Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Amarok: První jízdní dojmy

Zatímco některé značky zvažují, zda v segmentu velkých pick-upů - s ohledem na relativně malé prodejní počty - setrvat, Volkswagen do něj odvážně vstupuje. S novým Amarokem jsme se seznámili cestou z Vídně do Bratislavy.
Zpět na článek
25. 6. 2010 13:17
neregistrovaný "ricardo.sergion"
24. 6. 2010 00:00
24. 6. 2010 10:51
24. 6. 2010 14:02
24. 6. 2010 14:35
24. 6. 2010 00:03
24. 6. 2010 01:07
24. 6. 2010 08:24
24. 6. 2010 08:56
25. 6. 2010 13:12
neregistrovaný "ricardo.sergion"
24. 6. 2010 12:09
24. 6. 2010 00:57
neregistrovaný "jenyceg"
24. 6. 2010 08:58
24. 6. 2010 10:14
24. 6. 2010 12:37
24. 6. 2010 14:37
24. 6. 2010 20:15
24. 6. 2010 20:39
24. 6. 2010 21:05
24. 6. 2010 21:24
24. 6. 2010 22:15
24. 6. 2010 22:14
25. 6. 2010 09:40
25. 6. 2010 09:42
25. 6. 2010 09:40
25. 6. 2010 09:41
26. 6. 2010 22:33
23. 6. 2010 21:49
Proste pracant
Nejak sa mi na tomto aute ťažko hľadá nejaká chyba. Ak nejaká je, ukáže sa až pri prevádzke. Drobnosť s navigáciou už spomenul autor článku. Ale zatiaľ ťažko možno robiť nejaké závery. Iba ak - Bravo VW!
Autor ešte nespomenul, či bude Amarok existovať aj so šesťvalcami...
Rozbalit vlákno
34
Avatar - 3_diamanty
23. 6. 2010 22:00
Re: Proste pracant
6valec je uplne zbytocny. Ma to 400Nm a 120kw, maximalka cez 180, spotreba je este v norme okolo 8L a vaha 1,8tony je na pickup ako muska. K comu by bol ten 6valec?
23. 6. 2010 22:12
Re: Proste pracant
Keby si netrepal...
Avatar - 3_diamanty
23. 6. 2010 22:19
Re: Proste pracant
netrepem :-) na co ti tam 6valec? potrebujes v takom aute 150kw? a na co? Toto je auto na pracu nie na paradu na to mas Range Rover alebo Lexus
24. 6. 2010 11:29
Re: Proste pracant
v USA napriklad?
Avatar - T613
24. 6. 2010 06:50
Re: Proste pracant
6válec? Co by ne, ne každý kdo chce pick-up v něm musí převážet cement. Hodíš na korbu zablácené kola, psa, nebo kdo víc co ještě a jedeš.
Navíc i u té pracovní verze by mělo určitě větší životnost jak "nahoněné" motory.
Avatar - pocitac
24. 6. 2010 10:24
Re: Proste pracant
Nedá se než souhlasit. K Amaroku by se „jednoduchý“ třeba i šestiválec prostě hodil. Amarok nebude vůbec špatné auto, ale co mě na něm nejvíce vadí jsou dvě věci. 1) motory s BiTurbem – to určitě nejsem sám. 2) Snaha tlačit nám do hlavy „sportovní“ podvozek u malého náklaďáku?? – jedním slovem trapas, ale to už je klasický VW marketing ... No schválně, přečti si ještě jednou ty kydy o "naladění" zadního podvozku s listovými péry ;-)
Avatar - Ricardo
24. 6. 2010 10:27
Re: Proste pracant
Který takový pickup má v ČR/EU šestiválec?
24. 6. 2010 11:24
Re: Proste pracant
Nissan Navara napríklad? Inak máš pravdu, samé štvorvalce, aj trojlitre. ;-)
Avatar - Ricardo
24. 6. 2010 12:09
Re: Proste pracant
Navara i NP300 mají jen 2,5 dCi. V USA je to jinak, ale tam je jinak spousta věcí... >:D
Avatar - Slavek-TDM
24. 6. 2010 12:38
Re: Proste pracant
Jsi si jisty tim sestivalcem u Navary? ;-)
3.0 V6 7A/T*
3.0 l Turbo Diesel
Počet válců, konfigurace V6
Ventilů na válec 4
Systém sání vzduchu Turbo Intercooler
Objem motoru cmł 2991
Vrtání x zdvih mm 84x90
Max. výkon motoru 1) kW(k)/min-1 170(231)/3750
Max. točivý moment 1) Nm/min-1 550/1750
Kompresní poměr 16:01
Typ paliva Diesel
Rozvod paliva Přímé vstřikování
Systém řízení emisí EGR + katalyzátor
Emisní norma EURO4
24. 6. 2010 13:48
Re: Proste pracant
Pokud se podíváme na oficiální dovoz v ČR, má pravdu Ricardo. Nabízí se jen 2,5 D. Je možné, že v některé jiné evropské zemi se nabízí i V6 a nějaký obchodník to sem dováží. Ale spíš si myslím, že oficiální dovoz do Evropy spočívá pouze v těch 2,5 D. Ještě se porozhlídnu, nebo dejte vědět...

