Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen vytlačuje rivala GM z druhého místa v prodeji aut

Koncern Volkswagen v prvních třech čtvrtletích letošního roku vytlačil amerického konkurenta General Motors ze druhé pozice na světovém automobilovém trhu.
Zpět na článek
16. 10. 2014 12:49
16. 10. 2014 12:52
16. 10. 2014 15:46
16. 10. 2014 14:30
17. 10. 2014 06:51
16. 10. 2014 12:53
16. 10. 2014 15:04
16. 10. 2014 15:16
16. 10. 2014 16:19
16. 10. 2014 19:07
16. 10. 2014 16:09
17. 10. 2014 07:48
17. 10. 2014 08:58
17. 10. 2014 13:18
16. 10. 2014 15:20
16. 10. 2014 20:30
16. 10. 2014 20:45
16. 10. 2014 20:54
16. 10. 2014 21:50
16. 10. 2014 15:56
16. 10. 2014 21:03
16. 10. 2014 13:08
16. 10. 2014 15:57
16. 10. 2014 13:47
16. 10. 2014 14:33
16. 10. 2014 15:10
16. 10. 2014 12:29
16. 10. 2014 12:55
16. 10. 2014 14:35
16. 10. 2014 15:58
16. 10. 2014 20:33
16. 10. 2014 20:57
16. 10. 2014 20:41
16. 10. 2014 11:19
VW
Bude to velmi těsné, ale doufám, že se to VW podaří. Nechápu tu zášť od místních oikofobiků, kterým se nelíbí evropská auta, buď proto, že jsou moc francouzská, italská nebo nudně německá. VW je jediným mainstreamovým výrobcem, který dokáže prodávat své auta na všech kontinentech. Kdo to z Evropy umí? :-|
Rozbalit vlákno
31
16. 10. 2014 12:49
Re: VW
Z Evropy např. Fiat nebo Renault. Proč ?
Avatar - Ada je zase tady
16. 10. 2014 12:52
Re: VW
Jistě. Zejména v USA je rendlíků jak nastláno... >:-[]
16. 10. 2014 15:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 10. 2014 14:20
Re: VW
No ano, ale prodává Renault v USA,( částečně jako Nissan, Infiniti skrz alianci), potom něco v Číně, pár arabských zemí, JA, Mexiku. To samé platí pro PSA a Fiat. Fiat prodává v USA, ale je to spíš jen pár aut. Mám na mysli mainstream a ne např. Ferrari, které spadá pod Fiat. Opel má působiště v Evropě, tam je to jasné.
16. 10. 2014 14:30
Re: VW
Renault-Nissan je asi nejvíc globální značka. Je silně zastoupena na všech trzích (Evropa, SA, JA, Afrika, Čína, Japonsko, Korea, Rusko, zbytek Asie). VW je hodně zaměřen na Evropu a Čínu.
16. 10. 2014 14:53
Re: VW
Jasně, ale mi nejde o to, kde je Renault-Nissan zastoupen, ale kde Renault prodává Renaulty. Kromě Evropy, Ruska, JA, pár dalších zemí a Číny nikde.
17. 10. 2014 06:51
Re: VW
Mimo USA a Kanady prodává Renault všude, v některých zemích Afriky má dokonce výrazné zastoupení, např. v Alžíru má 25% podíl na trhu, v Maroku dokonce 37%.
Původní otázka byla, která evropská automobilka prodává na všech kontinentech a to Renault splňuje, protože Mexiko patří na severoamerický kontinent.
16. 10. 2014 12:53
Re: VW
Jenomže na všech kontinentech prodává koncern VW, ne značka VW.
16. 10. 2014 14:55
Re: VW
Opravdu? Já myslím, že VW se dá koupit všude. Např. Renault v Austrálii asi těžko. A jde mi o mainstream a mám na mysli konkrétní značku a ne uskupení.
16. 10. 2014 15:04
Re: VW
Renault si koupíš kdekoliv kromě SA. Navíc je těžké srovnávat. VW nemá jinou silnou mainstreamovou značku a proto musí jít na všechny trhy sám za sebe. Renault má Nissan, tak se nemusí hned všude cpát.
Tady máš tu Austrálii
[odkaz]
Avatar - white label
16. 10. 2014 15:16
Re: VW
Renault má Nissan? Přání otcem myšlenky? Renault Nissan nevlastní, je to aliance, čili partnerský/spojenecký vztah (včetně případného kapitálového spojení), ovšem nesrovnatelný se vztahem VW ke Škodovce, nebo k Seatu.
