Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagenu se nebývale daří (prodejní výsledky za 1. pololetí)

Prodeje německého koncernu Volkswagen stále rostou, daří se zejména Škodě Auto a Audi. Za výsledky naopak zaostává španělský Seat.
Zpět na článek
14. 7. 2007 10:28
neregistrovaný "Jiřík"
14. 7. 2007 11:08
neregistrovaný "Vel Satis"
14. 7. 2007 11:26
neregistrovaný "jouda.ondra"
14. 7. 2007 11:31
neregistrovaný "Vrel Satis"
14. 7. 2007 11:41
neregistrovaný "jouda.ondra"
14. 7. 2007 11:30
14. 7. 2007 11:49
neregistrovaný "jouda.ondra"
14. 7. 2007 12:01
neregistrovaný "assasin-cz"
14. 7. 2007 16:37
neregistrovaný "Radek"
14. 7. 2007 17:00
neregistrovaný "assasin-cz"
16. 7. 2007 10:07
neregistrovaný "Udo"
14. 7. 2007 12:15
neregistrovaný "jahonzik"
14. 7. 2007 14:01
neregistrovaný "Pol"
14. 7. 2007 17:15
anonym
14. 7. 2007 14:30
neregistrovaný "Vel Satis"
14. 7. 2007 14:39
neregistrovaný "A1"
14. 7. 2007 17:12
neregistrovaný "Bárt"
15. 7. 2007 12:08
neregistrovaný "Já Rys"
15. 7. 2007 12:23
neregistrovaný "Pol"
14. 7. 2007 12:33
14. 7. 2007 13:59
anonym
14. 7. 2007 14:02
anonym
14. 7. 2007 14:06
neregistrovaný "yaroukh"
14. 7. 2007 17:40
14. 7. 2007 18:14
neregistrovaný "frollo"
14. 7. 2007 18:15
neregistrovaný "frollo"
14. 7. 2007 18:29
14. 7. 2007 18:36
neregistrovaný "frollo"
14. 7. 2007 18:41
14. 7. 2007 18:18
neregistrovaný "pohodář"
14. 7. 2007 18:32
14. 7. 2007 18:46
neregistrovaný "assasin-cz"
14. 7. 2007 20:47
neregistrovaný "pohodář"
14. 7. 2007 20:48
neregistrovaný "pohodář"
14. 7. 2007 22:08
anonym
14. 7. 2007 22:06
neregistrovaný "petrt"
14. 7. 2007 22:21
neregistrovaný "pohodář"
14. 7. 2007 22:47
neregistrovaný "petrt"
14. 7. 2007 18:34
14. 7. 2007 18:45
14. 7. 2007 18:52
14. 7. 2007 18:59
14. 7. 2007 19:05
neregistrovaný "assasin-cz"
14. 7. 2007 19:06
14. 7. 2007 20:07
14. 7. 2007 20:21
14. 7. 2007 20:32
14. 7. 2007 20:58
14. 7. 2007 21:41
14. 7. 2007 23:38
15. 7. 2007 00:00
15. 7. 2007 00:22
15. 7. 2007 18:21
15. 7. 2007 01:51
neregistrovaný "Pol"
15. 7. 2007 18:19
15. 7. 2007 19:13
neregistrovaný "Pol"
15. 7. 2007 19:36
16. 7. 2007 00:13
14. 7. 2007 21:55
anonym
14. 7. 2007 23:46
14. 7. 2007 23:54
neregistrovaný "POL"
15. 7. 2007 00:05
15. 7. 2007 00:08
neregistrovaný "Pol"
15. 7. 2007 00:19
15. 7. 2007 00:27
neregistrovaný "Pol"
14. 7. 2007 18:44
neregistrovaný "assasin-cz"
14. 7. 2007 18:54
14. 7. 2007 19:03
neregistrovaný "assasin-cz"
14. 7. 2007 20:25
14. 7. 2007 21:20
neregistrovaný "assasin-cz"
14. 7. 2007 20:59
neregistrovaný "IT"
14. 7. 2007 21:31
neregistrovaný "vymysl"
14. 7. 2007 22:03
anonym
15. 7. 2007 12:20
neregistrovaný "Já Rys"
15. 7. 2007 18:15
15. 7. 2007 19:23
neregistrovaný "Já Rys"
15. 7. 2007 19:35
22. 7. 2007 14:28
neregistrovaný "Já Rys"
14. 7. 2007 20:02
neregistrovaný "JAN"
14. 7. 2007 20:23
14. 7. 2007 21:02
neregistrovaný "IT"
14. 7. 2007 21:53
14. 7. 2007 22:40
neregistrovaný "Cupakapra"
14. 7. 2007 23:51
14. 7. 2007 23:56
neregistrovaný "Cupakapra"
15. 7. 2007 00:02
15. 7. 2007 01:10
neregistrovaný "Cupakapra"
15. 7. 2007 08:25
15. 7. 2007 10:58
neregistrovaný "Cupakapra"
15. 7. 2007 18:09
15. 7. 2007 20:26
neregistrovaný "Cupakapra"
15. 7. 2007 20:37
15. 7. 2007 20:50
neregistrovaný "Cupakapra"
15. 7. 2007 21:46
15. 7. 2007 22:20
neregistrovaný "Cupakapra"
15. 7. 2007 11:24
neregistrovaný "IT"
15. 7. 2007 18:11
15. 7. 2007 20:58
neregistrovaný "IT"
15. 7. 2007 21:45
14. 7. 2007 21:48
neregistrovaný "JAN"
14. 7. 2007 22:01
14. 7. 2007 23:56
neregistrovaný "Dan Vořechovský"
15. 7. 2007 07:51
neregistrovaný "JAN"
15. 7. 2007 11:24
neregistrovaný "Dan Vořechovský"
15. 7. 2007 21:01
neregistrovaný "IT"
16. 7. 2007 09:25
neregistrovaný "Donald"
16. 7. 2007 14:04
neregistrovaný "Hany"
4. 8. 2007 21:06
neregistrovaný "Manekýn"
4. 8. 2007 21:45
neregistrovaný "Manekýn"
neregistrovaný "Jiřík"
14. 7. 2007 10:28
Hmmm
....takováhle smeč pro GTIho ejakulaci a on zatím nikde? Asi šel juknout na clio III s 1,2kovým pardálem.... >:D :-!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Vel Satis"
14. 7. 2007 11:08
Re: Hmmm
Šel se modlit k tříhrnku u nové fabky, ať to můj (místo bože)
vw tomu CLIU nandá.... >
Jinak úspěchům gratuluji, ovšem produktům této značky nikoliv.
Proč mám pořád koukat na ty hnusný pixly... >:D :no:
neregistrovaný "jouda.ondra"
14. 7. 2007 11:26
Re: Hmmm
guru vyckava...pocka az se tu vystrili naboje a pak smlsne smetanu..to ze se neceho hodne prodava neznamena, ze je to nejlepsi, treba rohliky uz nemuzu ani videt, neco ale musi nasytit hladovy narod..kdyz mam na neco chut, dam si francouzskou bagetu, nebo italsky testoviny:) ;-)
neregistrovaný "Vrel Satis"
14. 7. 2007 11:31
Re: Hmmm
Nebo španělské olivy,řecké tzazziky,španělskou paelu...mám pokračovat?
neregistrovaný "jouda.ondra"
14. 7. 2007 11:41
Re: Hmmm
nevim co maj v recku za automobilku..ale dal bych si jeste japonsky sushi, severskou rybu a americkej hamburger..ale ne nemeckej rizek!!!
