Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen bude u americké vlády lobbovat za podporu turbodieselů

Volkswagen má o své turbodieselové strategii v USA jasno - chce protlačit daňové úlevy pro naftu a přesvědčit agenturu EPA, že používá nesprávnou metodiku.
Zpět na článek
23. 8. 2013 18:15
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
23. 8. 2013 18:30
23. 8. 2013 18:38
23. 8. 2013 19:01
23. 8. 2013 19:04
23. 8. 2013 21:12
23. 8. 2013 19:35
23. 8. 2013 19:42
23. 8. 2013 19:47
23. 8. 2013 19:54
23. 8. 2013 19:57
23. 8. 2013 19:57
23. 8. 2013 20:21
23. 8. 2013 21:15
23. 8. 2013 19:27
23. 8. 2013 21:04
24. 8. 2013 17:40
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
23. 8. 2013 21:32
24. 8. 2013 17:42
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
23. 8. 2013 23:44
24. 8. 2013 17:43
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
23. 8. 2013 17:43
lobing v podani VW
si predstavuji jako korumpovani. kur*vy chlast a podobne praktiky jako s odborovymi predaky. spis by meli maknout na benzinovych motorech a dalsich technologiich nez zasirat svet tou rakovinou. doufam ze jim na to amici neskocej.
Rozbalit vlákno
19
23. 8. 2013 18:06
Re: lobing v podani VW
Americký způsob měření emisí je daleko skutečnější. Škoda, že Evropa a lidé, pro které je jediná modla předplacená spotřeba, bezohledně podlehli naftovému moru.
Doufejme, že Američané budou normální a na tuto nestydatost nepřistoupí. VW za toto. :no: :*)
Avatar - WinDiesel
23. 8. 2013 18:30
Re: lobing v podani VW
Americký způsob měření je skutečně lepší a moderní diesely, plnící poslední emisní normy to dají i bez lobbingu VW. Američané skutečně budou normální a koupí si to, o čem jsou přesvědčeni, že je dobré.
Mimochodem, diesely si daly hybridy k snídani i podle amerického systému měření. To platí pro VW Jetta a Golf a také pro Chevrolet Cruze.
23. 8. 2013 18:43
Re: lobing v podani VW
nepisu o hybridech, to je slepa ulicka tak jako bylo PD u VW. pisu o dalsich technologiich treba vodik, pripadne neco o cem my nemame ani paru ze existuje.
23. 8. 2013 23:20
Re: lobing v podani VW
"Moderní" diesely nedají třeba oxidy dusíku. EURO 1,2,3,4,5,6 má mizernou metodiku, reálné emise NOx jsou úplně jinde a za posledních 10 let se zlepšily jen papírově v testovacím EURO cyklu. Tipnul bych si ale, že v tomto benzíny udělaly dokonce krok zpět, páč ty nové jsou skoro všechny přímovstřik. Ale i tak budou pořád na zlomku emisí dieselů.
24. 8. 2013 01:43
Re: lobing v podani VW
Bohužel mezi účinností a produkcí NOx existuje korelace. Leda bychom si s sebou vozili i kyslík, popřípadě ho odlučovali od zbytku vzduchu, a do spalovacího prostoru nepouštěli nic jiného (kromě paliva, samozřejmě).
Avatar - WinNatural
23. 8. 2013 18:08
Re: lobing v podani VW
Přesně! Prostě katastrofa! Taky doufám, že budou mít dost rozumu na rozdíl od EU a nezavlečou si tam hromadně smrdutý rakovinotvorný čmoudy.
Každý diesel by měl povinně vracet polovinu vyfukovaného smradu dovnitř auta, ať si taky užije jeho majitel 8-s
Avatar - WinDiesel
23. 8. 2013 18:32
Re: lobing v podani VW
Další upocený křikloun. Dej si do auta polovinu smradu vyfukovaného benzínem a bude Ti fakt dobře, určitě budeš ZELENÝ.
Avatar - WinNatural
23. 8. 2013 21:21
Re: lobing v podani VW
Myslíš že po takových 20 km by mi bylo hůř než tobě? Vykašlával bys brikety!
