Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen začal vyrábět nový Golf VII

Pondělí 6. srpna 2012 je tím dnem, kdy ve Wolfsburgu automobilka Volkswagen zahajuje výrobu sedmé generace Golfu.
Zpět na článek
6. 8. 2012 09:40
6. 8. 2012 10:40
6. 8. 2012 09:43
6. 8. 2012 09:51
6. 8. 2012 10:04
6. 8. 2012 11:35
6. 8. 2012 10:06
6. 8. 2012 10:22
6. 8. 2012 10:16
6. 8. 2012 10:40
6. 8. 2012 10:40
6. 8. 2012 11:36
6. 8. 2012 11:47
6. 8. 2012 11:57
6. 8. 2012 12:01
6. 8. 2012 14:53
6. 8. 2012 14:36
6. 8. 2012 14:54
6. 8. 2012 21:59
6. 8. 2012 10:32
6. 8. 2012 11:02
6. 8. 2012 10:36
6. 8. 2012 16:20
7. 8. 2012 07:48
7. 8. 2012 09:05
7. 8. 2012 09:27
12. 9. 2012 17:23
6. 8. 2012 09:40
A na to...
... se napijem! :-) :yes:
Rozbalit vlákno
5
6. 8. 2012 10:24
Re: A na to...
GTI má určitě volno na paragraf.
Avatar - white label
6. 8. 2012 10:25
Re: A na to...
GTI už testuje verzi GTI. ;-) >:-[]
6. 8. 2012 11:06
Re: A na to...
Kdepák, ten jede na "páse" s prvním Golfem a hlidá kvalitu výroby.Počkejte až sjede z linky, to bude nářez.
6. 8. 2012 12:30
Re: A na to...
Podla mna pise 4 stranovi prispevok co sem prilepi :-)
nejake tie verse ,parafrazy, synonima atd...
uz sa tesim na jeho prispevok !
to bude nieco!!! :-)
6. 8. 2012 09:43
design
Jen by mě zajímalo, jak se dá utajit design auta, které se už vyrábí. S tím už nutně přijde do kontaktu takové množství lidí...
Rozbalit vlákno
26
6. 8. 2012 09:51
Re: design
No vidíš...a přesto se ještě nic neprofláklo... Ale také mi to vrtá hlavou :-)
Avatar - Atlis
6. 8. 2012 10:04
Re: design
asi je to taka hruza, ze to ani nema zmysel ukazovat. >:-[]
Avatar - white label
6. 8. 2012 10:12
Re: design
Spíš nechtějí předem odradit Ford od výroby Focusu III v Evropě. >:D
Avatar - Atlis
6. 8. 2012 11:35
Re: design
no on je ten focus aj tak najpredavanejsi na svete, takze pohoda :P
6. 8. 2012 10:06
Re: design
Třeba si nikdo nevšiml, že to je nová generace. >:D
Avatar - white label
6. 8. 2012 10:15
Re: design
Ještě ho nikdo neviděl a už o něm mluví/píše/čte celá evropa (včetně tebe), to u takové Lancie je to přesně naopak, navíc stačí mrknout na stránky Chryslera a vidíš budoucí "Lancie" s předstihem... >:-[] >:D
6. 8. 2012 10:22
Re: design
No s Lancií to jde teď z kopce, to máš pravdu. >:D
Avatar - skejpa
6. 8. 2012 10:40
Re: design
To bych se nedivil >:D
6. 8. 2012 10:40
Re: design
Něco jako novej Iphone >:D
Avatar - Atlis
6. 8. 2012 11:36
Re: design
:yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - white label
6. 8. 2012 11:44
Re: design
Je třeba přiznat, že takový designový šok jako u Focusu III (hb) u Golfu VII nehrozí, bohudík... ;-)
6. 8. 2012 11:47
Re: design
Hlavně je třeba si do každého rýpnout kvůli jeho auta, co? >:D
6. 8. 2012 11:57
Re: design
A kvulivá čemu jinému zde, na autoserveru?
6. 8. 2012 12:01
Re: design
Že ti nestojí? Nebo že nemáš RejBeny?
6. 8. 2012 14:53
Re: design
A mně nemá co stát.
Avatar - white label
6. 8. 2012 13:39
Re: design
No jasně, oko za oko, zub za zub! >:D
A ti co mají to "svoje" logo jako avatar, svým soupeřům ten slovní fotbal parádně ulehčují... >:-[]
Avatar - Atlis
6. 8. 2012 14:36
Re: design
no to zatim nevis karle >:-[] mozna bude vypadat jako tvoje stara z avataru >:D
6. 8. 2012 14:54
Re: design
Bejt tebou, tak o avataru pomlčím...
Avatar - white label
6. 8. 2012 15:11
Re: design
Jaká moje stará (Karel taky nejsem), to je moje vnučka ty "pedofile", a proti trojkovému focusu je to supermiss! >:D
P.S. A dej si na ni bacha, je pěkně vostrá, hošíku..., mimochodem ten tvůj avatar bych tipoval tak na "slepého" narcistu... :*) >:-[]
Avatar - Ronault.
6. 8. 2012 21:59
Re: design
Nemyslel jsi podle střihu na na(r)cistu? >:-[]
Avatar - white label
6. 8. 2012 23:44
Re: design
Ono ve své podstatě má nacismus k narcismu nebezpečně blízko (kecy o jediné čisté árijské rase apod.). 8-s ;-)
6. 8. 2012 10:26
Re: design
Přistání Američanů na Měsíci, resp. ve studiu, se taky podařilo utajit.
Avatar - Dinar
6. 8. 2012 10:32
Re: design
>:-[] >:-[] jo, svět je jedna velká konspirace.
Avatar - Mangalica
6. 8. 2012 11:02
Re: design
Že jsi paranoidní, ještě neznamená, že po tobě nejdou!!! :-!
6. 8. 2012 10:09
Oficiální představení
Premiéra je 4.9.2012 v Berlíně. :-!
Rozbalit vlákno
0
6. 8. 2012 10:36
Utajení???
A co ty snímky na autobild.de . Myslel jsem, že jde o finální verzi.
Rozbalit vlákno
2
6. 8. 2012 10:42
Re: Utajení???
Na autobild.de nikdy nic není oficiální! To je německý Blesk...
6. 8. 2012 11:56
Re: Utajení???
Autoblesk...:-)
6. 8. 2012 10:43
Ajajaj, článek o koncernu
To bude zas v áleji nablito ;-\
Rozbalit vlákno
5
Avatar - white label
6. 8. 2012 10:53
Re: Ajajaj, článek o koncernu
Vidíš, a ty to svým příspěvkem ještě podporuješ... :*) ;-)
6. 8. 2012 11:25
Re: Ajajaj, článek o koncernu
To rozhodně nepodporuju. Vadí mi to. Nejsem ani příznivce, ani odpůrce koncernu a ty flamewars mi dost vaděj
Avatar - Norge
6. 8. 2012 11:38
Re: Ajajaj, článek o koncernu
..ja naopak dufam a prejem im konecne krok vpred, aky by mal Etalon triedy predvadzat, ze cas, ktory si ponechali pre prichod VII.generacie, prinesie fabrike, ALE hlavne ludom to co ocakavaju a zelaju si od auta tejto kategorie.
Takze, drzim palec ;-) :yes:

