Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Touran: Světová premiéra modernizovaného MPV v Lipsku

Designovou proměnu Golfu V na Golf VI následuje s přibližně dvouletým odstupem také Touran. Novinkou pod kapotou je miniaturní čtyřválec 1,2 TSI původem z Mladé Boleslavi.
Zpět na článek
10. 4. 2010 09:32
neregistrovaný "I.G. Arthur Von Fofot"
9. 4. 2010 18:00
9. 4. 2010 18:28
neregistrovaný "dCi"
9. 4. 2010 19:05
9. 4. 2010 19:20
9. 4. 2010 20:46
9. 4. 2010 21:33
9. 4. 2010 22:14
9. 4. 2010 22:30
9. 4. 2010 22:40
9. 4. 2010 22:30
9. 4. 2010 22:32
9. 4. 2010 22:53
9. 4. 2010 23:09
9. 4. 2010 23:17
9. 4. 2010 23:19
9. 4. 2010 23:26
9. 4. 2010 23:24
9. 4. 2010 23:31
9. 4. 2010 23:41
9. 4. 2010 23:53
10. 4. 2010 00:02
10. 4. 2010 00:09
9. 4. 2010 22:54
9. 4. 2010 22:54
12. 4. 2010 11:34
9. 4. 2010 22:30
9. 4. 2010 22:37
9. 4. 2010 22:50
9. 4. 2010 23:04
9. 4. 2010 23:04
9. 4. 2010 23:08
9. 4. 2010 23:10
9. 4. 2010 23:29
10. 4. 2010 08:40
10. 4. 2010 10:43
10. 4. 2010 13:00
10. 4. 2010 20:27
11. 4. 2010 13:49
11. 4. 2010 20:06
9. 4. 2010 19:28
9. 4. 2010 19:42
9. 4. 2010 20:00
neregistrovaný "Honzamotors"
9. 4. 2010 20:02
9. 4. 2010 20:51
10. 4. 2010 16:05
9. 4. 2010 20:57
9. 4. 2010 22:35
10. 4. 2010 10:41
10. 4. 2010 11:11
12. 4. 2010 06:57
10. 4. 2010 13:54
10. 4. 2010 15:27
9. 4. 2010 17:52
Mno aby z těch velkejch změn zákazník nebyl celej zmatenej..
;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "I.G. Arthur Von Fofot"
10. 4. 2010 09:32
Re: Mno aby z těch velkejch změn zákazník nebyl celej zmaten
Heh :-)
Starší bol ale krajší (presnejšie: "líbivejší"). Samoúčelné facelifty nemajú zmysel. Snažiť sa urobiť s rodinnej dodávočky drsňáka? Takto nie.

Napokon sa nás VW neprekvapuje a po pomerne vydarenom Pole teraz už usilovne pracuje na tom, aby vyrábal jedno rovnaké auto v 20 rôznych veľkostiach. :-|
10. 4. 2010 20:35
Re: Mno aby z těch velkejch změn zákazník nebyl celej zmaten
Ale prečo, prečo, PREČO ???!!!???!!!???
Avatar - dr.biker
9. 4. 2010 18:00
To už si snad dělají pr***
Ti konstruktéři se snad zbláznili! Dát motor o objemu 1,2 l do tak velkého auta, vzdyť plně naložené musí vážit 2 tuny! To potom asi těch 77 kW nebude stačit a pokud ano, tak se motor bude muset často vyhnat do otáček, a to potom nebude spotřeba udávaných 6,4 litrů. V nabídce motorů mi chybí klasický zážehový motor, já preferuji heslo - objem turbem nenahradíš...
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Perun
9. 4. 2010 18:05
Re: To už si snad dělají pr***
Takže výlet do třetihor? Já zase preferuju rozdělávání ohně třením klacíků.. :-)

Žádné plně naložené auto nebude mít výrobcem udávanou spotřebu.. a 1,2 TSI je vynikající motor pro ten typ řidiče, který dopředu ví, že nebude jedit Praha-Brno za devadesát minut.
