Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen uvažuje o propouštění lidí na dočasné úvazky

Závodní rada, která v podniku zastupuje zaměstnance, chce podpořit zachování dočasných úvazků. Vedení společnosti ale jedná o „různých scénářích".
Zpět na článek
17. 10. 2015 17:59
17. 10. 2015 19:13
17. 10. 2015 19:26
17. 10. 2015 20:11
17. 10. 2015 22:28
18. 10. 2015 13:39
17. 10. 2015 19:19
17. 10. 2015 19:43
17. 10. 2015 20:23
17. 10. 2015 20:29
17. 10. 2015 20:56
17. 10. 2015 20:58
17. 10. 2015 21:35
18. 10. 2015 19:01
17. 10. 2015 23:00
17. 10. 2015 23:22
17. 10. 2015 23:54
17. 10. 2015 23:59
17. 10. 2015 19:40
17. 10. 2015 20:16
17. 10. 2015 22:45
18. 10. 2015 09:26
17. 10. 2015 21:59
17. 10. 2015 23:04
18. 10. 2015 20:03
17. 10. 2015 23:00
17. 10. 2015 22:48
17. 10. 2015 22:58
17. 10. 2015 23:01
17. 10. 2015 23:28
18. 10. 2015 19:21
18. 10. 2015 08:03
18. 10. 2015 19:56
18. 10. 2015 10:30
18. 10. 2015 19:36
Avatar - IbizaFR
17. 10. 2015 17:59
a
už to začíná ;-\
Rozbalit vlákno
21
Avatar - IbizaFR
17. 10. 2015 19:26
Re: a
šmarja, to nemyslíš vážně?
17. 10. 2015 20:11
Re: a
Myslím to vážně, co jako bude dál, prší, bude mokro ? Čti mnoho povyku pro nic.
Re: a
On tím zrejme myslí ze nám pomalu zacíná zima. Nekde uz dokonce padal sníh.
Avatar - IbizaFR
17. 10. 2015 22:28
Re: a
chlapci chlapci, až dostanete rozum to si ulevíte >:-[] a budete mít zase hnědý zatočený >:-[]
Re: a
Poskytujes zajímavý pohled do duse VAGinisty. >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
18. 10. 2015 13:39
Re: a
>:D >:D >:D

Už to začíná, ale zatím slabej odvar. to hlavní teprve přijde a to VW maniaci budou těžko rozdejchávat
17. 10. 2015 19:19
Re: a
Nečekaně vždycky to odserou obyčejní lidi ale nějak mě chybí víc testovani na emise od jinych značek BMW taky neprošlo a pochybuju ze Mercedes by prošel radši misto dieslu dělají už hybridy ale at otestují všechny .... stejně všichni podvádí
Avatar - Ja Prvni 123
17. 10. 2015 19:43
Re: a
Kecy... všechny nafťáky mají nějaké emise.. ale jen VW podváděl - o emisích svých motorů vědomě lhal a ještě měl tu drzost na tom postavit obchodní strategii... prý CLEAN DIESEL
17. 10. 2015 20:23
Re: a
ja VW neobhajuju ale chtel bych vedet kdo projde
*/do-emisni-pasti-se-chytlo-uz-i-bmw-s…
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2015 20:29
Re: a
Úplně projde asi 10% dieslů. Rozsahem i hloubkou podvodu VW asi nebude mít konkurenta
Avatar - Ja Prvni 123
17. 10. 2015 20:56
Re: a
Tak ještě jednou: něco jiného je testovat podle špaatný testovací metody... a ano, v reálném provozu pak mít vyšší spotřebu i emise.
O cca 10 až 30%... to jest v praxi max 1,3 násobek deklarované hodnoty.

