reklama -dnes AUDI A8 v plnej palbe za 700 000...GTI sa zamysli a povie si : To v ziadnom pripade nieje lepsia kupa, pretoze A8 je iny segment radsi si kupim to super VW...... >:D >:D
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 13:36
Re: TIGI
Vlastnil jsi někdy A8? Víš k čemu je to auto primárně určeno? Víš na jaké je cesty? A vidíš ten rozdíl mezi Tiguanem? Asi ne. To bys pak tyto "chytrosti" nikdy nenapsal.
anonym
5. 10. 2007 14:03
Re: TIGI
ty si asi debilek alebo si zaostaly rozumom....shrniem to ok? nie je podstatne aky segment je to auto ale co dostanes za tu cenu -ked tika stoji 700a za rovnaku cenu bude A8 tak si radsej kupim tu 8-mu nie? a je jedno na co je A8 urcena je proste lepsia ako tika a za rovnaku cenu tak neviem preco tu rozpravate o segmentoch, prva otazka pri kupi auta podla mna je -kolko to stoji? a nie aky je to segment -***
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 14:18
Re: TIGI
Vzhledem k tvé "dokonalé" gramatice usuzuji, že ty si můžeš koupit leda tak Matchboxe a opravdový auta přenechat chlapům.
Když jdu pro "teréňák", tak si nedovezu limuzínu, nehledě na to, že A8 začíná téměř na 2 milionech, takže nějaká super akce za 700 nehrozí.
neregistrovaný "wa wa wa"
5. 10. 2007 14:47
Re: TIGI
Mozno je to myslene tak, ze bburago porsche 911 a bburago golf maju rovnaku cenu, tak pan e by radsej kupil 911. A je mu jedno, ci by si to pustal po chodniku, alebo po hline, aj tak to po par metroch urobi kotrmelcek.
Tymto upozornujem vsetkych prispievatelov, ktori maju nadbytok anglicakov a chcu sa ich zbavit za nizku cenu, ze bude prebiehat vykup auticiek vo vsetkych krajskych mestach. Pre blizsie info sledujte prispevky pana E (vid IP adresu pri jeho prispevkoch, v pripade skryvania identity) >:D
neregistrovaný "bingo."
5. 10. 2007 20:37
Re: TIGI
Ze se s takovy hovadkem vubec bavis ;-)
5. 10. 2007 12:11
Re: TIGI
Jasně... pak ovšem se divím, že nejezdíš v Rollsu, tam je cena a kvalita v dokonalé rovině.
neregistrovaný "e"
5. 10. 2007 12:38
Re: TIGI
..se spamatuj a vyndej si ten prst z *.....ROLLS nestoji 700 000 tak newym co to meles dej si sluka a di spat
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 13:39
Re: TIGI
Dle tvého psaného projevu, kdy píšeš "w" namísto "v", nasvědčuje tomu, že jsi ještě nedozrálý puberťák, který nemá ani řidičák na fichtla. O čem se tu s takovým člověkem pak můžem bavit? O bábovičkách? Houpacím koníkovi? :-!
neregistrovaný "e"
5. 10. 2007 14:09
Re: TIGI
mne pravopis netrapi, a vys o mne *** takze se starej skym su..ka tvoje ku..r.a a ne co sem a kde sem a skym sem newys co napsat tak hledas ko...y typickej uchyl zdar
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 14:24
Re: TIGI
Tak to bylo hustohustý. Tos mi to nandal. Zůstaly ti z toho hulení v halvě nějaký tkáně, nebo se vše už rozpustilo a duní to tam? Nic si z toho nedělej, nasaď kšiltovku s extra rovným kšiltem, vobleč kalhoty s rozkrokem u kolen a vyraž počmárat nějakou stěnu ať se seberealizuješ.

PS: Příště ještě více sprostých slov, ať se tu přede všemi dokonale ztrapníš.
neregistrovaný "zezulka"
5. 10. 2007 14:31
Re: TIGI
:yes: on to nepochopi
anonym
5. 10. 2007 14:12
Re: TIGI
Přesně. Co tohle "w" je zazvyk...??? Blbeček :yes:
neregistrovaný "Standak"
5. 10. 2007 18:49
Re: TIGI
Pro zajimavost starocestina pouzivala w, dnesni zvyk je jednoduche v...
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 19:43
Re: TIGI
Samozřejmě a používala i jiné finesy. Ale je tomu už "pár" desítek let a my tu máme nové platné pravidla.
Junior výše o gramatice nikdy neslyšel.
neregistrovaný "wa wa wa"
5. 10. 2007 14:50
Re: TIGI
Ved podla teba aj A8 stoji 700000. >:D
Ked si nevies najst kamarata, bol tu jeden tebe podobny. Volal sa daniel design, potom mal este asi 20 000 nickov, teraz je niekde v blazinci, predpokladam.
neregistrovaný "Jutilla"
5. 10. 2007 15:20
Re: TIGI
Ale tahle auta jsou poměřitelná. Velmi podobné rozměry i hmotnosti,určení taktéž. A co se týče motorizace, tam jde jen o to vybrat si klidnou, uvážlivou jízdu s Tigi, nebo sportovní, razantní s CX. Příště uvažuj... ;-)
neregistrovaný "e"
5. 10. 2007 11:09
Re: TIGI
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D kopec srandy..sem se zasmal dobre :yes:
5. 10. 2007 11:25
Re: TIGI
Mít Tigiho, který vypadá jako Touareg je jistě trefa. Ovšem mít Touarega, který vypadá jako menší a chudší bráška Tiguan už taková trefa není.
5. 10. 2007 11:29
Re: TIGI
Zvažoval jsem také tuhle myšlénku, no... myslím, že VW tohle vybalancoval dobře - tedy TIGI přišel až po Touaregovi. Kdyby to bylo obráceně, to bych považoval za poměrně složitějsí problém... Ovšem, asi to teď příliš akademicky komplikujeme. Řeší někdo Freelandera a Range? Neřeší...
neregistrovaný "zezulka"
5. 10. 2007 12:30
Re: TIGI
to si nevsimaj, ten chlap je uplne vysinuty. Je to dmt 1.triedy!
neregistrovaný "milanič"
5. 10. 2007 11:29
Re: TIGI
Byl bych trošku opatrnější v hodnocení,šetření je až příliš vidět a ta cena zas až tak optimistická není,nicméně příliš brzo hodnotit. Nepředpokládám moc dětských nemocí,na to si VW majzla,ty dvě mutace beru jen jako dobrý mark-tah než jako zásadní výhodu. Přece jen VW dost dlouho chyběl klasický mainstrýmový SUV (Tuareg je jinde) a teď do toho obdivuhodně rychle praštili s využitím společných prvků - to ani nešlo jinak,ten rychlík jede sakra rychle. Takže na rozhodování pro budoucí SUV piloty a pilotice přibyl další zářez a ne jednoduchej.
neregistrovaný "milanič"
5. 10. 2007 11:44
Re: TIGI
Koncernově už tam mají i plus mínus Seata a přibude Yetti,no,každej sice svéráznej a jinej,tak asi ne kanibalizmus,ale snad dobrá obchodní politika s cíleným určením potenciálního kupce.
