Diskuse

Volkswagen Touareg naživo: Má pořád osmiválec a fantasticky hraje

23.3.2018

První dojmy naznačují, že u nové generace oblíbeného SUV zůstalo vše při starém. Což platí i pro pohonné jednotky, mezi kterými nechybí vidlicový osmiválec.

 

  • 110 Reagovat !

    foto Warrual

    Warrual 23.03.  08:18

    Jsem překvapený

    že si nehraje na pseudosedmimístný vůz. :yes:
  • 135 Reagovat !

    foto cz-coxx

    cz_coxx 23.03.  08:56

    Krasavec

    ... za me rozhodne hodne povedene. Hodne překvapil interier. Designeri se celkem hecli. trochu jsem cekal ze to bude pokracovani golf - passat - arteon...
    • 83 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 23.03.  09:56

      « Re: Krasavec

      BMW si už dlouho nedokáže poradit s Hofmeisterovou křivkou. Koncern jim na Tuaregu tady ukázal "jak se to dělá"....... ;-) [odkaz]
      • 22 Reagovat !

        foto gil54

        gil54 23.03.  10:59

        « Re: Re: Krasavec

        Není Hofmeisterova křivka náhodou přímo spojena se zadní linií zadních bočních dveří, navazující na linii bočního okénka, která se po chvíli zalamuje do směru zadního sloupku ?

        Když ve hře nejsou dveře, je to Hofmeisterova křivka ?
        • 71 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 23.03.  11:30

          « Re: Re: Re: Krasavec

          Tož ať je to jak je to. Na Touaregu to zkrátka sedí...... ;-)
          • 31 Reagovat !

            foto gil54

            gil54 23.03.  13:43

            « Re: Re: Re: Re: Krasavec

            To máš pravdu, že ta partie se jim povedla mimořádně.
        • 10 Reagovat !

          foto Bubaq

          Bubáq 23.03.  13:36

          « Re: Re: Re: Krasavec

          Touringy i SUV hoffmeisterovu křivku měly, i když nešlo o navázání na zadní dveře. Jistě, Tourareg nemá onu ikonickou křivku, ale převzal velmi podobný tvar, zatímco BMW jej zcela opouští.
          • 00 Reagovat !

            foto gil54

            gil54 23.03.  13:54

            « Re: Re: Re: Re: Krasavec

            Tak jasně i staré dvoudveřové BMW 3 to zalomení zadního okénka měly také. Jen nevím, jestli to stačí aby se to jmenovalo Hofmeisterova křivka.

            Ale fakt nevím. Ono to bude spíše jak to kdo cítí, asi přesná pravidla to mít nebude.
    • 62 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 23.03.  10:17

      « Re: Krasavec

      Ještě ke mé kritice BMW ohledně Hofmeisterovi křivky. Ohromné zklamání s novou X3. Ta se s tímto vozem úplně minula. Zdá se, že stylista dostal za úkol přijít s něčím originálním. A to se mu taky povedlo. Originálně to zkkurrvill...... ;-\ [odkaz]
    • 04 Reagovat !

      foto araj-ad-namrmic

      araj ad namrmic 23.03.  23:04

      « Krasavec - vkus?

      Je to otáskou vkusu každého pozorovatele.

      Já v masce auta vidím trošku Cayenne (ty otvory pro chlazení brzd) a nelíbí se mi trojuhelník pod blinkrem u chladiče.

      V interiéru je děs to zalomení displejů na palubce, jasně viditelné okraje zobrazované plochy (asi použité laciné LCD a nutnost velkého jasu), středný výdechy klimatizace (při nasměrování do strany budou maximálně ohřívat polstrování, které mu brání v rozptylu a směrování), spojená linka výdechů u spolujezdce = uch. No protože nejsem zastánce dotykového ovládání, tak i málo tlačítek pro ovládání bez nutnosti měnit směr pohledu. Tohle umí S-klasse lépe! Jo a ještě bych zapomněl úhel a schování tlačítek nalevo pod volantem, koncernová šílenost. Nevím jestli je to úhlem focení, ale ta bouda na palubku mi přijde zbytečně bachratá?

      Plus ma zadní konzole za přehlednost.

      Umístění osvětlení v kufru dle mého jako vždy špatně, protože lenoch jako já má kufr skoro plnej a svěla takto umístěná nedosvítí všude. Já osobně bych přidal na páté dveře zevnitř světlo, které při otevření víka bude osvětlovat z výšky celý prostor pro nakládání.

  • 73 Reagovat !

    foto Seabow

    Seabow 23.03.  09:22

    parada

    Tak to vyzera dost nadejne....aj ponuka motorov super....mozno pre fajnsmekrov silnejsi benzin bude chybat ale 250kW na nase cesty je viac ako dostatocne. Interier super hlavne v R-line. Pekne, za mna minimalne exterier urcite lepsie ako Cayenne. Ak to rozumne nacenia tak bude mat premiova konkurencia tazky spanok.
  • 69 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 23.03.  09:28

    zbytečně

    extravagantní interiér :no:
    • 61 Reagovat !

      foto gil54

      gil54 23.03.  09:35

      « Re: zbytečně

      Interiér je ok, akorát ten i kokpit je na prd.
      • 30 Reagovat !

        foto Jaros71

        Jaros71 25.03.  01:05

        « Re: Re: zbytečně

        To je přesný..jinak neskutečně povedené auto.
  • 06 Reagovat !

    foto Whitek

    Whitek 23.03.  09:30

    Absence 3. řady sedaček

    Krásné auto, na které jsem se těšil a uvažoval po upgradu ze 7 místného Allspace až bude Touareg někdy v prodeji. Bohužel mě absence 2 extra nouzových míst, které nabízí mnoho konkurentů v této třídě, zklamala.
    • 01 Reagovat !

      foto stealth01

      stealth01 26.03.  07:18

      « Re: Absence 3. řady sedaček

      U mě to bylo zásadní kritérium. Proto Q7 nakonec zvítězila. Nedokážu si už dnes představit rodinné výlety s prarodiči ve dvou autech.
  • 68 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 23.03.  09:34

    Konečně pěkný design!

    Tak VW udělal Touaregu konečně líbivý design! :-) :yes:
    • 83 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 23.03.  10:03

      « Re: Konečně pěkný design!