P.S.: ..po par rokoch, opat urobime skusku spravnosti, ci ide o Etalon triedy, alebo iba o spomienku na Etalon (do IV.generacie)
Avatar - white label
6. 8. 2012 11:46
Re: Ajajaj, článek o koncernu
Do IV. generace? Myslíš včetně IV. g.?
Avatar - Norge
6. 8. 2012 12:29
Re: Ajajaj, článek o koncernu
..jo, samozrejme, ze IV.g. vcetne, sak ta bola vele uspesna a velmi dobra, od motorov (spolahlivost) az po jednoduchy a prijemny design extrieru, koniec-koncov ..lieta ich po Europe stale hodne, vzhladom na datum vyroby a cenovku ...
6. 8. 2012 10:53
Fanatici VW vs. spolehlivost
Nevím proč dělat kolem jakéhokoli VW tolik povyku (obdoba iPhone..). Můj strýc měl od nového VW Golf IV 1.6 16V Edition. Jezdí pořád služebním autem, takže na Golfu najel 27 000km. Golf měl neustále samé poruchy - centrální zamykání, zapalování, problémy s elektrikou, odešly motory stěračů a mimo to ho milý Golf asi 7x někde nechal, protože prostě nenastartoval (vyřešil to až 3x servis ve VW za několik tisíc). Souběžně má doma ještě VW Touran, který koupil také nový. Nyní má najeto na Touranu 21 000km a vysypalo se mu ložisko v kole. Je to rok výroby 2004 a protože je garážovaný a neustále opečovávaný a mytý (+ v zimě skoro nejezdí), je až neuvěřitelné, že při výměně onoho ložiska řekli strýci, že má poměrně hodně shnilý spodek auta (opravdu nechápu). K tomu otec mého kamaráda koupil kdysi Nového Touarega 5.0 V10 TDi a asi po 40 000km se mu vysypalo vzduchové pérování a ve 150 000km odešel celý motor, takže výměna za nový..Prostě VW nepovažuju za cokoli nadpozemského a nechápu jak někdo vůbec může..(možná je to také tím, že v médiích se o poruchovosti VW člověk nedozví..) Nicméně věřím, že můj strýc si opět letos, jako správný VW fanatik, který odsuzuje každé auto které není VW", koupí nějaké nové VW...což při jeho zkušenostech také nechápu >:D
Rozbalit vlákno
69
Avatar - Dinar
6. 8. 2012 10:57
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
To měl strýc ještě štěstí, že jen sedmkrát ho golf někde nechal, jsou kusy, které neujedou ani pět kilometrů v kuse. A pořád to ty lidi kupujou, prostě fanatici, no. >:D ;-)
Avatar - white label
6. 8. 2012 11:15
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
>:D
6. 8. 2012 11:57
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
:yes: :-)
Avatar - rohYpnol
6. 8. 2012 11:06
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
tak na to se nedá naspat nic jiného než že strýc je poněkud... slušně řečeno duchem pomalejší. Mít téměř nového Golfa, jezdit služebním a ještě kupovat další vůz? To opravdu vává smysl. Smysl tím větší, že při nespokojenosti s VW opět koupí VW. A opět - Touran od nova pro tak malý (až žádný) nájezd? V ziimě nejezdí?
Víš nejhorší je pro každé auto, když jen stojí v garáži. Touareg je natolik sofistikovaný, že u těchto vozů prostě problémy jsou. Range-Rovery jsou taky problémové atd.
No a jestli koupí zase nový VW, aby s ním opět nejezdil v zimě a opečovával ho v garáži, tak zřejmě bude muset přistavovat garáž >:-[] 8-s
Shrnuto podtrženo - mít takového strýce, tak zatloukám a vůbec se tím nechlubím. To totiž není chybou VW, ale strýce... Jinak shnilý podvozek u Tourana při 21 tis. km je naprostá hloupost, takže vlastně pochybuji o hodnověrnosti celého tvého příspěvku >:D :-!
6. 8. 2012 11:10
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
>:D :yes:
6. 8. 2012 11:20
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
Strýc má totiž firmu, takže jezdí služebním..Volkswageny si kupuje pro "radost", aby je měl zavřené v garáži a chodil se na ně koukat, hladit je a mýt.. Tourana pořídil, protože Golfem už jezdí / nechává se odtahovat bratranec. A pokud jde o korozi na spodku, neumím posoudit, pouze mi to říkal strýc a byl z toho hodně "smutný"... Ale pokud bych před ním řekl křivé slovo proti VW, tak se bude do krve hádat, že VW je něco extra.. Tím pádem mne jakékoli reakce od VW fanatiků na můj příspěvěk nepřekvapí.. ;-) Pouze to může někomu rozšířit obzory, protože není vše zlato, co se blýská a o čem se to říká :-)
6. 8. 2012 11:53
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
