Ještě na konci minulého roku předváděl Volkswagen své chystané minivozidlo jedině s pohonem zadních kol. Ten však během testování vzal za své. Up! tedy bude využívat klasickou koncepci „vše v předu“.
Vzpomínáš si ještě na to, co zde psal jistý pán (v současné době nejspíš v nemocnici) o přelomové koncepci? A pamatuješ si, co sem zde psal já včera? A je to tady černé na bílé... V době kdy Up! vyjede (s využitím maxima koncernových dílů) bude mít Fiat už na svém kontě 1,0 mil. prodaných F 500, 5 mil. prodaných Pand a 0,5 mil. prodaných Topolin... >:D
0,5 mil ročně prodaných Up!ů... tomu říkám, vzhledem k tomu, že z toho zase vyjede Lupo... smělý plán. :-)
Přesně tak, spíše vzpomínám, jak nějaký Dinar psal, že motor vzadu u takovéhoto vozu je výhodnější a, že vw bude jako první.., už tehdy jsem psal, ani náhodou, bude vše vpředu..
>:D Dinar, Dinar, musí zemřít, přerývaně šeptal, třásl se a z úst mu tekla pěna. >:D;-) Ty sis mě, ádvojko, nějak vylosoval nebo jak to je? Co se UPu týká, nevzpomínám si, a řekl bych že mám dobrou paměť, že bych se na téma jeho koncepce nějak vyjadřoval. Možná k designu, ten se mi líbí, ale jistě pro tebe nebude problém sem zkopírovat, co jsem o koncepci UPu dle tebe napsal. Nebo to bylo jen takové plácnutí, aby řeč nestála?
Podívej, stačí si v "najít na Auto.cz" zadat Volkswagen UP a vyjedou čláky o něm vč. diskusí. Když si tyto projdeš, je jich pět nebo šest, zjistíš, žes mně napadl naprosto zbytečně. Celé to zabere tak pět minut. Tady máš např. odkaz na debatu, v které píšeš o nesmyslnosti koncepce vše vzadu. Je k tomu reakce, ale ne moje. [odkaz] V klidu si články a diskuse projdi a pak, pokud to tvé ego unese, se můžeš omluvit. ;-)
A pokud bych se k té koncepci měl vyjádřit, pak proč ne vše vzadu, ono i v tomhle článku se píše o výhodách, velký vnitřní prostor při malých rozměrech atd., že UP bude mít vše vpředu, je z důvodu sdílení komponent, tedy další konec něčeho zajímavého kvůlivá penězům. Tedy aspoň já, z toho co je tu napsáno, chápu důvody, které vedli VW k opuštění původní koncepce jako ryze ekonomické, z technického hlediska je to ústupek, tedy nic coby mluvilo o tom, že koncepce vše vzadu je pro auto tohoto typu a rozměru nevhodná.
Tak si skús naložiť veci na chatu do auta s kufrom vzadu a vpredu. Porovnaj rozdiel. Mimochodom mnohí ľudia používajú svoje autá aj ako nákladné vozidlá ;-) Už ťa vidím ako prepravuješ rozloženú skriňu v aute s kufrom vpredu, na doskách, vytŕčajúcich spod kapoty ti veje červená šatka a ty sa frajersky usmievaš popod fúz ;-)
Nemusí to byť striktne skriňa :-) Môže to byť hocičo iné, trebárs polička na stenu, objemný batoh. Jednoducho kufor vpredu má praktickosť značne obmedzenú trebárs aj kvôli zníženiu zorného poľa, keď prekročíš rozmery batožinového priestoru ;-)
V tak malých autách by som veru "áviu" nehľadal, ale v Š120 som videl prepravovať toľko vecí, že mi veru sem-tam spadla sánka na zem :-) Nuž českí a slovenskí "špeditéri" neboli nikdy ohraničení fantáziou ;-)
>:D V čase môjho bujarej etapy života sa sem-tam stalo, že sme riešili ako odvezieme "spoločensky unaveného" známeho. Keďže motorizovaných členov bolo málo a ľudí veľa, otázka úložiska prepravy bolá jasná: pôjde buď v kufri Š120 alebo vo Ford Fiesta ;-) Čomu by si dal prednosť ty? ;-)
přikývls na austenitovu argumentaci? přikývl, tak tady neoblbuj lidi. A u nákupní tašky mít problémy s využitelností zavazadlového prostoru? že se tam toho dozadu vleze i u klasicky řešeného vozu. Max.dva balíky s vodou a jedna tesco taška. Tedy přesně to co se vešlo do malucha nebo starého pětikila..
umíš číst mezi řádky moulo?? máš alespoň trochu smyslu pro sarkasmus?? asi ne viď... ;-) malá poznámka, nepřijde ti neslušné, pomlouvat tady někoho za jeho zády?? což takhle to dinarovi vysvětlit a nandat mu to až se objeví??