Edit: Tak se omlouvám, už jsem se podíval pořádně a je tam i ten šestiválec... :-)
Avatar - Slavek-TDM
24. 6. 2010 13:59
Re: Proste pracant
Je tam, rekla suse. Muzeme si tykat >:D
24. 6. 2010 13:34
Re: Proste pracant
Iba NP300, Navara má vo výbave Platinum v ponuke 3.0 V6 ako pise Slavek. ;-)
Avatar - pocitac
23. 6. 2010 22:25
Re: Proste pracant
jedna chyba tam je, je to VW ;-)
Avatar - white label
23. 6. 2010 22:45
Re: Proste pracant
Symbolický příspěvek, krásně dokreslující "hloubku" tvých diskusních myšlenek. Dětinská antikoncernovost za každou cenu... :yes:
:*) 8-s
Avatar - pocitac
23. 6. 2010 22:46
Re: Proste pracant
nee, jen pokus o vtip ;-) , pravda, ne příliš originální :-O :-)
Avatar - white label
23. 6. 2010 22:49
Re: Proste pracant
Kdybys to nebyl zrovna ty, dalo by se to (případně) pochopit i jako pokus o vtip...
Avatar - pocitac
23. 6. 2010 22:52
Re: Proste pracant
Přišlo mi to vtipné, jak tam Kladius hledal ty chyby ... :-) ... jinak krásné to slovo "antikoncernovost" :yes: ;-)
Avatar - white label
23. 6. 2010 23:03
Re: Proste pracant
Co se stalo, nemáš nějaký nový vyzrálejší hardware, nebo jen jiný OS...?
23. 6. 2010 23:15
Re: Proste pracant
doplnil RAM-ku
Avatar - white label
23. 6. 2010 23:31
Re: Proste pracant
Myslíš třeba "Dodge RAM-ku"... :-)
Avatar - pocitac
24. 6. 2010 10:37
Re: Proste pracant
Měl by jsi vědět, že zraje víno, zrajou ženy, zrajou možná i jiný věci, ale Software? 8-s ;-)
Avatar - white label
24. 6. 2010 10:44
Re: Proste pracant
Nepsal jsem software, nýbrž hardware, ale "zrát" může i software, "časem" dobře "odladěný"... = "vyzrálý"... ;-)
Avatar - pocitac
24. 6. 2010 10:52
Re: Proste pracant
Tak jestli mě někdo „odladil“ tak možná vy koncerňáci :-) párkrát už sem si tady slušně naběhnul. ;-)
Avatar - white label
24. 6. 2010 11:50
Re: Proste pracant
Tak to je úpřímně přiznaná pravda, která se cení... :yes: ;-)
Avatar - Rysguf.
23. 6. 2010 23:36
Re: Nejaka chyba...
Nezda sa vam, ze na foto,kde je napis TDI, je to "I" trochu nakrivo? Podla spodnej hrany pismena a ostatnych pismen.

Btw. kde sa Amarok vyraba? :-)
Avatar - white label
23. 6. 2010 23:49
Re: Nejaka chyba...
Je to Amarok, takže logicky v Amaroku... >:-[]

