Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Touareg 3.6 FSI V6 (206 kW): recept na kanibalismus

Audi Q7 klepe na dveře, a tak jeho bratislavský sourozenec Touareg dostává nový šestiválec a nové sady zvýhodněných výbav v nabídce příplatkových položek.
Zpět na článek
16. 2. 2006 09:06
neregistrovaný "Majjco"
16. 2. 2006 09:41
neregistrovaný "RS"
16. 2. 2006 15:12
neregistrovaný "Majjco"
4. 3. 2006 12:40
neregistrovaný "mike"
16. 2. 2006 09:25
neregistrovaný "ciello"
16. 2. 2006 09:37
neregistrovaný "RS"
16. 2. 2006 09:55
neregistrovaný "ciello"
16. 2. 2006 10:07
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2006 10:12
neregistrovaný "ciello"
16. 2. 2006 10:18
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2006 10:36
neregistrovaný "ciello"
16. 2. 2006 10:40
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2006 10:49
neregistrovaný "ciello"
16. 2. 2006 11:03
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2006 11:09
neregistrovaný "ciello"
16. 2. 2006 11:47
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2006 16:05
neregistrovaný "mates"
16. 2. 2006 17:25
neregistrovaný "Alessio"
16. 2. 2006 18:52
16. 2. 2006 19:34
neregistrovaný "Alessio"
17. 2. 2006 08:58
neregistrovaný "ciello"
17. 2. 2006 10:39
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2006 10:05
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2006 10:19
neregistrovaný "Tomáš"
16. 2. 2006 10:39
neregistrovaný "lowkick"
16. 2. 2006 10:43
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2006 10:53
neregistrovaný "jirka"
16. 2. 2006 10:55
neregistrovaný "ciello"
16. 2. 2006 11:01
neregistrovaný "jirka"
16. 2. 2006 11:05
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2006 11:18
neregistrovaný "jirka"
16. 2. 2006 17:30
neregistrovaný "Alessio"
16. 2. 2006 18:00
neregistrovaný "jirka"
16. 2. 2006 18:10
neregistrovaný "Alessio"
16. 2. 2006 11:11
neregistrovaný "ciello"
16. 2. 2006 11:29
neregistrovaný "jirka"
16. 2. 2006 11:36
neregistrovaný "ciello"
16. 2. 2006 11:49
neregistrovaný "jirka"
16. 2. 2006 12:32
neregistrovaný "ciello"
16. 2. 2006 14:51
neregistrovaný "Pierro"
16. 2. 2006 15:12
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2006 16:02
neregistrovaný "Pierro"
16. 2. 2006 11:04
neregistrovaný "p"
16. 2. 2006 11:09
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2006 11:45
neregistrovaný "p"
16. 2. 2006 12:16
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2006 12:40
neregistrovaný "p"
16. 2. 2006 12:57
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2006 13:09
neregistrovaný "p"
16. 2. 2006 13:15
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2006 13:42
neregistrovaný "ciello"
16. 2. 2006 14:07
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2006 15:39
neregistrovaný "lowkick"
16. 2. 2006 15:57
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2006 16:16
neregistrovaný "mates"
16. 2. 2006 17:34
neregistrovaný "Alessio"
16. 2. 2006 11:18
neregistrovaný "ciello"
16. 2. 2006 15:40
neregistrovaný "lowkick"
16. 2. 2006 11:23
neregistrovaný "Jan"
16. 2. 2006 11:38
neregistrovaný "ciello"
16. 2. 2006 12:34
neregistrovaný "GTI"
17. 2. 2006 10:05
neregistrovaný "Jan"
17. 2. 2006 10:18
neregistrovaný "Jan"
16. 2. 2006 12:15
neregistrovaný "benQ"
16. 2. 2006 15:56
neregistrovaný "lowkick"
16. 2. 2006 16:13
neregistrovaný "p"
16. 2. 2006 16:25
neregistrovaný "lowkick"
16. 2. 2006 16:08
neregistrovaný "řadový čtenář"
16. 2. 2006 16:11
neregistrovaný "lowkick"
16. 2. 2006 21:30
16. 2. 2006 17:36
neregistrovaný "Pierro"
17. 2. 2006 08:15
neregistrovaný "Jozki."
17. 2. 2006 10:53
neregistrovaný "Pierro"
17. 2. 2006 11:14
neregistrovaný "Jozki."
16. 2. 2006 17:44
neregistrovaný "Alessio"
16. 2. 2006 18:04
neregistrovaný "lowkick"
16. 2. 2006 19:01
16. 2. 2006 19:42
neregistrovaný "Alessio"
16. 2. 2006 20:08
16. 2. 2006 20:16
neregistrovaný "švihák"
16. 2. 2006 20:28
neregistrovaný "švihák"
16. 2. 2006 21:04
neregistrovaný "Bymbo"
16. 2. 2006 21:13
neregistrovaný "švihák"
16. 2. 2006 21:33
neregistrovaný "Alessio"
16. 2. 2006 22:52
neregistrovaný "Marian BA"
17. 2. 2006 10:22
neregistrovaný "Jan"
17. 2. 2006 10:23
neregistrovaný "Jan"
17. 2. 2006 11:44
neregistrovaný "jirka"
18. 2. 2006 12:01
neregistrovaný "Alessio"
19. 2. 2006 20:16
neregistrovaný "Jan"
26. 2. 2006 20:32
neregistrovaný "Tuctove auto"
neregistrovaný "Majjco"
16. 2. 2006 09:06
Vidlicový šestiválec
Viete vy vôbec čo znamená slovko vidlicový???? Mimochodom vidlicové sú americké osemvalce so šesťvalcom som sa ešte nestretol. Navyše má 3,6 ak sa nemýlim úzke rozovretie valcov asi 15°takže ešte aj usporiadania do V je otázne, skôr sa jedná o starú dobrú VR6-ku, ktorá mala znaky radového motora (napr. spoločná hlava valcov)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "RS"
16. 2. 2006 09:41
Re: Vidlicový šestiválec
Kde si vyčetl že je vydlicový? :*)
(nesmíš si číst Touarega a SLKáčko najednou ;-) )
neregistrovaný "Majjco"
16. 2. 2006 15:12
Re: Vidlicový šestiválec
Po mojom prispevku to autor šikovne vymazal, bez toho aby sem napisal že mam pravdu BTW ani SLKáčko nemá vidlicový šesťvalec ale šesťvalec do V
neregistrovaný "mike"
4. 3. 2006 12:40
Re: Vidlicový šestiválec
Medzi vidlicovýn šesťvalcom a usporiadaním do V nie je žiadny rozdiel. Ak áno rád by som vedel aky??