Avatar - petrumr
9. 4. 2010 19:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 4. 2010 08:03
Re: To už si snad dělají pr***
Já vidím největší problém v tom, že jsem MPV se 7 sedačkama nikdy neviděl plně obsazené a naložené. Ostatně jako všechna zbývající auta. Stačí pozorovat obsazenost aut. :-)
10. 4. 2010 20:36
Re: To už si snad dělají pr***
Tak si nemal šťastie. Mne už sa párkrát stalo, že by sa ešte dve sedadlá sakra hodili, potom som musel voziť ľudí na dva krát. ;-)
10. 4. 2010 09:48
Re: To už si snad dělají pr***
súhlas objem ničim nenahradíš.... neviem si predstaviť BMW 7 s 1,8 TSi to je na smiech.....
10. 4. 2010 11:22
Re: To už si snad dělají pr***
mozno sa coskoro dosmejeme a tento stav bude realitou :-(
11. 4. 2010 02:05
Re: To už si snad dělají pr***
Tak ona obycejna nalozena Octa ma taky dve tuny a davaji tam stejny motor...
Avatar - Perun
9. 4. 2010 18:00
Amputůran
Tak jak je vydařený nový Sharan, tak je rozpačitý nový Touran..

Co zůstává pěkné, to je boční profil "umírněné krabice". Na pěkných velkých kolech vypadá k světu..

Ovšem středová konzola s amputačním výstupkem u pravého řidičova kolena, to už je snad koncernový evergreen.. Třeba se pletu, ale při pohledu na ten roh nečekám nic pěkného. Snad s výjimkou pěkně modrého kolena.

A zadní světla a-la Polo.. čím to je, že to tu zase neštimuje? Stejně jako u Pola, stejně jako u lyšaje Passatu CC (jinak asi nejhezčího volkswagenu všech dob.. s výjimkou těch zadních světel)..

Touran je sám o sobě celkem prima a sympatické auto, ale MPV téhle velikosti je podle některých myšlénkových titánů prý takový protimluv.. nesmysl.. zkrátka to není auto.. Třeba jako Scénic, nebo C4 Picasso atp.. :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dCi"
9. 4. 2010 18:28
Stará puška
Touran subjektivně nikdy neplatil za pěkný vůz, nedokážu si představit, že by se za ním někdo otočil. Přiblížení se maskou a zadní částí většímu Sharanu nepomáhá, byť to alespoň nepůsobí tak podivně, jako facelift předchozí s "veselými" světlomety na přídi. Chtělo by to úplně novou generaci.
Rozbalit vlákno
2
9. 4. 2010 21:21
Re: Stará puška
Po siedmich rokoch výroby by pomaly bolo aj docela vhodné prísť s niečím novým - no snáď ho nenechajú zostarnúť ako Sharan...
Takže je tu další facelift, s cieľom pripodobniť Touran poslednej generácii Golfa. Čiže tak trochu klamanie telom. Golf VI bol v čase príchodu novou generáciou, Touran už iba faceliftom - zaujímavé...
Nedá mi ešte spomenúť nelichotivé umiestnenie v disciplíne spoľahlivosti, ktovie, či sa chlapci u VW zamerali aj na také problémy modelu.
No a napokon mi napadá delikátna Matelkova otázka:
Prečo, prečo, prečo...???!!!??? Hoci sú Volkswageny často kritizované za konzervatívnosť a tvarovú nudu, predsa len bol každý jednotlivý model viac-menej svojbytný. Prečo sa teraz snažia natiahnuť na všetky modely jednu a tú istú škrabošku? Už im úplne došla fantázia?
Tá istá otázka mi prišla na myseľ po zhliadnutí fotiek interiéru - rovnako ako pri Sharane som sa nemohol zbaviť dojmu, že sú to čierno-biele fotky. Nuda farieb, a žiaľ aj tvarov. Ako obohraná platňa, vyleštená hodvábnym obrúskom, aby sa na slnku leskla...