14. 7. 2007 11:30
PASSÁTNÍ ZPRÁVA
Evropská jednička je evropská jednička. Tohle ví i neználek v yarisu. Ovšem možná neví, že například GOLF, Gé Golf, Gé jako - GURU je nejprodávanějším kompaktem Evropy, že například Passat, Apoštol tvých snů je nejprodávanějším produktem střední třídy v Evropě, a že například TOUAREG je trhákem mezi velkými luxusními SUV... A tak bych pro toho neználka měl jedno doporučení - navoskuj dredy, setři ze rtu rejžovej nákyp, srovnej do krabičky mikádo ze špaget a vlez do prodejny VW. Vyzkoušej GTIčko, následně prubni 300 koní v Passatovi a na závěr vlez do TOUAREGA... No, pak bych mu doporučil návštěvu mainstreamové konkurence. Například u Fiatu by mohl požádat, aby mu navrhli konkurenci ke Golfu GTI, nebo u Renaultu by mohl navrhnout předvedení konkurence k 300 esům v Passatu. Nebo u Fordu by mohl požádat o předvedení konkurence k Touaregu... co? Tak se těšme na neználkovu zpověď. Ty ovšem jásej společně s evropskou supermainstreamovou jedničkou už teď. Jo, jedničkou může být opravdu jenom jeden. BRAVWO :yes:
Rozbalit vlákno
24
neregistrovaný "jouda.ondra"
14. 7. 2007 11:49
Re: PASSÁTNÍ ZPRÁVA
mam-li te citovat: "Jo, jedničkou může být opravdu jenom jeden. BRAVWO" ,mylis se, bravo jednickou jeste neni, ale brzy bude;-) sni si o cem chces ty, ale komu se zda o vw ma spis nocni mury nez mokry sny..obcas se mi zda o nekom z nemecka, treba takova heidi klum, ale ta se da prirovnat k BMW, kdezto o merklovy(VW), o ty se mi opravdu nezda >:D
neregistrovaný "assasin-cz"
14. 7. 2007 12:01
Re: PASSÁTNÍ ZPRÁVA
nech ho,no tak k smrti miluje folcvágn...někdomá rád holky někdo vdolky...fau-vé je nejprodávanější a on se prostě nechává strhnou proudem všeobecné jednolitosti,kde chybí fantazie,tam se touží po tom,co má každej,pak na každým rohu vidíš svý auto snů,ale co už,někdo to tak rád...já jsem jiného ražení,osobitého ražení a mám rád netradiční a vyjímečné vozy...proto dalším přírustkem do mé sbírky je Citroen CX ;-)
neregistrovaný "Radek"
14. 7. 2007 16:37
Re: PASSÁTNÍ ZPRÁVA
Tak to tě stím Citroenem lituju,byl jsem na odborné praxi v jedné velké továrně na Vysočině , kde se vyrábějí náhradní díli pro auta(tzn. i díly pro nová auta).Každý týden tam jezdí inspektoři kvality z automobilek a věř mi, že francouzký Ing. jenom kontrolovali počty vyrobených dílů a jen to "zkoukli".Naproti tomu lidi z VW kontrolovali každej kus,prováděli různý testy a případně klidně nechali udělat všechno znova pro nesplnění smlouvy.Pokud sleduješ různý auto-moto pořady,tak se v pár pořadech dokonce objevila zmínka v souvislosti s Hyundai a Nošovice(češi budou vyrábět díly) , že šéfové Hyundaie se nebojí o kvalitu dílů z Čech,protože jsou už "Vycepovaný od Volkswagenu".

Někdo holt kupuje auto podle kvality a spolehlivosti a tam holt vedou Japonci a Němci,ostatní jsou na tom mizerně!!!!
neregistrovaný "assasin-cz"
14. 7. 2007 17:00
Re: PASSÁTNÍ ZPRÁVA
po mé zkušenosti s německými vozy,konkrétně škodawagen,mám na věc krapet jinej úhel pohledu
14. 7. 2007 17:43
Re: PASSÁTNÍ ZPRÁVA
:yes:
Avatar - VDC
15. 7. 2007 16:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 7. 2007 07:25
Re: PASSÁTNÍ ZPRÁVA
Co je na tom kvalitneho, tlacit cenu dodavanych dielov na co najnizsiu uroven? To je jediny dovod horuckovitej aktivity inzinierov z VW. Najst chybu a tym padom dovod na znizenie ceny. Robim v automotive a je to zo strany VW bezna prax. Chcu vzdy vsetko, vcas äpopripade vceraň, super kvalitu a najlepsie takmer zadarmo. Za to sa odmenia tym, ze s nimi mozes komunikovat po nemecky, zhanat si a platit ich normy, do omrzenia mamit od nemeckeho "kolegu" konstruktera aktualne data, aby si aspon do piatku vedel, ktoru z asi 35 verzii toho isteho dielu mas v pondelok dodat na ich linku.....
neregistrovaný "Udo"
16. 7. 2007 10:07
Re: PASSÁTNÍ ZPRÁVA
Mám stejné zkušenosti. Němci uměj buzerovat ostatní - zvlášť nás na východ od jejich hranic.Ale sami moc dělat neuměj.
14. 7. 2007 12:41
Re: PASSÁTNÍ ZPRÁVA
Ty jsi opravdu jouda ;-)Z Německa bych uvažoval jedině o autě,pěkné ženy tam spočítáš na prstech jedné ruky... >:D
16. 7. 2007 07:27
Re: PASSÁTNÍ ZPRÁVA
Na prstoch jednej ruky? A nebolo by tych prstov trochu vela? Ja som za 4 tyzdne pobytu u nasich bratov germanov videl asi 3 pekne baby, z toho nemecky hovorila len jedna. Ta druha bola Slovenka a tretia z Moravy... :-)
14. 7. 2007 16:59
Re: PASSÁTNÍ ZPRÁVA
Bravo nie je a nebude lepsie a predavanejsie ako Golf. To je iste. Robi rozruch, lebo je nove. Golf pozname 4 roky a nie je ani o torchu horsi ako nove Bravo. Nie je dovod pre VW bat sa FIATu.
14. 7. 2007 17:44
Re: PASSÁTNÍ ZPRÁVA
:yes:
16. 7. 2007 07:28
Re: PASSÁTNÍ ZPRÁVA
Preco by sa ktorekolvek auto malo bat ktorehokolvek konkurenta? Uz niekedy niekto videl, ze by enormny uspech jedneho auta zlikvidoval existenciu niektoreho konkurenta? Mozno v pociatkoch automobilovej historie, ale v dnesnej dobe uz take extremy nebyvaju...
neregistrovaný "jahonzik"
14. 7. 2007 12:15
Re: PASSÁTNÍ ZPRÁVA
Nekupuj zbytecnosti. Golf GTI poskakuje po nerovnostech a 300 koni v Passatu na silnici nevyuzijes. Jen zbytecne vyhodis melouna za seredne nudny auto. Prodejni uspechy VW se daj jednodusse vysvetlit nemeckou naturou (Deutschland über alles). Nemcu je v Evrope nejvic, pripocteme Rakusaky a Svycary a mame pres sto milonu dusi mluvicich nemecky. Nemci radi setri tak si radsi koupi do rodiny VW nez BMW. Opel mel problemy s kvalitou, tak mu bude jeste chvili trvat, nez se prodeje rozjedou naplno. Primi konkurenti v evrope nejsou, Anglie nema konkurencni automobilku a francouzi maji zase na vyber z domacich automobilek podstatne vic, nez nemci. Italove se po problemech zatim rozjizdej.
14. 7. 2007 12:35
Re: PASSÁTNÍ ZPRÁVA
BRAVWO :yes: ;-)
14. 7. 2007 17:45
Re: PASSÁTNÍ ZPRÁVA
:-) :yes:
neregistrovaný "Pol"
14. 7. 2007 14:01
Re: PASSÁTNÍ ZPRÁVA
K jásotu nad nudným mainstreamem VW mám daleko a podle nejnovějšího J.D.Power i samotní němečtí zákazníci >:D >:D >:D
anonym
14. 7. 2007 17:15
Re: PASSÁTNÍ ZPRÁVA
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "Vel Satis"
14. 7. 2007 14:30
Re: PASSÁTNÍ ZPRÁVA
K tomu se dá napsat jediné gti. Lituji tě.
Ale trošku jinak. Jak jen to vlastně je s tou hranicí úspěchu a neúspěchu.
Představ si gti, že máš firmu s 5O zaměstnancmi, s ročním obratem 500 mil, prodáš 100 tis.ks produktů a zisk máš 1%.
A já mám firmu s 10 zaměstnacmi, ročním ziskem 100 mil, prodám jen ubohých 20 tis. ks produktů, ale mám zisk 10%.
Tak sakra guru náš jež jsi na nebesích, posvěť a prav kdo je lepší podnikatel? Děkuji za odpověď.
