Touareg V10 TDI se brzy vydá z Bratislavy přes moře, za americkými zákazníky. Volkswagen připravuje uvedení prvního vznětového modelu SUV s filtrem pevných částic na americký trh.
Nevím jestli oslavovat nástup nafty na americkym trhu. Ale konečně amíci zjistili, že vysokoobjemový benzíny žerou. Vzhledem k rychlostním limitům v USA by se jim ale houby stalo, kdyby začli kupovat místo V8 šestiválce, nebo nedej bože čtyřhrnky. No nic, nafta žije a my jedem dál.....
Kdyby šlo jen o rychlostní limity, ale ty americký nenažraný káry, to je ekologická katastrofa. Kdyby měli amíci v hlavě kromě Boha a prezidenta taky kousek mozku, žilo by se na světě líp. Motory s obsahem větším než 3 litry bych nevyráběl, a i to je moc, jenže jako fanda aut bych nemohl poslouchat jen litry a třináctistovky.
Ale pánové, ono to jinak nejde. Rozjet takovou srágoru se čtyřstupňovým automatem prostě potřebuje motor. Pořádnej motor, aby to jelo alespoň průměrně.
Cesta vede kupředu... zpátky to zkoušej jenom hybriďáci... Touareg... Dakareg... Touarong... to bude ta správná trefa... tohle mi Lones neodpustí ;-):yes:
Ale odpustí. :-) Touaregů se v USA prodá dva a půl. A že ta půlka je dieselová... ;-) Zatím je to jen pěkný PR. Ano, SUV zažívají v USA těžký léto. Ale Touareg spolu s nima a skoro bych řekl že ještě víc. A i kdyby se Touareg V10TDI chytnul, tak já jsem na šoky zvyklej, to mi připomíná...nedávno jsem četl v Carautu, že Dodge Caliber SRT4 je laciná odfláknutá předokolka.....hmm, vzhledem k tomu, že je to 4x4 a ještě se neprodává, tak určitě píšou z vlastní zkušenosti. >:D
Četl jsem pořádně. A narozdíl od nich jsem četl aspoň 2 (slovem DVĚ) věty o připravovaném SRT4 verzi. Jedna z nich byla o tom, že bude 4x4. Takže jejich fundované žvásty o předokolce mě opravdu neohromily. ;-) Od takových specialistů mě předpovědi nezajímají. Jen tu vždy pravidelně uvádím, oc mě obzvlášť pobavilo. :-) Třeba XLR, že je na podvozku Sigma....
"Technicka dokonalost ktoru nepotrebujes" to su argumenty.... a na co potrebujes desatvalec? hybridy sa budu za cas cpat vsade, aj do nafty, aj do Tuarega. Temou hybridy ano ci nie sa tu dalo sermovat tak 2 roky dozadu. Teraz otazka znie idem do hybridneho japonca alebo pockam na hybridneho europana? ;-)
není..hybridy jsou celkově daleko neekologičtější jelikož k výrobě takového hybridu je nutné víc neobnovitelných zdrojů než k výrobě "běžného auta"...takže je to krok zpět...
To ovšem nic nemění na mém názoru, že hybrida k tomu, aby sis dokonale zajezdil nepotřebuješ. Kolik potřebuješ válců, to ti poraděj u Ferrari ;-) P.S. Jistě... vím, kam to všechno směruje...
Hele, tak jen pro upřesnění. Tuaroš se v Americe s dieselem už prodával, jde tedy jen o přidání DPFka, teda jestli to říkám sprácně - filtru pevných částic. A zatím tam byl tenhle krám s desetiválcem opravdu raritou, ale od této chvíle? Hm..nevim, ale konečně se něco pohnulo. Fakt mě sere že američané na spotřebu nehleděli. Palivo by bylo totiž levnější. Já osobně obrovské SUV s BENZINEM odmítám. S dieslem nic proti. Ale! Kdo se někdy projel třeba v X5 se 4.4, musel být uchvácen, a říkám vám, že jsem jel i s 4.8iS a to jsem ještě nikdy nezažil. Takový fukot!!! Jiné SUV v benzinu bych nikdy nechtěl, fakt. Prostě dost silný benzin v SUV, nic lepšího pro pocit nemůže být;nádherný zvuk, dynamika, čistota...ale ta spotřeba...
S tou 4,8iS jsem jel na hory a zpátky.
Motor relativně ujde ale nepodělal jsem se z něj jako ty, jízdní vlastnosti mě zklamali a auto je dost hnusný. Když vemu, za kolik ta popelnice je, tak jednoznačně říkám-raději pěšky. :no:
Rozhodně, když budu chtít mít zážitek z jízdy, nevzpomenu ani ve snu na citovaný kvelb. To mi věř. nejde o ENZO, to je úúúúúplně jiná káva. Kdo by nechtěl. Tipnu si GTIho.
Ale jde mi o prožitky. a ty fakt z bagru mít nikdy nebudu. :yes:
No snad jsi s tím opravdu je. A není to auto na hory, nemá na to rám. A kdo říká, že jsem se z toho podělal? Prostě super žážitek, já auta žeru, žiju pro ně, a rozhodně to pro mě není spotřební zboží, třeba jako pro tebe. :-!