5. 10. 2007 11:55
Re: TIGI
Jo, Yetti bude nejspíše menší.
neregistrovaný "milanič"
5. 10. 2007 12:10
Re: TIGI
Bude menší,nápaditější,"živější" ,pokud se to ještě na poslední chvíli nezmění, cílová skupina jsou mladší ročníky se "sportovními" geny.
neregistrovaný "milanič"
5. 10. 2007 12:24
Re: TIGI
Musím končit,děkuji za normální pokecání,překvapilo mě,kolik je tady osobních invektiv a málo objektivity a taky hodně málo lidí,kteří toho o autobranži něco vědí,takže pěkný den a :yes:
neregistrovaný "zezulka"
5. 10. 2007 12:34
Re: TIGI
>:D takze GTI pise tie svoje uchylky a potom si este pise uznanlive prispevky k tym svojim ako neprihlaseny, pod roznymi nikmi. Tak toto uz hranici s kompletnou diagnozou >:D >:D daj sa liecit!
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 13:41
Re: TIGI
Přstaň už sakra otravovat. Nepíšeš k věci, urážíš a osobně tě považuji právě za toho, kým tak vehementně označuješ GTIho. Buď piš k věci, nebo vůbec.
anonym
5. 10. 2007 13:26
Re: TIGI
Yetti ma podle vyjadreni z MB stat na platforme Tiguanu. Tak asi zase o tolik mensi nebude. Jsem zvedav.
neregistrovaný "sag"
5. 10. 2007 12:22
Re: TIGI
to GTI
hahahaha :-) jsem se opet zasmal :-), viz Rav4 - hod si tam podlozky nebo si tam dej nejaky aspon 255 balony a utopeny rozhodne nebudou - ale nejen zadni naraznik bude omlacenej od sutru jako prase - ono,kdyz mas poradny auto, ktery ma celej naraznik v barve a ne v sedym plastu - tak to docela zamrzi. Jo a k tem zadnim svetlum se ani nebudu vyjadrovat - jsi fakt smesnej :-)
neregistrovaný "zezulka"
5. 10. 2007 12:26
Re: TIGI
Ach BOŽE ! Ako je mozne, ze v Bohnicich maju pristup k internetu? Mali by im davat viacej praskov na ukludnenie a spanok....nie ich pustat k PC >:D
anonym
5. 10. 2007 13:38
Re: TIGI
Je docela hezke si ty 2 prispevky - origos a parodii precist, protoze to je hezka ukazka, jak je pomoci subjektivniho hodnoceni mozne, napsat na jedno auto zcela rozdilne recenze. Pak by zde mozna ubylo zabomysich sporu, vedenych s nevidanou urputnosti.
neregistrovaný "jozef77"
5. 10. 2007 20:39
Re: TIGI
Tie tvoje zvasty sa fakt nedaju citat. :no:
6. 10. 2007 10:08
Re: TIGI
Ty jses zase ukazal. Je to hruza... RAV4 a vsechny JAPONSKE SUV si aspon nehrajou na to ze JSOU JAPONCI, ale oni JSOU JAPONCI, ne jako VW ktery uz nevi jak si zvysit trzby tak skrizi GOLFA a TUAREGA + skopiruje nejprodavanejsi design (kulaty), ktery mimochodem zacal jinde nez v evrope. Ten vystrceny cumak ale prehnali, ten mimochodem pochazi z Lexusu RX, ktery se vlastne vubec neprodava ze? Nastesti ze LEXUSaci vedi co a jak udelat. Kdyz vystrci u maleho auta cumak a useknou zadek.... nooo docela by me zajmalo co to udela jak dupnes na brzdu, 2 nebo 3 premety??? Toto auto si budou kupovat presne takovi jako ty. Posedli tim, aby tam byla nemecka znacka ale a to ze vse ostatni je Japonske, nebo skopirovane od Japoncu ti vadit nebude, hlavne ze na tom bude Germanska vlajka ze??? Je to hrozny patvar.
neregistrovaný "BFLM"
12. 10. 2007 15:23
Re: TIGI
Máš apsolutní pravdu. Zkaždým slovem musím souhlasit!Není potřeba si všímat těch co psali přede mnou,jsou poněkud jednodušší-vždyt srovnávat solidní klasiku s vyumělkovanou tvarově neuspořádanou ,na silnici jako koza na zalezlých kolech vypadající obludu z východu,at si říká RAV,CRV nebo jinak,přece soudný a rozumný člověk nemuže!Jsou to většinou ubožáci kteří nemají jasno a za měsíc jsou schopni napsat pravý opak!
5. 10. 2007 11:02
motor
nějak mi páni redaktoři nesedí údaje o dieselovém motoru. V jednom odstavci uvádíte objemový údaj 1896 ccm, což je stará známá "jednadevítka" a dále v textu je informace o motoru 2.0TDI Common-rail, což je ale jiný motor. Který údaj je tedy správný?
Děkuji za vysvětlení, případně opravu textu v článku. Jinak ke zvratkům v příspěvcích některých rádoby diskutujících se nemá význam vyjadřovat. Vůl nikdy nebude člověkem :-(
Rozbalit vlákno
2
anonym
5. 10. 2007 11:12
Re: motor
tak nevybehavaj z ohrady a nestretnes ziadneho cloveka
neregistrovaný "Jozki."