:yes:
neregistrovaný "A1"
14. 7. 2007 14:39
Re: PASSÁTNÍ ZPRÁVA
...a pak se vrátim do prodejny VW a požádám, aby mi navrhli konkurenci např. k Pandě nebo GP, Nemáte?
Tak už se konečně probuďte....
neregistrovaný "Bárt"
14. 7. 2007 17:12
Re: PASSÁTNÍ ZPRÁVA
Hele nebyl tu zrovna nedávno článek o evropských prodejích, ve kterých zvítězil Focus a Golfu už slušně na paty šlapala i Astra??? >:D ;-)
14. 7. 2007 17:42
Re: PASSÁTNÍ ZPRÁVA
Můžeš si to přečíst - [odkaz] ;-)
neregistrovaný "Já Rys"
15. 7. 2007 12:08
Re: PASSÁTNÍ ZPRÁVA
Světová jednička je světová jednička. A být Mistr světa je víc, než mít titul oblastní ligy. A to ví i Neználek z Horní Dolní :-!
neregistrovaný "Pol"
15. 7. 2007 12:23
Re: PASSÁTNÍ ZPRÁVA
Moje řeč TTT :yes:
14. 7. 2007 12:33
Aura kvality...
To,že je koncern VW se svými produkty v čele,není pro vyznavače čtyř kol náhoda.VW při výrobě svých vozů hledí na kvalitní zpracování,kde je vše pečlivě sesazeno a zpracováno.Používá hodnotné materiály,které mnohdy zastíní i luxusní značky...Ano VW jde tvrdě a nekompromisně za svým cílem a zákazníci vyznávající kvalitu,toto oceńují po právu.Navíc jak správně napsal GTI,co model VW,to etalon třídy,ke kterému s odivem vzhlíží konkurenční značky ... :yes:
Rozbalit vlákno
2
anonym
14. 7. 2007 13:59
Re: Aura kvality...
A prosímtě, KTERÉ ty "hodnotné materiály mnohdy zastíní" KTERÉ "luxusní značky"???
anonym
14. 7. 2007 14:02
Re: Aura kvality...
Dodatek: Já teda kvalitu VW nezpochybňuju, ale tohle přehánění zavání starým známým trapnem, kdy se nehledí na význam slov: čím silnější/emotivnější výraz, tím lépe. (A na to tu měl zatím monopol někdo jiný.)
neregistrovaný "yaroukh"
14. 7. 2007 14:06
OT: Ford v Evropě přidal dokonce o 4.6%
(ještě kdyby stejně dobře šlapal i ten americkej zbytek :)
Rozbalit vlákno
0
14. 7. 2007 17:40
VW JE VW JE VW
Zajímavé... člověk pochválí to, že nějaká automobilka má velké prodejní úspěchy a zde to někteří vnímají negativně... Asi mám nějakou jinou výchovu, ovšem nevědět, že vítězí vždy ti nejlepší, nejsilnější, to může přinášet v životě dost problémů, ne?

Takže, abychom si to vysvětlili, mainstream, tedy jakýsi hlavní proud, to je taková produkce, která má ambici právě v tom oslovování co největšího počtu konzumentů. Takovéto ambice má každá mainstreamová automobilka. K velkým evropským mainstreamovým hráčům patří samozřejmě vedle VW i komplet produkce z Francie, Fiat, Opel, Ford. Ti všichni touží po tom stejném - udat na trhu co nejvíce svých produktů. No, a vítězem v tom klání je s velkým přehledem Volkwagen.

Nabízí se otázka, čím to je. Asi bychom ve vážné diskuzi těžko obhájili názor zdejších plejstejšnových kovbojů, že totiž zákazníci VW jsou ti, co věci nerozumí a zákazníci Fiatu, například, ti, co věci rozumí. To je samozřejmě názor obhajitelný možná tak ve velkém oddělení školky na sídlišti, nikoli však na stránkách o světě aut. Neboť každý, kdo někdy kupoval nový vůz v rámci mainstreamové produkce ví moc dobře, že jestli je něco na místě, pak je to velká rozvaha. Bez té se neprodá auto žádné. A že jde o rozvahu bedlivou, o tom svědčí například prodejní úspěchy Kaa cee´d (zde jde tedy především o tu obezřetnost finanční, která je ovšem v mainstreamu pochopitelná).

Samozřejmě, že částečně určující jsou i určitá zažitá mainstreamová klišé. A jaká že to jsou?

1. VW je držák, výborné materiály, etalon
2. Fiat - emoce, pokulhává v kvalitě zpracování.
3. Francouz - originální, ovšem nespolehlivý
4. Opel - posledních 10 let auto bez image.
5. Ford - výborné podvozky, dobrá koupě.

Ano, jsou to letitá klišé. A teď ruku na srdce - opravdu jen klišé?

Vedle toho, mainstream není jen jakýsi bod. Mainstream je rozpětí. Pod minstream spadají benjamínci s velkým tahem na branku (Škoda), včerejší lowendoví kovbojové (Kia, Hyundai), mainstreamová klasika (Ford) i například supermainstream (VW).

Co je však bolestné, s odkazem na diskuze? No, že je možné tu napsat pitomost tipu - "GTIčko odskakuje na nerovnostech" nebo "v třistakoňovém Passatu je nuda" ... Jak pak má člověk vést solidní diskuzi, když se tu bezostyšně obmasturbovávají kolegové, kteří o autech neví zhola nic. Tak snad jen větu - Ve třistakoňovém Passatu by ses nenudil ani vteřinu... jen bys to po sobě musel na závěr setřít hadrem... ale pro tebe je odvaha už jen si to dokázat přiznat. BRAVWO VW-PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
54
neregistrovaný "frollo"
14. 7. 2007 18:14
Re: VW JE VW JE VW
:yes: :yes: Klišé to jsou, ale samozřejmě založené alespoň částečně na pravdě. Jenže ta pravda může být taky 20 let stará. Dnešní automobilový svět se vyvíjí tak bouřlivě, že tradiční "jistoty" už neplatí. Hyundai vyrábí kvalitní auta a naproti tomu Mercedes měl problémy s třídou E... Musíš vždy posuzovat konkrétní model, ročník a motor. Třeba Golf GTI je podle mě perfektní koupě, ale vyvalit třeba 600 tisíc za Golf 1.9 TDI by se mi nechtělo. Na Mazdu 6 jsem od majitelů slyšel naprosto rozdílné hodnocení spolehlivosti - od držáku po střep. Každopádně averze většiny diskutérů vůči VW je směšná a neopodstatněná, ale vyzdvihování do nebes taky není na místě. Problém je v tom, že se každý považuje za elitu a chce se lišit od toho "tupého stáda". Já se za ovci taky nepovažuju , nad světem aut dlouhodobě přemýšlím a srovnávám a i tak mi jako skvělá volba vychází Passat Variant v tmavomodré metle a 2.0 TFSI. :-)
neregistrovaný "frollo"
14. 7. 2007 18:15
Re: klišé
Klišé to jsou, ale samozřejmě založené alespoň částečně na pravdě. Jenže ta pravda může být taky 20 let stará. Dnešní automobilový svět se vyvíjí tak bouřlivě, že tradiční "jistoty" už neplatí. Hyundai vyrábí kvalitní auta a naproti tomu Mercedes měl problémy s třídou E... Musíš vždy posuzovat konkrétní model, ročník a motor. Třeba Golf GTI je podle mě perfektní koupě, ale vyvalit třeba 600 tisíc za Golf 1.9 TDI by se mi nechtělo. Na Mazdu 6 jsem od majitelů slyšel naprosto rozdílné hodnocení spolehlivosti - od držáku po střep. Každopádně averze většiny diskutérů vůči VW je směšná a neopodstatněná, ale vyzdvihování do nebes taky není na místě. Problém je v tom, že se každý považuje za elitu a chce se lišit od toho "tupého stáda". Já se za ovci taky nepovažuju , nad světem aut dlouhodobě přemýšlím a srovnávám a i tak mi jako skvělá volba vychází Passat Variant v tmavomodré metle a 2.0 TFSI. :-)
14. 7. 2007 18:29
Re: klišé
:-) To je nepochybně výborná volba. Souhlasím, že je nutno posuzovat individuálně. Víš... ta "klišé"... samozřejmě vznikla z mnohých zkušeností... a tak i kdybychom na nich nebazírovali, zbývá ještě přímé aktuální srovnání - a i v tom vyjde vátězně zase německá produkce... v mainstreamu především Ford a VW... to jsou auta, která si drží i po letech stále svou kvalitu... nic nedrnčí, vše je stále "utažené", jízda není "vyřachtaná". Tohle je samozřejmě znát i na cených ojetých aut... Píšeš moc pěkně o té snaze šedivých myšek odlišit se a být za elitu v deset let starém... jelitu :-) Tihle by pro nás neměli být směrodatní na diskuzi. To jsou než zapšklí toužiči.