      Přesně! Tak se to dělá. Žádný jezevčík to není. Je to moc hezký. V těchto proporcích měla zůstat i X5. 7 místné nouzovky se dají řešit i na šířku. :-!
  • 103 Reagovat !

    foto mariachi

    mariachi 23.03.  09:46

    Predek prepatlanej, zbytek super.

    Zejmena tleskam za zakomponovani rozmerneho displeje do palubovky, misto dalsiho odporneho tabletu. Jak me zklamal Tiguan, tak Touareg je delo :yes:
    • 73 Reagovat !

      foto speedfred

      speedfred 23.03.  10:02

      « Re: Predek prepatlanej, zbytek super.

      ak to bude ale všetko dotykové tak :no: , nemôžu tam dať kolečko ako má MMI či idrive ?
      • 02 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 23.03.  10:05

        « Re: Re: Predek prepatlanej, zbytek super.

        Ty ěště nési v Ostravě? ;-)
        • 02 Reagovat !

          foto speedfred

          speedfred 23.03.  10:08

          « Re: Re: Re: Predek prepatlanej, zbytek super.

          poobede
          • 02 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 23.03.  10:18

            « Re: Re: Re: Re: Predek prepatlanej, zbytek super.

            Já bych si dal oběd už v ravě........ ;-)
    • 22 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 23.03.  10:33

      « Re: Predek prepatlanej, zbytek super.

      Souhlas, a podstatně lepší je to ve verzi bez chromu. Uvnitř mi vadí passátní žaluzie, ale jinak celkem ok.
      • 33 Reagovat !

        foto white-label

        white label 23.03.  16:14

        « Re: Re: Predek prepatlanej, zbytek super.

        Na předku je vidět, že to představili v Číně, takže předek potřebuje masku z R-linu, nebo R-line komplet.
  • 66 Reagovat !

    foto holden2

    holden2 23.03.  09:57

    no

    to je zase cingrlatek jak z vietnamsky trznice >:-[]
  • 91 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 23.03.  10:08

    tuareg sa vydaril od začiatku

    V začiatku tuareg zaťal vysoko a chytil sa a drží sa dodnes. Podľa mňa to trochu ukazuje, že ľudia nemajú problém dať melóny za vw a že fejtón mohol dosiahnuť viac. keby ho zvládli.
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 23.03.  11:47

      « Re: tuareg sa vydaril od začiatku

      touareg bol vzdy brutalny... uz ten sucasny obcas ako keby zavanal aj akousi polopremiou s nejakym 6 valcom v R-line pakete je ozaj slusne naslapany ... ale tak tento novy je uz fakt narez ... pritom zober si ake je nove polo nudne a rozplacnute a z istych uhlov aj nepekne a tvarovo nevyvazene... a zrazu takato SUV pecka menom touareg.... :yes:
      • 40 Reagovat !

        foto XTad

        XTad 23.03.  21:18

        « Re: Re: tuareg sa vydaril od začiatku

        Do soucasneho touaregu nejde dat nic mensiho, nez sestivalec.
        • 011 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 23.03.  21:33

          « Re: Re: Re: tuareg sa vydaril od začiatku

          • 70 Reagovat !

            foto corsa396

            corsa396 24.03.  17:44

            « Re: Re: Re: tuareg sa vydaril od začiatku

            no tak som si prečítal aj niečo z tých odkazov čo si sem dal: Dojmy z jízdy se čtyřválcovým SUV jsou smíšené. Ačkoliv se inženýři Mercedesu snažili co nejvíce motor utlumit, diesel se nedokáže nikdy zbavit svého typického klapotu, který je slyšet nejen na neutrál, ale i ve vysokých otáčkách při akceleraci. Do kabiny se kupodivu dostávají i vibrace jednotky, naštěstí jen v minimálním podání. Po okamžitém přesednutí z verze se šestiválcem je ale rozdíl silně patrný.
            Takže si si riadne nasr. do úst >:D
            • 71 Reagovat !

              foto white-label

              white label 24.03.  17:59

              « Re: Re: Re: Re: tuareg sa vydaril od začiatku

              Ostatně jako obvykle... ;-)
              • 16 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 24.03.  19:15

                « Re: Re: Re: Re: Re: tuareg sa vydaril od začiatku

                No de žejo = ani tohle nedáš? >:D

                Ostatně jako obvykle.. >:-[]
                • 60 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 24.03.  19:55

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: tuareg sa vydaril od začiatku

                  :yes: jasna že jde.
                  Do Touaregu Discovery, Touaregu X5, Touaregu GLE a nakonec Touaregu Sport.
                  Tam všude se dá čtyřválec objednat. Jen hlupáci to můžou po tvých důkazech popírat.
                  Jen teda má zoufale slabou nabídku barev. :yes:
                  • 40 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 24.03.  20:26

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tuareg sa vydaril od začiatku

                    A navíc, na co vůbec nějaký motor, a na co vůbec nějaké auto, ono i de chodit pěšky = no de žejo... 8-s ;-)
                    • 50 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 24.03.  20:39

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tuareg sa vydaril od začiatku

                      >:-[] No de takovýho pab.lba ignorovat? No de, ale je to fakt těžký, žejo ;-)
                      • 06 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 24.03.  21:38

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tuareg sa vydaril od začiatku

                        Víš co je nejhorší? Že ty svý í-kvok nadřazenosti fakt věříš :yes: >:D >:-[]

                        Přitom kdybys svuj mozeček zapojil nadoraz = i tobě nejspíš dojde = že na tom z čeho se snažíš tak zoufale tak křečovitě = dělat problém = prostě nic neni. Ty auta fakt používaj 4válce = už dlouhý roky. Ostatně první Touareg měl 120 kW :-)

                        Takže jediná otázka je = proč se snažíš dělat problém? ;-)
                      • 40 Reagovat !

