Re: Já už třeba vím, proč chce končit VW se spalováky,
Neni, je to fakt. Staci si najit vysledky mereni v realu po vypuknuti dieselgate.. Oni sice podvadeli na papire, jenze v realu stejne meli naftaky nejcistsi.. ve srovnání s konkurenci.
Jasné, jasné, ako inak, myslené je to dobre. Reagoval som na nadpis, s titulným obrázkom mi nesedí a s tým, čo je v texte tiež nie. Ale nevadí, máš určite pravdu. OK?
Už podle této siluety to vypadá (jen) na pětidvířko..., čímž by pro mě zájem o sportovní deriváty Golfu skončil.
Kdo "vymyslel", že po WLTP musí být extra homologace pro tří a pětidvířko, dal poslední hřebíček do rakve 3dv. hb.
Thomasino toho chce... :-) moc by som tomu Golfu u neho šance nedával, aj keby prišiel 3dv. Ak u neho návrat k HB, tak to vidím skôr na CtR (teda tiež 5-dverák).
A ten sedan som myslel fredov. On ako BYkupec trojdverového HB pre VW nie je relevantný, lebo si ho aj tak nekúpi. Teda zostávate stále len dvaja s woodym (a aj Ty to zrovna často nemeníš, takto ten VW nepresvedčíš, že sú záujemci o 3dv). >:D
Podstatné je, že jak si Thomasino jednou pořádně čuchl k jednomu páru (delších) dveří (M2), tak už to bude chtít příště zase. sf v tom má jasno dávno a Júlii si koupil i přes handicap 4dv. ;-)
Keby prišlo kupé to by ma kapánek nasr.ali a bola by dilema preveliká. Ftedy by bol dobrý aj ten automat. :-)
Mám pocit čo som kedy mal HB tak všetky boli iba 3dv.
Údajně ano, jakákoli změna (typ převodovky, počet poháněný náprav, nebo dveří) je důvodem k další nákladné homologaci. Potom se nemůžeme divit, že různých kombinací pohonu a převodovek rapidně ubývá napříč značkami.
Není to koncernovwá anomálie, je to zřetelný trend obecnějšího charakteru... a bude hůř.
Možnost manuálu a no awd u prémie (a kombinace s nimi) bude čím dál vzácnější.
To bude hůř = VW fakt přísnější kontroly jejich VWýrobků nezvládá a WLTP pro ně znamená vlastně konec [odkaz] ;-)
Firmy který masiVWně podváděly maj s nástupem WLTP problémy a neni to o homologaci jak se jim podařilo někomu nabulíkovat. Budou razantně omezovat
Naopak sou značky který s WLTP neměly žádnej problém a prodoje jim stoupaj = tak jako se rozšiřuje nabídka
VWýmluvný je Audi a jeho 3.0TDI = má snad problém s šestiválcema Mercedes nebo BMW? Propad prodejů o 50-60% měsíc za měsícem = to je fakt síla = že to neni jen tak musí dojít i koncernoooovwejm zaslapencum jako si ty
Chápu, že zrovna ty, máš dětinskou radost z aktuálního (ne)naladění V6 TDI, ale zjevně sis ani zatím nestihl uvědomit, že už (nějakou dobu) bez zmínky o tom, nejsi schopen napsat příspěvek/reakci pod jakýmkoli článkem tady. To musí být tvoje hrozná noční můra/stihoman, ten hrozný/zlý koncern, tvwůj úhlavwní nepřítel . :*) >:-[]
Vypuštění téhle siluety není o tom, co bude na designu G8 nového, to je naopak vzkaz pro jeho (designově) konzervativněji orientované potenciální kupce, něco ve smyslu, můžete být v klidu, Golf zůstane Golfem i v jeho osmé generaci.
Možná že se sice v červenci rozběhne výroba, reálně si ale na auto šáhneš až v září ve Frankfurtu, do tý doby ho uvidíš někde pod plachnou na parkovišti automobilky. Reálně se svezeš tak k Vánocům 2019, auto k dostání v únoru 2020. Dřív to prostě nebude. Až bude, tak pro mě to ale bude žhavej favorit.
Kristeježiši... Mali by si tú siluetu dať patentovať. Vie mi niekto povedať načo je toto dobré?
Iphone má v pláne nový model. Tu je jeho silueta. Jupí!
--
I I
I I
--
Jestli mi na Golfu vždy něco vadilo, tak to byl jeho design, který je fakt děsně nudný, sterilní a předvídatelný. Ale asi to tak musí být a zákazníci to v jeho případě tak chtějí. Pro mě je to ale sterilní vzhled "bez chuti a zápachu". :'-( A ten ultraširoký zadní slupek, kterým trpí všechny golfíci už od II. generace se mi nelíbí a navíc způsobuje gigantický slepý úhel při pohledu řidiče šikmo dozadu... :-O
No o nové Mazdě 3 hatchback lze říci jedině to, že v jejím případě musí být výhled řidiče šikmo dozadu ještě mnohem horší, než u Golfu. Jinak tento parametr je u 3 dv. Golfíka asi skutečně nepatrně lepší, což je ale naprosto k ničemu, protože u dobíhající generace se 3dv. verze téměř vůbec neprodává a u nástupce proto ani nebude existovat. ;-)