A samozrejme, ešte raz jednoznačný súhlas s poslednou vetou.
10. 4. 2010 06:51
Re: Stará puška
Tak ako smo pri Sharane s tebou mierne nesuhlasil, tu ano. Majitelov pravdepodobne nebude trapit ze tie iste tvary su pouzite aj v inach modeloch znacky, to skor sa my na to pozerame ako na celok /portfolio/. Moze byt ze je to prave zamer odlisit sa od tvatovo napaditych konkurentov a ponuknut produkt konzervativnemu zakaznikovi.

Ale teda - iste, nic nove, proste recyklat zabehnutych koncernovych tvarov a samozrejme v max. miere aj komponentov.
9. 4. 2010 19:05
zvlastne
Mna skor zaujalo to ze VW ma 1.4 so 103 a 125kw a k tomu ma 1.8 so 118Kw. Je mi jasne ze 1.8 ma ovela vacsi potencial ale preco to takto maju,mi nedava zmysel. Jedine co ma napadlo,je to ze majitel Audi A4(mozno dokonca A6) predsa nebude jazdit na 1.4 ako na Superbe...
Rozbalit vlákno
0
9. 4. 2010 19:20
rádio
Mám VW rád, měl jsem Passata, teď mám Tiguana. Toho kdo ale prosadil aby bylo rádio (potažmo navigace) pod ovládáním klimatizace na kterou se dívám podstatně míň, toho bych nechal popravit... Ten zadek je podle mě přehnaně krabicoidní, ale to je věc názoru každého z nás, zadky ženskejch se nám taky líbí každému jiný...
Rozbalit vlákno
47
Avatar - petrumr
9. 4. 2010 20:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
9. 4. 2010 21:15
Re: rádio
Tak tady s tebou rozhodně nemohu souhlasit a dávám jednoznačně za pravdu "jets cz".
Ne náhodou má třeba Golf tradičně rádio nahoře...
Nevím, jestli víš, jak současné ovládání Climatronicu VW funguje, ale tahle nezvykle "opačná" konfigurace v Touranu je postavená na hlavu. Velký LCD displej, neslouží jen k ovládání a info "rádia", ale zobrazují se na něm např i hodnoty "nastavované" novým ovládáním climatronicu, a že na něj přes ruku (díky umístění ovládání nad dispejem) dobře neuvidíš je logické. Navíc LCD často slouží i pro zobrazení navigace a mělo by být co nejblíže zorného pole řidiče, takže o celkově lepší ergonomii, nemůže být řeč... ;-)
Avatar - petrumr
9. 4. 2010 21:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
9. 4. 2010 21:36
Re: rádio
Všichni jej sice nemají tak velký, ale všem se tam zobrazují údaje o kterých jsem psal a některým navíc i ta navigace...
Navíc nevím, proč bych měl nějak častěji zasahovat do ovladání automatické klimy...
Rádio/CD "ovládám" určitě častěji...
Avatar - petrumr
9. 4. 2010 22:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
9. 4. 2010 22:22
Re: rádio
Tak si to zkus vyzkoušet třeba v salonu VW. Climatronic mají dnes skoro všechny osobní VW.
Myslíš obraz ze zadní kamery? Ano ten se tam zobrazuje taky, což je další dobrý důvod, aby LCD bylo nahoře... ;-)
9. 4. 2010 22:30
Re: rádio
Jenom trošku se vmísím do diskuze. Z vlastní zkušenosti musím říct, že pozice Climatronicu nad Radiem mne opravdu s.e.r.e. ;-\
Avatar - miromen
9. 4. 2010 22:40
Re: rádio
Ani se ti nedivim tohle bude vadit 99% a ani bych se nedivil kdyby kvuli takove prkotině VW přišel o nějakeho zakaznika.
Avatar - petrumr
9. 4. 2010 22:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 4. 2010 22:32
Re: rádio
Opět z vlastní zkušenosti. Zatímco je LCD panel matný a nemám s ním problém, tak orámování Climatronicu je leskle černé a to teprve oslňuje, protože se tam pořád periferně něco míhá. ;-)
Avatar - white label
9. 4. 2010 22:48
Re: rádio
V noci mám mít LCD tzv. noční režim, aby neslňoval, ale byl vidět..
