Proc to vlastne Volkswagen delá. Vzdyt podle místních diplomovaných VAGinistu se vubec, ale vubec nic nestalo a Volkswagen vubec, ale vubec nepodvádel.
No toto!!!
Jinak je to ovsem typicky primitivní bulvární titulek. V titulku samozrejme melo být ze se jedná jen o Passat v Americe
Přesně to jsem chtěl napsat. Nadpis takovej aby jsi to musel otevřít a tam se dovis ze jde o americkyho kterej nam muze být ukradenej. Vlastně mně je ukradenej i evropskej ;-)
Bohuzel nepoondil. To je cistý zámer delat primitivní bulvár. Minule Bures delal ze vubec neví o co kritikum je bulvárních manýru jde. Jako kdyby neumel do peti napocítat.
je to zase taky typicko akoby nadpis na vyvolanie akcie reakcie efektu.. a rozvyrenie pokojnych vod... podla mna s jasnym cielom... aby to tu zase zilo lebo inak asi nie je ako uputat ;-)
Ano v titulku mělo být "...amerického Passatu TDI". Na druhou stranu ten bulvární titulek (minimálně částečně) vyvrací tvrzení mnoha zdejších koncernovwých odpůrců, že se redakce trvale snaží zlehčovat závažnost dieselgate, nebo ji omlouvat apod.
suhlas... o dizlgejte sa hadam najviac pise prave tu.... na niektorych slovenskych weboch uz clovek ani nevie ze nejaky dizlgejt existuje... v tomto suhlas mas pravdu a ocenujem aj pristup a postoj chlapcov k teme .... samozrejme vzdy sa da nieco zlepsit ale mohlo to byt aj ovela horsie...
To že se redakce trvale snaží zlehčovat závažnost dieselgate, nebo ji omlouvat je bez diskuse. Dá se to dokumentovat na rade clánku.
V tomto prípade ovsem meli Bures a spol. dilema: Na jedné strane prízen ke koncernu aus der Stadt des KdF-Wagens bei Fallersleben, na druhé strane instrukce dávat primitivní bulvární titulky podle vzoru Blesk. Ty souboje s vlastnim svedomím "novináru" z ACZ nezávidím. >:D >:D >:D
Nič nevyvracia. Iba trúbi do sveta, aké strašné následky tá nespravodlivá vymyslená kauza pre nevinný VW má... Je to nespravodlivé, že všetci ostatní beztrestne a bez obmedzení svoje diesle vyrábajú a predávajú ďalej.
No dobře, ale to je takový problém napsat přesně o co jde? ... vždyť je to už trapné. Je mi jasné, že tohle je nařízení, kterak dosáhnout více sledování.
Děláte si srandu? Nikdo není povinen poznat (tím spíš na první pohlede) americkou verzi Passatu. Nehledě na to, že např. v přehledu diskusí pod články žádná fotka k nadpisu není. Jsou jen dvě možná vysvětlení, buď jste to do nadpisu nedal záměrně (víc kliků, lepší pozice na trhu), nebo omylem. Obojí je ovšem na omluvu, nikoli na výmluvu.
Raději 96%ním vaginistou, než 4%ním antivaginistou. Sice, když se tady podívám do diskusí, tak je to spíš 40%, než 4. Takže, buď jsou ty čísla velmi neaktuální, nebo to tady začíná vypadat jak u Modré ústřice a je vážně nejvyšší čas odejít... ;-)
:-) .... včera tu jeden kolega hodil autíčkáře. Musím se přiznat, že jsem měl pocit při návštěvě tohoto webu podobně fajn pocit jako kdysi tady. ... Modrá ústřice je ještě v poho, hoší by to bylo jako žlutý pes ... :-);-) .... btw. kliknul jsem ti palcem hore :yes:
Všichni zde už dávno víme, že autoři článků zde nemají s fotografiemi vůbec nic společného. To má přece na starosti ten pověstný tajemný grafik. Je jen náhoda a štěstí, že k článku vybral odpovídající snímek. >:D
Tak se za něj neschovávejte, není to Vaše zásluha, Váš je jen ten text.
To jo, ale, jak mají diskutéři vědět, že je článek opravdu o USA Passatu, když se u některých článků tady na a.cz objevují titulní fotky, které nesedí přesně s obsahem?
K tomu řeknu jen toto: já jsem na fotky koukal, nic jsem nepoznal, a říkal jsem si, že se mi ten Passat líbí nějak víc než obvykle.
Už tu nějaký redaktor psal, že titulky neděláte. Jednodužší by tedy bylo napsat: není to moje práce.
"Titulní fotografie jasně ukazuje o jaký Passat se jedná." Proboha člověče, já tak poznám, že to je Passat, a že Golf je Golf. Snad si vážně nemyslíte, že někdo rozezná varianty nebo generace jednotlivých VW modelů. 8-s
jo ctenar z maleho obrazku pozna ze se jedna o americkou verzi Passata >:D prosimvas to us mate tak drsnou profesionalni deformaci? vzdyt velka cast ctenaru a to i na auto.cz na prvni pohled nerozezna treba Superb a Octavku, natoz aby na malem obrazku rozeznavaly detaily cumaku Passata pro EU a USA ;-)
Už jsi s tím trapný. Nikdo zde netvrdil, že VW nepodváděl.