Avatar - WinDiesel
23. 8. 2013 22:40
Re: lobing v podani VW
Myslím že bychom na tom byli zhruba stejně, já mám ale v autě filtr pevných částic takže brikety se nekonají, u Tvého benzíňáku bych si tím nebyl tak jistý.
Pojďme se sejít a přidržíme na výfuku čistý kapesník, vsaďme se který bude čistější .............
Avatar - Barrichello
23. 8. 2013 22:52
Re: lobing v podani VW
Nejcistsi bude muj.....E85 rulezz
27. 8. 2013 09:12
Re: lobing v podani VW
To já mám propána-butána...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
23. 8. 2013 18:15
Re: lobing v podani VW
Lobbovat je lacnejsie ako vyvinut nove motory...
Ale v lobbovani u zakonodarcov ci v lobotomoii zakaznikov mal VAG vzdy uspech.

Bravwo VAG :no:
Avatar - WinDiesel
23. 8. 2013 18:34
Re: lobing v podani VW
Americké normy jsou velmi přísné a dieselové motory pro USA jsou značně upraveny, takže nevím o jaké úspoře tady mluvíš.
VAG za to nemůže být odsuzován.
23. 8. 2013 18:59
Re: lobing v podani VW
a proc ty znacne upravene motory nenabizi i tady?
Avatar - WinDiesel
23. 8. 2013 22:42
Re: lobing v podani VW
Právě se začínají nabízet s Euro 6 - tato norma se velice přibližuje normě americké - i proto mohla letos Mazda uvést SKY-D jak v Evropě, tak v Americe.
Avatar - WinDiesel
23. 8. 2013 18:27
Re: lobing v podani VW
Výkřiky výkřiky výkřiky, bez skutečné znalosti moderních dieselů. Ale hlavně že Vás to baví.
Avatar - JDM
23. 8. 2013 18:45
Re: lobing v podani VW
neustálý vykřikování "moderní diesely" nikoho fakt nezajímá
Avatar - WinDiesel
23. 8. 2013 22:42
Re: lobing v podani VW
Já nevykřikuji, jestli sis nevšiml, pouze reaguji a na rozdíl od Tebe a Tobě podobných používám podložené argumenty.
Avatar - JDM
24. 8. 2013 01:15
Re: lobing v podani VW
podložené argumenty kým ??? myslím že všichni tady chodí po ulicích a vidí slyší a cítí .....
23. 8. 2013 18:04
ZHRZENA FEMINISTKA
Ac mam feministky veskrze rad, obcas to prezenou. Tento pocin Volkswagenu mi pripomina snahu feministek o predepsane procentualni zastoupeni zen ve Svedskem parlamentu. Diesel v USA patri do osobnich aut, stejne jako jednodilne plavky na spring break na Miami Beach.
Volkswagen by se nejdriv mel zamyslet sam nad sebou a zlepsit kvalitu svych vyrobku. To, co staci v Evrope ne vzdy staci za morem.
Rozbalit vlákno
12
23. 8. 2013 18:26
Re: ZHRZENA FEMINISTKA
EU je eurofašisickozelený ráj
Avatar - WinDiesel
23. 8. 2013 18:27
Re: ZHRZENA FEMINISTKA
Diesely to zvládnou i bez lobbingu VW. Je ovšem zajímavé, že úspěšný lobbing hybridářů a elektrosnílků je v pořádku zatímco jakákoli snaha o totéž u dieselů je předem zatracována a odsuzována.
Nejlepší lobbing je kvalitní výkonnost a spotřeba, a tu diesely mají. o kyselý zápach skutečně také nemám obavu, SCR jej odstraní dokonale.
Ostatní jsou jen výkřiky. je jisté, že nikdo z tady vyskakujících zachránců světa před diesely nemá vůz s motorem Euro 5 plus, nebo Euro 6. Kdyby je měli nebo se v nich alespoň svezli, počítaje v to pana "redaktora" Fokta, nemohli by vykřikovat takovéto nesmysly.
23. 8. 2013 19:36
Re: ZHRZENA FEMINISTKA
"Je ovšem zajímavé, že úspěšný lobbing hybridářů a elektrosnílků je v pořádku zatímco jakákoli snaha o totéž u dieselů je předem zatracována a odsuzována."
To myslis vazne?
