Diskuse

Volkswagen zastavil výrobu Passatu TDI

11.11.2015

Volkswagen Passat s turbodieselovým motorem se aktuálně nesmí v USA prodávat. Nemá tak smysl, aby vznikaly další exempláře takového modelu.

 

  • 1421 Reagovat !

    foto Gilgit---stop-odpadu-na-Auto-cz

    Gilgit - stop odpadu na Auto.cz 11.11.2015  14:19

    No toto!!!

    Proc to vlastne Volkswagen delá. Vzdyt podle místních diplomovaných VAGinistu se vubec, ale vubec nic nestalo a Volkswagen vubec, ale vubec nepodvádel.

    No toto!!!

    Jinak je to ovsem typicky primitivní bulvární titulek. V titulku samozrejme melo být ze se jedná jen o Passat v Americe

    Buresi, vítej v Blesku. Patrís tam.
    • 1013 Reagovat !

      foto rmt

      rmt 11.11.2015  14:36

      « Re: No toto!!!

      Přesně to jsem chtěl napsat. Nadpis takovej aby jsi to musel otevřít a tam se dovis ze jde o americkyho kterej nam muze být ukradenej. Vlastně mně je ukradenej i evropskej ;-)
    • 413 Reagovat !

      foto AUDIRS6

      AUDIRS6 11.11.2015  14:37

      « Re: No toto!!!

      No toto ?!
      Clovek co napisal vcelku citatelny test Cedniku, tak teraz poondil uz nadpis ?! 8-s

      Davide, tak to teda oprav..... :-!
      • 916 Reagovat !

        foto Gilgit---stop-odpadu-na-Auto-cz

        Gilgit - stop odpadu na Auto.cz 11.11.2015  14:41

        « Re: Re: No toto!!!

        "Davide, tak to teda oprav....." - >:D >:D >:D

        Bohuzel nepoondil. To je cistý zámer delat primitivní bulvár. Minule Bures delal ze vubec neví o co kritikum je bulvárních manýru jde. Jako kdyby neumel do peti napocítat.
      • 810 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 11.11.2015  14:43

        « Re: Re: No toto!!!

        je to zase taky typicko akoby nadpis na vyvolanie akcie reakcie efektu.. a rozvyrenie pokojnych vod... podla mna s jasnym cielom... aby to tu zase zilo lebo inak asi nie je ako uputat ;-)
    • 1010 Reagovat !

      foto white-label

      white label 11.11.2015  14:39

      « Re: No toto!!!

      Ano v titulku mělo být "...amerického Passatu TDI". Na druhou stranu ten bulvární titulek (minimálně částečně) vyvrací tvrzení mnoha zdejších koncernovwých odpůrců, že se redakce trvale snaží zlehčovat závažnost dieselgate, nebo ji omlouvat apod.
      • 61 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 11.11.2015  14:46

        « Re: Re: No toto!!!

        suhlas... o dizlgejte sa hadam najviac pise prave tu.... na niektorych slovenskych weboch uz clovek ani nevie ze nejaky dizlgejt existuje... v tomto suhlas mas pravdu a ocenujem aj pristup a postoj chlapcov k teme .... samozrejme vzdy sa da nieco zlepsit ale mohlo to byt aj ovela horsie...
      • 416 Reagovat !

        foto Gilgit---stop-odpadu-na-Auto-cz

        Gilgit - stop odpadu na Auto.cz 11.11.2015  14:48

        « Re: Re: No toto!!!

        To že se redakce trvale snaží zlehčovat závažnost dieselgate, nebo ji omlouvat je bez diskuse. Dá se to dokumentovat na rade clánku.

        V tomto prípade ovsem meli Bures a spol. dilema: Na jedné strane prízen ke koncernu aus der Stadt des KdF-Wagens bei Fallersleben, na druhé strane instrukce dávat primitivní bulvární titulky podle vzoru Blesk. Ty souboje s vlastnim svedomím "novináru" z ACZ nezávidím. >:D >:D >:D
      • 70 Reagovat !

        foto Insolito

        Insolito 11.11.2015  16:09

        « Re: Re: No toto!!!

        Přesně tak, redakci jde víc o čtenost článků než o nějaké zlehčování.
      • 18 Reagovat !

        foto T-E-S-L-A-uz-na-ACZ-serie

        T.E.S.L.A už na ACZ serie 11.11.2015  17:51

        « Re: Re: No toto!!!

        Nič nevyvracia. Iba trúbi do sveta, aké strašné následky tá nespravodlivá vymyslená kauza pre nevinný VW má... Je to nespravodlivé, že všetci ostatní beztrestne a bez obmedzení svoje diesle vyrábajú a predávajú ďalej.
        • 42 Reagovat !

          foto white-label

          white label 11.11.2015  17:59

          « Re: Re: Re: No toto!!!

          "Je to nespravodlivé, že všetci ostatní beztrestne a bez obmedzení svoje diesle vyrábajú a predávajú ďalej."
          To bylo myšleno jako ironie, nebo vážně?
    • 1615 Reagovat !

      foto David-Bures-Auto-cz-

      David Bureš (Auto.cz) 11.11.2015  14:40

      « Re: No toto!!!

      K tomu řeknu jen toto: titulní fotografie jasně ukazuje, o jaký Passat se jedná.
      • 1317 Reagovat !

        foto Gilgit---stop-odpadu-na-Auto-cz

        Gilgit - stop odpadu na Auto.cz 11.11.2015  14:45

        « Re: Re: No toto!!!

        K tomu řeknu jen toto: Blesk.
      • 811 Reagovat !

        foto Ji-Ri

        Ji/Ri 11.11.2015  14:45

        « Re: Re: No toto!!!

        No dobře, ale to je takový problém napsat přesně o co jde? ... vždyť je to už trapné. Je mi jasné, že tohle je nařízení, kterak dosáhnout více sledování.
      • 1012 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 11.11.2015  14:53

        « Re: Re: No toto!!!

        K tomu poviem len toto: veľmi chabá obhajoba. ;-)
      • 811 Reagovat !

        foto white-label

        white label 11.11.2015  15:13

        « Re: Re: No toto!!!

        Děláte si srandu? Nikdo není povinen poznat (tím spíš na první pohlede) americkou verzi Passatu. Nehledě na to, že např. v přehledu diskusí pod články žádná fotka k nadpisu není. Jsou jen dvě možná vysvětlení, buď jste to do nadpisu nedal záměrně (víc kliků, lepší pozice na trhu), nebo omylem. Obojí je ovšem na omluvu, nikoli na výmluvu.
        • 86 Reagovat !

          foto Ji-Ri

          Ji/Ri 11.11.2015  16:20

          « Re: Re: Re: No toto!!!

          Snad si nemyslíš, že někomu z VW jde o nějaký nadpis? >:-[] ;-)
          • 64 Reagovat !

            foto white-label

            white label 11.11.2015  17:45

            « Re: Re: Re: Re: No toto!!!

            Pěkně sis naběhl..., podle tebe to tady má přece VW koupené, takže logicky i tento nadpis si zaplatil VW... :*) >:-[]
            • 64 Reagovat !

              foto Ji-Ri

              Ji/Ri 11.11.2015  18:58

              « Re: Re: Re: Re: Re: No toto!!!

              Ty jsi velmi agresivní forma vaginisty >:D >:D ;-)
              • 73 Reagovat !

                foto white-label

                white label 11.11.2015  19:54

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: No toto!!!

                Raději 96%ním vaginistou, než 4%ním antivaginistou. Sice, když se tady podívám do diskusí, tak je to spíš 40%, než 4. Takže, buď jsou ty čísla velmi neaktuální, nebo to tady začíná vypadat jak u Modré ústřice a je vážně nejvyšší čas odejít... ;-)
                • 62 Reagovat !

                  foto HoIden-holden

                  HoIden_holden 11.11.2015  21:26

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No toto!!!

                  [odkaz] ..to preto ma tak rad Herr Ipa Rusko a ma odtial tolko nezabudnutelnych zazitkov z ciest >:D >:D >:D
                • 43 Reagovat !

                  foto Ji-Ri

                  Ji/Ri 11.11.2015  22:27

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No toto!!!

                  :-) .... včera tu jeden kolega hodil autíčkáře. Musím se přiznat, že jsem měl pocit při návštěvě tohoto webu podobně fajn pocit jako kdysi tady. ... Modrá ústřice je ještě v poho, hoší by to bylo jako žlutý pes ... :-) ;-) .... btw. kliknul jsem ti palcem hore :yes:
      • 68 Reagovat !

        foto T-E-S-L-A-uz-na-ACZ-serie

        T.E.S.L.A už na ACZ serie 11.11.2015  15:29

        « Re: Re: No toto!!!

        Ako vždy. Výhovorka za každú cenu. Stojí vám to za ten posmech?
      • 36 Reagovat !

        foto gil54

        gil54 11.11.2015  16:03

        « Re: Re: No toto!!!

        Ale no tak.....

        Všichni zde už dávno víme, že autoři článků zde nemají s fotografiemi vůbec nic společného. To má přece na starosti ten pověstný tajemný grafik. Je jen náhoda a štěstí, že k článku vybral odpovídající snímek. >:D

        Tak se za něj neschovávejte, není to Vaše zásluha, Váš je jen ten text.
      • 32 Reagovat !

        foto Insolito

        Insolito 11.11.2015  16:13

        « Re: Re: No toto!!!

        To jo, ale, jak mají diskutéři vědět, že je článek opravdu o USA Passatu, když se u některých článků tady na a.cz objevují titulní fotky, které nesedí přesně s obsahem?
      • 33 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 11.11.2015  16:22

        « Re: Re: No toto!!!

        K tomu řeknu jen toto: já jsem na fotky koukal, nic jsem nepoznal, a říkal jsem si, že se mi ten Passat líbí nějak víc než obvykle.
        Už tu nějaký redaktor psal, že titulky neděláte. Jednodužší by tedy bylo napsat: není to moje práce.
      • 03 Reagovat !

        foto boost-

        boost. 11.11.2015  16:56

        « Re: Re: No toto!!!

        :no: :no: :no:
      • 26 Reagovat !

        foto mozgog

        mozgog 11.11.2015  18:30

        « Re: Re: No toto!!!

        "Titulní fotografie jasně ukazuje o jaký Passat se jedná." Proboha člověče, já tak poznám, že to je Passat, a že Golf je Golf. Snad si vážně nemyslíte, že někdo rozezná varianty nebo generace jednotlivých VW modelů. 8-s
        • 32 Reagovat !

          foto white-label

          white label 11.11.2015  19:59

          « Re: Re: Re: No toto!!!

