Volkswagen má o své turbodieselové strategii v USA jasno - chce protlačit daňové úlevy pro naftu a přesvědčit agenturu EPA, že používá nesprávnou metodiku.
si predstavuji jako korumpovani. kur*vy chlast a podobne praktiky jako s odborovymi predaky. spis by meli maknout na benzinovych motorech a dalsich technologiich nez zasirat svet tou rakovinou. doufam ze jim na to amici neskocej.
Americký způsob měření emisí je daleko skutečnější. Škoda, že Evropa a lidé, pro které je jediná modla předplacená spotřeba, bezohledně podlehli naftovému moru.
Doufejme, že Američané budou normální a na tuto nestydatost nepřistoupí. VW za toto. :no::*)
Americký způsob měření je skutečně lepší a moderní diesely, plnící poslední emisní normy to dají i bez lobbingu VW. Američané skutečně budou normální a koupí si to, o čem jsou přesvědčeni, že je dobré.
Mimochodem, diesely si daly hybridy k snídani i podle amerického systému měření. To platí pro VW Jetta a Golf a také pro Chevrolet Cruze.
nepisu o hybridech, to je slepa ulicka tak jako bylo PD u VW. pisu o dalsich technologiich treba vodik, pripadne neco o cem my nemame ani paru ze existuje.
"Moderní" diesely nedají třeba oxidy dusíku. EURO 1,2,3,4,5,6 má mizernou metodiku, reálné emise NOx jsou úplně jinde a za posledních 10 let se zlepšily jen papírově v testovacím EURO cyklu. Tipnul bych si ale, že v tomto benzíny udělaly dokonce krok zpět, páč ty nové jsou skoro všechny přímovstřik. Ale i tak budou pořád na zlomku emisí dieselů.
Bohužel mezi účinností a produkcí NOx existuje korelace. Leda bychom si s sebou vozili i kyslík, popřípadě ho odlučovali od zbytku vzduchu, a do spalovacího prostoru nepouštěli nic jiného (kromě paliva, samozřejmě).
Přesně! Prostě katastrofa! Taky doufám, že budou mít dost rozumu na rozdíl od EU a nezavlečou si tam hromadně smrdutý rakovinotvorný čmoudy.
Každý diesel by měl povinně vracet polovinu vyfukovaného smradu dovnitř auta, ať si taky užije jeho majitel 8-s
Myslím že bychom na tom byli zhruba stejně, já mám ale v autě filtr pevných částic takže brikety se nekonají, u Tvého benzíňáku bych si tím nebyl tak jistý.
Pojďme se sejít a přidržíme na výfuku čistý kapesník, vsaďme se který bude čistější .............
Americké normy jsou velmi přísné a dieselové motory pro USA jsou značně upraveny, takže nevím o jaké úspoře tady mluvíš.
VAG za to nemůže být odsuzován.
Právě se začínají nabízet s Euro 6 - tato norma se velice přibližuje normě americké - i proto mohla letos Mazda uvést SKY-D jak v Evropě, tak v Americe.
Ac mam feministky veskrze rad, obcas to prezenou. Tento pocin Volkswagenu mi pripomina snahu feministek o predepsane procentualni zastoupeni zen ve Svedskem parlamentu. Diesel v USA patri do osobnich aut, stejne jako jednodilne plavky na spring break na Miami Beach.
Volkswagen by se nejdriv mel zamyslet sam nad sebou a zlepsit kvalitu svych vyrobku. To, co staci v Evrope ne vzdy staci za morem.
Diesely to zvládnou i bez lobbingu VW. Je ovšem zajímavé, že úspěšný lobbing hybridářů a elektrosnílků je v pořádku zatímco jakákoli snaha o totéž u dieselů je předem zatracována a odsuzována.
Nejlepší lobbing je kvalitní výkonnost a spotřeba, a tu diesely mají. o kyselý zápach skutečně také nemám obavu, SCR jej odstraní dokonale.
Ostatní jsou jen výkřiky. je jisté, že nikdo z tady vyskakujících zachránců světa před diesely nemá vůz s motorem Euro 5 plus, nebo Euro 6. Kdyby je měli nebo se v nich alespoň svezli, počítaje v to pana "redaktora" Fokta, nemohli by vykřikovat takovéto nesmysly.
"Je ovšem zajímavé, že úspěšný lobbing hybridářů a elektrosnílků je v pořádku zatímco jakákoli snaha o totéž u dieselů je předem zatracována a odsuzována."
To myslis vazne?
A proč ne, máš představu jak neskutečně jsou elektrovehikly a hybridy dotovány, jak v EU tak v Japonsku a USA? Norsko, ale Francie třeba 8 000 Euro na jedno auto, Holandsko, 5 000 Euro na jeden hybrid......
Myslím že to jsi ty nemyslel vážně, viď ..........
Premyslel jsem, jak bych ti vysvetlil jaky nesmysl jsi napsal. Napadlo me napsat ve stejnem smyslu toto.
Je ovšem zajímavé, že úspěšný lobbing vedcu zabyvajicich se atomovou fuzi je v pořádku zatímco jakákoli snaha o totéž u hnedouhelnych elekraren je předem zatracována a odsuzována.
Snad ti "docvakne" jaky je rozdil mezi hybridni/elektrickou technologii a dieselovym pohonem a ktera z techto technologii si zaslouzi dotovat.
Faktem je, že ve většině Evropských zemí je nafta dražší než benzín - to je rozhodující - a stejně se prodává.
A pokud chceš příklad - v UK je daň z nafty vyšší než z benzínu a 51% se prodává v naftě.
V UK udělal velký rozdíl congestion charge v Londýně - ten je podle CO2 a tak si spousta lidí koupila diesel, aby byli osvobozeni (nárůst z 10% na 50% trhu! za poslední dekádu). Nevím, jestli natažení dieselů do města je tedy žádoucí výsledek...
Uvidíme jestli se to teď změní, limit na CO2 je po novu nastaven tak nízko, že žádné auto bez baterek osvobozeno není. (Technická poznámka: je tam přechodné období, tj. ti s těmi diesely koupenými dříve jsou osvobozeni i nadále). [odkaz]
No mně spíše přijde, že příznivci nafťáků vždy odsuzovali lobbying u hybridů a elektromobilů a nyní, když se totéž týká dieselů, je to najednou docela vhodné.
O tom se nepřu, ale není to ani vyloženě negativní pohled na věc jako u hybridů a elektromobilů. Každopádně je jasné, že to asi nedojde tak daleko, že by z toho byly statisícové dotace na nákup dieselu, takže z tohoto pohledu se "neutrální" postoj dá vcelku chápat.
SCR je slepa ulicka naftakov, to ma zmysel snad v kamionoch.
Nikdy by som si nekupil tak zle navrhnuty maly motor do osobaku, aby musel pouzivat mocovinu na pekne tabulkove emisie.
Dávám vládě rok, maximálně dva. Samozřejmě, že se to (VOLKSWAGENU) podaří. Neexistuje jediný racionální důvod, proč by se to podařit nemělo, a existují desítky racionálních důvodů, proč by se to podařit mělo. Existuje však jeden důvod, poměrně iracionální, avšak rozhodný - chce to Volkswagen. A to je pomalu to samé, jako když po tobě chce něco maminka. Amerika není výjimkou, vždyť případná argumentace šestilitrovým benzínovým ingotem s jízdními vlastnostmi opilého mamuta, je v dnešní době absolutně, ale absolutně mimo.
V USA VW bohem není, tam je bohem EPA. Zaplaťpánbu, není to jako v EU a s EPA se dá soudit a v minulosti proběhla řada soudních sporů, kde EPA prohrála. Jinak souhlas.
Ten dehtovy ignot dokaze spotrebou a vykony konkurovat tem supermotorum z rajchu s naprostym klidem a navic uz zacinajmi amici i lepsi podvozky.....viz cadillac ats vs bmw 3. Tak si zalez do kouta a soupej nohama
>:D >:D >:D tyhle komentare jsou vazne k pobaveni,prej zelena nafta,kdyz jedu za naftou,tak abych si dal vnitrni obeh v aute nebo bych se udusil a to podotykam je novy BMW,ty co tady pisou,ze to VW protlaci,bud maji VW nebo si mysli ze nafta je to nejlepsi,vas problem,ja ridicak na traktor nemam a nikdy si ho delat nebudu................nevim jak si to VW predstavuje,tohle je jenom vykrik toho,ze v USA prodava malo a chtelo by vic,at si blby nemci zalezou do svy diry a americany necha na pokoji,EPA bude hlavne hajit domaci automobilky a ne VW,jde o jejich ekonomiku a trzby VW je opravdu nezajimaji,to ze se snazi nemci protlacovat naftu je jenom proto,ze kdyz s tim jezdi evropani,musi i jinde,je to stejnej humbuk jako pred 3 lety s elektrikou a podivejte se,kde je ted......