Argentina, továrna Pacheco nedaleko Buenos Aires... ;-)
24. 6. 2010 13:51
Re: Nejaka chyba...
V Amarocku, ne? :-)
24. 6. 2010 00:13
Re: Nejaka chyba...
Je nakrivo. A hned je to v cervenem DI, takze mozna, ze prijdou i slabsi verze.. nejdriv prodat par bitdi a pak teprva to, co budou kupovat vsichni.
24. 6. 2010 12:40
Re: Nejaka chyba...
Druhá známá verze TDI je 90 kW. Nicméně, když se dívám do Etky, tak je v nabídce dílů i nápis TSI, tak uvidíme.
24. 6. 2010 21:05
Re: Nejaka chyba...
tsi pro rusaky a jine neevropany, kde je benzin levnejsi, nez voda.. Benzin taky nastartujes i v zime v tuhem mrazu bez problemu
24. 6. 2010 00:07
Re: Nejaka chyba...
Amarok je pouze mezistupen, dalsi typ bude pseudopracovni auto. Uz mame pseudoterenaky, ale to ma kazdej. Amarok 2 bude mit vzadu napravu z passata a budes platit priplatek za plech pod motor :-) A sestivalec bude, neboj ;-)
neregistrovaný "ricardo.sergion"
25. 6. 2010 13:17
Re: Nejaka chyba...
jedinna velka chyba je ten motor v americe si nevrzne a po evrope se toho moc neproda...a jizni amerika se svoji kvalitou nafty ?budou uplne odvazany az jim odejdou popar tisicich vstriky.....
Avatar - Ada je zase tady
24. 6. 2010 00:00
Proc?
Proc nemuze byt v Yeti pristrojova kaplicka obdobneho designu jako v tomhle mastodontu? Jinak :yes: Mimo jine take za absenci benzinoveho motorceku.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - pocitac
24. 6. 2010 10:51
Re: Proc?
Protože by jsi si toho teréního Yetiho pak koupil, určitě 4x4 v pořádný naftě, a schválně by jsi nám přejížděl a ničil naše Francouzské skvosty silnic. >:D Nebo by jsi snad dokázal odolat třeba takové zaparkované Laguně?
Avatar - Ada je zase tady
24. 6. 2010 13:52
Re: Proc?
Yeti by bylo auto tak maximalne pro manzelku... A jake emoce citim pri pohledu na zaparkovany rendlik rybnik? Soucit s majitelem. Na tom kusu rezaveho srotu si zadne mindraky lecit nepotrebuji. :-!
Avatar - pocitac
24. 6. 2010 14:02
Re: Proc?
No musím ti říct, že se ženám Yeti moc nelíbí, nějak je to moc neoslovuje. Pro ně je určitě přitažlivější takový Hyundai ix30 a jemu podobní. Jinak možná by pro všechny, i pro tebe, bylo lepší, kdyby jsi si občas vybil ten mindrák z Frantíků na zaparkované Laguně (prázdné a opuštěné) :-) než tady neustále dokolečka na fóru. ;-)
Avatar - white label
24. 6. 2010 14:35
Re: Proc?
Neblbni, škoda každého auta (i té opuštěné Laguny). Ada je především skvělý bavič, v tomto případě o žádnou značku, palivo, nebo pohon nikomu moc nejde, a jestli, tak hlavně jemu... ;-)
24. 6. 2010 00:03
muj nazor
VW ma celkem kuraz, poustet se do othoto segmentu, kde si muzete koupit treba toyotu hilux a vite, ze mate bytelne auto, co vydrzi, vypada a neudela vam ostudu. Pak tu mame navaru, L200...No moc jich ale zase neni, cili sance na prodej tu je. Takze, kdo je nas cilovy zakaznik? Casy golfu II jsou pryc a vw uz tak spolehliva auta nedela. Jste radi, kdyz vam chvili fungujou vsechny zamky a okna na dverich. Musi tedy rozhodnout design, laska ke znacce, zkusebni jizda, motor a cena. No pro lesaky, farmare a jine to bude aspon dalsi volba. Ja bych nevahal nad hiluxem a pak bych trosku zavistive pokukoval po amarocich :-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - theolli
24. 6. 2010 01:07
Re: muj nazor
VW,no nebudu to komentovat ale bída to je pěkná
[odkaz]
24. 6. 2010 08:24
Re: muj nazor
Vw co bys chtěl? >:-[] aspon ze jsou před Mitsubushi
24. 6. 2010 08:56
Re: muj nazor
Zase mr. Bych >:D

Cilovym zakaznikem je kdokoliv, kdo touzi po podobnem aute a je mu uz na bliti z sede japonske gumy, fluorescencnich displeju a pro-americke ergonomie.

Tohle je kara, ktera te v pohode a luxusu doveze na kraj svweta at uz to vezmes kterymkoliv smerem, a nikdy pri tom nebude (ta kara) vypadat hur, nez suvwerenne.
Jednoznacne :yes:
Avatar - Barrichello
24. 6. 2010 11:44
Re: muj nazor
Dobrý ftip.....

Chystá se tomu konkurence pro mimo americké trhy - Jeep Wrangler pickup...
Avatar - white label
24. 6. 2010 12:18
Re: muj nazor
To je v pořádku, jen ať ho chystají... ;-)
neregistrovaný "ricardo.sergion"
25. 6. 2010 13:12
Re: muj nazor
tak to urcite s biturbem na kraj sveta hihi nech te fantazie, trosku horsi nafta a jde do kopru ,zlaty benzin nebo stary dobry naftak ten schrochtal vsechno
25. 6. 2010 14:33
Re: muj nazor
Me na vsecko postaci passat sedan, takze proto mr. Bych. Je to predevsim pracovni auto a jsem zvedavej, jak dlouho ten interier snese hrubsi zachazeni. a motor horsi naftu. Pokud je to zakoupeno jako masazni strojek, je vse v poradku. By me zajimalo, jestli i audi chysta konkurenci >:D
24. 6. 2010 00:08
ŠKODA GODZILLA
Myslím, že by to byla hezká modelová řada:

Tiguan - Yeti
Touareg - Kong Kong
Amarok - Godzilla

Nabízí se prostor pod Yetim...Škoda Krteček..o)

Vážně, vypadá to na klasický vstup VW do neobsazeného segmentu. Pozdě, ale s tahem na vedoucí místo.