neregistrovaný "ciello"
16. 2. 2006 09:25
bez titulku
sem netušil že je Touareg tak drahej... mě to nikdy nezajímalo, takže proto takové překvapení nad tou latou.... :-O :no:
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "RS"
16. 2. 2006 09:37
Re: bez titulku
A které auto v této kategorii není drahé? :-)
neregistrovaný "ciello"
16. 2. 2006 09:55
Re: bez titulku
když to bereš takhle tak je i Panda za 250 drahá.. ale má to svoji hodnotu.. takže proto jsem překvapenej že ten .... je tak drahej.. ;-\
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2006 10:07
Re: bez titulku
:-) Jak drahej? Vždyť to je v relaci... Takové obrovské auto... s takovým výkonem.
neregistrovaný "ciello"
16. 2. 2006 10:12
Re: bez titulku
jenže je dražší než premiovka a tohle je VW... a bez výbavy, bez autom klimatizace, bez vzduchovýho podvozku atd. což se mi zdá poněkud hodně... ;-\
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2006 10:18
Re: bez titulku
nemám ceny v hlavě, jakou myslíš premiovku? Já bych 1,5mega nepovažoval za ulétlou cenu. Qasimodo bude dražší o cca 15-20%... a tak to máš i v jiném segmentu, třeba Golf x A3...
neregistrovaný "ciello"
16. 2. 2006 10:36
Re: bez titulku
Discovery začíná na nějakých 1.2 mega - a za 1.5 tam máš naprosto všechno včetně klimatizace a vzduch. pérování atd... A pokud jdeš na masírku tak Range Rover Sport začíná na oněch 1.5.. a tu klimu a vzduch máš v základu... A jseš prostě v jiným světě.. v opravdovým světě pro opravdový chlapy a ne pro prostituty touhy.. >:D :yes: ;-)
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2006 10:40
Re: bez titulku
>:D ... dokonalej závěr... jenže ho chápu jen já... asi. :-) Tak k ceně RR bych zas já napsal, že mě překvapuje, jak je levnej >:D Fakt. Pocitově bych ho řadil vějš. Hele... tak mě napadá, my bysme si je mohli skoro vyměnit... >:D co? >:D ;-) :yes:
neregistrovaný "ciello"
16. 2. 2006 10:49
Re: bez titulku
>:D :yes: ..to tak.. >:D nicméně ten RR sport tam začíná.. jsem to jen zmínil pro představu ale jinak jsi v tom pravým 4.2 na 2.2mio.. ale právě tady třeba cítím, že tu cenu to má oprávněnou.. oproti tomu VW.. ;-)
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2006 11:03
Re: bez titulku
Jo... jasně... i když , ono, každá cena je oprávněná, pokud tě to, co za ni získáš naplní... ;-)
neregistrovaný "ciello"
16. 2. 2006 11:09
Re: bez titulku
jinak bys to nekupoval ne..?!? ;-) rspektive... každej den se narodí jeden vool co je schopen koupit všechno... a tím pádem, všechno má svého kupce... Tak se to dá taky říct ne..?!?? >:-[]
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2006 11:47
Re: bez titulku
V Brně jo >:D :yes:
neregistrovaný "mates"
16. 2. 2006 16:05
Re: bez titulku
Tak ted jsi byl dost drsnej >:D
neregistrovaný "Alessio"
16. 2. 2006 17:25
Re: bez titulku
neurážej brňáky! Myslím , že i ten poslední brňák by bral radši LR než VW za stejné prachy... ;-)
16. 2. 2006 18:52
Re: bez titulku
To bylo milé... Ciello ví, že jsem to myslel dobře.
neregistrovaný "Alessio"
16. 2. 2006 19:34
Re: bez titulku
však já taky :yes:
neregistrovaný "ciello"
17. 2. 2006 08:58
Re: bez titulku
noooooo..... uvidíííme.... >:D :yes: ;-)
neregistrovaný "GTI"
17. 2. 2006 10:39
Re: bez titulku
:-) :yes:
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2006 10:05
MAGA A PŮL ZA LÁSKU
Co čítáš po nocích? Kámasútru? Nebo jedeš Leo? Někdo by ti měl vysvětlit co je život. Život brácho... je jistota, pohoda a mírná cesta vzhůru... Jako DAKAREG... DAKARONG... jako TOUAREG... Rozumíš? Prostě vybírej si vždy do party tahouna, dokonale střiženýho drzouna, co ovšem ví, že číra a zelený kotlety už dávno zmizely za horizontem s cirkusem Klucký... Ještě tě pořád lákaj cingrlátka na matějský, ještě stále zabíráš jen na povch... hledej obsah... hledej nadčasovost... hledej dokonalost... jo, TOUAREG dokonalý je. V tomhle si podává ruce s LAND ROVEREM... Oba jsou určené pro trochu jinou klientelu... ovšem jinou jen v síle jejich kapitálu... jinak jde o totožnou krevní skupinu - akcent na jistotu, akcent na neokázalost, akcent na styl. VW, jak vidíš tě nelape na vánoční ozdoby... on ti nabízí dokonale naváženou porci kvality, stylu, umění možného a nadčasovosti. S TOUAREGem budeš kovboj ještě za 10 let... nebude stárnout... nejede totiž na vlně ostrých lesků a povrchnosti. Je propracovaný a sám vidíš, že stále mládne... BRAVO VW-PORSCHE, BRAVO TOUAREG :yes:
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "Tomáš"
16. 2. 2006 10:19
Re: MAGA A PŮL ZA LÁSKU
Zdar GTI, koukám, že ty seš snad všude! Díky za večerní reakci (článek Mazda 3 MPS). Ještě jsem tam něco dopsal, tak tam kdyžtak jukni!!!