          Někdo určitě jo, jenže to není omluva, ale výmluva...
      • 01 Reagovat !

        foto SamanAR

        SamanAR 11.11.2015  20:28

        « Re: Re: No toto!!!

        jo ctenar z maleho obrazku pozna ze se jedna o americkou verzi Passata >:D prosimvas to us mate tak drsnou profesionalni deformaci? vzdyt velka cast ctenaru a to i na auto.cz na prvni pohled nerozezna treba Superb a Octavku, natoz aby na malem obrazku rozeznavaly detaily cumaku Passata pro EU a USA ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Machyrek

        Machýrek 12.11.2015  21:52

        « Re: Re: No toto!!!

        Pane novinari Bureši, tohle je ta nejpriblblejsi reakce autora clanku, co jsem tu kdy vubec za celou dobu, co sem chodim, cetl. Bizar jak prase. :yes:
    • 146 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 11.11.2015  14:41

      « Re: No toto!!!

      Už jsi s tím trapný. Nikdo zde netvrdil, že VW nepodváděl.

      Ale s titulkem souhlas, bulvárnější snad vymyslet nemohli. Což o to, mně po spatření fotky hned dojde, která bije, ale laickou veřejnost tím autor akorát mate. :no:
      • 318 Reagovat !

        foto Gilgit---stop-odpadu-na-Auto-cz

        Gilgit - stop odpadu na Auto.cz 11.11.2015  14:44

        « Re: Re: No toto!!!


        V1

        Samozrejme ze tvrdil. A nebyl to jen jeden VAGinista, bylo jich víc.
      • 91 Reagovat !

        foto JirkaV8

        JirkaV8 11.11.2015  21:32

        « Re: Re: No toto!!!

        ipa je opravdu mediální trol >:D je otázka kolik příspěvku na dané téma musí za den napsat, 50? >:D
    • 110 Reagovat !

      foto N-W-A-

      N.W.A. 11.11.2015  15:52

      « Re: No toto!!!

      Ranna kavicka a pri rannej porade ACZ.Vodca klanu ACZ vravi.Tak spolubojovnici dnes mate za ulohu zas a znova vymysliet max provokacny titulok ,ktory vyprovokuje nase dieta (ktore sme si stvorili sami) k tomu,aby nas napadol v diskusii prispevkom "no toto" !Ked taky nenajdete tak tam supnite nieco stare o dieselgate,alebo nieco z Ruska.A urcite to napiste vo forme klikacky nato sa urcite chyti a pritiahne nam do debate stovky ludi cim sa stavame najsledovanejsim internetovym mediom o autach a vdaka tomu nam porastu zisky z reklam..cim vacsia diskusna vojna tym lepsie pre nas pani riekol vodca klanu ACZ.Ludia sem budu chodit castejsie,klikat castejsie a budu zvedavy ako ktora ta hadka dopadne.A Buresi ty sa pod to podpises kedze Mr.Ipa uz "kladne"reaguje len nato,ze ty si pod ten clanok podpisany..

      IPO to som sa len zahral na taku malu konspiracnu teoriu na ktorej nemusi byt nic pravda,ale co ked pravdou je opak.Ked sa nad tym zamyslim tak cele ACZ na tebe brutalne tazi inac by si uz podla mna bol davno BAN za utoky na jednotlivcov a novinarov ACZ.Nehladajme vtom to,ze mas vacsinou pravdu na ich adresu,ale to ako to vies podat a pritomtoho cloveka urazit..
      • 29 Reagovat !

        foto Gilgit---stop-odpadu-na-Auto-cz

        Gilgit - stop odpadu na Auto.cz 11.11.2015  16:01

        « Re: Re: No toto!!!

        Plácás. Napsat o Buresovi a spol. co jsou zac nemuze být urázka. A k bulvárním titulkum a klikackám se vyjadrují diskutéri nezávisle na me.
        • 100 Reagovat !

          foto N-W-A-

          N.W.A. 11.11.2015  16:37

          « Re: Re: Re: No toto!!!

          Mozno si ma dobre nepochopil to nie je namieren proti tebe,ale nakoniec z toho boja proti ACZ si ty ten porazeny a ACZ z teba len tazi a zvysuje svoje zisky z reklamy vdaka tomu ,ze mas dar strhnut ne seba pozornost v diskusiach..
          • 39 Reagovat !

            foto Gilgit---stop-odpadu-na-Auto-cz

            Gilgit - stop odpadu na Auto.cz 11.11.2015  16:41

            « Re: Re: Re: Re: No toto!!!

            Pochopil. A porazený nejsem i kdyz vyhrát nad temi vypatlanci samozrejme nemuzu,
            • 72 Reagovat !

              foto N-W-A-

              N.W.A. 11.11.2015  16:53

              « Re: Re: Re: Re: Re: No toto!!!

              ..pre mna si vitaz ty :yes: ..za boj nebyt ticho a povedat si svoj nazor voci ACZ a za tvoj profesionalny nadhlad v automobilovom priemysle :yes:
              • 72 Reagovat !

                foto Ji-Ri

                Ji/Ri 11.11.2015  19:00

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: No toto!!!

                :yes: ... ano, z té jejich rodiny je vlastně paradoxně nejpovedenější >:D
      • 111 Reagovat !

        foto Ji-Ri

        Ji/Ri 11.11.2015  16:23

        « Re: Re: No toto!!!

        .... >:D >:D >:D ano, Gilgit je vlastně takové dítě ACZ, které se jim vymklo z kontroly >:D ... souhlas a psal jsem to již dříve: Gilgit/IPA je produkt acz.
        • 90 Reagovat !

          foto N-W-A-

          N.W.A. 11.11.2015  16:39

          « Re: Re: Re: No toto!!!

          ..vsak to som si myslim,ze vcera vsimol v tvojom prispevku o tom dietati a prislo mi to uplne trefne :yes: ;-). ..sice dieta ,ktore sa im vymklo z pod kontroly,ale aspon im zaraba ked uz neposlucha ;-)
        • 70 Reagovat !

          foto Dzakobo

          Dzakobo 11.11.2015  18:00

          « Re: Re: Re: No toto!!!

          Za ty flamy by ho mohli platit >:-[] , sice do nich rýpe, ale vzato ekonomicky, tak je přínosem. :yes: >:D
      • 10 Reagovat !

        foto simon-sez

        simon_sez 12.11.2015  09:52

        « Re: Re: No toto!!!

        statistiku som nerobil, ale odkedy sa vratil pribudli clanky o Rusku. je to stavka na istotu, ze v diskusii bude veselo.
  • 149 Reagovat !

    foto topten

    topten 11.11.2015  14:36

    a co EU??

    v USA smrdet nesmí, ale v EU muze??
    american ma citlivejsi plice, nez evropan??

    a co v rusku??
    zvladnou to plice ruskyho muzika?? >:D
    • 917 Reagovat !

      foto Gilgit---stop-odpadu-na-Auto-cz

      Gilgit - stop odpadu na Auto.cz 11.11.2015  14:43

      « Re: a co EU??

      Vítej antiruský plácale. Musím te zklamat, v Rusku diesly moc oblíbené nejsou.
      • 1410 Reagovat !

        foto topten

        topten 11.11.2015  14:47

        « Re: Re: a co EU??

        a co tanky??
        v době, kdy všichni ve svete pouzivali v tancích benzinovy motory, takze takovy tank snadno vzplal, rusko uz mělo naftovy motory skoro o dvojnasobnym vykonu oproti konkurenci.
        • 317 Reagovat !

          foto Gilgit---stop-odpadu-na-Auto-cz

          Gilgit - stop odpadu na Auto.cz 11.11.2015  14:49

          « Re: Re: Re: a co EU??

          Passat je tank? Tak to potom jo. >:D >:D >:D
          • 125 Reagovat !

            foto topten

            topten 11.11.2015  14:52

            « Re: Re: Re: Re: a co EU??

            pises ze v rusku dyzly moc oblibeny nejsou.
            no nevim, rusti muzici jezdi na dovolenou tankama, takze ty oblibeny jsoiu.
            a predpokladam, ze jsou většinou na naftu
            • 216 Reagovat !

              foto Gilgit---stop-odpadu-na-Auto-cz

              Gilgit - stop odpadu na Auto.cz 11.11.2015  14:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??


              V2

              Dokázes vypatlánku rozlisit tank a Passat? Evidentne ne. >:D >:D >:D
              • 125 Reagovat !

                foto topten

                topten 11.11.2015  15:01

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                když si nepamatuješ co jsi napsal před 5 minutama, tak si to nejdriv precti co jsi napsal, nez zas něco dalšího placnes.
                pro dnesek te necham bejt, nechci aby to dopadlo jako obvykle..
          • 111 Reagovat !

            foto AUDIRS6

            AUDIRS6 11.11.2015  14:52

            « Re: Re: Re: Re: a co EU??

            klasicka "Tiger dvojka" >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
        • 67 Reagovat !

          foto Vit5

          Vit5 11.11.2015  14:52

          « Re: Re: Re: a co EU??

          taky maj v rusku dvakrát větší zimu a to zase vadí tý naftě ;-)
          • 106 Reagovat !

            foto topten

            topten 11.11.2015  14:54

            « Re: Re: Re: Re: a co EU??

            takze v zime je ruda armada nebojeschopna??
    • 71 Reagovat !

      foto Sky-for-everybody

      Sky for everybody 11.11.2015  14:54

      « Re: a co EU??

      Hele, Toptene... nechci se do tebe nikterak agresivně navážet. Ale chceš-li bojovat proti dieselům v osobních autech, začni používat sofistikované argumenty. Výkřiky do tmy vyslechnuté někde v hospodě po třetím pivu a šestém rumu mají hodnotu asi takovou, jako použitá PET lahev plavající na hladině uprostřed rybníka. Jsou zbytečné a nakonec škodíš jenom sám sobě.
      Můžeš začít třeba tím, že vytvoříš nějakou jednoduchou definici škodlivin tak, aby jí každý rozuměl, a navážeš na to nějaká ověřená čísla... ale opakovat jedno a to samé pořád dokola - tím jenom znemožníš a děláš idioty z těch, kteří se bojovat se škodlivinami ze spalovacích motorů doopravdy snaží.
      Začni se zabývat teorií, porovnávej měření z nezávislých zdrojů, zhodnoť je, zjednoduš, přepracuj do krátkého, ale argumentačně vyváženého sdělení. Ale nedělej svým přístupem k problematice EKO-logie (to eko jsem oddělil, proč, to si zjisti. A možná vůbec by bylo nejlepší začít pochopit definici ekologie) šašky z lidí, kteří doopravdy bojují a hledají nějaká řešení.