Něco zcela jiného je obelhat zákazníky i státní autority prohlášením, že moje výrobky jsou EXTRA čisté! Postavit na tom obchodní strategii...
A v praxi pak překračovat lživě naměřené hodnoty 40x... radji slovy - čtyřicetinásobně.
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2015 20:58
Re: a
Zajímavý kolik lidi tyhle počty ze základky nechápe žejo?
Avatar - WinNatural
17. 10. 2015 21:35
Re: a
No, to se snaží "nechápat" akorát vw-maniaci a to jsem si myslel, že na lži jsou již zvyklí (tsi apod.). :no:
18. 10. 2015 19:01
Re: a
Podle mě to "nechápou" schválně, takhle blbí nemohou být ani majitelé aut od VW.
Avatar - twistedTSD
17. 10. 2015 23:00
Re: a
Třeba Xtrail dCi nedávno limit překročil snad 9x.
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2015 23:22
Re: a
Jetta 40x ;-)

A docela dost taky záleží kde. TDI v tu nejblbější chvíli = v koloně v horku na městskym okruhu
17. 10. 2015 23:54
Re: a
40x v USA
tam je stavajici norma 2x prisnejsi nez euro6
17. 10. 2015 19:40
Re: a
To muze byt jen vyuziti situace.
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2015 20:16
Re: a
Co přesně? :-)
Si vymyslel? >:-[]
Avatar - Ja Prvni 123
17. 10. 2015 19:44
Bláznivý odbory...
ve své době byly velmi důležitý... v minulém a předminulém století.
Teď už jen škodí...
:-(
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2015 20:14
Re: Bláznivý odbory...
Howgh! :-)
18. 10. 2015 19:03
Re: Bláznivý odbory...
Čemu škodí? Že několik tisíc lidí nebude úplně bez práce, ale bude mít jen zkrácený úvazek?
Avatar - Ada je zase tady
17. 10. 2015 20:08
Hospodářská válka
USA proti světu - cílem je zchudnutí protektorátu Evropa a levná práce pro vyvolený lid :no:
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2015 20:13
Re: Hospodářská válka
Jak to komu mysli se nejlíp pozná ve složitějších a krizovejch situacích. V některejch případech stačí jednoduchej podvod se SW u TDI >:-[]

Ádo nezklamals :yes: :yes: >:D >:D >:D
Avatar - speedfred
17. 10. 2015 21:25
Re: Hospodářská válka
s Adou sa dá s týmto súhlasiť + GPS + TTIP
Re: Hospodářská válka
Adolf tvrdí ze podvod Volkswagenu je dusledkem boje USA proti svetu, Fakt s tím souhlasís?
Avatar - speedfred
17. 10. 2015 22:19
Re: Hospodářská válka
VW sa do toho priplietol možno náhodou,ale verím v kdeake americké ekonomické obštrukcie proti "partnerom" .
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2015 23:25
Re: Hospodářská válka
U VW náhodou dali fejkovej SW aut co neplnilý emise a prodávali je jako Clean Diesel :yes: >:D
Re: Hospodářská válka
USA delají ruzné prasárny ale to s podvodem Vokswagenu nemá nic spolecného.
18. 10. 2015 19:06
Re: Hospodářská válka
To si pleteš s Ruskem, blbe.
Re: Hospodářská válka
Nepletu, vypatlanej mozgogu. Doufám ze uz si balís kufry. Nemecko ceká. >:D >:D >:D
Avatar - WinNatural
17. 10. 2015 21:40
Re: Hospodářská válka
Kdyby to tak skutečně bylo, využili by snad již první testy a nedávali šanci vw na opravu při svolávací akci v USA, ne?
Toto jsou jen konspirační teorie vw-maniaků se snahou odvést pozornost jinam.
Nejjednodušší vysvětlení bývá to nejsprávnější - vw prostě podváděl za účelem zvýšení prodeje a zisku!
A kdybych měl spekulovat já, tak řeknu - kolik ještě takových kostlivců má vw ve skříni a dosud se na ně nepřišlo?
17. 10. 2015 21:44
Re: Hospodářská válka
spis to bylo tak, ze tim, ze to v evrope 20 let procházelo, tak predpokladali, ze to projde i v USA
Avatar - Hittman
17. 10. 2015 22:35
Re: Hospodářská válka
Vzhledem k zadluženosti zemé EU a centrální banky, která si "tiskne" eura jak letáky elektroworldu, se USA moc snažit nemusí ;-)
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2015 22:48
Re: Hospodářská válka
ECB tiskne, FED tiskne víc ;-)
Avatar - twistedTSD
17. 10. 2015 23:03
Re: Hospodářská válka
USA je na tom lépe?
Avatar - Hittman
17. 10. 2015 23:06
Re: Hospodářská válka
Těžko říci, když největším věřitelem je Čína ;-)
17. 10. 2015 23:47
Re: Hospodářská válka
cina je nejvetsim ZAHRANICNIM věřitelem USA.
nejvetsim věřitelem USA jsou samotni amici
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2015 23:49
Re: Hospodářská válka
:yes: :-)
Avatar - fOE
17. 10. 2015 23:11
Re: Hospodářská válka
Dokud bude dolar rezervni svetovou menou tak ano.
18. 10. 2015 09:21
Re: Hospodářská válka
Prvy krat absolutny suhlas s ADOM.
18. 10. 2015 13:53
Re: Hospodářská válka
EDIT: vymazáno autorem příspěvku... moc politiky....
17. 10. 2015 20:33
nemyslim, ze bude tak zle
vw asi muze odepsat ameriku, ale pochybuju, ze se skandal v evrope nejak projevi.
část lidi prejde na benziny a ti, kterym jsou emise jedno, budou dal kupovat naftaky.
něco jiného by bylo, kdyby státu EU prestaly zvýhodňovat naftu, takze by prevazil zajem o benziny a slo by o to, jak rychle by automobilky stihly predelat vyrobu chrochtaku na benziny. to by se ale tykalo vsech automobilek.
Rozbalit vlákno
34
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2015 20:40
Re: nemyslim, ze bude tak zle
V americe špatný prodeje přejdou na mrzký