5. 10. 2007 11:45
Re: motor
Spravne ma byt 1986 ccm co je 2,0 TDI - redaktor sa len pomylil a vymenil dve cislice. ;-)
5. 10. 2007 11:15
TIGI
Zvláštne. Ako toto niekto dokáže? Človek sa na TIGIho pozrie, a v okamihu zistí, že na estetiku majú vo VW asi úplne iný názor. Nič nenadchne, skôr odradí. Jeden dizajnérsky poklesok vedľa druhého. Nevyvážené tvary, karosérie najmä z bočného šikmého pohľadu zozadu ukazuje, že sa zásadne odlišuje od etalónov RAV, ši Xtrail. TIGI je totiž škaredý, bez športového šmrncu a elegancie.

Poľutujme VW, že urobil (opäť) auto, s ktorým môžeš roky jazdiť, a stále bude vyzerať rovnako staro a nepríťažlivo. Zaujímavé su kolesá vytiahnuté k obrysom (z terénu, odkiaľ RAV vyjde takmer čistý, TIGI vylezie zablatený jak prasa), ďalej si treba všimnúť celkový tvar výrezov blatníkov, ktorý VW ukradlo koncernovému Yetimu, a tiež pokrčený, nahnevaný predok, s autoritatívnym výrazom. O nudnom a nevýraznom zadku netreba písať, bije sa s celým autom a kto videl zadok RAV-ky, po tomto ani nevzdychne... Za zadné blinkre TIGImu všetky štyri palce :no: :no: :no: :no:

Popri tom, človek pri pohľade na TIGIho v sebe evokuje myšlienky na väčšiu neforemnú hrču Touarega, TIGI rozhodne nevybočuje z rodiny. Ak si vybavím japonskú, kórejskú, či európsku konkurenciu, tak v mainstreamovej produkcii nie je jediný voz, ktorému by sa TIGI aspoň vyrovnal. Všetci, vrátane Hondy CRV sú tiež príťažlivejší ako on.

Takže...plačem nad VW za TIGIho. Opäť sa potvrdilo, že Volkswagen ide dolu vodou.

P.S. Taktika VW, totiž vždy prísť posledný, s tým, čo všetci už dávno majú, je kúzelná. VW kráča pomaly, ale iste, po šedej, nezaujímavej a nudnej ceste do zabudnutia.

>:D >:-[] >:D >:-[] >:D >:-[] >:D >:-[] >:D >:-[] >:D >:-[] >:D >:-[] >:D >:-[]
Rozbalit vlákno
26
neregistrovaný "honzarov"
5. 10. 2007 11:31
Re: TIGI
Před pár měsíci se mi na fotkách líbil. Nyní jemně změnili přední masku oproti konceptu. Sám nevím proč, ale už mi to připadá nikoliv jako hbitá mrška, ale vyžraná baculatá obluda, která to přehnala s výškou i oblými tvary. Takže u mě to má pochopitelně :no:
5. 10. 2007 11:31
Re: TIGI
Kopírovat cizí texty a pozměňovat jejich význam... to bys, klaudie, dělat neměl. To je ubohé :no:
neregistrovaný "Mino 1"
5. 10. 2007 12:03
Re: TIGI
Bud rad, ze paroduje tvoje texty. Asi si slavny >:-[] .
5. 10. 2007 12:08
Re: TIGI
:-) Problém je, že tohle, pokud by tu takových parodérů bylo více, rozhodí diskuzi. Nakonec... asi máš pravdu, pořád lepší, když paroduje texty mé, než když má člověk číst texty jeho vlastní... to vypadá, že paroduje sám sebe... >:D ;-) :yes:
5. 10. 2007 12:31
Re: TIGI
Presne, GTI, neber to v zlom. ;-) Byť to niekto iný, tak mi to nestojí za to. Určite si si všimol, že som to napísal zásadne protikladne voči Tvojmu chválospevu, a ak si čítal všetky príspevky, tak vieš, že nie som tak zaujatý, aj keď sa mi Tiguan zďaleka nepáči tak ako Tebe.

Zaujímavé je, ako niektorí čítajú len čo chcú, a berú aj paródiu s kopou úsmevov a úškrnov za textom vážne. :-!

Takže hlavu hore, priateľu, život ide ďalej, a trochu korenia a srandy musí byť. ;-) Myslím, že Tvoju popularitu tuná tým vôbec neznižuje, skôr naopak. :yes:

A na záver. Vkľude si zaparodujem aj sám seba, ale je to obtiažne, pretože pravú hodnotu vlastných príspevkov len ťažko odhadnem. Priznať si chybu, ak nejakú spravím, mi nerobí vážnejší problém, myslel som, že ma trochu poznáš...
5. 10. 2007 12:52
Re: TIGI
Velmi jsi mě zklamal. Měl jsem tě zařazeného v jiné sortě.
5. 10. 2007 13:06
Re: TIGI
Tak si musíš o mne poopraviť mienku. Nie som usadlý, vždy rozvážny a vždy "rozumný". To nie je môj štýl. Občas si treba aj zablbnúť. Štýl VW je mi cudzí.

Na druhú stranu, po nedávnych príjemných (nestranných a nedemagogických) príspevkoch v Tvojom podaní, ma tento trochu prekvapil v opačnom zmysle. Akcia vyžaduje reakciu a česť vyžaduje čin, tak sa to hovorí? Bezmedzná (až poburujúca) nepodložená chvála a ťažká (tiež až poburujúca)kritika. Keď zrátaš tieto dva extrémy, vyjde z toho klasický Volkswagen pre široké masy. Ničím neurazí ani nenadchne. Tak nejak to je, nie? A sorry, že som si požičal nejaké Tvoje slová. Vlastnými by som to lepšie nenapísal. ;-)
neregistrovaný "zezulka"
5. 10. 2007 13:19
Re: TIGI
mas moje uznanie! Konecne mu to dokazal niekto vysvetlit diplomatickou terminologiou bez urazok a osocovania. GTI nema mozno zlu terminologiu, ovsem jeho prispevky dychaju urcitym krcom, nenavistou, posadnutostou, komplexami a potom vyvolavaju aj dost emoticke protireakcie.
:yes: :yes: :yes:
od dnes budes hovorcom na auto.cz ;-)
5. 10. 2007 13:42
Re: TIGI
No tak, skľudni hormóny. Ja nie som tu na to, aby som niekomu dával "kvapky", či akýmkoľvek spôsobom niekoho dirigoval alebo dokonca urážal. Nemám na to žiadne morálne ani iné právo a ani chuť. Mám sa ešte čo učiť, aby som písal príspevky podobnej hodnoty ako GTI, hoci tie jeho sú ladené extrémne "volkswagenovsky". Všetko je v prvom rade zábava. Smutné je iba to, že nie každý dokáže prekročiť vlastný tieň a zabudnúť na svoju ješitnosť.