      • 15 Reagovat !

        foto topten

        topten 11.11.2015  14:58

        « Re: Re: a co EU??

        a co chces slyset?
        všichni vime uz dlouho a navíc se to tady minimalne mesic hodne pretrasa, ze největší problem vetsiny soucasnych naftových motoru je az radove vetsi produkce NOx v realnym provozu oproti benzinu.
        co chces ještě vic dodavat, když to (snad) všichni vedi??
        • 51 Reagovat !

          foto Sky-for-everybody

          Sky for everybody 11.11.2015  15:05

          « Re: Re: Re: a co EU??

          řešení, chci slyšet návrh řešení
          • 14 Reagovat !

            foto topten

            topten 11.11.2015  15:09

            « Re: Re: Re: Re: a co EU??

            prestat danove zvýhodňovat naftu oproti benzinu.
            pak se naftaky prestanou kupovat, protože se ve vetsine pripadu nevyplati.
            naftaky co jezdi nechat dojezdit s urcitymi restrikcemi, napr zakaz vjezdu do nizkoemisnich zon, zakaz provozu při smogových situacích, omezena rychlost na dalnicich na 100km/h
            • 41 Reagovat !

              foto Sky-for-everybody

              Sky for everybody 11.11.2015  15:12

              « Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

              Jenže to je v podstatě diktát, takové návrhy nefungují. My lidé máme v sobě zakódováno malé dítě... budeme se bouřit a dělat pravý opak... musí se hledat technická řešení...
              • 15 Reagovat !

                foto topten

                topten 11.11.2015  15:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                1 naftak vyprodukuje cca tolik jedovatého NOx jako 10 benzinaku.
                technicky reseni do aut co jezdej po silnici??
                velmi tezko, proto ty restrikce. a hlavne srovnani spotrebni dani podle vyprodukovaného CO2 (1 litr nafty vyprodukuje o 10% vic CO2 nez 1 litr benzinu).
                novy auta povinne SCR (nez se prijde na něco lepšího). zajimavy, ze u nekterych znacek SCR zrejme funguje u nekterejch ale ne uplne docela, asi zalezi jak to kdo ojebava
                • 21 Reagovat !

                  foto Sky-for-everybody

                  Sky for everybody 11.11.2015  15:30

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                  Já sám řešení neznám samozřejmě, ale restrikce ti neprojdou. Skupina lobbistů jakýkoliv podobný návrh smete ze stolu dřív, než řekneš švec... Velké společnosti řeknou... pokud budeme muset přistoupit na to a to, nejspíš budeme muset propustit pět až deset tisíc lidí... možná i patnáct... a aby se vědělo, že to myslí vážně, tak například zastaví výrobu... bliklo ti?
                  • 33 Reagovat !

                    foto topten

                    topten 11.11.2015  15:37

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                    když propustej, tak nevydelaj. to je prece blbost. vůbec v soucasny době, kdy se za člověka co něco umi (at uz hlavou nebo rukama) zacina opet platit zlatem.
                    restrikce je třeba to, ze je omezena rychlost v obci, na okreskách i na dalnici. to ti nevadi?
                    a když se naftaky nebudou vyrábět, tak to prece neznamena, ze se bude prodávat o polovinu min aut. nebo myslis ze ti co si zvykli jezdit naftakem, tak si uz zadny auto nekoupi, když naftak na trhu nebude?
                    • 31 Reagovat !

                      foto Sky-for-everybody

                      Sky for everybody 11.11.2015  15:53

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                      Ano, je logické, že pokud diesel na trhu nebude, nebude ho nikdo kupovat. O polovinu aut se samozřejmě produkce nesníží. Ale jakým způsobem chceš dosáhnout toho, aby se dieselové motory nevyráběly?
                      Když propustí, tak se přesunou někam, kde na ně nikdo nebude tlačit. Svět je plný míst, kde je budou vítat s otevřenou náručí. Možná na nějakou dobu vykážou ztrátu, ale snadno to pak "dohoní".
                      Omezená rychlost mi samozřejmě nevadí. Naopak jsem za ni rád (na dálnici s výhradami k limitu). Přece jen se ukazuje dnes a denně, že někteří jedinci nemají rozum a na silnicích jde o viditelné a bezprostřední ohrožení zdraví a života (na rozdíl od emisních škodlivin, které vidět nejsou).
                      • 12 Reagovat !

                        foto topten

                        topten 11.11.2015  16:11

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                        vyrábět se nebudou, když nebude zajem je kupovat
                        zajem je kupovat nebude, když se nevyplati
                        nevyplati se, když se srovna spotrebni dan na naftu a na benzin
                        když se nebudou vyrábět naftove motory, o to vic se budou vyrábět benzinove, takze s tim propoustenim to nebude tak horke.

                        nemyslim si, ze z toho co jsem napsal by se snad vse mohlo realizovalo (ta omezena rychlost asi tezko), ale jen 1 nebo 2 věci by mohly znamenat odklon od dyzlu
                        • 11 Reagovat !

                          foto Sky-for-everybody

                          Sky for everybody 11.11.2015  16:23

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                          Samozřejmě uvažuješ správně, dává to logiku. Jenže nikdo neprosadí takový balík zákonných omezení. Není to možné.
                          Řešení je možná tvá analogie (i když jsi to tak možná ani nemyslel) s dopravními předpisy. Dopravní předpisy nám podvědomě nepřipadají vůbec nikterak omezující, protože už od batolete jsme byli programováni ve smyslu toho, že červená znamená "stůj" a zelená "rozhlédni se a jdi". Tohle je možná řešení. Naprogramovat naše děti, že diesel je stejně nebezpečný, jako přecházet na červenou. Ale nás už v tom smyslu nikdo nepřeprogramuje.
                          Ale opakuji, neznám řešení. Já jen chtěl, abys tady nevykřikoval bez argumentů, tím spíš, že evidentně nejsi hloupej.
                          • 12 Reagovat !

                            foto topten

                            topten 11.11.2015  16:29

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                            ve francii, která byla naftaky posedla, by od nového roku mel byt litr nafty zdanen stejne jako litr benzinu a uvazuje se, ze zdaneni na objem bude u benzinu nižší nez na naftu. tedy nejspis stejne zdaneni s ohledem na CO2.
                            uz několikrát se pretrasalo, ze pariz i londyn zakaze vjezd naftových aut do centra.

                            tedy 2 konkretni opatreni, o kterých se realne uvazuje a to srovanani spotrebni dani ma konkretni casovy termin.

                            nic na tom není, jen uredni rozhodnuti
                            • 11 Reagovat !

                              foto Sky-for-everybody

                              Sky for everybody 11.11.2015  16:31

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                              To je jen sbírání politických bodů... sám píšeš, že se to několikrát přetřásalo... nejspíš vždy na konci volebního období
                              • 12 Reagovat !

                                foto topten

                                topten 11.11.2015  16:47

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                                nemyslim si, ze zakaz vjezdu naftových aut do centra parize v situaci, kdy ve francii je pres 60% dyzlu, je zbirani politických bodu.
                                a predpokladam, ze po vzoru prahy, je v parizi podíl naftových aut ještě vetsi.
                                tedy s téma bodama to je spis naopak.
                                umis si představit co by se v praze delo, kdyby program nejaky velky strany byl zalozenej na zakazu vjezdu naftaku do centra prahy?
                • 02 Reagovat !

                  foto Ji-Ri

                  Ji/Ri 11.11.2015  16:25

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                  V tom případě je třeba nakázat i nové auta....
            • 61 Reagovat !

              foto hittman

              hittman 11.11.2015  15:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

              Zajímavé, že nízkoemisní zóny ničemu nepomohli (na to jsou studie) a snížit rychlost na dálnici na 100 km/hod, to je fakt dobrý nápad >:-[] >:-[] :no:
              Jinak ti, co podle tebe doteď kupovali tu malou menšinu v benzínu dnes tak nevýhodnou, to dělají proč? (beru střed a výš, ne psí budky).
              Ale jak známo z dnešní doby, s fanatikem se diskutovat nedá...
              • 43 Reagovat !

                foto topten

                topten 11.11.2015  15:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                no samozrejme ze nepomohly, když tam muzou naftaky s euro4, tedy většinou bez filtru, a realna produkce NOx se u naftaku od euro2 vpodstate nesnížila a to plati i pro většinu euro6.
                predpokladam, ze ve 100km/h bude typickej naftak produkovat min NOx nez při 130, i když porad mnohem vic nez produkuje benzinovy motor. v rakousku snizujou rychlost na dalnicich pri spatnych rozptylových podmínkách az na 80km/h. predpokladam, ze vedi proc

                edit
                proc lidi kupujou benzinaky - ja kvůli emisim a klidnějšímu chodu a vyššímu vykonu nez naftova verze, jini kupuji protože je benzinak levnejsi a tolik nenajedou.
                • 21 Reagovat !

                  foto offf

                  offf 11.11.2015  17:22

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                  V Rakousku snižují rychlost na dálnicích na 80 jenom proto aby mohli vybírat pokuty. Jak jinak vysvětlíš, že na vedlejší okresce můžeš ve stejnou dobu jet 100kmh ?
                  • 21 Reagovat !

                    foto topten

                    topten 11.11.2015  17:48

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                    muzes konkretizovat?
                    co ja vim, tak 80km/h na dalnici se zavadi přes Salsburg, a i když alternativa po normalni silnici tam je, tak pochybuju, ze tam je 100km/h, protože to je přes zastavenou oblast.

                    narust požadovaného vykonu auta v zavisloti na rychlosti jen diky aerodynamickému odporu je z:
                    - 80 na 100km/h 1.95x
                    - 100 na 130km/h 2.20x
                    - 80 na 130km/h 4.30x

                    to jsou docela znacny rozdily i při male zmene rychlosti, který maji i odpovídající dopad na spotřebu a na emise
                    • 20 Reagovat !

                      foto offf

                      offf 11.11.2015  17:58

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                      Třeba dálnice z Kufsteinu na Landeck (A12). Už několik let je přes zimu na proměných cedulích 80kmh a IGL (nebo co to maj za označení). Souběžně s ní vede silnice první třídy, někdy opravdu přímo za svodidly. Na této silnici je povolená rychlost 100kmh. Pokaždé když po tý dálnici jedu přemýšlím jestli má vlastně vůbec smysl platit dálničku a nebylo by ve výsledku stejně rychlé jet po tý silnici první třídy.
                      • 20 Reagovat !

