Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen vydělal miliardu, ale bude propouštět

Volkswagen oznámil hospodářské výsledky za loňský rok. Celému koncernu stoupl obrat i zisk, i tak ovšem přijde do roku 2009 o práci až 20 000 zaměstnanců.
Zpět na článek
10. 2. 2006 16:00
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 2. 2006 16:05
neregistrovaný "Paja"
10. 2. 2006 16:06
neregistrovaný "GTI"
10. 2. 2006 16:15
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2006 16:17
neregistrovaný "GTI"
10. 2. 2006 16:25
neregistrovaný "Paja"
10. 2. 2006 16:43
neregistrovaný "Robin"
10. 2. 2006 16:45
neregistrovaný "GTI"
10. 2. 2006 16:47
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2006 17:01
neregistrovaný "GTI"
10. 2. 2006 16:29
neregistrovaný "rasto"
10. 2. 2006 16:33
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2006 16:45
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2006 16:46
neregistrovaný "GTI"
11. 2. 2006 19:23
neregistrovaný "benQ"
11. 2. 2006 20:17
neregistrovaný "Cau"
10. 2. 2006 18:48
neregistrovaný "-*[]*-"
10. 2. 2006 20:48
neregistrovaný "nextrom"
10. 2. 2006 22:51
neregistrovaný "anonym"
11. 2. 2006 09:09
neregistrovaný "Coulin"
10. 2. 2006 22:56
10. 2. 2006 23:32
neregistrovaný "geroc"
10. 2. 2006 23:34
neregistrovaný "Jenik"
11. 2. 2006 00:00
neregistrovaný "Jenik"
11. 2. 2006 09:41
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 2. 2006 11:58
neregistrovaný "Alessio"
11. 2. 2006 12:29
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 2. 2006 15:12
neregistrovaný "Alessio"
13. 2. 2006 11:45
neregistrovaný "Willy"
13. 2. 2006 14:28
neregistrovaný "GTI"
11. 2. 2006 15:01
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 2. 2006 21:40
neregistrovaný "nextrom"
11. 2. 2006 20:24
neregistrovaný "Alessio"
11. 2. 2006 21:54
neregistrovaný "nextrom"
11. 2. 2006 22:29
11. 2. 2006 23:36
neregistrovaný "nextrom"
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 2. 2006 16:00
Rozumný krok...
Až vydělá 2 miliardy, propustí 40 000 a až vydělá pět, bude to Píčešnýdr klepat na vlastním koleně, ale VW bude pořád ovládat 50 % trhu >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Paja"
10. 2. 2006 16:05
Re: Rozumný krok...
..sem to rikal!!!
neregistrovaný "GTI"
10. 2. 2006 16:06
MILIARDA SLUNCÍ
:-) Konečně se zase bude psát o autech. Už jsi někdy viděl miliardu euráků... Pokud děláš u VW, tak jim řekni, ať ti ukážou kolik vydělávaj ti nejlepší. Navíc se snižujou stavy zaměstnanců... Jo, jo, milovníci kung-paa a rejžovejch mejdanů... k tomuhle byl VW dotlačenej vaší prostitucí. Tak holt tu bude o pár tisíc míst méně... naštěstí taky o pár tisíc Golfů víc. Tak držme palce nezaměstnanejm... to je těžká rána a koukejme sami makat, ať si můžem kupovat "drahý" evroský ikony a nemusíme se večer přesvědčovat o tom, že levnější je lepší... není brácho, není, to jen hymna chudých zní a zní nad vodami beznaděje... BRAVO VW-PRSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2006 16:15
Re: MILIARDA SLUNCÍ
Pokud vydělávají a ještě k tomu propouští, tak se vlastně blíží tomu japonskému ideálu, žejo? >:D Japonci se možná vytahují, že nikoho nepropouští, ale oni nikoho ani nezaměstnávají. >:D
neregistrovaný "GTI"
10. 2. 2006 16:17
Re: MILIARDA SLUNCÍ
>:D >:D
neregistrovaný "Paja"
10. 2. 2006 16:25
Re: MILIARDA SLUNCÍ
Ze by konecne presli na strojni vyrobu??? >:-[]
neregistrovaný "Robin"
10. 2. 2006 16:43
Re: MILIARDA SLUNCÍ
Kluci, nebydlíte v Aši? Nebo snad v Chebu? "Zejména prudký pokles prodejů v USA je pro Volkswagen velmi bolestivý." Že by to tam nikdo nechtěl?? ;-) Nemyslitelné... ;-)
neregistrovaný "GTI"
10. 2. 2006 16:45
Re: MILIARDA SLUNCÍ
Loňský rok... Mrkni na lednové výsledky...