neregistrovaný "frollo"
14. 7. 2007 18:36
Re: klišé
Německý mainstream mě dlouhodobě taky asi oslovuje nejvíc. Občas se blýskne francouzská trojka, někdy Fiat, dřív jsem měl rád Hondy a Nissany, ale obě značky poslední dobou dost zabily design. Anglický mainstream už bohužel neexistuje, jinak bych měl jasno. Na druhou stranu jsem ještě nedávno jezdil s Almerou 1.6 z roku 1995, plasty sice drnčely, ale po motorické straně stále perfektní a spolehlivé auto.
neregistrovaný "pohodář"
14. 7. 2007 18:18
Re: klišé
GTI dej si studenou sprchu....
jednu věc má VW propracovanou do detailu a to je marketing. Umí se asi nejlépe ze všech vecpat firmám do jejich flotil a to je to co mu táhne prodeje. Kolik lidí si samo o sobě dobrovolně koupí předraženej werk, kterej už 10 let žije z pověstí o kvalitě a úspornosti TDI.
Netvrdím, že tebou opěvovaný Apoštol je špatné auto - konstrukčně. Má spoustu udělátek, je celkem pohodlný a vypadá docela dobře - pro toho komu se líbí kynuté knedlíky. ;-) ;-)
300PS bude docela zajímavých, snad to s tou krávou těžkou trochu zahýbe.
Ovšem zapomeň chlapče na KVALITU. S tou je to zoufalé. Máme ve firmě cca 30 Apoštolů. 13 z nich už má vyměněné čerpadlo nafty (po kolapsu, nic preventivního). Několik z těchto dokonce opakovaně. Problémy s palivovou soustavou jsou a tohoto auta přímo katastrofální. Úsporný TDI si řekne o 8-9 l/100km při běžném zacházení. Pokud tě nechá auto za 1mil opakovaně naholičkách (během 100kkm 4x) tak je to u mě šmejdská plečka. Pro tvou info - jako nové to ujelo bez poruchy celých 88km.
Takže sumasumárum, kdo chce dělat machry ať si koupí GTIho Mainstreamovou modlu (rozsáhlá servisní síť se mu bude hodit), kdo chce jezdit a nestarat se, jde do japonce.
14. 7. 2007 18:32
Re: klišé
Do jakého japonce? Opravdu tu chceš horovat v kontrastu k Passatu za Avensise? Ještě si pamatuji na test v AUTO Tipu - po 100 tisíci kilometrech prosezená sedadla... Nebo čím jiným japonským se tu oháníš?
neregistrovaný "assasin-cz"
14. 7. 2007 18:46
Re: klišé
asi osobní zkušeností...a ne tím,co vyčetl v progermanickém časáku
neregistrovaný "pohodář"
14. 7. 2007 20:47
Re: klišé
jak napověděl assasin-cz osobní zkušeností, Honda Civic (tu k Passatu nerovnám, nicméně po 130kkm 0 problém, jen benzín, voda, olej, brzdy), Nissan Primera (ten byl před 10lety ve finále výběru s Passatem a kvůli čekání 6 měsíců na Passata zvítězil - 165kkm, 1x spojka lamela, a po 9 letech provozu prorezlý výfuk) a Subaru Outback (ovšem jistě chápeš, že bych se nerad Samuraje dotknul srovnáním s německou nespolehlivnou a vrzající popelnicí).
Nevím komu patří AUTOTIP, ale určitě je pro něj VW důležitějším inzerentem.....
neregistrovaný "pohodář"
14. 7. 2007 20:48
Re: klišé
jak napověděl assasin-cz osobní zkušeností, Honda Civic (tu k Passatu nerovnám, nicméně po 130kkm 0 problém, jen benzín, voda, olej, brzdy), Nissan Primera (ten byl před 10lety ve finále výběru s Passatem a kvůli čekání 6 měsíců na Passata zvítězil - 165kkm, 1x spojka lamela, a po 9 letech provozu prorezlý výfuk) a Subaru Outback (ovšem jistě chápeš, že bych se nerad Samuraje dotknul srovnáním s německou nespolehlivnou a vrzající popelnicí).
Nevím komu patří AUTOTIP, ale určitě je pro něj VW důležitějším inzerentem.....
anonym
14. 7. 2007 22:08
Re: klišé
asi moc nepřekvapí, že AutoTip patří AutoBildu, takže..... :-)
neregistrovaný "petrt"
14. 7. 2007 22:06
Re: klišé
No ale zas bud trochu realista. Zaměstnci se chovají ke služebákúm ve většině jak prasata, odrovnají cokoliv. Vždyt " firma si to dá do nákladů, voe ne? " je v čechách normální přístup. Bohužel to vidim ze strany té firmy, proto vim že je echt rozdíl když s autem jezdim jako majitel nebo zaměstnaneci ve služebáku. Je to stejný jako když jedeš z letiště a taxikář vypráví jaký je ten passat šmejd, jak se sype už po 2 letech. Jenže pak se mrkneš na budíky a on tam má 250t. km. O tom že by do něj investoval na údržbu si nedělám iluze, ty stříbrné passaty z letiště mění po 2 letech za nové protože jinak by tam nemohli stát.
neregistrovaný "pohodář"
14. 7. 2007 22:21
Re: klišé
souhlas, zaměstnanci se zpravidla chovají ke služebákům bezohledně
já osobně nemám potřebu prasit služebáky což si dovolím doložit tím, že za posledních 7 let jsem ojel 3 Octavky a ted mám Passat. Proti Octavii nemám jedinou výtku (stran spolehlivosti), oproti tomu GTIho etalon je u mě jednoznačně plečka. Nebo chceš říct, že jsem to nový auto prasil tak, že jsem ho už po 90km dobil...to asi ne. Ono až tě auto nechá v -10C, v lesích po 300km cesty a 100km od domova v 23hodin posedět 4 hodinky než se dostaví odtahovka, nebo to samé auto cestou na letiště si to ve Vyškově rozmyslí,že nemá cenu nikam lítat, lepší je stát v odstavném pruhu a čekat na jinou odtahovku tak se mnou možná budeš souhlasit. Neházím tím VW do jednoho pytle, určitě vyrábí pěkná auta, se kterými jsou zákazníci spokojeni. Říkám, že já nejsem spokojen ani s autem ani se servisem a dělat z něho Überwagen je dětinské. Prostě kvalita VW už dávno není co bývala a povídačky o tom, že VW je držák patří až za to 2.pivo. GTIho argument o cenách ojetin vystihuje jen tu auru, kterou kolem sebe říšský koncern má, nikoliv nějaké specifické vyjímečnosti.
neregistrovaný "petrt"
14. 7. 2007 22:47
Re: klišé
Ve třídě passata jsem taky vybral jinde, hlavně na mě byl moc tvrdej. Ale třeba golf se mi líbí. Je víc než 4 roky starý a pořád vypadá dobře. Spolehlivost je dnes těžké uhlídat, když se každý model dělá někde jinde. On už je rozdíl ve zpracování mezi golfem /evropa / a jettou / jižní amerika /. Jsou to detaily, ale všimnul jsem si jich ihned po nasednutí. Ovšem největší střep který poslední dobou mám možnost sledovat je jednoznačně Evo IV které má jeden můj známej cca. 1/2 roku. Auto jezdí prakticky jen o víkendech, pak ho opravují aby zas chvilku jelo. Jiná věc je že on s tím tak trochu počítal, neni to auto na nákupy.
14. 7. 2007 18:34
Re: klišé
GTI, v mnohem se v tomto clanku s tebou da souhlasit. V miste, kde pises o Fiatu, bych zmenil cas v slove "pokulhava" na minuly, tedy "pokulhaval". Chybi ti ale mainstreemovy kral, Toyota.