P.S.: souhlasím, že Touareg nebude ještě dlouho vypadat zastarale!
neregistrovaný "lowkick"
16. 2. 2006 10:39
Re: MAGA A PŮL ZA LÁSKU
:yes: Dobry...akorat to srovnani s LR...ja bych to upresnil na Discovery...dal uz je LR (Range Rovery)jina kapitola ;-) Touareg se mi designem nijak zvlast nelibi, ale je pravda, ze je to sazka na jistotu a vydrzi. Tyhle ceny jsou velmi zajimave, presneji...ted jsou realne,protoze treba LR Disco3 ma podle mne za tyto ceny stejnou vybavu, cennejsi image a designove vyhraneny charakter. ;-)
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2006 10:43
Re: MAGA A PŮL ZA LÁSKU
Jo, souhlas... nahoře tu cenu Disco pitvá Ciello.
neregistrovaný "jirka"
16. 2. 2006 10:53
Re: MAGA A PŮL ZA LÁSKU
Kdo má dost peněz, zemře v autě. Kdo nemá, musí jinak. :yes:
neregistrovaný "ciello"
16. 2. 2006 10:55
Re: MAGA A PŮL ZA LÁSKU
a kdo má hodně peněz a než v tom autě zemře.. užije si ho do maxima.. a kdo nemá.. ten si říká jak by s tím autem řádil kdyby měl.. ;-) >:D
neregistrovaný "jirka"
16. 2. 2006 11:01
Re: MAGA A PŮL ZA LÁSKU
Nic proti gustu, ale řádění s auty této kategorie, mi maně připomíná řádění na gumové panně. >:D
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2006 11:05
Re: MAGA A PŮL ZA LÁSKU
Jirko, tohle já, narozdíl od tebe ;-) posoudit nemůžu... Chybí mi jedna zkušenost >:D P.S. Ale jízda v TOUAREGU je poměrně příjemná >:D ;-) :yes:
neregistrovaný "jirka"
16. 2. 2006 11:18
Re: MAGA A PŮL ZA LÁSKU
Není třeba hned všechno zkoušet na sobě, občas stačí jen číst klinické testy. ;-) Mimochodem, Touarega měl soused, než si ode mne půjčil auto.
Á to konto teď jezdí v šestiválcovém Outbacku. To už asi nějakou vypovídací hodnotu o řádění mít bude? ;-)
neregistrovaný "Alessio"
16. 2. 2006 17:30
Re: MAGA A PŮL ZA LÁSKU
A tu nafukovací pannu teď máš kde? myslím že někteří jedinci na tomhle serveru by jí asi potřebovali, protože občas zplodí takové peetchoviny, že kdyby se před psaním vyřádili...dopadlo by to pro nás líp :-) . PS: Chválím sousedův vkus! A patrně i tvůj...jestli jsem to pochopil správně (už dlouho jsi se neozval na fóru, tak už si nepamatuju, jakýho plecháče proháníš) ;-)
neregistrovaný "jirka"
16. 2. 2006 18:00
Re: MAGA A PŮL ZA LÁSKU
Starou dobrou Imprezu kombi MY 2005. A času je čím míň... :yes:
neregistrovaný "Alessio"
16. 2. 2006 18:10
Re: MAGA A PŮL ZA LÁSKU
No vidíš...naši plecháči mají stejný rok narození...jenže moje má nalítáno okolo 4 tis
neregistrovaný "ciello"
16. 2. 2006 11:11
Re: MAGA A PŮL ZA LÁSKU
nevím, Jirko, jaký je to na té paně.. ale jestli je to z poloviny takový jak v off-roady.. tak kdybych musel o tom začnu uvažovat... >:D >:D Nicméně mi to zkus vysvětlit... nevím jestli jsem to pochopil správně.. ;-)
neregistrovaný "jirka"
16. 2. 2006 11:29
Re: MAGA A PŮL ZA LÁSKU
No, zkrátka, je to takový jako, ale vlastně ne doopravdy. Napůl na silnici, napůl v ,,terénku", ale nikde ne, úplně naostro >:D
neregistrovaný "ciello"
16. 2. 2006 11:36
Re: MAGA A PŮL ZA LÁSKU
A Discovery je co..?? jakože něco napůl..??
neregistrovaný "jirka"
16. 2. 2006 11:49
Re: MAGA A PŮL ZA LÁSKU
Mi nějak unikla souvislost. Já žil do teď v bláhovém domnění, že se bavíme o Touaregu. Proč najednou s Discoverem ? :-O
neregistrovaný "ciello"
16. 2. 2006 12:32
Re: MAGA A PŮL ZA LÁSKU
jo.. OK.. to pak s tebou souhlasím..OK :yes:
neregistrovaný "Pierro"
16. 2. 2006 14:51
Re: MAGA A PŮL ZA LÁSKU
Teda brácho, chlape jeden, ty mě prostě svejma příspěvkama vždycky dostaneš... >:D Jedeš Leo po nocích... já si z toho snad ucvrnknu do gaťjek.. >:D Jinak tady se připojuji plně k tvému oslavnému chorálu. Touareg je sakra povedenej hlapík! BRAVO TOUAREG, BRAVO VW!