                        foto Machyrek

                        Machýrek 24.03.  22:54

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tuareg sa vydaril od začiatku

                        Karle, de a snadno ;-)
                        • 07 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 24.03.  23:02

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tuareg sa vydaril od začiatku

                          Hele machře = proč na straně prolhanýho lháře? :-!
                      • 50 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 24.03.  23:07

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tuareg sa vydaril od začiatku

                        To víš, že to de, viz woody a nakonec dokonce i vletrpělivý Emel: "šťour, šťour...
                        A pamatuj si, že rodiče a woody mají vždycky pravdu, no žejo.. ;-)
                        • 07 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 24.03.  23:09

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tuareg sa vydaril od začiatku

                          Jj Emel šťour = to byla slušná úchylka :-!

                          Máš pro něj nějakou omluvu [odkaz]
                        • 07 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 24.03.  23:19

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tuareg sa vydaril od začiatku

                          Emel šťour šťour = byla fakt slušná ukázka objektivnosti a zdravýho rozumu >:-[]

                          A nezvlád bys místo ubohejch :no: který si mi dal během chvíle = se vzmoct na normální odpověď? :-)
                        • 06 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 24.03.  23:23

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tuareg sa vydaril od začiatku

                          Zase sbírka :no: během pár vteřin? >:D

                          No tak holt ne = nemůžeš se vzmoct na normální odpověď ;-)
                        • 60 Reagovat !

                          foto -Karel-

                          _Karel_ 24.03.  23:31

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tuareg sa vydaril od začiatku

                          ;-)
                          • 06 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 24.03.  23:56

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tuareg sa vydaril od začiatku

                            Viz já 23:23 :-)
                        • 20 Reagovat !

                          foto Emel

                          Emel 25.03.  20:22

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tuareg sa vydaril od začiatku

                          Nu... woody každopádně. Aspoň v tomhle.
                    • 06 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 24.03.  21:37

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tuareg sa vydaril od začiatku

                      Proč vwy dva se tak zoufale snažíte = bejt vtipný když vám to tak nejde >:D

                    • 01 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 26.03.  12:02

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tuareg sa vydaril od začiatku

                      Už zase blekotáš = co myslíš že je v Range Roveru P400e? 4válec 2.0 se systémovym výkonem 297 kW = jezdí 220 km/h a 0-100 dá za 6,8 s

                      Svět se změnil = od tý doby co si byl mladej ;-)
                  • 06 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 24.03.  21:36

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tuareg sa vydaril od začiatku

                    Jasna že jo Karle = jasna :-)

                    Ne ty barvy sis taky poplet = zase = to má Arteon >:-[]

        • 01 Reagovat !

          foto Ada-je-zase-tady

          Ada je zase tady 23.03.  22:16

          « Re: Re: Re: tuareg sa vydaril od začiatku

          šestiválec TDI :-!
        • 32 Reagovat !

          foto white-label

          white label 24.03.  14:55

          « Re: Re: Re: tuareg sa vydaril od začiatku

          Pro Touareg jsou naštěstí R4 motorizace zapovězeny od začátku až do současnosti, podobně jako pro allroad (později A6 allroad).
    • 30 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 23.03.  11:56

      « Re: tuareg sa vydaril od začiatku

      Pre mňa bol prvý Touareg zaujímavý, druhý taký nemastný neslaný, ale tento vyzerá dobre jak z vonku tak vo vnútri. Dokonca mi ten interiér príde krajší ako v Q7.
      • 41 Reagovat !

        foto Ada-je-zase-tady

        Ada je zase tady 23.03.  22:17

        « Re: Re: tuareg sa vydaril od začiatku

        až na tu televizi pod volantem :no:
        • 40 Reagovat !

          foto Jaros71

          Jaros71 24.03.  15:00

          « Re: Re: Re: tuareg sa vydaril od začiatku

          S normálními budíky a tlačítky na radio by to bylo dokonalé !
          • 30 Reagovat !

            foto white-label

            white label 24.03.  16:29

            « Re: Re: Re: Re: tuareg sa vydaril od začiatku

            Viz odkaz z 12:55.
            • 50 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 24.03.  17:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: tuareg sa vydaril od začiatku

              Stačilo to dát jednou, oba kluci jsou jeden. (jako Cherokee- Magister) ;-)
              • 30 Reagovat !

                foto white-label

                white label 24.03.  17:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: tuareg sa vydaril od začiatku

                Jako, že 15:00 on a 15:06 jeho vlastní ozvěna? :-)
      • 00 Reagovat !

        foto stealth01

        stealth01 26.03.  07:40

        « Re: Re: tuareg sa vydaril od začiatku

        Tady by to chtělo asi nejlépe sedět 14 dni v Q7 a pak 14 dni jezdit v tomto Touaregu. Fotky jsou jedna věc, realita muže být jiná (což ale neznamená, ze Touareg nemá hodnotnejsi interiér).
        Další věcí je, ze u Touaregu si zřejmě nepůjde objednat z desítek barev kůže, prosivani, dekorací, koberců a rohožek.
        • 00 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 27.03.  13:28

          « Re: Re: Re: tuareg sa vydaril od začiatku

          Mno to určite nepopieram, že Q7 zrejme bude v možnostiach konfigurácie a materiálov niekde inde. Zatiaľ vieme všetci vysloviť svoj názor len na základe fotiek a priame porovnanie akosi ešte nejde.
    • 40 Reagovat !

      foto Bubaq

      Bubáq 23.03.  13:41

      « Re: tuareg sa vydaril od začiatku

      Hovoříte mi ze srdce. Ale nevím, co máte na mysli s tím, že Phaeton "nezvládli". Technicky i designově jde o unikát, ikonu, souběžníka bentleye... Snad jen ty rychle se šířící informace o banálních závadách několika desítek prvních vyrobených aut mohly způsobit odliv zákazníků. Daň za zcela novou továrnu se zcela nezkušeními montéry (a možná ještě za něco, o čem nevím).
  • 32 Reagovat !

    foto nippon

    nippon 23.03.  10:20

    ...

    Neviete niekto o koľko schudol?
    • 54 Reagovat !

      foto holden2

      holden2 23.03.  10:22

      « Re: ...

      ten co si to koupi tak schudne tak o 1,5 milionu
      • 13 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 23.03.  10:53

        « Re: Re: ...

        kokso zmeň avatar, skoro som si flákol do monitora >:D
      • 42 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 23.03.  11:38

        « Re: Re: ...

        >:D >:D >:D :yes: Už dlouho jsem se tak nezasmál! (Pro ty později narozené - "schudol" znamená "zhubnul". :-)
        • 40 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 23.03.  11:55

          « Re: Re: Re: ...