Ja nemôžem povedať, že by sa mi páčili tvoje príspevky, útočíš na GTI-ho bezhlavo a často bezdôvodne, stačí, že sa tu objaví. Vážne, trochu brzdi. Kým sa mu kvalitou príspevkov vyrovnáš, pretečie v Dunaji ešte veľa vody. A vo Vltave tiež. ;-)
neregistrovaný "zezulka"
5. 10. 2007 14:21
Re: TIGI
ja vacsinou do diskusii nevstupujem ;-) ;-) precitam si clanok o aute, pozriem fotky a tym to konci. No ked vidim, nick GTI, hned tu diskusiu otvorim s tym, ze co za extremy zase vyprodukoval. No a potom necham volne pole emociam a napisem nieco, co sa nepaci nielen tebe....ale i mne. Nepaci sa mi GTI pre jeho extremizmus a extremizmus je potrebne potlacat, pretoze ked prerastie....bude zle.

...a precitaj si to este raz. nikde nepisem o kvapkach. Vyjadril som sa tym sposobom, ze si dokazal slusnym sposobom napisat protireakciu na GTI vystrelok. Taktiez som napisal, ze GTI nepise zle.......no dycha z jeho slov nenavist, komplexy a netolerancia. Toto vsjo!
5. 10. 2007 14:10
Re: TIGI
Mimochodom, mrzia ma dve veci. Zaprvé, že si to berieš tak osobne. Čakal by som od Teba skôr nejakú odvetu s prehľadom a nadhľadom, a nie poznámku urazeného staršieho pána... ;-)
Zadruhé, od človeka Tvojho formátu by som nečakal, že škatuľkuje ľudí, do tej, alebo inej "sorty". Je to krátkozraké a pre dotyčného to môže byť do istej miery ponižujúce, alebo dokonca urážlivé.
Ale dosť už o tom. Intelektuálne výlevy sem vlastne ani nepatria. Začali sme s Tiguanom, tuším...
5. 10. 2007 14:52
Re: TIGI
Mne také mrzí, cos mi dneska "provedl"... číst překopírovaný vlastní text s pozměněným obsahem... to nejde, Klaudie, to opravdu ne.

Tu "sortu" si špatně vykládáš, bylo to myšleno pozitivně...
8. 10. 2007 12:38
Re: TIGI
Ja som to tiež nemyslel špatne. Tak to už chodí. Blbiny sa robili a robia, ale aby bola sranda, a nie aby sa niekto na to urážal alebo niečo podobné. ;-) NO tak teda sorry, GTI. A tú "sortu" si skúsim vyložiť nejako lepšie...(že si to Ty). :-)
neregistrovaný "milanič"
5. 10. 2007 11:35
Re: TIGI
No,no, co ti Tigi provedl, že ho tak řežeš? ;-\
5. 10. 2007 12:35
Re: TIGI
Čítaj medzi riadkami. Netreba všetko brať smrteľne vážne. Veď to bije do očí. Vlastný názor na Tiguana som napísal už prv, príspevok s názvom VOLKSWAGEN. :-)
neregistrovaný "Hombre76"
5. 10. 2007 11:43
Re: TIGI
>:D :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Jozki."
5. 10. 2007 11:52
Re: TIGI
Aspon si ho uz videl nazivo ? Alebo v nom jazdil ze vies aky zablateny vylezie z terenu ? "Taktika VW, totiž vždy prísť posledný, s tým, čo všetci už dávno majú" - ktory z europskych mainstreamov ma A-SUV v ponuke ? Co sa tyka dizajnu tak ten rozoberat netreba - kazdy ma svoj nazor. Ak teda dovolis. "VW kráča pomaly, ale iste, po šedej, nezaujímavej a nudnej ceste do zabudnutia." - mozno aj ked cisla tomu ani najmenej nenasvedcuju - skor opak.
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 12:11
Re: TIGI
Ano, VW kráčí po cestě do pekel zapomnění , dlážděnou nejvyššími prodeji v Evropě... Co ostatní (evropské) automobilky? Ty už v pekle (zapomnění) jsou?
5. 10. 2007 12:36
Re: TIGI
Jozki., FX, čo tak trochu sa uvoľniť a pochopiť nadsádzku a kvapku irónie? ;-)
neregistrovaný "Jozki."
5. 10. 2007 12:55
Re: TIGI
V prispevku VOLKSWAGEN kritizujes (jemnejsie povedane nepaci sa ti) dizajn v tomto prispevku takisto. Takze na parodiu to velmi nevyzeralo. Nabuduce skus dat ;-) a nie >:-[] (skodoradostny usmev). ;-)
5. 10. 2007 13:12
Re: TIGI
Nehraj sa na detailíky. Budeme sa doťahovať, čo ktorý smajlík vyjadruje? Isteže kritizujem, pretože veľa vecí mi na novom Tiguane nesadne. A paródiou to je už len tým, že vpodstate cez negatívny kopirák preberám GTI-ho chválospev. V prvom príspevku píšem vecne a konkrétne. A píšem svoj názor (s ktorým nemusí každý súhlasiť), tak ako GTI alebo ktokoľvek iný svoj. A nekričím, keď niekto zadupe moje názory pod čiernu zem, ani sa neurážam. Nie sme v parlamente, ale vo voľnej debate. Alebo sa mýlim? ;-)
neregistrovaný "Jozki."
5. 10. 2007 13:22
Re: TIGI
Len smajlikom vies dost vyjadrit. Ale mas pravdu nedotahujme sa. ;-) Kritika mi nevadi a dobre ze ani tebe odpoved na kritiku. Lebo "Nie sme v parlamente, ale vo voľnej debate.". :yes:
neregistrovaný "owner27"
5. 10. 2007 13:03
Re: TIGI
>:D >:D >:D >:D Moc hezké >:D >:D
neregistrovaný "owner27"
5. 10. 2007 13:07
Re: TIGI
A těch pitomců, co na to ješitně reaguje >:D >:D >:D
neregistrovaný "Já Rys"
6. 10. 2007 16:14
Re: TIGI
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "petrnezval"
5. 10. 2007 11:35
VW
Už se na to auto těším.Hned je vyměním za naši špatnou RAV4.Tuto mám spojenou s poruchami a se špatným servisem,Věřím,že německé auto bude ve všem lepší.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "zezulka"
5. 10. 2007 12:43
Re: VW
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "Lotr"
5. 10. 2007 11:51
KIA
To je nová KIA Sportage? >:-[]
Rozbalit vlákno
2
anonym
5. 10. 2007 13:40
Re: KIA
Ne, v ramci uspor byl prevzat predchozi model Sportage.
anonym
5. 10. 2007 13:42
Re: KIA
Ovsem byla implantovana supermoderni palubni deska.