Jak řekl rohYpnol, o pravdivosti tvýho příspěvku se dá pochybovat. Mimoto že vypisuješ jak se mu * jedno auto za druhym (což je pitomost, pokud si to nezpůsobuje sám), tak každej kdo má firmu si kupuje auta na ní. NIKDO kdo neni pitomec nemá firmu, a k tomu 3 auta svoje. Kolem mě má spousta lidí golfy, od II GTi po V. Nikdy nikdo neměl žádnej problém. Já sám jsem rok jezdil s golfem IV 1,6. Opět nikdy nic, kromě přetrženýho řemenu, za což nemůže výrobce auta, ale dodavatel řemenu.
Jak píšeš o Touaregu 5,0 V10, tam jsou problémy známý. Stává se tam totiž docela často že teče voda do oleje. Touareg je výborný auto pokud si koupíš 3,0TDi (taky jsem s ním jezdil).
Jinak abyh se na VW podíval z většího odstupu - známej má firmu (ano, znám ho osobně), a jeho služební auta tvoří pouze VW a Škodovky (takže taky VW). 2 transportery, 3 fabie, 1 octavie II (2,0 tdi pd - nikdy nic), touareg, superb I a 3 caddy + jedna audi a6. Všechny auta jezdí pouze na výměny oleje a dalších provozních kapalin, destičky a další "spotřební" materiál. Jinak nic! Vysvětli teda, jak to že když je koncern taková katastrofa, že on nikdy závady neměl? Statisticky nemožný pokud by byla pravda co ty říkáš. A to ty auta budou mít všechny skoro 10 let v provozu, cesty po celý východní evropě a všechny jsou v pořádku.
Každej odpůrce má totiž samý známý, co maj známý, a těm se stávaj závady. Lidi dělejte si názory založený na svejch zkušenostech, ne na tom co mělou dědkové v hospodě.
6. 8. 2012 12:08
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
Pokud by to napsal někdo jiný, tak by se dalo i souhlasit. Pokud to napíšeš ty, který zase o jiných značkách píšeš, že jsou to křápy, tak ti můžu napsat jediné. Pozdravuj dědky v hospodě. :-!
6. 8. 2012 12:30
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
O jiných značkách nepíšu že jsou křápy, jenom o renaultu a dacii ;)
P.S.: do hospod kde vysedávaj dědci nechodim ;)
6. 8. 2012 12:36
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
Tak potom nevím, co ti vadí na tom, že někdo celkem slušně napíše názor na tu tvou značku. Další ubožák, co si rád kopne do jiného a nesnese kritiku té své značky. Navíc ještě dává ostatním rady, jak se mají řídit jen vlastní zkušeností a neposlouchat nějaké hospodské žvásty. Prostě tragikomická postavička.
6. 8. 2012 12:45
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
To neni názor, ale snůška výmyslů. Já snesu kritiku, ale takovou která má logiku. A já problémy se zančkama nemám. Dneska už víceméně všichni vyrábí slušný a spolehlivý auta - kromě renaultu. A ano, to je založený na tom co jsem sám viděl. Vypisovat ti to znovu nemusím, protože koukám že ti to asi dobe hnulo žlučí, tak si to nejspíš pamatuješ >:D
6. 8. 2012 12:58
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
Na tvoje slova o Renaultu jsem nijak nereagoval. Reagoval jsem jen na tvé pohoršení nad tím, že někdo kritizuje VW. Pokud by jsi i ty nepatřil mezi ty, co o jiných značkách rádi píšou bláboly, tak bych nereagoval ani na to tvoje pohoršení.
6. 8. 2012 13:08
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
Opět si mě nepochopil. Já nejsem pohoršenej když má někdo něco proti VW, nebo kterýkoli jiný značce. Jenže z jeho příspěvku je jasně vidět že je to vymyšlení pouze za účelem hanit koncern. Kdyby si dal pozor na fantazii a vypadalo to uvěřitelně, pravděpodobně bych ani nereagoval, protože odpůrců VW je hodně a nelze se hádat s každym z nich. A znovu - nehanim ostatní značky. Jsem silně proti jedný značce - ale co to je? Na světě jsou tisíce různejch automobilek. Na základě pozorování jsem došel k tomu že renault posledních 10 let vyrábí pouze pojízdný překvapení. Jejich starší auta byly lepší než ty dneska. A věř mi že vim o čem mluvil - 3 roky jsem dělal v servisu. Ale jak vidno, tady nemá smyslu toho moc říkat, takže se tu mějte ;) >:D
6. 8. 2012 17:20
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
Takže jsi vlastně ve svém vlastním příspěvku potvrdil vše to, z čeho tě nařkl (zjevně pravdivě) pogo26. Ty jsi opravdu diskuzníní zoufalec, stejně jako Driverfwm.