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2006 16:47
Re: MILIARDA SLUNCÍ
Mno VW prodává v USA obecně málo aut. Ale silný pokles za rok 2005 byl pochopitelný, protože se obměňovala generačně Jetta a ta je základní kámen amerických prodejů. Čísla za leden 2006 hlásí VW z USA +28%.
neregistrovaný "GTI"
10. 2. 2006 17:01
Re: MILIARDA SLUNCÍ
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "rasto"
10. 2. 2006 16:29
Re: MILIARDA SLUNCÍ
u roomstera mas maly testik ... tak makaj. cakam na odpoved. :-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2006 16:33
Re: MILIARDA SLUNCÍ
Roomstera už dávno nečtu, moc příspěvků. Ale kvůli tobě se tam kouknu. ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2006 16:45
Re: MILIARDA SLUNCÍ
Moc těžká otázka. Chci jinou. >:D
neregistrovaný "GTI"
10. 2. 2006 16:46
Re: MILIARDA SLUNCÍ
Sázel jsem na tebe... Helééé moh´ bych to sem sice napsat... ale necháme tě smažit ;-) >:-[]
neregistrovaný "benQ"
11. 2. 2006 19:23
Re: MILIARDA SLUNCÍ
takze konkurencia je zla? si spadol z visne?! ale uz som zvykol: "za vsetko mozu sikmaci, amici, rusi alebo ine narody. len nemci su dokonali!" styl ala fauve: "zarobili sme len cistu milliardu. malo nam je. tak vyhodime zopar ludi. konretne 20tis. a usetrime na platoch." fauve na to ale ide spatne. Daimler-Chrysler problem pochopil a do roku 2008 znizi stav managerov o 20percent.
11. 2. 2006 19:38
Re: MILIARDA SLUNCÍ
A manažer není člověk... ;-\
neregistrovaný "Cau"
11. 2. 2006 20:17
Re: MILIARDA SLUNCÍ
Ta uspora neni ani tak z uspory tech platu
jako ze zlepseni vnejsich hodnoticich koeficiantu
(papirove produktivity)
=> lepsi akcie
neregistrovaný "-*[]*-"
10. 2. 2006 18:48
Velmi dobre, VW
Familie se nam ztenci...Vynikajici tah, VW se pripravuje na budouci bitvu na evropskem tehelnem poli. Jedine stihlej atlet posilnenej pohledem na ranec zlataku na hrbetu (aby mel na jidlo behem 40tinasobnyho maratonu) dobehne do cile, aby odtud koupil par vysilenych odpadliku, procistil je, zainvestoval a zvysil podil na trhu. Bitva to bude poradna. A kdo bude posilovat ty loosery? Propusteni zamestnanci zacnou nakupovat cinany, ponevac nebudou mit na koupi VW.
Jenom lednovy vysledek rekordy nedela, musi se to projevit v dlouhem obdobi, zacatky maj vsichni stejny - narusty.
At VW koupi nejake ty cinany a ma vystarano, resp.po problemech. Nebo pak oni koupi je.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "nextrom"
10. 2. 2006 20:48
Re: Velmi dobre, VW
Jaa teda neviim odkud vaas informujii, ale dnes jsem poslouchal hospodaarskee novinky na Deutschlandfunk a tam bylo jasne receno, ze s modely VW Golf a Passat VW nevydelal jeste ani cent.......
Aktie stoupla dnes presto o zaazracnyych 10%, ale to diiky tomu, ze VW vyslalo do eeteru tu Nachricht o propoustenii.........
Jinak 20% akcii patrii staatu coz delaa prevzanii konzernu konkurencii takrka nemoznyym .Toyotaaaaaa by si mohla koupit tuhle fabriku z kapesnyyho, ale VW bylo, co se propagandy tyyce vzdy na uurovni a tak se to jen tak nekdo nedozvii a spiise dostane ten dojem , ze VW ovlaadaa svet. To bych taky chaapal , Wolfsburg je pojmenovaan po Adolfu H. ktereemu se privaatne riikalo WOLF (VLK) ...hehe.....,ale to je holt automobil z jineeho pohledu .