Ale s titulkem souhlas, bulvárnější snad vymyslet nemohli. Což o to, mně po spatření fotky hned dojde, která bije, ale laickou veřejnost tím autor akorát mate. :no:
Ranna kavicka a pri rannej porade ACZ.Vodca klanu ACZ vravi.Tak spolubojovnici dnes mate za ulohu zas a znova vymysliet max provokacny titulok ,ktory vyprovokuje nase dieta (ktore sme si stvorili sami) k tomu,aby nas napadol v diskusii prispevkom "no toto" !Ked taky nenajdete tak tam supnite nieco stare o dieselgate,alebo nieco z Ruska.A urcite to napiste vo forme klikacky nato sa urcite chyti a pritiahne nam do debate stovky ludi cim sa stavame najsledovanejsim internetovym mediom o autach a vdaka tomu nam porastu zisky z reklam..cim vacsia diskusna vojna tym lepsie pre nas pani riekol vodca klanu ACZ.Ludia sem budu chodit castejsie,klikat castejsie a budu zvedavy ako ktora ta hadka dopadne.A Buresi ty sa pod to podpises kedze Mr.Ipa uz "kladne"reaguje len nato,ze ty si pod ten clanok podpisany..
IPO to som sa len zahral na taku malu konspiracnu teoriu na ktorej nemusi byt nic pravda,ale co ked pravdou je opak.Ked sa nad tym zamyslim tak cele ACZ na tebe brutalne tazi inac by si uz podla mna bol davno BAN za utoky na jednotlivcov a novinarov ACZ.Nehladajme vtom to,ze mas vacsinou pravdu na ich adresu,ale to ako to vies podat a pritomtoho cloveka urazit..
Mozno si ma dobre nepochopil to nie je namieren proti tebe,ale nakoniec z toho boja proti ACZ si ty ten porazeny a ACZ z teba len tazi a zvysuje svoje zisky z reklamy vdaka tomu ,ze mas dar strhnut ne seba pozornost v diskusiach..
.... >:D >:D >:D ano, Gilgit je vlastně takové dítě ACZ, které se jim vymklo z kontroly >:D ... souhlas a psal jsem to již dříve: Gilgit/IPA je produkt acz.
..vsak to som si myslim,ze vcera vsimol v tvojom prispevku o tom dietati a prislo mi to uplne trefne :yes:;-). ..sice dieta ,ktore sa im vymklo z pod kontroly,ale aspon im zaraba ked uz neposlucha ;-)
a co tanky??
v době, kdy všichni ve svete pouzivali v tancích benzinovy motory, takze takovy tank snadno vzplal, rusko uz mělo naftovy motory skoro o dvojnasobnym vykonu oproti konkurenci.
pises ze v rusku dyzly moc oblibeny nejsou.
no nevim, rusti muzici jezdi na dovolenou tankama, takze ty oblibeny jsoiu.
a predpokladam, ze jsou většinou na naftu
když si nepamatuješ co jsi napsal před 5 minutama, tak si to nejdriv precti co jsi napsal, nez zas něco dalšího placnes.
pro dnesek te necham bejt, nechci aby to dopadlo jako obvykle..
Hele, Toptene... nechci se do tebe nikterak agresivně navážet. Ale chceš-li bojovat proti dieselům v osobních autech, začni používat sofistikované argumenty. Výkřiky do tmy vyslechnuté někde v hospodě po třetím pivu a šestém rumu mají hodnotu asi takovou, jako použitá PET lahev plavající na hladině uprostřed rybníka. Jsou zbytečné a nakonec škodíš jenom sám sobě.
Můžeš začít třeba tím, že vytvoříš nějakou jednoduchou definici škodlivin tak, aby jí každý rozuměl, a navážeš na to nějaká ověřená čísla... ale opakovat jedno a to samé pořád dokola - tím jenom znemožníš a děláš idioty z těch, kteří se bojovat se škodlivinami ze spalovacích motorů doopravdy snaží.
Začni se zabývat teorií, porovnávej měření z nezávislých zdrojů, zhodnoť je, zjednoduš, přepracuj do krátkého, ale argumentačně vyváženého sdělení. Ale nedělej svým přístupem k problematice EKO-logie (to eko jsem oddělil, proč, to si zjisti. A možná vůbec by bylo nejlepší začít pochopit definici ekologie) šašky z lidí, kteří doopravdy bojují a hledají nějaká řešení.
a co chces slyset?
všichni vime uz dlouho a navíc se to tady minimalne mesic hodne pretrasa, ze největší problem vetsiny soucasnych naftových motoru je az radove vetsi produkce NOx v realnym provozu oproti benzinu.
co chces ještě vic dodavat, když to (snad) všichni vedi??
prestat danove zvýhodňovat naftu oproti benzinu.
pak se naftaky prestanou kupovat, protože se ve vetsine pripadu nevyplati.
naftaky co jezdi nechat dojezdit s urcitymi restrikcemi, napr zakaz vjezdu do nizkoemisnich zon, zakaz provozu při smogových situacích, omezena rychlost na dalnicich na 100km/h
Jenže to je v podstatě diktát, takové návrhy nefungují. My lidé máme v sobě zakódováno malé dítě... budeme se bouřit a dělat pravý opak... musí se hledat technická řešení...
1 naftak vyprodukuje cca tolik jedovatého NOx jako 10 benzinaku.
technicky reseni do aut co jezdej po silnici??
velmi tezko, proto ty restrikce. a hlavne srovnani spotrebni dani podle vyprodukovaného CO2 (1 litr nafty vyprodukuje o 10% vic CO2 nez 1 litr benzinu).
novy auta povinne SCR (nez se prijde na něco lepšího). zajimavy, ze u nekterych znacek SCR zrejme funguje u nekterejch ale ne uplne docela, asi zalezi jak to kdo ojebava
Já sám řešení neznám samozřejmě, ale restrikce ti neprojdou. Skupina lobbistů jakýkoliv podobný návrh smete ze stolu dřív, než řekneš švec... Velké společnosti řeknou... pokud budeme muset přistoupit na to a to, nejspíš budeme muset propustit pět až deset tisíc lidí... možná i patnáct... a aby se vědělo, že to myslí vážně, tak například zastaví výrobu... bliklo ti?
když propustej, tak nevydelaj. to je prece blbost. vůbec v soucasny době, kdy se za člověka co něco umi (at uz hlavou nebo rukama) zacina opet platit zlatem.
restrikce je třeba to, ze je omezena rychlost v obci, na okreskách i na dalnici. to ti nevadi?
a když se naftaky nebudou vyrábět, tak to prece neznamena, ze se bude prodávat o polovinu min aut. nebo myslis ze ti co si zvykli jezdit naftakem, tak si uz zadny auto nekoupi, když naftak na trhu nebude?
Ano, je logické, že pokud diesel na trhu nebude, nebude ho nikdo kupovat. O polovinu aut se samozřejmě produkce nesníží. Ale jakým způsobem chceš dosáhnout toho, aby se dieselové motory nevyráběly?
Když propustí, tak se přesunou někam, kde na ně nikdo nebude tlačit. Svět je plný míst, kde je budou vítat s otevřenou náručí. Možná na nějakou dobu vykážou ztrátu, ale snadno to pak "dohoní".
Omezená rychlost mi samozřejmě nevadí. Naopak jsem za ni rád (na dálnici s výhradami k limitu). Přece jen se ukazuje dnes a denně, že někteří jedinci nemají rozum a na silnicích jde o viditelné a bezprostřední ohrožení zdraví a života (na rozdíl od emisních škodlivin, které vidět nejsou).
vyrábět se nebudou, když nebude zajem je kupovat
zajem je kupovat nebude, když se nevyplati
nevyplati se, když se srovna spotrebni dan na naftu a na benzin
když se nebudou vyrábět naftove motory, o to vic se budou vyrábět benzinove, takze s tim propoustenim to nebude tak horke.
nemyslim si, ze z toho co jsem napsal by se snad vse mohlo realizovalo (ta omezena rychlost asi tezko), ale jen 1 nebo 2 věci by mohly znamenat odklon od dyzlu
Samozřejmě uvažuješ správně, dává to logiku. Jenže nikdo neprosadí takový balík zákonných omezení. Není to možné.
Řešení je možná tvá analogie (i když jsi to tak možná ani nemyslel) s dopravními předpisy. Dopravní předpisy nám podvědomě nepřipadají vůbec nikterak omezující, protože už od batolete jsme byli programováni ve smyslu toho, že červená znamená "stůj" a zelená "rozhlédni se a jdi". Tohle je možná řešení. Naprogramovat naše děti, že diesel je stejně nebezpečný, jako přecházet na červenou. Ale nás už v tom smyslu nikdo nepřeprogramuje.
Ale opakuji, neznám řešení. Já jen chtěl, abys tady nevykřikoval bez argumentů, tím spíš, že evidentně nejsi hloupej.
ve francii, která byla naftaky posedla, by od nového roku mel byt litr nafty zdanen stejne jako litr benzinu a uvazuje se, ze zdaneni na objem bude u benzinu nižší nez na naftu. tedy nejspis stejne zdaneni s ohledem na CO2.
uz několikrát se pretrasalo, ze pariz i londyn zakaze vjezd naftových aut do centra.
tedy 2 konkretni opatreni, o kterých se realne uvazuje a to srovanani spotrebni dani ma konkretni casovy termin.
nemyslim si, ze zakaz vjezdu naftových aut do centra parize v situaci, kdy ve francii je pres 60% dyzlu, je zbirani politických bodu.
a predpokladam, ze po vzoru prahy, je v parizi podíl naftových aut ještě vetsi.
tedy s téma bodama to je spis naopak.
umis si představit co by se v praze delo, kdyby program nejaky velky strany byl zalozenej na zakazu vjezdu naftaku do centra prahy?