Avatar - WinDiesel
23. 8. 2013 22:45
Re: ZHRZENA FEMINISTKA
A proč ne, máš představu jak neskutečně jsou elektrovehikly a hybridy dotovány, jak v EU tak v Japonsku a USA? Norsko, ale Francie třeba 8 000 Euro na jedno auto, Holandsko, 5 000 Euro na jeden hybrid......
Myslím že to jsi ty nemyslel vážně, viď ..........
24. 8. 2013 04:09
Re: ZHRZENA FEMINISTKA
Premyslel jsem, jak bych ti vysvetlil jaky nesmysl jsi napsal. Napadlo me napsat ve stejnem smyslu toto.
Je ovšem zajímavé, že úspěšný lobbing vedcu zabyvajicich se atomovou fuzi je v pořádku zatímco jakákoli snaha o totéž u hnedouhelnych elekraren je předem zatracována a odsuzována.
Snad ti "docvakne" jaky je rozdil mezi hybridni/elektrickou technologii a dieselovym pohonem a ktera z techto technologii si zaslouzi dotovat.
Avatar - WinNatural
23. 8. 2013 21:09
Re: ZHRZENA FEMINISTKA
By mě zajímalo, jak by to zvládly při rovné spotřební dani s benzínem, frajere! Při těchto značně nerovných podmínkách se Ti to vyřvává, že?
Avatar - WinDiesel
23. 8. 2013 22:46
Re: ZHRZENA FEMINISTKA
Faktem je, že ve většině Evropských zemí je nafta dražší než benzín - to je rozhodující - a stejně se prodává.
A pokud chceš příklad - v UK je daň z nafty vyšší než z benzínu a 51% se prodává v naftě.
23. 8. 2013 22:58
Re: ZHRZENA FEMINISTKA
V UK udělal velký rozdíl congestion charge v Londýně - ten je podle CO2 a tak si spousta lidí koupila diesel, aby byli osvobozeni (nárůst z 10% na 50% trhu! za poslední dekádu). Nevím, jestli natažení dieselů do města je tedy žádoucí výsledek...
Uvidíme jestli se to teď změní, limit na CO2 je po novu nastaven tak nízko, že žádné auto bez baterek osvobozeno není. (Technická poznámka: je tam přechodné období, tj. ti s těmi diesely koupenými dříve jsou osvobozeni i nadále). [odkaz]
23. 8. 2013 22:21
Re: ZHRZENA FEMINISTKA
No mně spíše přijde, že příznivci nafťáků vždy odsuzovali lobbying u hybridů a elektromobilů a nyní, když se totéž týká dieselů, je to najednou docela vhodné.
Avatar - WinDiesel
23. 8. 2013 22:47
Re: ZHRZENA FEMINISTKA
Já říkám že to diesely nepotřebují. Nevím o nikom, kdo by to tady schvaloval.
23. 8. 2013 22:54
Re: ZHRZENA FEMINISTKA
O tom se nepřu, ale není to ani vyloženě negativní pohled na věc jako u hybridů a elektromobilů. Každopádně je jasné, že to asi nedojde tak daleko, že by z toho byly statisícové dotace na nákup dieselu, takže z tohoto pohledu se "neutrální" postoj dá vcelku chápat.
25. 8. 2013 16:42
Re: ZHRZENA FEMINISTKA
SCR je slepa ulicka naftakov, to ma zmysel snad v kamionoch.
Nikdy by som si nekupil tak zle navrhnuty maly motor do osobaku, aby musel pouzivat mocovinu na pekne tabulkove emisie.
23. 8. 2013 18:30
US-TDI
Dávám vládě rok, maximálně dva. Samozřejmě, že se to (VOLKSWAGENU) podaří. Neexistuje jediný racionální důvod, proč by se to podařit nemělo, a existují desítky racionálních důvodů, proč by se to podařit mělo. Existuje však jeden důvod, poměrně iracionální, avšak rozhodný - chce to Volkswagen. A to je pomalu to samé, jako když po tobě chce něco maminka. Amerika není výjimkou, vždyť případná argumentace šestilitrovým benzínovým ingotem s jízdními vlastnostmi opilého mamuta, je v dnešní době absolutně, ale absolutně mimo.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - WinDiesel
23. 8. 2013 18:38
Re: US-TDI
V USA VW bohem není, tam je bohem EPA. Zaplaťpánbu, není to jako v EU a s EPA se dá soudit a v minulosti proběhla řada soudních sporů, kde EPA prohrála. Jinak souhlas.