Jizdni vlastnosti X5 te zklamaly ??? A navic u verze 4,8 ??? Ozzy prestan hulit nebo to bude nelecitelny. Uz mas vypadky v pravopisu a tez i spatne vidis. Znovu opakuju - prestan s tim svinstvem :*)
Jen jsem chtěl říct, že mě fascinují jiné dimenze, než jenom krabice se 4 kolama. Neříkám, že je tato kára to nejhorší pod sluncem, ale právě vyjímečnost je v tom, že jsou taková auta, která se umí lišit. Pouze nadupaná a narvaná elektzronikou kára mě nebere. Tím spíš, že opravdu vypadá dost ošklivě. Téměř hnusně. A myslete si ci chcete, je mi to jedno. Znovu opakuji. Když adrenalin, tak rozhoně mě nenapadne tento druh. :yes:
Je jedno kolim máš prachů. V tom to není.
Auto je úplně stejný spotřebák jako cokoliv jiného, co kupuješ. Vše co konzumujeme, slouží lidem, nikoli obráceně. :yes:
Jardo. nejsem srdcař BMW jako asi zřejmě ty.
Jsem srdcař pro radost. Auto je jako žena. Aspoň pro mne. Musí být krásná, náladová, žárlivá,mít sex apel, urozená ,s citem pro harmonii, musí se umět se mnou pohádat a udobřit atd.A to promiň mi to Jardo,zmiňovanej auťák fakt nemá.
Končí ve phaetonu, protože tam není místo pro DPF. V Touaregu jede vesele dál a navíc ho zkouší Maserati. Zatím to vychází dobře a maserati ho s velkou pravděpodobností bude od VW kupovat.
.....a také končí v Touaregu, nejpozději po 150 tis. km, např. zadřením jedné řady válců či vysypáním rozvodových kol. Mezitím má za sebou nějakou tu výměnu turbodmychadel, zadního diferáku (někteří šťastlivci mají již čtvrtou, vždy "inovovanou" verzi), rozdělovače tlaku v pérování, nejednoho měchu ;-\ Z trháku se stal ležák, tak šup s tím do USA!
Lepší je šup do Čech. Tam to maj mediálně zmáklý.Vytvoříme umělý pořadník a budeme křičet, že už jen poslení kousek je k mání a 2 roky dopředu je vyprodáno.Jak jednoduché. Ale rotože je to německé, tak to je zaručená kvalita že.
Na druhou stranu, umět prodat smradlavý * za cukrovou vatu je svým způsobem umění. Sice podvod, ale kdo to řeší.Pečeť made in DE je záruka.
Člověče, zvláštní. Já s prvním V10TDI najezdil 120tisíc km a nebyla na něm jediná závada. Totéž auto jezdí dál v zahraniční pobočce naší firmy, má najeto 235tis. km a pořád se na něm nevysypala ani jedna řada válců, žádný diferák, turba taky fungují pořád stejně, tlaky v pérování no problem. Jen každých 30tkm absolvuje standardní servis. Pneu vydrží 50-60tkm, brzdové desky 90tkm, zadní 120tkm. Kotouče byly vyměněny ve 180tkm. neteče z něj olej, nic v něm netluče, má původní D1S výbojky. Druhý, který jezdí v ČR má zatím na displeji "jen" 75tkm a taky žádná dramata. Funguje jak má. Takže si vyměň plenu a neplácej nesmysly.
Buď v ouplným klidu, jak by řekl Švejk.
V tram. jsem nejel tak 20 let a hulení přenechávám opačnému pohlaví. Tedy pokud víš co to je. Mozek mám v naprostém pořádku a věř, že vím co píšu. To, že se to někomu nelíbí je jeho problém. >:-[]
Myslim ze pokud auto nema hybridni pohon tak uz ani nema cenu to kupovat zere jak prase, ve mestech se neda dychat......... a u auta za 2000 000 ten hybrid zas neni takova zatez. Navic jeste usetris.........
Asi nikdy nedam za auto dvě mega a asi bych to nedal, ani kdybych vyhrál sportku. Už aby začali vyrábět i hybridy za cenu normálního osobáku, v kombiku..... Pokud ho opravdu vlastníš, ať ti slouží co nejdéle, aby dostali za uši všichni pochybovači se slepejma uličkama... :yes:
uz za tu cenu jsou ale bouzel jen honda. Taky mi prijde ze to jde nejak pomalu Toyota ma prius uz tolik let. Byt to v kamionech, nakladacich a autobusech, to by se nam dychalo a cena benzinu by byla prijatelnejsi nez ted........
Všichni,kdo tady kydají hnúj na Touarega s V10-kou,v něm ještě neseděli,jako nějaký David nahoře,který mele něco o čtyřstupňovém automatu a pod.S touto motorizací je to luxusní a drahé SUV,které si nemůže dovolit každý.Toto auto prostě nejde srovnat s X53D,nebo s ML420CDI které ani za příplatek nejsou na vzduchu.A chce-li tu někdo vyzvedávat X5 4,8is pak ho musí srovnávat jedině s 12-ti válcem v Touaregu,anebo s Cayennem 4,5 turbo.Tady jednoznačně bavor končí na třetím místě.V10 vlastním a nebyly s ním žádné problémy.Touarega s R5,bych si ale nikdy nekoupil a právě těch je u nás prodáno nejvíce.Nemám nic proti BMW,ale myslím si,že kdyby tato automobilka měla u nás pobočný závod jako VW,pak by ji stihla na těchto forech stejná malost a nenávist našeho švejkovského národa.
Zapoj si za něj 3,5t přívěs,pro který je Touareg i mimo jiné stavěný a nemusíš se mě na to ptát.S R5-kou je pro mě Touareg autem bez motoru.Je to asi stejné,jako si koupit BMW 7 s 3D.Jednoduše řečeno navenek hrát machra s luxusním autem,ale kdyby tam nemusely být bágy ani ABS,tak by si je tam mnozí nedali,jen proto ,aby se dostali do ceny. :no::no::no: