dizajn ako zo starého pola z roku 98 ma neprekvapuje, našťastie to má byť aj 5 dverák, tak aby sa to už celkom nepodobalo na to polo. Táranice českých škodováckych platených provokatérov sú zábavné, ale iba hlupák uverí hlupákovi.
Me spis zaujal clanek ze Skoda omezila vyrobu 3-valce. Duvodem je pokles zajmu po autech materskeho koncernu Volkswagen v Jizni Americea. Tak kdyz uz to nekupujou ani tam, tak kdo to ma kupovat. Ted snad bude jeste Skoda omezovat vyrobu prevodovek. Ze by se snad lidi navolili a prestali kupovat ty prumerny, osklivy, ale drahy sragory ? >:D Jak chce koncern dosahnout nejvetsich prodeju na svete, kdyz treba v USA je za podprumernou znacku, hure hodnocenou jak H/K a v jizni americe uz to taky nechtej kupovat, v Indii uz prodeje zacinaji stagnovat. Cina se jiste prida za chvili take. Komu tedy takovyto zbytecny 3valcovy kram? Jiz od pohledu odporny.
Jakoby jsi neznal zarytý příznivce rejžeklubu. Jakýkoliv náznak slovního spojení "úspěch" a "VW" v jedné větě, nebo v jednom článku, je automaticky podplacený.
Možná bys si měl přečíst, co JD Power hodnotí. V mém odkazu je to vysvětleno.
Mimochodem, ten truchlící Ford prodává každý rok v USA nejvíc. Asi všechno šmejdy, co? :-!
Jestli mas TÜV z USA proc ne ;-)
Chce to nestraneho zakaznika, ktery oceni kvalitni rejzi nebo myslis, ze kdyz tu budu vylepovat testy z japonska(ktery nemam), ze vyhraje nejaky nacek? ;-)
Rec byla cellou dobu o USA, tak nevim kde je problem ;-)
To fakt musim mit pomotany, kdyz se takovou opicarnou za 245tis v nemecku zabyvam, kdyz to porovnam s [odkaz] tak neni o cem hovorit >:D
Takže nejnižší úroveň výbavy bude v podstatě třídvéřový holobyt, bez rádia, klimatizace a stabilizačních prvků, navíc s mizerným motorem. Když se podívám co nabízí konkurence za ceny od 200 do 250 tisíc, myslím že cenovka takového holobytu bude muset být opravdu proklatě nízko. Když se podívám co třeba nabízí ve výbavě nový 3dv. Yaris za 229.000... Neporovnatelné. Ale uvidíme, třeba NSF překvapí...
Ta urcite, ale nemile :no: Koukni na vybavu i20, nebo cenu pandy 4-valce, tohle muze koupit za ty penize jen dusevne nezdravi clovek >:-[]
Yaris je jina trida a jiny kafe, proste rejzackej skvost :yes: Spotreba 3,8 - 5litru dle stylu jizdy, spickova spolehlivost, kdyz maly auto, tak Yarisem neudelas nikdy chybu :yes:
Myslím, že by jsi zde mohl vyjmenovat kde co... je toho určitě víc. Ale myslím, že NSF může konkurovat opravdu pouze svojí potenciální cenovkou u nejnižší výbavy, pořízení vyšší výbavy narazí na obrovskou konkurenci, nejdůležitější bude asi rozdíl mezi vyšší výbavou Citigo a cenou Fabie. Přičtu-li k tomu klesající zájem o 3dv. auta obecně, myslím, že přes všechnu tu reklamu jich bude jezdit zatraceně málo...
Hoši, hoši.
Věčně tu zde skuhráte nad tím, jak je VW předražený a on se furt tak dobře prodává.
Teď to začnete opět psát pod dalším VW a jak to dopadne, to si každý může domyslet.
VW má prostě dostatečnou image na to, aby nemusel prodávat za ty nejnižší ceny, kdy to pochopíte?
Neskuhráme, nemusíš se o nás bát :-) Bavíme se v první řadě o Up! a o Citigo, ne o VW, jak sis jistě všiml. Jde o to, že vše může směřovat k tomu, že NSF potká stejný osud jako Lupo, Foxe nebo Arosu - tzn. nezájem a neúspěch. VW image s tím nemá nic společného.
No dobře exteriér je v pořádku, ale interiér smrdí korunou. Holý plech ve výplních dveří a nejen tam, pevné hlavové opěrky, po sklopení opěradel schod. Kufr má na svoji třídu slušný objem, ale mizernou využitelnost. Není to lavice, ale i když je opěradlo dělené tak po sklopení jedné části opěradla je průchozí prostor úzký. Prosklené víko kufru vypadá super, ale aby se zachovala tuhost karoserie tak má UP! vysokou nakládací hranu. Zadní boční skla nejsou ani výklopné. Středové výdechy ventilace jsou na horní části palubovky takže si cestující na zadních sedadlech moc čerstvého vzduchu neužijí a v zimě to taky nebude nic moc a to ventilaci zavazí ještě navigace. Tohle je ta revoluce ala VW? Můj názor je ten, že interér je průměrný. Exteriér je v pohodě. Jízdní vlastnosti a výkony ukáže čas. Je to univerzál a všeuměl... umí vše, ale nic nedělá pořádně. Takovej hodinovej manžel... svoji práci udělá, ale nic navíc nečekejte.
Sedačky Suzuki Alto (pevná opěrka hlavy) [odkaz]
Holý plech výplně dveří Peugeot 107 [odkaz]
Vysoká nakládací hrana Toyota Aygo [odkaz]
Závěr? Nic nového pod sluncem. Prostě další mini do města jehož volba bude plná kompromisů stejně jako u zbytku třídy. Pokud nebude cena na úrovni konkurence tak je bez šance.
Styl a design interéru: Fiat 500
Základní motory: PSA trojice
Praktičnost a využitelnost kufru: Twingo
Poměr cena/výbava: Suzuki Alto
Exteriér: F500 / Twingo po FL / Picanto
no teda, jak se mi tahle mini trojice nelibila, tak UPa bych v nejvyssi vybave s cernocernym interierem a cernym lakem i bral. :-) a jinak design tech kol je proste super >:-[]:yes:
Nevím jestli je to provokace nebo náhoda, ale ta fotka, na které stojí Up mezi Lancií Delta a FIatem Ulysee je docela úsměvná? Že by chtěl VW zamířit s Upem hlavně do Itálie? Ten si teda troufá :-)