16. 10. 2014 16:19
Re: VW
Má v něm rozhodující vliv, včetně vedení.Nissan zachránil před krachem a většinu v něm nemá ze strategických důvodů. Renault tehdy správně předpokládal, že pro dlouhodobý fungující vztah je lepší partnerství než úplné ovládnutí. Japonci prostě nejsou Češi.
Avatar - white label
16. 10. 2014 19:07
Re: VW
Bez ohledu na to jací jsou/nejsou Japonci, Nissan prostě Renaultu nepatří tak, jako Škoda, nebo Seat Volkswagenu. On taky Nissan není Škoda/Seat (ani Dacia) a Renault Taky není VW.
Nehledě na to, že ta aliance není tak dlouhou dobu, abys mohl tvrdit, že Renault někde dlouhodobě/tradičně chybí jen proto, že už tam je Nissan.
16. 10. 2014 15:19
Re: VW
Dík za tu Austrálii, jenom k tomu chci dodat, že je to spíš takové zpestření trhu. Je pravda, že, Nissan má větší zvuk a krédo než Renault, proto je lepší ho nabízet na více trzích, ale i když jsou kapitálově i technicky spojení, pořád to bude Japonec. A prodeje evropských automobilek, které nabízejí vozy pro běžné lidi, nejsou krom VW nijak valné, pokud se podíváš na důležité mimoevropské trhy v porovnání s konkurencí.
16. 10. 2014 16:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dinar
17. 10. 2014 07:48
Re: VW
Jo, jo, přesně tak, oni už si několik desetiletí na strategických poradách Renaultu říkají, USA nebo Asie, tam se cpát nebudem, jednou koupíme Nissan a ten ať tam prodává... >:D >:D Po poradě si pak zatančili pogo, a šli domu. ;-)
17. 10. 2014 08:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
17. 10. 2014 13:18
Re: VW
Ukončit musel, protže ty auta tam nebyly úspěšné, navíc kvalita byla, ehm kulatně řečeno - tragická >:D
Avatar - white label
16. 10. 2014 15:20
Re: VW
Na kterém kontinentu chybí značka! VW na automobilovém trhu?
16. 10. 2014 20:30
Re: VW
V zásadě na žádném, ale třeba v severní americe to není žádný prodejní šlágr. Tudíž jo, nechybí asi nikde, ale kytky mu nekvetou všude.
Avatar - white label
16. 10. 2014 20:45
Re: VW
To jo, ale každý má přece slabší a silnější místa na zeměkouli...
16. 10. 2014 20:54
Re: VW
Ale jo, beru, měl jsem to napsat jinak.
16. 10. 2014 21:31
Re: VW
Abych byl přesný, VW (nemyslím celý koncern) je asi jediný z Evropy, který je opravdu všude. V USA ani neví o tom, že Francouzi dělají auta, natož pak nějaký Renault, PSA, ale i o dalších zcela běžných automobilkách z Evropy nemají potuchy. VW proto přeju mnoho úspěchů, je totiž jediný, který drží tempo s ostatními. Ohledně situace v USA, tak VW tam neprodává tolik aut, protože je jeho portfolio staré. Až příjde nový passat, touareg, tiguan, atd., prodeje zase budou stoupat. Ono není se čemu divit, když nabízíte na trhu starší auta v porovnání s konkurencí. Je to jako starý avensis v Evropě.
16. 10. 2014 21:50
Re: VW
Uznávám, že jsem si naběhl (nebo jsem to měl napsat jinak), jelikož vw má své zastoupení na všech kontinentech, akorát ne všude je prodejním tahounem (třeba S Amerika, Austrálie; o Africe ani nevím).
16. 10. 2014 15:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 10. 2014 21:03
Re: VW
Už jsem si nahoře nasypal popel na hlavu :-)
Avatar - maros
16. 10. 2014 13:08
Re: VW
VW si to zaslouží. Zášť proti Francouzům tu je proto, že prostě a jednoduše dělají popelnice. Je to jejich volba a jejich smůla.