A navíc. Vypadá fakt dobře!!!
Rozbalit vlákno
2
24. 6. 2010 00:10
Re: ŠKODA GODZILLA
hehe, pobavils :-) Na krtecka uz posilam zavaznou objednavku >:-[]
24. 6. 2010 12:09
Re: ŠKODA GODZILLA
Krtečke už je ;-)

[odkaz]
neregistrovaný "jenyceg"
24. 6. 2010 00:57
vzhled masky
nepripada vam ze ta maska vypada skoro jako dacia duster? teda samozrejme az na to logo :-) (ale svetla atd skoro na 100 % >:D
Rozbalit vlákno
6
24. 6. 2010 02:24
Re: vzhled masky
Taky mě to hned napadlo... Stačil pohled na titulní fotku, v duchu jsem si řekl "To je Duster se znakem VW?" >:-[]
24. 6. 2010 06:59
Re: vzhled masky
jj, presne rovnaký názor - a ešte k tomu v tej typickej hnedej farbe - pri prvom letmom pohľade na titulku pozerám, že čo zase v tej Dacii vymysleli, že sa o nich píše :-) :-) :-)
Avatar - tommy_LV
24. 6. 2010 08:12
Re: vzhled masky
Pridávam sa k názorom uvedeným vyššie. Predná časť úplne ako Dacia :-)
24. 6. 2010 09:07
Re: vzhled masky
Taky jsem si otevrel clanek v domneni, ze se jedna o Duster. Jelikoz o nem momentalne sbiram vsemozne dostupne informace. Chci si ho koupit.
24. 6. 2010 15:26
Re: vzhled masky
pravdu mas :-)
24. 6. 2010 08:58
na ceste
vcera isiel za mnou po moste Apollo, videl som ho len v spataku, ale pohlad teda nic moc...taka vysoka koza...vedla isla X5 a pri tomto vyzerala drobucka.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kari.laz
24. 6. 2010 09:51
Luxusní pracant
Vypadá doopravdy moc dobře. Ale hlavně se zdá, že to bude doopravdy pracant, který bude schopný zvládnout tvrdou práci a ne jenom naleštěná bída. Uvidíme, jak se ukáže v praxi. Už se těším na nějaké srovnání s konkurencí.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - pocitac
24. 6. 2010 10:25
Re: Luxusní pracant
Hlavně s tím BiTurbem to bude fakt nezničitelný pracant ;-)
Avatar - kari.laz
24. 6. 2010 10:56
Re: Luxusní pracant
Tohle odsouzení úplně miluju. Nikdo s tím ještě nejel a nikdo to netestoval a ty už víš, že ten motor nic nevydrží. Tvojí jasnovidnost by jsem chtěl mít.
Avatar - pocitac
24. 6. 2010 13:32
Re: Luxusní pracant
Já nikoho neodsuzuju, jenom mi to "doopravdy pracant" nekoresponduje s tím "komplikovaným" biturbem. ;-) Pod spojením "doopravdy pracant" + podobný pickup si představuji trochu jinou techniku.
24. 6. 2010 10:06
Amarok story alá Navara(ta nová)
A máme ho tady. Jistě se z něj stane apoštol třídy pick-upů. Nehaňme ho. Stejně tak, ho ale neopěvujme jako pracovní nástroj, protože tím není a ani nebude. Bude sloužit jen a pouze jako masážní přístroj. Pravda hezký, na první pohled výkonově dostatečný, ale stále jen masážní strojek. Jeho osudem je osud nové Navary, která vtrhla na trh v nádherném hávu. Ten, kdo jí podlehl(jak rádi podléháme krásným ženám) záhy zjistil, že na pohled fajn, ale co je hezké na masáže a jízdu "na Ego" ve městě, není úplně fajn na práci, neřku-li tvrdou. Navaru zachránila starší sestra - dříve také navara, dnes již jen číslo... Nepleťme si tedy povedený počin VW na poli lifestylových pickupů s pracovním nástrojem - to přenechme Toyotě, Fordu, Mazdě či Myšímvbuši. Snad za pár let změním názor a doba prokáže, že Amarok je dělník z lidu. Zatím ale gratuluji k budoucím majitelům, kteří ho budou mít na silnici,na koníčky i Koníčky - vypadá krásně. A běžící vlk má své kouzlo.......
Rozbalit vlákno
6
Avatar - pocitac