Zajímavé, že nízkoemisní zóny ničemu nepomohli (na to jsou studie) a snížit rychlost na dálnici na 100 km/hod, to je fakt dobrý nápad >:-[] >:-[]:no:
Jinak ti, co podle tebe doteď kupovali tu malou menšinu v benzínu dnes tak nevýhodnou, to dělají proč? (beru střed a výš, ne psí budky).
Ale jak známo z dnešní doby, s fanatikem se diskutovat nedá...
no samozrejme ze nepomohly, když tam muzou naftaky s euro4, tedy většinou bez filtru, a realna produkce NOx se u naftaku od euro2 vpodstate nesnížila a to plati i pro většinu euro6.
predpokladam, ze ve 100km/h bude typickej naftak produkovat min NOx nez při 130, i když porad mnohem vic nez produkuje benzinovy motor. v rakousku snizujou rychlost na dalnicich pri spatnych rozptylových podmínkách az na 80km/h. predpokladam, ze vedi proc
edit
proc lidi kupujou benzinaky - ja kvůli emisim a klidnějšímu chodu a vyššímu vykonu nez naftova verze, jini kupuji protože je benzinak levnejsi a tolik nenajedou.
V Rakousku snižují rychlost na dálnicích na 80 jenom proto aby mohli vybírat pokuty. Jak jinak vysvětlíš, že na vedlejší okresce můžeš ve stejnou dobu jet 100kmh ?
muzes konkretizovat?
co ja vim, tak 80km/h na dalnici se zavadi přes Salsburg, a i když alternativa po normalni silnici tam je, tak pochybuju, ze tam je 100km/h, protože to je přes zastavenou oblast.
narust požadovaného vykonu auta v zavisloti na rychlosti jen diky aerodynamickému odporu je z:
- 80 na 100km/h 1.95x
- 100 na 130km/h 2.20x
- 80 na 130km/h 4.30x
to jsou docela znacny rozdily i při male zmene rychlosti, který maji i odpovídající dopad na spotřebu a na emise
Třeba dálnice z Kufsteinu na Landeck (A12). Už několik let je přes zimu na proměných cedulích 80kmh a IGL (nebo co to maj za označení). Souběžně s ní vede silnice první třídy, někdy opravdu přímo za svodidly. Na této silnici je povolená rychlost 100kmh. Pokaždé když po tý dálnici jedu přemýšlím jestli má vlastně vůbec smysl platit dálničku a nebylo by ve výsledku stejně rychlé jet po tý silnici první třídy.
tam to davaj když je hustej provoz, protože v tunelech je 80, tak když to je plny, tak jaksi nemá moc velkej vyznam jet chvili vic, aby jsi potom před tunelem musel brzdit na 60.
zkousel jsi jet po ty soubezny okresce jestli budes rychlejsi ?? >:D
Tak to já si pod pojmem hustý provoz představuju něco jiného, a né že za cestu z Imstu do Landecku potkám pár desítek aut. Mimochodem vtšina tunelů je až právě od Imstu dál (teda přesněji první dlouhý tunel končí u Imstu) a v těch kratších protilavinových ani není snížená rychlost. A ano zkoušel jsem to několikrát (právě úsek Imst-Landeck) a rozdíl v čase subjektivně opravdu nebyl ;-) . Uznávám že projíždět centrem Innsbrucku by bylo asi horší.
No, když pár největších znečišťovatelů vypíše grant na vyvrácení tohoto tvrzení, tak se určitě vyvrátí. Stejně jako rakovina z kouření.
Někdy ani nemusí tabákové firmy nikomu platit, stačí pozvat nějakého prezidenta na otevření továrny.
Já myslel hlavně Klause se svým Hájkem, který veřejně tvrdil, že kouření a rakovina néé, a Klaus otvíral továrnu Phillip Morris v ČR.
Zeman sice hulí, ale ty kydy okolo tak moc nepřehání.
Kouření a jeho škodlivost je především o míře..., podobně jako třeba u alkoholu.
A pokud ti vadí továrna na cigarety u nás, může ti v principu stejně tak vadit továrna na alkohol u nás. Navíc, jaký je rozdíl v tom, jestli se ty cigarety vyrobí u nás, nebo dovezou z nějakého sousedního státu apod.? To vůbec nic neřeší. Daleko závažnější je v ohledu škodlivosti/prevence fakt, že u nás dávno! neplatí protikuřácký zákon (na rozdíl od mnoha států Evropy, který chrání nejen tzv. pasivní kuřáky, ale prokazatelně snižuje počty "nových", později závislých, kuřáků.
Zeman (zvaný popelníček), který hulí jak fabrika, veřejně prohlašoval, že pokud se nezačne s kouřením příliš brzy, pak není škodlivé ani ve větší míře, čehož je on údajně příkladem. 8-s
Klaus sice nebyl pro žádné větší zákazy (nejen) kouření, ale aspoň sám nekouřil.