Auta spatnyy nejsou, jen masove praskaly rozvodovee remeny u tdi a u malyych tdi-cek nesmela prjiit moc velkaa zima.
neregistrovaný "anonym"
10. 2. 2006 22:51
Re: Velmi dobre, VW
VW sa dari v konzervativnej EU.Amici si kupia za rok cez 2 milion Toyot a to je fakt ako fakt moc aut.Zmena je zivot ale VW zmena asi nebude.Este je GM stale No 1 ale davam mu 2 roky a bude mu stacit No 2.Co sa tyka VW je to nuda a zase len nuda.Kazdy den nemusime mat na obed knedliky...what ever........
neregistrovaný "Coulin"
11. 2. 2006 09:09
Re: Velmi dobre, VW
No jasně Goeblsova propaganda...Jsem zvědavej kdo jako těch víc VWerků jako vyrobí-VW má jednu z nejhorších produktivit mezi velkými výrobci- míň lidí=míň aut leda že by helmuti hnuly zadkem a nebo tam nahnali nějakém Turky a pak co ta německá kvalitka-je to začarovanej kruh. Škodovka je v poho ,ale koncern je v sra... No Pašíci budou ve svým oblíbeným prostředí... >:-[]
10. 2. 2006 22:56
OT: DOBRÁ ZPRÁVA
President snad vrátí sněmovně zákon o partnerství. Aspoň někdo tu v tý pakárně má rozum. Tady si "4%" myslí, že budou mít speciální normu, která je zvýhodní proti nám, ostatním. Co je tohle za trend? Že bysme tu udělali zákon o registrovaném partnerství válečnejch veteránů či rudejch khmérů? A jak k tomu přijde chlap, co žije nesezdán se ženskou? Brečej před parlamentem, že chtěj po sobě dědit. Tak ať pořídí závěť. Oni neví co je závěť? Že prej na ně nepřechází právo bydlet? A na tebe, válečnej veteráne snad přechází? Po kámošovi od Piavy? Argumentujou, že v manželství tohle všechno je ze zákona. Jo, v rodině, mezi manželi. Jenže vy nemůžete bejt nikdy manželi... protože, kdyby byl každej jako vy, tak tu je do sto let planeta bez lidí. Rodina - muž, žena a jejich děti, ti všichni tvoří rodinu. Vy ne. Zrovna tak jako netvoříte fotbalovej tým, nebo vojenskou jednotku. Buďto u vás něco přebejvá, nebo se tam něčeho nedostává. A rodina... tam to do sebe krááásně zapadne. Takže žijte si, jak vám velí srdce i rozkrok, ale nechtějte mít privilegia, nenárokujte si víc práv než mají vaši spoluobčané, váleční veteráni, olympionici, skauti, skokanky do vody a třeba kynologové včetně Jardy s Bertoňákem. P.S. Nebo že my tady... bysme ráno vyrazili na Parlament, ať nám napíše zákon o registrovaném plechovém partnerství?... jako že bysme od zejtřka žili v garáži se svejma miláčkama... že jsou plechový? No a co? Co je ti do toho?... Teplej, horkokrevnej, s dřevenou nohou nebo plechovej... to máš fuk :yes:
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "geroc"
10. 2. 2006 23:32
Re: OT: DOBRÁ ZPRÁVA
Obvykle tvoje výtvory nečtu, ale tento se vymyká tématu takže jsem si ho přečetl. A plně se pod něj podepisuji. Problém je ten, že všechny ostatní skupiny (myslím normální rodiny, druh družka a pod,)nemají vytvořené lobbistické nástroje takže lidově řečeno mají po ptákách.