24. 6. 2010 10:26
Re: Amarok story alá Navara(ta nová)
:yes:
Avatar - kari.laz
24. 6. 2010 10:58
Re: Amarok story alá Navara(ta nová)
na takovéhle posouzení je ještě brzo. Počkejme na nějaké první testy a srovnání.
24. 6. 2010 12:26
Re: Amarok story alá Navara(ta nová)
GTI má novej nick? :-O
24. 6. 2010 13:32
Re: Amarok story alá Navara(ta nová)
tohle mi nedělej ;-) ;-)
Avatar - WinDiesel
24. 6. 2010 22:36
Re: Amarok story alá Navara(ta nová)
Ještě Isuzu D-Max.......
25. 6. 2010 10:33
Re: Amarok story alá Navara(ta nová)
pravda na tenhle jsem zapomněl - ale v něm jsem nikdy neseděl a nedokážu si to ztotožnit, ale máš pravdu, že to asi nebude hustá masírka alá vlk....
24. 6. 2010 10:14
původ
Docela by mne zajímalo, odkud to auto pochází - mám na mysli podvozek, přídavnou převodovku, nápravy a vůbec. Nevěřím ani trochu, že by u VW začali tvořit pikapa na listu čistýho papíru. Podle mne Amarok je zmodernizovanej nějakej už existující pickup, akorát ještě nevíme jakej. Ta zadní náprava je mi nějak povědomá
Rozbalit vlákno
1
24. 6. 2010 12:37
Re: původ
Pár zanedbatelných věcí je tam tam z T5 a Touarega, koncernové páčky pod volantem, vypínač světel, boční blinkry, mlhovky.....
24. 6. 2010 10:18
už sa my to hnusí
stale rovnake veci... dizajn, použeté prvky.... stale rovnké... fakt VW = 20 aut roznej velkosti HNUS... teda premna... moj nazor
Rozbalit vlákno
4
Avatar - pocitac
24. 6. 2010 10:35
Re: už sa my to hnusí
Corollo, Toyota taky není zrovna designový „odvaz“. S VW si, po této stránce, nemají co vyčítat. ;-)
Avatar - twistedTSD
24. 6. 2010 22:41
Re: už sa my to hnusí
ale maji...
24. 6. 2010 11:30
Re: už sa my to hnusí
Niečo podobné tomu, čo píšeš veľkými písmenami, sa mňa zmocňuje pri čítaní tvojho príspevku. Nič pekné ani múdre si nenapísal a ešte aj v tých pár slovách spravíš viac pravopisných chýb ako malý školák.
Čo tak namiesto nemiestnej a nechutne znejúcej kritiky radšej trénovať pravopis?
Avatar - Choochoo
24. 6. 2010 23:10
Re: už sa my to hnusí
Ja tomu rozumim, kdyz nejsou argumenty tak se hleda chyba treba v pravopise ;-\ Nic to nemeni na tom ze hnus zustane porad hnusem >:D
Avatar - Slavek-TDM
24. 6. 2010 13:58
už sa my to hnusí
Sakra vedle...
Rozbalit vlákno
0
24. 6. 2010 14:15
to zas budou
to zas budou chodníky před pražskejma zahrádkama plný drsnejch amaroků..až s nima-drsní odborníci na marketing, v růžovejch upnutejch tričíčkách a s tlustou vrstvou gelu na palici-vyrazej na presíčko, v doprovodu svých vyšisovaných anorektických blondýn..ať žijí drsný káry a jejich ještě drsnější pražští krotitelé..!! >:D
Rozbalit vlákno
41
Avatar - T613
24. 6. 2010 14:37
Re: to zas budou
Řada komplexů zmizí s naším růstem a zráním sama od sebe. Citlivé místo se zahojí a zaroste jizvou a my zjistíme, že jsem v tomto místě naopak silní a zocelení ("Co nás nezabije, to nás posílí.") a dokážeme si v tomto bodě tropit sami ze sebe legraci, aniž bychom si tento komplex "hojili" na někom jiném. Již nereagujeme afektivně, rigidně, podrážděně, mechanicky jako robot, ale cítíme v tomto místě klid, jistotu, nadhled, humor, volnost - prázdné místo, jež bylo kdysi "přeplněno" komplexovou smyčkou je nyní uvolněně prázdné. Nedokončený gestalt, jímž komplex v podstatě byl, se uzavřel, smyčka se uzavřela. Cítíme se zase o něco celistvější, úplnější, sami sebou.