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2006 15:12
Re: MAGA A PŮL ZA LÁSKU
;-) :yes:
neregistrovaný "Pierro"
16. 2. 2006 16:02
Re: MAGA A PŮL ZA LÁSKU
Jedna věc je ale bohužel taky fakt. V Touaregu jezdí nejrůznější existence. Myslím brácho, že víš o jakejch típcích mluvím. Jedná se o nejrůznější obchodníky se štěstím, co choděj ověšený zlatem, s ledvinkou na břiše a v šusťákovejch teplákách... :-( Sám tomu moc nerozumím, ale poslední dobou se stává u týhle kasty lidí velkou módou pořídit si velký a drahý SUVéčko a pak s ním masírovat po městě. Nedejbože, když se pak takovejhle kovboj pustí řádit do terénu. To pak obvykle nekončí nejlépe. A uplně nejhorší klientelou těhle vozů, jsou ženský, který se nechávaj vydržovat prachatejma šamstrama. Takovým ukázkovým případem byla jedna naše známá blonďatá hérečka, který ten její připlešlej pupík koupil Mergla ML55AMG. A dotyčná jej dokázala rozstřelit ani ne po měsíci. Než se potkat s paní Brožovou v provozu, tak raději jezdím sockou.... :-!
16. 2. 2006 18:56
Re: MAGA A PŮL ZA LÁSKU
Jo... nevím, jak jí to jde jinde ;-) ale za volantem se asi musí ještě učit. Zlatý řetězy... to je evergreen, někdy o tom zas napíšem :-)
neregistrovaný "p"
16. 2. 2006 11:04
meststi kovbojove.....?
Jezdit temihle dalnicnimi kroskami mi prijde jako chodit po meste v gumovkach, to kdyby nahodou zacalo prset......Kompromis je vzdy nejaky ustupek. Ani ryba ani rak, ale male ego je potreba holt nejak podporit......Jeste se mi nestalo, kdyz tohohle rozplacleho prikrcence nekde dojedu, aby mi ten frajer za temi foliemi o metr uhnul, protoze videt pres nej dopredu neni.....
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2006 11:09
Re: meststi kovbojove.....?
No, rozplácej přikrčenec... to tedy nevím..., ale chápu tě... musí to bejt hrozný, když tě tlačí v dlouhým týhlím před sebou radlicí a ty nemáš kam uhnout >:D P.S. A co myslíš, že se hodí víc do města? Autobus MHD? nebo Lotus 7?
neregistrovaný "p"
16. 2. 2006 11:45
Re: meststi kovbojove.....?
...si nevzpominam kdy jsem byl v ciple 406 2,2 HDI FAP naposledy tlacen nejakou radlici. Ani v tom dlouhem, tahlem. A s 1/2 spotrebou. Je fakt, ze tak prumerne 1-2x za zimu nekde zapadnu, ale to mne pri me rocni porci km nijak nevadi. Ale 364 dni v roce tahat s sebou "radlici", kardany, diferaky, chromovane naslapy........to nee, sorry. Chatu namam, ale pres Sumavu jezdim temer denne. Jo a jeste s zeptam moji ZX-12 na nejaky ten dlouhy, tahly.....jestli vubec neco registruje :-)))...To GTI, VW treba nejsou obecne nijak spatna, ale vsichni je holt zas tak nezerem......
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2006 12:16
Re: meststi kovbojove.....?
Hele, píšeš, že máš chcíplou 406... tak to ti nezávidíme... Sozuhlas, VW jsou výborná auta. ;-) :yes:
neregistrovaný "p"
16. 2. 2006 12:40
Re: meststi kovbojove.....?
jasne, v praci nekolik VW (sef se jim upsal na nekolik let, zatim jsem neprisli na to proc) mame, neni mesic, aby nas necim novym neprekvapily :-) A to se k nim chovame vsichni velice slusne !! Asi mame holt patecni varku. A muj Pegi bude asi pondelni.......Sice je to podle GTI s 170 ps chcipla sracka, ale mne a me penezence naprosto vyhovuje. A na adrenalin potrebujes zaslepenej strejdo holt motorku, vis ;-)
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2006 12:57
Re: meststi kovbojove.....?
Já to nenapsal... tys nahoře napsal, že máš chcíplou 406... mě to naopak překvapilo... vždyť Peugeot má dobré motory...
neregistrovaný "p"
16. 2. 2006 13:09
Re: meststi kovbojove.....?
Kdyz si to jeste jednou nahore prectes, tak zjistis, ze ciplou (jako ze precipovanou).
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2006 13:15
Re: meststi kovbojove.....?
>:D >:D omluva - já to četl jako chcíplou :-) >:D :yes: :yes:
neregistrovaný "ciello"
16. 2. 2006 13:42
Re: meststi kovbojove.....?
ale sedlo to..! :yes: >:D jsem myslel jako že fóóór...! >:D >:D :yes: :yes:
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2006 14:07
Re: meststi kovbojove.....?
;-)
neregistrovaný "lowkick"
16. 2. 2006 15:39
Re: meststi kovbojove.....?
:-) :*) :yes:
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2006 15:57
Re: meststi kovbojove.....?
:-)
neregistrovaný "mates"
16. 2. 2006 16:16
Re: meststi kovbojove.....?
>:D >:D .. chciplou... >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Alessio"
16. 2. 2006 17:34
Re: meststi kovbojove.....?
>:D >:D já to čet taky....sem si představil prorezlou káru, jazyk na chladiči a světla s nepřítomným pohledem >:D
neregistrovaný "ciello"
16. 2. 2006 11:18
Re: meststi kovbojove.....?