23. 8. 2013 19:00
Re: US-TDI
ty muzes davat vlade troubo co chces.
23. 8. 2013 19:04
Re: US-TDI
Cosworthe, dráždíš hada bosou nohou, nebo jsi již zapomněl na svou minulou diskusní anihilaci?
23. 8. 2013 19:31
Re: US-TDI
no slizkej had ses troubo velkej
Avatar - WinNatural
23. 8. 2013 21:12
Re: US-TDI
Seš fakt ubožák, rodiče byli blízcí příbuzní, co? >:D
Avatar - Barrichello
23. 8. 2013 19:35
Re: US-TDI
Ten dehtovy ignot dokaze spotrebou a vykony konkurovat tem supermotorum z rajchu s naprostym klidem a navic uz zacinajmi amici i lepsi podvozky.....viz cadillac ats vs bmw 3. Tak si zalez do kouta a soupej nohama
23. 8. 2013 19:42
Re: US-TDI
Argumentuješ fotografií... :-) Příznačné. Díky za radu, zalezu do evropského kouta, do kouta, který vyrábí nejlepší auta na světě. A že jich je.
Avatar - Barrichello
23. 8. 2013 19:47
Re: US-TDI
Nikoliv,realnymi testy ats (nikoliv v ale obyc) vs obyc bmw 3......podle 90% us testu ma lepsi podvozek ats....
Avatar - Barrichello
23. 8. 2013 19:57
Re: US-TDI
O ten prijdes az ats v porazi m3
Avatar - white label
23. 8. 2013 20:21
Re: US-TDI
Bez ohledu na to, má ATS v Evropě asi takové šance uspět na trhu, jako aktuálně případná platba rakouským šilinkem (téže zkratky). ;-)
Avatar - WinNatural
23. 8. 2013 21:15
Re: US-TDI
Možná jsi chtěl říct - takovou šanci jako vw se stát v U.S. úspěšně prodávanou značkou >:D
23. 8. 2013 19:27
zcela urcite
>:D >:D >:D tyhle komentare jsou vazne k pobaveni,prej zelena nafta,kdyz jedu za naftou,tak abych si dal vnitrni obeh v aute nebo bych se udusil a to podotykam je novy BMW,ty co tady pisou,ze to VW protlaci,bud maji VW nebo si mysli ze nafta je to nejlepsi,vas problem,ja ridicak na traktor nemam a nikdy si ho delat nebudu................nevim jak si to VW predstavuje,tohle je jenom vykrik toho,ze v USA prodava malo a chtelo by vic,at si blby nemci zalezou do svy diry a americany necha na pokoji,EPA bude hlavne hajit domaci automobilky a ne VW,jde o jejich ekonomiku a trzby VW je opravdu nezajimaji,to ze se snazi nemci protlacovat naftu je jenom proto,ze kdyz s tim jezdi evropani,musi i jinde,je to stejnej humbuk jako pred 3 lety s elektrikou a podivejte se,kde je ted......
Rozbalit vlákno
2
23. 8. 2013 19:33
Re: zcela urcite
xindlvagn uz s ameriky jednou odtahnul jak serezanej pes se stazenym vocasem
23. 8. 2013 21:04
Re: zcela urcite
Ano je to ale smutne, ze naftu nazyvaju zelenou len preto, ze sa jej malo spali. PET lahve by mohli byt tiez zelene.
Je zaujimave, ze u nas je dotacia (nizsia dan) a LPG a to z dovodu jeho neskodnosti pre ovzdusie - takmer ziadne pevne castice, ale nafta je jeho opakom v pevnych casticiach (rakovina krvy) a NOx (kysle dazde) a tiez ma znizenu sadzbu, bohuzial Europa je viac socialnejsia a nafta vozi chlieb a mlieko do obchodov. U komunistov bolo ZP vzdy az na poslednom mieste.
Avatar - Barrichello
23. 8. 2013 19:32
Nasi vesnici dehtovy agent neprojde!
