Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen XL1 dodán prvnímu zákazníkovi

První nájemce superúsporného dieselelektrického plug-in hybridu Volkswagen XL1 si převzal své nové ekoauto. Další budou následovat.
Zpět na článek
5. 6. 2014 12:56
5. 6. 2014 13:36
Avatar - maros
4. 6. 2014 17:53
Testováno na lidech !
Ten slogan od VW se mě líbí :yes: ... za upřímnost +1 bod
Rozbalit vlákno
9
4. 6. 2014 18:21
Re: Testováno na lidech !
Ten je hustej :yes: Ikdyz jako vzdy to plati o vetsine jejich vyroby.
Tam kde konkurence jiz davno takoveto vyrobky seriove prodava a pronajima, vw se zmohl na jeden usmudlany exemplar a jeste usmudlanejsi clanek o nicem >:D
Neco vypadlo z popisu, takze doplnime prvni superusporny, supernevykony a supernepouzitelny, takovy je tento vw >:D
4. 6. 2014 18:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - cri-cri
4. 6. 2014 18:53
Re: Testováno na lidech !
Uplně stejně to vidím a to VW nemám rád tak XL1 ma u mě :yes: :yes: :yes:
---
-
---
"nutí te nekdo takové auto kupovat? Nenutí. Tak drz zobák" krásná věta, která by se měla psát každému co na vše jen plive >:-[]
4. 6. 2014 19:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 6. 2014 19:50
Re: Testováno na lidech !
Zajimavy, inovativni atd. tak mozna pred 10 lety, dnes je to trochu zaostaly, jak designove, tak i technikou. A ze to ma sazomet misto benzinu, no to je uplne mimo. Takze kliid a mokrej hadr ;-)
4. 6. 2014 22:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pumpkin
4. 6. 2014 23:14
Re: Testováno na lidech !
Zas buďme si úprimní. Volkswagen nikdy neprišiel s niečim echt revolučným ani nebol tvorcom nových segmentov. Vždy stojí obďaleč a čaká či daná automobilka padne na hubu alebo nie a až na základe toho vstupuje do kategórie. To, že robí autá držiaky je už druhá vec, to sa mu samozrejme nedá uprieť.
Počinu akým je XL1 tlieskam, ale fakt to mohlo byť už pred troma rokmi... Ale možno sa im takáto taktika páči. Aj ten Up! predchádzalo plno ovácií a konceptov. Potom prišla sériová verzia a... Osobne som bol dosť sklamaný. Pritom to nie je zlé auto, len zas ho umelo precenili.
4. 6. 2014 23:28
Re: Testováno na lidech !
Před 3 roky? To jako myslíš, že vyvinout auto s takto nízkou spotřebou je práce na týden? Má snad někdo srovnatelné auto které by vyráběl? Vždyť toto je technologicky úplně jinde než jakákoliv konkurence. A samozřejmě tím pádem i cenově.
Avatar - pumpkin
5. 6. 2014 00:28
Re: Testováno na lidech !
Základná myšlienka je stará 14 rokov a rozhodnutie pre produkčnú verziu asi 7 rokov, ale okej, v tomto prípade uznávam. Som teda zvedavý na osud tohto projektu.
4. 6. 2014 19:23
Ako moze niekomu prekazat moznost volby, o ktoru nema zaujem
Toto nepochopim, preco niekto ma tu potrebu zhadzovat nejaky vyrobok, ktory este ani na vlastne oci nevidel? Mne naopak pride toto auto velmi zaujimave a je dost mozne, ze toto je prve auto co bude jazdit v priemere za menej ako 2L/100km. Ako si uz niektorí stihli z fotografii vsimnut neni to stahovak a ani to neni pre rodinu, ale toto auto nieje o tom
Rozbalit vlákno
4
4. 6. 2014 19:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 6. 2014 19:52
Re: Ako moze niekomu prekazat moznost volby, o ktoru nema za
Ale tad nejde o moznost vyberu, protoze zadna u vw neni. Vyber u plug-in hybridu je uplne nekde jinde a uz davno a hlavne v pouzitelnych autech ;-)
4. 6. 2014 20:07
Re: Ako moze niekomu prekazat moznost volby, o ktoru nema za
Mozno netreba mat klapky na ociach. Vzdy si vyberam podla toho co chcem a nie aku to ma znacku. Pokial chcem hybrid tak idem do toyoty auris napriklad, chcem manazersku limuzinu tak audi a6, chcem tu naj limuzinu tak MB S... Preco by sa mal jeden rozumne uvazujuci clovek obmedzovat fanatizmom k znacke?

PS: vsetky tie auta boli len absolutne nepodstatne priklady
5. 6. 2014 12:09
Re: Ako moze niekomu prekazat moznost volby, o ktoru nema za
A čem je teda to auto?
Avatar - King
5. 6. 2014 12:56
Spousta povyku
...pro nic. Tady je jasně vidět, jak funguje německý marketing i vnímání německé značky v tuzemsku. Být to kupé Honda Insight, nebylo by to funkční a aerodynamické, ale hnusné, přitom vedle XL1 byl Insight blahé paměti krásné auto.

Totéž lze v zásadě říci i o technice. Honda Insight měla před 14(!) lety 76 benzinových koní bez turba, kombinovanou spotřebu 4,4 l na 100 km a majitelé s tím jezdí ještě výrazně úsporněji, na spritmonitoru 3,7 l, tedy o 16 % úsporněji, zatímco XL1 jezdí údajně s o 50 % větší spotřebou, než udává výrobce.

Opravdu je důvod být tak nadšený z toho, že diesel v obdobném autě, který přijde o 15 let později, jezdí o 2 l úsporněji, než benziňák? :-!
Rozbalit vlákno
0
5. 6. 2014 13:36
eXtraLarge
Teraz neviem, ci prvomajitelovi gratulovat alebo kondolovat >:-[]
Rozbalit vlákno
0