.. >:D .. hele a maník v Toyotě Avensis ti jako vo metr uhne..?? >:D >:D nebo v nějakým vanu..? >:D Vždy jde o to jak se na to díváš... Já tvrdím, že auto tě musí HLAVNĚ odvézt z místa na místo a pokud si u toho užiješ.. :yes: nicméně vášeň pro něco se pěstuje druhem života atd... takže pokud se potřebuješ brodit půl metrem sněhu.. hmmm.. Octavia asi není to pravý stejně jako vinohrad po polňačce asi taky nebudeš obdělávat Puntem a chatu v těžce dostupným terénu nebudeš moct celej rok navštěvovat na své Hondě CBR >:D takže tím to začíná... nemůžeš projet zapadneš atd.. a jsi v tom.. :yes: ;-) problém je v tom, že z LandRoveru vždy vystoupíš jako slušňák... >:-[] :yes:
neregistrovaný "lowkick"
16. 2. 2006 15:40
Re: meststi kovbojove.....?
:-) :yes:
neregistrovaný "Jan"
16. 2. 2006 11:23
Jakapak jistota?
GTI to se svou laskou trosku prehnal. Prijde mi to skoro jako basen o tanku T32 z tusim Tankoveho praporu. Touareg a jistota? Ano, ale predevsim ta, ze se budete znat se vsemi majiteli Touarega v okoli, protoze se budete neustale potkavat v servisu. Doporucuji k nahlednuti opravdu nezavisle servery v USA a Kanade, kde je konkurence v teto kategorii vozu obrovska stejne jako pocet prodanych vozu. Srovnani predevsim kvality pak vychazi zcela nemilosrdne v neprospech VW. To je realita. Ani jinymi parametry Touareg na zamorskem trhu nijak nevynika, vyjma petilitroveho TDI, pro ktere podle meho nazoru prakticky neni duvod, je-li k dispozici dobry benzinovy osmivalec. Majitele nejsou spokojeni, cena neni primerena kvalite, slevy jsou v zamori velke, prodeje vaznou. Vim o cem mluvim, dovezl jsem ted SUV z Kanady a asi rok jsem ho vybiral.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "ciello"
16. 2. 2006 11:38
Re: Jakapak jistota?
rozepiš se... spousta lidí to ocení... prosím..! Díky :yes: ;-)
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2006 12:34
Re: Jakapak jistota?
Tak to jsem na tu story zvědavej ;-)
neregistrovaný "Jan"
17. 2. 2006 10:05
Re: Jakapak jistota?
Muzu reagovat bohuzel jen strucne. Odkazuji napr. na Consumer Reports, edmunds.com, jdpower.com, auto123.com a dalsi - je jich hodne a nabizeji prehledna srovnani objektivnich parametru ruznych vozu, podle toho, jak si parametry zadate. Navic nabizeji nazor profesionalu, kteri tyto vozy testuji a pak napr. na edmunds.com (ale i jinde) je velmi rozsahla diskuze majitelu vc. bodoveho hodnoceni. Najdete tam i napr. tzv. True Cost To Own - tedy kolik vas auto bude stat pristich pet let (benzin, opravy atd.), kolik ztrati na cene, kolik casu prumerne stravi mimo silnice (v servisu) apod. Zajimave cteni. Samozrejme to vse plati pro USA a Kanadu a nikoli Evropu, kde vetsinu tech SUV ani nezname, ale me to nevadi. Je hodnoceno mnohem vice SUV nez v Evrope ovsem vc. evropskych, konkurence je tak vetsi a ja nahradni dily budu stejne dovazet ze zamori. Docela trva to vsechno projit, ale obrazek si clovek opravdu udela. Konkurence v kategorii SUV cita v zamori nekolik desitek vicemene srovnatelnych aut, mezi nimiz nektera dlouhodobe vynikaji napr. ve spokojenosti zakazniku a spolehlivosti. Co vice, na tomto hodnoceni se shodnou jak zakaznici, tak i odborni novinari a dokonce i zcela nezavisle organizace, ktere se zabyvaji testovanim vseho mozneho, zasadne nepublikuji zadnou reklamu a vsechny vyrobky si samy kupuji, aby jejich nezavislost neslo zpochybnit. Ziji predevsim z predplatneho svych publikaci. Nekteri vyrobci se s nimi uz soudili, protoze tihle lide si servitky neberou (prosim srovnat s nasimi novinari - odborniky na auta), podle nichz je skvele vse, cim se svezli na predvadeci akci napr. ve Spanelsku (ten vylet si jiste neplatili,ze?) I presto uznavam, ze se muzu ve vyberu splest, ale pravdepodobnost je mensi, nez kdyz zmasirovany mistni reklamou a "nezavislymi" novinari pobezim koupit predrazene VW. Sam jsem koupil Subaru Tribeca, ale vubec nerikam, ze je ve vsem nejlepsi. Nicmene me nabizi za danou cenu temer vse, co jsem chtel - tedy ctyrkolku kvuli zime a horam (hodne lyzujeme) a letos jsem opravdu rad, ze ji mam, chtel jsem spolehlivost (muzu mit smulu na spatny kus, ale obecne je Subaru s Toyotou, Lexusem a Hondou v zamori naprosta spicka), chtel jsem sedm sedadel a vnitrni flexibilitu, vyborne jizdni vlastnosti, pohodli, dostatecny vnitrni prostor a dobry motor, to vse za slusnou cenu. Toto Tribeca splnuje podle mne v teto cenove kategorii nejlepe. Pokud jde o Touareg, s kvalitou je na tom vzhledem k cene v zamori spatne, kdo ma opravdu zajem, tak si ty vysledky snadno najde (viz odkazy vyse).
neregistrovaný "Jan"
17. 2. 2006 10:18
Re: Jakapak jistota?