A proč by VW neměl mít kameru, může být i v Golfu včetně GTI a R...
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - miromen
9. 4. 2010 22:53
Re: rádio
Labele jak je to s tim nočnim režimem ? Je to na tvrdo nebo se to da deaktivovat přes palubak aby to pořad svitilo na max.
Avatar - white label
9. 4. 2010 22:58
Re: rádio
Viz berustina...
Pokud ti světelný senzor přepne z denního svícení na "noční", přepne se i LCD. Pokud zapneš "noční" světla manuálně tak taky, jen přes palubní počítač to zrušit nejde...
Avatar - miromen
9. 4. 2010 23:09
Re: rádio
Hm tak vymyšleny je to dobře ale škoda že to nejde deaktivovat. Jak tak postupem času zjišťuji co všechno se da ale změnit a nastavit v tom Golfu to je až k neuvěřeni.
Avatar - petrumr
9. 4. 2010 23:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 4. 2010 23:19
Re: rádio
a i tohle už mám z továrny. :-! :-! :-! Spíš si ale myslím, že ten kufr je kvůli životnosti žárovky.
Avatar - petrumr
9. 4. 2010 23:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - miromen
9. 4. 2010 23:24
Re: rádio
Hm tak to taky slyšim prvně a nějak to nechapu. 8-s
Avatar - white label
9. 4. 2010 23:25
Re: rádio
Navíc palubní počítač měl VW jako první i v Češtině, což ještě dnes nemá ani celá prémie...
I možnosti konfigurace jsou vzhledem k přímé konkurenci "prémiové"...
Avatar - miromen
9. 4. 2010 23:31
Re: rádio
Tak za tu češtinu zaslouži VW obrovskou pochvalu. :yes:
Avatar - white label
9. 4. 2010 23:39
Re: rádio
Můj dobrý známý si teď taky objednal Golfa, bílý pětidveř 1,4 TSI 122PS.
Přitom je to zapřisáhlý "Meganista", vždy měl jen Renaulty, tak jsem zvědavý, jestli se k nim ještě někdy vrátí, ale myslím, že spíš ne...
9. 4. 2010 23:41
Re: rádio
WL - tak buď máš tolik známých s Renaulty co přešli k VW, nebo je to faux paux anebo to tu už bylo. ;-)
Avatar - white label
9. 4. 2010 23:53
Re: rádio
Tady to ještě nebylo, jen na MACZ...
Neboj, je to ten samý, ale miromenovi jsem to ještě nepsal... ;-)
Avatar - miromen
9. 4. 2010 23:53
Re: rádio
Taky bily 5dveř. A k tomu vyběru mužu řict jen tolik že jsem prošel snad všechny auta segmentu B a C včetně testovacich jizd těch ktere mě zaujaly a na jedinem Golfu nebylo snad nic podstatneho co by vadilo. Jinak ja měl naposled jedničkoveho Focuse což bylo nejprodavanějši auto doby a teď budu mit opět nejprodavanějši auto. Asi budu stadoidni tip. >:D
Avatar - white label
10. 4. 2010 00:02
Re: rádio
To taky, ale brzo tu budeš označen i jako extrémní příznivec koncernu, protože tuhle šedě-tuctovou koncernovku si přece nikdo "normální" nemůže koupit... >:-[]
Avatar - miromen
10. 4. 2010 00:09
Re: rádio
Proč nepochvalit něco co si to opravdu zaslouži a naopak. Ja s tim nemam problem. Tak jak jsem dnes nepochvalil vzhled Touranu ale jinak vyborne auto před nedavnem jsem ne zrovna chvalil Polo tak Golf si u mě kritiku určitě nezaslouži a ten titul MISTR segmentu si zaslouži pravem.