A už jsem ti to psal jednou a napíši to znovu - antifans jsou plevelem zdejších diskuzí.
Avatar - Ronault.
6. 8. 2012 22:03
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
:yes: :yes: :yes:
6. 8. 2012 13:54
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
>:D
Avatar - Ronault.
6. 8. 2012 22:03
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
:yes:
6. 8. 2012 12:52
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
"Opět nikdy nic, kromě přetrženýho řemenu, za což nemůže výrobce auta, ale dodavatel řemenu."
Ked sa na to pozrieme touto optikou, vyrobca auta nemoze takmer za nic, kedze dodavatelia su na vsetko - od srubiek, plechov, kablov az po snimace, SW, riadiace cleny atd...
6. 8. 2012 12:56
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
přiblížim to, nebyl to původní řemen, byl už jednou měněnej, a bůhví kdo tam co dal (auto nebylo moje, takže přehled o tom co se na tom autě dělo jsem neměl). Řemen rupnul po 40 000 od výměny, a bohužel to byl rozvoďák.
6. 8. 2012 16:46
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
Tak doteď jsem si říkal, že to co píšeš nebylo tak hrozný (i když si myslím, že to bylo taky trochu přitažený za vlasy ... známej má firmu (ano, znám ho osobně) říkal, že se mu na těch autech nikdy nic nestalo) ... každopádně tímhle tvým příspěvkem jsi to celý naprosto úsměvně shodil :)))) řemen nakonec nebyl původní a bůh ví, kdo tam co dal... Sám jsi teď napsal, že jsi neměl přehled o tom, co se na tom autě dělo, tak jak můžeš napsat, že známej povídal, že se mu auta ve firmě nese*ou a ještě na někoho útočit s tím, že si vymýšlí historky o jeho strýcovi...