Zapomnel jsem jeste na jednu velmi podstatnou vec - pri vyberu SUV byla pro me taky zcela zasadni aktivni i pasivni bezpecnost. I proto nakonec Subaru - kvalitni staly pohon ctyr kol (napr. na Motor Trend rychlejsi ve slalomu nez BMW X5 se srovnatelnym trilitrovym motorem) a spickove vysledky prakticky vsech modelu Subaru v bezpecnostnich testech v USA, Kanade i Australii. Dani za to vse je vyssi spotreba, nez je u nas vetsina lidi ochotna akceptovat, ale to je plus minus stejne u vsech aut v tehle kategorii a me osobne nevadi, ze zaplatim o 10-15000 Kc rocne vice za benzim nez u predesleho auta.
neregistrovaný "benQ"
16. 2. 2006 12:15
Re: Jakapak jistota?
naco u nas kupovat fauve, ked za ovela nizsiu cenu si mozete doviezt mierne jazdeny Cayenne S z USA or CAN??? tiez je rovnako nevyuzitelny /kolko krat do roka chodite do terenu, kde aj cayenne or tuareg zapadne?/, ale mozes povedat je jazdis na PORSCHE...
16. 2. 2006 22:32
Re: Jakapak jistota?
A komu to cheš jako povedať? ;-\ Přece, kdo si chce koupit Touarega, koupí si Touarega, a kdo chce Cayenne, koupí Cayenne...
neregistrovaný "lowkick"
16. 2. 2006 15:56
Ego nebo "egicko"?
Tuhle otazku si polozim vzdy, kdyz si opet prectu, ze majitele SUV a offroadu si potrebuji povzbudit sve Ego. Nejde tady nahodou o "egicko" prikrcence v osobnim voze "bezne" znacky, ktery touzi po velkem SUV, ale nikdy na nej a jeho provoz nebude mit? Proto horuje proti SUV jak nejsou ani do terenu ani na silnici a uz vubec ne do mesta. No pokud jakekoliv SUV budeme porovnavat se spickovym offroadem v terenu, sportovni limuzinou na dalnici a elektrovozitkem ve meste...tak pochopitelne vzdy dopadne SUV hure...a tak take tito kritici "objektivne" porovnavaji. ALE u SUV jde prave o tu kombinaci, ze je temer nejlepsi v nekolika disciplinach...kdyz ted bezi olympiada...tak na primeru soutezi v kombinaci se to snad da pochopit...sjezdar specialista bude vzdy ve sjezdu rychlejsi nez specialista na kombinaci, ale zase pohori pri pripadnem slalomu. ;-)
A divit se, ze jsou auta cim dal vsetrannejsi? :-O A zrovna u SUV? :-O Kdo se dnes divi tiptronicu a aut.klime v Porsche? Auta se vyvijeji a to je dobre. Takze abych se vratil na zacatek...mam obavu, ze jde hlavne o posramocene "egicko" tech co na velke SUV nemaji(po vsech strankach) a boji se to priznat. :-!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "p"
16. 2. 2006 16:13
Re: Ego nebo "egicko"?
Tak se priznavam. Libi se mi hodne veci. Mezi nimi i plno nepraktickych az zbytecnych. Ale velke "SUV" tam fakt nefiguruje. Zivot je sice kompromis, ale pokud to jen trochu jde a clovek si srovna veci v hlave, tak si obstara pribor a nemusi vsechno jist "efektni" lzici......
Pekny vikend, zitra mam volno.
neregistrovaný "lowkick"
16. 2. 2006 16:25
Re: Ego nebo "egicko"?
Ja nemyslel zrovna (a jen) tebe...jen mi to pripomnelo spousty jinych prispevku na tohle tema. Nenapadlo te nekdy, ze majitel SUV ma vedle nej v garazi Carreru? ;-) P.S.: Napada mne parafraze citace Mirecka from Muzumbura " kluciii...ja mam volno porad" >:D
16. 2. 2006 18:59
Re: Ego nebo "egicko"?
:-) Trend je jasnej - kovboj se zvýšeným podvozkem. A je to dobře.
neregistrovaný "řadový čtenář"
16. 2. 2006 16:08
seriózně
3.2 FSI zní rozhodně mnohem lépe než R5 Triptronic, už jen při vyslovení a zcela evidentně při nastartování. Tím asi ameriku neobjevím, ale chci zdůraznit ZETORoidní náturu 2.5 TDI. Taky mi přijde že slavný triptronik za moc nestojí ani v kombinaci s 5.0 V10. Ale spíš to bude subjektivní vjem způsobený hmotností a "přeelektronikovaností". Slovo Touareg mi evokuje pohodlí, bezpečnost a výbornou prostupnost terénem (když se nebojíte odřenin). Ale když se zrovna nebrodíte bahnem, je to docela nuda. Ostatně jako většina výrobního portfolia VW. Záleží na prioritách.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "lowkick"
16. 2. 2006 16:11
Re: seriózně
Ty jsi udelal z automaticke prevodovky nejakeho "psychotronika na vylete". >:D >:D
neregistrovaný "Pierro"
16. 2. 2006 17:36
bez titulku
Helejte přátelé, docela by mě zajímalo, jestlipak se tenhle novej motor dostane i do jiných modelů VW. Víte o tom někdo něco víc??
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Jozki."
17. 2. 2006 08:15
Re: bez titulku
3,6 FSI V6 s 221 kW sa planuje aj do Passata. Sedan aj Variant. S oznacenim R36. 6 stupnova DSG a 4Motion.
neregistrovaný "Pierro"
17. 2. 2006 10:53
Re: bez titulku
Jožki, vďaka, len ňevieš kedy na to dojdě??
neregistrovaný "Jozki."