                        foto topten

                        topten 11.11.2015  18:36

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                        tam to davaj když je hustej provoz, protože v tunelech je 80, tak když to je plny, tak jaksi nemá moc velkej vyznam jet chvili vic, aby jsi potom před tunelem musel brzdit na 60.
                        zkousel jsi jet po ty soubezny okresce jestli budes rychlejsi ?? >:D
                        • 10 Reagovat !

                          foto offf

                          offf 11.11.2015  20:20

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                          Tak to já si pod pojmem hustý provoz představuju něco jiného, a né že za cestu z Imstu do Landecku potkám pár desítek aut. Mimochodem vtšina tunelů je až právě od Imstu dál (teda přesněji první dlouhý tunel končí u Imstu) a v těch kratších protilavinových ani není snížená rychlost. A ano zkoušel jsem to několikrát (právě úsek Imst-Landeck) a rozdíl v čase subjektivně opravdu nebyl ;-) . Uznávám že projíždět centrem Innsbrucku by bylo asi horší.
                    • 20 Reagovat !

                      foto PavelK

                      PavelK 11.11.2015  19:29

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                      Tak co takhle dát tam 50, to pojedu na trojku tak 6 - 7 litrů, to je lepší než stovkou na šestku za 4, ne?
    • 02 Reagovat !

      foto XTad

      XTad 11.11.2015  15:49

      « Re: a co EU??

      Evropskym plicim prece vadi CO2...
      • 13 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 11.11.2015  16:30

        « Re: Re: a co EU??

        CO2 přece vadí zejména planetě.
        • 03 Reagovat !

          foto Petr07

          Petr07 11.11.2015  17:10

          « Re: Re: Re: a co EU??

          Někdo to tvrdí. Někdo ale tvrdí, že nevadí. Ať si každý udělá názor sám.
          • 23 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 11.11.2015  17:20

            « Re: Re: Re: Re: a co EU??

            Někdo taky tvrdí, že kouření způsobuje rakovinu, a někdo že ne.

            Že CO2 způsobuje oteplování, na tom se vědci shodují pokud vím poměrně jasně. Že je hlavním viníkem člověk, to asi zcela prokázané není.
            • 04 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 11.11.2015  19:40

              « Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

              Že člověk masivně přispívá je na 100% ;-)
              • 12 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 11.11.2015  19:54

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                No, když pár největších znečišťovatelů vypíše grant na vyvrácení tohoto tvrzení, tak se určitě vyvrátí. Stejně jako rakovina z kouření.
                Někdy ani nemusí tabákové firmy nikomu platit, stačí pozvat nějakého prezidenta na otevření továrny.
                • 22 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 11.11.2015  19:56

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                  Jj, živě vidím Zemana jak "bojuje" proti kouření...
                  >:-[]
                  • 22 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 11.11.2015  20:11

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                    Já myslel hlavně Klause se svým Hájkem, který veřejně tvrdil, že kouření a rakovina néé, a Klaus otvíral továrnu Phillip Morris v ČR.
                    Zeman sice hulí, ale ty kydy okolo tak moc nepřehání.
                    • 05 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 11.11.2015  20:33

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                      Myslím že souboj Zeman Klaus je celkem vyrovnanej :-)

                      Otázka je kdo z nich bude naším příštím prezidentem >:-[]
                    • 42 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 11.11.2015  21:11

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                      Kouření a jeho škodlivost je především o míře..., podobně jako třeba u alkoholu.
                      A pokud ti vadí továrna na cigarety u nás, může ti v principu stejně tak vadit továrna na alkohol u nás. Navíc, jaký je rozdíl v tom, jestli se ty cigarety vyrobí u nás, nebo dovezou z nějakého sousedního státu apod.? To vůbec nic neřeší. Daleko závažnější je v ohledu škodlivosti/prevence fakt, že u nás dávno! neplatí protikuřácký zákon (na rozdíl od mnoha států Evropy, který chrání nejen tzv. pasivní kuřáky, ale prokazatelně snižuje počty "nových", později závislých, kuřáků.
                      Zeman (zvaný popelníček), který hulí jak fabrika, veřejně prohlašoval, že pokud se nezačne s kouřením příliš brzy, pak není škodlivé ani ve větší míře, čehož je on údajně příkladem. 8-s
                      Klaus sice nebyl pro žádné větší zákazy (nejen) kouření, ale aspoň sám nekouřil.
                      Sám jsem měl období, kdy jsem příležitostně kouřil kvalitní (zejména kubánské) doutníky, které se normálně nešlukují, s čímž jsem jako nekuřák cigaret neměl problém, a žádnou závislost jsem na tom nezískal. Stejně tak to mám i s alkoholem, málo, a když už, tak kvalitu a v rozumné míře. Alkohol ani kouření nemusí být metlou pro každého, kdo s nimi přijde/přichází do styku, což to platí v principu o každých (zejména "měkkých") drogách.
                      • 31 Reagovat !

                        foto -Karel-

                        _Karel_ 11.11.2015  21:15

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                        Továrny na cigarety jsou v pořádku, pokud je legální kouřit. V mých očích ale není vhodné, aby je otvíral prezident. S větší ochranou pasivních kuřáků bych samozřejmě taky souhlasil.
                        Ten Zemanův hloupý výrok jsem jen nezaznamenal, ale věřím, že to byl nevhodný vtip.
                        • 22 Reagovat !

                          foto white-label

                          white label 11.11.2015  21:24

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                          Není to možná úplně nejvhodnější, ale zase možná kdyby otvíral novou linku na destiláty třeba ve Vizovicích u Jelinků, neviděl bys to až tak hrozně.
                          Citace Zemana při jeho návštěvě PM:
                          "Chtěl bych vás upozornit, že já jsem začal kouřit až ve 27 letech, když se můj organismus plně vyvinul a tabák vůči němu nebyl nebezpečný. Dovolte mi, abych vašim dětem doporučil obdobný postup. Aby počkaly do 27 let a potom kouřily zcela bez rizika."
                          [odkaz]
                          • 21 Reagovat !

                            foto -Karel-

                            _Karel_ 11.11.2015  21:44

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                            Tak pokud to myslel vážně, tak :-O to je snad na kriminál.
                            • 12 Reagovat !

                              foto white-label

                              white label 11.11.2015  21:55

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                              Myslel, ale mnohem horší je, že to prohlásil už jako prezident a navíc veřejně při návštěvě továrny na cigarety. Později ještě údajně prohlásil, že (mimo jiné) je kouření prevencí Alzheimerovy a Parkinsonovy choroby.
                              Myslím, že Klaus byl proti němu (v tomto ohledu) "žabař". ;-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 13.11.2015  15:01

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                              Ono je u něj víc věci na kriminál žejo ;-)

                              Stejně jako u jeho opokamaráda Klause >:-[]

                              Jsem fakt zvědavej kterýho z nich si zvolíme příště >:D

                              Jediný pozitivum je že sou tak starý jinak... >:-[]
                              • 11 Reagovat !

                                foto white-label

                                white label 13.11.2015  16:41

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                                Co Angela a uprchlíci, ještě jí fandíš? Měl bys, potřebuje to nutně a ještě potřebovat bude... 8-s
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Hammunasakra

                                  Hammunasakra 13.11.2015  22:08

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                                  :yes: >:D >:D >:D
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto white-label

                                    white label 13.11.2015  22:26

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                                    Škoda, že to není podobně k smíchu i v reálu, ale jak řekla Angela: "...to zvládneme...situaci máme pevně v rukou..."
                                    Dnes večer je to v Paříži dobře vidět...
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto Hammunasakra

                                      Hammunasakra 13.11.2015  23:54

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                                      Ty musíš bejt z hodně malý vesnice viď? :-)

                                      Dnešní Paříži zabránit jen návratem k hraničním pásmu s ostnatý drátem a armádou co nepustí nic dovnitř ani ven :-!
                                      To bys chtěl?

                                      Islamistů sou asi 2 miliardy, že jich je pár vypatlanejch je statisticky bohužel normální

                                      Popravdě my když před lety jezdili k nim chováv Ali sme se nesrovnatelně hůř ;-)
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto white-label

                                        white label 14.11.2015  00:17

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                                        Nemyslíš doufám tím "my a před lety" to, co si myslím, že jsi schopen si myslet?
                                        Hlavně těm "vypatlenejm" dopřát (nenápadně mezi uprchlíkama) posily, brát všechny i bez dokladů, to je něco, o čem se těm "vypatlancům" třeba v USA ani nesní.
                                        Kolik islamistických uprchlílků si z té současné vlny vezmou amíci. Ti taky nemají všude ostnaté dráty a přesto si tam pustí jen toho, koho chtějí. Jak je možné, že tam to obecně naopak jde? Stačí pár minut (na rozhodnutí) a letíš zpátky a můžeš se třeba stavět na hlavu.
                                        • 00 Reagovat !

                                          foto Hammunasakra

                                          Hammunasakra 14.11.2015  00:38

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                                          Netuším co si myslíš ;-)

                                          Co se migrantů tyče sme na tom asi jako Amerika před 100 lety. EU je bohužel tak někde v polovině svýho vývoje = dost blby období :-!

                                          USA vezmou asi 100 t. uprchlíků ze Sýrie a spol. Migranti sou jiný téma.

                                          Myslím že ty se picneš až po týhle zkušební vlnce migrantů mnohanásobný množství. Věř nevěř čekaj nás stěhování národů. Nás se ale týká furt jen těch ani ne 80 kusů ze Sýrie co tu zažádalo Zemanovi, Okamurovou, Dělnický straně atd navzdory o válečnej azyl
                                          To snad zvládnem :-)
                                          • 00 Reagovat !