14. 7. 2007 18:45
Re: klišé
Já tam nahoře sumarizuji letitá klíšé... a tiše se ptám, zda jde opravdu jen o klišé. Každý z nás si v sobě na to odpovězme...

TTT a mainstreamový král? No, vlastně máš pravdu v tom, že je to opravdu středněproudý producent... myslím ovšem, že Evropa je náročnější, vždyť hýčkaná kvalitou VW, krásou Francie, emocemi Fiatu... a proto tu nemůže dlouhodobě TTT bodovat. Jen si všimni toho ticha kolem Aurise. Přitom všichni jistě máme v srdcích tu legendární ikonu Corollu... a dnes... Auris? Ticho po pěšině... Sám jsem velmi zvědavý na nástupoce Avensisu.
14. 7. 2007 18:52
Re: klišé
Pises Evropa, ale na mysli mas CR (+dalsi vychodni Evropa). "Evropa je náročnější, vždyť hýčkaná kvalitou VW", uz jsem si myslel, ze s tebou budu moci souhlasit. Je rozdil mezi prodanym poctem vozu a spokojenosti zakazniku s nakoupenym produktem. Urcite sis precetl o tom, jak jsou nemci spokojeni se svymi auty. Ne, neni to Volkswagen, ktery hycka Evropu svou kvalitou. Pro kvalitu se musis otocit tam, kde kazde rano vychazi slunicko.
14. 7. 2007 18:59
Re: klišé
Marianku, sakra... asi jsi neseděl nikdy v Yarisu... nepiš tu tyhle samurajské bludy. Běž se podívat, co se prodává a za jakou cenu v bazarech... tam najdeš pravdu o kvalitě aut, o kvalitě sedadel, o kvalitě motoru, o kvalitě laku...
neregistrovaný "assasin-cz"
14. 7. 2007 19:05
Re: klišé
co já vím je,že se na čtyři roky starém golfu loupalo pogumování madel dveří ;-)
14. 7. 2007 19:06
Re: klišé
Hmm.. do bazaru pro kvalitu? Diky, tam nenakupuju. Cena take neni primo umerna kvalite vyrobku a VW se v zadnem pripade nemuze chlubit kvalitou sedadel. Mas pravdu, v Yarisu jsem nikdy nesedel, ale svezl jsem se jak v Toyote, tak v VW a v Toyote se mi sedelo lepe (VW ma sedadla moc tvrde a uzke). Pokud chces pocitit kvalitni sedadla, projed se ve Volvu a hlavne v Saabu.
14. 7. 2007 20:07
Re: klišé
Též nenakupuji v bazarech, ovšem vím, že právě tam je znak kvality velmi zřetelně otištěn v cenách. Netahej sem Volvo či Saab... to ty argumentuješ jakousi blíže nedefinovanou kvalitou japonců, oproti VW... tak ti píši, kde jako tu kvalitu vnímáš? Nikde. Marianku. Zeptej se v bazaru, která auta a jak si stojí... P.S. Měkká sedadla neznamená sedadla zdravější... ostatně pokud znáš sedadla z Volva, tak víš o čem píši. Ano, kocern má sedadla méně měkká, záměrně - udělej v tom japonci Paříž a zpět a pak suď.
14. 7. 2007 20:21
Re: klišé
Dal jsem ti priklad vozu, ktere maji kvalitni sedadla, aby vedel o cem mluvim. Take SAAB 9-3 patri do stejne skupiny s Passatem. VOLVO ani SAAB nemaji tvrde sedadla. VW ma sedadla velice tvrde s prehnanym bocnim vedenim. Toto dela sedadla velice nepohodlna. Pro cestu do Parize doporucuji letadlo a nasledovne autopujcovnu. Dale kvalita Toyoty je prokazana uz par desetileti. Nemelo by to byt nic noveho ani pro tebe. Toyota netrpi opakovanymi zavadami. To se ale o VW rici neda.
14. 7. 2007 20:32
Re: klišé
Tak pár desetiletí? :-) Ach bože, Marianku... Toyota si přece ještě ani před deseti lety nemohla se svou evropskou produkcí myslet na to, že by ji někdo srovnával s takovou klasou, jakou byl a je VW... Víš ty vůbec na čem tu před deseti lety soupeřila Toyota ve střední třídě? Jel jsi v tom, žažil jsi to? Víš ty jak před deseti lety vypadal reprezentant TTT v kompaktech? Ostatně, znáš vůbec předchůdce Yarise? Prosím, nepiš tu nesmysly.
14. 7. 2007 20:58
Re: klišé
Ano par desetileti. Kvalita se ceni, kdyz vydrzi dele nez jednu radu vyroby. A to prave Toyota dokazuje. VW toho jeste nedosahl. Ja zde nepisi o stredni tride, ale o automobilce a jeji kvalite. Ale kdyz uz pises o stredni tride, podivej se na svetove prodeje Toyoty Camry v koncem devadesatych let a svetove prodeje Passatu koncem devadesatych let. Rozhledni se po svete (ne v CR nebo v Nemecku) a prohledni si v jakem stavu tyto vozy jsou. Porovnej si prodeje a zebricky oblibenosti Camry a Passatu na svetovych trzich, napr. v USA. Tam jde o nestranny trh ohledne obou vozu.
14. 7. 2007 21:41
Re: klišé
Marianku, tohle nemá cenu, za chvíli budeš argumentovat mlhovinou v Andromedě. Camry je velmi populární v USA mezi lidmi nad 75 let... pokud to nevíš, tak tohle auto motorizuje v americe populaci důchodců. Nic proti důchodcům, ale měl bys sestoupit za světa sem... pod Říp, tady žijeme... v americe nežijeme. P.S. Tak co... Carina, Starlet :-) Už ses podíval někam do dějepisu?
14. 7. 2007 23:38
Re: klišé
Rozdil je, ze ja argumentuju, ty ne. Ocividne dalsim rozdilem je, ze ja v USA a ve svete jsem dost casto na to, abych si vsiml veci, ktere se v CR ani nedoslechnes. Musis z te zeme pod Ripem nekdy poodjet a podivat se do opravdoveho sveta. Daleko jezdit nemusis. Nekdo nahore napsal dosti vystizne duvody prodeju VW. Prodeje novych aut v CR jsou velice rozdilne od tech v zahranici. Nemuzeme uvadet prodeje v CR jako priklad, ani se podle nich ridit. Cesky automobilovy trh je v zacatcich, nerozvinuty. Cesi si jeste porad kupuji auto podle znaku na kapote, misto toho, aby si koupili to co potrebuji a opravdu chteji. V CR dostanes auto na leasing levneji, nez kdybys ho zaplatil na miste. V CR jsou jeste taci, jako ty, kteri si stale mysli, ze v nizsi stredni hraje image solo. To je uplny opak oproti zahranici. Neni dlouho, kdyz sis musel vystat frontu pred Mototechnou na zbrusu novou skodovku. To si ja "GTI" na rozdil od tebe pamatuju.
15. 7. 2007 00:00
Re: klišé
Mariánku, jestliže chceš se mnou vést diskuze, nebudeš moci psát takové (promiň) pitomosti, jako například, abych se podíval do opravdového světa... a netrápil se pod Řípem. Tomu se mohu opravdu jen smát... ty světoběžníku. Já vím, Mariánku, Golf není prémie, jezdíš si pro svá auta :-) na Západ (s výjimkou Forestera, kterého jsi koupil manželce v česku)... Jasně... miluji světoběžníky s dokonalým přehledem :-) :yes: Těmihle postoji u mně hodně hodně ztrácíš. P.S. Zkus se pod tím Řípem jednou pořádně rozhlédnout po těch Carinách a Starletech... po těch tvých ikonách východu...
15. 7. 2007 00:22
Re: klišé
Ja o Carine, ani Startletu nenapsal nic. Nepoucuj tady nic o tom, kdo v Evrope diktuje kvalitu, kdyz jsi tam ani nikdy nebyl. Blabolis tady nesmysly a pritom ani nevis jak jsi vedle. Prehled je to, co ti chybi nejvic. To, ze Golf neni premie si pamatuj, taky se ji nikdy nestane. Dalsi tvuj vyplod, ze Passat je (jak jsi to jen nazval...) Subpremie, Supermainstream?? Takova trida taky neexistuje. K smichu. Uvedom si, ze jsou ve hre vetsi hraci, lepsi, pohodlnejsi a kvalitnejsi nez VW a to ve stejne tride, tedy v normalnim maistreamu. Jestli se bojis cestovat, nebo na to nemas, nebo se ti nechce, cti zahranicni tist, divej se na zahranicni televizi, nauc se jazyky, abys dostal prehled o svete, protoze svet lidi je jen jeden a v nem my vsichni zijeme.