17. 2. 2006 11:14
Re: bez titulku
Podla toho co tu mam predbezne 8 tyzden (teda koniec februara zaciatok marca - unor brezen :-)) ) roku 2007.
neregistrovaný "Alessio"
16. 2. 2006 17:44
Kombinace
SUV...kapitola sama pro sebe. nejsou nejlepší v jízdě po dálnici. Nejsou nejlepší v jízdě v terénu. Tak v čem jsou nejlepší? Ve schopnosti zvládnout obě tak odlišné disciplíny! Ať fandíte Kjusovi nebo Šebrlemu, vždycky si musíte uvědomit: ti lidé neumí nic nejlépe, ale umí všechno velmi dobře. A to se cení. Proč je asi Kombinace nejprestižnější záležitost v lyžování? Proč je desetiboj nazýván královskou disciplínou (se 100m)? Je pravda, že zvláště u nás jsou majitelé velkých SUV (hlavně bohužel VW) teplákoví *. Ale za to ty chudáci auta přece nemůžou! Prostě přitahují určitou sortu lidí, no. Ale za to prostě nemůžou. Koupit si SUV chce odvahu. Není to totiž ani sprinter ani překážkář...je to desetibojař. A nejlepší desetibojaři...to jsou králové atletiky! ;-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "lowkick"
16. 2. 2006 18:04
Re: Kombinace
:yes: :yes: ;-)
16. 2. 2006 19:01
Re: Kombinace
Kdes to opsal ;-) Bravo Alessio :yes: :yes:
neregistrovaný "Alessio"
16. 2. 2006 19:42
Re: Kombinace
ále..ještě jsem v rauši, že jsem dal algebru (za 3, ale co je doma, to se počítá) a tak mám všechny zkoušky v kabeli :-)
16. 2. 2006 20:08
Re: Kombinace
Tak to se máš ;-) :yes:
neregistrovaný "švihák"
16. 2. 2006 20:16
i na SUV došlo...
Ahoj. Dnes je den blbec, svátek mých odpůrců. V sedm hodin ráno, mezi Kamenicí a Týncem, na silnici s 1,5 cm vrstvou ledu jsem Muranem naletěl do Fordu Tranzit. Nešlo dělat nic. Pak už jen další a další auta. Policajti mohli přijet až v 11 hodin! Škoda velká není, jen plasty a plechy. Nárazník, opět mřížka, blatník, světlo, kryty... I tak to na sto a možná víc vyleze. Samo pojištěný. A dnes mě vlastně napadlo, proč jsem si SUV pořídil. Ten pocit bezpečí, novodobý křižník silnic. Ano, silný a rychlý motor, maximální komfort a prostor pro posádku. No a Touareg je nádherný auto, ale co jsem už vyzkoušel- nevejde se mi do garáže.
Rozbalit vlákno
5
16. 2. 2006 20:21
Re: i na SUV došlo...
Je to nepříjemné... tak hlavně, že se ti nic nestalo.
neregistrovaný "švihák"
16. 2. 2006 20:28
Re: i na SUV došlo...
To jo, děkuju. Dokud jsou to jen plechy, tak je to sranda. Ale přeci jen to dopadlo ještě dobře. Jedinej jsem se dokázal dostat z tý silnice na sníh, a tím se vyhnul dalším ranám. Aleesimu jsem poslal mms tý škody.
neregistrovaný "Bymbo"
16. 2. 2006 21:04
Re: i na SUV došlo...
jo svatá pravda já tam taky byl
neregistrovaný "švihák"
16. 2. 2006 21:13
Re: i na SUV došlo...
Abych upřesnil, "Bymbo" je můj nejlepší zaměstnanec a kamarád. Když se tam snažil roztlačovat nový Vito, tak mu ruply kalhoty. Pak se vyválel pod Corolou. Bohouši, díky za to divadlo, v takový chvilce fakt pobaví! A zítra už do práce dorazíme. Tentokrát jako pan dodávka s Masterem. ;-)
neregistrovaný "Alessio"
16. 2. 2006 21:33
Re: i na SUV došlo...
hlavně si zase nenatlučte zadky po cestě >:D
neregistrovaný "Marian BA"
16. 2. 2006 22:52
Audi Q7 made in Bratislava
Audi Q7 made in Bratislava
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jan"
17. 2. 2006 10:22
Ad jistota
Ciello, muzu reagovat bohuzel jen strucne. Odkazuji napr. na Consumer Reports, edmunds.com, jdpower.com, auto123.com a dalsi - je jich hodne a nabizeji prehledna srovnani objektivnich parametru ruznych vozu, podle toho, jak si parametry zadate. Navic nabizeji nazor profesionalu, kteri tyto vozy testuji a pak napr. na edmunds.com (ale i jinde) je velmi rozsahla diskuze majitelu vc. bodoveho hodnoceni. Najdete tam i napr. tzv. True Cost To Own - tedy kolik vas auto bude stat pristich pet let (benzin, opravy atd.), kolik ztrati na cene, kolik casu prumerne stravi mimo silnice (v servisu) apod. Zajimave cteni. Samozrejme to vse plati pro USA a Kanadu a nikoli Evropu, kde vetsinu tech SUV ani nezname, ale me to nevadi. Je hodnoceno mnohem vice SUV nez v Evrope ovsem vc. evropskych, konkurence je tak vetsi a ja nahradni dily budu stejne dovazet ze zamori. Docela trva to vsechno projit, ale obrazek si clovek opravdu udela. Konkurence v kategorii SUV cita v zamori nekolik desitek vicemene srovnatelnych aut, mezi nimiz nektera dlouhodobe vynikaji napr. ve spokojenosti zakazniku a spolehlivosti. Co vice, na tomto hodnoceni se shodnou jak zakaznici, tak i odborni novinari a dokonce i zcela nezavisle organizace, ktere se zabyvaji testovanim vseho mozneho, zasadne nepublikuji zadnou reklamu a vsechny vyrobky si samy kupuji, aby jejich nezavislost neslo zpochybnit. Ziji predevsim z predplatneho svych publikaci. Nekteri vyrobci se s nimi uz soudili, protoze tihle lide si servitky neberou (prosim srovnat s nasimi novinari - odborniky na auta), podle nichz je skvele vse, cim se svezli na predvadeci akci napr. ve Spanelsku (ten vylet si jiste neplatili,ze?) I presto uznavam, ze se muzu ve vyberu splest, ale pravdepodobnost je mensi, nez kdyz zmasirovany mistni reklamou a "nezavislymi" novinari pobezim koupit predrazene VW. Sam jsem koupil Subaru Tribeca, ale vubec nerikam, ze je ve vsem nejlepsi. Nicmene me nabizi za danou cenu temer vse, co jsem chtel - tedy ctyrkolku kvuli zime a horam (hodne lyzujeme) a letos jsem opravdu rad, ze ji mam, chtel jsem spolehlivost (muzu mit smulu na spatny kus, ale obecne je Subaru s Toyotou, Lexusem a Hondou v zamori naprosta spicka), chtel jsem sedm sedadel a vnitrni flexibilitu, vyborne jizdni vlastnosti, pohodli, dostatecny vnitrni prostor a dobry motor, to vse za slusnou cenu. Toto Tribeca splnuje podle mne v teto cenove kategorii nejlepe. Pokud jde o Touareg, s kvalitou je na tom vzhledem k cene v zamori spatne, kdo ma opravdu zajem, tak si ty vysledky snadno najde (viz odkazy vyse).