9. 4. 2010 22:54
Re: rádio
mně se přepne do nočního režimu jakmile se rozsvítí xenony. Při denním svícení to zůstane v denních barvách. Jen info..... ;-)
Avatar - petrumr
9. 4. 2010 22:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 4. 2010 11:34
Re: rádio
Tu přehozenou klimu měl Toutan už předtím,viz odkaz: [odkaz]
Avatar - miromen
9. 4. 2010 22:30
Re: rádio
Prostě je to tak jak piše white label nevymyšlej a neotrvuj už s tim tečka. ;-)
Avatar - petrumr
9. 4. 2010 22:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - miromen
9. 4. 2010 22:50
Re: rádio
VW Touran počet prodanych kusu za loňsky rok 2 500 000 kusu z toho 1 kus edice PETRUMR. >:-[]
9. 4. 2010 22:57
Re: rádio
Já ti to teda povím, jak to dělám já, ikdyž VW nevlastním. Když nasednu do auta, tak si nastavím klimu, zbytek cesty mixuju hudbu a ladím zvuk ;-)
Avatar - white label
9. 4. 2010 23:00
Re: rádio
Jo asi tak, taky přepínám CD v "čenžru", rozhl. stanice apod.
Mě by spíš zajímalo, co furt dělá za jízdy on s tou aut. klimou...
8-s ;-)
Avatar - petrumr
9. 4. 2010 23:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 4. 2010 23:04
Re: rádio
třeba je ženská v přechod a těm je furt zima-teplo-zima-teplo... >:D

petrumr - je to sranda, nic ve zlém ;-)
Avatar - petrumr
9. 4. 2010 23:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
9. 4. 2010 23:21
Re: rádio
Co teď myslíš, tu ženskou, nebo klimu...? >:-[]
Avatar - petrumr
9. 4. 2010 23:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 4. 2010 23:15
Re: rádio
Asi nemá co jinýho ladit, tak aspoň "ladí" teplotu... >:D
10. 4. 2010 08:40
Re: rádio
Človeče, a ja zas šoférujem... >:D
Avatar - gld
10. 4. 2010 10:43
Re: rádio
tak ladenie rádia za jazdy to je miestny obyčaj by som povedal >:D

Ja tiež, začnú hrať nejakú lejdy gaga a začnem prepínať stanice..a keď znova pozrem z rádia na cestu tak zistím že som o 2 kilometre ďalej :-O
10. 4. 2010 13:00
Re: rádio
Ty nemůžeš šoférovat, protože nemáš auto (v pravým slova smyslu) >:D
10. 4. 2010 20:27
Re: rádio
No dobre, tak potom za volantom som pilot MPV... >:D Ale vo Formane som šofér, podobne za volantom služobných Fabií, Golfa, Craftera - ale neviem, či užitkáč počítať za auto... ;-)
Avatar - Ronault.
11. 4. 2010 13:49
Re: rádio
Nech je tak, to jsou ti frajeři, kteří řeší, jestli rádio pod nebo nad ovládáním klimatizace, zatímco Renault má ovládání rádio pod volantem od 80. let :-! >:-[]
Avatar - white label
11. 4. 2010 20:06
Re: rádio
Tady ale zdaleka nejde jen o ovládání rádia, to má VW k dispozici přímo na volantu, včetně ovládání palub. poč.
Jde především o to, aby byl multifunkční LCD displej co nejblíže zornému poli řidiče...a aby si řidič výhled na něj, sám nazakrýval při manipulaci s klimou/větráním/topením... ;-)
9. 4. 2010 19:28
šereda
Jůů, ten je vošklivej! :no:
Rozbalit vlákno
0
9. 4. 2010 19:42
co to?
To auto je opravdu bez napadu, proc se trochu neodvazou od techto konzervativnich tvaru? :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Honzamotors"
9. 4. 2010 20:00
Prokoukl....
designove zmeny jsou docela obsáhlé a autu rozhodně přispěly. jen ta zadní světla mě nesedí, stejně jako na novém sharanu.
Rozbalit vlákno
0
9. 4. 2010 20:02
No tedy...