          Zrovna Holdenovi to překládat nemusíš, vzal to jako dvojsmysl.
          • 05 Reagovat !

            foto holden2

            holden2 23.03.  12:22

            « Re: Re: Re: Re: ...

            vsak jsem taky hrdy ze jsem jako rodily cechoslovak z jedne ctvrtky slovenske ho*vado >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto tomoooo

      tomoooo 23.03.  12:48

      « Re: ...

      :-), na inom webe pisu ze o 106kg
  • 101 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 23.03.  10:57

    Už potřetí...

    ...se Touareg trefil. Pokaždé je to pohledné SUV a má slušnou techniku. Obešel bych se bez chromu na masce, ale jinak bych neměl vůbec problém mu dát přednost před prémiovou konkurencí. :yes:
    • 05 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 23.03.  11:55

      « Re: Už potřetí...

      mensi tigi mi moc nesedi tym nizkym tupym a kratkym predkom .. ktory vedla sportagu vyzera akoby bol sklesly a bojazlivy ale vacsi touareg sa vw dizajnom vzdy zadaril ... uz ten sucasny je podla mna velmi slusny.... a toto ... ( teda az na tie displeje ) asi nebude mat moc chyb ... ale hlavne cakam ze to opat bude mat uspech
    • 30 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 23.03.  11:58

      « Re: Už potřetí...

      U mňa len po druhý krát. Druhá generácia napriek technickej kvalite mi z hľadiska designu prišla taká nemastná - neslaná.
      • 60 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 23.03.  12:06

        « Re: Re: Už potřetí...

        Tak za mě je to obráceně... respektive... dvojka je jasný posun k lepšímu, hlavně co se přední části týče. Podobně (ale ne tolik) jako u Cayenne...
        • 03 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 23.03.  16:10

          « Re: Re: Re: Už potřetí...

          Namna dvojka posobi zvonku ako opuchnuta jednotka.
          • 30 Reagovat !

            foto white-label

            white label 23.03.  16:22

            « Re: Re: Re: Re: Už potřetí...

            Dvojka je proti jedničce hranatější, nižší a lehčí, Takže to údajné (byť pouze optické) opuchnutí moc nechápu.
            Dvojka je spíš taková nejméně "nápadná".
            • 02 Reagovat !

              foto wakantanka

              wakantanka 23.03.  21:16

              « Re: Re: Re: Re: Re: Už potřetí...

              Nemozem si bohuzial pomoct ale vidim to tak ako som napisal vyssie. A ze by bola hranatejsia a nisia na mna fakt neposobi. Tento treti ano ten je hranatejsi.
            • 40 Reagovat !

              foto Sumi2000

              Sumi2000 24.03.  15:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: Už potřetí...

              První Touareg byla pecka..druhý se taky povedl..a tohle je designem karoserie docela bomba !!! :yes:
              Vnitřek taky dobrý , a bez těch displejů bych se obešel.. :-)
          • 30 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 23.03.  16:47

            « Re: Re: Re: Re: Už potřetí...

            Líbí se mi hlavně retušovaná světla, ta nová jsou dominantnější, více vytažená do šířky a méně utopená... v tom je ta podobnost s Cayenne. Líbí se mi i upuštění od stříbrné single-frame masky, dělená klasika mi přijde lepší.
            [odkaz]
            Ale proti gustu...

            PS: pro Blue Sun... taky hezká fotka demonstrující to, že k modré metle jde chrom hezky, za mě líp, než lakovaná černá.
      • 30 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 23.03.  12:16

        « Re: Re: Už potřetí...

        sucasna generacia je vcelku este dost konzervativna [odkaz] ale v peknej modrej a na peknych diskoch je to docela fajn ... na inak klasicku vw nudu to az prekvapujuco ujde ... to aj nove X5 je nudnejsie ;-)
    • 02 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 23.03.  16:45

      « Re: Už potřetí...

      To samé tady. Už sem kontroloval prasátka..... ;-) Ten 250kW šestiválec v benzinu by byl fajn.... ;-)
  • 05 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 23.03.  11:41

    prijemne prekvapko

    po arteone by to mohla byt dalsia podarena kara ... dizajn prekvapivo sviezi a pritom ziadna gycovina ani preplacanost .. toto vw poslednu dobu zvlada doslova bravurne.... je fajn ze to nema diodove ovalne lemy v narazniku ako "stylovo gycovy" T-roc... je vidiet ze v tejto triede je to uz ina liga... tu sa nosia ine "obleky" ... cakam tu uspech... a nie pre znak na kapote... ale celkovo ponuak motorov.. dizajn a aj uzitkovost touarega bude zase na spici triedy... klobuk dole... jak golf ani nove polo ci tigi sa mi v podsate nepacia.. tak zase naopak passata ale hlavne arteona a touarega to fakt mozem.. tieto vozy su ozaj okrem vsetkeho mozneho aj fakt vcelku pekne a otocim sa za nimi rad :yes:
    • 30 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 23.03.  11:54

      « Re: prijemne prekvapko

      Sorry, ale Arteon je naleštěná obtloustlá bída. Tohle má styl a úroveň.
      • 00 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 23.03.  11:59

        « Re: Re: prijemne prekvapko

        :yes: :yes: :yes: :-)
      • 03 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 23.03.  11:59

        « Re: Re: prijemne prekvapko

        tak poprosim jednu takuto bidu v zaklade s manualom v ciernej metle a na 18tkach ;-) .. uplne by mi stacila na bezne jazdenie ... ja som skromny... viac mi fakt netreba :-)
      • 30 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 23.03.  12:00

        « Re: Re: prijemne prekvapko

        Naleštěná bída beru, v tom smyslu, že to je mainstreamová (i když špičková) technika za nadmainstreamové ceny.

        Obtloustlé mi to ale nepřijde...
        • 20 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 23.03.  12:58

          « Re: Re: Re: prijemne prekvapko

          Presne. Cenu a techniku (vo vzájomnom kontexte) je dôvodné kritizovať, o obtlstlosti sa však nedá určite hovoriť, naopak je to štíhle, dynamicky pôsobiace auto.
        • 22 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 23.03.  13:07

          « Re: Re: Re: prijemne prekvapko

          Kluci asi se s vámi neshodnu, jakákoliv barva s jinými než největšími koly zvláště ze tříčtvrtečního zadního pohledu je jako teta Berta. Stejný tlustoprd jako Talisman.