Sám jsem měl období, kdy jsem příležitostně kouřil kvalitní (zejména kubánské) doutníky, které se normálně nešlukují, s čímž jsem jako nekuřák cigaret neměl problém, a žádnou závislost jsem na tom nezískal. Stejně tak to mám i s alkoholem, málo, a když už, tak kvalitu a v rozumné míře. Alkohol ani kouření nemusí být metlou pro každého, kdo s nimi přijde/přichází do styku, což to platí v principu o každých (zejména "měkkých") drogách.
Továrny na cigarety jsou v pořádku, pokud je legální kouřit. V mých očích ale není vhodné, aby je otvíral prezident. S větší ochranou pasivních kuřáků bych samozřejmě taky souhlasil.
Ten Zemanův hloupý výrok jsem jen nezaznamenal, ale věřím, že to byl nevhodný vtip.
Není to možná úplně nejvhodnější, ale zase možná kdyby otvíral novou linku na destiláty třeba ve Vizovicích u Jelinků, neviděl bys to až tak hrozně.
Citace Zemana při jeho návštěvě PM:
"Chtěl bych vás upozornit, že já jsem začal kouřit až ve 27 letech, když se můj organismus plně vyvinul a tabák vůči němu nebyl nebezpečný. Dovolte mi, abych vašim dětem doporučil obdobný postup. Aby počkaly do 27 let a potom kouřily zcela bez rizika."
[odkaz]
Myslel, ale mnohem horší je, že to prohlásil už jako prezident a navíc veřejně při návštěvě továrny na cigarety. Později ještě údajně prohlásil, že (mimo jiné) je kouření prevencí Alzheimerovy a Parkinsonovy choroby.
Myslím, že Klaus byl proti němu (v tomto ohledu) "žabař". ;-)
Škoda, že to není podobně k smíchu i v reálu, ale jak řekla Angela: "...to zvládneme...situaci máme pevně v rukou..."
Dnes večer je to v Paříži dobře vidět...
Nemyslíš doufám tím "my a před lety" to, co si myslím, že jsi schopen si myslet?
Hlavně těm "vypatlenejm" dopřát (nenápadně mezi uprchlíkama) posily, brát všechny i bez dokladů, to je něco, o čem se těm "vypatlancům" třeba v USA ani nesní.
Kolik islamistických uprchlílků si z té současné vlny vezmou amíci. Ti taky nemají všude ostnaté dráty a přesto si tam pustí jen toho, koho chtějí. Jak je možné, že tam to obecně naopak jde? Stačí pár minut (na rozhodnutí) a letíš zpátky a můžeš se třeba stavět na hlavu.
Co se migrantů tyče sme na tom asi jako Amerika před 100 lety. EU je bohužel tak někde v polovině svýho vývoje = dost blby období :-!
USA vezmou asi 100 t. uprchlíků ze Sýrie a spol. Migranti sou jiný téma.
Myslím že ty se picneš až po týhle zkušební vlnce migrantů mnohanásobný množství. Věř nevěř čekaj nás stěhování národů. Nás se ale týká furt jen těch ani ne 80 kusů ze Sýrie co tu zažádalo Zemanovi, Okamurovou, Dělnický straně atd navzdory o válečnej azyl
To snad zvládnem :-)
Takže nás se to netýká, my nejsme v Evropě, my za hranice ČR nejezdíme stejně, jako jsme tam nejezdili (nemohli jezdit) za komančů a kolem ČR je neprostupná hranice a proto můžeme být úplně v klidu.
Velké (při)stěhování (v Evropě) už probíhá a v počátku bylo brutálně podpořeno bezpodmínečným pozváním Angely, bohužel to reálně nebylo pozvání jen do Německa a Německo není samo, kde to už dnes prokazatelně nezvládají, a představou, že se to dá v této fázi snadno zastavit (nebo dokonce vrátit) rozhodně netrpím. Ale ty jsi tu psal, že Němci v pohodě všechny nežádoucí kdykoli snadno vrátí. Kam, do Řecka, kde si neví rady ani sami se sebou?
"Merkelová čelí propadu popularity u voličů. Podle v pátek zveřejněného průzkumu ZDF je většina Němců přesvědčena, že kancléřka postupuje v uprchlické krizi špatně..."
A brzy bude ještě hůř.
Kancléřka postupuje podle ústavy. Že se lidem víc líbí kecy Zemana a jemu podobnejch neznamená že by se tak měla taky chovat
Ne nás se to netýká nebo týká velmi okrajově. Do celý půlmiliardový Evropy letos dorazilo asi milion migrantů a uprchlíků. V 6ti milionovym Jordánsku je jich přes milion. Když tak čtu reakce Čechů ty teprv asi musej nadávat ;-)
Ne do Řecka ne, to si neporadí ani samo se sebou. Tam jich bude možná tak 50 tisíc. U nás 80 kusů - zajímavý porovnání co >:-[]
Na závěr: Lezou si tak tři slimáci a najednou jeden z ničeho nic exploduje. Zbylí dVa nechápavě koukaj až jeden řiká: Asi muslimák :-)
V Turecku jich sou asi 2 miliony. Co bys navrhoval ty? Ostnatej drát, armádu na hranice a střílet jako za socialismu?