neregistrovaný "Jenik"
10. 2. 2006 23:34
Re: OT: DOBRÁ ZPRÁVA
tak tady musim reagovat, i kdyz se mne do toho moc nechce, mezi 4% nepatrim, ale s tim, co jsi rekl, nesouhlasim, rodiny v pravem slova smyslu tvorit nemohou, ale mohou vytvorit svoji vlastni rodinu, rodinu, kde muze jedna maminka chybet (pak ji s radosti nahradi jeden chlap), anebo prebyvat, to ale neznamena, ze to musi byt rodina zakonite menecenejsi, naopak, "normalni" rodina je casteji vetsi peklo nez rodina jedincu s odlisnou orientaci, to, co dela lidi spatnymi, jsou ruzne patologicke uchylky, a ne odlisna sexualni orientace, jak uz je nejakou dobu znamo, patologie to neni, z toho taky vyplyva skutecnost, ze deti se do opacne sexualni orientace vychovat proste nedaji, pokud bude dite vychovavano homosexualnimi pary ve vhodnem socialnim prostredi, pak je riziko vzniku jakekoliv deviace minimalni, nesmysl je samozrejme take poznamka k tomu, ze bychom do sta let vymreli na zaklade znizene porodnosti o 4%, jde o lidi, 2 lidi spolu chteji zit, chteji o sobe vedet, chteji byt o tom druhem dostatecne informovani, to je naprosto prirozene, jiste uznas, ze jak u heterosexualu, tak i homosexualu, jenze heterosexualove tato prava maji, homosexualove nikoliv, je tedy logicke jim to pravo poskytnout, protoze kdyz oni o cloveku, na kterem jim zalezi, nemohou neco vedet, tak jsou deprimovani - jejich zakladni potreby nejsou dostatecne uspokojovany, tak jako u heterosexualnich jedincu, tak proc jim neposkytnout pravo stejne? proto to neni zadne zvyhodneni, a proto nemuzes nic takoveho prirovnat k lasce k autu, k cemukoliv nezivemu, o svem aute vzdy vse vis, jiste uznas, ze tvoje auto, i kdyz by sebevic tusilo, ze ho naprosto zboznujes, o tobe nepotrebuje vedet vubec nic, ale jinak poradny tema do diskuze :yes:
10. 2. 2006 23:44
Re: OT: DOBRÁ ZPRÁVA
Vidím, jeníku, že tomu nerozumíš... On jim někdo brání ve společném životě? On ti někdo brání, aby sis narazil holku a bydlel s ní na hromádce třeba těch sto let? Nebrání, viď. Ale jen ty 4% o tom chtěj mít zákon. A v tom je ta nepřípustnost. Nemotej sem špatnou výchovu v normální rodině, protože když ti mám na tohle odpovědět, tak ve 4% záruka správné výchovy přece zaručena není. Hlavně se zamysli nad tím, jak demagogicky tě vmanipulovali do toho, že jejich svazek automaticky poměřuješ s rodinou. To je ovšem zásadní omyl. Proto píšu, že netvoří ani rodinu, ani třeba fotbalovej tým ani vojenskou jednotku... Pokud by byl zákon schválenej, pak oni maj privilegium a ty se svojí holkou ne... A to je samozřejmě nemožné... tak držme presidentovi palce, ať má tu sílu a zákon vráti Sněmovně. Tam snad zapadne do rubriky - úlet století. P.S. nebo si půjdu dneska ustlat do garáže :-)
neregistrovaný "Jenik"
11. 2. 2006 00:00
Re: OT: DOBRÁ ZPRÁVA
v zasade mi to v ramci tech 4% cele pripada jako krok dopredu, mas pravdu, ze v kontextu vsech skupin je to takovy mensi vyzdvyzeni tech 4%, nekterejm lidem, minimalne tobe a gercovi, se to libit nebude, ale ja osobne bych to pustil, tak to na me pusobi, subjektivne, nic ofensivniho, doufam, ze jsem dostatecne vysvetlil, ze se jedna o muj vlastni nazor ;-)
11. 2. 2006 00:02
Re: OT: DOBRÁ ZPRÁVA
Jasně... ;-) :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 2. 2006 09:41
Re: OT: DOBRÁ ZPRÁVA
:yes: :yes: :yes: A pak že člověk nežije dost dlouho, aby sledoval historii. :-) Dodneška mi nikdo nevysvětlil, co činí jednu poruchu sexuální orientace tak odlišnou od druhých, že byla 1992-3 vyškrnutá ze seznamu WHO. Jenom řeči o pokroku, tmářství, toleranci, svobodě....To se používá vždycky, když chybí vědecké argumenty.
11. 2. 2006 10:07
Re: OT: DOBRÁ ZPRÁVA
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Alessio"
11. 2. 2006 11:58
Re: OT: DOBRÁ ZPRÁVA
a...homosexualita je nemoc? Vždyť zhruba těch 5% homosexuálů je i v přírodě...prostě to tak chodí! Ale zákon...trochu mimo mísu. Spíše možnost být informován o stavu, když jeden je těžce nemocný apod....