Avatar - Dinar
5. 10. 2007 12:22
Klasika
diskusí na Auto.cz. Objeví se auto od VW a začíná pláč a kvílení o hnusu, nudě, stádu apod. Realita je a bude pochopitelně jiná, než líčení místních vizionářů o cestě VW do zapomenutí skrzevá Tiguana. Volkswagen, podobně jako ostatní evropští výrobci zaspal nástup Japonců a Korejců v tomto segmentu, takže teď jde do nabitého ringu, kde už někteří mají modely v druhé nebo třetí generaci, což je logicky výhoda, zákazníci si už mohli vytvořit vztah. Vzdechy nad designem nechám stranou, Volkswagen ví, jak oslovit evropského zákazníka, v tomto ohledu netřeba mít strach, že by se auto nelíbilo. Takže co ostatní zbraně, kterými by chtěl přetlačit konkurenty? Prostornost a variabilita je s relevantními soupeři srovnatelná, jízdní vlastnosti lze předpokládat na úrovni špičky segmentu (platforma golfu 4x4 je dostatečnou zárukou), takže rozhodování se bude nejspíše odehrávat na poli motorizací a srovnání výhodnosti cena/výbava. Pokud jde o motory, drtivá většina aut segmentu se prodává se R4 dýzly kolem dvou litrů, kde 2,0 tdi, konečně s commonrailem, bude jistě plnohodnotným soupeřem kterémukoliv konkurentovi, a bude i v silnější verzi. K tomu navíc dokonalý benzin 1,4 TSI, později 2,0 TFSI plus kombinace se, v segmentu stále unikátní, DSG, to budou trumfy Tiguanu, tj. tradiční výhoda VW ve velké nabídce motorizací a kombinací převodovek, se kterou má velkou šanci uspět proti "dvoumotorovým" nabídkám asiatů. Zbývá cena resp. cena ve vztahu k výbavě, a tady bude možná největší pozitivní překvapení Volkswagenu. Reálná základní cena 1,4 TSI někde kolem 750 tis., to by byl asi trumf největší, naznačující, že hoši u VW si uvědomují nabitost segmentu a kvality soupeřů proti nimž jdou. Pro zákazníky jen dobře. Sice mě kategorie malých SUV nějak zvlášť neoslovuje, ale klidně si vsadím na Tiguanův úspěch. ;-)
Rozbalit vlákno
6
5. 10. 2007 12:43
Re: Klasika
:yes: Ta cena, to bude žolík VW. Koukám na snímky, zejména na ty z nadlhledu, původně jsem se domníval, že to chce světlou barvu... ovšem v té černé, kdy se podtrhnou chromové manýry - lemy oken a lyžiny na střeše... TIGI je sekáč. A jak píšeš, motory, DSG... to jsou trumfy.
neregistrovaný "pallas_"
5. 10. 2007 22:42
Re: Klasika
pojem "sekáč" vo mne evokuje skor second hand ..
neregistrovaný "Coulin"
6. 10. 2007 10:25
Re: Klasika
>:D >:-[] Vždyť je to vlastně auto ze "sekáče",auto z dílů co VW někde po skladech pobral ofoukl z nich prach a zbastil toto...Dobrej članek je o VW Golf 6 v poslednim Autohitu.. GTI přečti si to a pak mudruj... VW nemá na nic,šetří úplně na všem a na to dojedou... :-! Už to ,že budu třeba seďet v TIGIm za 900tis a budu mít před sebou hnus desku z Golfa před pěti lety... :'-(
Avatar - Gasoline
5. 10. 2007 12:55
Re: Klasika
Všichni v nástupu nezaspali,máme tady Freelandera, v první generaci byl velikostí přesně jako TIGI.
Myslím, že TIGI je zaměřen úplně na stejnou cílovou skupinu jako byl Freelander1, dvojka je už bumbrlíček.
TIGI je auto s kterým budou rády jezdit ženy. Sedí vysoko nad silnicí, mají pocit bezpečí a není to zas nějak obrovská kráva. Stačí, že se bude prodávat v pěkných pastelových barvách, na designu jim moc nezáleží.
Mám Freelandera 1 a žena s ním jezdí rozhodně radši, než se služební Oktávkou.
Avatar - Dinar
5. 10. 2007 13:15
Re: Klasika
Jo, bylo to zobecnění, Freelander je čestnou vyjímkou. A pokud jde o oblibu sezení vysoko nad silnicí, musím říct, že se to týká nejen žen. Vždy jsem inklinoval k autům, která mi dovolí mít zadek co nejníž k silnici a nečekal bych, že se mi bude vysoký posaz líbit. Ale mám teď i velké SUV, a když s ním jedu, je to relax, skvělý přehled o dění kolem, třeba i o tom, co všechno vozí v kabinách řidiči dodávek. :-) A manévrování je snadnější než by se zdálo, velká SUV nebývají obecně delší než auta střední třídy, jen jsou širší, ale to je zas vykompenzováno nadprůměrným rejdem, takže parkování je díky tomu a díky lepšímu výhledu jednodušší než z leckterým hatchem. Tvé ženě se nedivím, pokud nemá ambice zapáleného řidiče a nechce prohánět Freelandera po okreskách, pak je to pro ni ideální auto. ;-)
neregistrovaný "Já Rys"
6. 10. 2007 16:21
Re: Klasika
Jestli ono to kvílení o hnusu není jen reakce některých jedinců na nebetyčné vychvalování nečeho průměrného od jedinců jiných 8-s
anonym
5. 10. 2007 12:49
opel combo
ahoj nemozem to najst
Rozbalit vlákno
1
6. 10. 2007 09:20
Re: opel combo
No jestli hledáš diskuzi, ve které ses ptal na Combo, tak je pod "Astrou hybrid" ;-)
neregistrovaný "zezulka"
5. 10. 2007 13:08
Cim to je?