Evropa možná objeví to co ví celej svět od vždycky, že nafta v osobáku = nic moc
V horizontu tak 20ti let očekávám výraznej pokles dieslů i v Evropě
17. 10. 2015 21:41
Re: nemyslim, ze bude tak zle
vse stoji a pada na zdaneni nafty a benzinu.
i když pro nekoho je naftovy motor na urovni ideologie, a toho je tezke se zbavit
Avatar - Ja Prvni 123
17. 10. 2015 21:00
Re: nemyslim, ze bude tak zle
No, Evropa je z Němců podělaná... s vyjímkou Británie... ale ono asi bude stačit, pokud bude mít někdo odvahu říct firmám, že musí doplatit silniční daně a emisní poplatky a ať už se to v různých zemích jmenuje jakkoliv... a pokuta v US bude jen drobnou lapálií.

V Londýně už VW motory nesmí do centra... a tak je to dobře.
Ale podstatná část právníků má kanceláře v centru Londýna... a koupila si VW a Audiny... a to je docela nešikovný, mít prosti sobě tuhle profesní skupinu.
Naštvat zemědělce je přece jen praktičtější.
;-)
Avatar - Anonym
17. 10. 2015 21:10
Re: nemyslim, ze bude tak zle
Přesně. Než se s touhle sortou lidí soudit, tak jim VW vymění bez mrknutí oka TDI za hybridy (i když na autech prodělá, ale u případnýho soudu vydělá). Jen čeští troubelíni se ani neozvou, protože VW milujou a dojezdí si ty svý TDI >:D . Ale to už se zas opakuju.
Avatar - Hittman
17. 10. 2015 22:38
Re: nemyslim, ze bude tak zle
jj, zatím dle tabulek prodej koncernu u nás utěšeně stoupá, takže vliv ekokeců na normal people žádný >:-[]
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2015 22:44
Re: nemyslim, ze bude tak zle
Dyť na Fabku čekáš půl roku >:D