V usa nejsou pitomci.....nenechaji si zasvinit mesta naftou jen proto ze to chce nejake Vw...zadny vyhody pro diesly, zadny omezeni a zadny dotace. To by se jim tak libilo, naxrat a rozmazat!!!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Andromeda
23. 8. 2013 20:19
Re: Nasi vesnici dehtovy agent neprojde!
Tak zrovna za louží mají k dokonalosti hooodně daleko, lobbing je tam sofistikovaná záležitost, a pokud koncern zvolí účinný scénář, mohou být úspěšní, jakoli se mi to nemusí líbit ... Jestli kdokoli žije v domnění, že tamní pol. smečka je nějak kvalitativně jiná, než místní, tak snad zamávat šátečkem a hurá na nočník ...
To poslední je idealizace "us boys" ...
Avatar - Barrichello
23. 8. 2013 21:20
Re: Nasi vesnici dehtovy agent neprojde!
V americe je samozrejme taky boxdel a korupce ale na to co tu mame my tozdaleka nema. NAVIC - znacka vw neni v usa nijak oblibena.....zvlaste pokud odecteme evropske pristehovalce kteri tam nejsi dyl jak 5 let......a mexicany

A konzervatvni zakaznici chteji porad benzin
Avatar - Andromeda
24. 8. 2013 21:09
Re: Nasi vesnici dehtovy agent neprojde!
Nooo, za všechny stačí jedno jméno : Enron ... A zjistii si, co vše bylo možné ... ;-) ... Tím se chraň bůh nechci zastávat zdejších nýmandů, kteří mají charakter a morálku horší, než poslední pohunek z carských jatek ...
Avatar - flyboyeda
23. 8. 2013 20:35
Re: Nasi vesnici dehtovy agent neprojde!
jedna z věcí co se mi na Americe líbí je že je tam málo dieselů a proto je tam čistší vzduch, ten evropský vzduch je zasraný od těch Dieselů pořádně
Avatar - flyboyeda
23. 8. 2013 20:32
Amerika je na Lobinkg zvyklá
je to součást kultury >:D
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ham.
23. 8. 2013 21:07
Re: Amerika je na Lobinkg zvyklá
ale na kg si ne a ne zvyknout.
Avatar - flyboyeda
23. 8. 2013 21:49
Re: Amerika je na Lobinkg zvyklá
jak to myslíš s Kg ? nazachytil jsem tvou pojintu
Avatar - Ham.
23. 8. 2013 22:25
Re: Amerika je na Lobinkg zvyklá
lobbying v angličtině
lobbing v češtině
Lobinkg ????? to kg se ti nepovedlo.
Avatar - flyboyeda
23. 8. 2013 22:40
Re: Amerika je na Lobinkg zvyklá
ty si ko kot psáno s k, takový nesmysly zas řešíš di už do prde le
Avatar - Ham.
24. 8. 2013 01:14
Re: Amerika je na Lobinkg zvyklá
nápodobně chytrolíne
23. 8. 2013 21:09
Prolhaný lháři
Další ukázka německého myšlení nad lidí. jaké čisté motory vždyť za těma srač. nejde jet v koloně smrdí jak chcíplotina
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Barrichello
23. 8. 2013 21:16
Re: Prolhaný lháři
:yes: :yes: :yes: You have a truth, boy
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
24. 8. 2013 17:40
Re: Prolhaný lháři
Po anglicky ovsem: You're right, boy.
24. 8. 2013 19:13
Re: Prolhaný lháři
V akom vraku to jazdíš? MHD?
23. 8. 2013 21:32
Benzin/nafta
No já nevim , ale asi to nebude jenom o nafta vs. benzin . Tuhle jsem dojel v koloně ten zázrak Fabia , vzadu na kuzru měl písmenka TSI a jak za ním stojím za tu chvilku než vzduch projde ventilací jsem se lek že mi hoří auto ! Jak se odpích a viděl jsem mu na výfuk , tak se mu z vejfuku valil krásnej modrej kouř ... Takže to asi bude hlavně vo tom , jak má kdo auto v cajku a jestli takový maličkosti jako je jeho seřízení a celkovej technickej stav vůbec řeší .