Nevím jak to bylo s jeho strýcem, asi ta pravda bude taky někde uprostřed, ale ty raději příště nereaguj, protože že sebe děláš pitomce...
Avatar - white label
6. 8. 2012 11:21
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
:yes: >:D
Já pochybuju o hodnověrnosti celé té rodiny, dědičnost je totiž "sviňa vrtkavá" i v tomto ohledu... >:-[]
6. 8. 2012 12:01
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
Nezdá se ti, že Marianek "is back"? S jiným nickem? Ta úroveň příspěvků, ta logika, to básnické střevo.....dřív to byl synek, teď zase strejda....
6. 8. 2012 11:13
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
....takže teď si koupil třetí soukromé auto...,znovu Volkswagena a za 8 let na něm bude mít najeto kolem 20 tisíc km. A pak nám tady zase můžeš napsat jeho "pozitivní" zkušenosti >:D
Avatar - kari.laz
6. 8. 2012 11:15
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
Ty nevíš, že všechno od VW nejezdí už z výroby a ty tisíce pojízdných VW, co každý den potkáš jsou jen přeznačený konkurenční automobily, aby vypadaly jako VW.
Jak tě vůbec mohlo napadnout, že by VW mohl vyrobit pojízdné auto >:D

PS: Sni dál...Dnes je to se spolehlivostí těsnější než kdy jindy a ani VW není o nic víc spolehlivý, nebo nespolehlivý než ostatní. (Yeti například vyhrál průzkum which? zaměřený na spolehlivost v UK, takže tak špatný jak píšeš to asi zase nebude)
6. 8. 2012 11:15
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
Nadpozemský rozhodně není, ani nové generace od předešlé nebývají vždy lepší, alespoň ne o tolik, o co by si kupec přál nebo představoval.