Cim to asi bude, ze VW prisiel do ringu v tejtot riede posledny? A kde je ta povestna designerska skola, ktora chrlila jedno nudnejsie auto za druhym po cele generacie? Totiz pri pohlade na TIGIHO si hned vsimnem viacere detaily odkopirovane od RAV4-ky, niektore crty zase prebrate od SANTAFE a par detailov z KIE? Kde je ten vlastny, konzervativny design VW? Pouzit 3 azijske modely na to, aby boli schopni navrhnut svoj.....to je fakt sila :no: VW ma znovu nicim neprekvapil a dokonca ani interierom, ktory nesie krivky interieru RAV4 ....ovsem ten v RAVKE vypada o 2 triedy ergonomickejsie a zlicovanejsie. V TIGUANE sa zase ukazalo neskutocne setrenie, koli ktoremu je VW v krcoch a nedokaze sa zbavit narastajucej poruchovosti. TIGI bude zase chaby krok, ktory skonci par predanymi kusmi a mnohymi nespokojnymi zakaznikmi. Uz teraz je jasne, ze KIA a Hyundai potvrdia svoje narastajuce cisla v triede. Zase sa potvrdilo, ze ani velke zlavy a divna politika VW nedokaze prinutit zakaznikov kupovat ich predrazene, nespolahlive vozidla, pretoze uz aj monopoly (plynarne, energetika, vodarne) zacali nakupovat Navary, Patroly, Pathfindery, Murana, Santa Fe, Sporage, Pajera a RAVky -vsetky tieto modely sa v poslednej dobe objavuju na cestach ako huby po dazdi. Pri jazde v horkych oblastiach si nemozno vsimnut sluzobne vozidla lesnych zavodov, ktore tiez pochadzaju z korejskej, ci japonskej produkcie. Je nacase si polozit otazku, preco chce byt VW za kazdu cenu v kazdej triede, ked jednoducho to nezvlada? Velky pocet znaciek, ktore zahrnuje vo svojom koncerne a snaha byt s kazdou znackou v kazdej triede sposobila, ze VW nestiha ukocirovat ten velky kolos a s tym sposobene problemy. Odraza sa to v kvalite automobilov koncernu, v chaose na servisnych miestach, v dlhsej dodavke nahradnych dielov. VW sa snazi za kazdu cenu ponuknut neskutocne mnozstvo motorov, vybav a i modelov. Predajcovia maju dokonca problem (pri komunikacii so zakaznikmi) s popisom motorizacii, ich vykonov, spotrieb atd. Dokonca si pletu uz aj pojmy ako TSI, FSI, TDI .....
Je na skodu, ze taky kolos ako VW sa ubral cestou samodestrukcie!
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "owner27"
5. 10. 2007 13:16
Re: Cim to je?
Nahlásil jsem tě adminovi, za to pomlouvání. to, že se to manažersky přestalo zvládat ještě neznamená úpadek. Viz MG nebo Jaguar. A kdybych si já měl vybrat, čím bych chtěl vjet do kopru, tak to bude Tiguan. Je na to totiž udělanej
neregistrovaný "zezulka"
5. 10. 2007 13:22
Re: Cim to je?
pomlouvani??? Staci si precitat clanky tu na auto.cz, ktore dokazuju spolahlivost koncernovych aut v dlhodobych testoch. Golf3 bol zarukou spolahlivosti....ovsem kde je GOLF5???? Trosku uvazuj. Prejdi si statistiky ;-)
neregistrovaný "owner27"
5. 10. 2007 13:29
Re: Cim to je?
Statistiky máme na ulicích. Já tam vidím víc 4kovejch než 5kovejch. Ale je fakt, že pětka se taky do kopru vjet nebála ;-)
neregistrovaný "zezulka"
5. 10. 2007 13:33
Re: Cim to je?
super, ze si tonahlasil. Aspon sa ukaze objektivnost redakcie AUTO.CZ. Pretoze GTI uz napisal tolko humusu na vsetko co nepochadza z produkcie VW, ze uz by mal davno dostat BAN a sediet v base!
I tak mam dojem, ze GTI je Zezulkov pribuzny alebo Zezulka sam, pretoze ziadny manager ani zamestnanec nebude pisat take uchylky ako GTI. Robi tym zle meno VW, pretoze znechuti i toho posledneho fandu tej znacky.
neregistrovaný "owner27"
5. 10. 2007 13:38
Re: Cim to je?
Mám obavu, že VW fanoučky nemá. to by muselo mít jaksi esprit. Padesátníka, kterej o tom jaký si koupí další auto ani moc nepřemejšlí, můžeme za fandu označit těžko.
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 13:49
Re: Cim to je?
Někdy se až divím, jak se člověk, který má ve svém profilu zajímave info, může takto přízemně projevovat. To jsou všichni řidiči japonců takto závistlivě tupí?
neregistrovaný "zezulka"
5. 10. 2007 13:52
Re: Cim to je?
vypis sem aspon jedinu vetu, ktora ti pripada zavistlive tupa ;-) ;-)
napisal som len cistu pravdu a ak to nechapes, tak holt.....tvoja smola >:D
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 14:03
Re: Cim to je?
Pravda je to, když někoho označíš za deb*la? A že by měl sedět v base? Co ti k tomu dává právo? Proč máš v sobě tolik nenávisti? To ti ubližoval strýček, když jsi byl malý? Projevuješ se jak omezenec.
neregistrovaný "owner27"
5. 10. 2007 14:09
Re: Cim to je?
Tebe to kouše jako štěnice viď >:D Tak proč na to reaguješ? Nutí někdo? Třeba hlasy v tvé hlavě? Narušuje ti to karmu, když se někdo otře o VW?
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 14:34
Re: Cim to je?
Karmu mi narušuje srážka s blbcem. Ti, jenž nejsou schopni vyplodit nic hodnotného, by do diskuzí o "své nenáviděné automobilce" neměli nic psát. Omezují tím ostatní.
neregistrovaný "zezulka"
5. 10. 2007 14:16
Re: Cim to je?
hm...mozno som dost emotivny. Ale nereagujem na rozumne nazory. Ak sa niekomu paci Suzuki SX4 alebo Peugeot 106 je to jeho pohlad a ak to napise, fajn....vsak je tu volna diskusia. Ovsem nazory GTI-ho mi pripadaju ako cista, nezmyselna provokacia. Sorry, no vobec nechapem, co tym chce dosiahnut.
neregistrovaný "owner27"
5. 10. 2007 14:24
Re: Cim to je?