15. 7. 2007 18:21
Re: klišé
>:D :yes: Díky za rady, jestli jsi to ve světě dotáhl tak daleko, jak tu čtu na diskuzích >:D Tak se opravdu japonsky na stará kolena raději učit nebubu...
neregistrovaný "Pol"
15. 7. 2007 01:51
Re: klišé
Sorry, GTI ale i mě přijde, že cestování zrovna není tvůj koníček, neber si to ale nějak špatně každý na to není,ale jednou pro vždy na západě Golf opravdu prémie není, ano v rámci třídy patří mezi nejlepší, toď vše, žádná prémie, žádný Guru nic takového.
15. 7. 2007 18:19
Re: klišé
Mariánek, když tu začal psát se uvedl jedním dokonalým bonmotem - jal se nás přesvědčovat, že Golf není prémie... >:D No, asi nějak pozapomněl, že tohle tu ví i vrátnej... >:-[]
neregistrovaný "Pol"
15. 7. 2007 19:13
Re: klišé
Jo jo, tak potom je vše ok :-)
16. 7. 2007 00:13
Re: klišé
Ano i vratny, ocividne vsichni krome tebe, Supermainstreame. Ja aspon necpu auta tam kam nepatri. (Viz Passat a tvuj smesny pokus o premii)
anonym
14. 7. 2007 21:55
Re: klišé
S tímto musím souhlasit. Jsem majitelem Toyoty, konkrétně nafotvého Yarise. To auto podle mne nemá chybu. Po 160tkm stále jen dolévám naftu a měním olej. Můj soused a dobrý kamarád je naproti tomu zastáncem německého železa. Jeho Golf už byl dvakrát na výměně váhy vzduchu...
Nechci aby to vyznělo, že chválím do nebes japonské značky, ovšem má nátura je taková, že potřebuji auto, které bude jezdit za všech okolností, navíc bez velkých servisních výdajů. Jezdím s úspornou 1.4kou za 4,2 litru, na náhradní díly vydáno minimum (destičky, kotouče, filtry). Vím že je důležitý první dojem. Pokud bych sedl poprvé do VW, asi bych chválil vozy německé provenience. Nicméně Po všech zkušenostech u mne vítězí japonská auta.
neregistrovaný "POL"
14. 7. 2007 23:54
Re: klišé
Tak v bazarech taky nenakupuji, ale vím, že zrovna Yaris je dražší než srovnatelné Polo, tak se hod do klidu kovbojíčku :-!
15. 7. 2007 00:05
Re: klišé
S tím souhlasím, akorát to POLO má v rodném listu rok narození 1989 >:D :no:
neregistrovaný "Pol"
15. 7. 2007 00:08
Re: klišé
To těžko, tak dlouho po hromadě nevydrží >:-[] a propo co říkáš na J.D. Power se tomu vyhýbáš jak čert kříži co >:D
15. 7. 2007 00:19
Re: klišé
:-! Slova, slova, slova...
neregistrovaný "Pol"
15. 7. 2007 00:27
Re: klišé
Slova tisíců, ne jak jen ty tvoje >:D stejně je to sranda v Německu a první 3 místa hmm, jinak koukni třeba na aaa auto, yaris není sice o tolik, kolik jsem si myslel ale přece jenom o něco dražšší jeeeee :-!
neregistrovaný "assasin-cz"
14. 7. 2007 18:44
Re: klišé
mylí GTI,ono číst všeobecné tlachy je jednoduchý,ale nic nepřesvědčí člověka víc než osobní zkušenost...a proto se vyjádřím k tvému žebříčku,VW má výbornou kvalitu zpracování (beru v potaz celý VW group),ale moje osobní zkušenost a kušenost lidí které znám říká,že zas tak spolehlivá auta to nejsou,s Fiatem souhlasím,s Francouzem souhlasím v originalitě,snad i smysl pro design,kvalita zpracování horší,ale zase,po osobní zkušenosti,francouzský auto jede snad i po jaderným výbuchu,s Oplem souhlasím,s Fordem taktéž...žebříčky ADAC,TUV a podobné mohou vypovídat hodně ve prospěch nemeckých aut (jak by také ne,že),ale není nic lepšího než osobní zkušenost,a zažít si ta auta na vlastní kůži,takže si s tebou nedovolím souhlasit
14. 7. 2007 18:54
Re: klišé
Pozor, já tam nahoře nevypsal jakási "má" klišé... já vypsal to, o čem se vypráví po druhém pivu... A na to, zda je to klišé, či objektivní pravda, na to si (v tom s tebou souhlasím) odpovězme každý sám.

Je umění už jen vědět, co je kvalita, spolehlivost auta... Mimochodem, nejdůležitější je, kolik kdo najede. protože jestliže se dozvíš, že během 100 tisíc km tě auto nechá dvakrát ve štychu a ty najedeš ročně 5 tisíc, můžeš být klidný... ovšem pokud najedeš ročně 60tisíc... to už je potřeba větřit :-)
neregistrovaný "assasin-cz"
14. 7. 2007 19:03
Re: klišé
jezdím dvěma renaulty,Megane tři roky starej,Clio dva roky staré...oba jistě známe všeobecně zažitou pověst Renaultu,že...Megan má najeto 100 000km,Clio 50 000km,oba bez sebemenšího problému...kvalita zpracování pokulhává,ovzláště v Meganu,uznávám,ale jinak jsou oba auta neúnavní dříči...kdežto známí si do rodiny pořídili nového 6ti válcového "Apoštola" (rodina lékařů),combi,černý lak,když jsem u nich byl na návštěvě,trvali na tom,aby se autem pochlubili,vypadalo pěkně,všechno mi přišlo kvalitní a velmi precizní,tak jsme si řekli,uděláme kolečko okolo obce,ať vidím jak krásně jede...první křižovatka,druhá,motor zaškytal,palubovka blikala jak vánoční stromeček,konec...oprava trvala přez dva týdny,vážná chyba elektroniky+oprava motoru,apoštol měl najeto 200 km,a ani jim neposkytli náhradní vozidlo...toť má osobní zkušenost....
14. 7. 2007 20:25
Re: klišé
Já znám jednoho, a ten... assasine, tyhlé pohádky tu snad nebudeme zaměňovat za seriozní diskuzi?
neregistrovaný "assasin-cz"
14. 7. 2007 21:20
Re: klišé
ale copak,doktnul jsem se snad citů pro VW? to není "jedna babka povídala" ,já v tom seděl je to přesně měsíc a tři dny dozadu,včera jsem s ním mluvil přez ICQ a prý je zase Apoštol v servisu >:D :no: to je pěkný když něčí zkušenosti označíš z pohádky ,jen proto,že to špiní skvělé jméno VW >:D :no: Hitler taky na veřejnosti označoval prohru u Stalingradu za pohádky >:D
neregistrovaný "IT"
14. 7. 2007 20:59
Re: klišé
jj,holt to nebyli švorcoví lékaři,ale lékaři na úrovni,takže osobně spíš toho Avensise,tak,pro jistotu :-!
neregistrovaný "vymysl"
14. 7. 2007 21:31
Re: klišé
vymysl
anonym
14. 7. 2007 22:03
Re: klišé
musíš to napsat několikrát, takhle se ti neuleví :-)
neregistrovaný "Já Rys"
15. 7. 2007 12:20
Re: VW JE POUZE VW
Test z konkurenčního webu. Že by zaujatej ??? - Mnohým z vás zřejmě celým testem neřeknu nic převratného. Nepatřím ale mezi fanoušky koncernu a s nějakým VW si sjedu obvykle jen párkrát do roka bez většího nadšení. O to výrazněji chápu posun koncernu ve vnímání potřeb jeho zákazníků. A směr, kterým se nyní ubírá VW, je pro mě hodně překvapivý.