Ano je to ale smutne, ze naftu nazyvaju zelenou len preto, ze sa jej malo spali. PET lahve by mohli byt tiez zelene.
Je zaujimave, ze u nas je dotacia (nizsia dan) a LPG a to z dovodu jeho neskodnosti pre ovzdusie - takmer ziadne pevne castice, ale nafta je jeho opakom v pevnych casticiach (rakovina krvy) a NOx (kysle dazde) a tiez ma znizenu sadzbu, bohuzial Europa je viac socialnejsia a nafta vozi chlieb a mlieko do obchodov. U komunistov bolo ZP vzdy az na poslednom mieste.
V usa nejsou pitomci.....nenechaji si zasvinit mesta naftou jen proto ze to chce nejake Vw...zadny vyhody pro diesly, zadny omezeni a zadny dotace. To by se jim tak libilo, naxrat a rozmazat!!!
Tak zrovna za louží mají k dokonalosti hooodně daleko, lobbing je tam sofistikovaná záležitost, a pokud koncern zvolí účinný scénář, mohou být úspěšní, jakoli se mi to nemusí líbit ... Jestli kdokoli žije v domnění, že tamní pol. smečka je nějak kvalitativně jiná, než místní, tak snad zamávat šátečkem a hurá na nočník ...
To poslední je idealizace "us boys" ...
V americe je samozrejme taky boxdel a korupce ale na to co tu mame my tozdaleka nema. NAVIC - znacka vw neni v usa nijak oblibena.....zvlaste pokud odecteme evropske pristehovalce kteri tam nejsi dyl jak 5 let......a mexicany
Nooo, za všechny stačí jedno jméno : Enron ... A zjistii si, co vše bylo možné ... ;-) ... Tím se chraň bůh nechci zastávat zdejších nýmandů, kteří mají charakter a morálku horší, než poslední pohunek z carských jatek ...
No já nevim , ale asi to nebude jenom o nafta vs. benzin . Tuhle jsem dojel v koloně ten zázrak Fabia , vzadu na kuzru měl písmenka TSI a jak za ním stojím za tu chvilku než vzduch projde ventilací jsem se lek že mi hoří auto ! Jak se odpích a viděl jsem mu na výfuk , tak se mu z vejfuku valil krásnej modrej kouř ... Takže to asi bude hlavně vo tom , jak má kdo auto v cajku a jestli takový maličkosti jako je jeho seřízení a celkovej technickej stav vůbec řeší .
benzín má dokonalejší spalování jak nafta, mě zas vadí oblaka kouře když přede mnou zrychlí diesel , seřízení motoru hraje taky svou roli, ale hlavně u dieselů, nejhorší na Světě jsou neseřízené naftové motory polských autobusů, není nic horšího
Souhlasím, ale samozřejmě záleží na dalších okolnostech :-) Sice je to z trochu jiného soudku a části světa, ale třeba v Kathmandu je tolik aut, motorek a milion dalších dopravních prostředků, že i ten benzin mi fakt smrděl. Nechci ale vidět, co se stane, až Nepálci přejdou na naftu :-)
1. rozumný názor dnes tady. Tato generace TSI musí občas chladit vstřikováním velkého množství benzínu do výfuku, proto ten smrad nespáleného benzínu a modrý oblak.
VW at si prodává ty svoje traktor diesely tady v evropě, kde mají stádo oveček.
Američani by měli měli myslet srdcem a kupovat to co je dobré a co jim vyhovuje od domácích značek a ne od VW.
Ještě at jim tam VW doporučí jejich slavná TSIčka a v USA začnou raději jezdit na kole.
Ja neviem ako ty ale pre auto som sa rozhodoval vlastným rozumom a nie rečami predkov že benzín je lepší pretože je to benzín! Ono existujú ludia, ktorí si naftu kupujú a vedia kôli čomu ;)