Vy jste úžasný >:D >:D >:D
Vyndej si hlavu z Jeho * poplácejte se po zádech a jede se dál. Takhle zase jenom plevelíte.
neregistrovaný "owner27"
5. 10. 2007 14:37
Re: Cim to je?
Omlouvám se, to vůbec nepatřilo sem :-O
neregistrovaný "owner27"
5. 10. 2007 13:53
Re: Cim to je?
:-O co máš na mysli? Zatím o závisti nepadla ani zmínka.
Avatar - GuitarsHero
5. 10. 2007 14:43
Re: Cim to je?
FX - reagujem na toto Tvoje "To jsou všichni řidiči japonců takto závistlivě tupí?" - preco takto generalizujes? Mas nejake pocetne skusenosti? Lebo ja mam dost zlych skusenosti, ale prave z vodicmi VW koncernu. Neviem cim to je ;-)
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 19:46
Re: Cim to je?
Určitě ne, ale to nejsou ani řidiči VW. Jen jsme v Evropě, kde má VW největší prodeje. A poněvadž je procento blbů v každém národě +/- stejné, pak je stejné i složení řidičů na cestách v ohledu vozového parku. Nepochybuj o tom, že v Japonsku jsou zase "blbové", sedlající převážně auta japonské provenience.
Avatar - GuitarsHero
5. 10. 2007 13:57
Re: Cim to je?
Nahlasil si ho adminovi?!?!? Za to, ze povedal svoj nazor!??! Za pomlouvani koncernu VW?!?! To si snad delas pr*el, ne? Ty vedies asi taky jednoduhsi zivot, ze jo? ... ŽASNEM!
neregistrovaný "owner27"
5. 10. 2007 14:06
Re: Cim to je?
A tebe jsem nahlásil taky. Za to zakuklený sprostý slovo. Tady je to pro slušné lidi, jak tvrdí redakce. Sice řekl názor, ale úplně špatnej. Zeptej de Denára nebo Folksvágna, pardon Džítýího, jak to doopravdy je. Ale už to asi nestihneš ;-)
Avatar - GuitarsHero
5. 10. 2007 14:32
Re: Cim to je?
>:D >:D >:D No to je sranda! >:D
neregistrovaný "wa wa w a"
5. 10. 2007 14:57
Re: Cim to je?
Nahlas ho za bonzovanie >:D
neregistrovaný "A2"
5. 10. 2007 13:36
Tvar
Nárazník teréní verze je opravdu odporný, připomíná obojživelné vozidla, je to jen jakýsi marketingový tah ohledně nájezdových úhlú.
Rozbalit vlákno
0
5. 10. 2007 14:28
Ach jo, GTI
Tvým problémem je, že ty svoje názory píšeš tak, jako bys jen vysvětloval pocity mé a ostatních. Naštěstí tu tentokrát nebyl "Apoštol mých snů", to už by se mi asi zvedl kufr. Zkus mluvit za sebe a možná se dočkáš rozumné diskuze ke svým názorům.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "zezulka"
5. 10. 2007 14:41
Re: Ach jo, GTI
:yes: :yes: :yes:
presne! Vacsinou sa diskusia zvrhne vtedy, ked do nej vstupi GTI. Jeho prispevky az moc provokuju ...
neregistrovaný "owner27"
5. 10. 2007 14:43
Re: Ach jo, GTI
Jenže to jsou skutečně tvé pocity. Jen je máš zasunuté někde vzadu a ještě jsi k nim nedozrál. Naštěstí nejsi ještě ztracený. Otevři se, přijmi jedinou velkou pravdu a po cestě na kterou ti bude Folksvágn svítit xenonama vyjdi z mlhy do světla prozření. >:D
neregistrovaný "zezulka"
5. 10. 2007 14:46
Re: Ach jo, GTI
neni ten "owner27" nahodou odhlaseny GTI? ;-)
>:D >:D >:D (delam si * kamo ;-) )
neregistrovaný "owner27"
5. 10. 2007 14:48
Re: Ach jo, GTI
Urážky si vyprošuju, nebo to budu hlásit >:D
neregistrovaný "zezulka"
5. 10. 2007 14:53
Re: Ach jo, GTI
>:D >:D >:D
5. 10. 2007 14:46
Re: Ach jo, GTI
Tfujtajbl, nepostáváš v podchodech se Strážní věží v roukou?

Na mou cestu mi svítí xenonama Ford.
neregistrovaný "zezulka"
5. 10. 2007 14:49
Re: Ach jo, GTI
vcera ma obehol novy F.Mondeo .....v takej slivkovo-modrej metalize a kombi. V skutocnosti je krajsi ako na fotkach :yes:
neregistrovaný "owner27"
5. 10. 2007 14:52
Re: Ach jo, GTI
Nikdy není pozdě na záchranu, tak ti toho Forda odpouštím. Moje nej zábava je chodit do šourůmů Mercedesu a BMW a poptávat luxusní výkoný vůz, v prvotřídní kvalitě, něco jako je VW Golf 1.4, prostě nějakou prémijofku >:D
5. 10. 2007 15:01
Re: Ach jo, GTI
Tak to jo, ještě bys mohl u VW zkusit poptat něco jako je Mondeo, jestli by měli vůbec co nabídnout. :-)
neregistrovaný "UK"
5. 10. 2007 14:46
Re: Cas ukaze.
Za rok sa pozrieme na predajne cisla.Ak Tigi porazi RAV ku v predanych kuskoch ,mozno si nalepim na toalete velky plagat Tigiho...
neregistrovaný "zezulka"
5. 10. 2007 15:04
nahlasil som sa sam!
nahlasil som sa adminovi, ze odchadzam pre dnesny den z diskusii. Povinnosti volaju (teda decka spred skoly) >:D >:D takze idem pozbierat drobizg ...
Drzte si! ;-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
5. 10. 2007 15:21
sra*ec
Nerozumim vrcholove autum,pouze co si prectu v podobných e-zinech,nejezdim v mezních situacích atp. , jezdím matčinou filckou a nejsem spokojeny...kazdopadne auta miluju , coz zaclo kdysi golfem II, od te doby se ale moje obzory decentne rozsirily a myslim, ze bych do zadnyho novyho wv nesel...A tiguan by to rozhodne nezachranil,nevidim na tom aute nic originalniho a ani vzhledove zajimaveho. Je to zmenseny Tuareg, ktery se mi jeste porad jakztakz libi...Ale potom co se nam predstavila nova imprezka, jiz jsem obrovskym fandou, tak nemam narok jakkoli kritizovat tohle..