Ať se na mě nikdo nezlobí, ale tohle vozidlo je podle mě to nejošklivější(a opět s neskutečně nudným designem) co koncern VW pustí na silnice...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pocitac
9. 4. 2010 20:18
Nejošklivější auto roku?
Žhavý kandidát na titul – Nejošklivější auto roku 2010. K dalšímu faceliftu Tourana snad nemá ani cenu nic psát, snad jen to již výše zmíněné „To si z nás už snad u VW dělají P…“. Nezbývá jen doufat, že se jedná jen o nevydařený vtípek redakce a skutečný facelift bude vypadat jinak, protože tohle, za pár let, až se nakoupí bazarovky, potkávat v Čechách na silnici. Jinak je zde dobře vidět, jak VW šetří. Zatímco jiní výrobci uvedou obvykle 1 facelift a pak nový model, VW šetří kde se dá a faceliftuje a faceliftuje. Starý „šrot“ s novou, a ošklivou, tváří. No, komu auta nic neříkají potřebuje se jen přesouvat z bodu A do bodu B, tak si to koupí a bude to stačit. Ostatní šáhnou po jiné značce. :no:
Rozbalit vlákno
13
Avatar - petrumr
9. 4. 2010 20:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - miromen
9. 4. 2010 21:50
Re: Nejošklivější auto roku?
Ano auta jsou na přepravu z A do B ale tohle nejde jinak než zkritizovat protože i ošklivost by měla mit sve hranice. A ten ksicht Scirocco a Golf no dobře ještě to Polo ale na všechny modely ? To mužou rovnou změnit znak VW na fotku v ramečku s timto ksichtem.
Avatar - white label
9. 4. 2010 21:55
Re: Nejošklivější auto roku?
Unifikace looku je současný masivní trend, viz Ka, Fiesta, Focus III, BMW 7/5/3, Audi, Škoda, Seat, Mitsu Lancer/Outlander, face Clia ala nový MegIII, atd. atd.
Avatar - miromen
9. 4. 2010 22:22
Re: Nejošklivější auto roku?
To maš určitě pravdu ale podle mě u VW je to vic patrne než u jine automobilky. A navic mě to sere poněvadž budu jezdit malovyskytujicim se Golfem a to už nebudu tak originalni. >:D
Avatar - white label
9. 4. 2010 22:26
Re: Nejošklivější auto roku?
Pokud trváš na Golfu a nechceš tak moc "splynout s davem", zkus GGTI... ;-)
Avatar - miromen
9. 4. 2010 22:34
Re: Nejošklivější auto roku?
Bohužel snad až v přišti generaci teď budu testovat ten novy vysavač. >:-[] ......hm kupuješ Golfa a jaky motor ? No tu 1.2. Ty vole 1.2 v golfu ses *** a to se tam vubec dava? To jsou nejčastějši reakce.
Avatar - white label
9. 4. 2010 22:52
Re: Nejošklivější auto roku?
To je logické a plyne to z neznalosti/nezkušenosti s něčím takovým..., osobně bych se toho taky nebál...
Avatar - miromen
9. 4. 2010 23:01
Re: Nejošklivější auto roku?
Tak menši obavy mam akorat o spolehlivost jinak ne. Ja už jsem s tim jel sice jen testovačka ale plny souhlas s recenzi ktera je zde na auto.cz. Puvodně jsem chtěl 1.4 TSI ale jel jsem oběma motory po sobě a rozdil teměř nulovy. Kdyby jezdilo auto častějic vic obsazene a naložene tak nevaham a beru 1.4 kde by ten rozdil byl ale ja budu jezdit sam max ve dvou. Takže jsem větši čast financi věnoval na rozmazlovani se fičurama ktere lzou do Golfa namontit.
Avatar - white label
9. 4. 2010 23:04
Re: Nejošklivější auto roku?
Opravdu podstaněji znatelný rozdíl je až u 1.4 TSI 160PS.
Avatar - miromen
9. 4. 2010 23:13
Re: Nejošklivější auto roku?