                                            foto white-label

                                            white label 14.11.2015  01:08

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                                            Takže nás se to netýká, my nejsme v Evropě, my za hranice ČR nejezdíme stejně, jako jsme tam nejezdili (nemohli jezdit) za komančů a kolem ČR je neprostupná hranice a proto můžeme být úplně v klidu.
                                            Velké (při)stěhování (v Evropě) už probíhá a v počátku bylo brutálně podpořeno bezpodmínečným pozváním Angely, bohužel to reálně nebylo pozvání jen do Německa a Německo není samo, kde to už dnes prokazatelně nezvládají, a představou, že se to dá v této fázi snadno zastavit (nebo dokonce vrátit) rozhodně netrpím. Ale ty jsi tu psal, že Němci v pohodě všechny nežádoucí kdykoli snadno vrátí. Kam, do Řecka, kde si neví rady ani sami se sebou?

                                            "Merkelová čelí propadu popularity u voličů. Podle v pátek zveřejněného průzkumu ZDF je většina Němců přesvědčena, že kancléřka postupuje v uprchlické krizi špatně..."
                                            A brzy bude ještě hůř.
                                            • 00 Reagovat !

                                              foto Hammunasakra

                                              Hammunasakra 14.11.2015  01:27

                                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                                              Kancléřka postupuje podle ústavy. Že se lidem víc líbí kecy Zemana a jemu podobnejch neznamená že by se tak měla taky chovat

                                              Ne nás se to netýká nebo týká velmi okrajově. Do celý půlmiliardový Evropy letos dorazilo asi milion migrantů a uprchlíků. V 6ti milionovym Jordánsku je jich přes milion. Když tak čtu reakce Čechů ty teprv asi musej nadávat ;-)

                                              Ne do Řecka ne, to si neporadí ani samo se sebou. Tam jich bude možná tak 50 tisíc. U nás 80 kusů - zajímavý porovnání co >:-[]

                                              Na závěr: Lezou si tak tři slimáci a najednou jeden z ničeho nic exploduje. Zbylí dVa nechápavě koukaj až jeden řiká: Asi muslimák :-)

                                              V Turecku jich sou asi 2 miliony. Co bys navrhoval ty? Ostnatej drát, armádu na hranice a střílet jako za socialismu?
                                              • 00 Reagovat !

                                                foto white-label

                                                white label 14.11.2015  02:11

                                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                                                Co si teda myslel tím my a před lety?
                                                Ve všech případech nepostupuje podle ústavy. I pomáhat se musí umět tak, aby to bylo přínosné pro ty, co pomoc opravdu potřebují a zároveň únosné pro ty, co jim mají pomáhat, jinak se to může obrátit proti oběma skupinám.
                                                "Líbí" se mi tvůj černobílý pohled na věc, kdo nechce pomáhat podle režie Angely, nechce pomáhat vůbec. Kdo nechce úplně volné vnější hranice EU, ten chce všechny na čáře rovnou střílet.
                                                • 00 Reagovat !

                                                  foto Hammunasakra

                                                  Hammunasakra 14.11.2015  10:17

                                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                                                  My Evropani křižáci sme drancovali a zabíjeli islamisty násobně víc než nám dneska vracej. Důvod stejně tupej dneska i tehdy

                                                  Rozděluj migranty a uprchlíky. Ty bysme přes kecy prezidenta měli přijímat i my. Víš z praxe že tu bylo 20 tisíc jugoslávců? Ani sis nevšim. Dneska všichni vědí že tu je 80 syřanů. A to samý je v Německu. Odhadem 400 tisícum syřanů pomůžou - stejnej počet jich je jen v Istanbulu. Lidi jako prezident maj vysvětlovat a zklidňovat. Ten náš dělá přesnej opak

                                                  Je fuk co se ti líbí, je to o tom že jinak než černobíle tohle nejde! ;-)
                                                  K nám stejně nikdo nechce takže je to zbytečná diskuze. Do stejně velkejch států jako my Rakouska nebo Švédska letos dorazilo 100 t. lidi. Normálně to bejvá tak 50 t. U nás se prezidentovi, Okamurovi a dalším hvězdounum podařilo vyvolat hysterii kvůli 80 kouskům :-)
                                                  Je fakt že úroveň zpravodajství o problematice je horší než Foktovy místní články o autech >:-[]
                • 04 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 11.11.2015  20:31

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a co EU??

                  Přesně :-!
    • 32 Reagovat !

      foto Insolito

      Insolito 11.11.2015  16:17

      « Re: a co EU??

      V Rusku? Bez problému. Tam se "nosí" hlavně benzínová auta.
    • 12 Reagovat !

      foto jamp

      jamp 11.11.2015  16:53

      « Re: a co EU??

      Ruskeho muzika ochrani pred dieslom ruska zima . Ak by to nestacilo, mozu skusit pridat biozlozku, tu sracku nezere ani stroj vybaveny eterovym startovanim a v prevedeni do arktickych podmienok. Raz sme mali masinku, ktora bola v prevedeni ze mala zozrat vsetko, takze nevadila ani africka nafta, biozlozka v kombinacii s 20 stupnovym mrazom ukazala, ze americki inzinieri nedocenili hlupost EU.

      Auto cz by malo zrusi archiv, lebo pri citani clankov alebo testov spred 6 tich rokov vidno rozsah devastacie serveru novym majitelom.

      Nerypte do Buresa, myslim, ze Kovarik musel skoncit kvoli tomu, ze to chcel trosku skultivovat a to prinieslo menej klikov a menej prispevkov v diskusii.

      Ale titulok fakt dobry, po 2 tyzdnoch som kukol na auto.cz a kvoli nadpisu som hned pozrel diskusiu, co je v clanku ma uz moc nezaujima...
      • 02 Reagovat !

        foto Th0r

        Th0r 11.11.2015  17:32

        « Re: a co EU??

        A frcka nafta je nekvalitni? Hm spousta lidi bude prisahat, ze ropa z Lybie nebo Nigerie je naopak ta nejkvalitnejsi.
        • 11 Reagovat !

          foto jamp

          jamp 11.11.2015  18:10

          « Re: Re: a co EU??

          Medzi ropou a naftou je rozdiel, takze aj z najkvalitnejsej ropy sa da vyrobit najhorsia nafta.
          Ked african tankuje tak, ze nabera do spinaveho kybla a cez zrezanu Petku leje do nadrze... naplnenie 500 litrovej nadrze trva.
          V nemocniciach maju aj skalpely a ine naradie, lieky vedia kupit, a preco su horsir ako nase ?
  • 36 Reagovat !

    foto Vit5

    Vit5 11.11.2015  14:50

    re

    včera v top gearu říkali že ty jejich plečky jako je F150 a tomu podobný jsou osvobozený od daní a ekologický zrovna nejsou,takže cinknutej soft v passatu je jenom fraška,vw by se jim tam na to měl vyflaknout,zavřít továrny ať si ty tupý hov*da trhnou nohou a jdou se napást :-) je to jen můj postoj k celýmu honu na čarodějnice
    • 44 Reagovat !

      foto topten

      topten 11.11.2015  14:53

      « Re: re

      přepokládám, ze benzinova D150 produkuje min jedovatého NOx nez většina dyzlu.
      a CO2 nelze povazovat za typicky emise
    • 18 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 11.11.2015  14:56

      « Re: re

      Fú, tak to by boli Amíci skutočne vytrestaní, keby Volksvagen so svojím blším podielom na trhu prestal vyrábať a predávať v USA. >:D >:-[]
    • 114 Reagovat !

      foto Gilgit---stop-odpadu-na-Auto-cz

      Gilgit - stop odpadu na Auto.cz 11.11.2015  15:00

      « Re: re


      V4

      Ty jsi dalsí místní diskusní hvezda. Napis email do Wolfsburgu (drív Stadt des KdF-Wagens bei Fallersleben) a porad jim at tu americkou továrnu zavrou. Jiste ti podekují a mozná dostanes nejaký metál.

      Jinak ono tém geniálním stratégum z Wolfsburgu mozná nic jiného nezbude nez tu továrnu zavrít. Bylo by to v USA uz podruhé.
    • 25 Reagovat !

      foto Petrko

      Petrko 11.11.2015  15:09

      « Re: re

      Tvůj postoj je super. Jen malý detail USA se bez VW pohodlně obejde a ani se nebudou muset pást.
  • 37 Reagovat !

    foto marianek

    marianek 11.11.2015  15:03

    Bulvarni nadpisy...

    ...jen dokazuji jak hluboko redakce dasauto.cz muze klesnout. Toto se uz opravdu neda cist :no:
    • 31 Reagovat !

      foto Insolito

      Insolito 11.11.2015  16:19

      « Re: Bulvarni nadpisy...

      Naopak, články s takovými titulky se čtou více než s "nebulvárními" titulky.
      • 01 Reagovat !

        foto Futurista

        Futurista 11.11.2015  20:33

        « Re: Re: Bulvarni nadpisy...

        Já myslím, že se nečtou, jen se pod nimi víc diskutuje. Což je můj případ. Nečetl jsem, ale diskuze mne baví. :-)
        • 31 Reagovat !

          foto Insolito

          Insolito 11.11.2015  22:20

          « Re: Re: Re: Bulvarni nadpisy...

          Ano, je tu i spousta takových, co články moc nečtou a jen diskutují. Diskuse u článků s lákavými titulky ale celkovou čtenost taky podporují, protože vyšší návštěvností se zvyšuje šance, že další lidé kliknou na článek.
          • 10 Reagovat !

            foto marianek

            marianek 12.11.2015  08:18

            « Re: Re: Re: Bulvarni nadpisy...

            Lakavy nadpis je ale neco uplne jineho nez ten levny, bulvarni. Ty at si pisou do podradnych platku jako je blesk nebo do ruznych damskych casopisu. Casopisy nebo web-portaly o autech by mely byt zalozeny na faktech, ne na lzich.
            • 10 Reagovat !

              foto Insolito

              Insolito 12.11.2015  13:17

              « Re: Re: Re: Re: Bulvarni nadpisy...

              Ve výsledku bulvární nadpis taky může nalákat víc čtenářů na článek. Máš ale pravdu, tady by to nemělo být. Jenže Blesk a Auto.cz bohužel patří pod stejnou střechu, takže celková úroveň webu tu šla za poslední roky o něco dolů.
  • 62 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 11.11.2015  15:17

    80%

    80% populace nechce imigranty ale těch 20% řve hlasitě a všechny ostatní se snaží překřičet
    80% populace nevadí diesely a všeobecně se ví že smog z velké většiny způsobují jiné zdroje než automobilový provoz ale těch 20% řve hlasitě a všechny ostatní se snaží přeřvat
    • 010 Reagovat !

      foto Gilgit---stop-odpadu-na-Auto-cz

      Gilgit - stop odpadu na Auto.cz 11.11.2015  15:21

      « Re: 80%

      80% populace? V kolika á ve kterých státech.