Rozbalit vlákno
5
Avatar - flyboyeda
23. 8. 2013 21:53
Re: Benzin/nafta
benzín má dokonalejší spalování jak nafta, mě zas vadí oblaka kouře když přede mnou zrychlí diesel , seřízení motoru hraje taky svou roli, ale hlavně u dieselů, nejhorší na Světě jsou neseřízené naftové motory polských autobusů, není nic horšího
23. 8. 2013 22:25
Re: Benzin/nafta
Souhlasím, ale samozřejmě záleží na dalších okolnostech :-) Sice je to z trochu jiného soudku a části světa, ale třeba v Kathmandu je tolik aut, motorek a milion dalších dopravních prostředků, že i ten benzin mi fakt smrděl. Nechci ale vidět, co se stane, až Nepálci přejdou na naftu :-)
Avatar - WinDiesel
23. 8. 2013 22:36
Re: Benzin/nafta
Ale o těch polských autobusech dneska myslím nebyla řeč.... Koukám že se na tobě podepsaly.
Avatar - WinDiesel
23. 8. 2013 22:38
Re: Benzin/nafta
1. rozumný názor dnes tady. Tato generace TSI musí občas chladit vstřikováním velkého množství benzínu do výfuku, proto ten smrad nespáleného benzínu a modrý oblak.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
24. 8. 2013 17:42
Re: Benzin/nafta
No to mas tak, vyberat medzi TSI a TDI je ako vyberat medzi nadchou a prechladnutim...
23. 8. 2013 23:44
zelena / cerna
staci se podivat na barevne oznaceni benzinu a nafty na stojanu benzinky:
benzin = zelena = život
nafta = cerna = smrt
Rozbalit vlákno
4
24. 8. 2013 01:35
Re: zelena / cerna
V USA je to typicky naopak (i když ne vždy, na barevné rozlišení pistolí standard neexistuje).
24. 8. 2013 19:16
Re: zelena / cerna
>:D Toto je najväčšia koko tina co som kedy čítal >:D :yes:
Avatar - white label
24. 8. 2013 21:21
Re: zelena / cerna
Zelená může třeba plíseň (nebo maso po "smrti")..., ale to je vlastně taky určitá forma "života"... >:-[] ;-)
Avatar - Barrichello
26. 8. 2013 10:29
Re: zelena / cerna
Zelená je tráva, benzín to je věc, WL je * a šoupe nohama >:D
24. 8. 2013 08:43
Doufám, že jim na to neskočí
VW at si prodává ty svoje traktor diesely tady v evropě, kde mají stádo oveček.
Američani by měli měli myslet srdcem a kupovat to co je dobré a co jim vyhovuje od domácích značek a ne od VW.
Ještě at jim tam VW doporučí jejich slavná TSIčka a v USA začnou raději jezdit na kole.
Rozbalit vlákno
5
24. 8. 2013 11:30
Re: Doufám, že jim na to neskočí
Může se zeptat, čím se zakaznící VW při koupi auta rozhodují? Srdcem, nebo rozumem?
Avatar - Ja Prvni 123
24. 8. 2013 16:59
Re: Doufám, že jim na to neskočí
ani jednim... proste poslechnou to, co rikali v reklame v televizi...
;-)
24. 8. 2013 17:18
Re: Doufám, že jim na to neskočí
To znamená emocionálně, nebo racionálně?
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
24. 8. 2013 17:43
Re: Doufám, že jim na to neskočí
Su rozne druhy emocii - aj apatia je emocia >:-[]
24. 8. 2013 19:18
Re: Doufám, že jim na to neskočí
Ja neviem ako ty ale pre auto som sa rozhodoval vlastným rozumom a nie rečami predkov že benzín je lepší pretože je to benzín! Ono existujú ludia, ktorí si naftu kupujú a vedia kôli čomu ;)
24. 8. 2013 22:15
Vládu z arogance podporu turbodieselů.
Americké vlády podporu turbodieselů panuje nad člověkem k jeho škodě!
Rozbalit vlákno
0
25. 8. 2013 08:35
VW prestava vyrabet benzinovy motory?
...nebo proc tak hrozne protlacujou diesly v usa?....At prodavaj benziny vzdyt je maj v produkci taky ne?..a sem tam diesel
Rozbalit vlákno
0