Co si teda myslel tím my a před lety?
Ve všech případech nepostupuje podle ústavy. I pomáhat se musí umět tak, aby to bylo přínosné pro ty, co pomoc opravdu potřebují a zároveň únosné pro ty, co jim mají pomáhat, jinak se to může obrátit proti oběma skupinám.
"Líbí" se mi tvůj černobílý pohled na věc, kdo nechce pomáhat podle režie Angely, nechce pomáhat vůbec. Kdo nechce úplně volné vnější hranice EU, ten chce všechny na čáře rovnou střílet.
My Evropani křižáci sme drancovali a zabíjeli islamisty násobně víc než nám dneska vracej. Důvod stejně tupej dneska i tehdy
Rozděluj migranty a uprchlíky. Ty bysme přes kecy prezidenta měli přijímat i my. Víš z praxe že tu bylo 20 tisíc jugoslávců? Ani sis nevšim. Dneska všichni vědí že tu je 80 syřanů. A to samý je v Německu. Odhadem 400 tisícum syřanů pomůžou - stejnej počet jich je jen v Istanbulu. Lidi jako prezident maj vysvětlovat a zklidňovat. Ten náš dělá přesnej opak
Je fuk co se ti líbí, je to o tom že jinak než černobíle tohle nejde! ;-)
K nám stejně nikdo nechce takže je to zbytečná diskuze. Do stejně velkejch států jako my Rakouska nebo Švédska letos dorazilo 100 t. lidi. Normálně to bejvá tak 50 t. U nás se prezidentovi, Okamurovi a dalším hvězdounum podařilo vyvolat hysterii kvůli 80 kouskům :-)
Je fakt že úroveň zpravodajství o problematice je horší než Foktovy místní články o autech >:-[]
Ruskeho muzika ochrani pred dieslom ruska zima . Ak by to nestacilo, mozu skusit pridat biozlozku, tu sracku nezere ani stroj vybaveny eterovym startovanim a v prevedeni do arktickych podmienok. Raz sme mali masinku, ktora bola v prevedeni ze mala zozrat vsetko, takze nevadila ani africka nafta, biozlozka v kombinacii s 20 stupnovym mrazom ukazala, ze americki inzinieri nedocenili hlupost EU.
Auto cz by malo zrusi archiv, lebo pri citani clankov alebo testov spred 6 tich rokov vidno rozsah devastacie serveru novym majitelom.
Nerypte do Buresa, myslim, ze Kovarik musel skoncit kvoli tomu, ze to chcel trosku skultivovat a to prinieslo menej klikov a menej prispevkov v diskusii.
Ale titulok fakt dobry, po 2 tyzdnoch som kukol na auto.cz a kvoli nadpisu som hned pozrel diskusiu, co je v clanku ma uz moc nezaujima...
Medzi ropou a naftou je rozdiel, takze aj z najkvalitnejsej ropy sa da vyrobit najhorsia nafta.
Ked african tankuje tak, ze nabera do spinaveho kybla a cez zrezanu Petku leje do nadrze... naplnenie 500 litrovej nadrze trva.
V nemocniciach maju aj skalpely a ine naradie, lieky vedia kupit, a preco su horsir ako nase ?
včera v top gearu říkali že ty jejich plečky jako je F150 a tomu podobný jsou osvobozený od daní a ekologický zrovna nejsou,takže cinknutej soft v passatu je jenom fraška,vw by se jim tam na to měl vyflaknout,zavřít továrny ať si ty tupý hov*da trhnou nohou a jdou se napást :-) je to jen můj postoj k celýmu honu na čarodějnice
Ty jsi dalsí místní diskusní hvezda. Napis email do Wolfsburgu (drív Stadt des KdF-Wagens bei Fallersleben) a porad jim at tu americkou továrnu zavrou. Jiste ti podekují a mozná dostanes nejaký metál.
Jinak ono tém geniálním stratégum z Wolfsburgu mozná nic jiného nezbude nez tu továrnu zavrít. Bylo by to v USA uz podruhé.
Ano, je tu i spousta takových, co články moc nečtou a jen diskutují. Diskuse u článků s lákavými titulky ale celkovou čtenost taky podporují, protože vyšší návštěvností se zvyšuje šance, že další lidé kliknou na článek.
Lakavy nadpis je ale neco uplne jineho nez ten levny, bulvarni. Ty at si pisou do podradnych platku jako je blesk nebo do ruznych damskych casopisu. Casopisy nebo web-portaly o autech by mely byt zalozeny na faktech, ne na lzich.
Ve výsledku bulvární nadpis taky může nalákat víc čtenářů na článek. Máš ale pravdu, tady by to nemělo být. Jenže Blesk a Auto.cz bohužel patří pod stejnou střechu, takže celková úroveň webu tu šla za poslední roky o něco dolů.
