Volkswagen představil první oficiální nákresy druhé generace SUV Tiguan. Ty pravděpodobně nikoho nepřekvapí, navíc vůz se v produkční podobě ukáže pravděpodobně ještě dnes.
pro č to ti malíři vždycky kreslí dvakrát širší než to pak ve výsledku je? a navíc na to namalují kola z traktoru s gumovýma obručema, kam by se ani nevešel vzduch ;-\
Víte, nepovažuji poslední Passat za facelift. Změny v designu jsou natolik masivní, že zcela mění vnímání auta: namísto nemastného neslaného a průměrného auta tu máme chytlavý, dynamický a přesto důstojný výsledek, za což designéři zasluhují velkou pochvalu. Mimochodem, zachování jasné identity VW a Passatu se i tohoto 8. v řadě velmi povedlo.
Stejný výsledek očekávám i od nové generace Tiguanu. Vylepšením proporcí a mírným zmenšením zasklené plochy dosáhnou výrazně dynamičtějšího vyznění, zatímco nově vytvarované hladké plochy a jejich vzájemný sklon a navázání zlepší vnímání rozměrů a solidnosti celého auta.
Proč tento příspěvek píšu: VW designéři v posledních 5 letech odvádějí mnohem kvalitnější práci, než designéři Audi.
Jak píšu nahoře: z výsledku jsem nadšený! Přesně ta míra pokroku (v mezích zákona), která je snadno akceptovatelná, a která navíc potěší vývojem designu od T1 k T2. Opravdu nemám co dodat, na snímcích nejsem schopen identifikovat nějako chybu. Snad jen ten displej rádia/navigace opravdu mohl být umístěn výše, přílišný důraz na vodorovné (zešiřující) linie přístrojovky brání jeho pro řidiče vhodnější poloze.
Vzhledem k tomu, že používají velký display místo budíků, tak centrální je zcela zbytečný a je úplně jedno kde je, slouží spíše spolujezdci než řidiči, ten má vše na volantu a v kapličce přímo před sebou.