          Passat na mě ve finále působí líp.
          • 12 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 23.03.  14:03

            « Re: Re: Re: prijemne prekvapko

            Já to tak nevidím, za mně je ten zadek bez výhrad... [odkaz] to už spíš tolik nejásám nad přední maskou.

            Když už se tu srovnávají... rozhodně působí mnohem atletičtěji než Stinger.
            [odkaz]
            • 12 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 23.03.  14:19

              « Re: Re: Re: Re: prijemne prekvapko

              Nedávej render a živou fotku ;-)

              [odkaz]

              Shrbený a obtloustlý :-)
              • 12 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 23.03.  14:24

                « Re: Re: Re: Re: Re: prijemne prekvapko

                Černá kola jsou zlo... ještě takhle máznutá, to už je fakt jak plecháče. Tak třeba takhle: [odkaz]

                No nic, tak se neshodneme na zadku, ale aspoň na tom, že si ho nekoupíme ;-)

                PS: [odkaz]
                • 21 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 23.03.  14:24

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: prijemne prekvapko

                  :yes: >:D
                • 11 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 23.03.  16:50

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: prijemne prekvapko

                  To je tvoje nová? :-)
                  • 11 Reagovat !

                    foto Emel

                    Emel 23.03.  16:54

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: prijemne prekvapko

                    Jj... někdo před ní zaparkoval nějakýho Vopla... ;-)
                    • 22 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 23.03.  17:12

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: prijemne prekvapko

                      Koukám, že ses stran kol udržel na uzdě. Tak ať dobře slouží. ;-)
          • 11 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 23.03.  14:22

            « Re: Re: Re: Re: prijemne prekvapko

            Na tom se shodneme, passat proporčně pěkně vyvážený sedan, arteon taková hrouda ve snaze o kupé, a ano dát mu na předek hokejky s pítchou, tak jsou to s talismanem bráchové. ;-)
            • 10 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 23.03.  14:29

              « Re: Re: Re: Re: Re: prijemne prekvapko

              Nemají si co závidět ;-)
              • 12 Reagovat !

                foto white-label

                white label 23.03.  16:42

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: prijemne prekvapko

                Minimálně logo určitě. Démant a dámské přirození v jednom, jen tak něco nepřebije... :-)
  • 18 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 23.03.  11:42

    Trochu

    moc čínské ladění exteriéru, spousta chromu spíš vzhledu škodí. Jinak je to proporčně OK, na rozdíl od spousty dnešních aut vypadá hezky i zezadu. Co ale nedávám, je ten skleník uvnitř. Různě podivně lomené hrany, do toho hyperobří displej, že by se i Tesla mohla jít stydět. Prostřední výdechy už někde u koulí...
    A na závěr tu máme všedotekové ovládání... Že by konečně tablet v palubní desce získal odůvodnění, když to konečně začal dodávat i VW?
    • 31 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 23.03.  11:52

      « Re: Trochu

      tie displeje tiez nemusim ale aspon to nie je kdesi na palubovke "domontovane" jak je to dnes v mode... hlavne by to za mna chcelo kalsicke budiky ( aspon ako volitelnu moznost vybavy ) .. lebo je jasne ze ten displej v stredovej konzole tomu sa uz nevyhneme.. ale klasika budiky to mat mohlo... je to tym padom kusok take predisplejovane a asi to bude aj "zranitelnejsie" pri nechcenom dotyku ked polku palubovky tvoria displeje.... ale tak vzdy je to nieco za nieco...
    • 22 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 23.03.  11:52

      « Re: Trochu

      Chrom docela řeší eRko
      [odkaz]

      Displej... hm, to je horší... je to takové megalomanské. Zakomponované je to asi v rámci možností dobře, lepší než tablet... ale výdechy, napojení na digitální budíky... to se mi taky úplně nezdá. A kolečko na teplotu by to samozřejmě chtělo.
      • 06 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 23.03.  11:58

        « Re: Re: Trochu

        Jo, eRko je designově přijatelnější... I když v černé to zase bude působit jak nějaká sociální verze...
        Radši bych viděl tablet třeba poloviční, než takovou zbytečnou plochu. Pak by celek mohl působit i líp. Otázkou je, zda by to pak číňánci taky kupovali.
        • 12 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 23.03.  12:03

          « Re: Re: Trochu

          Možná... bude záležet na barvě. Obecně černá lakovaná moc nejde k mé oblíbené modré (viz třeba Octa RS, která s černým paketem vypadá dobře červená i zelená, ale modrá ne), dobře asi bude fungovat červená a taková ta tmavě šedá.
      • 00 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 23.03.  11:58

        « Re: Re: Trochu

        zakomponovanie je fat ok... ale presne ako pises je to akesi az moc megalomanske .. k comu takato doslova telka v aute? rovnako to posobi uz aj kusok zranitelne a proste nepekne ... neviem co bolo zle na palubovke sucasneho touarega ale chapem.. nove auto si ziada opat nove riesenia hoc lepsie nie su.. tak to dnes chodi..
      • 40 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 23.03.  12:08

        « Re: Re: Trochu

        pekne... som zvedavy ci sa to nebude navzajom bit uz aj s Q7... pride mi ze touareg k nej nikdy nebol tak blizko ako dnes ... navyse ked bude aspon o pol melona v priemere lacnejsi.. ale chapem.. kto prachy neriesi stejne pojde do Q7 ... touareg sa nam pekne vytiahol... kludne by som si to vedel uz predsatvit ako konkurenta aj pre X5 ;-) ... urcite totiz horsi nebude navyse je 100 krat krajsi
        • 30 Reagovat !

          foto tomoooo

          tomoooo 23.03.  12:58

          « Re: Re: Re: Trochu

          Zaklad Q7 je za 60k zaklad Treg nech bude za 55, otazka je co v zaklade bude. Takze cenovo sa velmi blizia, neviem ci tebou spomenuty rozdiel v cene bude.
          Technika ta ista.
          Takze sa bude rozhodovat takto :-)))
          chces auto s vyzorom nafuknuteho kombi -> Q7
          chces auto s vyzorom SUV -> Touareg
        • 10 Reagovat !