Ale, tuším, od roku 1974 si vybudoval takovou image, že ho dnes řeší minimálně 3/4 motoristické veřejnosti horem spodem a dokonce i ti, co ani omylem neuvažují o koupi. Třeba jako já.

Díky tomu - a ať je spolehlivý, krásný, praktický nebo ne - ho bude s jistotou kupovat pořád dost lidí. (Chtěl jsem napsat ovcí, ale to by bylo asi moc. Něco na něm pořád je a vždycky bylo.) No a někteří pak jen zklamaně koukají... . Čekali neúměrně víc. Možná i právě díky mediálním masážím.
Avatar - Choochoo
6. 8. 2012 11:21
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
To je jen dle nekterych parek vlastovek, ktere jaro nedelaj >:-[]
Znamej mel retezovou vlastovku TSI a clen rodiny mel pred x-lety na Fabii vymenen v zaruce skoro cely podvozek, na 2 autech TDI stari 3let 2x vstriky za 20 koliku, omlouva je trochu ze to byl bazacovy supr kup. Nejlepsi komedie mi prisla s nelepenym tesnenim na dverich u G5, kdy bylo auto jeste v zaruce. Pri otevreni dveri jedna pulka na kastli a druha na dverich >:-[] Po 5 letech odlupujici lak. Pravad je takova, ze se to clovek dozvi pres rodinu, cizimu se rika jen jaka je to skvela kara ;-) To ze mi rika znamej o propalenych pistech na TSI Touran uz ani neposloucham.
Jen nechapu proc porad zvani o nejake platforme MQB a nenapisou proste a jasne ze Guru prijde s torzkou vzadu jako Leon a i OIII ;-)
Avatar - Blue Sun
6. 8. 2012 11:45
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
"s torzkou vzadu"... chtěl jsi říci s prostorově nenáročnou a úspornou vlečenou zadní nápravou, ne? >:D
6. 8. 2012 11:50
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
No vidíš, my máme VW Passat, najeto aktuálně necelých 250 000 Km. Nikde nás zatím nenechal, jen jsme 2x měnili rozvody a při cca 200 000 Km byla měněna kliková hřídel (nejsem si tím teď uplně jistý). Jinak je naprosto v pořádku, možná se bude výhledově měnit spojka. Uvidíme...

Neříkám, že VW dělá více spolehlivá auta než ostatní automobilky, ale myslím si, že děla auta kvalitou naprosto srovnatelná jako konkurence...
6. 8. 2012 11:54
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
Jak se poznalo, že je potřeba měnit kliku?
6. 8. 2012 12:00
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
Nejsem si jistej jestli to byla ona kliková hřídel. Poznalo se to tak, že při levotočivé zatáčce se o od pravého kola na přední nápravě ozývalo "kvílení"
6. 8. 2012 12:04
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
Aha, poloosa nebo homokineťák, klikovka je úplně jinde.
Tam se totiž problém nejčastěji pozná tak, že se ozve obrovská šlupka a zpodkapoty vylétají kusy kovu.

[odkaz]

Jestli to teda byla poloosa nebo homokinetický kloub, pak je vše OK, ve 200 tkm už mají nárok.
6. 8. 2012 12:10
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
Ano, máte pravdu. Myslím, že to byl homokinetický kloub, o poloose se tu myslím vůbec nemluvilo.

Děkuji za opravení. Moje znalosti o autech zatím opravdu nejsou valné. Začal jsem se o ně zajímat teprve před půl rokem. ;-)
6. 8. 2012 12:15
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
:yes:
6. 8. 2012 12:05
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
Aha, tak možná spíš poloosa, nebo ložisko...

Kliková hřídel je uvnitř motoru a to docela hluboko.
6. 8. 2012 12:11
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
Ano, máte pravdu ;-) výše je již vysvětleno :-)
6. 8. 2012 14:56
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
Neboj, tady najdeš vysvětlení na všechno :-)
6. 8. 2012 12:02
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
Kliková hřídel?
Na to musíš rozebrat celý traktor... :-O
6. 8. 2012 12:36
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
Ani očko nenasadíš !
6. 8. 2012 14:57
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
...protože to je u železa!!
7. 8. 2012 13:57
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
:yes: samá past, na past >:D
Avatar - Starfighter
6. 8. 2012 11:35
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
A co teta, kolikrát jí Golf kiksnul? >:-[] >:-[] >:-[]
6. 8. 2012 12:00
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
A nekiksla rovnou teta? >:D
6. 8. 2012 12:03
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
Kiksla, kdyz si brala strejdu s Golfem...
6. 8. 2012 12:26
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
>:D :yes:
Avatar - kari.laz
6. 8. 2012 12:08
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
Tetě koupili rovnou odtahovku a vozí si na nákupy Golfa rovnou naloženýho na odtahovce. >:D
Avatar - WinDiesel
6. 8. 2012 12:15
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
Teda jak vy jste chlapci v houfu odvážní, to je radost se dívat/sledovat.
POVĚSTE HO NA NEJBLIŽŠÍM STROMĚ, HULÁKAJÍ KAMARÁDI SOUDCE LYNCHE.
Dělá to asi dobře vašemu egu, se do někoho strefovat, co?
Když se nedostává vlastní odvahy, za někoho se schovám. Nebo se schovám do davu, tam mohu vykřikovat nejhlasitěji.
A ještě se s jinými podobnými jedinci budu trumfovat, kdo vyrobí blbější výkřik do tmy.
Nic moc pánové, úroveň tak stěží druhé třídy základní školy. :-| Myslím že máte na víc.
Avatar - Starfighter
6. 8. 2012 12:30
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
No, legraci si začal dělat ten chlapec nahoře, tak proč mu neodpovědět stejným tónem? ;-)
6. 8. 2012 13:06
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
Já jsem si srandu rozhodně nedělal chlapče ;-) Napsal jsem jen pravdu. Já proti VW nic nemám, sám jsem měl kdysi jako student Corrado 2.0 16V a bylo to skvělý auto, na kterým jsem najezdil 30t km téměr bez extra výdajů. Ale i tak nechápu bezhlavou touhu opěvovat vše co má na sobě znak VW.. Corrado jsem si koupil kvuli tomu jak vypadá a jak jezdí, ale rozhodně si nebudu kupovat předraženej Golf s vlastnostma o 20% levnějšího auta jen pro kdysi oprávněně a dnes dost uměle vybudovanou image.. ;-)
Avatar - kari.laz
6. 8. 2012 13:09
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
"Ale i tak nechápu bezhlavou touhu opěvovat vše co má na sobě znak VW"