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 2. 2006 12:29
Re: OT: DOBRÁ ZPRÁVA
Není to klasická nemoc, je to porucha sexuální orientace, nejučebnicovější příklad toho, čemu se slangově říká "úchylka". A opakuji, že neměnná konstatní 4% napříč časem a přírodou jsou nedoložený nesmysl. Absolutní nesmysl. Homosexualita by přírodním výběrem zanikla, jenže genetickým nositelem dispozic jsou i některé heterosexuální ženy. Spouštěcím mechanismem pak může být nedostatek vitamínů při těhotenství, absence otce při dospívání....atd. Chceš říct, že Světová zdravotnická organizace byla do roku 1992 tmářská a nevědecká instituce? Lékařská fakta chybí naopak u vyškrtnutí ze seznamu. Promiň, ale dávat výhody homosexuálům je jako vytvořit zákon, který by sado-maso partnerům zlevnil lékařskou péči. Možnost informovat se o stavu z právního hlediska "cizí" osoby je rozhodně dobrá věc. Měl by se udělat nějaký zákon pro všechny, aby si každý mohl určit, kdo smí být o jeho zdravotním stavu informován.
11. 2. 2006 12:57
Re: OT: DOBRÁ ZPRÁVA
To také v rámci boje za zákon mlžej - právo na informaci má osoba blízka - tedy příbuzný v přímé řadě, sourozenec a manžel. Pak jiné osoby v poměru rodinném či obdobném, jestliže újmu, kterou utrpí jedna z nich, druhá pociťuje jako újmu vlastní... Dobré, ne. K tomu není co dodat. Tady je hlavně problém o informovanosti o zemřelém (viz Hlinková), nikoli právo na informace... i když tedy musím objektivně napsat, že jde jak u zemřelých, tak živých zejména o to, zda mohu nahlížet do chorobopisu či z něho dostat jen písemnou informaci... tohle je ale úplně neco jiného než boj za partnerství.
neregistrovaný "Alessio"
11. 2. 2006 15:12
Re: OT: DOBRÁ ZPRÁVA
Nesmysl to není. určité procento homosexuálů se vyskytuje i mezi zvířaty!!! Odvolávám se na National Geographic a středoškolského profesora biologie. Je to záhada...vylučuje to přirozený výběr?! Ne! Jedinec si orientaci nenese v genech! Homosexuál a lesba nebudou mít na 95% homosexuální dítě! proto bych v těch soudech byl opatrnější...
11. 2. 2006 12:38
Re: OT: DOBRÁ ZPRÁVA
Klid. Když budeš žít s holkou v garsonce v Karlíně a budeš ji milovat až za hrob... tak bys na tom byl v této suvislosti stejně... to sem vůbec nepatří... Nebo... a možná by to nebylo špatný, bychom mohli uzákonit partnerství jednoho chlapa o dvou ženskejch :-) >:D Já, vím, prasáku, to by se ti líbilo, viď :-) To všechno je teplá mlha, demagogie, že budou vychovávat společně děti a papoušky... Nikdo jim nebrání žít společně, jako tobě nikdo nebere holku... Jinak mrkni do zákona o veřejném zdraví, jak je to s právem na informace... (možná jsi registroval anabázi paní Hlinkové, a Hlinka žádnej *** teda rozhodně nebyl...), jak píšu... teplá mlha. Lones míří (a dobře) na to, že není rozdíl, jestli tě táhne kámoš ze studijního kroužku, sedmiletej klučina z paneláku, nebo lama ze zoo... všechno to na světě existuje... akorát není zákon o lamách... což snad je jasný.
neregistrovaný "Willy"
13. 2. 2006 11:45
Re: OT: DOBRÁ ZPRÁVA
Když budeš žít s holkou v garsonce v Karlíně a budeš jí milovat až za hrob... MŮŽEŠ SI JÍ VZÍT.
Když to bude kluk, vzít si ho nemůžeš. V tom je ten rozdíl, už to chápeš? Chtějí mít svůj svazek stvrzený zákonem, stejně jako my, heterosexuálové, ho můžeme mít uzákoněný svatbou.