      Jinak jako obvykle plácás.
    • 34 Reagovat !

      foto topten

      topten 11.11.2015  15:29

      « Re: 80%

      ja vidim rvat spis ty co imigranty nechtej a uznavam, ze jich je vetsina.

      většina populace si dopad emisi z dyzlu na zivotni prostředí a zdravi doted neuvedomili a protože hodne lidi temi jedomety jezdi a vyhovuje jim danovy zvyhodneni nafty proti benzinu, tak se ridej prislovim blizsi kosile nez kabat..
      • 27 Reagovat !

        foto Individualita

        Individualita 11.11.2015  15:38

        « Re: Re: 80%

        Přesně tak, řve jen xenofobní většina a podobná většina taky bohužel šetří každou decku nafty.

        Navíc co je lepší? Aby osvícená menšina vedla tupou a krátkozrakou většínu, nebo naopak? ;-)
        • 09 Reagovat !

          foto Gilgit---stop-odpadu-na-Auto-cz

          Gilgit - stop odpadu na Auto.cz 11.11.2015  15:44

          « Re: Re: Re: 80%

          :yes: :yes: :yes:

          V demokracii platí to "naopak".
          • 11 Reagovat !

            foto XTad

            XTad 11.11.2015  15:49

            « Re: 80%

            Takze co navrhujes? Osviceneho diktatora?
          • 11 Reagovat !

            foto Individualita

            Individualita 11.11.2015  16:06

            « Re: Re: Re: Re: 80%

            Proto je třeba většinu "oblbovat" a usměrňovat :-)
        • 22 Reagovat !

          foto topten

          topten 11.11.2015  15:46

          « Re: Re: Re: 80%

          jo, společnost posouvali dopředu vždycky individuality a elita (mysleno v dobrem vyznamu slova).
          predpokladam, ze to tak je i dnes a zustane do budoucna.
          od nekoho kdo není schopny se postarat ani sam o sebe neocekam, ze bude udavat směr kam se vydat, jeho směr je do první knajpy.
    • 21 Reagovat !

      foto Barry-Lyndon

      Barry Lyndon 11.11.2015  18:27

      « Re: 80%

      je pravda, že 80% populace diesely fakt nevadí (možná je to dokonce více než 80%, my "alergici na dieselových smrad" jsme obvykle považováni za výrazně menšinové podivíny). Na druhou stranu je taky pravda, že 100% populace diesely úplně zbytečně nadměrně škodí. A zdůraznil bych hlavně to zbytečně a nadměrně. Pro použití dieselového motoru v autech do 3,5t totiž není vůbec žádný důvod kromě špatně nastavených daňových sazeb...
  • 11 Reagovat !

    foto Ondore

    Ondore 11.11.2015  16:08

    Pár ďalších čísiel

    Predaje USA -> 10-2015 / 10-2014 / medziročná zmena %
    Golf -> 1.099 / 2.351 / -53,3%
    Jetta -> 8.551 / 13.372 / -36,1%
    Beetle -> 760 / 1.345 / -43,5%

    Treba ale povedať, že rástli predaje tých väčších modelov a skokanom je eGolf (596 ks) aj:
    Tiguan -> 4.815 / 1.803 / +167,1%

    Otázka je, aké motorizácie boli predávané, ak niekto má tie čísla, tak ich sem pls dajte.
  • 313 Reagovat !

    foto Pepek

    Pepek 11.11.2015  16:44

    Sakra

    a já zrovna chtěl koupit v USA 1000ks těhle "Prasáků" a prodávat je tady v ČR jako nejlepší auto na světě >:D
    No nic, holt objednám 1000 GOLFů, když je to tady etalon >:-[]
    • 43 Reagovat !

      foto Futurista

      Futurista 11.11.2015  20:38

      « Re: Sakra

      Rozesmál jsi mě. :-) A ještě víc ty palce dolů. Co dodat... VAGúderka (a nepochybuji, že včetně redakce - takovej Sleeper je palcovač amoleta) jede... :-)
      • 213 Reagovat !

        foto Pepek

        Pepek 11.11.2015  20:44

        « Re: Re: Sakra

        Dík :yes: Pouze se snažím místní všeználky trochu pobavit >:D .

        P.S. čím mám víc :no: , tím víc se bavím.
        • 115 Reagovat !

          foto HoIden-holden

          HoIden_holden 11.11.2015  21:34

          « Re: Re: Sakra

          ..na vlastnej hluposti ty sasku pocmarany >:D >:D >:D
          • 210 Reagovat !

            foto Pepek

            Pepek 11.11.2015  21:37

            « Re: Re: Re: Sakra

            Máš štěstí, že mě nas.re, jen inteligent, Takže v tvým případě :-!
            P.S. dík za :no:
            O takových jako ty jsem právě mluvil.
            • 94 Reagovat !

              foto white-label

              white label 11.11.2015  21:39

              « Re: Re: Re: Re: Sakra

              Tak to máš obrovskou výhodu, že se sám na sebe vlastně nemůžeš nikdy zlobit... :*) ;-)
            • 94 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 11.11.2015  21:39

              « Re: Re: Re: Re: Sakra

              To říkají ti největší hlupáci.
        • 106 Reagovat !

          foto white-label

          white label 11.11.2015  21:42

          « Re: Re: Re: Sakra

          Pobavit umíš, to se musí nechat, jen se obávám, že to obvykle nebývá tvým prvotním úmyslem... ;-)
          • 84 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 11.11.2015  21:44

            « Re: Re: Re: Re: Sakra

            >:D >:D >:D :yes: přesné
            • 29 Reagovat !

              foto Pepek

              Pepek 11.11.2015  22:22

              « Re: Re: Re: Re: Re: Sakra

              Karlíku a White: už jste si tady 100 x vlezli navzájem do ...., tak si ještě hlavně dejte :yes: .
              • 74 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 11.11.2015  22:26

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sakra

                To jsme celí my, Pepíku. Když se objeví někdo chytřejší, musíme to dát dohromady, jeden to nezvládne.
                • 27 Reagovat !

                  foto Pepek

                  Pepek 11.11.2015  22:35

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sakra

                  Tak aspoň už vím kam s vámi, božííínku. [odkaz]
                  • 83 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 11.11.2015  22:38

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sakra

                    Podle odkazu koukám, že v historii gayů se orientuješ. To je z osmdesátých let?
                  • 84 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 11.11.2015  22:45

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sakra

                    Další ukázka ze tvé domácí videotéky? Pepku, přiznej se, kolikrát už jsi to viděl? :*) >:D
                    • 74 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 11.11.2015  22:46

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sakra

                      >:D
                      • 28 Reagovat !

                        foto Pepek

                        Pepek 11.11.2015  22:50

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sakra

                        Božínků, klucí běžte si už spolu lehnout a vynechte předehru na ACZ. >:D
                        • 63 Reagovat !

                          foto white-label

                          white label 11.11.2015  22:52

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sakra

                          Viz 22:28 ;-)
                          • 28 Reagovat !

                            foto Pepek

                            Pepek 11.11.2015  22:56

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sakra

                            Pobavil jsem se dnes dost, už mě z vás bolí bránice, Užijte si nocičku. >:D
                            • 64 Reagovat !

                              foto -Karel-

                              _Karel_ 11.11.2015  22:57

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sakra

                              Zkusíš ten odkaz ze 6.11.?
                              • 05 Reagovat !

                                foto Pepek

                                Pepek 12.11.2015  07:12

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sakra

                                Karlíku,OPĚT a POUZE EXTRA pro tebe, když neumíš používat Google a hledat v předchozích diskuzích >:D >:D >:D

                                Prosím tě, čti alespoň 4x a důkladně, než začneš zase plácat nesmysly, v čemž se tady s Whitem krásně doplňuješ (je tam vše, včetně ušlého zisku, pane NORMO)
                                [odkaz]
                            • 54 Reagovat !

                              foto -Karel-

                              _Karel_ 11.11.2015  22:59

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sakra

                              Teď mi to dochází- to A v nicku je Arnoštek?
                              • 64 Reagovat !

                                foto white-label

                                white label 11.11.2015  23:13

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sakra

                                Ne v nicku, ale v avataru. Ale jinak jo... >:-[]
                              • 06 Reagovat !

                                foto Pepek

                                Pepek 12.11.2015  07:23

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sakra

                                Ještě je tam taky "O" jako omylný Karel.

                                Karlíku, opět došly argumenty, tak logicky přichází urážka??? Typické (i pro Whita). Když jsme u avatarů a urážek, tak podle tvýho už taky dávno vím, že to máš asi v hlavě rozhozený.
                                A k Whitovu "selfíčku" v avataru se ani nebudu vyjdařovat >:D .
                                • 31 Reagovat !

                                  foto -Karel-

                                  _Karel_ 12.11.2015  12:03

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sakra

                                  Pepíku, upřímně se snažím chovat se k ostatním podobně, jako oni ke mně. Nemám pocit, že bych tobě křivdil.
                                  Narážka na tvůj avatár byl vtípek, ale zajímalo by mě, jak z mého avataru soudíš stav hlavy.
                                  • 11 Reagovat !

                                    foto Pepek

                                    Pepek 12.11.2015  12:44

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sakra

                                    1. Tak to jsme na tom stejně.
                                    2. Kdo jako první vytáhl slovo i.diot?
                                    3. Rozpolcená tvář (avataru)- rozpolcená osobnost (ale to neber jako urážku, je to jen logická úvaha).
                                    :yes:
                            • 74 Reagovat !

                              foto white-label

                              white label 11.11.2015  23:11

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sakra

                              Nezáviď. Dobrou a bacha na mokré sny s Arnoštem... ;-)
              • 84 Reagovat !

                foto white-label

                white label 11.11.2015  22:28

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sakra

                Nežárli a zkus to třeba na holdena..., psal, že tam má vzadu ještě nějaké to místečko volné. >:D >:-[]
  • 78 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 11.11.2015  17:24

    Dobrá zpráva

    Uspořené motory TDI lze namontovat do evropských vozů. :-)
    • 23 Reagovat !

      foto Barry-Lyndon

      Barry Lyndon 11.11.2015  18:38

      « Re: Dobrá zpráva

      už brzy se daňové sazby změní takovým způsobem (viz. už nyní první náznak změny ve Francii), že jsem zvědavý, kolika kolenovrtům to jejich současné patologické dieselové nadšení vydrží...