Já zase nechápu touhu pomlouvat vše, co má na sobě znak VW. Oba dva extrémy se zde hojně vyskytují.
Avatar - kari.laz
6. 8. 2012 12:45
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
nápodobně ;-)
6. 8. 2012 13:32
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
Vše od VW rozhodně neodsuzuju, ale je to prostě kus od kusu jako všude jinde, což mělo i z mého příspěvku vyplynout..Jen znám spoustu lidí, kteří si koupí cokoli od VW, ať to vypadá jakkoli a budou to vychvalovat nadevše..
Avatar - kari.laz
6. 8. 2012 15:30
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
Já také neříkám, že vše od VW je nejlepší, jak už jsem psal, tak je to dnes mezi automobily ve třídě se spolehlivostí hodně podobné a nemají si, až na výjimky, moc co vyčítat.
Avatar - Andromeda
6. 8. 2012 13:45
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
:yes: Trefa na komoru...
Avatar - white label
6. 8. 2012 15:55
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
To rozhodně, ovšem v prvé řadě na tu vlastní...
Avatar - Andromeda
6. 8. 2012 17:07
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
Asi mám jinou rozlišovací schopnost a jiný vkus, ale Win se trefil - dokonce bych oprávněně polemizoval s jeho poslední větičkou, aneb jde o podmírovou, a po všech stránkách nedostatečnou, opakující se rádoby vtipnou křeč...
Avatar - white label
6. 8. 2012 21:51
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
Hledáš snad ještě (po té dlouhé době co sem chodíš) ve zdejších diskusích (zvlášť pod "koncernovými" články), nějaký převažující intelektuální podtext? Z těchto anonymních diskusí (ale i některých jednoduchých anonymních diskutujících, mimochodem kolik z nich asi budou jen diskusní "děcka", ať už věkem, či intelektem) ) můžeš mít srandu, nebo si z nich srandu rovnou dělat, případně to můžeš prostě ignorovat. Nejméně smysluplné ovšem je, pohoršovat se tu nad něčím, co už tu má tak dlouhou a neochvějnou "tradici"... a pokud se nad tím pohoršuje někdo, kdo je často součástí zdejšího divadla (nebo spíš cirkusu), pak je to nejen zbytečné, ale v prvé řadě trapně pokrytecké.
A i tady platí, že co tě (diskusně) nezabije, to tě (diskusně) posílí...
Avatar - white label
6. 8. 2012 14:00
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
Kdyby tu něco podobného napsal třeba Perun, tak se to dá vzít i vážně, ovšem od tebe s tvým tradičním diskusní projevem (až na pár vzácných výjimek) vyznívá podobný příspěvek velmi rozpačitě až trapně... , nehraj si na něco, co nejsi, nebo buď podobně "komisní" v prvé řadě ke svým příspěvkům. ;-)
Avatar - WinDiesel
6. 8. 2012 14:27
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
Já kopu za diesel a jistě mám řadu zabarvených příspěvků. Také říkám že koncern nemiluji, diesely jsem ovšem ochoten tolerovat. ;-)
Co nesnáším jsou výkřiky z obou stran.
A moc se mi líbí odsudky padající od lidí jako jsi ty - jak se v bibli praví - pokud jste bez viny, hoďte po něm kamenem.
Opravdu si myslíš, že Tvoje příspěvky jsou vyvážené? Opravdu jsou vyvážené natolik, abys mohl kritikou drtit moji maličkost a další diskutéry?
A pokud řekneš ano - a Vy si to chlapci opakujete neustále, vždycky musíte mít poslední slovo které zdrtí v prach kohokoli, kdo řekne jediné špatné slovo proti Vašemu Bohu Nejvyššímu - Volkswagenu........
Avatar - white label
6. 8. 2012 15:54
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
Dokonalý taky určitě nejsem, ale až tady budu chodit podobně komisně (předpokládám, že to nebylo specifické vyjádření smyslu pro humor) houfně moralizovat celé diskuse, jako jsi to právě předvedl ty, pak má smysl pokládat mi otázky, které mi pokládáš. Zatím je ovšem polož v prvé řadě sám sobě.
Nejsi tady první týden, aby ses musel ostentativně pohoršovat nad tradičním stylem diskuse pod koncernovým článkem, ke které často sám štědře přispíváš. Navíc jsme tu všichni dobrovolně, pokud někoho (a to se netýká jen tebe) zdejší diskuse (případně celé auto. cz) pohoršuje, nebo dokonce irituje, stačí pouze jedno kliknutí na křížek vpravo nahoře...
A k tomu závěru, zase platí, aby to mělo aspoň nějakou váhu, nesměl by to napsat někdo, kdo tu vyletí jak čert z krabičky, když si někdo dovolí sáhnout na "jeho" třícípou hvězdu...
6. 8. 2012 12:26
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
Strýc je zřejmě masochista. :-(
6. 8. 2012 14:05
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
Problemy s elektrikou u G IV su vlemi dobre zname a je to jeho achillova pata.
Ked auto dlho stoji, tak si to odnesu loziska kolies, niekde sme to tu na moje.auto.cz diskutovali ohladne Renaultu Espace V6 mysim.
Znamy mal Thaliu, jazdil v zime malo, ale nikdy to so spodu nevystriekal vodou, takze akonahle presiel po posolenej kasi a zvrel auto v garazi, tak to zacalo pekne posobit.
Turan je jedno z najnespolahlivejsich aut podla Autotipu no a V10 TDi tiez nepatri medzi spicku v spolahlivosti. Uz tam chyba iba 1.4ka TSI so zaciatku vyroby alebo z nedavnej doby 1.2 8v.
Avatar - Peto02
6. 8. 2012 14:18
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
Ziadne extremy nerobia dobre. Tak ako vysoky pocet najazdenych kilometrov tak aj nizky. Ak auto pravidelne nejazdi, tak sa moze skorej pokazit ako naopak. Niekdy 100tis km po meste je horsich ako 200tis po dialniciach predpisovou rychlostou. Zhnily podvozok v garazi? ak nieje vetrana a je v nej vlhko tak je problem na svete. Kupovat Tourana to chce fakt odvahu. Staci sa pozriet na test Autobildu po 100.000km a je hned kazdemu jasne, ze je to kazove auto.
Ja by som VW, Skoda nekupoval kvoli dizajnu, kradnutiu a motorom. Ale ak to niekomu nevadi tak nech si od nich nove auto kupi, urcite maju svoju kvalitu, ale na japonske auta podla mna stracaju.
Avatar - PlugIN
6. 8. 2012 17:31
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
Hold tvůj strýc je smolař. >:D Kamarád má Passata koupenýho roku 2007, nalítáno 250 000 a jediná vážnější porucha byla prasklý řemen. Hold záleží co chytí. >:D
6. 8. 2012 22:02
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
21000km a rok výroby 2004 ? Asi vám někde chybí nějaká nula
Avatar - white label
7. 8. 2012 00:10
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
Jemu ne, strýčkovi... >:-[]
7. 8. 2012 07:43
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
To je absolutna hlupost, moj golf variant 1.9 TDI ma 95 000 a jedine s cim som mal problem
bola vrzgajuca predna naprava:
- v zaruke mi vymenili silent bloky za drahe hlinikove
- vrciaci ventilator pred spolujazdcom, vymenili v zaruke.

