Ten je hustej :yes: Ikdyz jako vzdy to plati o vetsine jejich vyroby.
Tam kde konkurence jiz davno takoveto vyrobky seriove prodava a pronajima, vw se zmohl na jeden usmudlany exemplar a jeste usmudlanejsi clanek o nicem >:D
Neco vypadlo z popisu, takze doplnime prvni superusporny, supernevykony a supernepouzitelny, takovy je tento vw >:D
Uplně stejně to vidím a to VW nemám rád tak XL1 ma u mě :yes::yes::yes:
---
-
---
"nutí te nekdo takové auto kupovat? Nenutí. Tak drz zobák" krásná věta, která by se měla psát každému co na vše jen plive >:-[]
Zajimavy, inovativni atd. tak mozna pred 10 lety, dnes je to trochu zaostaly, jak designove, tak i technikou. A ze to ma sazomet misto benzinu, no to je uplne mimo. Takze kliid a mokrej hadr ;-)
Zas buďme si úprimní. Volkswagen nikdy neprišiel s niečim echt revolučným ani nebol tvorcom nových segmentov. Vždy stojí obďaleč a čaká či daná automobilka padne na hubu alebo nie a až na základe toho vstupuje do kategórie. To, že robí autá držiaky je už druhá vec, to sa mu samozrejme nedá uprieť.
Počinu akým je XL1 tlieskam, ale fakt to mohlo byť už pred troma rokmi... Ale možno sa im takáto taktika páči. Aj ten Up! predchádzalo plno ovácií a konceptov. Potom prišla sériová verzia a... Osobne som bol dosť sklamaný. Pritom to nie je zlé auto, len zas ho umelo precenili.
Před 3 roky? To jako myslíš, že vyvinout auto s takto nízkou spotřebou je práce na týden? Má snad někdo srovnatelné auto které by vyráběl? Vždyť toto je technologicky úplně jinde než jakákoliv konkurence. A samozřejmě tím pádem i cenově.
Základná myšlienka je stará 14 rokov a rozhodnutie pre produkčnú verziu asi 7 rokov, ale okej, v tomto prípade uznávam. Som teda zvedavý na osud tohto projektu.
Ako moze niekomu prekazat moznost volby, o ktoru nema zaujem
Toto nepochopim, preco niekto ma tu potrebu zhadzovat nejaky vyrobok, ktory este ani na vlastne oci nevidel? Mne naopak pride toto auto velmi zaujimave a je dost mozne, ze toto je prve auto co bude jazdit v priemere za menej ako 2L/100km. Ako si uz niektorí stihli z fotografii vsimnut neni to stahovak a ani to neni pre rodinu, ale toto auto nieje o tom
Re: Ako moze niekomu prekazat moznost volby, o ktoru nema za
Mozno netreba mat klapky na ociach. Vzdy si vyberam podla toho co chcem a nie aku to ma znacku. Pokial chcem hybrid tak idem do toyoty auris napriklad, chcem manazersku limuzinu tak audi a6, chcem tu naj limuzinu tak MB S... Preco by sa mal jeden rozumne uvazujuci clovek obmedzovat fanatizmom k znacke?
PS: vsetky tie auta boli len absolutne nepodstatne priklady
...pro nic. Tady je jasně vidět, jak funguje německý marketing i vnímání německé značky v tuzemsku. Být to kupé Honda Insight, nebylo by to funkční a aerodynamické, ale hnusné, přitom vedle XL1 byl Insight blahé paměti krásné auto.
Totéž lze v zásadě říci i o technice. Honda Insight měla před 14(!) lety 76 benzinových koní bez turba, kombinovanou spotřebu 4,4 l na 100 km a majitelé s tím jezdí ještě výrazně úsporněji, na spritmonitoru 3,7 l, tedy o 16 % úsporněji, zatímco XL1 jezdí údajně s o 50 % větší spotřebou, než udává výrobce.
Opravdu je důvod být tak nadšený z toho, že diesel v obdobném autě, který přijde o 15 let později, jezdí o 2 l úsporněji, než benziňák? :-!