Nuda kam se podíváš
Jestli mě Passat v něčem ani trochu nepřekvapil, pak je to jeho design. Nemá smysl jej nějak do hloubky rozebírat, vzhled posledního Passatu je všem jistě dobře znám, a tak tuto kapitolku odbudu jen pár řádky.
Passat se myslím ani náhodou nemohl stát hezkým a nápaditým autem. Nad jeho kolébkou kdesi lesích u Wolfsburgu stály jen dvě sudičky – jedna za mateřský koncern a druhá za jeho zákazníky. První chtěla, aby byl Passat oslovil co možná nejširší spektrum zákazníků a nikoho neurazil. Druhá pak, aby se nenašel nikdo ze současných zákazníků, kterému by se Passat nelíbil a zároveň, aby sousedi ani obchodní partneři neměli co závidět. Výsledkem nemohlo být nic jiného než supernudný design bez špetky invence.
Testovaný vůz, u nějž vše podtrhovala nápaditá šedá metalíza, jsem obcházel mnohokrát a žádný nápad jsem na něm nenašel. Prostě tam nebyl. Vše je tak nějak očekávatelné, typické, umírněné. Passat mě zkrátka nechává zcela chladným, nic jiného se od něj ale zřejmě ani nečekalo.
V interiéru tomu není jinak. Pokud se někde designéři pokoušeli něco vymyslet, dopadlo to spíše trapně. Gotické tvary horní poloviny palubní desky nezachrání to, že vše je tak nějak rovné, pravidelné, bezduché. Ano, je to Passat jak ho máme rádi.
15. 7. 2007 18:15
Re: VW JE POUZE VW
Kradeš cizí texty... zajimává praktika. Ovšem nějak jsi pozapomněl na závěrečné hodnocení... Tak buďto se autora zeptej, jestli ti dovolí to otisknout celé, nebo se snaž vypotit nějakou myšlénku sám... Takhle se tu akorát zesměšňuješ.
neregistrovaný "Já Rys"
15. 7. 2007 19:23
Re: VW JE POUZE VW
Ale jdi ty. Nikde se nechlubím, že bych to plodil sám. Jen píšu, že jsem na jiném webu četl jeden z testů, jehož začátek přesně popisuje nejprodávanější model střední třídy. Klasický VW. Neurazí, ale nenadchne. A nad jeho nudným designem se tu rozplýváš akorát ty. Nic víc nic míň.
15. 7. 2007 19:35
Re: VW JE POUZE VW
Jak, že zní závěr testu? Na ten jsi nějak pozapomněl, viď... Musel bys tu napsat o tom, jak redaktor Passata ocenil po závěrečném testu jízdy v horách... Takže, Rysi, máš ode mne :no: :no:
neregistrovaný "Já Rys"
22. 7. 2007 14:28
Re: VW JE POUZE VW
Ale nezapomněl. Jen jsem psal o té šedi, kterou popsal redaktor. Přesně tak to vnímá většina potenciálních kupců. Nezklame, nenadchne. Tečka. Hodně slušnej pracant. Tečka. Žádný ódy na design. Tečka. Kapíšto ??
neregistrovaný "JAN"
14. 7. 2007 20:02
STATISTIKY
Trochu nechapu ucel tohoto clanku, nekdo na AUTO CZ si musi masirovat ego s VW ???? Chapu ze jsou ukazana celosvetova cisla a tedy absolutni hodnoty, ale asi by pro korektnost stalo to napsat, ze VW v Evrope ztraci....
EU + EFTA staty, coz jsou staty od nas na vychod po Rusko je VW oproti minulemu roku MINUS 4,1% (cely koncern MINUS 0,1%).
VW propad prodeju dohani SKODA a AUDI, tedy vysledek v EVROPE nic moc....
Radsi bych cetl o "stikach" v EU - HONDA PLUS 14,6%!!!!, FIAT +7,5% !!!! Trochu divnej clanek ?????
Rozbalit vlákno
27
14. 7. 2007 20:23
Re: STATISTIKY
A proč bys zde v Evropě raději četl článek o prodejích Hondy? Prodejích kde? V Malajsii? Nebo tě snad především zajímá komplet Oceánie? Co myslíš, Jane, také se v Tokiu nějaký japonský nadšenec tvého kalibru dovolává zpráv na tamním auto serveru o prodejích VW v Japonsku na úkor zpráv o tom, jak si tam stojí Toyota? Uvědomuješ si, jaké nesmysly tu píšeš? Vždyť ten VW tu proinvestoval miliardy euráků... VW postavil na nohy Škodu. Ty místo toho, abys nad tím jásal, dávivě kvokáš po nějaké informaci o okrajovém prodejci aut na evropském trhu... Jinak lepšící se prodeje bych do stejných souvislostí u Hondy a Fiatu být tebou raději nedával... Skutečnost, že tu není dnes článek o růstu prodejích Fiatu bych spíše považoval za projev taktu... protože ta čísla už vlastně ani jinam mířit nemohou. Pokud mi tedy, Jane, rozumíš... :-) :yes:
neregistrovaný "IT"
14. 7. 2007 21:02
Re: STATISTIKY
Třeba proto,že snad většina Hond,která se v Evropě prodá je zde také vyrobena,tak o co jde? :-!
14. 7. 2007 21:53
Re: STATISTIKY
O nic nejde. Osobně také uvítám až se tu článek třeba o Hondě objeví. Ovšem nikdy bych pod ním nepsal, proč zrovna není publikován též článek o Renaultu, třeba.
neregistrovaný "Cupakapra"
14. 7. 2007 22:40
Re: STATISTIKY
ale hlavne, ze ty pod clankom o Renaulte Clio pises o Fabii a Golfe,...
14. 7. 2007 23:51
Re: STATISTIKY
No, bodejť by ne, vždyť je zmíněná i v samotném článku, jako konkurenční příklad v poměřitelné motorizaci, v níž ovšem to Clio Fabia dokonale deklasuje.
neregistrovaný "Cupakapra"
14. 7. 2007 23:56
Re: STATISTIKY
a co ten Golf? >:D
15. 7. 2007 00:02
Re: STATISTIKY
Ten Golf, Cupakapro ten tam hrál roli praktické koupě... tedy "nekupuj zbytečnosti" Zatím evidentně nestíháš, doufejme, že to časem doženeš.
neregistrovaný "Cupakapra"
15. 7. 2007 01:10
Re: STATISTIKY
ta tvoja logika sa mi paci: male auto = zbytocnost (sakra, preco ich vobec vyrabaju?). treba kupit nieco prakticke - Golf a rovno GTI.
ty ma vzdy dokazes rozveselit >:D
15. 7. 2007 08:25
Re: STATISTIKY
Koukám, že na to rozveselení jsi poměrně nenáročný typ. Ale možná bys měl odtušovat, že v předmětném příspěvku jsem měl na mysli, abys nekupoval zbytečnosti v podobě subkompaktu na turbomotůrku 1.2... neboť dle mého má cenu koupit malé auto zásadně jen v základní, nejslabší motorizaci. A proto tam také doporučuji například 1.2 od škody, kterýžto motor považuji jednak za velmi podařený, jednak pro danou kategorii aut za optimální. Takře proto ten slogan - nekupuj zbytečnosti. A tedy, pokud nadupané auto, pak toho GOLFA GTI, například. To je již důstojný vůz i rozměrově. P.S. Tipuji tě, Cupakapro na zastydlých 16... dokonce bych byl schopen se i vsadit :-) :yes:
neregistrovaný "Cupakapra"
15. 7. 2007 10:58
Re: STATISTIKY
tak o co sa stavime? o toho Golfa GTI? >:-[]
15. 7. 2007 18:09
Re: STATISTIKY
Až uděláš řidičák ;-) :yes:
neregistrovaný "Cupakapra"
15. 7. 2007 20:26
Re: STATISTIKY
ten uz mam. takze stavka plati? aha, tym si vlastne aj prehral >:D >:D
neregistrovaný "Cupakapra"
15. 7. 2007 20:50
Re: STATISTIKY
si prave prehral Golf GTI, tak co sa smejes. naval ho, lebo ta nahlasim adminovi >:-[]
15. 7. 2007 21:46
Re: STATISTIKY
Měl bych červeného matchboxa, rok výroby 2007. Najeto 2 metry >:D ;-)
neregistrovaný "Cupakapra"
15. 7. 2007 22:20
Re: STATISTIKY
:yes: konecne vieme, na com jazdis ;-)
ale beriem ho. pocitam, ze aspon on bude bezporuchovy.
a dufam, ze sa s tak tazkou stratou dokazes vyrovnat >:D ale neboj, o par rokov si nasetris na novy a v pohode stihnes este 6. generaciu ;-)
neregistrovaný "IT"
15. 7. 2007 11:24
Re: STATISTIKY
GTI,ty toho tolik napíšeš,že pak ztráciš přehled.Teď jsi něco zkritizoval,rsp. napsal,že bys nepsal,přitom tvoje první věta v příspěvku o VW začíná a na ni jsem reagoval: "A proč bys zde v Evropě raději četl článek o prodejích Hondy?" Hezkou neděli, dobrou chuť i slinu. ;-)
15. 7. 2007 18:11
Re: STATISTIKY
Vedro, co? :-) Zalez prosím tě při psaní někam do stínu... takhle tě nepochopí ani Bertoňák.
neregistrovaný "IT"
15. 7. 2007 20:58
Re: STATISTIKY
Slyšeli jste slovo boží.