Ale to podstatné: připisuju si do tvé kolonky ke slovům "šovinista" a "eurofil" a "VW-fil" také "homofob". (Já vím, tys to všechno myslel s nadsázkou....
neregistrovaný "GTI"
13. 2. 2006 14:28
Re: OT: DOBRÁ ZPRÁVA
Asi jsi nepochopil, co je tisíce let rodina - ženká, chlap a děti. Rodinu nemou tvořit dva chlapi, nebo dvě ženský. To bys moh taky rodinu utvořit s chlapa a dogy... Dej si napřed do pořádku rozhled, pak spolu na tohle téma můžem zas diskutovat. Zatím na to nahlížíš fakt z rychlíku... Nebo že bys chtěl uzákonit chlapa a dvě ženský? :-) P.S. Nepiš nesmysly... ten kluk s tou holkou by si nemohli registrovat partnerství... a o to jde... to je diskriminace... nenuť nikoho do svatby...
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 2. 2006 15:01
Re: OT: DOBRÁ ZPRÁVA
BRAVO VÁCLAV KLAUS! :yes: :yes:
11. 2. 2006 15:26
Re: OT: DOBRÁ ZPRÁVA
:-) :yes:
neregistrovaný "nextrom"
11. 2. 2006 21:40
Re: OT: DOBRÁ ZPRÁVA
Duulezitee je aby vaam dobre pracovaly nadledvinky, nemelo-li by tomu tak byyt tak to nebezpecii, ze vaam zacnou ruust prsa je velkee......
Nekkteryym jedincuum zacnou ruust uz jen tiim, ze v nich vznikaa nejakaa prapodivnaa touha a ta vyburcuje tento organ k vetsii produkci patricneeho hormonu . To procento je ovsem malee.
Ani bych to nevidel jako probleem, ale naopak jako probleem vidiim, kdyz ta touha tady je ,ale orgaany neprodukujii patricnyy hormon.
Potom muuze vzniknout neco jako agresivnii perverse, coz pak cteme v novinaach jako pripady unesenyych, znaasilnenyych a zabityych detii....

ale,,,, asi jsem odbocil z cesty
neregistrovaný "Alessio"
11. 2. 2006 20:24
No...
Tak jsme si užili diskuzi o registrovaném partnerství...a zpátky ke článku...VW bude propouštět. Ví někdo, jaký je třeba plat lidí v továrně v německu? A kolikže jich to poletí na dlažbu? To VW asi docela škrtne náklady
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "nextrom"
11. 2. 2006 21:54
Re: No...
U VW nevydelaavajii spatne, urcite tak o 70 az 80% viic nez v MB.....
Jinak lidi na dlazbu nepoletii, to bude udelaano formou predcasnyych duuchoduu. Na to vlaje u VW rudaa vlajka moc vysoko a odbory majii v Nemecku dost velikyy vliv .
Krome toho je puulka Nemecka silne bolsevickaa, dalsii ctvrtka nevii nic a ta dalsii ( vetsinou vesnice) by nejradeji zdravila z -saluto romano-........

Byyvalyy Kanzler- Gerhard Schröder sedii v predsednictvu VW .
Predtiim byl Ministerpräsident v Niedersachsen, kde se nachazii takee VW ve Wolfsburgu.........
11. 2. 2006 22:29
Re: No...
Nikdo nepoletí na dlažu... zapomeň na kapitalismus... Evropa je, bohužel, prolezlá socialistama... takže to propouštění budou zejména předčasné odchody do důchodu s velkou kompenzací. Komoušíci nám to tu líčej tak, že jim budou u brány stříhat rovnou uši, aby se jim už nevrátili, aleto je samozřejmě nesmysl :-) ;-) Bude sociálně řízené snížení pracovních míst...
neregistrovaný "nextrom"
11. 2. 2006 23:36
Re: No...
Ten probleem je jen v tom, ze nikdo doopravdy nevii jak ten socialismus financovat .
OK, social musii clovek byyt, kazdeemu se muuze nekdy neco prihodit at uz nemoc a nebo nehoda, ale to nedorozumenii celeeho zaapadu je v tom, ze je viic social nez je nemocii a nehod .....hehe,
ale tomu at kazdyy rozumii jak chce .
Pak je jeste otaazka, jestli se to celyy polozii ted hned a nebo az o tyyden pozdeji .
Pravdepodobne az o tyyden pozdeji, protoze tu jsou staale jeste uuspory obyvatelstva.
Hmmmmmm, jen jak jim to prokristapaana predlozit ........