Mnohé z komplexů je odžito, stráveno a asimilováno v našich snech. Snovou práci si můžeme představit jako "defragmentaci" harddisku, po němž naše PC zase "správně šlape".

První známkou léčby toho kterého komplexu je okamžik, kdy jsme schopni o svém komplexu s někým mluvit. Znamená to totiž, že připouštíme jeho existenci, víme o svém slabém místě, kde nás "tlačí pata" - nu což? Každého někde tlačí.

Užitečná pro léčbu komplexů je práce se symboly, které tvoří most mezi vědomím a nevědomím. Ego je přenosu komplexů do vnějších objektů (symbolů) nakloněno a taková práce je pro něj přijatelná nebo dokonce příjemná a vzrušující.

V umění se s komplexovými výjevy (obsahující jakoby jakousi neuzavřenou, patovou, bezvýchodnou situaci) setkáváme především v baladách (Erbenova Kytice) a tragédiích (Král Oidipus, od něhož Freud odvodil proslulý Oidipovský komplex).

Důležitá je změna postoje ega vůči komplexům. Zatímce je na počátku potlačuje a vnímá je jako něco, co mu brání ve vývoji, časem se je naučí považovat naopak za příležitost a cestu ke svému vývoji. A lidé, kteří jeho komplexy aktivují, přestává považovat za své "škůdce" a poznává, že jsou jeho nejlepšími životními učiteli, neboť právě tím, že neustále šlapají na jeho "červené tlačítko", jej učinili silnějším a moudřejším: donutili jej k životnímu pohybu a růstu. [odkaz]
Avatar - white label
24. 6. 2010 15:33
Re: to zas budou
Doporučená povinná četba pro všechny uživatele... ;-)
24. 6. 2010 16:33
Re: to zas budou
Fajn tapeta, na to že se vosovčelák pouze dopustil svého názoru a dokonce se mu podařilo i postihnout některé budoucí majitele v ČR. Neříkám a ani on snad netvrdí že všechny, ale část jich z této sorty bude.
24. 6. 2010 17:11
Re: to zas budou
První čistá :o))))) :yes:
24. 6. 2010 19:43
Re: to zas budou
ses v tom nejspíš našel, viď...?? >:D
Avatar - T613
24. 6. 2010 20:15
Re: to zas budou
tak dlouho jsem v tom hledal sebe, až jsem v tom našel tebe..
24. 6. 2010 20:28
Re: to zas budou
no jak myslíš..ale ten "traktát" se mi nezdá jako úplně přiměřená reakce na pouhé čtyři řádky, které s mírnou ironií a lehkou nadsázkou ilustrují "situaci", o které se lze konkrétně v praze přesvědčit takřka každodenně.. >:D
Avatar - T613
24. 6. 2010 20:39
Re: to zas budou
Ten výcuc je jen návod jak léčit tvé komplexy vůči ostatním, nic jiného za tím nehledej. Jen přátelskou pomoc.
24. 6. 2010 20:48
Re: to zas budou
a to jako jakoukoli ironii nebo nadsázku (vůbec se neopovážím říct kritiku) (a že se jedná o ironii a nadsázku, jsi snad pochopil i ty) považuješ automaticky za příznak komplexů vůči ostatním ..?? >:D
Avatar - T613
24. 6. 2010 21:05
Re: to zas budou
ty a sedm trpaslíků včetně sněhurky
24. 6. 2010 21:16
Re: to zas budou
nevím sice přesně, co tím míníš..ale beru to jako přiznání k tomu, žes maličko přestřelil, což se může snadno stát každému.. >:D
Avatar - T613
24. 6. 2010 21:24
Re: to zas budou
brát to můžeš jak chceš, ale bereš to špatně.
24. 6. 2010 22:04
Re: to zas budou
nejprve sáhodlouhý "výcuc" o komplexu méněcennosti ... poté ... cituji-"ten výcuc je jen návod jak léčit tvé komplexy vůči ostatním, nic jiného za tím nehledej. Jen přátelskou pomoc."... poté ... cituji-"ty a sedm trpaslíků včetně sněhurky"... no uznej sám, že tvé zmatené reakce ve mně nemohou dost dobře vzbuzovat dojem, že jsi povolaný člověk, který by mohl (jen tak z voleje) někoho druhého obviňovat z komplexů vůči ostatním..natožpak aby někomu druhému poskytoval "přátelskou pomoc" ... >:D
Avatar - white label
24. 6. 2010 22:11
Re: to zas budou
Že se tě ta teorie komplexu dotkla nějak osobně, nebo co... :-O :*) 8-s >:-[]
Vypadá to tak trochu na mírně rozdvojenou osobnost, což by vysvětlovalo i ten tvůj "rozpolcený" nick... >:D :yes:
Avatar - T613
24. 6. 2010 22:15
Re: to zas budou
očividně ho to fest krká
Avatar - T613
24. 6. 2010 22:14
Re: to zas budou
"ty a sedm trpaslíků včetně sněhurky" je fráze, kterou používám, když si o někom myslím, že kecá. To jak se mě tady snažíš, doslova zoufale, přesvědčit o tom, že jsem blb mě jen potvrzuje v tom, že jsem se trefil. Takže Adieu
24. 6. 2010 22:34
Re: to zas budou
mládenci, no tak ... kolik vám je, proboha ... ?? teď jste si to ale opravdu hodně pokazili na samý závěr ... >:D argumentačně naprosto nedostatečné-nezvládnuté ... jen samé neodůvodněné domněnky a výpady ... no a ta poslední věta o tom blbovi ... tss,tss,tss ... ta už mě opravdu nutí pozdvihnout obočí ... >:D
Avatar - white label
24. 6. 2010 23:31
Re: to zas budou
Copak, ta "rozpolcenost" se projevuje i v psaném projevu? Ti vysmátí smajlíci mají vzbudit dojem, jak se náramně bavíš, ale to co píšeš, tomu příliš neodpovídá, smajlík se zvednutým obočím tu je taky, ale vypadá trochu jinak... :-O ;-)
P.S. A nech už těch "neodůvodněných domněnek a výpadů", jako: "kolik vám je, proboha ... ?? teď jste si to ale opravdu hodně pokazili na samý závěr ... argumentačně naprosto nedostatečné-nezvládnuté"... ;-) >:-[]
25. 6. 2010 08:28
Re: to zas budou
hoši, hoši, koukám jako vrána ... jeden mě jenom tak obviní z komplexů vůči druhým ... a chce mi dávat přátelské rady ...načež mě nazve sněhurkou ... druhý na mě vytáhne rozpolcenost kvůli nicku vosovčelák ... a poté mi vyčte velké množství smajlíků .. přitom jich on sám v jediném svém příspěvku naseká hned šest ... >:D je to tady dosti divoké ... začíná mě to bavit ... budu sem muset zavítat častěji ...! >:D
Avatar - white label
25. 6. 2010 09:25
Re: to zas budou
No vidíš, jak je to tu (i díky nám) zábavné... ;-)
Určitě se stav častěji, letos bude medu málo... ;-\

