Svět má nového papeže. Benedict XVI pochází z Německa, a tak není divu, že bude jezdit německým papamobilem. Jeho první verzi připravil Volkswagen z modelu Touareg.
Doufám, že když byla strhána "elegantnost" prezidentského Cadillacu DTS, tak se ti samí odvážlivci zapojí i do pomlouvání aerodynamičnosti týhle výstavní skříně na kolečkách
a je klid. Zameteno. Všechno v ažůru. Ticho jako v kostele. Jo, jo. Je to tady. Přiznám se. Nečekal jsem tohle vůbec. Ovšem. Jsou chvíle. Kdy. Člověk. Musí. Smeknout. Tak pánové, klid. Tohle vlastně přijít muselo... Jo, jo. Ti nejlepší, ti k sobě cestu vždy najdou. Amen. Jo a ještě něco - A bychť měl proroctví a povědom byl velikého tajemství i všelikého umění a kdybych měl tak velikou víru, že bych hory přenášel, lásky pak, kdybych neměl, nic nejsem... (První Epištola Sv. Pavla, kap. 13).
Nebo ono "..blahoslaveni chudi duchem, nebot jejich bude kralovstvi nebeske..." Doufam, ze krome toho, ze se rouham, jsem to nenapsal blbe Citace z Bible neni zrovna moje silna stranka
Mi by se víc líbil Papamobil na bázi Porše Kaján, to by bylo. Papež Ratzi by pak byl nejrychlejší ze všech, a to i v terénu. Ovšem, zase Volkspapamobil se víc hodí pro lidové masy, působí to skromněji. Jako limuzínu bych Panzerpapstovi doporučil VW Phaeton s názvem PzKW XVI(d.)
no teda priznavam, dobra debata, co sa tyka motoru, napriklad byvaly papamobil mercedes mal ten najslabsi motor, a myslim si ze tuto filozofiu zachovju aj nadalej.
Favo 3.0 WRC BiTurbo Evolution XXVII hovorí:
uz vidim jak to auto pojde viac nez 50.. sa stavim ze vozia ho kamionom
a ked je v nom papez ta ide maximalne 20..
mu dam moj motor z fava a vezmem jeho 12 valec
v nemecku jsem cetl, ze se VW spolecne z BMW uchazi o novy papamobil. Vatikan ale uz tradicne pri vsi skromonosti k chudobnym jezdi jen z mercedesem, (i ten posledni kardinal v africe ma MB) pochybuji, ze budou menit znacku, puvod papeze tu nehraje zadnou roli o tom rozhoduji "ministri ekonomiky" vatikanu. tu jsou fotky bmw papamobilu: [odkaz]
Co tady ryješ do Felicie. Ten váš TAZ 1500, nebo jak se to teď jmenuje by už mohl mít v techničáku napsáno "Replika historického vozu". Navíc se na něm včetně designu nepovedlo vůbec nic.
Vazne te zajima kolik l svecene vody se vejde do ostrikovacu? Nebo jestli se da pouzit plna syntetika jako olej na posledni pomazani? Nebo to bude test neprustrelnych oken?