Tak to věřim a navic jak tak pozoruji realne spotřeby majitelu tak i ta je vzhledem k vykonu opravdu vyborna. Jenže ikdyž mam slevu 15% tak bych se do 450 nevlez. :-(
Avatar - WinDiesel
10. 4. 2010 11:50
Re: Nejošklivější auto roku?
Ona Tě přejde sranda až Ti to ukradnou..... Potom možná víc oceníš vozy které jsou taky dobré ale nevyrábí se ve zloděje lákajícímm se množství...
Avatar - miromen
10. 4. 2010 12:11
Re: Nejošklivější auto roku?
Že bych byl v tom množstvi ten vyvoleny ? :-O
12. 4. 2010 06:50
Re: Nejošklivější auto roku?
U BMW alebo Audi je to iné, je to prémia a tam je to skôr žiadúce. Ford aj Mitsubishi to robia skrátka zle, to je bez pochýb. Spomínaný Renault tiež mení tváre k jednému obrazu, ale zďaleka mi to nepripadá tak jednotvárne a fádne ako u VW - už aj Medzi Scenicom a GrandScenicom je spredu rozdiel.
U VW už iba čakám, kedy prerobia aj Caddy a Passat, nebodaj ešte Fox...
9. 4. 2010 20:51
Touran
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]

A máme zde nového adepta na poslední příčky v testu spéolehlivosti na 100 000 km. S výkonem překypujícím 1,2 TSI to bude drak pro mladé bejčky, co zakládají rodinu.

BraVWo Volksagen... >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
10. 4. 2010 16:05
Re: Touran
na ten test spolahlivosti som zvedavy aj ja, mudrejsi budeme ak sa uskutocni a budu zname vysledky tohoto testu. K tomu motoru len tolko, ze kazdy potrebuje mat v cenniku polozku cena od a kedze sucasny ma v ponuke 1.6, tak zmena k horsiemu to zrejme nebude.
Avatar - Czerwik
9. 4. 2010 20:57
ee
nepáči sa mi keď má automobilka všetky svoje modely na jedno kopyto... :no: a starší bol krajší :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
9. 4. 2010 21:30
Nejhezčí střední MPV na trhu!
Jen ten motor pod kapotou musí být 2.0 TDI, aby to mělo trochu smysl. Dávat do tohoto auta (jakýkoli) benzínový motor je naprostý nesmysl.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Katikakus
10. 4. 2010 09:02
Re: Nejhezčí střední MPV na trhu!
Ty dneska perlis - vzdyt to nema 4x4, tak to prece neni auto >:-[]
10. 4. 2010 10:21
Re: Nejhezčí střední MPV na trhu!
a taha to brucho po zemi
Avatar - Ada je zase tady
10. 4. 2010 11:57
Re: Nejhezčí střední MPV na trhu!
Ano, ale je to presto nejhezci stredni MPV na trhu. Pokud by to bylo prizvednute o 2 cm a melo to moznost volby pohonu 4-motion, bylo by to jiz uplne dokonale.
10. 4. 2010 13:50
Re: Nejhezčí střední MPV na trhu!
uplne dokonale abys si mohl vyhonit kukucku ze jo.. A samozrejme 2.0 TDi nesmie chybat, at to jde vole s tym kroutakom... :no:
10. 4. 2010 16:06
Re: Nejhezčí střední MPV na trhu!
ak ho pridvihnu, tak jazdne vlastnosti zrejme lepsie nebudu
Avatar - WinDiesel
10. 4. 2010 11:55
Re: Nejhezčí střední MPV na trhu!
Ale vždyť to není PD, Ádo !!!!!!!!!!!!!!!! A kyž to není PD, tak je přece jedno jestli je to od VW nebo od Rendlíku...
Jo a to jse slyšel že VW-PD u Chrylesru a Dodge nahrazuje common rail od Daimleru?