Omlouvam se, jestli prispevek nakonec bude v diskuzi dvakrat, mam nejake problemy s odeslanim.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jan"
17. 2. 2006 10:23
Ad Jistota
Zapomnel jsem jeste na jednu velmi podstatnou vec - pri vyberu SUV byla pro me taky zcela zasadni aktivni i pasivni bezpecnost. I proto nakonec Subaru - kvalitni staly pohon ctyr kol (napr. na Motor Trend rychlejsi ve slalomu nez BMW X5 se srovnatelnym trilitrovym motorem) a spickove vysledky prakticky vsech modelu Subaru v bezpecnostnich testech v USA, Kanade i Australii. Dani za to vse je vyssi spotreba, nez je u nas vetsina lidi ochotna akceptovat, ale to je plus minus stejne u vsech aut v tehle kategorii a me osobne nevadi, ze zaplatim o 10-15000 Kc rocne vice za benzim nez u predesleho auta.
Opet se omlouvam, jestli to tu bude dvakrat.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "jirka"
17. 2. 2006 11:44
Re: Ad Jistota
Svatá pravda. Ámen. :yes:
neregistrovaný "Alessio"
18. 2. 2006 12:01
Re: Ad Jistota
Tribeca je jediné Subaru, ve kterém jsem nejel... :-( . jak jezdí? Máš tam motor H6, 245k? Co palubka? Vzbuzovala smíšené pocity...ale dá se zvyknout, ne? Napiš všechno!!!! :-)
neregistrovaný "Jan"
19. 2. 2006 20:16
Re: Ad Jistota
Mam bohuzel fakt malo casu. Motor H6 3,0, v technicaku mam 250 hp. Palubka je aspon z meho pohledu velmi prijemna, povedeny a originalni design, ergonomie zcela vyhovuje, mala schranka pred spolujezdcem, ale jinak nemam, co spatneho bych rekl. Zatim nic nevrze. Uvidime co delena klimatizace predvede v lete. Nekomu by se asi nelibilo ze plasty nejsou mekcene (i kdyz nevypadaji nijak spatne), ale evropska verze asi bude mit trochu jine materialy. Co je vsak hlavni, me je to fuk, jestli je neco mekcene nebo ne, hlavni je jestli se mi to libi, protoze palubni desku fakt neosahavam. Koncern VW napriklad ma mekcene kde co, furt mi ale v minulem aute neco vrzalo a auto se kazilo. Ale ten pocit z mekcenych plastu je vazne fajn, hlavne kdyz auto stoji v servisu, hahaha. Tady ocekavam, ze se to snad kazit nebude. Zalezi na kazdem, co chce. Jizda super, najeto ale jen asi 3000 km, velmi pohodlne, velmi dobre odhlucnene, vyborny rejd, lehke ale presne rizeni, automat s moznosti radit manualne mi vyhovuje, dynamika dostacujici (0-100 cca 8,5 s, ale nemeril jsem to). Kombinovana spotreba zatim 14,0 l podle pocitace, nezajety motor, zimni provoz, hodne kratke trasy po meste (do prace, rozvoz deti a nakup), kde jsou to doslova poskoky a ne jizda. Obcas mi taky neda motor trochu neprotocit. Na chatu a zpet ted po zimnich okreskach cca 10-11 l/100km pri bezne jizde. Dlouhodobe pocitam s komb. spotrebou 12-14 l, takze zatim zadne prekvapeni. Jsem zvedav az pojedeme ctyri dospeli, dve deti, bagly a rakev na strese do Alp. Ale pro me spotreba neni primarni, pisu to spis kvuli ostatnim. Motor se nadherne vytaci, doted jsem mel 1,8T 150 hp, coz nebylo spatne, ale ta turbodira atd., tohle je nadhera. Nechapu, jak muze nekomu byt prijemny napr. 1,9 TDi, ale jak rikam, kazdy at si vybere. Zatim jsem s tim jel nejvic 180 a sedelo to vyborne, hlucnost velmi nizka. Mam pocit, ze je to dost bytelne auto, karoserie se vubec nekrouti, i kdyz ted v zime neni o prejezdy ruznych hrbolu a terennich nerovnosti pri te snehove nadilce nouze. Trakce na snehu skvela, ale to je asi jasne.
neregistrovaný "Tuctove auto"
26. 2. 2006 20:32
Tuctove auto
Nevim, ale bavi nekoho kupovat si auto kterych jsou tisice?? A navic zere jak krava?
Rozbalit vlákno
0