          foto tomoooo

          tomoooo 23.03.  14:34

          « Re: Re: Re: Trochu

          takze sa opravujem
          [odkaz]

          podla toho bude zacinat na 49,9k EUR.
        • 02 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 23.03.  16:13

          « Re: Re: Re: Trochu

          Do Touarega ale neobjednas 7 sedadiel. Pre mnohych to moze byt padny argument.
          • 20 Reagovat !

            foto white-label

            white label 23.03.  16:24

            « Re: Re: Re: Re: Trochu

            Otázka je, jak mnoho takových reálně je, většinou i tyhle auta potkávám vzadu (na druhé řadě sedadel, o případné třetí ani nemluvě) prázdná.
            • 00 Reagovat !

              foto wakantanka

              wakantanka 27.03.  13:34

              « Re: Re: Re: Re: Trochu

              to v žiadnom prípade nepopieram, len konštatujem. Aj tu v diskuzii sa objavil ktosi čo chcel po Tiguane Allspace zobrať Touarega a teraz má smolu. Koľko ale je takýchto záujemcov si fakt netrúfam odhadnúť.
              • 00 Reagovat !

                foto woody-alien

                woody-alien 27.03.  17:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: Trochu

                Možná že moc ne. A třeba i většina z těch, co si ty dvě "jakomísta" připlatí, to dělá jen pro Strýčka Náhodu. Blbý nicméně je, že když to jedno až dvě místa navíc opravdu potřebuješ, tak s tím prostě nic nenaděláš a řádně ti to "prosije" seznam kandidátů.
          • 50 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 23.03.  16:53

            « Re: Re: Re: Re: Trochu

            Ale houno. K vůli dvěma "sedátkům" kurrvvit celé auto..... :-O Když chceš převážet všechno příbuzenstvo, tak si koupíš mikrobus, ne?
      • 70 Reagovat !

        foto stegi

        stegi 24.03.  12:55

        « Re: Re: Trochu

        ale bude sa dať aj klasický stredný display
        [odkaz]
      • 30 Reagovat !

        foto white-label

        white label 25.03.  01:36

        « Re: Re: Trochu

        Podle galerie to samotné eRko vyřešit nemusí:
        [odkaz]
        Takže na to tvém odkazu bude zřejmě R-line v black verzi, nebo s nějakým black paketem (viz třeba i ta černá zrcátka).
        Kolečko na teplotu ne, ale klasická tlačítka, prosím:
        [odkaz]
    • 50 Reagovat !

      foto Markus1

      Markus1 24.03.  15:05

      « Re: Trochu

      Akurat dnes som mal moznost sa previezt v novej a7 a a8 a musim povedat ze tie displeje nie su nazivo vobec take zle ako na fotkach.... vyzera to super hlavne v a7 a ovlada sa to tiez prijemne.... myslim ze v tuaregu to problem tiez nebude
      • 40 Reagovat !

        foto white-label

        white label 24.03.  16:31

        « Re: Re: Trochu

        Jo, v reálu je to lepší, než na fotkách. Akorát, když se vypne zapalování, tak ta přístrojovka vypadá jak na nějaké maketě. ;-)
        • 50 Reagovat !

          foto Markus1

          Markus1 24.03.  18:22

          « Re: Re: Re: Trochu

          A ani sa to nespini nejako extremne..... fakt som cakal ze to bude horsie :-)
  • 20 Reagovat !

    foto homernaj

    homernaj 23.03.  11:48

    30 minutové živé video Review detailne

  • 05 Reagovat !

    foto marianek

    marianek 23.03.  13:45

    Za tri-

    Jedine, co se mi na novem Touaregu libi je jeho zakladni tvar. Proti nemu ani slovo.
    Ale, kdyz se podivam bliz, predek je zvonkohra chromu splacana s "nastvanym" vyrazem. Doslova nuti podivat se jinam. Z boku zacina klasicky "design" Volkswagenu. Rovne plechy bez detailu. Zadek je pak klasika, Volkswagen se v tom placa uz od dob tretiho Golfu. Nuda, kde nic tu nic. Jak je predek odpudivy, zadek nepovedene nudny.
    Interier je pak "tresnickou na dortu". Ergonomicka katastrofa. Na co je "kaplicka" pod volantem tak velka, kdyz ji z poloviny zakryva volant? ...toho ohybani, nahybani, krceni se....jen abych videl na rychlomer.....
    Absence "tlacitek, cudliku, kroutitek, spinacu a vypinacu" na pristrojovem stitu nahradila jedna velka obrazovka. Uplne si dokazu predstavit, ze mi na pracovni ceste firma vnuti zase neco od VAG ...s touhle hruzou. Tahle obrazovka odvede pozornost od rizeni dokonale. Uz jen zapnuti radia a zmena frekvence bude o krk. Na co tak velka navigace? Silnice jsou znacene a clovek si dokaze zapamatovat cestu i bez ni. (Odpovim si sam, pristrojova deska odvadi tolik pozornosti, ze ridic ani nevi kam jede)
    • 30 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 23.03.  13:51

      « Re: Za tri-

      Tak ty znáš všechny cesty světa podle všeho >:D :yes:
      • 03 Reagovat !

        foto marianek

        marianek 23.03.  13:54

        « Re: Za tri-

        Pajo, ty snad jezdis vsechny cesty sveta?
        • 40 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 23.03.  14:17

          « Re: Re: Za tri-

          To zcela jistě ne, jen nejezdím pouze po těch co znám. Naopak oceňuji v husté, pro mě neznámé zástavbě větší detail u odboček. Navigaci si zapínám hlavně kvůli objížďkám na neustále rekonstruovaných cestách. Tam ji využiju a ocením nejvíc. Opět, jsem rád za větší než menší.
          • 06 Reagovat !

            foto marianek

            marianek 23.03.  14:27

            « Re: Re: Za tri-

            (nejen) v tom se lisime. Ja se pred jizdou pripravim, silnice v rekonstrukci nepouzivam, navigaci nepouzivam sleduji oznaceni a posloucham mistni radio.
            [odkaz]
            • 33 Reagovat !