      ... pak se totiž ukáže, jestli ty předchozí kydy mysleli vážně a nebo jimi jen zakrývali své sociopatické kolenovrtství...
      • 24 Reagovat !

        foto Ada-je-zase-tady

        Ada je zase tady 11.11.2015  18:53

        « Re: Re: Dobrá zpráva

        Jakmile se upraví daňové sazby tak, aby reflektovaly škodlivosti jednotlivých emisí, spadnou zastaralé benzínové motory do propadliště dějin :-!

        [odkaz]
        • 41 Reagovat !

          foto Ondore

          Ondore 11.11.2015  18:58

          « Re: Re: Re: Dobrá zpráva

          Ado, niekoľko otázok:
          - prečo odkazuješ na 2 roky starý článok?
          - aký má ten článok súvis s emisiami automobilov?
          - mohol by si porovnať škodlivosť jednotlivých emisií dieselového a benzínového motora? Už viackrát si sa tým oháňal a nikdy si nič konkrétne nepovedal, tak sa trochu rozpíš...
  • 34 Reagovat !

    foto Th0r

    Th0r 11.11.2015  17:30

    USA

    Tady je svet jeste v poradku. Tedy v tomhle.
  • 31 Reagovat !

    foto PavelK

    PavelK 11.11.2015  19:18

    Na Passat TDI se čeká 4 - 5 měsíců

    .. a co takový titulek? Také je to pravda.
  • 513 Reagovat !

    foto holden-holden

    holden_holden 11.11.2015  20:20

    u nas je vse jinak

    [odkaz]

    rozpocitavani priznivcu koncernu

    de*bil, bl*becek
    de*bil, bl*becek
    de*bil, bl*becek
    a ten vzadu je taky bl*becek >:-[]

    tak co by vam davali
    • 310 Reagovat !

      foto Pepek

      Pepek 11.11.2015  20:35

      « Re: u nas je vse jinak

      Takže čecháčci škodováčci nedostanou nakonec ani ty gumy??? No tak to bych teda byl hodně nas..nej!!! Plivnul bych jim do obličeje, nechal bych si vrátit prachy (odstoupil bych od smlouvy) a Škodovku bych už nikdy nekoupil.
      Ale to je bohužel jen můj pocit a očekávám minimálně 1000 :no:

      Majitelé Škodovek, máte být na co hrdý!!!!! Takovýhle jednání se opravdu jen tak nevidí. Vlastně v ČR každý den. Na to, jak USA nemusim, tak v tomhle jim závidím, že mají nějaký (zákaznický) práva a úctu.
      • 94 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 11.11.2015  20:40

        « Re: Re: u nas je vse jinak

        Pepíku, nedostanou ani Němci, Francouzi, Italové, Španělé, Slováci, Rakušáci....
        Tak si dej pár piv a běž všem plivat do obličeje.
        Já si zatím nikde nepřečetl, že ofixlovali nějakou Euro-normu, takže není zač dávat odškodnění.
        • 49 Reagovat !

          foto Pepek

          Pepek 11.11.2015  20:50

          « Re: Re: Re: u nas je vse jinak

          Karlíku, vím, že mě nemusíš, já tebe taky ne, ale co třeba odškodnění za ušlej zisk a dopravu na svolávačku??? To ti taky přijde normální za to nic nechtít. Pokud ano, tak nejsi ty.

          P.S.
          1. Jak víš, že nedostanou ani ostatní národy???
          2. Když nic nikdo neporušil, tak proč vůbec svolávačky???

          Vidíš, co píšeš za nesmysly (asi mám moc piv) :-!
          • 94 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 11.11.2015  20:58

            « Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

            Dostáváš peníze za ušlý zisk a dopravu, když jedeš ve svým pracovním čase reklamovat pračku?
            P.S. A ty jsi slyšel, že dostanou?
            • 38 Reagovat !

              foto Pepek

              Pepek 11.11.2015  21:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

              Jenže svolávačka nerovná se reklamace!!!!!
              A i při reklamaci máš nárok, kdybys náhodou nevěděl : "Zákon spotřebiteli přisuzuje nárok na náhradu nutných nákladů spojených s reklamací v případě, že je uznána za oprávněnou. Nutnými náklady jsou ale nejnižší možné náklady. "

              Neslyšel, ale předpokládám stejně jako v USA.
              • 94 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 11.11.2015  21:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

                Svolávaček byly a budou stovky, má je každá automobilka. Jestli se při nich doteď dávalo finanční odškodnění, tak jsem to nějak nepostřehl. Ty ano?

                Předpokládáš špatně, EU normy nejsou USA normy.
                • 38 Reagovat !

                  foto Pepek

                  Pepek 11.11.2015  21:08

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

                  Jako házet hrách na zeď. No comment. :-!
                  • 94 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 11.11.2015  21:16

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

                    Přeloženo: "nevím, co odpovědět".
                    Ok, nevadí.
                    • 38 Reagovat !

                      foto Pepek

                      Pepek 11.11.2015  21:25

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

                      Přeloženo: "komu není rady, tomu není pomoci"
                      Ok, nevadi.

                      Laskavě mi odpověz na otázku: Když nikdo nic neporušil (ty tvý normy), tak proč se budou dělat vůbec svolávačky??? Dává tě to smysl?

                      P.S. Já celou dobu mluvím o úctě k zákazníkovi (a odškodnění) a ne o nějakých nárocích a normách, víme pane Vachtmajstr

                      [odkaz]
                      • 74 Reagovat !

                        foto -Karel-

                        _Karel_ 11.11.2015  21:38

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

                        Svolávačku dělají, protože je "politicky neúnosné" nedělat nic. Pokud vyjde najevo, že při EU testech fixlovali, pak to možná bude jiné. Odškodněním US zákazníků se maximálně snaží zavřít jim hubu a zlepšit svoji pozici při vyjednávání o pokutě.
                        Dokud se neukáže, že v EU podváděli (a já se zlobit nebudu, když se to ukáže), není koho s úctou odškodňovat a za co.
                        Pokud mi ale vysvětlíš za co, budu rád.
                        • 37 Reagovat !

                          foto Pepek

                          Pepek 11.11.2015  21:43

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

                          Minimálně ze stejných důvodů, co v USA!!!!
                          Ty buď neumíš číst (o tý úctě), nebo máš dlouhý vedení. Píšu to už po 3. Končim tuhle diskuzi, pane Vachtmajstr.
                          • 74 Reagovat !

                            foto -Karel-

                            _Karel_ 11.11.2015  21:48

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

                            V USA spáchali podvod a hrozí jim za to vysoká pokuta a spousta problémů. USA normy jsou odlišné od Evropských.
                            Je dobře, že to ukončíš, Švejku.
                            • 37 Reagovat !

                              foto Pepek

                              Pepek 11.11.2015  21:57

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

                              už z tebe :'-( :'-( :'-( :'-(
                              • 75 Reagovat !

                                foto -Karel-

                                _Karel_ 11.11.2015  22:08

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

                                Vážně? To je mi líto. Myslel jsem, že vydržíš víc, než jednu běžnou diskuzi.
                                Nebo je ti do pláče, že za svůj VW Golf Etalon nedostaneš odškodné?
                                • 38 Reagovat !

                                  foto Pepek

                                  Pepek 11.11.2015  22:29

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

                                  To mělo být jako vtipné??? Pak tedy cha cha chi chi cho cho.
                                  Je mi do pláče z tebe (máš to tam napsané)!!!
                                  Prosím tě, nauč se konečně číst a skládat souvislosti !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…
                                  • 74 Reagovat !

                                    foto white-label

                                    white label 11.11.2015  22:33

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

                                    A od koho se to má naučit, snad ne od tebe, etalone... >:D >:-[]
                                  • 63 Reagovat !

                                    foto -Karel-

                                    _Karel_ 11.11.2015  22:34

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

                                    Pepíku, začals tady ty s flusáním do xichtů, aniž sis evidentně pořádně přečetl článek. A pokud přečetl, nepochopil. Když se nebudeš chovat jako i.diot, nebude s tebou nikdo mluvit jako s i.diotem. Je to celkem jednoduchý.
                                    • 37 Reagovat !

                                      foto Pepek

                                      Pepek 11.11.2015  22:45

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

                                      A co jsem jako nepochopil, že si Škodovka neváží zákazníkú???? Ano, to jsem nepochopil!!!!
                                      P.S. Nepřijde ti divné, že 6.11. slibovali odškodnění a dnes po návštěvě Mládka najednou nic????????????????????????
                                      A poprosím o ukončení těch urážek (i.diotů). Husy jsme spolu nepásli.
                                      • 54 Reagovat !

                                        foto white-label

                                        white label 11.11.2015  22:51

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

                                        Nevím jak ty, ale pokud vím, tak my jsme husy nikdy nepásli ani sami, natož s někým dalším. Ale je fakt, že zrovna dneska jsou husy poměrně aktuální téma, i když spíš na pekáči. ;-)
                                      • 74 Reagovat !

                                        foto -Karel-

                                        _Karel_ 11.11.2015  22:52

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

                                        Ze 6.11. jsem nic nenašel, hoď odkaz.
                                        Ad Škodovka- tvoje představa je, že Škoda jako jediná v Evropě rozdá čechům peníze za americký podvod Volkswagenu? Chápu tě správně?
                                        Ad urážky- věřím, že i ty rozeznáš tu "drobnou nuanci" mezi "chováš se jak i.diot" a "jsi i.diot"
                                        • 64 Reagovat !

                                          foto white-label

                                          white label 11.11.2015  22:55

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

                                          Přesnější znění otázky by bylo: "Nechápu tě správně?" >:-[]
                                          • 63 Reagovat !

                                            foto -Karel-

                                            _Karel_ 11.11.2015  22:57

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

                                            >:D
                                            • 21 Reagovat !

                                              foto Gilgit---stop-odpadu-na-Auto-cz

                                              Gilgit - stop odpadu na Auto.cz 12.11.2015  08:43

                                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

                                              Karle, rozhodne nemám zámer se míchat do zajímavé diskuse trí nicku. Z mého hlediska je jen pozoruhodné jak si notujes s nickem white label, clovekem který me svého casu opakovane primitivne urázel za to ze jsem si dovolil mít jiný názor nez on (ty diskuse se vsechny dají dohledat, to jen pro prípad ze by nekdo tvrdil ze tomu tak nebylo).

                                              To je jen taková poznámka na okraj vasí debaty.
                                              • 12 Reagovat !