Honem tam běž a kup si Caliber s PD dokuď to jde a můžeš si hezky dunit... Mohl bys mít i Outandera i Dodge s PD a založit si muzeum PD... A ještě mi poděkuješ... >:D
Avatar - Ada je zase tady
10. 4. 2010 13:20
Re: Nejhezčí střední MPV na trhu!
Delas ze sebe jen saska. Samozrejme, ze PD je lepsi, nez CR, protoze ma vyssi vstrikovaci tlaky. Ale nejenom... Az bude vyvinut jiny system vstrikovani, ktery nahradi zastaraly CR, umozni to konecne navrat k vyssimu kompresnimu pomeru dieseloveho motoru a to povede (podobne jako u predcasne a hloupe prechodne opusteneho systemu PD) opet k vyssi energeticke ucinnosti dieselovych motoru.
10. 4. 2010 13:51
Re: Nejhezčí střední MPV na trhu!
skor ty tu delas ze sebe saska ale totalneho.. PD je bullshit minuleho stoleti..
Avatar - gld
9. 4. 2010 22:35
sharan-touran
Aký je tam vlastne rozdiel medzi týmito vozíkmi? Dizajnovo sú teraz takmer totožné, ako-tak siedmich ľudí to odvezie a..? Načo sú vôbec oba v ponuke?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
9. 4. 2010 22:55
Re: sharan-touran
Sharan je podstatně větší, Touran má dvě sedadla v poslední "řadě" za příplatek a pouze vyloženě nouzové...
10. 4. 2010 08:42
Re: sharan-touran
Aspoň to niekto otvorene povie, a netlačí nám do hláv rozprávky o sedemmiestnom interiéri... ;-)
10. 4. 2010 09:35
No...nič moc...
vycerá celkom lacne, tie plasty auuuuuu... kde je normálny motor??
Rozbalit vlákno
0
10. 4. 2010 10:41
Preklep
Nie som si isty ale myslim, ze autor clanku spravil preklep pri prevodoch vykonov motorov z kW na kone. vid uryvok z clanku: "125 kW (125 k)respektive 125 kW (140 k)"
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ada je zase tady
10. 4. 2010 13:21
Re: Preklep
125 kW je 170 koni. Vykon jednoho kone je vykon 736 Wattu.
10. 4. 2010 11:11
Interiér
je naprosto příšerný.Jednotvárná šeď na palubovce vypadá lacině.Ergonomie dostává pořádnou ránu displejem navigace na centrálním panelu,umístěným proklatě nízko...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ada je zase tady
10. 4. 2010 13:27
Re: Interiér
Ano, navigace, resp radioprijimace a panel klimatizace jsou jaksi prohozeny. Duvod neznam, ale pripada mi to ponekud neergonomicke. Jinak je interier perfektni a elegantni. Nesnasim samolibe preplacaniny francouzskych vyrobcu.
12. 4. 2010 06:57
Re: Interiér
Definuj "preplácanost"...

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]
10. 4. 2010 13:54
WTF??
Exterier otras, ved co ine moze vzniknut surodeneckym krizenim??
Interier sa da az na tu klimu a displej, inac da sa, co znamena ze neprinasa nic nove len obohrate...
Rozbalit vlákno
0
10. 4. 2010 15:27
líbí, moc
je to dobrý. líbí moc. ten climatronic nahoře ale taky nechápu.
Rozbalit vlákno
0
Ať žije originál
Jak to ten VW dělá, že co koncernové auto to úplně, ale úplně něco jiného...hlavu si můžu ukroutit. :no:
Rozbalit vlákno
0
10. 4. 2010 21:10
Jakou barvu má podsvícení
budíků,doufám,že né červenou.To jsem měl u T5 a docela šílený.Tu navigaci umístil dolů asi nějaký chameleon,protože dívat se na ní a na cestu před sebou nikdo jiný nezvládne.Jinak vypadá líp než před úpravou,ovšem sedačky jsou jako z raketoplánu.Musím si je vyzkoušet a hlavně aby nic v kabině nevrzalo.Kufr mi příjde malý,memohl jsem do něj nacpat 200l boiler (v loni).
Rozbalit vlákno
0