Tos čekal že se prodeje propadnou po 14 dnech? >:D >:-[]
Avatar - Hittman
17. 10. 2015 23:05
Re: nemyslim, ze bude tak zle
VW také leze, 14% nahoru je fajn, když většinu prodeje tvoří právě nafta ;-)
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2015 23:12
Re: nemyslim, ze bude tak zle
To pude dolů. A hodně. Tady na východě možná až tolik ne ale v USA je VW a možná i audi v kýblu a západní části Evropy bude pokles
18. 10. 2015 19:09
Re: nemyslim, ze bude tak zle
Zahraničním majitelům VW zdarma vymění auta, čehůnští si v servisu připlatí za nový software.
17. 10. 2015 21:18
Re: nemyslim, ze bude tak zle
opravdu naftaky VW nesmí do londyna a ostatní naftaky jo?
v realu nesplnujou (as na výjimky) všechny, a VW na tom není nejhur.
porad je otázka, jestli se skandal tyka taky EU. auta emisema v laboratorich prosly (tak jako u jinych vyrobcu) a v realu se z nich stavaji vyvijece jedu (tak jako u jinych vyrobcu).
a euro normy jsou postaveny tak, ze se meri jen v laboratori a jak to je v realu nikoho nezajima.
ja bych chtěl vedet, kolik uredniku z bruselu vyleti. o velkych emisích NOx se vi uz dlouho, a před rokem byl konkretni test motoru s euro6 s vysokym prekracovani, a co udelali eurourednici ??
Avatar - speedfred
17. 10. 2015 21:28
Re: nemyslim, ze bude tak zle
ale však práve to je o tom,že oni podvádzali aj v laboratóriách.
17. 10. 2015 21:39
Re: nemyslim, ze bude tak zle
otázka je, jestli se to tady v eu da oznacit za podvod, když se "jen" prizpusobili nizkemu zatizeni při testech. a je logicky, ze při malym zatizeni bude rizeni motoru jiné nez při strednim nebo velkem.
a co mi hlava nebere, jestliže jiné znacky zadny manipulace nedelaly, jako to, ze se motory chovaji uplne stejne? tedy v laboratori OK, ale v testu WLTP nebo na silnici se z nich (az na vyjimky) stavaji jedomety. a to VW nedopad zdaleka nejhur.
Avatar - WinNatural
17. 10. 2015 21:50
Re: nemyslim, ze bude tak zle
Ostatní značky to "řeší" vyšší spotřebou a lepší technologií, proto bylo očividně zvláštní, že tdi se zastaralejší technikou procházely emisemi s nižší spotřebou. To samozřejmě neznamená, že ostatní značky v reálu nevypouští nadlimit, jen to prostě neřeší softwarovým podvodem.
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2015 22:08
Re: nemyslim, ze bude tak zle
A tuhle tvou první větu neuvěřitelná spousta lidi nechápe ;-)

Nebo nechce chápat :-)
17. 10. 2015 22:14
Re: nemyslim, ze bude tak zle
jakou lepsi technologii?
VW pouziva zasobnikovy katalyzator i SCR, podobne jako jiné znacky.
citroen pouziva snad jen SCR.
ale tahle technologie se poziva az od euro6.
euro5 nic takového (az na výjimky) nepouziva.
problém v USA se nejspis tykal motoru s evropskou euro5.
jiné znacky tam problém nemely, protože tam nejsou.

ostatní znacky tedy mozna nepodvadely, nebo jim to zatím nikdo nedokazal, ale lepsi emise (v laboratori ani v realu) nevykazuji.
ano, mohly to resit tak, ze mají bohatsi smes a tim nižší emise NOx, ale ve skutecnosti nižší emise NOx nemaji. podle me něco smrdi i u jinych znacek..
Avatar - Ja Prvni 123
17. 10. 2015 22:23
Re: nemyslim, ze bude tak zle
Šmánkote a kdy jsi otevřel internet poprvé?

Podvod se týká primárně motorů pod EURO5.
Právě u něj měli všichni výrobci víceméně stejné výsledky, jen VW měl výsledky o něco horší... a přesto měl tu drzost podvodem deklarovat, že je naopak má výrazně lepší!
A tím získávat neoprávněnou výhodu na trhu... a přitom dostávat majitele svých aut dnes, po prasknutí toho podvodu do těžkostí.

Ale už se mi to nechce psát po 1003...
:-(
17. 10. 2015 22:39
Re: nemyslim, ze bude tak zle
motorama pod euro5 se snad nikdo nezabyva.
Avatar - Hittman
17. 10. 2015 22:43
Re: nemyslim, ze bude tak zle
né pod Euro 5, ale přímo Euro 5. Jinak nevím, kdes na to přišel, ale rád bych viděl takovou tabulku, kde se porovnává neporovnatelné. Jak měříš to, že třeba Passat má emise horší nebo lepší než třeba Insignie? Snad každé auto je diametrálně jiné (výkon, váha, aerodynamika) a nelze to u nich porovnávat, ledaže bys měl univerzální kastlu a v té vyzkoušel všechny motory, které chceš porovnat, pak by to bylo porovnatelné..
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2015 22:45
Re: nemyslim, ze bude tak zle
Ne Passat Euro5 neplní ani Euro3 >:D >:D >:D