80% populace nechce imigranty ale těch 20% řve hlasitě a všechny ostatní se snaží překřičet
80% populace nevadí diesely a všeobecně se ví že smog z velké většiny způsobují jiné zdroje než automobilový provoz ale těch 20% řve hlasitě a všechny ostatní se snaží přeřvat
ja vidim rvat spis ty co imigranty nechtej a uznavam, ze jich je vetsina.
většina populace si dopad emisi z dyzlu na zivotni prostředí a zdravi doted neuvedomili a protože hodne lidi temi jedomety jezdi a vyhovuje jim danovy zvyhodneni nafty proti benzinu, tak se ridej prislovim blizsi kosile nez kabat..
jo, společnost posouvali dopředu vždycky individuality a elita (mysleno v dobrem vyznamu slova).
predpokladam, ze to tak je i dnes a zustane do budoucna.
od nekoho kdo není schopny se postarat ani sam o sebe neocekam, ze bude udavat směr kam se vydat, jeho směr je do první knajpy.
je pravda, že 80% populace diesely fakt nevadí (možná je to dokonce více než 80%, my "alergici na dieselových smrad" jsme obvykle považováni za výrazně menšinové podivíny). Na druhou stranu je taky pravda, že 100% populace diesely úplně zbytečně nadměrně škodí. A zdůraznil bych hlavně to zbytečně a nadměrně. Pro použití dieselového motoru v autech do 3,5t totiž není vůbec žádný důvod kromě špatně nastavených daňových sazeb...
a já zrovna chtěl koupit v USA 1000ks těhle "Prasáků" a prodávat je tady v ČR jako nejlepší auto na světě >:D
No nic, holt objednám 1000 GOLFů, když je to tady etalon >:-[]
Rozesmál jsi mě. :-) A ještě víc ty palce dolů. Co dodat... VAGúderka (a nepochybuji, že včetně redakce - takovej Sleeper je palcovač amoleta) jede... :-)
Karlíku,OPĚT a POUZE EXTRA pro tebe, když neumíš používat Google a hledat v předchozích diskuzích >:D >:D >:D
Prosím tě, čti alespoň 4x a důkladně, než začneš zase plácat nesmysly, v čemž se tady s Whitem krásně doplňuješ (je tam vše, včetně ušlého zisku, pane NORMO)
[odkaz]
Karlíku, opět došly argumenty, tak logicky přichází urážka??? Typické (i pro Whita). Když jsme u avatarů a urážek, tak podle tvýho už taky dávno vím, že to máš asi v hlavě rozhozený.
A k Whitovu "selfíčku" v avataru se ani nebudu vyjdařovat >:D .
Pepíku, upřímně se snažím chovat se k ostatním podobně, jako oni ke mně. Nemám pocit, že bych tobě křivdil.
Narážka na tvůj avatár byl vtípek, ale zajímalo by mě, jak z mého avataru soudíš stav hlavy.
1. Tak to jsme na tom stejně.
2. Kdo jako první vytáhl slovo i.diot?
3. Rozpolcená tvář (avataru)- rozpolcená osobnost (ale to neber jako urážku, je to jen logická úvaha). :yes:
už brzy se daňové sazby změní takovým způsobem (viz. už nyní první náznak změny ve Francii), že jsem zvědavý, kolika kolenovrtům to jejich současné patologické dieselové nadšení vydrží...
... pak se totiž ukáže, jestli ty předchozí kydy mysleli vážně a nebo jimi jen zakrývali své sociopatické kolenovrtství...
Ado, niekoľko otázok:
- prečo odkazuješ na 2 roky starý článok?
- aký má ten článok súvis s emisiami automobilov?
- mohol by si porovnať škodlivosť jednotlivých emisií dieselového a benzínového motora? Už viackrát si sa tým oháňal a nikdy si nič konkrétne nepovedal, tak sa trochu rozpíš...
Takže čecháčci škodováčci nedostanou nakonec ani ty gumy??? No tak to bych teda byl hodně nas..nej!!! Plivnul bych jim do obličeje, nechal bych si vrátit prachy (odstoupil bych od smlouvy) a Škodovku bych už nikdy nekoupil.
Ale to je bohužel jen můj pocit a očekávám minimálně 1000 :no:
Majitelé Škodovek, máte být na co hrdý!!!!! Takovýhle jednání se opravdu jen tak nevidí. Vlastně v ČR každý den. Na to, jak USA nemusim, tak v tomhle jim závidím, že mají nějaký (zákaznický) práva a úctu.
Pepíku, nedostanou ani Němci, Francouzi, Italové, Španělé, Slováci, Rakušáci....
Tak si dej pár piv a běž všem plivat do obličeje.
Já si zatím nikde nepřečetl, že ofixlovali nějakou Euro-normu, takže není zač dávat odškodnění.
Karlíku, vím, že mě nemusíš, já tebe taky ne, ale co třeba odškodnění za ušlej zisk a dopravu na svolávačku??? To ti taky přijde normální za to nic nechtít. Pokud ano, tak nejsi ty.
P.S.