16. 10. 2014 15:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - cerrbion
16. 10. 2014 13:47
Re: VW
no mě se nelíbí všeobecně vize nadvlády jakékoliv automobilky, protože mě děsí představa, že budeme jezdit všichni v nějaké unifikované formě přibližovadla a ještě víc mě děsí, že takovou vizi většina lidí vítá...
Avatar - _Karel_
16. 10. 2014 14:33
Re: VW
Jaká nadvláda? To, že možná jednou VW prodá nejvíc aut, rozhodně neznamená, že ostatní kvůli tomu zkrachují a budeš muset jezdit VW. Naopak, tím víc se budeš moct odlišit koupí jinýho auta.
Avatar - white label
16. 10. 2014 15:10
Re: VW
Jasně. Vadí něčemu (v principu) současní nadvláda Toyoty? Tak proč by měla vadit u jakékoli jiné značky? A pak, jaká je vlastně definice té "nadvlády"? Neříkám, kdyby např. nejprodávanější značka prodala minimálně dvojnásobek toho, co druhá nejprodávanější, ale to zatím reálně absolutně nehrozí.
Avatar - netcar.xx
16. 10. 2014 12:29
Neskutecne,
kolik zoufalcu je na svete.
Rozbalit vlákno
20
16. 10. 2014 12:55
Re: Neskutecne,
Co by měli koupit, aby zoufalci nebyli? Kiu? Opla? Fiata? Renaulta?
Avatar - white label
16. 10. 2014 13:00
Re: Neskutecne,
Ano, a nic to nedokazuje lépe, než tvůj příspěvek...
Avatar - Barrichello
16. 10. 2014 14:14
Re: Neskutecne,
Buick, Cadillac, Chevrolet, GMC, Opel, Holden, Vauxhall >:D >:D
Avatar - _Karel_
16. 10. 2014 14:35
Re: Neskutecne,
Přes mou ne-lásku k VW, která z tebou uvedených značek dělá lepší auta? >:D >:D
Avatar - white label
16. 10. 2014 14:48
Re: Neskutecne,
Zřejmě to měla být reakce na pargiho z 12:55, akorát to zase netrefil...
Avatar - _Karel_
16. 10. 2014 15:58
Re: Neskutecne,
Jasně, tak jsem to pochopil, a na to jsem reagoval.
Avatar - white label
16. 10. 2014 19:15
Re: Neskutecne,
Jo, já to tak taky pochopil, takže jsem to vlastně jen (pro tebe bezvýznamně) okomentoval. :-)
16. 10. 2014 20:33
Re: Neskutecne,
netrefil ani pargiho ani značky ;-\
Avatar - white label
16. 10. 2014 20:43
Re: Neskutecne,
Přesně tak jsem to myslel... ;-)
Avatar - Barrichello
16. 10. 2014 20:35
Re: Neskutecne,
na pargiho příspěvek nešla vložit rekace, hlásilo to chybu
16. 10. 2014 20:57
Re: Neskutecne,
To bylo znamení, abys radši nic nepsal :-)
Avatar - Barrichello
17. 10. 2014 13:16
Re: Neskutecne,
O tom kdo kam smí psát rozhodujeme jenom MY -KGB >:D >:D >:D
Avatar - _Karel_
16. 10. 2014 20:41
Re: Neskutecne,
Jo, máš pravdu. Když tam dáš smajla, tak můžeš napsat všechny. Já si předtím myslel, že to píšeš úplně vážně ;-)
Avatar - Barrichello
17. 10. 2014 13:15
Re: Neskutecne,
Však to bylo myšleno vážně, proti navoněné plečce jakým je značka VW sou všechny značky GM naprostý luxus a etalon.
Avatar - white label
16. 10. 2014 14:41
Re: Neskutecne,
Víš vůbec na koho/co reaguješ.

P.S. Já bych se tebou jmenovaným značkám tak moc nesmál... ;-)
Avatar - Barrichello
16. 10. 2014 20:38
Re: Neskutecne,
jak sem psal výše, na pargiho nešla vložit reakce. Myslím, že se každej dovtípil, tak nebud vztahovačný, amigo.
Avatar - white label
16. 10. 2014 20:50
Re: Neskutecne,
V takovém případě stačí nadepsat reakci nickem na který reaguješ.
A co to P.S. , toho sis nevšiml? ;-)
Avatar - Barrichello
17. 10. 2014 13:13
Re: Neskutecne,
škoda písmen.....

Na PéES ti se*e PES >:D