Tos to doteď nepochopil? >:-[]
17. 10. 2015 22:53
Re: nemyslim, ze bude tak zle
hammunasakra
myslis v laboratori, podle WLTP, nebo v realu?
v realu i podle WLTP euro3 stezi splni tak polovina dyzlu napric vsema znackama s euro6.
jenze real zadny homologacni test zatím neresi, takze podle platne legislativy splnuju všechny, protože jedinej pozadovanej test je v laboratori
Avatar - Hittman
17. 10. 2015 23:04
Re: nemyslim, ze bude tak zle
ano, laboratorní test euro 6 splní, v reálném provozu nikoliv žádná nafta ani benzín, jelikož jsou to diametrální podmínky od laboratoře, navíc ty auta jsou nastavena právě pro laboratorní podmínky, aby prolezly. Proto např. Scenic 1,6 dCI překračuje Euro6 v provozu x násobně oproti laboratorním podmínkám. Prostě to je ten princip, že úředníci chtěli být rychlejší, než je výzkum, takže automobilky to takto museli provést. Vlk se nažere a ovce zůstane celá.
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2015 23:30
Re: nemyslim, ze bude tak zle
Bacha asi 10% aut prej plní! Z drahejch třeba BMW M550d z levnejch C4 BlueHDI 120 nebo něco takovýho
17. 10. 2015 23:34
Re: nemyslim, ze bude tak zle
ano, v realy plni ty, co pouzivaj SCR a neojebaj to.
minimalne nektere s SCR v realu s močovinou setri a proto v realu neplni. v laboratori to tam samozrejme kropej jak se ma, ale to by se pak ty chcanky museli doplnovat mnohem casteji.
jak poznaj ze maj kropit (protože jsou v laboratori) a ze tolik nemusej??
podobna ojebavka jako u VW

C4 blueHDI 120 plni, ale C4 blueHDI 150 uz prekracuje (tusim ze tak 2x)...
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2015 23:36
Re: nemyslim, ze bude tak zle
Jo

Ne a seš dost chytrej abys věděl že hloubkou podvodu na VW nikdo nemá
No ani rozsahem :-)

Jo přesně proto sem zmínil i výkonovou verzi
Ale je vidět že to jde jak u drahejch a výkonnějch tak u levnejch modelů
17. 10. 2015 23:40
Re: nemyslim, ze bude tak zle
jo, zda se, ze ta spravna technologie zas tak zavratne draha neni
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2015 23:43
Re: nemyslim, ze bude tak zle
I tak to vidim na soumrak dieslů i v Evropě. Což je spíš dobře, bejt zrovna v tomhle světová výjimka = nic moc
17. 10. 2015 23:56
Re: nemyslim, ze bude tak zle
doufejme ze jo.
o soumraku dyzlu mluvi nejakou dobu i samotni vyrobci
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2015 00:00
Re: nemyslim, ze bude tak zle
A asi nadešel ale i tak to je ešte nadlouho..
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2015 23:16
Re: nemyslim, ze bude tak zle
Jasně že v reálu

Nedejcháš teorii ale praxi
Avatar - Ja Prvni 123
17. 10. 2015 22:16
Re: nemyslim, ze bude tak zle
Ne, většina dieselů tam nesmí taky... ale deklarovali to dopředu - takže nikdo, kdo tam potřebuje jezdit si je prostě nekoupil.
Jen VW lživě tvrdil, že plní normu a proto tam můžou...
17. 10. 2015 22:20
Re: nemyslim, ze bude tak zle
jakou normu mas na mysli??
jestli myslis euro6, tak tu od letošního zari musí plnit všechny prodany auta.
a v realu (az na výjimky) se ze všech stavaji jedomety a VW nijak nevybocuje.
a který dyzly tam muzou??