Víš co je to interpretace? Nikoho nepomlouvám, pokud ti přijde citace někoho jiného jako pomluva, tak opravdu nevím, co si zač.. >:D
Doporučil bych ti raději se opět vrátit k tvému řiťolezectví - za to se omlouvám.
u tebe jsou charakteristické dvě věci:
1. absence smyslu pro humor
2. každý oponent je řiťolezec
3. přes Fiat nevidíš jinam. Zlatý Wolff ten má jak smysl pro humor, tak ví že existují i jiné značky
Dvojko, zase jsi nám předvedl co jsi zač ty. Vzhledem k tvému doporučení je vidět, že dobře znáš anály... tak tedy má odpověď - já doopravdy nemám potřebu lézt do kaďáku nikomu. Ty asi také ne, vzhledem ke skutečnosti že v té * jsi už delší dobu. Takže až polezeš ven, pamatuj, hajzlpapír dávaj za bůra u dveří.... ;-) >:-[]
Je to zbytečné. Možná zbytečné navezení se do Dinara. Nepamatuju si co kdo tady psal... Jen si pamatuju, jak jistý pán tady skutečně psal o revoluční koncepci jistého automobilu a o nové ikoně vozu ve třídě mini... Thats all. Dinar je celkem rozumny diskuter, byt nekdy taky pise kraviny. Slabe chvilky ma kazdy, jen jeden je neomylny... Bohuzel (bohudik?) jen ve svych predstavach. Koncepce vse vzdadu je vyborna, coz uz kdysi davno predvedl treba Fiat 500. Bohuzel v dnesni dobe je to spise otazkou nakladu... a jak vsichni zname...koncern.. jinak to dopadnout nemohlo. Mrzi mne, ze i Topolino prijede s koncepci vse v predu, byt take puvodni navrhy hovorili o verzi vse vzadu. ALe to je jedno. Aspoň ten dvouválec.. se zvukem Ducati. To bude vec... To bude. Už brzy.
P.S. Už včera sem vyjádřil obavy, že z celkem slibného UPůu bude zase jen Lupo. Bohužel k tomu vše směřuje. Rok 2011 (a kdo ví jestli)?
Neviem sice co, kto a kedy povedal ale je to sklamanie aj pre mna. Z VW UP sa mohlo vyliahnut zaujimave a inovativne vozitko akym bol v nedavnej minulosti Smart a takto to bude zase len koncernova skladacka(aj ked zlozena z kvalitnych dielov). 8-s
Bohuzel, asi sem byl blahovej kdyz ses si nedavno rikal ze VW zacina delat zajimavy auta. Scirocco koncept se mi libilo, Up taky, ale jak to tak vypada, zase to bude tipickej folksvágn, 1,2 HTP, za chvili tam budou budiky a packy z Pola nebo Lupa, dalsi veci jako napravy atd. ani nekomentuju...
Zo sľubného konceptu opäť nudná šeď. Koľkokrát to už takto dopadlo? Z originálu iba koncernová skladačka. Ťažko tajiť sklamanie. Vraj kvôli cene. V dnešnej dobe sa už toľko šetrí na vývoji, hromadnou výrobou, unifikáciou dielov, unifikáciou samotných modelov naprieč značkami, že človeku sa už ťažko verí, že tie autá musia stáť také nehorázne sumy. Koľko potom by stál úplne nový Volkswagen, ktorý by navrhovali úplne z nuly, na čistý list papiera...? Opäť sa ukázala tradičná črta vedenia koncernu, a tou je neochota, ba až odpor k zásadným zmenám a novinkám, ísť do risku, a do niečoho nového, na čo ešte nestačil sadnúť prach. No nech mi skalní oponujú koľko chcú, týmto v mojich očiach VW opäť o malý pomyselný stupienok klesá. Z tvorcu a priekopníka sa pomaly ale iste stáva masový producent spotrebného tovaru. :no:
No a auto je co jiného než spotřební zboží?Myslím většina světové produkce.Píšeš,jako bys byl akcionář a čekal tě krach na burze.Je jejich věc, co vyrábí, nicméně to nevypadá tak obludně, jak nějaký Soul, byť jiné třídy.Já v tom mám jasno, jako skromný a nenáročný si pořídím další M6 a pohoda.V naftě,jak jinak. >:D:yes:
Aki ste všetci machri drazu. Keď padali sľuby o koncepcii "všetko vzadu", tak ste boli všetci od radosti priposratí, teraz je už každý macher, že však inak to ani nemohlo byť...Jak tak pozerám okolo seba, chodí sem okrem pár solídnych ľudí aj dosť veľké stádo pokrytcov... ;-\