              foto white-label

              white label 23.03.  15:38

              « Re: Re: Za tri-

              >:D
              K tomuto "příspěvku" se dá říct snad jen: [odkaz]
              • 04 Reagovat !

                foto marianek

                marianek 23.03.  15:41

                « Re: Re: Za tri-

                Labile, od tebe ani nic jine ocekavat nejde,
                • 13 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 23.03.  15:54

                  « Re: Re: Re: Za tri-

                  Mohl byste nám, mistře marianku, prozradit (pokud to teda není tajemství), jak se před jízdou připravujete...?
                  >:D >:-[]
                  • 04 Reagovat !

                    foto marianek

                    marianek 23.03.  16:22

                    « Re: Re: Re: Re: Za tri-

                    Tak jako kazdy zodpovedny ridic, mistre Labile. Pokud se pred jizdou nijak nepripravujete, potom radim, abyste se nad tim vazne zamyslel..... a neptal se tak hloupe.
                    • 23 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 23.03.  16:35

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Za tri-

                      Myslel jsem mimořádnou přípravu, ohledně navigace, kterou pak následně vůbec nepotřebujete, mistře...
                      • 30 Reagovat !

                        foto Dinar

                        Dinar 23.03.  17:08

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za tri-

                        Když to říká mariánek, tak je to směroplatný. [odkaz] >:D
                  • 25 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 23.03.  17:18

                    « Re: Re: Re: Re: Za tri-

                    Jednou mi jeden starý zákazník (brňák) vyprávěl, že když měl jet do jiné brněnské čtvrti (přes celý město), den dopředu si trasu prošel pěšky. Ohaduju 10km a pro důchodce půl dne. Někdo holt přípravu potřebuje. >:-[]
                    • 23 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 23.03.  18:34

                      « Re: Re: Re: Re: Za tri-

                      A hlavně tu přípravu nepodceňuje..., tak jako my, obyčejní smrtelníci s potupnou berličkou, zvanou navigace. >:D ;-)
                    • 50 Reagovat !

                      foto RADEK1

                      RADEK1 23.03.  21:22

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Za tri-

                      Zítra frčím do Itálie na hory. Asi jsem podcenil přípravu, měl jsem vyrazit minulý měsíc pěšky na obhlidku. :-)
                      • 33 Reagovat !

                        foto -Karel-

                        _Karel_ 23.03.  21:22

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za tri-

                        >:-[] :yes:
                      • 30 Reagovat !

                        foto tomoooo

                        tomoooo 23.03.  22:59

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za tri

                        Ked uz si zabudol na to, este je mozna aspon ciastocna naprava a do pripravy zahrnut aspon: 1. Pozriet vodu v ostekovaci 2. Odmerat chladiacu zmes 3. Prezret lekarnicku 4. A skontrolovat pred jazdou smerovky
              • 23 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 23.03.  16:53

                « Re: Re: Re: Za tri-

                >:D :yes:
      • 43 Reagovat !

        foto white-label

        white label 23.03.  16:01

        « Re: Re: Za tri-

        Základní tvar se mu líbí, dokonce bez připomínek, jinak je to ale za všech stran úplně na hov.no, mimochodem už od dob G3. >:D ;-)
        Čím víc snaží působit kompetentně a zasvěceně, tím větší je to pr.del. >:-[] :yes:
  • 64 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 23.03.  17:55

    Mercedes?

    Na AF psali o tom, že nový Touareg "slibuje kabinu Mercedesu". Ťukal jsem si na čelo, ale po otevření galerie se jim musím omluvit. Vono to má fakt display jak Éčko. :-| Začíná napravo a končí až nalevo. Méně by bylo více. Zbytek interiéru pěkný, zvenku moc pěkný, technika super.
    • 08 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 23.03.  20:50

      « Re: Mercedes?

      Chudák Mercedes [odkaz] >:-[]
    • 50 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 24.03.  11:05

      « Re: Mercedes?

      Souhlas Karle.. ;-)
      Interier vypadá parádně , jen osobně nejsem příznivec tabletů v autě..takže za radio bez tlačítek :no:
      Taky nemusím ten děsný digi štít.. :no:
      Jinak je auto parádní , nejhezčí VW ! :yes: :yes:
      Uvnitř vypadá super , sedačky , volant , místo vzadu..tunel na lyže.. :-)
      Jen by mne zajímalo , jestli už VW umí i bezpečnostní vak na lyže jako Audi , BMW či Mercedes-Benz.
      Design auta je úžasný..na VW fakt paráda :yes:
      Cena už asi úžasná nebude , jde ale o luxusní SUV.. ;-)
  • 70 Reagovat !

    foto Columbo

    Columbo 23.03.  23:00

    No prosím

    To jsem si po Tiguanu myslel, že VW umí jen nudná SUV. A toto je paráda. Těch chromolamel je na předku dost, ale tak... když nevíš, dej víc ;-)
  • 80 Reagovat !

    foto chytrak1

    chytrak1 24.03.  08:14

    Prémie

    Zajímavý jak se tu řeší ze touareg je skoropremiovka. Přitom to auto v první generaci byla “superpremie”. Nikdo z konkurentů neměl V10, tak extrémně luxusní Interier atd. Třeba rozdíl mezi první cayenne a touragem uvnitř byl asi jako mezi dacii a golfem. Ve prospěch VW. Tehdy nové Volvo Xc 90 vedle nej vypadalo jako auto pro plebs. Druhá generace nebyla tak extrémní, ale na své konkurenty neztrácela nic. Takže touareg je zakladatel luxusního suv segmentu a zůstává typickou prémií i ve své třetí generaci.
    • 80 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 24.03.  11:07

      « Re: Prémie

      Tohle je mnohem víc premie než dnes čínské Volvo.. :-)
      To nemá ani slušné motory , jako luxus se jen tváří.. ;-)
      Touareg se povedl.
    • 60 Reagovat !

      foto kesumb

      kesumb 24.03.  19:38

      « Re: Prémie

      Přesně tak, Touareg měl vždy "prémiový podvozek s klasickou koncepcí" navíc první dvě verze uměly i dvě uzávěrky. Pokaždé měl i prémiové motory (diesel V6, V8 a v minulosti i V10 a V6, V8 a dokonce v minulosti W12 benzín a pak i hybrid). A kabina, výbava atd. byla luxusní vždy tak nějak akorát. To auto si na nic nehrálo, ale svoje vždy mělo.
      Ostatně tenhle Touareg stojí proti XC90 a RX s "nepremiovým" pohonem a podvozkem. Přímý konkurent je stárnoucí GLE (které má poněkud "americký" interiér a jeho provedení), RRS (pořád s teréním podvozkem - uzávěrky), X5 s mezinápravovou spojkou a koncernovými sourozenci. Takže si myslím, že zapadá tak nějak přesně kam má.