hod sem nejakej link
Avatar - Ja Prvni 123
17. 10. 2015 22:25
Re: nemyslim, ze bude tak zle
https://tfl.gov.uk/modes/driving/low-emi… />
https://tfl.gov.uk/cdn/static/cms/imag… />
17. 10. 2015 22:34
Re: nemyslim, ze bude tak zle
nikde sem nenasel, který naftaky tam muzou a který ne
muzes bejt konkretni?
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2015 22:50
Re: nemyslim, ze bude tak zle
Dej to znova a smaž to s, jen http://
No toto!!!
A VAGinisté se diví a vztekají. A podle tech nejhloupejsích za vsechno muzou USA. >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hittman
17. 10. 2015 22:45
Re: No toto!!!
Je zajímavé, že většině VAGnistů i ostatních řidičů jsou názory místních expertů a jejich hlubokomyslné názory a vize u pr.... ;-)
Avatar - Jirka.12345
17. 10. 2015 23:22
Re: No toto!!!
Ta sedla >:-[] :yes:
Re: No toto!!!
Nevím co je vetsine VAGinistu u pr... Fakt je ten ze na diskusích ACZ cást známých VAGinistu mlzí a omlouvá podvody svého milovaného koncernu a druhá cást delá mrtvého brouka.

Predevsím ale je fakt ze Volkswagen AG bude mít kvuli tomuto skandálu velké problémy a obrovské náklady které se momentálne jeste nedají presne vycíslit, ze odstoupil predseda predstavenstva a dalsí personální zmeny kvui tomu byly a budou udelány, ze na nekterých trzích to Volkswagen pocítí na podstatne nizsích prodeiích, ze Volkswagen omezuje investice a delá dalsí protikrizová opatrení, ze jsou ohrozena pracovní místa jak prímo u koncernu Volkswagen tak treba u jeho dodavatelu atd. To jsou vsechno fakta a slinty a okecávání nejakého hittmana na tom nic nezmení.
Avatar - Hittman
18. 10. 2015 09:26
Re: No toto!!!
To je fakt, ale koncern není PSA či Suzuki, kteří by šli po tomto do kytek. Má na to finance a prostředky, aby to ustál a zároveň pochybuji, že by ho nechali zkrachnout a mít na svědomí tolik lidí na dlažbě. A nebo ho vláda podrží tak, jak frantíci podrželi své automobilky (stejně tak i amíci za doby "kryze").
Re: No toto!!!
No a co? Tvrdil jsem snad já v nejakém príspevku ze koncern Volkswagen AG zkrachuje? To nic nemení na tom ze dusledky tohoto hloupého podvodu budou pro Vokswagen dost citelné.
17. 10. 2015 21:59
Uzasne...
... jak se "pres noc" stali z antiVAGinistu ekologicti aktiviste >:D Pred tydnem se na autoforech jeste radili jak vykuchat ze sveho ojeteho Mondea filtr pevnych castic a dnes se uvazuji ke kurovcem prozranemu smrku hajit jeho drevinu pred pilou lesnika >:D Tak kluci, drzim Vam palce, at to nejak prezijete az tenhle hon na carodejnice semele i Vase oblibence. Myslim, ze tech par rychlych testu u jinych nekoncernovych vozu uz mnohe naznacuje o tom, ze tato problematika neni vysadou VW. U me ma VW :yes: za kreativitu. Uz chapu, proc jejich TDI tak krasne jezdilo a mit ho doma, tak me nikdo nedonuti jit na nejakou priblblou svolavacku...
Rozbalit vlákno
22
Re: Uzasne...
Aaaaa, jeste jeden VAGinista. A hned takový vyvinutý exemplár. >:D >:D >:D
17. 10. 2015 23:04
Re: Uzasne...
Koukam ze se z Tebe stala dalsi medialni ovce. Gratuluji :-)
Re: Uzasne...
Fanatický VAGinista a hlupák oznacuje cloveka který pokazuje na jeho slinty jako mediální ovci, >:D >:D >:D

Ale nick hittman, dasí z fanatických VAGinistu, ti apladuje. K tomu není treba dalsí komentár.
18. 10. 2015 20:03
Re: Uzasne...
Koukam ze tvoje argumentace graduje! uz jsme se dostali k hlupakovi! Jsi dobrej! A co jeste psali v Blesku? Jooooo sisaty piskoty z Polska, na to budes asi taky odbornik, ne? >:D Media jsou mocna a ovce tahnou dal... Stastnou cestu ;-)
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2015 22:29
Re: Uzasne...
3 příspěvky a 3x Blesk? ;-)

Joooo a co ty piškoty? Je tam rozdíl nebo ne? >:-[]
Avatar - white label
19. 10. 2015 02:19
Re: Uzasne...
U těch tradičních dětských piškotů Opavia bohužel není rozdíl zdaleka jen ve tvaru a velikosti. Zjednodušeně se dá říct, že po přestěhování na novou (sice moderní, ale už ne tradiční) linku (do Polska), se jejich kvalita dostala na úroveň lowendu a cena přitom zůstala prémiová. ;-)
Re: Uzasne...
Moje argumentace vychází z tvých príspevku. Podle toho co píses to jsou príspevky hlupáka a tak jsi z mého hlediska hlupák. Ovsem pokud se ti víc líbí oznacení vypatlanec tak jsi fanatický VAGinista a vypatlanec.