P.S. Stejně jako není text jako text, tak není smajlík jako smajlík... a ani u nich to není jen o počtu, ale hlavně o "umění" je příznačně aplikovat, podobně jako jednotlivá slova v textu...(viz obecnější motto v mém profilu)
25. 6. 2010 09:37
Re: to zas budou
inu zdá se, že tvé indiánské jméno je APLIKACE!! >:D
Avatar - white label
25. 6. 2010 12:44
Re: to zas budou
Je to klidně možné... ;-)
25. 6. 2010 12:51
Re: to zas budou
rozhodně lepší, než třeba ... no radši ne ... :-)
Avatar - white label
25. 6. 2010 13:03
Re: to zas budou
Ale jo, klidně můžeš, já si nikomu stěžovat nebudu... >:-[]
Avatar - T613
25. 6. 2010 09:40
Re: to zas budou
tady tě někdo nazval sněhurkou? šmarjá >:D
25. 6. 2010 09:39
Re: to zas budou
Mně někdo šlápnout podruhé na červené tlačítko...tak je mrtvej muž (žena)... >:D
25. 6. 2010 10:00
Re: to zas budou
P.S.: měl tam být řehtající se smajlík >:D
25. 6. 2010 08:50
Re: to zas budou
no v podstatě máš pravdu, ale to T613 aka T1000 ;-)taky - tu stránku našel dobře a né třeba brát vždy komplexy jako komplexy aneb, jak řekl by můj děda z lidu- tak dlouho se do suchýho * šťórá až smrdí celej dvorek. Chce to nadhled a klid. Napíšu to za sebe - mně taky na ulicích štve ta arogance těch velkejch aut - a nejvíc mně - dámy prominou - sere to, že si je nemůžu koupit(páč nejsem prémiový člověk a nechci zruinovat rodinný rozpočet) a ty maníci mně serou tím, že houby dělaj a maj prachů, že by s tím mohli tapetovat a ještě mně tím nasíraj, že jezděj v prima kárách - páč kdybych na to měl, tak v nich jezdím taky a obloženej mladejma žíněnkama a nasírám ty socky v subaru na chodníku a najust si nageluju vlasy, abych je nasral ještě víc, že vypadám jako úplnej * a přitom mám škváru..... No tak to bylo za mně a vzkaz doktorovi F. - došlo na Tě a doufám, že máš radost - já taky, že si to dokážu přiznat a zbytečně nekoušu do svýho plyšáčka.....
Avatar - white label
25. 6. 2010 09:26
Re: to zas budou
Jj, nadhled a klid to chce určitě i tady... :yes: ;-)
25. 6. 2010 09:32
Re: to zas budou
jo, beru, pohoda!! ale tady šlo spíš o to, že tu člověk napíše čtyři řádky o "jevu", který je (alespoň v praze) zcela běžný a který alespoň mně připadá hodně směšný ... přitom nikoho nenapadám, nikomu nic nevyčítám, nikomu nic neradím, dám tam tečky, dám tam smajlíka ... a výslovně poté uvedu, že se jedná o jistou nadsázku a ironii ... přesto mě jakýsi první "diskutér" obviní z komplexů vůči ostatním a když chci, aby mi blíže vysvětlil, jak k tomuto odvážnému závěru vlastně došel, tak mi napíše, že jsem sněhurka ... načež s k němu přidá jakýsi druhý "diskutér", podpoří prvního "diskutéra" a obviní mě z toho, že jsem rozpolcený, protože mám nick vosovčelák ... všechno se opakuje nanovo ... když se ho poté zeptám, jak k tomu došel, vzkáže mi, abych si to nechal, že je vidět, že se mě ty komplexy opravdu hodně dotkly ... :-) pak vážně nevím, co si mám myslet ...?? mně je úplně jedno, čím kdo jezdí na zmrzlinu a co má kdo doma pod duchnou ... (lehounce zironizovat danou situaci je snad stále ještě povoleno, nebo ne ...?) spíš mě zaujalo, že mě tady někdo zcela bezdůvodně osočil (takřka diagnostikoval ...), aniž by to poté uměl - i když je k tomu vyzván - jakkoli argumentačně zdůvodit či podložit ... to si potom člověk vážně musí vzpomenout na onu příslovečnou potrefenou husu .. :-) :-)
Avatar - T613
25. 6. 2010 09:42
Re: to zas budou
Tebe nazval někdo Sněhurkou? >:D
No to se nedivím, že tvou ironii nikdo nepochopil, když máš problém zpracovat psaný text. Neboj to bude časem jenom lepší ;-)
25. 6. 2010 10:20
Re: to zas budou