Kamarat ma v praci sluzobne GOLF 1.9 TDI a maju najazdene 200 000 km a v tom aute som sedel. Je bez jedinej chyby, ak zohladnime amortizaciu.

Nepoznam nikoho kto by mal problem s NOVYMI VW. Neratam tie vase ojetiny z bazarov, kde sa menia suciastky po testovacej jazde za stare..a vselijake dovezene crepy z nemecka s pretocenymi tachometrami !!!!!
7. 8. 2012 14:13
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
Tak já znám dost lidí, co má problémy, ale takovou tu klasiku. Moc jsem se nasmál minulý rok v létě, kdy se sešlo kolegům v práci během 14 dní 1x komplet mrtvé vstřiky na octa tour 1,6, 2x mrtvý turbo 1,9TDI-golf a octa a zalý hřeb byl kolaps mazání na superbu. Ještě spíš pro zasmání byla samovolně zkroucená(narovnaná) výplň dveří na octa II, když ji kolega zaparkoval v Chorvatsku na parkovišti. Jinak co měl otec octu II, tak když o ní přišel, komentoval to " Díky Bohu" Turbo, koroze, váhy vzduchu, neustálé problémy s air bagy, občas nestartovala, stahovačky oken-1 shořela, u druhé se trhnul náhon, loupající se "chrom" na šaltce, neuvěřitelná spotřeba destiček a kotoučů a pár dalších drobných radostí. Do teď jsem psal pouze o autech co byly kupované jako nové. Z druhé ruky byl služební Golf iV komby s 1,9TDI a to už bylo na pláč, nejveselejší byly věčné trable s ABS, kvůli kterým, auto neumělo zastavit při dojíždění v koloně >:-[] . Přední nárazník po pár dnech vypadal úžasně a bylo to neopravitelné. Nakonec šla pojistka od ABS ven a byl klid. Ale na druhou stranu přiznám, že znám i lidi, co jsou s koncernem spokojený .
Avatar - Ronault.
7. 8. 2012 18:03
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
Tak to znáš evidetně hodně málo lidí, ne každý je společenský typ.
7. 8. 2012 10:33
Re: Fanatici VW vs. spolehlivost
ak ma ten touran v 2,0tdi a DSG prevodovke, tak nech sa radsej iba nanho pozera. Ale je jeden z naozaj mala ludi, co ma tourana 2004 este s povodnym motorom. Toto fakt neblafujem, touran je prve auto s tymito novymi vw technologiami a na nom sa prave zistilo, ze je to velky pruser.
Takze nech je len rad ze sa mu zatial vysipalo len lozisko, pretoze toto je len zaciatok. Nech ale preventivne ide do VW aby mu nahrali najnovsie softy aj do Rj a ak ma DSG tak aj tam(VW odstavil vyrobu dsg na tri mesiace, vysledok bol novy soft)
6. 8. 2012 16:20
NEJLEPSI
...z portfolia Volkswagenu. Jako jediny s prokrizenymi vecky je snad se spolehlivosti na prumeru sve tridy. Ted jeste zamestnat designera, zvednout spolehlivost zbytku Volkswagenu k prumeru a jednou se mozna stane svetovou prodejni dvojkou. ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - zdravy rozum
6. 8. 2012 18:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
6. 8. 2012 19:13
Rada nad zlato
Kolega , BMWista tvrdí, že nejlepší Golf je ten, kterého si nikdy nekoupil.Dodnes sem to nějak nepochopil. >:D ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JFK
6. 8. 2012 19:21
já ho vidávám live
už nějakej týden ve WOBu a je fakt povedenej :-) :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - PeterLuk
7. 8. 2012 09:08
Re: já ho vidávám live
A ako to, že sa na internet nedostali žiadne fotky? Pokiaľ jazdia už týždeň vo Wolfsburgu, tak by už niake fotky mali na nete byť.
7. 8. 2012 10:35
Re: já ho vidávám live
Třeba nikdo nepoznal, že už je to ten nový Golf.
Avatar - white label
7. 8. 2012 14:30
Re: já ho vidávám live
Pozdě, to už tu šlo včera v 10:06. ;-)
Novou generaci Meganu poznáš hned na první pohled, na rozdíl od svezení s ní, u Golfu je to přesně naopak... >:-[]
Avatar - Ronault.
7. 8. 2012 18:05
Re: já ho vidávám live
Tys poznal rozdíl mezi pětkou a šestkou a mezi trojkou a čtverkou ve svezení? I kdybych ti zavázal oči? Pochybuju? ;-)
Ve svezení mezi jednotlivými generacemi je větší rozdíl u Meganu než u Golfu ;-)
Avatar - PeterLuk
7. 8. 2012 18:49
Re: já ho vidávám live
Prvý obrázok :
[odkaz]
>:D >:-[]
Avatar - JFK
7. 8. 2012 19:55
Re: já ho vidávám live
s tím nelze než souhlasit, protože Mégane II je jízdními vlastnostmi kdesi na úrovni Golfu II-III, takže tam je každý rozdíl, kterým se snaží poslední generací dotáhnout alespoň na etalon třídy Golf IV z poloviny 90. let znát. Samozřejmě, že to se nelíbí majitelům vozidel z upadající, věčně stávkující agrární země, žijící z podstaty dob dávno minulých... ;-)
Avatar - JFK
7. 8. 2012 17:55
Re: já ho vidávám live
jenže za bránou vývoje :-)
6. 8. 2012 21:33
po dlouhé době
je na co se v nižší střední těšit :yes:
Rozbalit vlákno
2
7. 8. 2012 00:01
Re: po dlouhé době
na Hobita v kine?
Avatar - white label
7. 8. 2012 00:09
Re: po dlouhé době
Vidíš, tak přesně na tohle bych tě tipoval, že se osobně těšíš ze všeho nejvíc... :*) >:D
7. 8. 2012 07:48
GTI?
kde si? uz druhy den cakam tvoj prispevok? ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - PeterLuk
7. 8. 2012 09:05
Re: GTI?
Je vo Wolfsburgu na prezentácií nového Golfu pre fanúšikov... >:D
7. 8. 2012 09:27
Re: GTI?
Kdepák, na severozápadě mají problémy s odkláněním peněz, tak má hodně práce. >:D ;-)
12. 9. 2012 17:23
Re: GTI?
Trapáci, nevím, co proti němu pořád máte..chápu že je sice dost "aktivní" a VW nedá dopustit, ale co...a uz vubec nevim co mate proti Golfu..já jezdím sestou generací a jsem spokojen..a druhá auta taky nehaním..je mi fuk jestli nekdo jezdi renaultem, nebo Korejcema...kazdej at si koupi na co ma. Konec.