Blesk nectu takze na rozdíl od tebe nevím co tam psali.
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2015 22:05
Re: Uzasne...
Stačilo napsat: Mě to moc nemyslí. TommII >:-[]
17. 10. 2015 23:00
Re: Uzasne...
No zato Tobe to pali... >:D
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2015 23:14
Re: Uzasne...
Vím :-)

Ale nechápu jak to pozná někdo jako ty >:-[]
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2015 22:51
Re: Uzasne...
A za to máš 3 :no: = :yes: >:D >:D >:D >:-[]
Re: Uzasne...
Divís se na ACZ je tolik hlupáku? To prece není nic nového. Ale hittman nadsene aplauduje.
Avatar - Hittman
17. 10. 2015 22:48
Re: Uzasne...
Ježíši, ty jsi snad na zem přiletěl z Marzu, že ještě nemáš vymydlenej mozek jak ti eko psycho pisálci tady. Tak už jsme tady dva či tři, kterým to zatím přemýšlí. :yes:
17. 10. 2015 22:58
Re: Uzasne...
To chce klid, vzdyt si ty jejich zvasty precti. Nula argumentace... :-) Do teto kauzy se tu o emise zajimal snad jen Bursik a to jeste jen kdyz se predvadel pred kamerou a ted tu najednou mame z Cechu ultraekologicky narod >:D Ja bych si dovolil doporucit, kupujte dokud jsou aspon v bazarech, nebudou... ;-)
Avatar - Hittman
17. 10. 2015 23:01
Re: Uzasne...
Já je obdivuji, mají doma jinou značku, ale pořád kérují do VW a pořád se jim něco nelíbí. Já to tak nežeru, nevylívám si tu žaludek pokaždé, když se tu objeví článek o citroenu či renaultu, jelikož ty auta neznám a jsou mi celkem fuk, spíš si počtu názor někoho, kdo je zná, má odježděno a je nezaujatý...
Že je třeba netrápí bordel, který továrny vypouští do moře či to, že papají jedovaté potraviny (genetika, chemie)..
17. 10. 2015 23:28
Re: Uzasne...
ja před 3.5 rokem interpeloval v parlamentu proti snizeni spotrebni dane u nafty o 2.5kc a benzinu jen o 1.5kc na litr a zduvodnival jsem to tim, ze to prohloubi rozdil ve zdanovani nafty a benzinu ve prospěch nafty.
a jako argument proti dalsimu zvyhodneni nafty jsem uvadel emise naftových motoru a vysoke emise NOx jsem tam vyslovne zminoval.
jestliže ja jako lajk jsem o tom vedel před 3.5 rokem, pochybuju, ze odbornici, co se tim zabyvaji, o tom nevedeli.

kdybych se bez naftaku nemoh obejit, tak bych rozhodne pockal. cenu pujdou dolu
18. 10. 2015 19:21
Re: Uzasne...
S tím kupováním bych byl opatrný, na západě VW podvedeným řidičům v nejhorším auta vymění za nová, ale pochybuji, že to samé udělá na východě, aby vám ten nový jetý miláček nezkončil v garáži anebo na ježdění po louce za chalupou!
Avatar - Anonym
18. 10. 2015 08:03
Re: Uzasne...
Tommll: tvá věta " Uz chapu, proc jejich TDI tak krasne jezdilo a mit ho doma, tak me nikdo nedonuti jit na nejakou priblblou svolavacku..." mě rozesmála minimálně ze dvou důvodů:
1. tím ses zařadil mezi typickýho čecháčka
2. jezdil si taky s jinou naftou než TDI, když tvrdíš, že jezdí pěkně???