Ó díky.

Nějak to hochu nezvládáš,když se uchyluješ k proimitivismům o vedru. :'-( :no: Nu což,také jsi boží tvoreček.Sice s logem,ale to neva. >:D
15. 7. 2007 21:45
Re: STATISTIKY
Tak my se tu již neoslovujeme nicky? To je nějaká novinka? IT... napsal jsi nahoře nesmysl... abych tohle věděl, na to nemusím být bůh.
16. 7. 2007 07:33
Re: STATISTIKY
Já jdu asi blejt, velebnosti....
neregistrovaný "JAN"
14. 7. 2007 21:48
Re: STATISTIKY
Obavam se ze tentokrate si mimo ty....
1. za prve AUTO CZ ukazuje celosvetove statistiky, to je to co kritizuju, nezajima mne jak prodava VW v Cine..., ale v Evrope!
2. Je opomijen fakt ze VW v Evrope ztraci, zminenych 4,1%, cely clanek je jak PR akce VW
3. Pokud by si mel k dispozici statistiky celosveteve, videl by si ze vetsina automobilek roste v prodejich, ciste proto ze rozvojove zeme si vice a vice kupuji auta, neni zadny brutalni zazrak prodat o 10% aut nez loni pro TOP 10 automobilek....
4. Ta druha cast tveho mail mi zni jak za sociku, VW proinvestoval eura, no a co ??? TOYOTA, PSA tady taky proinvestovavaji eura. Ti tvoji hosi tady proinvestovali eura protoze je chteji zpet a s uroky navic, normalni business, nic vic/nic min!?!
5. Vzdy muze byt hure, viz. ROVER. Videl bych logictejsi clanek prave o zminenych automobilkach FIAT a HONDA, protoze rostou v prodejich, coz o VW se napsat neda.....
14. 7. 2007 22:01
Re: STATISTIKY
Ten VW samo na investici ve Škodě neprodělá, ovšem ty také ne. V tom je ten dokonalej trik, kterej se počátkem devadesátých let povedl. Totiž Škoda ti nabízí auto (Octavii) že vlastně když budeš uvažovat čistě racionálně, nebudeš mít nikdy potřebu si koupit jiné. U kolínské trojky si tím tak jistý nejsem... P.S. Tak ten článek napiš ty. Co ti brání?
neregistrovaný "Dan Vořechovský"
14. 7. 2007 23:56
Re: STATISTIKY
Udáváme statistiky, které máme k dispozici. Na další automobilky pochopitelně dojde, prodejní výsledky zveřejňujeme postupně, jakmile jsou k dispozici celková data za určité období (čtvrtletí resp. pololetí). Mimochodem, mohu vás ujistit, že nejsem žádný nádeník Volkswagenu a PR článek by v tomto případě vypadal poněkud jinak.
neregistrovaný "JAN"
15. 7. 2007 07:51
Re: STATISTIKY
Dane co takhle na AUTO CZ pravidelne uverejnovat mesicni prehledy prodeje aut a procenta (YTD) oproti minulemu roku, at uz celosvetove tak v evrope. ACEA je vcelku dostupna, co takhle statistiky celeho sveta - prodej dle zeme, vyrobce a modelu auta ?? Pak by vizualice byla jasna a nezavanejici...
Diky!
neregistrovaný "Dan Vořechovský"
15. 7. 2007 11:24
Re: STATISTIKY
Můžeme o tom uvažovat, ale slíbit nic nemohu. Poradíme se a uvidíme ;-).
neregistrovaný "IT"
15. 7. 2007 21:01
Re: STATISTIKY
Neuvažujte, panu neomylnému guru GTI stačí čísílka o VW v EU a zbytek lidí zde je normální. ;-)
neregistrovaný "Donald"
16. 7. 2007 09:25
Pondělní estráda
Jen jsem viděl nadpis a hned bylo jasné, co bude na diskuzi. >:-[] Závěr je, ale celkem jasný a jednoduchý. VW má prostě za první čtvrtinu roku 2007 celkem solidní úspěch. V Evropě. No, ono kde taky jinde, že. Přece nikdo nečeká, že nám Wolfsburg ovládne USA. Největší sílu VW vidím v naprosto perfektně zvládnutém marketingu. Umějí nabídnout firmám služební auta a i díky tomu je Passat "brán" jako "podnikatelské" vozidlo. Brečet nad tím, že je VW nekvalitní a poruchové a bla bla bla je sice hezké, ale proč tohu konkurence nevyužije (jestli je co využít) a nepřijde do firem s lepší nabídkou. A i když přijdou a slyší ne,ne, 5 let bereme od VW a jsme spokojeni, tak to zase svědčí o dobře zvládnutém marketingu. A ta "uniformnost" a "nuda" u VW ? Spíš bych to nazval solidností. Pro mě osobně je nepředstavitelná nějaká designerská kreace typu New Civic s logem VW (a mezi námi, kdo by to chtěl) Je hezké vykřikovat o odlišení se od "šedého" a "hloupého" stáda jezdícího s VW, ale co když by byli všichni "osvíceni" a najednou by bylo po celé evropě plno civiců,GP,meganů,AR a já nevim jakých ještě designérských skvostů. Potom by se asi automobilový nadšenec "musel odlišit" od té "pouťové atrakce" nudným VW. To, že mě VW prostě "nebere" ještě neznamená, že nemůžu uznat, že auta umí a umí je i prodat. A jen na závěr jako opravdovou trefu vidím v Passatu R36. V téhle třídě prostě (zatím) neexistuje konkurent.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hany"
16. 7. 2007 14:04
Seat
Podle prodeju bude tohle asi dalsi automobilka na prodej, no jsem zvedav jak dlouho si ji VW necha....
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Manekýn"
4. 8. 2007 21:06
Re: Seat
Kamarát,možno reagujem na tvoj článok neskoro,ale podme trošku k tej štatistike predaja vozidiel:
za prvý polrok predaj:
-Audi asi 511 000
-Škoda asi 309 000
_Seat asi 220 000
To,že Škoda predala približne o 200 000 vozidiel "menej" ako Audi je asi ok.A ,že Seat predal o 100 000 vozidiel menej od Škody je veľké bum.Však vždy musí byť v koncerne niekto posledný.Časy , keď mal Seat väčší predaj sú za nami,ale vtedy škodu nikto nekritizoval.Seat v image ide svojou cestou,nekopíruje ako Superb-Pasat,Fabia 2 -Suzuki,či Mini Cooper atď.Tak že si myslím,že VW by si tvoj hypotetický predaj náramne musel rozmyslieť.P.S. Skús sa niekde zahladieť na Oktávku a na FR Leona,alebo cupru.A Audi v predaji zaostáva za VW,tak by ju mal VW asi tiež predať.... :-!
neregistrovaný "Manekýn"
4. 8. 2007 21:45
Seat
P.S. A ešte by sa tu mohli spomínať krashtesty:Trebars si porovnať test Škody (to je jedno Superb,Oktávka,Fábia) a Seatu (Leon,Altea)a zrátať si tie hviezdičky,ktorá značka je na tom lepšie...Je tu možnosť videa. :-!
Rozbalit vlákno
0