      Každopádně já do něj půjdu. Počkám koncem roku, jestli opravdu představí hybrid s 2,9TSI použitý v Cayenne/Panaměře/Bentley. Ale nejlogičtější volba (pro mě, nechci už diesel) asi bude vzít 3,0 TSI a naládovat podvozek (vzduch, stabilizátory a natáčení zadních kol). Protože to bude lehký na čumák, oproti V8 TDI to bude vůbec lehčí a pravděpodobně i podstatně levnější. A na spotřebu já už asi nějak kašlu, s 90l nadrží to i někam dojede.
      • 07 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 24.03.  23:08

        « Re: Re: Prémie

        Ne = zapomněl si na pětiválec 2,5 TDI 120 a 128 kW [odkaz]
        • 40 Reagovat !

          foto kesumb

          kesumb 25.03.  19:01

          « Re: Re: Re: Prémie

          Potrefená husa co se neumí vyjádřit, jako obvykle.
          Ano, měl i pětiválec a pár kilometrů jsem s ním najezdil a ještě v kombinaci s manuálem. A nejelo to, protože první Tuareg byl těžkej jak kráva.
          Každopádně já vůbec nemám nic proti tomu, že lze RRS, X5, GLE apod koupit s R4, ale pouze pokud k tomu je i jiná možnost. Což u Volva není. Lex a BMW zase nenabízí pořádný pohon všech 4 kol. RRS (BMW, MB) má oproti koncernovým SUV velkou výhodu v poloze motoru, proto taky RRS a RR vypadá proporčně lépe (není tak těžký na čumák), navíc k tomu nabídne lepší podvozek do terénu. Zase koncern nabídne natáčení zadních kol a v poslední generaci zajímavý podvozek (vícekomorový vzduch). Tím chci říct, že je to prašť jak uhoď a Tuareg zapadne kam má. Tedy nad Volvo a Lexus, ale mezi RRS a GLE (a pro někoho X5).
      • 60 Reagovat !

        foto KANKUNEN

        KANKUNEN 25.03.  11:45

        « Re: Re: Prémie

        Blbé je, že pak tě hlodá myšlenka, že kdybys jel autem od manželky, tak to žere polovinu.
        • 20 Reagovat !

          foto kesumb

          kesumb 25.03.  19:11

          « Re: Re: Re: Prémie

          Proto uvidím co hybrid. Cayenne E hybrid se už testuje a v zahraničních článcích zmiňují, že čínská verze PHEV Tuarega dostane 270kw kombinaci 2,0 TSI z Q7, zatímco do EU půjde 2,9 TSI jako je v koncernových sourozencích.
  • 60 Reagovat !

    foto lexi

    lexi 24.03.  20:45

    no comment

    tohle se vážně povedlo.. je to důvod proč bych od Audi měl jít k VW , což jsem dříve považoval za zbytečnou úvahu. Bravo !!!
  • 70 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 25.03.  11:56

    Není jediný důvod, aby člověk koupil

    Volvo. Snad jen pocit bývalé prémie.
    • 50 Reagovat !

      foto Sob

      Sob 25.03.  13:13

      « Re: Není jediný důvod, aby člověk koupil

      Proto také dost lidí uteklo k Audi.
      • 06 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 25.03.  13:34

        « Re: Re: Není jediný důvod, aby člověk koupil

        A Volvu silně stouply prodeje ;-)
        • 20 Reagovat !

          foto kesumb

          kesumb 25.03.  19:10

          « Re: Re: Re: Není jediný důvod, aby člověk koupil

          Nestouply, jsou tam kde byly prvních pár let prodeje první generace. Kolem 30 tis. kusů v Evropě, než to začlo zastarávat. Stejně je na tom Q7. Naopak X5 se prodává o dost víc.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Letadlo ČSA mělo problémy v Kodani. Nakonec nesmělo vůbec odletět

Letadlo ČSA mělo problémy v Kodani. Nakonec nesmělo…

Pořádné zdržení zažili cestující, kteří měli letět v pondělí večer z dánské Kodaně do Prahy. Jejich letoun se…

Gott se na Slovensku dočkal ponížení! Na pódiu to pak zbytečně ještě rozmázl!

Gott se na Slovensku dočkal ponížení! Na pódiu to…

Karel Gott (78) na koncertech všem rozdává radost, on sám se ale tentokrát dočkal jen nemilého překvapení! Na…

 

iSport.cz

Český tým na MS v hokeji 2018: mladíci z NHL a farem, ale i mazáci

Český tým na MS v hokeji 2018: mladíci z NHL a…

Sotva skončil jeden velký turnaj, prakticky hned je tu další. Na ZOH v Pchjongčchangu se umístil český tým pod…

MS v hokeji 2018: Kde se bude hrát? Kodaň a Herning - dánské Kladno

MS v hokeji 2018: Kde se bude hrát? Kodaň a Herning…

Jednu velkou premiéru má mistrovství světa v ledním hokeji 2018. Vůbec poprvé se elitní divize světového…

 

Reflex.cz

Může Ježíš znásilňovat muslimku? Má na to přispívat město? Kde začíná cenzura?

Může Ježíš znásilňovat muslimku? Má na to přispívat…

Brno žije! Divadlo žije! Národní divadlo Brno zařadilo do květnového festivalu Divadelní svět Brno představení…

Tajemství kamenných rytířů aneb Pod ochranou Rolandů

Tajemství kamenných rytířů aneb Pod ochranou Rolandů

Socha kamenného rytíře s brněním nebo pláštěm a taseným mečem se opírá o erb s městskými znaky. Každý obchodník,…