Ono jde o to, že každej rozumnej a vzdělanej člověk na světě (kromě českých troubelínů) po téhle aféře přestane naftový motory v OA kupovat (právě proto, že všechny nesplňujou emise) a rozhodně to nemusí být ekologický aktivisté. Prostě do teď věřili tomu, že jejich nafty jsou EKO a ejhle, nejsou.

Příklad:
Celej život piju limo xxx a náhle zjistím, že jsou v něm karcinogeny.
Řešení: Čech, ale co piju ho celej život, tak co?
Vzdělaný a rozumný člověk ho přestane kupovat a přejde na čistou vodu.
18. 10. 2015 19:56
Re: Uzasne...
Pepku, v podstate se s Tebou da souhlasit, jen upresnim. Kazdy rozumny clovek, ktery se rad vzdelava a jeho encyklopedii neni jen Blesk dobre vi, ze naftove motory v osobnich vozech se podili na svetove produkci emisi obecne - nejen CO2 a NOX ( o NOX 90% se nasi populace dozvedelo az diky teto kauze a ted tu kazou svatou pravdu >:D ) jen zanedbatelnym procentem. Samozrejme se prizpusobime, tak jako jsme museli opustit poctive atmosfericke V6 ve prospech "ekologickych" trivalcivych litrovy turbobenzinu, muze ze dne na den kulate razitko v Bruselu zakazat ci omezit diesely. Ale opravdu se nam bude lepe dychat? Fakt? Videl jsi nekdy dieselovou lokomotivu? Nalozenou Tatru 815? Tlacny remorker na Labi?

Takze Tvuj priklad by se dal upravit asi takto:
Jako syn vycepniho vyrustam od detstvi v zakourenem lokale
Sam vykourim krabicku cigaret denne
S okamzitou platnosti prestavam pouzivat postrik proti msicim, protoze obsahuje stopove mnozstvi nikotinu a ja se rozhodl, ze zachranim planetu!
18. 10. 2015 10:30
Re: Uzasne...
Další ovečka je v koncernové ohrádce. Hned první den jsem věděl, že primitivní koncernová propaganda zafunguje. Koncern své ovečky dobře zná. Stačilo pár PR článků a ovečky mají jasno. :-)
18. 10. 2015 19:36
Re: Uzasne...
No o tom je tu celou dobu rec...! Media ted kopou do VW a ovce se s celym stadem pridavaji. Smesne je, ze jsou to presne ty same ovce, ktere jeste pred mesicem tunili sve turbonaftaky... >:D Jo media jsou mocna a ovce hned vedi kudy tahnout, protoze v Blesku psali ze....... je VW spatny ;-)
18. 10. 2015 12:56
Vtip Audi z Austrálie
Německý koncern dnes rád mlží o fungování celého software a na vrchol v tomto směru vystoupalo jednání australského zastoupení Audi. Tamní šéfka komunikace Audi Anna Burgdorf nejprve uvedla, že tzv. odpojovací zařízení je v Austrálii neaktivní a není co řešit. Po pár dnech ale vyšlo najevo, že svoláno bude přes 100 tisíc aut všech značek VW a situace „u klokanů” je úplně stejná jako u nás.

Novináři se tedy ptali, zda Audi náhodou nelhalo, to ale něco takového rezolutně popřelo. Vysvětlení podané formou tiskového prohlášení je bizarní až na půdu: Audi konstatuje, že zařízení je v Austrálii opravdu neaktivní, ale je neaktivní jen do chvíle, dokud není aktivováno. Jinými slovy: software je běžně v nečinnosti, jakmile však dorazí do zkušeben, je automaticky aktivován a měření ovlivňuje stejně jako kdekoli jinde na světě.

Já už je snad začnu litovat >:D >:D
Rozbalit vlákno
4
18. 10. 2015 13:28
Re: Vtip Audi z Austrálie
To není na lítost. Koncern ví, co dělá. Moc dobře ví, že jeho zákazníci to nejsou schopni pochopit. Budou spokojeni, že je SW mimo zkušebnu neaktivní a budou přesvědčeni, že díky tomu budou emise v pořádku. Podle nich je totiž problém ten aktivovaný SW. :-)
Avatar - Barrichello
18. 10. 2015 13:42
Re: Vtip Audi z Austrálie
>:D >:D >:D co dodat, komici, šašci a podvodníci
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2015 14:22
Re: Vtip Audi z Austrálie
:yes: >:D >:D >:D