já to beru - hele to se stává - až budeš číst hafo diskuzí kam T613 přispívá, tak zjistíž, že je v pohodě a s nadhledem - zkrátka - tak to vidím já - a můžu se samozřejmě plést - jste najeli do diskuze s jiným naladěním a z toho potom pramení ten Clash of the Titans - to jsem musel - ten film- ten původní -mám rád.... Mně se stává občas přesně to, co Tobě tady - chytnu se do ohrady a v ní se urputně snažím něco vyargumentovat, až to potom působí trošku jako nahození na další smeč a to si zkrátka někdy nelze nechat ujít. Ber to zkrátka fakt s nadhledem, i když je to někdy vždycky těžší pokud máme nadhled získat sami nad sebou, přičemž mně se to o nadhledu kecá, když bych se občas i zfyzičtěl s někým, kdo mně ne a ne "pochopit"...
Howgh - a zpátky do sedel běžícího Amoku z Volfsburgu v Jižní Américe...tam ho dělají ne?
25. 6. 2010 10:35
Re: to zas budou
v pohodě! zdá se, že se ty čtyři větičky vskutku neminuly účinkem .. ;-) " a to jako jakoukoli ironii nebo nadsázku (vůbec se neopovážím říct kritiku) (a že se jedná o ironii a nadsázku, jsi snad pochopil i ty) považuješ automaticky za příznak komplexů vůči ostatním ..??" ------- "ty a sedm trpaslíků včetně sněhurky" .. za tohle ta "námaha" stála ..
:-)
25. 6. 2010 12:27
Re: to zas budou
no jak bych to tentononc - matně si pamatujíc na svoje státnice z psychologie - a odkazujíc k textu Téčka(nezaměňovat s íčkem, kterýho bych nejraději poslal potrubní poštou nevyplaceně) - komplex má v podstatě každý - je jen otázka, jak k němu dojdeš a jak ho nazveš, ale najdeš ho u každého - to ad komplexy. Ad, že jsi v pohodě - teda mně by to s(staroegyptský bůh slunce)lo, že se do mně někdo naváží ohledně komplexů a chtěl bych z toho nějak vybruslit - pokud jsi fakt v poho, tak jsem jenom rád, protože rozdrbávat se ještě tady na tom servru, to by bylo hustý(jak říká moje těsně prepubertální dcera). Ironie ani nadsázka není příznakem komplexů - naopak - ti, kteří dokáží psát dobré ironické texty či texty s hyperbolou jsou velmi inteligentní a empatičtí(ale komplexy mají taky ;-) Hele a námaha to pro Tebe nebyla - jen slohový cvičení s troškou zvednutýho tlaku..... :yes: Takže make peace(ne abys udělal Makepeaceovou) no war >:D Já Vás kluci mám rád, když mi do monitoru necpete supermainstream a apoštoly, páč si pak přijdu jako na Orloji.....
25. 6. 2010 12:47
Re: to zas budou
v pohodě ...! :-) jen si nemyslím, že jsem to právě já, kdo se tu snaží z něčeho vybruslit ...! cosi jsem nadhodil (jsem doma, mám rýmu, ale pozor! - nejsem nijak zvlášť rozladěný ...) a dočkal jsem se určité reakce ... a hlavně velice překvapivých závěrů ... no a když jsem začal "pátrat", jak bylo daných závěrů dosaženo ... narazil jsem na pouhopouhé nevěrohodné "tanečky", kterými si "diskutéři" snažili zachovat tvář ...! :-) a pokud jde o komplexy ... co si budeme my dva jako "psychologové" vyprávět, že ano ...? :-) měj se, jdu se vysmrkat ...! :-)
Avatar - white label
25. 6. 2010 12:49
Re: to zas budou
Taky si tu furt nestěžuj... :*) :-)
25. 6. 2010 12:55
Re: to zas budou
jsi dosti panovačný ...!! >:D nech si to ... nestěžuj si ... :-)
25. 6. 2010 09:36
Re: to zas budou
:yes: :yes: :yes: :-)
Avatar - T613
25. 6. 2010 09:40
Re: to zas budou
T1000 >:D >:D
25. 6. 2010 09:41
amOK
No a tedˇ zase něco k Amoku...to auto by se mělo jmenovat podle "vášní", které vzbuzuje :-) Já bych ho bral, ale musel by být trochu VĚTŠÍ... >:D
Rozbalit vlákno
0
25. 6. 2010 16:08
Hmotnosti přívěsu ?
Kolikpak to asi utáhne?
Rozbalit vlákno
0
26. 6. 2010 22:33
ceny Amaroku
Kdo se chce dozvědět víc o cenách, ať koukne na www.volkswagen.de - je to tam - takže z toho lze odvodit ceny u nás. Vřele doporučuji všimnout si některých vtipných cenových "vychytávek" - je vidět, že si VW nechá jednou zaplatit i za volant.... Jinak na dvoulitrovou motorizaci poměrně odvážná cenotvorba.....
Rozbalit vlákno
0
7. 7. 2010 19:27
světla
Ty přední světla vypadají trochu jako z Dacie duster, ale jinak v této kategorii se vzhled snad nedá ani zkazit, vyjma ssang yongu action sports.
Rozbalit vlákno
0