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Coulin"
6. 10. 2007 10:31
Re: sra*ec
Rozumnej názor :yes:
neregistrovaný "135i"
5. 10. 2007 16:10
TIGUAN TIGUAN
Snad díky GTI-ho oslavám a chvalozpěvům má VW u nás skoro nejdražší ceny v Evropě. Jinde si to nedovolí tak napálit jako tady a ještě s osekanou výbavou. To je „zásah na komoru“?! Proti gustu žádný…, ale KUGA is commin´ a vypadá taky dobře.
Rozbalit vlákno
2
5. 10. 2007 16:17
Re: TIGUAN TIGUAN
Nejdrzsi ceny? Jak pro koho. Nejvetsi prodeje u nas dela VW pravnickym osobam. Tem prodava hodne pod cenou. Samozrejme i VW musi udelat profit a proto si to vynahradi na fyzickych osobach.
neregistrovaný "FX"
5. 10. 2007 19:48
Re: TIGUAN TIGUAN
Pokud ti vadí ceny VW u nás, kup ho třeba v rajchu, nic ti nebrání. :-!
Avatar - donPedro
5. 10. 2007 17:28
Tigi vs. ten druhej
Viz zde: [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "1.4 TSI"
5. 10. 2007 20:04
Subjektivní dojmy
Tak by mě zajímalo, kolik z vás, kteří tady první koncernové SUV na platformě A haníte nebo vychvalujete, vidělo Tiguana z blízka ve Frankfurtu, nebo ještě lépe kolik se v něm půjde k prodejci VW svézt alespoń po městě, protože si troufám tvrdit, že zatím vše pouze odhadujete, nebo papouškuje to, co jste si někde přečetli.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "jozef77"
6. 10. 2007 21:29
Re: Subjektivní dojmy
Zastavil som sa pri nom asi na 1 minutu, ale ze by ma ohuril, tak to teda nie. V expozicii VW ma zaujal akurat Phaeton. Je to jedine auto tejto znacky, ktore sa mi paci. Ale tie prachy, co tam zanho pytali (115 alebo 118 tisic EURO, nepamätam sa uz presne) by som za znacku VW nikdy nedal. Na luxus su tu ine znacky, ze?
anonym
6. 10. 2007 00:06
srdeční záležitost
Už jsme s ním jel, je to bomba! VW jsou absolutně nejlepší kárky,miluju je nade všechno!!!!!!
Rozbalit vlákno
0
anonym
6. 10. 2007 00:07
srdeční záležitost
Už jsem s ním jel, je to fakt naprostá bomba! VW jsou absolutně nejlepší kárky,miluju je nade všechno!!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ji/Ri"
6. 10. 2007 00:29
Tahejte, vnímejte.....
mrde.jte....ten co to psal je Šousták.... Pěkné, volkswagenovské, ale i kdyby byl ze zlata tak ten interiér je prostě na vagínu.....toho penise, který dal souhlas k tomuto interiéru bych poslal do spodní části zad - té nevonné....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ji/Ri"
6. 10. 2007 00:39
GTI - co říkáš na interiér?
Ale reálně a pravdu. Zatím. ;-)
Rozbalit vlákno
0
6. 10. 2007 10:13
Proc to ma na tech budikach 260Km/hod??? Nikdy se to nedosta
Proc to ma na tech budikach 260Km/hod??? S tema "vykonnyma" motorama co k tomu davaj se to tam nikdy nedostane, pochybuju ze se to nekdy dostane vubec na hranici 150Km/hod.... Jeste konstatujou ze za tim muzes tahnout prives az 2,5t, to aby jsi s tim jezdil jen po okreskach a jen za nakladakama at nebrzdis dopravu.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - donPedro
6. 10. 2007 23:05
Re: Proc to ma na tech budikach 260Km/hod??? Nikdy se to ned
Nikdy nevíš, aneb never say never ....... ;-)
neregistrovaný "memec(clio197)"
7. 10. 2007 00:07
Re: Proc to ma na tech budikach 260Km/hod??? Nikdy se to ned
To nechali kvoli fast and furious 4, typek preda zeleneho opesťovaneho tourana a natunuje tiguana. Potom pochopis preco 260 ;] >:-[] ;-)
anonym
7. 10. 2007 19:33
Re: Proc to ma na tech budikach 260Km/hod??? Nikdy se to ned
bude tam 2.0 TFSI a stím pojede cca 230, s 1.4 kompresor/turbo pojede 210.
neregistrovaný "milkyway"
6. 10. 2007 12:52
"malicherná" poznámka?
Autor článku Ondřej Láník zde zmiňuje "malichernou kritiku" z jiného článku, adresovanou madlům v Peugeotu 308. Ale i tamten článek psal on, pokud mne neplete zrak. Tak jak to je? Byla ta kritika opravdu malicherná, a on svůj vztah k madlům P308 nyní sebekriticky přehodnotil, tj. považuje je za stejně solidní jako u WW Tiguan? Anebo si plete význam onoho slova, jež se mu ovšem tuze líbí? Ne ne, nechci rejpat, a už vůbec ne malicherně, ale peru p. Láníka bych doporučoval, stejně jako oběma autům, zůstávat spíše při zemi.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "zezulka"
7. 10. 2007 02:27
Re: "malicherná" poznámka?
bud rad, ze to nepsal Zezulka... ;-)
anonym
6. 10. 2007 14:26
kankan
Po BMW X3 nejlepší SUV. žádný autobus typu Q7, X5, TOUAREG
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Marccoo"
12. 10. 2007 20:40
Re: kankan
jsi v.ů.l. :-|
6. 10. 2007 17:15
Necháme se překvapit
trakci by to mohlo mít dobrou - v té verzi Track and field. V reichu jí s tiptronikem v dieselu nabízí okolo cca 27500 euro na netu. Jinak však klasický fólcfágen - malá zpětná zrcátka, nouzová rezerva na dojetí a už se těším na seznam příplatkové výbavy - jen čekám, kdy fauvé zahrne do příplatkové výbavy i volant a brzdy.....
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "zezulka"
7. 10. 2007 02:30
Re: Necháme se překvapit
fauvé za akciovu cenu 22 000 EUR ....s motorem za 44 000 EUR
>:D