                                                foto Pepek

                                                Pepek 12.11.2015  09:22

                                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

                                                IPO, ty sis ještě nezvykl na to, že když místním všeználkům dojdou argumenty, nastupují z jejich strany urážky a -palce??? >:D >:D >:D
                                                Já už ano. A nejvíc mě baví, když argumentují v urážkách s IQ a sami neumí kolikrát ani pravopis (čárky, háčky atd.).
                                              • 11 Reagovat !

                                                foto Hammunasakra

                                                Hammunasakra 12.11.2015  10:22

                                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

                                                Doplň tam hammunasakra a IPA a taky to sedí - vítej v klubu >:D >:-[]

                                                To je jen taková poznámka na okraj ;-)
                                                • 12 Reagovat !

                                                  foto Gilgit---stop-odpadu-na-Auto-cz

                                                  Gilgit - stop odpadu na Auto.cz 12.11.2015  11:54

                                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

                                                  Más pravdu, hammuno, ty tvoje primitivní urázky se dají porovnat s urázkami které píse white label. Az na to ze white label se zdá býr podstatne inteligentnejsí nez ty.
                                                  • 11 Reagovat !

                                                    foto Hammunasakra

                                                    Hammunasakra 12.11.2015  13:36

                                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

                                                    Vím že mám pravdu :-)

                                                    Na urážky to poslední dobou máme asi 375:0 ani to nevíš? ;-)
                                              • 21 Reagovat !

                                                foto -Karel-

                                                _Karel_ 12.11.2015  11:59

                                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

                                                Hele, vy si s Whitem zvládáte vyřídit vše jako rovný s rovným. On by asi zvládl napsat úplně totéž, když si "notuji" s tebou. Ale myslím, že nic takového nikdy nenapíše. Nemám s ním spory, i když se ne ve všem shodneme. Tady se zřejmě shodujeme.
                                                • 03 Reagovat !

                                                  foto Gilgit---stop-odpadu-na-Auto-cz

                                                  Gilgit - stop odpadu na Auto.cz 12.11.2015  12:02

                                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

                                                  Tezko by zvládl napsat úplne totéz. Ja jsem ho neurázel za jiný názor na nejakou vec, on mne ano. To je trochu rozdíl. Trochu dost.

                                                  Ale jak jsem napsal, je to jenom poznámka. Kazdý si muze delat co chce.
                                        • 04 Reagovat !

                                          foto Pepek

                                          Pepek 12.11.2015  07:19

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

                                          Karlíku,OPĚT a POUZE EXTRA pro tebe, když neumíš používat Google a hledat v předchozích diskuzích >:D >:D >:D

                                          Prosím tě, čti alespoň 4x a důkladně, než začneš zase plácat nesmysly, v čemž se tady s Whitem krásně doplňuješ (je tam vše, včetně ušlého zisku, pane NORMO)
                                          [odkaz]
                      • 92 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 11.11.2015  21:48

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

                        Pokud jsi nám chtěl tím odkazem naznačit, že máš místo hlavy kokosový ořech (viz video z tvého odkazu), tak to už je teď úplně zbytečné... >:-[]
                        • 27 Reagovat !

                          foto Pepek

                          Pepek 11.11.2015  21:56

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

                          Opět extra pro tebe: cha cha chi chi cho cho.
                          Tím jsem chtěl poukázat, že je to tu jako u Švejka samej Vachtmajstr.
                          Ty testy s VAG už máš spočítaný???? Pokud ne, tak na mne nereaguj, Děkuji
    • 50 Reagovat !

      foto Futurista

      Futurista 11.11.2015  20:40

      « Re: u nas je vse jinak

      Máš tam chybu: na konci má bejt " jen tam vzadu je výjimka, tam sedí dva blbečci vedle sebe". ;-)
      • 113 Reagovat !

        foto white-label

        white label 11.11.2015  21:15

        « Re: Re: u nas je vse jinak

        U něj je docela symbolické, že se v tom svém košatém textu ztratil, nebo chceš-li, dokonale do něj zapadl. ;-)
        • 210 Reagovat !

          foto Pepek

          Pepek 11.11.2015  21:31

          « Re: Re: Re: u nas je vse jinak

          Za to, ty ses tady nikdy do ničeho nezamotal a neztratil, ty pane bezchybný a všeznalý >:D .
          • 83 Reagovat !

            foto white-label

            white label 11.11.2015  21:36

            « Re: Re: Re: u nas je vse jinak

            Kdyby sis aspoň dohledal co přesně znamená slovo "etalon", mohl sis ušetřit mnoho svých zmatených příspěvků na tohle téma. Jinak jsem ale rád, že mě tak pozorně čteš... ;-)
            • 93 Reagovat !

              foto HoIden-holden

              HoIden_holden 11.11.2015  21:45

              « Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

              Nechcel by si vela od anarchistu Pepka??? :-O ..keby ja jednalo o TOLUEN tak to by ti presne Pepek z Modre Ustrice vysvetlil.Vsak sam vidis na jeho nazoroch ake stopy to na nom zanechalo >:D >:D >:D
              • 29 Reagovat !

                foto Pepek

                Pepek 11.11.2015  21:50

                « Re: Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

                cha cha chi chi cho cho. Za to vy jste všichni na úrovni, když taky každého hned urážíte :yes: :yes: :yes: :yes:
            • 29 Reagovat !

              foto Pepek

              Pepek 11.11.2015  21:46

              « Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

              Už si mně konečně spočítal ty testy na ACZ, kde vyhrál VAG, Etalone??? :-!
              • 81 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 11.11.2015  21:49

                « Re: Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

                Chodíval sem jeden, říkal si Petrumr......už tu pod svým nickem není...
                • 28 Reagovat !

                  foto Pepek

                  Pepek 11.11.2015  21:52

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

                  100% PARANOJA, pane Vachtmajstr. >:D Ujišťuji tě, že na 1000% nejsem žádnej z mnoha nicků, který mi tu byly přisuzovány!!!!
                  • 72 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 11.11.2015  21:56

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

                    Já si vlastně ani nemyslím, že jsi to ty. Ho bych poznal. Jen ho důstojně nahrazuješ.
                • 62 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 11.11.2015  21:59

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

                  To bych neřekl, kromě IQ tam žádnou další podobnost nevidím.
                  edit - jo, viz tvoje reakce z 21:56
                  • 28 Reagovat !

                    foto Pepek

                    Pepek 11.11.2015  22:04

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

                    Za to tvé neustálé urážení vypovídá, že jsi minimálně Albert Einstein >:D .
                    P.S. Ty testy VAG, prosím.
        • 39 Reagovat !

          foto holden-holden

          holden_holden 11.11.2015  22:05

          « Re: Re: Re: u nas je vse jinak

          sorry tebe jsem tam vzadu prehlednul takze jste tam fakt dva >:-[]
          • 61 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 11.11.2015  22:08

            « Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

            >:D >:D >:D Ty máš aspoň na rozdíl od jiných vážně smysl pro humor, fakt se řežu.
            • 29 Reagovat !

              foto Pepek

              Pepek 11.11.2015  22:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

              :yes:
            • 83 Reagovat !

              foto white-label

              white label 11.11.2015  22:16

              « Re: Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

              Na holdena to nebylo špatné, teda pokud mu zrovna někdo neradil... >:-[]

              • 90 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 11.11.2015  22:24

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

                Ta byla dobrá, ale té jeho sem se řehtal dvě minuty, a teď ještě chvílema taky. To se jen tak nepodaří.
                • 72 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 11.11.2015  22:32

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

                  Tak určitě nesrovnatelně lepší, než ty jeho vulgarity... ;-)
          • 73 Reagovat !

            foto white-label

            white label 11.11.2015  22:11

            « Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

            Díky za důvěru, ale mě k vám do "rodiny" vážně netahej... :*) >:-[]
          • 28 Reagovat !

            foto Pepek

            Pepek 11.11.2015  22:18

            « Re: Re: Re: Re: u nas je vse jinak

            >:D :yes:
  • 22 Reagovat !

    foto MGRR

    MGRR 11.11.2015  20:31

    Passat v US přejmenovat, co jiného...

    V US založit novou značku :-)
    • 20 Reagovat !

      foto XTad

      XTad 11.11.2015  22:20

      « Re: Passat v US přejmenovat, co jiného...

      Treba... Skoda! :-!
  • 12 Reagovat !

    foto Enfula

    Enfula 11.11.2015  22:26

    <3

    Jůůů, ten vypadá parádně. Počkám si nějakou dobu až bude v bazaru a pak do něho možná pudu
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Vláďa (†15) zabil jmenovce Vladimíra (†49). Bylo to jinak, tvrdí jeho máma

Vláďa (†15) zabil jmenovce Vladimíra (†49). Bylo to…

Teprve patnáctiletý Vladimír skončil za mřížemi. V neděli dopoledne soudce Okresního soudu Žiar nad Hronem…

Požár ve Vršovicích: Plameny zachvátily dům, ve kterém běžně pobývají desítky bezdomovců

Požár ve Vršovicích: Plameny zachvátily dům, ve…

Nedaleko pražské Eden Arény v pražských Vršovicích zachvátily v pondělí večer plameny opuštěný dům.…

 

iSport.cz

Mareš po demolici Sparty: Hvězdy jim nic nevyhrají, musí být jako tým

Mareš po demolici Sparty: Hvězdy jim nic nevyhrají,…

Patří mezi největší legendy českého futsalu, s Chrudimí vyhrál už deset titulů. I ve 42 letech Roman Mareš stále…

Slzy pro Novotnou. Nemám slov, řekla Navrátilová. Děkuji, Jani, píše Kvitová

Slzy pro Novotnou. Nemám slov, řekla Navrátilová.…

Obrovský šok. Zpráva o smrti české tenisové legendy Jany Novotné (†49) zarmoutila celý svět. Hráčka s…

 

Reflex.cz

Ghanská laguna Korle: Skládka bez života, která pomalu zabíjí své obyvatele

Ghanská laguna Korle: Skládka bez života, která…

V řece Odaw, která protéká Accrou, hlavním městem Ghany, byste jakoukoliv rybu hledali jen marně. Břehy místní…

Britští vědci zjistili, že psi vědomě manipulují lidmi ve vlastní prospěch

Britští vědci zjistili, že psi vědomě manipulují…

Téměř každý majitel psa vám potvrdí, že ten jeho se umí smát, radovat, být smutný i naštvaný. Jenže proč výraz…