1. Jak víš, že nedostanou ani ostatní národy???
2. Když nic nikdo neporušil, tak proč vůbec svolávačky???
Jenže svolávačka nerovná se reklamace!!!!!
A i při reklamaci máš nárok, kdybys náhodou nevěděl : "Zákon spotřebiteli přisuzuje nárok na náhradu nutných nákladů spojených s reklamací v případě, že je uznána za oprávněnou. Nutnými náklady jsou ale nejnižší možné náklady. "
Svolávačku dělají, protože je "politicky neúnosné" nedělat nic. Pokud vyjde najevo, že při EU testech fixlovali, pak to možná bude jiné. Odškodněním US zákazníků se maximálně snaží zavřít jim hubu a zlepšit svoji pozici při vyjednávání o pokutě.
Dokud se neukáže, že v EU podváděli (a já se zlobit nebudu, když se to ukáže), není koho s úctou odškodňovat a za co.
Pokud mi ale vysvětlíš za co, budu rád.
Minimálně ze stejných důvodů, co v USA!!!!
Ty buď neumíš číst (o tý úctě), nebo máš dlouhý vedení. Píšu to už po 3. Končim tuhle diskuzi, pane Vachtmajstr.
To mělo být jako vtipné??? Pak tedy cha cha chi chi cho cho.
Je mi do pláče z tebe (máš to tam napsané)!!!
Prosím tě, nauč se konečně číst a skládat souvislosti !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…
Pepíku, začals tady ty s flusáním do xichtů, aniž sis evidentně pořádně přečetl článek. A pokud přečetl, nepochopil. Když se nebudeš chovat jako i.diot, nebude s tebou nikdo mluvit jako s i.diotem. Je to celkem jednoduchý.
A co jsem jako nepochopil, že si Škodovka neváží zákazníkú???? Ano, to jsem nepochopil!!!!
P.S. Nepřijde ti divné, že 6.11. slibovali odškodnění a dnes po návštěvě Mládka najednou nic????????????????????????
A poprosím o ukončení těch urážek (i.diotů). Husy jsme spolu nepásli.
Nevím jak ty, ale pokud vím, tak my jsme husy nikdy nepásli ani sami, natož s někým dalším. Ale je fakt, že zrovna dneska jsou husy poměrně aktuální téma, i když spíš na pekáči. ;-)
Ze 6.11. jsem nic nenašel, hoď odkaz.
Ad Škodovka- tvoje představa je, že Škoda jako jediná v Evropě rozdá čechům peníze za americký podvod Volkswagenu? Chápu tě správně?
Ad urážky- věřím, že i ty rozeznáš tu "drobnou nuanci" mezi "chováš se jak i.diot" a "jsi i.diot"
Karle, rozhodne nemám zámer se míchat do zajímavé diskuse trí nicku. Z mého hlediska je jen pozoruhodné jak si notujes s nickem white label, clovekem který me svého casu opakovane primitivne urázel za to ze jsem si dovolil mít jiný názor nez on (ty diskuse se vsechny dají dohledat, to jen pro prípad ze by nekdo tvrdil ze tomu tak nebylo).
IPO, ty sis ještě nezvykl na to, že když místním všeználkům dojdou argumenty, nastupují z jejich strany urážky a -palce??? >:D >:D >:D
Já už ano. A nejvíc mě baví, když argumentují v urážkách s IQ a sami neumí kolikrát ani pravopis (čárky, háčky atd.).
Más pravdu, hammuno, ty tvoje primitivní urázky se dají porovnat s urázkami které píse white label. Az na to ze white label se zdá býr podstatne inteligentnejsí nez ty.
Hele, vy si s Whitem zvládáte vyřídit vše jako rovný s rovným. On by asi zvládl napsat úplně totéž, když si "notuji" s tebou. Ale myslím, že nic takového nikdy nenapíše. Nemám s ním spory, i když se ne ve všem shodneme. Tady se zřejmě shodujeme.
Karlíku,OPĚT a POUZE EXTRA pro tebe, když neumíš používat Google a hledat v předchozích diskuzích >:D >:D >:D
Prosím tě, čti alespoň 4x a důkladně, než začneš zase plácat nesmysly, v čemž se tady s Whitem krásně doplňuješ (je tam vše, včetně ušlého zisku, pane NORMO)
[odkaz]
Opět extra pro tebe: cha cha chi chi cho cho.
Tím jsem chtěl poukázat, že je to tu jako u Švejka samej Vachtmajstr.
Ty testy s VAG už máš spočítaný???? Pokud ne, tak na mne nereaguj, Děkuji
Kdyby sis aspoň dohledal co přesně znamená slovo "etalon", mohl sis ušetřit mnoho svých zmatených příspěvků na tohle téma. Jinak jsem ale rád, že mě tak pozorně čteš... ;-)
Nechcel by si vela od anarchistu Pepka??? :-O ..keby ja jednalo o TOLUEN tak to by ti presne Pepek z Modre Ustrice vysvetlil.Vsak sam vidis na jeho nazoroch ake stopy to na nom zanechalo >:D >:D >:D